build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Skopje View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Skopje Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 07-Mar-2016 at 01:12
lugje dali nekoj znae sto se desava so avionite nad skopje nema magla a neuspesno kruzat 1 saat 4 avioni , i toa nekolku dena po red ima problemi e vremeto ne e loso pozdrav
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 02-Mar-2016 at 19:36
сеуште се користи Туполев 154?   

Edited by zabegan - 02-Mar-2016 at 19:37
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 02-Mar-2016 at 17:58
Од форумот авијација одбјавени слики од денес од Скопскиот аеродром два големи посетители:
Tu154 и C17 сликано од контролна кула.





Edited by Obedineta Makedonija - 02-Mar-2016 at 17:59
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 18-Feb-2016 at 18:12
За сè има вторпат
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 28-Dec-2015 at 20:36
mile&toso
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 28-Dec-2015 at 20:09
Нека се множат
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 28-Dec-2015 at 19:27
Случајно налетав на слика од денешниот „митинг“ на Александар Велики.




Edited by Obedineta Makedonija - 28-Dec-2015 at 19:27
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 28-Dec-2015 at 15:37
Толку многу патници пошто кај приштинскиот аеродром не може да се стигне (има магла). Како и да е ќе имаме патници плус.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 28-Dec-2015 at 15:29
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Obedineta Makedonija

Во овој момент на СКП има околу 12-13 авиони, условно речено се случува "востание"
Во еден момент на approuch имаше 8 авиони, кога би имало некој кој сето тоа да го фотодокументира, ама само едно ме интересира - како ТАВ ќе потпрат на целата ситуација - ако се знае дека имаат еден единствен автобус кој се користи за до далечните гејтови


Има приватни превозници кои можат да ги активираат. Ако е сериозна компанија веројатно има предвидено и вакви ситуации и веќе има договор со некој приватен автобуски превозник.


Мисли малку, збориме за аеродромски специјални автобуси кои обавуваат превоз на патници на аеродромската платформа
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 28-Dec-2015 at 15:19
Originally posted by Obedineta Makedonija

Во овој момент на СКП има околу 12-13 авиони, условно речено се случува "востание"
Во еден момент на approuch имаше 8 авиони, кога би имало некој кој сето тоа да го фотодокументира, ама само едно ме интересира - како ТАВ ќе потпрат на целата ситуација - ако се знае дека имаат еден единствен автобус кој се користи за до далечните гејтови


Има приватни превозници кои можат да ги активираат. Ако е сериозна компанија веројатно има предвидено и вакви ситуации и веќе има договор со некој приватен автобуски превозник.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 28-Dec-2015 at 13:35
ке си причекаат во авион патниците
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 28-Dec-2015 at 13:27
Во овој момент на СКП има околу 12-13 авиони, условно речено се случува "востание"
Во еден момент на approuch имаше 8 авиони, кога би имало некој кој сето тоа да го фотодокументира, ама само едно ме интересира - како ТАВ ќе потпрат на целата ситуација - ако се знае дека имаат еден единствен автобус кој се користи за до далечните гејтови
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 08-Dec-2015 at 20:02
Messerschmitt Bf 109 во Скопје, 1941
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 24-Nov-2015 at 12:11
Јас бев во еден до тие летови, беше прилично зезнато. Кога слета авионот во Приштина, буквално сите беа преплашени вклучувајќи и искусни летачи.

Над Скопје беше тотален хаос, авионот се фрлаше на сите страни. Пилотот планираше да слета, дури ги извади и тркалата но се откажа при крај. Дури и кога даде гас и почна да се качува, неможеше да ги совлада струењеата па и тогаш авионот идеше на сите страни. Направи еден "go-around" но не се обиде пак да слета туку продолжи накај Приштина. И таму не беше најглатко слетување но сепак во некои прифатливи рамки.

Луѓе плачеа, се смееа, повраќаа, ракоплескаа...

Прилично е веројатно дека во ниеден момент немаше озбилен ризик и пилотот си истера се според протоколите, но дефинитивно не беше рутински лет за било кого.

Разбрав дека ситуацијата била слична со летот од Париз кој слетал попладнето, со тоа што имал 9 обиди да слета во Скопје пред да го направи тоа. Ако деветте обиди биле барем приближни до она што јас го видов, јака им душа на патниците.
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 23-Nov-2015 at 17:48
Во периодот од 23 часот до 05 часот сабота спрема недела скопскиот аеродром беше затворен,полно беа пренасочени во Приштина додека другите беа откажани.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 22-Nov-2015 at 17:19
Сабајлево поради силен ветар бил пренасочен летот на Хелветик Ервејз 2L 182/3 (Цирих - Охрид) кон Скопје.(ептен беше јак ветрот ноќеска, летна по некој предмет од тераси, неквалитетна дограма и покрив од гаража).
Во Охрид пилотите пробале 2 пати безуспешно да слетаат (09:05), па после се префрлиле кон Скопје, каде слетале во 10:10.
Нигде официјално засега, случајно затекнав на локалната О2 телевизија каде имаа изјава од еден од патниците, додавајќи пофални зборови за присебноста на пилотите.

Еве и од FR>
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/hb-jvo/#80d1eed

Патем, вчерашниот датум е 22-ра годишнина од несреќата на летот M4 110 на Авиоимпекс, во близина на Охрид.

Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 17:22
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 16-Nov-2015 at 16:32


Скопскиот аеродром: Од мало аеродромче до регионален центар кој руши рекорди





















Во присуство на целокупниот државен врв, претставници на турската компанија „ТАВ“ и неколку стотици граѓани, пред повеќе од четири години беше отворен обновениот и реконструираниот аеродром „Александар Велики“. Во рамките на проектот е изградена нова терминална зграда на површина од 40.100 метри квадратни со шест пристапни мостови кон авионите и 23 места за чекирање.



На приземјето од новиот објект се наоѓа делот за пристигнување, со чекална, пунктови за чекирање, споменикот на Александар Велики, неколку штандови на авионски и рент-а-кар компании и угостителски објект. На катот од новата терминална зграда се наоѓа делот за полетување, со пунктови за царина и пасошка контрола, пристапни мостови за влегување во авион и неколку пропратни објекти, меѓу кои и првиот ресторан за брза храна на компанијата „Бургер кинг“.

Покрај новата терминална зграда, ТАВ изгради пристапни патишта кон овој објект и паркинг со капацитет од 1.300 возила. Во рамките на целокупниот проект се изградени и карго хангар со капацитет од 40.000 тони годишно, противпожарна зграда и службена зграда со површина од 5.000 метри квадратни. Турците ја проширија и постоечката писта за 500 метри на југ. Инвеститорот вложи 100 милиони евра во овој проект, најмногу во новата терминална зграда, која од 9 – ти септември ќе го прими целокупниот сообраќај на скопскиот аеродром. Со извршената целокупна модернизација истиот ќе има капацитет да опслужи 4,3 милиони патници годишно.

Нагорна тенденција на бројката на патници продолжува и понатаму

Последните информации говорат секојдневно се зголемува бројот на патници од скопскио аеродром. Статистиката за месец октомври покажува дека оваа година се регистирани 26 илјади патници повеќе во споредба со истиот месец лани. Вкупната бројка на патници во текот на овој месец е 130 илјади.



Скопскиот аеродром меѓу најдобрите 10 во Источна Европа

Аеродромот „Александар Велики“ во Скопје, за чиишто операции е одговорна „ТАВ Македонија“, обебзеди мсто меѓу најквалитетните 10 авиопристаништа во источна Европа на прогласувањето на Светските аеродромски награди „Скајтракс 2015“.

На доделувањето на наградите „Скајтракс“ во рамки на 21-тиот Саем за аеродромски услуги – Passenger Terminal Expo, што се одржа оваа година во Париз, скопскиот аеродром е прогласен за деветтиот најдобар аеродром во источна Европа. Во 10 најдобри се и аеродромите во Будимпешта, Талин, Киев, Рига, Белград, Тбилиси, Софија, Братислава и Варна.

Четврти најбрзорастечки во Европа


"Александар Велики", аеродромот во Скопје е четврти најбрзорастечки аеродром во Европа во категорија под 5 милиони патници годишно.



Извештајот на АЦИ Европа (европско аеродромско трговско тело) се однесува на сите цивилни воздухопловни патнички летови (мрежна покриеност, ниска цена, чартер летови и друго). Најбрзорастечки аеродром во оваа категорија е молдавскиот аеродром во Кишињев со раст на бројот на патници од 32% во првото полугодие од годинава. Втор е белградскиот аеродром „Никола Тесла“, па атинскиот аеродром и веднаш по него е скопскиот аеродром со превезени 559.779 патници или раст во првото полугодие од годинава од 18,5%.

Кој е хендикепот на скопскиот аеродром?

Проблемот со скопскиот аеродром е поставеноста на пистата и конфигурацијата на теренот во околината. Ридовите околу скопскиот аеродром претставуваат сериозен проблем при полетувањето на авионите, особено на поголемите авиони и оние што изведуваат интерконтинентални летови. Ваквата категоризација на скопскиот аеродром, и покрај големата инвестиција што е направена од турската компанија ТАВ, сè уште е сериозен ограничувачки фактор за интерконтинентални летови, и воопшто за едно потемелно планирање на бизнисот на компанијата „ТАВ Македонија“.



Маглата на скопскиот аеродром не е нов проблем. Уште за време на СФРЈ експертите се обидувале да го решат овој проблем. Едно од понудените решенија во тоа време беше изградба на нов аеродром во Овче Поле и автопат од 50 километри од Скопје до таму. Тогашната пресметка била дека една таква инвестиција би чинела околу 100 милиони долари. Федерацијата тогаш не била баш расположена за една таква сериозна инвестиција. Тогаш со аеродромот стопанисуваше авиокомпанијата ЈАТ, која немала ама баш никаков интерес за вакво унапредување на авиосообраќајот во Македонија затоа што и онака сите летови оделе преку Белград.

Тогаш ЈАТ во Скопје слетал и еден авион од Австралија за да докаже дека и од скопскиот аеродром можело да се изведуваат интерконтиненталните летови и целосно да го блокира планот за изградба на нов аеродром во Овчеполието. Меѓутоа и тогаш и сега еден од главните проблеми на скопскиот аеродром е полетувањето, односно должината не само на пистата за постепено кревање на авионот на потребната висина.
http://skopjeinfo.mk/skopskiot-aerodrom-od-malo-aerodromche-do-regionalen-centar-koj-rushi-rekordi
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 20-Oct-2015 at 14:01
Гледам дека овој случај не се коментира тука, иако според мене (а и според одредени медиуми), лошо ќе се одрази врз угледот на македонските аеродроми во однос на безбедноста. Ме интересира што мислат поупатените во оваа тема, дали навистина негативно ќе се одрази посочениот случај на другите патници од Македонија, т.е. дали тие ќе бидат подложувани на подетални безбедносни проверки и слично?

Безбедносниот „пропуст“ со пиштолот на Мијалков носи вонредна меѓународна контрола!?

Случајот со поранешниот директор на УБК кој беше приведен на белградскиот аеродром поради откриен пиштол во неговата торба запали црвен аларм околу спроведување на безбедносните процедури на македонските аеродроми.

Фактот што поранешен висок функционер во власта влегол во авион на скопскиот аеродром со пиштол, според дел од експертите можеби навистина е изолиран случај, но дефинитивно е предмет за сериозна истрага која остава силен негативен импакт врз имиџот на земјата. Експертите предупредуваат дека законските правила и процедури се јасни и многу строги околу тоа кој може да патува со оружје, во какви услови и на кој начин:

„Тоа е дефинирано со неколку меѓународни прописи и многу е битно за која авиокомпанија станува збор, бидејќи некои од нив си имаат и сопствени правила. Некои на пример бараат оружјето и муницијата да бидат разделени и да се сместат во специјална папка која му се предава на пилотот во кабина. Во САД на пример е пракса оружјето да се става во посебна кутија во просторот за багаж. Генерално има строга процедура која е јасно детерминирана и законски утврдена. Посебно со промената на правилниците по терористичките напади во 2001. година. Обични луѓе, односно цивили, во никој случај не можат да носат оружје во авион, освен со посебни дозволи во делот за карго транспорт, но тоа е комлицирано. Законските процедури се многу јасно утврдени и се однесуваат на придружбата на ВИП патници, односно официјални лица од безбедност кои може да патуваат со оружје, но со однапред утврдена постапка на контрола и проверка. Во авијацијата нема простор за играње со безбедносните процедури. Видете, во авионот пилотот е претседател на држава, се случувало и на други аеродроми да биде и државна делегација - ако не помине стандардна процедура, пилотот да не сака да полета. Тоа е негово дискреционо право. Во случајов не знаеме дали воопшто и можел да постапи, бидејќи очигледно не бил информиран дека има патник со оружје, но за тоа очигледно дека никој и не знаел, дури како што кажа и самиот патник“, коментира во изјава за Дојче веле Зоран Доревски, поранешен директор на службата за безбедност на скопскиот аеродром.

Вклучување меѓународи служби во истрагата

Кој и зошто „ги изиграл“ безбедносните процедури допрва треба да покаже истрагата која треба да ја водат домашните истражни органи. Но многу веројатно е дека во целиот случај ќе се вклучат и меѓународните служби:

„Постапката на Светската воздухопловна организација е многу јасна и имплицира вонредни инспекциски контроли на системите за безбедност во авиосообраќајот и се одредуваат мерки. Станува збор за организација која е дел од ОН и која е надлежна за правилата и стандардите. Тие имаат јасно пропишана правила и процедура која мора да се пропише во законските акти, кај нас тоа е дел од законот за цивилна и воздушна пловидба и подзаконските акти на Агенцијата за цивилна и воздушна пловидба. Претпоставувам дека ќе следува меѓународна контрола, бидејќи после некој посериозен воздухопловен инцидент, особено кога станува збор за безбедносен, меѓународните воздухопловни асоцијации прават вонредна контрола. Сепак како и да е овој случај фрла лош имиџ за нас, иако според мене ова е изолиран инцидент, бидејќи случајот е многу специфичен. Но како и да е во никој случај не може и не треба да биде оправдување за никого“, предупредува Доревски.

Поминал ли Мијалков низ контрола?

Грешката како оправдување и изјавата на Мијалков дека пред патувањето набрзина земал торба во која не знаел дека има пиштол, според експертите воопшто не треба да биде „алиби“ за одговорност во целиот случај:

„Треба да се испита и да се реши како е возможно тој да ја поминал контролата. Бидејќи видете, ако навистина тој поминал на контрола тогаш рентген апаратот буквално ќе пиштел кога ќе го детектирал пиштолот. Затоа прашањето е дали Мијалков и воопшто поминал контрола на безбедносниот апарат. Тоа мора да се истражи. А да не зборуваме и за неговата лична одговорност или злоупотреба како сакате. Па ви се молам, да не знаете дека носите пиштол со себе! Скандалозно, но се прашувам како во ваков случај ќе поминел обичен „смртник“ , коментира за Дојче веле експерт по безбедност.

Со оглед дека надлежните органи целата одговорност ја префрлија врз аеродромското обезбедување, засега очигледно дека само таму се врши истрага:

„Скопскиот аеродром ги следи сите безбедносни процедури кои што се бараат според меѓународните и локалните регулативи. Повторуваме дека ова е изолиран случај во којшто станува збор за индивидуална, човечка, грешка во примената на безбедносните процедури кои што секогаш се следат на скопскиот аеродром. Внатрешна истрага веќе е во тек и секој што има одговорност за овој настан ќе ги сноси последиците според правилата на компанијата. Сите потребни чекори ќе бидат превземени со цел да не се случуваат слични инциденти во иднина.
Во комуникација и координација сме со сите надлежни институции во авиосообраќајот на кои им ги имаме дадено сите релеватни податоци. Активностите кои се преземаат се во рамки на безбедносните и внатрешните процедури“, велат за Дојче веле од ТАВ Македонија.

Целиот случај доби големо медиумско внимание и во соседните држави. Српските медиуми објавуваат дека безбедносните служби на аеродромот во Белград го пуштиле Мијалков по силен притисок од страна на високи претставници на македонската влада. Дел од нив шпекулираат и за други пронајдени предмети во неговата торба, но и за повеќе мотиви за неговото патување. За краток период ова е втор случај поврзан со поранешниот прв човек на УБК кој крена прашина во јавноста. Претходно тој беше актуелен и со дипломатскиот пасош кој требало да му биде доделен како експерт, но откако информацијата беше пробиена во медиумите, Мијалков јавно се откажа од документот.


http://www.dw.com/mk/%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82-%D1%81%D0%BE-%D0%BF%D0%B8%D1%88%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2-%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D1%93%D1%83%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B0/a-18792874?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 15-Oct-2015 at 16:07
Originally posted by jyvation

Па хотспот генерално не е бесплатен интернет..


за мене е
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 15-Oct-2015 at 11:21
Па хотспот генерално не е бесплатен интернет..
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.523 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.