build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 05-Jun-2018 at 18:00
Originally posted by daci92

Денко ,јас не коментирав дали треба да се прави тој или не, и каде треба да биде приоритетот. Само дадов појаснување зашто цената изгледа превисока а всушност не е и може да порасне при работата на патот.Ако некоја магистрала треба под итно да се санира тоа се Куманово - Војник и Прилеп - Битола, можеби и некој други кој што сега не ми се на памет.
Ima nekolku klucki magistrali koi se vo ocajna sostojba. Pokraj posocenive bi gi dodal i Strumica-granicen premin Novo Selo, sto e so delnicata Kumanovo-Deve Bair, isto taka i Gostivar-Kicevo...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 05-Jun-2018 at 14:55
Мислам дека веќе се разјасни, претходната вест/изјава беше поконфузна

Половина милијарда евра за изградба и реконструкција на патниот Коридор 8

Фреквентноста на делницата Тетово–Гостивар причина автопатот да добие дополнителна лента. Се подготвува и проектна документација за целосно нов автопат од Гостивар до Кичево, изјави министерот за транспорт Сугарески.

„Покрај оваа рехабилитација што се прави на делницата Скопје – Тетово, планирано е во втората половина од 2018 година да се распише тендер за проектирање на автопатската делница од Тетово до Гостивар, дополнително се работи на државниот пат Гостивар – Кичево со инвестиција од 6 милиони евра, а паралелно се работи и на проектот за изградба на нов автопат Гостивар – Кичево. Покрај бројните рехабилитации, интензивно се работи и во делот на автопатот Кичево – Охрид.“

Од Скопје до Тетово по една коловозна лента ќе се вози уште овој месец. Како дел од оваа делница, се финализира реконструкцијата на патот Сарај – Групчин во должина од 17 километри. За него се одвоени 70 милиони денари.

„Сите кернови што се извадени го исполнуваат квалитетот според сите стандарди. Дополнително сме мотивирани бидејќи овој пат е многу фреквентен. Од кога ќе се заврши, а ќе се заврши до 30. Јуни Сарај – Групчин, се префрламе од другата страна каде има големи оштетувања и ќе одделиме 10 милиони денари за Групчин – Карпалак, на оштетените места во должина од 2 километри да бидат санирани.“, Зоран Китанов, директор на ЈП Државни патишта.

https://kanal5.com.mk/articles/337189/polovina-milijarda-evra-za-izgradba-i-rekonstrukcija-na-patniot-koridor-8
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 04-Jun-2018 at 20:00
Денко ,јас не коментирав дали треба да се прави тој или не, и каде треба да биде приоритетот. Само дадов појаснување зашто цената изгледа превисока а всушност не е и може да порасне при работата на патот.

Ако некоја магистрала треба под итно да се санира тоа се Куманово - Војник и Прилеп - Битола, можеби и некој други кој што сега не ми се на памет.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 03-Jun-2018 at 11:10
Originally posted by daci92

Ако се работи за тој пат и се работи за автопатско решение тогаш не се премногу пари.Да земеме во предвид дека сета земја околу постојниот пат е приватна и пазарната вредност не и е ниска бидејќи е во најплодниот дел од тој дел на државата.Постојниот пат не исполнува никвакви стандарди за автопат, туку за експресен пат, па за да стане автопат треба комплетно да се срамни со земја и одново да се прави, односно да има средишно и странично заштитно зеленило, 3x3 профил со поголеми димензии на лентите од сегашните (ако не се лажам сега се 3,25м и затоа е ограничувањето на 80км/ч) . Постојните клучки исто така треба да се срамнат со земја и одново да се изградат. Нови канали за одводнување, нови мостови, нови насипи.Сето ова чини многу пари ,па затоа би рекол дека не е многу кога ќе земеме во предвид дека патишта како Скопје-Штип не чинат по 6-7 милиони за км, а нема никакво рушење.

Kakov i da e sepak e vo mnogu podobra sostojba od nekoi magistrali koi se poznacajni a se vo katastrofalna sostojba.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 03-Jun-2018 at 04:50
Ако се работи за тој пат и се работи за автопатско решение тогаш не се премногу пари.
Да земеме во предвид дека сета земја околу постојниот пат е приватна и пазарната вредност не и е ниска бидејќи е во најплодниот дел од тој дел на државата.

Постојниот пат не исполнува никвакви стандарди за автопат, туку за експресен пат, па за да стане автопат треба комплетно да се срамни со земја и одново да се прави, односно да има средишно и странично заштитно зеленило, 3x3 профил со поголеми димензии на лентите од сегашните (ако не се лажам сега се 3,25м и затоа е ограничувањето на 80км/ч) . Постојните клучки исто така треба да се срамнат со земја и одново да се изградат. Нови канали за одводнување, нови мостови, нови насипи.

Сето ова чини многу пари ,па затоа би рекол дека не е многу кога ќе земеме во предвид дека патишта како Скопје-Штип не чинат по 6-7 милиони за км, а нема никакво рушење.
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 02-Jun-2018 at 21:14
Патот Тетово-Гостивар е меѓу најфреквентините во државата, затоа додавањето на лента за застанување е неопходно. Сепак, цената од 100 милиони евра изгледа превисока.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 02-Jun-2018 at 12:04
Mene, pak, mi se cini djabe frleni tolku mnogu pari. Ne deka delnicata e ok, ama 100 milioni se i te kako poveke potrebni na drugi mesta!?
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 01-Jun-2018 at 14:33
I mene mi izgleda preterano.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 01-Jun-2018 at 13:58

Мене спомнатата сума од над 100 милиони евра ми изгледа претерана. Сигурно се работи и за проширување на автопатот, но сепак...

Не знам колку натпатници и клучки ќе треба да се рушат и да се градат одново, а и колкав трошок ќе бие експропријацијата. Инаку самото додавање на лента за застанување не би требало да е ни приближно толку скапо, се работи за само 18 километри низ рамница.


Edited by Cloverstack - 01-Jun-2018 at 13:58
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 01-Jun-2018 at 09:59
Previous

Во ред е напишано, на автопатот Тетово - Гостивар, на друг проект мисли, што допрва (2019) треба да почне да се реализира. Само не знам дали ќе се работи само на санација на автопатот или и негово проширување за уште една лента, затоа што сега има само по две во коловоз. Не знам дали 100 милиони би биле доволни за тоа...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 01-Jun-2018 at 07:58
Малку сум збунет од последниот пасус. 100 милиони евра за реконструкција на експресниот пат? Или станува збор за некој друг патен правец? Многу пари се тоа. Или е печатна грешка, па да не се мисли на Гостивар-Кичево?

___________

Реконструкцијата на патот Гостивар – Кичево ќе заврши до крајот на август

Реконструкцијата на патот Гостивар – Кичево треба да заврши до крајот на август годинава, а на патот кон Тетово наредните 20 дена, рече денеска министерот за транспорт и врски Горан Сугарески.

Одговорајќи на пратеничко прашање во Собранието, Сугарески истакна дека е многу важно проектите да се спроведат квалитетно, а не, како што нагласи, само да се фрли асфалт.

Според министерот, патниот правец Гостивар – Тетово е крупен проект кој треба да се реализира во неколку фази, а ќе чини над 100 милиони евра. Средствата ќе бидат обезбедени од ИПА и од Европската банка за обнова и развој. Веројатно со неговото спроведување ќе се почне во 2019 година.

https://plusinfo.mk/%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%80-%D0%BA/

Edited by Џоле - 01-Jun-2018 at 07:59
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 30-May-2018 at 19:01
До крајот на годинава ќе почне реконструкцијата на магистралниот пат Крива Паланка – Деве Баир

Нов чекор кон унапредување на патното поврзување меѓу Македонија и Бугарија. Во третиот квартал од годинава треба да биде објавен меѓународниот тендер за избор на компанија што ќе го реконструира магистралниот пат од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир. Станува збор за рехабилитација и унапредување на трасата со должина од 13 километри, за која што е подигнат заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) во висина од 12 милиони евра. Вкупната вредност на целиот проект е 16,4 милиони евра. Со проектот ќе се постави нов асфалтен слој на двете ленти од магистралниот пат, заедно со хоризонтална и вертикална сигнализација.

Изведбените работи за рехабилитација на оваа делница се очекува да започнат кон крајот на 2018 година или на почетокот од 2019 година, се наведува во општите информации за набавката објавени од ЕБОР. Проектната документација за рехабилитација на магистралниот пат Крива Паланка – Деве Баир ја изработи фирмата „ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл и др.“.

Информацијата за реконструкција на патот од Крива Паланка кон бугарската граница доаѓа неколку дена по финалниот избор на изведувачите за изградба на новиот експресен пат Ранковце – Крива Паланка. Земајќи го предвид актуелниот рок за изведба, Македонија и Бугарија би добиле современо патно поврзување за три години од денес.

http://build.mk/do-krajot-na-godinava-ke-pochne-rekonstruktsijata-na-magistralniot-pat-kriva-palanka-deve-bair/
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 14-May-2018 at 20:10
Поголемиот дел од овие подолго време се работат. За Гостивар - Колари немам зборови, тоа што е направени претходно (минатата година) има дупки, а сега овој дел што се работи доста брзо се работи ама се надевам дека ќе биде квалитетно.Само некој мостови што не се чепнати не ми е јасно.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 14-May-2018 at 11:59
ЈП за државни патишта интензивно работи на реконструкција на државниот пат Гостивар- Колари, преку превојот Стража. (од фејсбук профилот на министерот за транспорт и врски)





_______________

Во тек е рехабилитација на државниот пат Берово-Ратево, се заврши со реконструкција на делницата Хамзали-Дабиле, а исто така се заврши и со проширување на делницата Валандовско брдо.















Edited by Џоле - 14-May-2018 at 12:20
За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 14-May-2018 at 11:00
R1102, помеѓу Р'жаничино и Катланово
Katlanovo by Ani.build, on Flickr

Katlanovo by Ani.build, on Flickr

Katlanovo by Ani.build, on Flickr

Katlanovo by Ani.build, on Flickr
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 14-May-2018 at 10:55
Патот R2131, помеѓу Студеничани и Орешани. Не е во сјајна состојба, добро што ќе се реконструира
Zelenikovo by Ani.build, on Flickr

Zelenikovo by Ani.build, on Flickr

Zelenikovo by Ani.build, on Flickr

Патот од Таор кон Р'жаничино е во прилично добра состојба
Taor by Ani.build, on Flickr

Taor by Ani.build, on Flickr

Edited by Staro Skopje - 14-May-2018 at 11:01
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 16-Apr-2018 at 21:07
Вчера го посетив манастирор Свети Ѓорѓи во село Кучково, во близина на Скопје (некои 15 км североисточно од градот), па затекнав асфалтирање на патот од селото до манастирот и до крстот што се наоѓа на рид со поглед кон Скопје и кон околината. Да не ми пропаднат фотките, ќе ги споделам:









Манастирот се гледа на фотографијава:



Лево се оди кон крстот, десно кон манастирот:





Патем се среќаваат неколку вакви засолништа/бункери:



Кон крстот:





На враќање:



Сега турите со велосипеди ќе бидат одлични поради новиот пат



За сè има вторпат
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 13-Apr-2018 at 23:22
Пред некој ден се враќав за Тетово од Скопје, и веднаш после скопската патарина едната лента е изваден асфалтот во должина од  5-6 км ( проценка од око )
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 29-Mar-2018 at 21:09
Песок да не снемаме мене ми е од олку асфалт што ќе треба

Шала на страна, мене како велосипедист особено ме радуваат овие обновиве на регионалните патишта, но сепак некако ми делува како список на желби, отколку реалност сите овие патишта да се завршат оваа година.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 29-Mar-2018 at 17:05
Originally posted by daci92


Originally posted by <Fresno>

Скопје - Блаце 100 милиони? Цена по км како Демир Капија - Смоквица?
Веројатно имаат вклучено и екпропријација во цената ,друго не гледам, додуша ќе требаат доста мостови и веројатно тунели но да почекаме и да видиме каде е планот да се гради .


А шо демек за Смоквица немаа вклучено?
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.394 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.