build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 19-Feb-2009 at 12:45
Еве како изгледа противпожарниот воз на македонски железници!






Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 18-Feb-2009 at 20:36
Originally posted by Cloverstack


Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?


Мислам дека првите лок. серија 661 (Кенеди)  се набавени пред 1963. Воопшто, замената на парни локомотиви со дизел во Македонија е почната најрано.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 18-Feb-2009 at 18:56
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Cloverstack

...
Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?

Веќе такви нема, има нешто слично во Гевгелија (моментално е во Скопје) и една во депо
Да сега ја најдов кај си ја постирал таа маневарката, таа била серија 621, ми заличе на нејзе ама врска немало...


Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Cloverstack


Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка

Нова кенедиевка нема веке одамна но можам да постирам нешто.
Еве што нашите момци работат - од ништо нешто
Мислев на таа што се гледа на сликата, тогаш сигурно била во цутот на младоста Big%20smile
http://i41.tinypic.com/2lxdphu.jpg
Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?


Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:56
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 18-Feb-2009 at 14:45
Originally posted by Cloverstack


Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка.

Нова кенедиевка нема веке одамна но можам да постирам нешто.
Еве што нашите момци работат - од ништо нешто

Состојба пред, МЖ 661-236



И потоа, МЖ 661-236






Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 18-Feb-2009 at 02:10
Originally posted by La Linea

На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат!

Ма една тура од Rail-фанови за изнајмена една композиција од 2-3 вагона со парна лок. на пример за релација Ск-Гевгелија-Ск би дале отприлике 15-20.000 ЕУР.

Така да подобро да врти него во музеј Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 18-Feb-2009 at 01:57
Originally posted by Vladimir P

Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари.

Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година


Ја постирав зошто мислам дека е вистинско богатсво од причините што ги наведе. Гледам дека вандалите стигнале до неа...

Фала за информациите, јас мислев дека сум прашал но само сум ја постирал сликата

На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат!


Edited by La Linea - 18-Feb-2009 at 01:58
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 18-Feb-2009 at 01:53
Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари.

Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 18-Feb-2009 at 01:00


< ="-" ="text/; =utf-8">By mmm121
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 18-Feb-2009 at 00:17
Originally posted by Cloverstack

Конечно пристигна!   Cheers

Еве ја дома првата нова локомотива, после толку децении апстинација во вложување на возениот парк

Знам дека во пракса локомотивава може да се рачуна како нова, само зошто после „толку децении“? Што со 442-ките што ги модернизираа пред некоја година? Или нив не ги модернизираа толку теменло?

Па добро не е тачно деценија, тие три локомотиви МЖ 442-001; 002 и 003 (поранешни 441) се теристоризирани и пуштени на 27-12-2001 година.
Но како и да е мене ми изгледа ко векови Smile


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 18-Feb-2009 at 00:15
Ај и јас да се приклучам кон честитките! Thumbs%20Up
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 17-Feb-2009 at 23:51
Конечно пристигна!   Cheers


Еве ја дома првата нова локомотива, после толку децении апстинација во вложување на возениот парк

Знам дека во пракса локомотивава може да се рачуна како нова, само зошто после „толку децении“? Што со 442-ките што ги модернизираа пред некоја година? Или нив не ги модернизираа толку теменло?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 17-Feb-2009 at 23:34
Originally posted by blejdsk

Pa fala bogu i nie da zememe nesto novo ....

sega vagoni koga ke ima novi ??

Vladimir nekoja informacija ??

Баш така, фала богу, а најкасно за уште еден месец доаѓа и другата локомотива

За нови вагони тешко, но за репарирани се надевам ќе има, малце Колска - Велес споро работи, но деновиве ќе гледам да идам до Велес па да видам до каде се тамо работите.

Главно тргна Applause
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 17-Feb-2009 at 23:06
Pa fala bogu i nie da zememe nesto novo ....

sega vagoni koga ke ima novi ??

Vladimir nekoja informacija ??



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 17-Feb-2009 at 20:37
Originally posted by La Linea

CheersИзгледа прекрасно, а ништо не разбирам . Владимир ако сакаш те молам во кратки црти објасни што се е сменето?

Во два збора, луската е зачувана а се друго е ново
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 17-Feb-2009 at 20:33
CheersИзгледа прекрасно, а ништо не разбирам . Владимир ако сакаш те молам во кратки црти објасни што се е сменето?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 17-Feb-2009 at 20:30
Еве ја дома првата нова локомотива, после толку децении апстинација во вложување на возениот парк МЖ 462-001








Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 12-Feb-2009 at 19:52
Не значи тоа логото, „транспорт“ се однесува на претпријатието од МЖ кое произлезе по поделбата, а се занимава со транспорт било патнички или товарен. Значи локомотиви, вагони, машиновозачи, кондуктори, билети... Ова претпријатие е предвидено за приватизација.
Другото претпријатие што произлезе од поделбата е „МЖ инфраструктура“ и тие се занимаваат со управување и одржување на инфраструктурата. Ова претпријатие е предвидено да остане државно. Значи ситуација каде што инфраструктурата ја контролира државата, а можат да влезат повеќе оператори во транспортот и да се јави конкуренција.

Инаку кај локомотивите нема никакво ограничување дали ќе влече патнички или товарен воз. Секако дека една иста може да се користи еднаш за патнички еднаш за товарен. Како ги ангажираат во пракса се разбира дека зависи од многу фактори, меѓу кои и расположливоста која сигурно во одредени случаи ги релативизира перформансите и пресметките.


Edited by Cloverstack - 12-Feb-2009 at 19:53
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 12-Feb-2009 at 19:41
A логото значи дека се ќе користи само за товарни возови? И кога сме веќе на таа тема, како оди кај нас која локомотива ќе биде за патнички која за товарни возови? Бидејќи по некоја логика истите може и за товарни и за патнички, но некои се поснажни од другите. Зелените (кенедиевки мислам се викаа) ги имам видено и на товарни и на патнички. Но една и иста не може да се користи еднаш за патнички еднаш за товарни, нели? Како оди сето тоа ако знаеш?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 12-Feb-2009 at 10:16
И напокон денеска во МК - ранжирна Трубарево на царинење.
Брзо ќе ја видиме на нашите пруги новата електро локомотива МЖ 462-001    Applause
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 11-Feb-2009 at 15:46
Денеска во 13 ч прошла низ Паланка, е тоа е проблем незнам тачно кога ке дојде на наша граница во Табановце (ако е дење е ок) и треба одма да отиде до Трубарево на царинење, така да највероватно или утре таму или кога ќе дојде во Лисиче па натенане ??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.