Author |
Topic Search Topic Options
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#421 Posted: 26-Sep-2008 at 21:13 |
Originally posted by dacito
pa ako dobro gi sledis rabotite, mozes da pretpostavis deka ne se raboti za lagi. Makedonija e na dnoto ekonomski vo Evropa. Znaci sekoj sto ke dojde ovde ke plakja minimalni sumi za rabotnicite. Na primer, karikiram, namesto vo Germanija da dade 2000 evra mesecno po rabotnik, ke dojde ovde i ke dade 250, ostanatite ke gi stavi vo dzep. Osven toa vladata nudi povolnosti, i spored mene, uspesno se reklamira, pa od tamu se site ovie najavi za investicii. Znaci, uveren sum, deka ne se raboti za lagi. No eve neka se raboti za laga. Koja korist bi ja imala vladata za takvi lagi vo ova vreme, postizborno, vo koe imaat prosto mnozinstvo vo parlamentot i ogromna podrska od narodot??? Normalno, zdraviot razum veli nikakva. Na primer, takvite potezi bi gi cuvale za slednite izbori.... Osven toa, seriozna kompanija gi razgleduva site aspekti okolu edna golema investicija, pa taka za kompletno "skeniranje" na podracjeto kade saka da dojde, nosenjeto na odluka, se toa odzema vreme, zatoa ne se slucuva se odednas. No sepak, mislam deka za 2-3 godini Bunardzik ke ima pozamasen broj na fabriki, mozam da se kladam... Uste eden biten podatok za mene, 3/4 od bankarskiot sistem vo Makedonija vekje e vo stranski race. Sto mislite zosto gi kupija strancite??? Rastot na bankarskiot sektor i stranskite investicii vo toj sektor vo edna mala ekonomija kako nasata se dobar pokazatel za ekonomski rast vo bliska idnina i glaven dvigatel na istata
|
Се согласувам со делови од твојот пост, но да не заборавиме во Македонија сме, се изнаслушавме лесни прикаски последниве 15 години и за Ауди, и за милијарди на Циле и се сеќаваме на еден куп неуспешни приватизации, и гледаме колку време сите големи светски брендови не заобиколуваат. А кога сме кај банките освен SOCIETE GENERALE која ја купи Охридска другите се незначително мали по Европски мерки банки. Значи сеуште не сум воопшто убеден дека автомобислакта индустрија процветала во Македонија. А за ПР-от и маркетингот на владата немој да ме подбуцнуваш само, па нашиве медиуми 50% од рекламите им го препуштија навладата и тоа се постизборно. Значи простор за реклами и тоа како има.
|
 |
dacito
Senior Member
Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
|
Quote Reply
#422 Posted: 26-Sep-2008 at 17:11 |
pa ako dobro gi sledis rabotite, mozes da pretpostavis deka ne se raboti za lagi. Makedonija e na dnoto ekonomski vo Evropa. Znaci sekoj sto ke dojde ovde ke plakja minimalni sumi za rabotnicite. Na primer, karikiram, namesto vo Germanija da dade 2000 evra mesecno po rabotnik, ke dojde ovde i ke dade 250, ostanatite ke gi stavi vo dzep. Osven toa vladata nudi povolnosti, i spored mene, uspesno se reklamira, pa od tamu se site ovie najavi za investicii. Znaci, uveren sum, deka ne se raboti za lagi. No eve neka se raboti za laga. Koja korist bi ja imala vladata za takvi lagi vo ova vreme, postizborno, vo koe imaat prosto mnozinstvo vo parlamentot i ogromna podrska od narodot??? Normalno, zdraviot razum veli nikakva. Na primer, takvite potezi bi gi cuvale za slednite izbori.... Osven toa, seriozna kompanija gi razgleduva site aspekti okolu edna golema investicija, pa taka za kompletno "skeniranje" na podracjeto kade saka da dojde, nosenjeto na odluka, se toa odzema vreme, zatoa ne se slucuva se odednas. No sepak, mislam deka za 2-3 godini Bunardzik ke ima pozamasen broj na fabriki, mozam da se kladam... Uste eden biten podatok za mene, 3/4 od bankarskiot sistem vo Makedonija vekje e vo stranski race. Sto mislite zosto gi kupija strancite??? Rastot na bankarskiot sektor i stranskite investicii vo toj sektor vo edna mala ekonomija kako nasata se dobar pokazatel za ekonomski rast vo bliska idnina i glaven dvigatel na istata
|
 |
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#423 Posted: 26-Sep-2008 at 11:49 |
Дај боже, но да не заборавиме тековниот статус е само 1 фабрика (Џонсон Контролс). Сите други се со потпишани меморандуми, во фаза на преговори и слично а ниту еден камен темелник не е удрен, а да не збориме за готов објект. Мислам дека полека не навлекуваат во некоја еуфорија, колку добро ни оди, а реално на терен нема ништо.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#424 Posted: 26-Sep-2008 at 08:08 |
 Горе доле Бунарџик е на патот да стане регионален центар за автомобилска индустрија.
Edited by lslcrew - 26-Sep-2008 at 08:09
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#425 Posted: 26-Sep-2008 at 08:07 |
Груевски ќе потпише меморандум со “Бортекник Отомотив“

Премиерот Никола Груевски денес во Истанбул, Турција ќе потпише меморандум за соработка со компанијата “Бортекник Отомотив“. Со
потпишувањето на меморандумот за соработка, реномираната турска
компанија во Македонија ќе инвестира 20 милиони евра во технолошката
индустриска развојна зона Скопје 1.
Турската компанија планира изгради фабрика во технолошка индустриска
развојна зона Скопје 1 во најкус временски период, а со производство на
алуминиумски профили за автомобилската индустрија и за примена во
градежништвото планира да започне веќе во средината на наредната
година. Според планираното, извозот ќе изнесува сто милиони долари
годишно.
Со оваа инвестиција во земјава за почеток ќе се овозможат 100
вработувања, а во наредните две до три години планирани се уште
дополнителни 200 вработувања. Инвестицијата на компанијата
Бортекник Отомотив е прва голема турска инвестиција во Технолошка
индустриска развојна зона Скопје 1. http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=40816&kategorija=2 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#426 Posted: 16-Sep-2008 at 01:12 |
Во Бунарџик ќе се произведуваат и делови за камиони и трактори
Десетте
милиони евра што Орланди ќе ги инвестира во Македонија се и прва
инвестиција во производствен погон на оваа компанија надвор од Италија.
Македонија ја одбрале како дестинација поради добрата бизнис клима и
ниските даночни стапки, како и условите што ги нуди за инвестирање на
економската зона Бунарџик
Италијанскиот
гигант за производство на приклучни уреди за камионската и индустријата
за земјоделски машини, Орланди, ќе инвестира десет милиони евра, со тоа
што ќе изгради фабрика со 120 вработени во скопската економска зона
Бунарџик. Премиерот Никола Груевски, придружуван од министерот за
финансии, Трајко Славевски и директорот на Агенција за инвестиции,
Виктор Мизо, дојдоа во Бреша, за лично во просториите на компанијата да
го потпишат меморандумот за разбирање.
Десетте милиони евра што Орланди ќе ги инвестира во Македонија, се и
прва инвестиција во производствен погон на оваа компанија надвор од
Италија. Македонија ја одбрале како дестинација поради добрата бизнис
клима и ниските даночни стапки, како и условите што ги нуди за
инвестирање на економската зона Бунарџик.
Стартот на изградбата на фабриката ќе почне на почетокот на 2009.
Имаат веќе изготвен проект и очекуваат веќе во 2010 да го промовираат
првиот производ од погоните во Македонија. Орланди е една од трите компании со вакво производство во светот. -
Пред да ја изградиме фабриката сакаме да инвестираме во обука на
македонските кадри во Италија. Ова е прва наша инвестиција надвор од
Италија. Производството кое очекуваме да почне во 2010 ќе биде наменето
целосно за извоз во Италија, а потоа и на пазарот во Европа и светот.
Ние сме задоволни од условите во Македонија и очекуваме поддршка од
Владата за реализација на овој проект, изјави сопственикот на
компанијата, Жанпјетро Машелини.
Орланди е гигант во индустријата за возила, кој произведува
суштински елементи за товарните возила и земјоделските машини. Од тој
пазар покрива околу 70 проценти. Произведува за Ивеко, Мерцедес, Волво,
Сканија. 65 проценти од производите се наменети за индустријата на
камиони, а 35 за механзацијата во земјоделската индустрија.
Производството од македонските погони, во кои за почеток ќе работат
120 луѓе, ќе биде за европскиот пазар. Годишно се очекува извоз од 10
милиони евра.
Премиерот Николоа Груевски вели дека за Македонија е од исклучителна
важност проектот Орланди, бидејќи станува збор за сериозна семејна
компанија, која ќе биде одлична препорака за останатите инвеститори. -
Оваа компанија ќе биде успешна препорака за сите други инвеститори.
Очекуваме уште италијански инвестиции. Очекуваме за околу една година
да почнат со производство. До тогаш ќе вршат обука и тренинг на
вработените, кои од Македонија ќе ги донесат во Италија. Ова е и првиот
посериозен одговор кој го направија нашите економски промотори, вели
Груевски.
По оваа компанија, Орланди најавува отворање и на уште една фабрика
во Бунарџик. Станува збор за погон за производство на контејнери со
специфични системи за функционирање. Бреша е трет индустриски центар
во Северна Италија по Милано и Торино. За оваа прва директна
италијанска инвестиција најмногу заслуга има македонскиот економски
промотор во Италија, Димче Николовски. Тој го направил првиот чекор со
сопственикот, на кој пак му биле потребни само три месеци за да ја
донесе одлука за инвестирање во Бунарџик.
http://vecer.com.mk/?ItemID=CE48CECD98A9924FAB41140C5B5D0E1A |
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#427 Posted: 15-Sep-2008 at 09:58 |
„Орланди“ ќе гради фабрика во БунарџикИндустрискиот
гигант „Орланди“ од италијанскиот град Бреша ќе гради фабрика за
производство на приклучни уреди за камиони и земјоделски машини во
слободната економска зона „Бунарџик“. Премиерот Никола
Груевски и сопствениците на компанијата, јави известувачот на МИА од
Бреша, денеска ќе потпишат меморандум со кој првично е предвидена
изградба на производствен погон со 120 вработени, а во втората фаза
проширување на производството со дополнителни линии и вкупно 500
вработени. „Орланди“ кој пред неполни три месеци најави дека
сака да го прошири своето производство во Македонија, пред се поради
атрактивните бизнис услови и ниските даночни стапки, во новата фабрика
во скопски „Бунарџик“ ќе инвестира околу 10 милиони евра. Ова,
како што изјави директорот на Агенцијата за странски инвестиции Виктор
Мизо кој заедно со министерот за финансии Трајко Славески го
придружуваат премиерот Груевски во Италија, е прва посериозна
италијанска инвестиција во Македонија. Во рамките на работната
посета на Италија македонскиот премиер во Бари завчера присуствуваше на
отворањето на еден од најголемите саеми во Европа на кој учествуваат
најрелевантните бизнис-лидери од европскиот и медитеранскиот регион. Саемот
го отвори италијанскиот премиер Силвио Берлускони кој во својот говор,
меѓу другото, го потенцираше македонско - италијанското пријателство и
притоа истакна дека Македонија е дестинација за инвестиции на
италијанските компании. |
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=97612
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#428 Posted: 04-Sep-2008 at 23:09 |
Ај на се надоврземе...
Самак: Ќе има толку многу инвестиции што ќе ни здодеат

За влез во „Бунарџик“ биле заинтересирани уште две компании, подготвени да вложат 100 милиони евра
Маја Томиќ
„Во наредните две години во
Македонија ќе има толку многу странски инвестиции што таквите настани
ќе станат дури и здодевни“, вчера изјави оптимистички министерот за
привлекување странски инвестиции Веле Самак на ставањето на темелите на
новата трафостаница на ЕВН - ЕСМ во зоната „Бунарџик“. Тој додаде дека
во изминатите две години „Бунарџик“ беше ливада на заборавени ветувања
и на скршени соништа, а таа сега прераснува во модерен индустриски
парк, какви што наскоро ќе никнат и во повеќе други градови во земјата.
Новите технолошко индустриски зони треба да отворат неколку илјади
работни места. Самак рече дека ако се реализираат сите заложби и
проекти на Владата на кои се работи интензивно во последните месеци,
„Бунарџик“ наскоро целосно ќе се пополни со странски компании и во него
ќе работат една-две илјади лица во следните три-четири години.
„До
крајот на годината, најверојатно, ќе се финализираат преговорите за
влез на две нови компании, една данска и една американско-тајландска
фирма, кои се подготвени да инвестираат околу 100 милиони евра. Станува
збор за компании кои се занимаваат со производство на компјутери и на
индустриски пумпи“, најави Самак, потсетувајќи дека во „Бунарџик“ веќе
работи американската „Џонсон контролс“, за британската „Џонсон Мети“
работите се во завршна фаза за ставање на темелите и нема никакви
пречки за реализација на инвестицијата, потпишан е меморандум за
разбирање со француската „Монтипе“, а наскоро инвестиции во зоната ќе
има и од словенечка „Искра“ и од италијанската „Технохоз“.
Инаку,
вчера во „Бунарџик“ ЕВН - ЕСМ ја започна изградбата на високонапонската
110-киловолтна трафостаница. Инвестицијата е вредна 4 милиони евра, а
опремата е од реномирани светски производители. Трафостаницата ќе биде
автоматизирана и со неа ќе може да се управува далечински.
„Со
реализација на овие инвестиции, ’ЕВН Македонија‘ ќе обезбеди сигурно и
квалитетно снабдување со струја на сите постојани како и идни
индустриски капацитети во ’Бунарџик‘. Со тоа компанијата придонесува за
индустрискиот развој на земјата, како и за создавање предуслови за
привлекување странски инвестиции и за отворање работни места“, изјави
Карл Хајнц Грасман, заменик-претседател на УО на ЕВН - ЕСМ, при
вчерашното ставање на камен темелникот на трафостаницата.
Тој
додаде дека компанијата, како во изминатиот период, така и отсега, ќе
се придржува до договорот за инвестиции во дистрибутивната мрежа.
„Досегашните
инвестиции се најголемите во последните десет години. Ако не можеме да
го докажеме тоа поинаку и ако не успееме да се договориме со Владата,
тогаш ќе одлучува Арбитражниот суд во Лондон“, рече Грасман.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=E97E7B41A3C2D04E882DCB8D9739C2A6
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#429 Posted: 04-Sep-2008 at 22:11 |
ЕВН почна со изградбата на трафостаница во “Бунарџик“

ЕВН
Македонија денеска почна со изградба на високонапонска 110 киловолтна
трансформаторска станица во технолошко индустриската развојна зона
“Бунарџик”. Оваа инвестицијата е вредна 4 милиони евра.
Заменик претседателот на управниот одбор на ЕВН, Хајнц Грасман,
денес по повод поставувањето на камен темелникот на новата трафостаница
изјави:
“Со реализација на овие инвестиции ЕВН ќе обезбеди квалитетно и
сигурно снабдување со електрична енергија на сите постојни и идни
индустриски капацитети во слободната економска зона Бунарџик со што
придонесува кон индустрискиот развој на Македонија, како и за создавање
на неопходните предуслови за привлекување на директни странски
инвестиции и отворање нови работни места“.
Со изградбата на оваа трафостаница ќе се зголеми сигурноста и
квалитетот во снабдувањето со електрична енергија на населението во
регионот, кое гравитира кон слободната економска зона, каде припаѓаат
населените места Илинден, Белимбегово, Арачиново Мралино, Марино,
Миладиновци. На свеченоста присуствуваше и министерот за привлекување
на странски инвестиции Веле Самак, кој рече дека Бунарџик до пред две
години беше пропаднат проект, а дека денеска претставува иднина за
Македонија.
“Овој момент на поставувањето на камен темелник на еден ваков важен
објект за енергетскиот капацитет на оваа економска зона ќе стане толку
чест дури и досаден во наредните две до три години низ цела Македонија”
изјави Самак, додавајќи дека очекува годинава да се заврши проектот. | http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=38883&kategorija=2
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#430 Posted: 18-Jul-2008 at 13:07 |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=992DD70DAF6594458A309321BEFB2E65
Доцнат ли големите ветени странски инвестиции?

Џонсон Мети“, „Монтипе“, „Искра“ се само дел од брендовите кои беа главни адути на премиерот Никола Груевски
Нина Нинеска-Фиданоска
Доцни ли стартот на
помпезно најавуваните странски инвестиции во Македонија, а пред се' на
реномираните компании чии влез во земјава властите го најавуваа на
голема врата, особено во предизборниот период? Британската „Џонсон
Мети“, француската „Монтипе“, словенечката „Искра“ се само дел од
познатите брендови кои беа главни адути на премиерот Никола Груевски,
најавувани како речиси сигурни играчи кои наскоро ќе ги видиме на
инвестиционата карта на Македонија. Но досега, барем пред очите на
јавноста, не се случи старт на некоја од овие инвестиции.
Во
Владата се децидни дека нема никакво доцнење на влезот на
потенцијалните странски инвеститори, туку напротив, сите активности или
разговори со нив се одвивале со предвидената динамика.
Британската
„Џонсон Мети“ требаше да почне да гради фабрика за катализатори на
Бунарџик уште во април годинава. Но проектот задоцни, па одделни
експерти на шега коментираа дека темелите на фабриката не стасаа да
бидат удрени пред изборите. Проблемот беше што се' уште не беше склучен
договорот за закуп на земјиштето со Владата.
Во владината
Агенција за технолошко-индустриски и развојни зони вчера сите
официјални лица беа на состанок, па никој не можеше да одговори дали е
веќе склучен договорот за закуп на земјиштето со „Џонсон Мети“, кој и
онака доцнеше, како и дали е почнато да се гради.
Информациите
на директорот на Агенцијата за странски инвестиции, Виктор Мизо, пак,
се дека на земјиштето се почнати некои активности. „Имам информации
дека почнаа одредени активности. Знам и дека компанијата веќе има
одредено проект-менаџер, кој во Македонија е веќе два-три месеца, а
имаат избрано и градежна фирма што ќе биде задолжена за изградбата“,
вели директорот на Агенцијата за странски инвестиции, кој сепак се
оградува дека не е директно надлежен за овие прашања, па можеби има
нецелосни информации.
Сепак, она што е изненадувачки е зошто
изостана јавно соопштение дека е потпишан договорот за закуп, како и
јавен старт на активностите за градба, и покрај тоа што оваа фирма
претходно одржа неколку пресови и презентации на кои ја најави
реализацијата на проектот.
Инаку, „Џонсон Мети“ имаше намера да
закупи вкупно 13,8 хектари од земјиштето на економската зона
„Бунарџик“. Според последните најави, објектот треба да биде готов до
крајот на ноември годинава, а производството на катализатори да почне
во мај 2009 година. Како што стојат сега работите, се' ќе биде
пролонгирано најмалку за три месеци. Вкупната инвестиција на „Џонсон
Мети“ се проценува на 150 милиони евра, од кои во првата фаза 55
милиони евра, а втората се најавува дури по три години. Се проценува
дека ќе бидат вработени околу 700 лица.
Со француската
„Монтипе“, пак, точно на 28 мај или на два дена пред изборите,
премиерот Никола Груевски лично, во присуство на неколку владини
министри, потпиша Меморандум за соработка со извршниот директор на
компанијата“, Марк Мајус. „Монтипе“ најави дека до крајот на годинава
ќе ја почне изградбата на фабриката за производство на глави на
автомобилски мотори во „Бунарџик“. Фабриката би требало да биде готова
идната година, по што ќе почне производството на прототип. Владата вети
дека „Монтипе“ ќе вложи 60 милиони евра и во првата фаза ќе вработи 500
лица. Во контекст на „Монтипе“ треба да се спомене и зачудувачката
неодамнешна реакција на министерот Веле Самак, кој му се налути на
францускиот амбасадор Бернард Валеро, зошто тој изјавил оти долго време
работел на овој проект, а заслугата била всушност на Самак!
До
каде е инвестицијата на „Монтипе“, според информациите на Мизо,
Французите по меморандумот уште еднаш дошле во земјава, барајќи поволна
парцела за изградба на фабриката. Но, договор се' уште не е потпшшан,
што значи, не е дефинитивна одлуката дека ќе се гради во Македонија.
„Причините се што Владата се' уште е техничка и не може да се потпише
еден толку значаен договор во такви услови. Исто така, не може да се
очекува дека веднаш по Меморандумот ќе се почне со градба. До крајот на
годината има уште 5,5 месеци, време во кое ќе се направат дополнителни
анализи и подготовки“, изјави Мизо.
Некаде пред изборите беше
потпишан и Меморандум за разбирање со словенечка „Искра“, која најави
дека ќе гради фабрика за производство на електронски делови во
„Бунарџик“. Премиерот Никола Груевски и генералниот директор на
„Искра“, Душан Шешок, ги ставија потписите на Меморандумот. Компанијата
имала намера најдоцна до јануари в година да почне со изградба на
фабриката.
Во врска со „Искра“, пак, Мизо вели дека нашите
власти се во многу чести контакти, како и дека во разговорите е
стигнато до многу детали околу инвестицијата. „Разговорите се движат
дури и со побрза динамика отколку што се очекуваше“, вели Мизо.
Инаку,
директорот на Агенцијата потенцира дека не е намален интересот на
потенцијалните инвестиции по 2 април, кога земјава не доби покана за
НАТО. „Ништо не е сменето. Оттогаш сме имале најмалку 20 посети на
компании, а некои од нив можеби и многу скоро ќе ги објават намерите за
инвестирање“, вели Мизо. Последните податоци за странски инвестиции се
заклучно со април, до кога според бројките на НБМ, во земјава влегле
инвестиции од 164 милиони евра. |
|
 |
dejan
Senior Member
Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
|
Quote Reply
#431 Posted: 28-May-2008 at 14:09 |
Ova bunardzik stvarno ja svrsi rabotava so fabrikive.
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#432 Posted: 28-May-2008 at 14:04 |
Ова или го "чуваа" за избориве или има нешто што не знаеме.....некако премногу брзо се случи, па кај нас вакви работи обично се најавуваат со години....ај само нека биде не се бунам. 
Француската компанија „Монтипе“ во Бунарџик ќе гради фабрика за автомобилски делови
Париз, 28 мај (МИА) - Во слободната економска зона Бунарџик до крајот на годинава ќе почне да се гради фабрика за производство на автомобилски делови. Станува збор за прва француска гринфилд инвестиција вредна 60 милиони евра што денеска и официјално ја договорија премиерот Никола Груевски и извршниот директор на компанијата „Монтипе“ Марк Мајус.
Груевски и Мајус потпишаа Меморандум за соработка во гратчето Лењвил, 70 километри од Париз, каде што се наоѓа седиштето на компанијата, јави известувачот на МИА.
- Во првата фаза од реализацијата на проектот ќе се вработат 500 лица, а за три до четири години оваа бројка ќе биде двојно поголема. Двојно ќе се зголеми и инвестицијата, изјави Груевски по потпишувањето на Меморандумот. Од тоа, како што посочи, индиректна корист ќе имаат и други македонски компании.
Тој напомена дека од извозот на производите годишно ќе се реализираат 70 до 100 милиони евра, а за пет години во Македонија ќе останат 200 милиони евра дополнителна вредност.
Добрите економски услови, даночните олеснувања и стручниот кадар се клучните причини поради кои „Монтипе“ одлучила да инвестира во Македонија.
- Изградбата на фабриката треба да заврши идната година по што ќе почнеме со производството на прототипи. Од 2010, пак, ќе стартува и комерцијалната продажба на автомобилските делови, рече Мајус.
Фабриката во Бунарџик, со примена на современа технологија ќе прави цилиндри за мотори за возилата „форд“, а ќе се пласираат на германскиот, на британскиот и на други пазари.
Инвестицијата се реализира година ипол по преговорите што ги почна ресорниот министер Веле Самак. Според него, ова е трета странска инвестиција од областа на автомобилската индустрија во Македонија и освен што ќе отори нови вработувања, ќе придонесе за привлекување други странски инвеститори.
Компанијата „Монтипе“ е формирана во 1894 година, а од 1966 котира на Париската берза. Освен во Франција има фабрики и во Шпанија, САД, Канада, Шведска, Германија, Италија, Британија, Ирска и Мексико. Од неодамна „Монтипе“ отвори фабрика и во Бугарија.мч/са/14:17
|
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#433 Posted: 28-May-2008 at 01:01 |
Originally posted by pbanks
Еве ја француската фирма која треба да инвестира во Бунарџик. Нам ни останува само да се надеваме дека не е предизборен филм  |
Во владиниот тим што денеска ќе присуствува на потпишувањето во Париз, освен премиерот Груевски, се и заменик-претседателот на Владата за економски прашања Зоран Ставрески, министерот за финансии Трајко Славески и министерот за странски инвестиции Веле Самак |
И ја сум малце скептичен околу тајмингот со оваа работа али ваљда не иде грујо до париз на шопинг  . Мада сомнително е што цел државен врв иде у париз а не обратно
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#434 Posted: 28-May-2008 at 00:46 |
 Не е малку претерана работава со Волксваген? Разбирам фабрика за делови, или можеби нешто поголемо, ама ова веќе е малку претерано. Од каде ваква информација?
Edited by La Linea - 28-May-2008 at 00:50
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#435 Posted: 28-May-2008 at 00:15 |
Тоа кој тип на индустрија ќе се развие доаѓа само по себе. Ако неколку компании изградат тука, тогаш и другите повеќе им се испалти да дојдат тука наместо да плаќаат транспорт за деловите од една индустриска зона до друга зона во сосема трета држава. После џонсон, џонсон и овие сигурно ќе се повлече и уште некоја компанија да дојде тука. Имам слушнато дека наводно волксваген ќе граделе тука за склапање голф.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#436 Posted: 27-May-2008 at 21:47 |
Originally posted by La Linea
Добро сега, ова случајност, или бунарџик бил планиран да биде центар за автомобилска индустрија?
|
Па они цело време зборуваат дека целна група на прво место им се автомобилски компании... Сега за сега имаме само една и покрај сите овие убави прикаски
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#437 Posted: 27-May-2008 at 21:31 |
Добро сега, ова случајност, или бунарџик бил планиран да биде центар за автомобилска индустрија?
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#438 Posted: 27-May-2008 at 20:37 |
Еве ја француската фирма која треба да инвестира во Бунарџик. Нам ни останува само да се надеваме дека не е предизборен филм http://www.montupet.fr/anglais/index.html
ВЛАДАТА ДЕНЕСКА ЌЕ ПОТПИШЕ ДОГОВОР во париз Француски „Монтипе“ во Бунарџик ќе произведува автоделови
Во новата фабрика ќе се произведуваат алуминиумски
глави за мотори за „Форд“, „Рено“, „Цитроен“, „Пежо“, „Ауди“ и за
„Џенерал моторс“

Француската фирма „Монтипе“ ќе инвестира 100 милиони евра за изградба на фабрика за автомобилски делови во Слободната економска зона
„Бунарџик“. Владина делегација, на чело со премиерот Никола Груевски,
денеска во Париз ќе го потпише договорот со реномираната француска
компанија.Во фабриката во „Бунарџик“, која ќе ја изградат Французите,
со примена на современа технологија ќе се произведуваат алуминиумски
глави за мотори на возила „форд“, „рено“, „цитроен“, „пежо“, „ауди“ и
„џенерал моторс“. Француската фирма во првата фаза ќе инвестира 60
милиони евра и ќе вработи 500 луѓе. Се очекува приходот што ќе се
оствари за пет години да достигне 200 милиони евра. Вкупната
инвестиција за шест години треба да достигне вкупно 100 милиони евра, а
ќе бидат вработени 1.000 луѓе.Во Владата посочуваат дека ова ќе биде
прва француска гринфилд-инвестиција во „Бунарџик“. „Монтипе“ користи
висока технологија со која од алуминиумски шипки со роботи и стручни
кадри се изработуваат најсложените делови, главата на моторот за
неколку светски познати производители. Според приходите од повеќе од
300 милиони евра што француската компанија ќе ги остави во Македонија
во наредните 5-10 години, таа е пред „Џонсон контролс“ и „Џонсон мети“,
кои веќе се присутни во слободната економска зона кај Скопје.Во
владиниот тим што денеска ќе присуствува на потпишувањето во Париз,
освен премиерот Груевски, се и заменик-претседателот на Владата за
економски прашања Зоран Ставрески, министерот за финансии Трајко
Славески и министерот за странски инвестиции Веле Самак.Компанијата
„Монтипе“ е формирана во 1894 година и го следи развојот на
автомобилската индустрија. Од 1966 година котира на Париската берза.
„Монтипе“, освен во Франција, има фабрики во Шпанија, Канада, Ирска и
во Мексико. Во 2004 година компанијата остварила промет од 440 милиони
евра, а профитот бил 17 милиони евра.
Спасијка Јованова Наш известувач од Париз |
Извор: Дневник
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#439 Posted: 23-May-2008 at 20:01 |
 Коментарот што го даде за претходниот пост јас би го применил и тука... Инаку според преѓешните вести на Сител, се работи за словенечка Истра  (така пишуваше а и така неколку пати повторија  )
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#440 Posted: 23-May-2008 at 19:42 |
Словенечка „Искра“ ќе гради во Бунарџик
23.05.2008 18:03
 | Душан Шешок |
| |
Најголемиот словенечки концерн за електро и електронска индустрија „Искра ДД“, планира да изгради фабрика во Бунарџик. Денеска со Владата потпиша Меморандум за идните непосредни инвестиции. Инвестицијата
на „Искра“ ќе се одвива во две фази. Во првата ќе се вработат стотина
луѓе, а во втората до крајот на инвестицијата бројката на вработени ќе
достигнела до 500. На прашањето зошто сега во екот на изборната
кампања се потпишува Меморандумот, првиот човек на „Искра ДД“, Душан
Шешок рече дека иако порано бил политичар, него не го интересира
политиката, туку бизнисот. „Производството ќе започне во
септември следната година. Знаеме точно кои производи ќе ги
имплементираме тука. Во овој момент не сакам да кажам кои производи ќе
ги произведуваме, како и да е тоа ќе претставуваат електронски
компоненти“, рече Душан Шешок, директор на „Искра ДД“. | http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=93260
|
 |