![]() |
![]() |
![]() |
Скопска обиколница [A2/A4] |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324> |
Author | |
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Незнам на што се должи оптимизмов кога на 3 месеци до наводното отварање сеуште се зборува за експроприација макар останале уште само 10% од првата делница.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E1C806F3FE9D74439F8219E9AC5C96F0 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Денеска пројдов од кај бутел и веќе се работи на поместување на улица бутелска, она парчето што е обечежано со бела линија на слика 5. Истампониран е и делот од 100-200 метри што ги спојува двете делници. Вчера не беше тампонирано. Се работи прилично брзо одкако пред месец дена се започна овдека. Веќе е трасиран новиот дел од бутелска.
|
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Па не би требало, тој вијадукт во Торонто што ти го збориш, исто како во Бостон, биле градени во 60-тите и биле највероватно со послаб квалитет, а згора не се биле 40 години стари и се многу пофреквентни. А нивната должина е во километри, додека вијадуктот Орман кој е најдолг е 627 м не би бил проблем да се одржува.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
dejan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
![]() ![]() |
Taman
![]() |
|
![]() |
|
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
Одлични вести! Останува да чекаме до крајот.
А сега ги гледам вијадуктиве и ме потсети на нешто.. во Торонто има еден вијадукт што минува во центарот на градот крај сите висококатници. Тој е во голема корист (неколку стотици илјади возила на ден минимум, од мали коли до големи камиони) и е во очајна состојба. Се ронат големи бетонски делови итн, а градот најавува дека е можно да го срушат целиот вијадукт бидејќи било прескапо за нив да се оддржува. не знам колку им држи тоа води, зашто политичар е политичар дали во МКД или Канада сите лажат, па се надевам нема да имаме ние такви проблеми со оддржување! |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Да се надеваме дека оптимизмов е издржан
![]()
Извор: Утрински весник |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
абе април е за месец дена... на многу места видов по некои недостатоци кои некако не ми личат дека ќе се завршат до април, барем не според македонската динамика на градба. Но далеку од тоа дека би ми сметало каснење од неколку месеца. Проблемот лежи во последната реченица, без Сингелич ништо не правиме. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Кога брев пред ~ месец чепкаа нешто и кај Сингелиќ, ама ми изгледаше доста заостанато (слики 6 и 7). Кај фармата уште немаа ништо пипнато. Исто и делот Сингелиќ-Стајковци не ме импресионираше со напредокот, но барем се имаше почнато со работа. Да дадам прогноза за овој дел навистина не можам... Ама за остатокот мислам неоправдано си песимист - нема зошто остатокот да не биде готов уште во април. Нормално тоа многу малку ќе вреди во пракса ако не е цела обиколница готова :( |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Добро е што цела е осветлена. Навечер од водно ќе се гледа како прстен околу Скопје.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Топ слики
![]() Обиколницава изгледа одлично и покрај сите неповолни модификации во однос на трасата и клучките. Стварно ќе биде милина да се вози на неа. Него една работа не сконтав од твоите постови. Кај Сингелич се гради или не се гради?? Рокот и за другите делови веројатно ќе биде пробиен, барем така личи од тоа што го имаме на сликите. Но ако не тргнала работата кај Сингелич се е џабе. |
|
![]() |
|
ProMKD ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
![]() ![]() |
Cloverstack сликиве ти се ТОП, 5 ѕвезди! Многу ме израдуваа, прв пат толку добро ја согледувам обиколницава. Од своја рака сум возел само на едно мало делче во 2006 година, кај бутел, тука имаше клучка но не сум доволно запознаен да кажам поточно каде.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во оваа колекција недостасуваат слики од пределот помеѓу клучката Стајковци и клучката Стенковец, затоа што тој дел беше скоро готов уште лани и нема некои побитни измени од претходната репортажа.
Сликиве од 1 до 11 се сликани пред еден месец (помеѓу Хиподром и Стајковци). Останатите се од вчера (од западниот сегмент). 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() 13 ![]() 14 ![]() 15 ![]() 16 ![]() 17 ![]() 18 ![]() 19 Овие прскаа во многу тенок слој некаква смрдлива зелена течност врз конопести мрежи (како на сл.30). Дали некој знае каква е оваа постапка? ![]() 20 ![]() 21 ![]() 22 ![]() 23 ![]() 24 ![]() 25 ![]() 26 ![]() 27 ![]() 28 ![]() 29 ![]() 30 ![]() 31 ![]() 32 ![]() 33 ![]() 34 ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Северната скопска обиколница е дел од Пан-Европскиот Коридор 8 и од Македонскиот М-4. Западниот дел на обиколницата исто така се поклопува и со Е65. Вкупната должина изнесува приближно 26km. Главна задача на обиколницата е да го превземе транзитниот сообраќај во правец исток-запад, а и транзитниот сообраќај накај Косово.
Профил: 2x10,75m, медиан 4,00m и „рамења“ 2x1,00m Клучки - 9 - Хиподром - голем „кловерстак“, но за жал некомплетен во оваа фаза - Сингелиќ - дијамант - Стајковци - минијатурна парцијална детелинка („паркло“) - Бутел - дијамант - Оризари - парцијална детелинка („паркло“) - Стенковец - требаше да биде цела детелинка, ама во оваа фаза ќе биде само парцијална - Волково? (Орман/Лепенец) - требаше да биде труба, ама колку што можев да видам ја направиле дијамант - Стопански Двор - дијамант - Ѓорче Петров (Кондово) - требаше да биде да биде класичен „semi directional T“, но го модифицираа Дополнително на клучките има околу 30 денивелирани сообраќајни премини. Има 3 големи вијадукти: - Орман 627m - Волково 368m - Кондово 435m и бројни други помали премостувања Рокот на изградбата е Јуни 2008 Инаку од градежен аспект обиколницата е поделена на два сегменти: 1. Источниот сегмент Хиподром-Оризари кој почна да се гради уште во август 2002 и беше оптоварен со хронични проблеми околу експропријација, па на големо ги проби роковите. Во главно поминува низ рамничарски предел, со неколку мали ридчиња. Проектот е на Мавровопроект и Балкан Консалтинг. Изведувач е Гранит. 2. Западниот сегмент Оризари-Сарај(во суштина Кондово) кој почна да се гради во октомври 2005 и нема посериозни имотно-правни проблеми, па се гради според планираната динамика. Добар дел од овој сегмент поминува низ тежок терен, па е поспектакуларен од источниот. Проектот е на Балкан Консалтинг а главен изведувач е Терна. Голем подизведувач е Бетон. На времето располагав со доста податоци за обиколницава (иако во нашата институционална нетранспарентност и интернет мрак беше тешко да се дојде до нив), но проектот има претрпено толку многу измени, што нема никаков резон да се спомнуваат тие податоци. Најлошо е што во целата турли-тава и за некои понови информации на кои сум наишол не знам дали се веродостојни и се уште актуелни. Поради ова не би сакал да изнесам дури ни податок за цената. Само ќе кажам дека оргиналната проекција изнесуваше 120 милиони евра. Инаку вреди да се спомне дека обиколницата се гради по високи еколошки стандарди. Ќе има и неколку километри акустични бариери. 1. Оргиналната и конечната траса на обиколницата. ![]() 2. Тука е одбележан опфатот на петте детални мапи кои следуваат подолу. ![]() 3. Мапа бр.1 Клучка Хиподром - источната крајна точка на обиколницата. Тука се вкрстуваат М-3 и М-4. Под клучката поминува локален пат и пругата спрема Куманово. Како што беше веќе спомнато, клучката сега за сега ќе биде некомплетна - и недостасува една „петелка“. ![]() 4. Мапа бр.2 Тука се најпроблематичните делови - имотноправни спорови и други опструкции. ![]() 5. Мапа бр.3 Најголем дел од оваа секција е одамна завршен. ![]() 6. Мапа бр.4 Тука има доста измени. Со црвено ги имам одбележано промените во трасата. Исто така има една дополнителна клучка - Стопански Двор (која е несиметричен дијамант). Клучката Волково колку што можев да видам според веќе извршените земјени работи нема да биде труба како на планот, туку повторно дијамант. А на клучката Стенковец сега за сега ќе и недостасуваат сегментите 1 и 3, така да ќе биде доста проблематично на патот кон Косово (М-3). ![]() 7. Мапа бр.5 Клучка Кондово - западната крајна точка на обиколницата. И оваа клучка беше значително редизајнирана, а крајниот впечаток е дека се запоставени некои стандарди. Под клучката поминува Р-403 и пругата кон Тетово. ![]() Edited by Cloverstack - 31-Jul-2008 at 03:18 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Требаше да биде одавна готова (мислам 2005), ама по обичај касниме и тоа многу... По деблокирањето пред околу две и пол години, рокот се постави за јуни годинава. Се најавуваше и пуштање порано - во април. Но ме плаши застојот особено кај фармата во Сингелич. Академик ти спомна некаква огромна сума што ја барал газдата. Ако го прочиташ ова ај сподели го тоа што го знаеш околу таа работа.
Останува да видиме дали ќе има нешто од најавите за порано отварање и дали воопшто ќе се запази рокот... BTW, еве неколку дополнителни стари фотки, од почетокот на декември 2005: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=10834223&postcount=156 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Bravо кловер. Ова уствари кога треба да биде готова цела?!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Вчера бев да го извидам западниот дел од обиколницата. Додека ги спремам сликите и мапите, си викам не е лошо да ги префрлам сликите од старата репортажа на ССЦ тука. Нека бидат и овде документирани.
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ pbanks
Да, си ја погодил, тоа е клучката кондово ![]() Ама не си го сликал баш делот што највеќе ме интересираше ![]() ![]() @ lslecrew Тоа е најверојатно таканаречена „девијација“, то ест поместување на кратка делница. Најверојатно нема да има никаков нов пат и оваа кратка делница ќе се вклучува на стариот пат многу блиску. Јас имам многу коментари околу обиколницава, ама нема сега да навлегувам, затоа што се надевам дека наскоро ќе направам една опсежна репортажа (последна пред нејзиното отварање), па тогаш ќе кажам се што имам. Во меѓувреме кој сака нека ја разгледа мојата репортажа од пред скоро година. Има доста информации, неколку скици и стотина слики: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=454153 Edited by Cloverstack - 20-Jan-2008 at 03:56 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |