build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 226227228229230 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4541 Posted: 15-Feb-2011 at 13:42
Уиз ми е омилената нискотарифна компанија! Супер вест, обично каде доаѓа Уиз не влага само со една дестинација, туку слеуваат повеќе, а и Рајан го следи. Мене единствено ме загрижува што нивниот летен возен ред беше објавен пред многу месеци, нели резервацијата на карти започнува тогаш. Сите дестинации им беа објавени на сајтот, а Скопје сеуште го нема, така што се сомневам дека од Април ќе почнат.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #4542 Posted: 15-Feb-2011 at 12:58
Одлични вести уште терминалот да се заврши до предвидениот рок
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4543 Posted: 15-Feb-2011 at 12:31
Директни летови од Скопје за Лондон со "Виз ер"

Унгарската нискобуџетна компанија "Виз ер" со летниот ред на летање ќе сообраќа меѓу Скопје и Лондон. Во Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) било разгледано барањето на компанијата и биле побарани дополнителни документи, по што, за ден-два македонските воздухопловни власти ќе одлучат по него.
Лоу-кост компанијата "Виз ер", со флота од 34 ербаси А320, веќе има оперативни бази во Белград и Софија од соседните земји, а минатата година превезла 9,6 милиони патници.
И "МАТ ервејс" од 27 март ќе почне да лета од Скопје за Амстердам. Планирани се 40 лета во летниот ред на летање.
"'МАТ ервејс' е дезигниран за единствен редовен авиопревозник на оваа дестинација и за тоа се информирани холандските воздухопловни власти", соопшти АЦВ.
"Кроација ерлајнс", покрај постојните седум лета неделно меѓу Скопје и Загреб, ќе воведе уште три дополнителни лета, во понеделник, среда и петок.
Летниот ред на летање почнува на 27 март и трае до 29 октомври.
http://www.vest.com.mk/?ItemID=50665246E958CD4BA73C5B0098D2FF65&arc=1
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4544 Posted: 15-Feb-2011 at 12:00
Не можам да најдам никаде линк, но веста ја слушнав на радио метрополис утрово, иако признавам од неписмена спикерка. Кажа дека веста е од агенцијата за цивилна воздушна пловидба, и дека бил постигнат договор со WizzAir за таа релација, и спомена нешто плус дека МАТ ервејс е нов десигниран (па се збуни си помисли дека има грешка и дека зборот требало да биде дизајниран) редовен превозник. Споменаа нешто и за линија кон Амстердам, но за тоа не дослушнав.

Како и да е, редот на летање ќе важи од 27 март, па каде и да е ќе излезе по сите весници и ако има новости, и ако нема, па не ни бега.

Edited by гитардемон - 15-Feb-2011 at 12:00
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4545 Posted: 15-Feb-2011 at 11:23
Originally posted by гитардемон

Со летниот ред на летање од 27 март неколку нови линии, а меѓу нив и WizzAir на релација Скопје-Лондон. Ај аирлија!
Аирлија! Дај нешто линк минк
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4546 Posted: 15-Feb-2011 at 11:21
Со летниот ред на летање од 27 март неколку нови линии, а меѓу нив и WizzAir на релација Скопје-Лондон. Ај аирлија!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4547 Posted: 04-Feb-2011 at 18:34

Скај Вингс пред банкрот?

Ќе банкротира ли авиокомпанијата Скај Вингс? Неофицијално компанијата е во големи долгови, речиси сите летови и се откажани, а дел од патниците кои веќе купиле билети сега не можат да си ги вратат парите назад. Што се случи со авиокомпанијата која најавуваше евтини летови до сите европски центри?

Наместо тоа, Скај Вингс остана без неколку клучни кадровски лица, неофицијално дознаваме дека дел од менаџерскиот тим си заминал од компанијата.

Официјално никој не сака да зборува за проблемот. Ни потврдија дека имаат долгови, летовите им се откажани и дека работеле на тоа да ја вратат компанијата во нормала.

Дополнителен проблем за Скај Вингс е тоа што не аплицирале во Агенцијата за цивилно воздухопловство за редовната АОЦ-е дозвола за продолжување на операциите. Без таква дозвола тие не можат да летаат.

Од Агенцијата за Канал 5 велат дека извесно е дека од идниот месец ќе им се одземат оперативните дозволи за летање на Скај Вингс.

Имале рок да аплицираат за продолжување на дозволата, но тие не го сториле тоа, потврдуваат воздухопловните власти.

Скај Вингс должел пари и на аеродромите, но менаџерите од ТАВ не откриваат колкава е сумата оти тоа било доверлива информација.

И долгот од 133 илјади евра што го имале кон контролата на летање не е исплатен, велат од М-НАВ. За тој долг пред неколку месеци Скај Вингс беа приземјени.

Од контролата велат, авиокомпанијата редовно го исплаќала долгот но тој не е вратен во целост.

Кире Коцевски
04.02.2011, 15:47
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=70954
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #4548 Posted: 07-Jan-2011 at 16:01
Ер лифт и Тики тики не се сериозни *компании* и како такви би требало да им е забранет секаков пристап до македонски аеродроми.Колку се сериозни гледаме по редот на летање ,за исти места во ист ден лет од двете во разлика од саат време ,демек тераме конкуренција
А за наши услови зошто да не се формират некаква флота од помали авиони (пр.CRJ 200 со 50-тина седишта ,CRJ900 со 90) ,зато шо очигледно немаме многу патници ,а и би летале почесто.И за појаките дестинации како Цирих,Виена нешто поголемо како А319/737-500.
Само кој би ја формирал таа флота,дали Владата па да ја пуштат на концесија на некој јак играч како Туркиш(слично е и во БИХ,само таму Туркиш е 100%) или да ја одржуваат под државна капа или па некое решение измеѓу овие две.

Би требало и некаква стратегија на поврзување со главните европски аеродроми за трансфер на прекуокеански дестинации,по еден лет дневно до Франкфурт(Минхен),Амстердам,Париз,Рим(Милано),Лондон.

Edited by Тркало - 07-Jan-2011 at 16:05
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4549 Posted: 03-Jan-2011 at 15:35

ЗА НОВОГОДИШНАТА НОЌ

17 прелети над македонското небо

На новогодишната ноќ 9 контролори и помошници- контролори на летање се грижеа за безбедноста на македонското небо. Вообичаено, од пет часот попладне во петокот до пладне во саботата немаше полетувања и слетувања на скопскиот аеродром "Александар Велики", ама контролорите водеа 17 прелети над Македонија.
"И за контролорите што се на работа доаѓа Нова година, само што по тројца контролори и по еден помошник-контролор задолжително се на позиција, а другите можат да замезат во собата за одмор", вели Николет Тагарински, извршен директор за воздухопловна навигација во М-НАВ.
Во петокот, на 31 декември, имало 141 прелет и 20 полетувања и слетувања на Скопскиот и на Охридскиот аеродром. На први јануари имало 151 прелет и 10 слетувања и полетувања. Споредено со претходната година, на 31 декември 2009 имало 175 прелети и 25 полетувања и слетувања од двата македонски аеродрома, а на први јануари 2010 - 139 прелети и 6 полетувања и слетувања.
"За нијанса помалиот број прелети се должи на откажувањето на дел од новогодишните летови поради затвореноста на главните аеродроми во Западна Европа поради временските прилики", објаснува Тагарински. (А.С.)

http://vest.com.mk/?ItemID=729F2074FEEE594088B8283BDD4E8B7A
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #4550 Posted: 22-Dec-2010 at 07:24
Clover
Nema da ima dovolno pobaruvcka specialno vo zima za letovi direkno Skopje - New York isto i za Avstralija so zastanuvajne vo London i Istambul ke se polni avionot na leto mozi da ima uste eden let direkten togas ima pogolema pobaruvacka
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4551 Posted: 20-Dec-2010 at 02:55


Да не се премногу меѓустаници друже

Штознам, мислам дека таков концепт е прилично застарен и напуштен. Не сум во тек со регулативите за отворени неба, но сепак не гледам зошто би требало да се цепка евентуална линија Скопје - Њу Јорк. До Австралија (со исклучок на Boeing 777-200LR или Airbus A340-500HGW) секако не може да се стигне директно, ама зошто повеќе од едно запирање? Со оглед на тоа дека се наѕира некаква почетна соработка со Катар на повеќе полиња (вклучувајќи и во авиосообраќајот), можеби Доха е добар избор за запирање и гориво. Мада конкретно на релација Балкан <-> Австралија многу поверојатно е дека они би целеле на прибирање на патници од овде за трансфер во Доха. Qatar Air имаат и солидна флота Boeing 777-200LR, ама прашање е дали таков авион во конфигурација на таа авиокомпанија одговара за профилот на пазарот на релација Балкан <-> Австралија.




Edited by Cloverstack - 20-Dec-2010 at 03:50
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #4552 Posted: 17-Dec-2010 at 07:14
Samo dve preku okeanski relacii bi mozele da bidat ekonomski ispatlivi i toa po eden let vo nedela na zima i dva leta vo leto Skopje - London - New york - London- Skopje - Istambul -Singapur - Melbourne - Singapur - Instambul - Skopje samo ako skopskiot aerodrom ima moznost da sletuvaat air bus or boing 773 ako preracunate brojot na satovi vo let eden avion moze da ja opsluzuva ovaa relacija Turkis Airlaines be bil najpogoden za ovaaa relacija.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #4553 Posted: 30-Nov-2010 at 20:06
Не си ме разбрал. Јас не кажав дека не треба да се инвестира во железничкиот сообраќај, туку како прво не треба да се споредуваат меѓу себе затоа што не се супститути. ОК е да се инвестира во железницата и тоа апсолутно го подржувам, но авионскиот сообраќај е и те како важен. Не гледам проблем во субвенционирањето на авионски линии. Тоа дека се приватни фирми не претставува никаков проблем, тие се избираат по законски предвидена процедура.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4554 Posted: 30-Nov-2010 at 11:23
Originally posted by nylon

Originally posted by BOJAN

Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании.

Неможеш да споредуваш железница со авиотранспорт. Не те разбирам. Сакаш да кажеш дека железницата треба да биде поприоритетна од прометноста на аеродромите во Македонија? Јас не би се сложил со тоа. (Секако, зборувам за патничкиот превоз)


И јас не се сложувам со тебе. Авиосообраќајот кај нас треба да се развива исклучиво доколку се избере некоја од поголемите балкански или европски авиокомпании за национален превозник. Во тој случај ќе добиеме квалитетни услуги и поголем број на авиолинии.

Јас и те како сметам дека железничкиот и сообраќај треба да бидат поприоритетни од авионскиот сообраќај. Имено, токму на ова поле во последните две децении заостануваме, речиси ништо не е изградено и реконструирано, а во железницата не е обновен возниот парк. И најважното, доколку вака продолжиме ќе ги изгубиме и меѓународните коридори што поминуваат низ земјава, односно веќе се најдени алтернативи.

И не можам никако да разберам, како тоа сметаш дека треба да се дадат пари на приватна авиокомпанија за да оддржува нерентабилна линија на која нема патници, а притоа да не се даде приоритет на железницата која е јавно претпријатие кое со години бара државни субвенции за да го оживее сообраќајот и притоа има многу патници.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #4555 Posted: 30-Nov-2010 at 00:18
Originally posted by BOJAN

Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании.

Неможеш да споредуваш железница со авиотранспорт. Не те разбирам. Сакаш да кажеш дека железницата треба да биде поприоритетна од прометноста на аеродромите во Македонија? Јас не би се сложил со тоа. (Секако, зборувам за патничкиот превоз)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4556 Posted: 29-Nov-2010 at 20:34
Ер Лифт покажа досега дека не е сериозна компанија, за кратко време на неколку пати ги остави патниците по аеродромите. И бидејќи ние не знаеме да организираме нормална авиокомпанија, предлагам да се вратиме да предлогот од пред некое време, државата да избере национален авиопревозник од некоја од балканските држави, Туркиш ерлајнс, на пример.

Што се однесува до државни субвенции за авио линии, државата првин треба да си ја среди железницата и да подели државни субвенции на ова јавно претпријатие, а дури потоа да размислува за субвенционирање на приватните компании.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #4557 Posted: 28-Nov-2010 at 19:27
Државни субвенции за нови авионски линии

Преку субвенционирани авиолинии директно од Скопје до светските дестинации. Законот за воздухопловство кој неодамна стапи на сила отвара можност преку политика на поддршка државата парично да субвенционира домашни и странски авиокомпании да летаат на дестинации кои не се профитабилни а се од јавен интерес за државава. Надлежните бараат владата што е можно поскоро да започне тендерска постапка. Првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство Зоран Крстевски смета дека вааква опција би било добро да се воведе за дестинации како Лондон, Брисел, Франкфурт, односно прекуокеанските земји со кои немаме којзнае какви економски врски а каде живеат наши иселеници.

Од министерството за транспорт и врски, кое е надлежно за спроведување на постапката засега не најавуваат конкретни чекори. Законската измена била обврска за прилагодување кон европското законодавство и засега не се размислувало таа да се примени и во пракса. Инаку според Крстевски, оваа можност би била посебно атрактивна за развојот на туризмот во земјава, посебно за Охрид, Струга или Битола. Туристичките работници би имале можност за развој преку директни контакти со нискобуџетските авиокомпании. Ова според Крстевски би го зголемил прометот на охридскиот аеродром.

Инаку од Македонија засега поволно се лета само до 15 ина дестинации до кои има директна врска од Александар Велики. Во недостиг на евтини и директни врски со Европа и светот, македонските граѓани се принудени да летаат преку аеродромите во соседството. Од вчера имаат и опција помалку за летови од Скопје, откако поради неплатен долг, воздухопловните власти ги приземјиа двата авиона на компанијата Скајвингс.


http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=30726
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #4558 Posted: 27-Nov-2010 at 17:09
Таман тргна работата, повторно проблеми за Ер Лифт

Привремено суспендирани летовите на Ер лифт сервис

Должничко - доверителскии односи меѓу компанијата Ер лифт сервис и Македонскиот давател на услуги во воздухопловната навигација, за што македонската навигација го прекинала давањето на своите услуги биле причина за нереализираните летови на компанијата. Ова го констатирала Агенцијата за цивилно воздухопловство по извршениот инспекциски надзор на скопскиот аеродром “Александар Велики“.

“АЦВ ги информира патниците на авиокомпанијата дека, согласно Законот за облигациони и стварно правни односи во воздушниот сообраќај и преземените европски регулативи, авиопревозниците имаат законска обврска да ги информираат патниците за нивните права и каде да се жалат. До колку во рок од 6 недели по приемот на жалбата, авиокомпанијата не успее да им даде одговор или, до колку не се задоволни од нивниот одговор, овој формулар (може да се користи копија од оригиналната форма испратена до авиокомпанијата) треба да се испрати до Агенцијата за цивилно воздухопловство.“, се наведува во лиферуваното соопштение од АЦВ.

Управниот одбор на Македонскиот давател на услуги во воздухопловната навигација од денс привремено ги суспендирал услугите на воздухопловна навигација на авио компанијата Ер лифт сервис ненамирени обврски кон М-НАВ А.Д.Скопје во износ од 133.506 евра.

Ненамирените обврски се однесуваат за периодот од 2009 година до 15 октомври годинава

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=79646&kategorija=2


Edited by La Linea - 28-Nov-2010 at 01:15
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #4559 Posted: 25-Nov-2010 at 07:50

Во 2011 се очекува бум на македонското небо

среда, 24 ноември 2010, 17:29

Зимскиот ред на летање не донесе нови авиокомпании во Македонија, но бум во авиобизнисот се очекува од догодина со целосното отворање на европското небо. Ако дотогаш ТАВ ја заврши реконструкцијата на Александар Велики ќе може да се очекува вистинска конкуренција и евтини билети за граѓаните до повеќе светски дестинации. Директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство Зоран Крстевски вели дека целосната примена на европскиот договор за отворено небо е многу важно. Либерализацијата според него ќе овозможи на пазарот да се појават поконкурентни авио компании кои ќе имаат интерес да го искористат регионалниот пазар за Блискиот и среден исток каде се создава голема структура на патници кои сакаат патуваат во Европа. Овој регион според Крстевски е интерес за повеќе земји кои таму гледаат шанса. Еден од таквите промотори според него е Турција и оттука биле големите очекувања на овој план за нашата земја.

Од Македонија засега поволно се лета само до 15 ина дестинации до кои има директна врска од Александар Велики. Зголемениот број на патниците за 15% е главно поради чартер летовите во летниот период. Продолжувањето на овој тренд според Крстевски ќе зависи пред се од економската моќ на граѓаните. Чартер летовите наспроти редовниот авиосообраќај е тенденција во Европа, пред се поради фактото што чартер компаниите се помали и поспособни за прилагодување на условите на пазарот. Сепак според Крстевски конкуренцијата е клучна за квалитетотѕ на авиосообраќајот, како во Европа, така и кај нас. Инаку во недостиг на директни и евтини врски со добар дел од Европа и останатиот дел на светот, македонските граѓани се принудени да летаат преку аеродромите во соседството.

http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=30578

Edited by Cloverstack - 25-Nov-2010 at 10:39
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4560 Posted: 31-Oct-2010 at 16:29
Originally posted by FoSsiL

Да прашам нешто. Нели Контики односно МАТ ервејс го зеде боингот на МАТ ерлајнс. А што стана со другите авиони. Знам дека не беше само овој.
Не ми текнува дали овој е авионот на МАТ, а пред тоа нели другиот 737 им го зема ЈАТ? А уште пред тоа им пропадна работата со Ембраерите.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 226227228229230 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.762 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.