build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 09-Aug-2017 at 02:12



Одлично изгледа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 08-Aug-2017 at 23:22
Патот Ресен-Битола.

фотографиите се направени на 2 август годинава. автор: јас.













За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 31-Jul-2017 at 07:18


Да се надоврзам и јас со фотографија од патот Гостивар-Кичево. Само еден мал дел има добиено нов асфалт, се работи на одредени места, главно на почетокот од делницата.

За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 03-Jul-2017 at 17:53


Санација

http://build.mk/granit-ke-go-rekonstruira-magistralniot-pat-gostivar-kichevo/


„Гранит“ ќе го реконструира магистралниот пат Гостивар – Кичево

Објавено на 18.01.2017 во категорија Вести.

 

Започнува реконструкцијата на магистралниот пат Гостивар – Кичево. Јавното претпријатие за државни патишта ја избра фирмата „Гранит“ од Скопје за изведувач на градежните работи, кои треба да се завршат во рок од 40 месеци. Заедно со рехабилитацијата на коловозот во должина од 30 километри, со претстојниот зафат ќе се санираат и петте мостови од оваа делница на потегот од селото Здуње до селото Колари. За реализација на проектот со компанијата „Гранит“ се склучени два договора со вкупна вредност од над 387 милиони денари, односно околу 6,2 милиони евра.

 

 

Магистралниот пат Гостивар-Кичево е една од најфреквентните делници во земјава. Некои делови од патниот правец не се санирани веќе неколку децении, а најголем проблем за возачите во моментов претставува лошата состојба во која се наоѓаат мостовите. Паралелно со претстојната реконструкција на магистралниот пат, од Јавното претпријатие за државни патишта ја изработуваат и проектната документација за идниот автопат Гостивар-Кичево.

 

 

Бојан Блажевски

bojan.blazevski@build.mk



Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 03-Jul-2017 at 13:15
Некаде прочитав дека почнувајќи од 27.06.2017 се изведуваат градежни работи на патниот правец А2 Гостивар - Кичево, делница од Гостивар до село Колари.
Дали има некој повеќе информации за што се работи, какви градежни работи се изведуваат и до кога ќе траат?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 20-Jun-2017 at 18:23
Налетав на мапава, па да ја споделам...

За сè има вторпат
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 02-Jun-2017 at 23:30
Од она што го имам слушнато лично, сега веќе премиерот, на 2 месеци пред изборите лично интервенирал во програмата и висок приоритет за реконструкција добил регионалниот пат Струмица - Берово - Пехчево - Делчево во должина околу 90 киломтери. Оваа информација е од луѓе членови на партијата во Берово каде додаваат дека се работи на подготовка за преговори со Бугарија за отварање на граничниот премин кај Берово а дека за сретствата заедно со Бугарија ќе се аплицирало во ЕУ фондовите. Дополнитело во програмата е изградба на регионален пат Берово - Радовиш кој беше во владата на СДСМ од 2002 до 2006 и почнаа некои активности, локалниот пат - Берово - с.Владимирово  стана регионален. Неофицијално сумата би била околу 22 милиони евра за должина од 39 км и ширина од 6,5 метри.

Од истите извори добив информација дека трите автопати владата ќе си ги продолжела, а сомневањата за корупција ќе си ги терале обвинителствата СЈО и ОЈО. По барање на помалите партнери во владата но и согласност од СДСМ (бидејќи проектот го има и во нивната програма) за почетокот на следната се планира почетокот на изградбата на 18 километарската автопатска делница Скопје - Блаце. Наводно рокот за изградба би бил 9 месеци. Покрај овој автопат, владата планира студија во најкраток рок за студија за делницата Куманово - Крива Паланка, а наводно тоа прашање ќе било дискутирано на првата средба помеѓу министрите за надворешни работи на Македонија и Бугарија. Главното прашање било дали има потреба од Автопатско решение, односно дали истото е исплатливо или ќе се оди на алтернативното решение - автопат од Куманово до с. Страцин ( клучката за накај Кратово и Пробиштип )и реконструкција на магистралниот пат од с.Страцин до граница со Бугарија. За крај, од истите извори ми беше кажано дека луѓето во раководството од Битола жестоко лобирале уште до крајот на оваа година да почне реконструкција на сите влезови на градот Битола и регионалниот пат Битола - Меџитлија. Наводно некои пратеници по потекло од Битола се залагале и за Автопат Велес - Прилеп - Битола, но најверојатно овој проект нема да биде во план за следните 2-3 години...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 02-Jun-2017 at 12:34
На коридор 10 комплетна реконструкција , на делови кај што не е со 3 ленти да се доизгради на ниво на автопат, проширување на наплатните станици да се избегнува гужвата , исто така модернизација на сигнализацијата долж целиот коридор со поставување на електронски табли за известување на состојбата на самиот автопат,поставување камери и радари за мерење на сообраќајот,проток на возила кој што поминале,исто и брзината да се мери со радари, казни за сите оние кој што ќе летаат со 200 туку ќе се вози со 120,осветлување на целиот автопат во неколку етапи ако не наеднаш, не само на клучките што е лоша пракса до сега,изградба на барем 1 или 2 модерно место за одмор/пауза , со WC,паркинг за камиони,автобуси и коли.Исто ова што го набројав да се направи и на коридор 8 , се ова е изводливо и може да се постигне , е тогаш кога ќе го добиеме ова може да зборуваме за модерни ,сигурни и убави автопатишта.Нормално тука да не се заостават и експресните ,магистралите и регионалните патишта.На некој од градовите да се направат обиколници каде што товарни камиони нема да влегуваат во градовите и да ги оштетуваат општинските патишта туку би го заобиколил градот.Модернизација , проширување и доградба на постоечките гранични премини , осебено ,Табановце,Богородица,Меџитлија,Деве баир.Кога веќе зборуваме за изградба на нови патишта,Прилеп-Битола изградба на експресен пат , постоечките да се прошири и да се доведе на ниво на експресен,или пак комплетно нова траса ако старата неможе да се надградува а подоцна ако има потреба и на ниво на автопат,Битола до граничен премин Меџитлија исто така изградба на нов пат,Од битола до Охрид исто така проширување на постоечкиот на ниво на брз експрсен пат.Тоа што го најавуваат Велес-Прилеп-битола нема потреба,Веќе се гради експресен пат од Градско до Прилеп , и само би се побрзал натаки како што кажав до Битола и Охрид ,и онака тој експресен пат почнува од патарина Градско така да .. И другите веќе се споменати за изградба.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 01-Jun-2017 at 18:25
Јас би се посветил пред се на Скопје-Блаце од нови траси.

Евентуално би се обидел да почнам со реализација на Гостивар-Кичево.

Можеби се наметнува како побитно прашање темелна реконструкција на постоечките делници кои ги сметаме за автопат а или не се тоа или се многу оштетени.

Минатата влада отпочна доста проекти на таа тема, за жал доста доцна во целото нивно владеење.

Би ги разгледал надградба на Тетово-Гостивар во вистинско автопатско решение и на трасата Катланово-Велес.

Секако довршување на се што е веќе почнато.




Edited by pbanks - 01-Jun-2017 at 18:26
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 01-Jun-2017 at 17:46
- Штип – Радовиш – Струмица (во прва фаза експресен пат);
- Струмица – Граница со Бугарија

Ova od 2011 go zborat, a na teren nema nitu edno kamce pomesteno.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 01-Jun-2017 at 17:40

Пола од точкиве се во изградба или завршени, така да ќе треба малце повеќе од пола за да речеме браво.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 01-Jun-2017 at 16:34
Ова го извадив од нивната изборна програма и се однесува само за патната инфраструктура, Богами ако успеат за 4 години бар пола од ова да направат верувам дека и наредните избори би ги добиле.

Во делот на патната инфраструктура ќе усвоиме план за инвестициите во патната инфраструк- тура во Република Македонија. Тој ќе значи инвестиции од 3 милијарди евра во следните 10 години. Уште во првите 2 години од мандатот ќе вложиме 600 милиони евра за изградба на патишта. Воедно, ќе ги зголемиме средствата за одржување на патиштата, по кои денес сме на дното во регионот со само 3.300 евра по километар. Потребните инвестиции во патниот сектор во вредност од 3 милјарди евра за 10 години, ќе обезбедат изградба на:
- 600 километри автопатишта и експресни патишта;
- 550 километри магистрални и регионални патишта;
- 1.000 километри локални патишта.
Ова се поважните делници, во нашиот план за развој, на патиштата во Република Македонија:
- Миладиновци – Штип (во изградба);
- Демир Капија – Смоквица (во изградба);
- Кичево – Охрид (во изградба);
- Скопје – Блаце (Граница со Косово);
- Велес – Прилеп – Битола – Меџитлија;
- Штип – Радовиш – Струмица (во прва фаза експресен пат);
- Струмица – Граница со Бугарија;
- Штип – Кочани; n Кочани – Виница – Делчево;
- Охрид – Пештани – Св.Наум;
 Завршување на Коридор 8;
- (западен дел) Гостивар - Кичево, Требеништа – Струга – Ќафасан;
- (источен дел) Романовце – Крива Паланка – Граница со Бугарија (прва фаза експресен пат);
- Рехабилитација на неколку патни правци на Коридор 8 и 10;
- Рехабилитација на автопат Миладиновци – Куманово;
- Рехабилитација на автопат Неготино – Демир Капија;
- Реконструкција на целата делница Охрид – Битола ;
- Реконструкција на Тетово- Гостивар

 Сите останати инфраструктурни проекти кои се од витално значење за граѓаните на Република Македонија се нотирани на крајот од оваа програма и се поделени по Изборни единици. Покрај инвестирањето во изградба на патишта, ќе инвестираме и во многу други проекти кои ќе придонесат за модернизација на патната инфраструктура:
- Ќе направиме истражување и санација на свлечиштата во Република Македонија;
- Ќе воведеме електронски патарини и нивно поместување на излезите на автопатите, сè со цел да се намали времето на патување и да се зголеми протокот на сообраќај;
- Ќе ги модернизираме автопатиштата, експресните, магистралните и регионалните патишта во Македонија со најсовремена сигнализација;
- Ќе поставиме Интелигентен транспортен систем (ИТС) што е управувачка, информатичка и комуникациска надградба на класичниот систем на сообраќај и транспорт, што постигнува значително подобрување на безбедноста и ефикасноста на сообраќајот на патници и стока, на удобноста и безбедноста на патниците и предизвикува намалување на загадувањето на животната средина. Ќе изработиме проектна документација за делниците за кои сè уште се нема изработено таква документација и ќе пристапиме кон реализација со приоритетните делници, а при тоа ќе внимаваме на рамномерна изградба и санација по плански региони во Република Македонија. Сите нови проблематични делници ќе ги нотираме и дополнително ќе ги вметнеме во 10-годишната стратегија за работа.

http://zazivot.mk/wp-content/uploads/2016/11/Plan_za_zivot_vo_Makedonija.pdf
страна 74 и 75



Edited by daci92 - 01-Jun-2017 at 16:35
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 01-Jun-2017 at 16:10
Не сум сигурен дали имаат конкретен план што најпрво и како ,но имаат крупна замисла за создавање на ново претпријатие кое би имало почетен буџет од 300 милиони евра и кое би работело на одржување и изградба на патиштата. Планот им е за 10тина години да се вложеле 3 милијарди евра во инфраструктура.
Еве еден извадок од Нова Македонија
„МАКЕДОНИЈА МЕГАЛОПОЛИС“ - ЗА 90 МИНУТИ ДО СИТЕ ГОЛЕМИ ГРАДОВИ
Нивото на инвестиции во инфраструктурата во Македонија беше ниско 10 год, и Македонија стана инфраструктурно заостаната земја, со рурални средини без основни животни услови, без системи за снабдување со вода, фекални и атмосферски канализации, се вели во програмата на новата влада. 

- Патиштата станаа опасни и небезбедни, (дури 39 отсто крајно небезбедни според ЕУ), а со огромно задоцнување, се градат само неколку делници. Затоа новата влада ќе се фокусира на изградба на инфраструктура што ќе значи иднина за македонската економија. Владата ќе ги носи одлуките за големите инвестиции во инфраструктурата транспарентно и низ консултации со граѓаните и релевантните експерти. Владата како свои цели ги поставува реализацијата на проектите: „Македонија мегалополис“, инфраструктурно поврзување меѓу најголемите центри за не повеќе од 90 минути, „Македонија без црни точки“ и „Македонија без кал“ - се вели во програмата. 

Се најавува и дека Владата, во согласност со законот од акцизата од горивата, регистрација на возила и наплата на патарини транспарентно ќе ги искористи финансиите за инвестиции и одржување во патната инфраструктура. Владата ќе формира компанија со доминантна државна сопственост (51 отсто) преку која ќе се реализираат инвестициите во инфраструктурни проекти и во обновливи извори на енергија. Почетната големина на компанијата ќе биде 300 милиони евра. 
Владата најавува и иницирање преговори за финансирање на три приоритетни инфраструктурни проекти преку иницијативата 16 земји од Европа плус Кина „тешка“ над 10 милијарди долари. 

- Владата ќе усвои план за инвестиции во патната инфраструктура од 3 милијарди евра во следните 10 години со што ќе го зголеми сегашниот финансиски недостиг за одржување на патиштата. Преку овие инвестиции, Владата ќе обезбеди изградба на 600 километри автопатишта и експресни патишта, 550 километри магистрални и регионални патишта и 1.000 километри локални патишта - се вели во програмата.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetail?title=%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B0&id=cba20b4f-d9ef-4e48-aa7d-c6d458f04053
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 01-Jun-2017 at 15:32
Now that SDSM has formed a new government, what new road projects can we expect to be started under their administration?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 30-May-2017 at 11:59
Потрошени биле 5 милиони денари за реконструкција на првите 2 километри од патот од Св. Петка до влезот на Старо Нагоричане и уште 6 милиони денари за реконструкција на патот од влезот на Старо нагоричане до Серава, испод некогашниот млин.

http://www.kumanovonews.com/vesti/se-poprava-patot-za-staro-nagoricane

http://www.kumanovonews.com/vesti/se-poprava-patot-kon-pelince

Сега ние патот за Пелинце ќе го реконструираме, или тркало во Скопје ќе градиме?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 30-May-2017 at 11:28
Originally posted by elnino

ова шо го пишеш за пелинце нема вез, имаш општо не понзавање од општински патишта, надлежноста нивна, регионални магистрални и тн му патишта, толку


И како е надлежноста? Ќе можеш малку да подобјасниш?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 30-May-2017 at 10:53
ова шо го пишеш за пелинце нема вез, имаш општо не понзавање од општински патишта, надлежноста нивна, регионални магистрални и тн му патишта, толку
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 29-May-2017 at 20:59


Никаде не ја спомнав општината и да знам за што говориш, бидејќи во текот на март месец бевме на нашата прва Викиекспедиција за оваа година низ Старо Нагоричане и можам да кажам дека навистина Челопек-Никуљане е одличен патот, уште и да се доасфалтира до Забелски манастир ќе биде прекрасно

Јас сум скопјанец по место на живеење, но и те како ги знам селата и што и фали на нашава и држава.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 29-May-2017 at 18:23
Originally posted by ehrlich

Година дена подоцна, повторно со велосипед од Скопје до манастирот Прохор Пчињски во Србија.

Прашањето е дали некогаш некоја Влада ќе го има за приоритет овој државен пат, кој води до еден од столбовите на македонската држава, манастирот Прохор Пчињски, до музејот во Пелинце, воедно и до меѓународен граничен премин, кој исто така е во целосна запуштена состојба.

Патот е до толку катастрофален, што нема никаков слој останато од него, буквално камењата со малку асфалт е на него, вистинска тортура за возење.

Граничниот премин пак се состои од еден киоск, кој е царинарница, пасошко и што уште не, и до него уште два три празни контејнери, чешма, две рампи, асфалтот како погоре, треви на сите страни, буквално како да влегуваш во Руанда. Денес, влегуваат Холанѓани со кампинг-возила, па мене ме фати срам за тоа кој ќе им биде првиот впечаток на нив.

Воедно, на пат до таму, а поради последиците на патот, еден од групата влета во кратер и се преврте целосно, со што имаше помали исеченици, но граничниот премин е до толку очаен, што дури ни прва помош немаа кај себе, па така странци ни помогнаа

Ова чисто да излезете малку од сонот за огромните инвестиции во патната инфраструктура, нека намалат малку не мора навистина.

Не сакам вмровски коментари дека не можела минатата Влада сегде да стигне, аман од тоа, 11 години беа на власт, 11 пати биле до Пелинце со луксузните возила.


Јас потекнувам од тие краишта и за твоја информација, Општина Старо Нагоричане асфалтираше прилично голем број патни правци низ селата Старо и Младо Нагоричане, Никуљане, Челопек и Алгуња, како и ставање на нов слој асфалт на потегот од Младо до Старо Нагоричане, во село Драгоманце и на потегот од Војник до Макреш, кој е писта во споредба со автопатот Миладиновци-Куманово. Кој не верува, слободно нека провери.

Мое мислење е дека Општината намерно го изоставила потегот Старо Нагоричане-Пелинце да го реконструира, очекувајќи државата да го покаже својот преродбенички патриотизам на дело, но се пресметала во проценката, бидејќи приоритет на прошлата ни Блада беше 1000 споменици во Центар (Скопје, секако), а патов кон Пелинце и граничниот премин со Србија ќе дојдеше на ред за неколку децении.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 29-May-2017 at 16:38
Јас се мислам дека кај нас владее еден проблем , се што гледаме дека не е ''профитабилно'' го оставаме на милост и немилост и едноставно не ни текнува да го погледнеме со око ,Океј е дека тој граничен премин не е баш толку употребуван , ама па да го оставиш во таква ужасна состојба , а воедно и самиот пат да е толку лош мислам дека на една држава која што е претендент за членство во ЕУ такво нешто не смее да се случи ... Додуша и поголемите гранични премини кој што се со милионски премини на годишно ниво не се како што треба , се запуштени , без основната функција , немање менувачница, без WC , а што па останало за помалите , единствено БЛАЦЕ може да се пофали дека е на ниво на добар граничен премин , останатите нема потреба да се зборува за нив..Ќафасан реконструкција и проширување , Табановце исто така , Богодорица под итно санација на ленти и хортикултурно уредување ,Меџитлија исто така целосна реконструкција , Дојран само блага шминка може да се дотера да биде супер , Деве Баир исто така реконструкција на асвалт и уредување на самиот премин , се додека не се средат овие премини , првиот поглед на човек кој што влегува во државата уште тогаш му станува се јасно и знае кај оди и што го чека.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.578 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.