build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 29-Jan-2010 at 19:48
btw... еве една слика од МЖ 661 236 Shifty
.


Edited by Danielbtmk - 29-Jan-2010 at 20:16
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 27-Jan-2010 at 22:35

wow... супер слики. Секоја чест за трудот. Браво

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 06-Dec-2009 at 21:05
Originally posted by lslcrew

"Новата" локомотива у акција?!

Оваа не е една од двете нови. Пролистај и спореди како се обоени (да не постирам слики овде и да ја прекинувам оваа прекрасна репортажа на Владимир)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 06-Dec-2009 at 20:32

И повторно на пруга,

 

 

назад кон станицата, на која пристигнува моторниот воз за Кочани

 

 

На кратот одмор и готка вода од изворот како што пишува на таблата „вода Св. Недела“

 

 

За жал, ја немав таа среќа, изворот моментално беше пресушен.

 

 

Но веќе е време за назад од ова прекрасно место

 

 

Железничката станица Рајко Жинзифов  

 

 
До следната цел, станица Велес
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 06-Dec-2009 at 20:28

Но попат има уште толку да се документира  - манастирот Св. Ѓорѓија

 

 

И уште некоја црква речиси под самиот автопат која е во изградба но без некоја ознака за нејзиното име

 

 

Повторно на висечкиот мост,

 

 

кој мирно се ниша од поветарецот

 

 

На кратко застанувам гледајќи како поминува реката

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 06-Dec-2009 at 20:26

И одма позади него и елетро-моторниот воз МЖ 412-056/055

 

 

На кратко застанува возот број 8931 да би продолжил до неговата крајна дестинација – Велес.

 

[/quote]

 

Нема крај, пристигнува и експресниот воз 335 Белград-Скоје-Солун, кој како и обично касни приближно 3 часа.

 

 

На чело на комозицијата која протатнува низ станицата е МЖ 442-001 која ја влече се до границата со Грција

 

 

Веќе е време за враќање, и да го оставам овој прекрасен поглед на клисурата.

 



Edited by Vladimir P - 06-Dec-2009 at 21:19
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 06-Dec-2009 at 20:26
"Новата" локомотива у акција?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 06-Dec-2009 at 20:24

Почнува качување, снемува снага но затоа погледот станува се поубав

 

 

И еве го висинскиот крај на самата ивица од автопатот, и целата клисура пред мене а во далечината и железничката станица Рајко Жинзифов.

 

 

Не успеав и да ја спуштам ни опремата а веќе во далечината се појави сервисно возило,

 

 

И само што отправникот ги прегледа нивните папири,

 

 

еве го и товарниот воз кој се провлекува низ клисурата

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 05-Dec-2009 at 21:59

Продолжувам право а на враќање ќе го разгледам и другиот правец

 

 

И пред мене се појавува манастирот Св. Петка

 

 

Мирот и прекрасната глетка  го прекинува звукот на цивилизацијата

 

 

Сваќам дека ќе немам доволно време да отидам до манастирот  па назад уз течението на Вардар.

 

 

И, повторно втопен висечи мост кој ќе ми овозможи да ја погледам и другата страна на реката, а констукцијата на истиот - железничка.

 

 

Преминувајќи го мостот пред мене се отвара еден прекрасен поглед и нова идеја, прекрасна дестинација за фотографирање од таа висина на станицата Рајко Жинзифов.

 

Продолжува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 05-Dec-2009 at 21:57

Но да се вратам на на мојата тема,

 

 

Пратејќи ја пругата тргнувам кон правец на Велес,  нерадо оставајќи ја станицата за која има уште многу да се раскажува.

 

 

Секаде обилно зеленило, водите на Вардар и во длабочината прекрасен виадукт

 

 

Секаде околу бујна вегетација и пругата која кривуда.

 

 

И после педесетина прејдени метри утопен во зеленилото се назира објект

 

 

И патокази кои ме стават во недоумица, право или лево

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 05-Dec-2009 at 20:00

Часовник кој давно престанал да го мери времето,

 

 

и оставил овакво преубаво здание да го чека забот на времето.

 

 

Но кога ќе ја заобиколим по скалите кој полека природата ги прекрива,

 

 

 изгледа времето не е потполно застанато.

 

 

Сепак некоја цивилизација проваѓа во близината

 

 
Продолжува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 05-Dec-2009 at 19:58
 
Вардарска клисура – станица Рајко Жинзифов

 

Возачите кој поминуваат на автопатот  Скоје – Велес на E75 сигурно е запазиле прекрасната железничка станица длабоко во кањонот на реката Вардар – Рајко Жинзифов

 

 

Која полека заблеснува со сета своја убавина на првите сончеви зраци.

 

 

И неколку детали од преубавата пластика.

 

 

Оградата од ковано железо.

 

 

Прекрасна фасада

 



Edited by Vladimir P - 06-Dec-2009 at 20:36
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 01-Dec-2009 at 01:15
Во близината на самото стојалиште скриено од вегетацијата се назират некој рушевини.



Остатоци од некогашната станица, кои допрва треба да се истражат и премерат



Со пажливо разгледување можат да се распознаат пет столба од некогашната станица.



Постоење на подрумски простории



Сите премерени мерки укажуваат дека тоа било станица од негде четврта класа.
И добиената реконструкција на основа на станицата Пчиња



Со прекрасна фасада на спрат и тараса која лежела на железничките столбови.
Но се гледа дека едно крило од симетријата е изоставено како кај останатите станици од тој тип. И проблем со едниот прозор помеѓу столбовите ?



Цртеж позајмен од С.Илиќ и неговата претпоставката како би изгледала станицата Пчиња, со мала моја корекција во асиметријата.

Продолжува
Вардарска клисура – станица Рајко Жинзифов
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 29-Nov-2009 at 21:31

Но да се навратам уште малку на ова стојалиште и неговата преубава околина.  

 

Качувајки се да ја направам панорамата на Пчиња, веќе високата температура и успонот го сторива своето, немав снага да го продолжам патот уште за едно 800-тини метри до манастирот Св. Илија кој е длабоко утопен во букова и брезова шума и со исклучително ладна вода во него, која итекако ми беше потребна.

 

 

Почна повторно спуштање, кое секогаш е потешко од качувањето, но панарамата компензира се.

 

 

И повторно во близина на пругата.

 

 

И нова идеја за ново истражување, дали стојалиштето Пчиња секогаш било само стојалиште.

 

Продолжува

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 29-Nov-2009 at 14:18
Originally posted by pbanks

 ... Ме интересира дали таква прошетка е можна? Дали има некакви патеки покрај пругата или мора да се пешачи по самата траса?

Пределот е навистина убав и интересен и кога би се подобрило времето би било интересно човек да си одбере некое пристојно растојание и да изоди две три станици.
Имаш ли некакви информации колкава е просечната раздалечина меѓу станиците, кој е максимумот и кој е минимумот?
Стаза покрај пругата нема, овен мали делници кој најчесто се од станиците кон некоја блиска дестинација.
 
Иначе чудно кај овие три станици Кадина Река, Пчиња и Рајко Жинзифов (наредна станица од репортажата) нема никакво населено место па така ни некој пат.
Селата кој се од десната страна на пругата со станиците се поврзани со козји патеки, како онаја погоре.
Можда затоа природата во тој дел-кањон на МК е скоро недопрена, така да ретко ќе наидете на „пластика“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 29-Nov-2009 at 13:08
Секоја чест Владимир, навистина прекрасна репортажаApplause.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 29-Nov-2009 at 12:21

И еден кадар каде се утопува во зеленилото

 

 

Таман помислив на еден краток одмор и да го потражам устието на двете реки, кога „горбачов“ MЖ 412-055/056 излезе од зеленилото.

 

 

Застанува на стојалиштето Пчиња па прилика да се услика без брзање.

 

 

И настана повторно мир и момент да се услика устието на двете реки и рајот на риболовците.

 

 

И на крај на овој дел од приказната Со железница низ Македонија, една панорама на стојалиштето Пчиња.

 

 
Продолжува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 29-Nov-2009 at 12:06

Повторно назад и повторно познатиот звук и тлото кое испод мене подрхтува.

 

 

Полека се качувам по козјата патека обвиена сета во зеленило и звукот на природата.

 

 

Занесен во тие заборавени звуци ми протатнува “шпанецот“ за Кочани,

 

 

На затоа змиестата товарната композиција успевам да ја уловам во мојот објектив иако веќе доста заморен од качувањето,

 

 

на чие чело ја влече MZ 441-755

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 29-Nov-2009 at 11:56


Само што го напишав ова ти веќе си продолжил со репортажава а и делумно си ми одговорил на прашањето LOL
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 29-Nov-2009 at 11:56
Originally posted by Vladimir P

Продолжува


Smile

BTW едно прашање Владимир. Дали ти се сликиве правени од воз или си направил прошетка по дел од пругата? Ме интересира дали таква прошетка е можна? Дали има некакви патеки покрај пругата или мора да се пешачи по самата траса?

Пределот е навистина убав и интересен и кога би се подобрило времето би било интересно човек да си одбере некое пристојно растојание и да изоди две три станици.

Имаш ли некакви информации колкава е просечната раздалечина меѓу станиците, кој е максимумот и кој е минимумот?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.262 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.