build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 11-Feb-2009 at 06:50
Владимир имаш луѓе по пат што ја пазат локомотивава! ApplauseДа не организираш некаков свечен пречек?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 10-Feb-2009 at 23:39
Инфо: Нашата  МЖ 461-001 на пат кон МК безбедно видена во Шид - Србија во 13:50

Евеја пред тргнување од Загреб


Фото: Тома - Загреб
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 09-Feb-2009 at 20:08
Еве да не биде дека е натовариле


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 09-Feb-2009 at 19:36
Хм па не ја ни штедат веднаш со вагони ја натовариле
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 09-Feb-2009 at 19:07
Задната информација за МЖ 462-002 е дека се работи

На боковите е знакот на МЖ - Транспорт


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 09-Feb-2009 at 18:53
Cheers

А до каде е 462-002?

И какво е она новото лого од страна, од овој агол не се гледа скоро воопшто... фигурира ли некаде на нет да го видиме??
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 09-Feb-2009 at 18:53
se nadevam vaka ke go cuvaat cist, za da izgleda sekogas kako nov
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 09-Feb-2009 at 18:35
Денеска на царинскиот колосек во Загреб, за кој ден еве ја убавицата дома


Фото: Дацо, Загреб
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 19-Jan-2009 at 01:28
mozebiDunno ne sum nesto posebno informiran, samo imam videno deka se vrshi transport.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 18-Jan-2009 at 22:00
Можеби Б.Ѓ.Т. мисли на вагоните за превоз на автомобили во склоп на експресниот воз Белград-Солун, кои што секојдневно сообраќаат во текот на летото!
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 18-Jan-2009 at 21:04
losho si me razbral,ne rekov za toa tamo sto skapuva i ne e mrdato nikogash... rekov deka sum videl,a ne mora da znaci deka bash toa sum go videl,ili bile od negde ili bile nashi tie vagoni,neznam sea dali imame i drugi ama bi trebalo da imame,bash ke se rasparasham..
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 18-Jan-2009 at 20:23
Б.Ѓ.Т. кога си видел, ја никогаш не сум видел да го чепне тој вагон некогаш?! Dunno Ми изгледа како зараснат за пругата!
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 18-Jan-2009 at 15:58
porano se koristeshe,barem do pred 2-3 godini,zasto ziveam prilicno blisku do pruga,porano nonstop gledav deka ima prenesuvanje na koli, a sea slabo ako vidam dva tri pati vo godinata.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 18-Jan-2009 at 15:36
Вагонот не е прекшен (два вагона) него има три осовини, полесно совладување на кривини.

Кога буквално цел свет ги користи, како наефтин транспорт, кај нас како и во се нема и неможеме да најдеме логика во многу работи, па така и во оваа

Другото веќе е одговорено
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 18-Jan-2009 at 15:24

Видиш не ми текна на то Ме реши во еден потег...

Ама сепак колку би ги коштало и така како што викаш? Некако не ми се верува дека е поефтино, знаејќи ги нашите бизнисмени, сè би направиле за поефтино.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 18-Jan-2009 at 15:07


А зошто мора да се само вакви вагони во композиција? Big%20smile

Најголем дел од товарните композиции и онака се вистинско шаренило од најразлични клиенти, типови на вагони и товари. Се склопуваат и преуредуваат на ранжирни станици. Не е проблем да се вметне 1-2 или повеќе вагони по потреба.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 18-Jan-2009 at 14:59
Јас ја гледам причината за ова во тоа што за да се исплати патот на возот од да речиме Германија до Македонија треба да има барем 10 вакви вагони, бидејќи по некоја лаичка математика локомотивата троши 10 пати повеќе гориво отколку камионот за да го направи тој пат (може не е десет но камионот плаќа плус давачки па ајде нека е факторот 10). Од тоа следува дека 10 камиони (со 1 приколка) би потрошиле колку една локомотива со 10 вагони, логично. Не се правам паметен, цела поента ми е дека нема кај нас увозник кој увезува по 10 камиони наеднаш со автомобили. Колку што сум чул/видел максимум 2 камиони на месец дена, и тоа во екстремни случаи (во најдобар случај). Е сега зошто не се здружиле повеќе дилери да увезат на заеднички трошок цела композиција со 10 вагони со различни марки на автомобили, не ми е јасно, но сигурно си имаат свои пресметки, кој кога и колку може да увезе, па им е тешко да се усогласат. А нормално дека би ја користеле железницата штом станува збор за профит... Можат и со германски вагони да увезат од Германија, не се проблем вагоните, но ете...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 18-Jan-2009 at 14:47


Значително е поголем од камионска полуприколка. И мене ми е вистинска мистерија што е работата, зошто не се користи железница за оваа намена Dunno


Edited by Cloverstack - 18-Jan-2009 at 14:47
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 18-Jan-2009 at 13:37
Владимир незнма што да додадам гледам си пишал резиме на муабетот. Овој вагон го памтам тука дека стои 10-15 години и никој воопшто го нема помрднато, а камоли да се искористи. Вака ми изгледа дека е само конструкција и дека воопшто не ни кошта многу еден ваков вагон да се купи или па да се реставрира. Стварно не ми е јасно зашто увозниците на автомобили не ги користат благодетите на железницата?!

п.с. Валдимир да не знаеш случајно зашто е вагонот прекршен на пола?! Дали е поради кривините што треба да ги совлада или можеби се работи за два вагона?!

п.п.с. Капацитетот од око можам да проценам дека е околу 8 до 10 коли што е сосема исто на еден камион кој има барем три пати повеќе трошок одколку еден вагон.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 18-Jan-2009 at 13:29
Со lslcrew отворивме тема на вчерашниот митинг за неискористеноста во МК на транспорт на возила со железница.
Колку дилериве на автомообили плаќаат за камионски превоз низ цела ЕУ со сите тие патарини, бензини, дневници, шофери и ризици.

Дали е монопол на некој камионски превозници или неинформираноста на самите дилери ???!!!

Еве еден тип вагон за пренос на возила, кој во цела ЕУ се користи за транспорт кој далеку е поевтин и поедноставен од камионскиот.



Некој го користи како сенка на своето југо

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.