![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 42> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Инфо: Нашата МЖ 461-001 на пат кон МК безбедно видена во Шид - Србија во 13:50
Евеја пред тргнување од Загреб ![]() Фото: Тома - Загреб |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве да не биде дека е натовариле
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Хм па не ја ни штедат веднаш со вагони ја натовариле
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Задната информација за МЖ 462-002 е дека се работи
На боковите е знакот на МЖ - Транспорт ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() А до каде е 462-002? И какво е она новото лого од страна, од овој агол не се гледа скоро воопшто... фигурира ли некаде на нет да го видиме?? |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
se nadevam vaka ke go cuvaat cist, za da izgleda sekogas kako nov
![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Денеска на царинскиот колосек во Загреб, за кој ден еве ја убавицата дома
![]() Фото: Дацо, Загреб |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
mozebi
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Можеби Б.Ѓ.Т. мисли на вагоните за превоз на автомобили во склоп на експресниот воз Белград-Солун, кои што секојдневно сообраќаат во текот на летото!
|
|
![]() |
|
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
losho si me razbral,ne rekov za toa tamo sto skapuva i ne e mrdato nikogash... rekov deka sum videl,a ne mora da znaci deka bash toa sum go videl,ili bile od negde ili bile nashi tie vagoni,neznam sea dali imame i drugi ama bi trebalo da imame,bash ke se rasparasham..
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Б.Ѓ.Т. кога си видел, ја никогаш не сум видел да го чепне тој вагон некогаш?!
![]() |
|
![]() |
|
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
porano se koristeshe,barem do pred 2-3 godini,zasto ziveam prilicno blisku do pruga,porano nonstop gledav deka ima prenesuvanje na koli, a sea slabo ako vidam dva tri pati vo godinata.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Вагонот не е прекшен (два вагона) него има три осовини, полесно совладување на кривини.
Кога буквално цел свет ги користи, како наефтин транспорт, кај нас како и во се нема и неможеме да најдеме логика во многу работи, па така и во оваа Другото веќе е одговорено |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Видиш не ми текна на то ![]() Ама сепак колку би ги коштало и така како што викаш? Некако не ми се верува дека е поефтино, знаејќи ги нашите бизнисмени, сè би направиле за поефтино. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() А зошто мора да се само вакви вагони во композиција? ![]() Најголем дел од товарните композиции и онака се вистинско шаренило од најразлични клиенти, типови на вагони и товари. Се склопуваат и преуредуваат на ранжирни станици. Не е проблем да се вметне 1-2 или повеќе вагони по потреба. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Јас ја гледам причината за ова во тоа што за да се исплати патот на возот од да речиме Германија до Македонија треба да има барем 10 вакви вагони, бидејќи по некоја лаичка математика локомотивата троши 10 пати повеќе гориво отколку камионот за да го направи тој пат (може не е десет но камионот плаќа плус давачки па ајде нека е факторот 10). Од тоа следува дека 10 камиони (со 1 приколка) би потрошиле колку една локомотива со 10 вагони, логично. Не се правам паметен, цела поента ми е дека нема кај нас увозник кој увезува по 10 камиони наеднаш со автомобили. Колку што сум чул/видел максимум 2 камиони на месец дена, и тоа во екстремни случаи (во најдобар случај). Е сега зошто не се здружиле повеќе дилери да увезат на заеднички трошок цела композиција со 10 вагони со различни марки на автомобили, не ми е јасно, но сигурно си имаат свои пресметки, кој кога и колку може да увезе, па им е тешко да се усогласат. А нормално дека би ја користеле железницата штом станува збор за профит... Можат и со германски вагони да увезат од Германија, не се проблем вагоните, но ете...
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Значително е поголем од камионска полуприколка. И мене ми е вистинска мистерија што е работата, зошто не се користи железница за оваа намена ![]() Edited by Cloverstack - 18-Jan-2009 at 14:47 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Владимир незнма што да додадам гледам си пишал резиме на муабетот. Овој вагон го памтам тука дека стои 10-15 години и никој воопшто го нема помрднато, а камоли да се искористи. Вака ми изгледа дека е само конструкција и дека воопшто не ни кошта многу еден ваков вагон да се купи или па да се реставрира. Стварно не ми е јасно зашто увозниците на автомобили не ги користат благодетите на железницата?!
п.с. Валдимир да не знаеш случајно зашто е вагонот прекршен на пола?! Дали е поради кривините што треба да ги совлада или можеби се работи за два вагона?! п.п.с. Капацитетот од око можам да проценам дека е околу 8 до 10 коли што е сосема исто на еден камион кој има барем три пати повеќе трошок одколку еден вагон. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Со lslcrew отворивме тема на вчерашниот митинг за неискористеноста во МК на транспорт на возила со железница.
Колку дилериве на автомообили плаќаат за камионски превоз низ цела ЕУ со сите тие патарини, бензини, дневници, шофери и ризици. Дали е монопол на некој камионски превозници или неинформираноста на самите дилери ???!!! Еве еден тип вагон за пренос на возила, кој во цела ЕУ се користи за транспорт кој далеку е поевтин и поедноставен од камионскиот. ![]() Некој го користи како сенка на своето југо ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |