build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 07-Mar-2011 at 15:37
А демек Скопје е репер за цивилизираност? Ох мори мајко...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 07-Mar-2011 at 12:28
Originally posted by phenomenon

      Јас навистина не знам каков е овој добиток што се превезува со новите автобуси. И тоа во главниот град на Македонија, таканаречената метропола. Дојдете во Куманово и видете ги половните автобуси што ги земаа приватниците. И чеканчињата за разбивање стакло си стојат на своето место, и кружните огледала над вратите, и стаклата кај вратите и кожените рачки на држачите. И тоа, истите автобуси кога не се на линиите, служат и како автобуси наменети исклучиво за превоз на средношколци (како школски автобуси). И пак нема оштетувања. Замислете си само таква ситуација во Скопје.


      Разочаран сум од селанството (сељачанството) на Скопјани. Наместо вие да ни продавате бонтон и култура, провинцијалците треба вас да ве учат.
 




       Било кул да се исече некое седиште? Истите тие што изигруваат некакви фраери, после ќе го свиткаат 'рбетот и ќе ползат пред некој газда за плата од 100 евра и 300 работни часа месечно, па ќе слушаме на телевизија многу стории како за Вемед од Велес.

 

       Таму покажи си ја силата ако си некој маж, а не на градски автобус!

       

       Многу ми е мака од такви лигуши.

 

       Мислам дека единствено решение, за жал, е драковиот стап и тоа некастрен.


Не се согласувам со твојот став. Прво, не секој што живее во Скопје е скопјанец (мислма на скопјанец според твојата дефиниција). И второ, дури и кога би било така, тоа од каде потекнуваш не е многу важно. Поважно е како се однесуваш овде и сега, колкав космополит си... отколку од каде потекнуваш.

Верувај ми, знам многу луѓе што не се по потекло од Скопје, а се однесуваат многу поцивилизирано, покултивирано, по-скопски од оние со кои сум растел.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 07-Mar-2011 at 08:19

      Јас навистина не знам каков е овој добиток што се превезува со новите автобуси. И тоа во главниот град на Македонија, таканаречената метропола. Дојдете во Куманово и видете ги половните автобуси што ги земаа приватниците. И чеканчињата за разбивање стакло си стојат на своето место, и кружните огледала над вратите, и стаклата кај вратите и кожените рачки на држачите. И тоа, истите автобуси кога не се на линиите, служат и како автобуси наменети исклучиво за превоз на средношколци (како школски автобуси). И пак нема оштетувања. Замислете си само таква ситуација во Скопје.

      Разочаран сум од селанството (сељачанството) на Скопјани. Наместо вие да ни продавате бонтон и култура, провинцијалците треба вас да ве учат.
 
       Било кул да се исече некое седиште? Истите тие што изигруваат некакви фраери, после ќе го свиткаат 'рбетот и ќе ползат пред некој газда за плата од 100 евра и 300 работни часа месечно, па ќе слушаме на телевизија многу стории како за Вемед од Велес.
 
       Таму покажи си ја силата ако си некој маж, а не на градски автобус!
      
       Многу ми е мака од такви лигуши.
 
       Мислам дека единствено решение, за жал, е драковиот стап и тоа некастрен.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 06-Mar-2011 at 20:35
Абе готово овие стари се дај нека доаѓа следната пратка уште 69 треба да стигнат во две одвоени пратки до октомври!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 06-Mar-2011 at 20:01
Inace ova e privot sto pristigna vo Makedonija.Smile
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 06-Mar-2011 at 19:58
Mnogu brzo po pristignuvanjeto vo Makedonija Big%20smile

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 04-Mar-2011 at 13:26
Почна жигосувањето на новите автобуси



Граѓаните, конечно, дочекаа да се возат во нов јавен превоз во автобуси со исправен мотор, амортизација, греење и со мирис на нешто свежо, ново и функционално. Петнаесетината темноцрвени украински автобуси веќе една недела крстосуваат низ градските сообраќајници, а граѓаните, љубопитни, брзаат да се качат токму во нив. Некои дури остануваат и малку подолго на постојките, специјално чекајќи да дојде нов автобус.

Сите патници се среќни што се возат според европски стандарди. Некои граѓани ја потенцираат функционалноста на автобусите, други нивниот изглед, но, генерално, сите се едногласни во грижата за тоа колку долго возилата ќе останат неоштетени. Едноставно, скопјани стравуваат дека автобусите ќе бидат брзо демолирани, бидејќи голем е бројот на несовесни граѓани, кои не само што не внимаваат како се однесуваат туку има и такви што свесно прават штета.

А дека е тоа навистина така, ни потврди и директорот на ЈСП, Мишо Николов, кој вели дека веднаш биле забележани оштетувања во внатрешноста на некои возила. Иако не станува збор за голема штета, биле исечени неколку рачки, кои веднаш се заменети со нови, сепак, според Николов, тоа зборува дека граѓаните треба да внимаваат како се однесуваат, бидејќи од нив најмногу зависи колку долго автобусите ќе останат во добра состојба.

Пензионерот Димко Видевски има позитивни првични впечатоци од возењето во новите автобуси. „Особено ми се допаѓа што поништувачите на билети се поставени десно од возачот, на пониска позиција, што значи прилично е олеснет пристапот и влегувањето во автобусите за нас, пензионерите“, рече Видевски, посочувајќи дека единствено се' уште не може да се навикне на копчињата за сигнализација што се поставени на шипките покрај излезните врати.

„Автобусите се нови и убави - да! Но, граѓаните упорно ги кршат и ќе продолжат да ги кршат и да валкаат се' додека не се соочат со законот“, вели загрижениот Ефтим Величковски, музичар, кој многупати се среќавал со деликвенти што се возат и прават проблеми во автобусите. „ЈСП во соработка со полицијата треба константно да реагира и да казнува за да им дојде умот на таквите граѓани“, дополни тој.

Стојанка Станковска рече дека во споредба со старите крнтии, овие автобуси нудат многу поудобен превоз според европски стандарди, но граѓаните треба да бидат повнимателни додека се возат во нив. „Сечењето на рачките, на седиштата, плукањето и демолирањето, е нормално во денешно време, бидејќи Македонците не знаат да го чуваат она што го имаат“, рече Станковска, тврдејќи дека тие работи никогаш нема да се сменат во нашата средина, без разлика какви автобуси имаме.

Тоа го потврди и Миле Ангеловски од Топанско Поле, кој вели дека апсолутно недозволиво е пушење, фрлање сончоглед, храна, оставање отпадоци во автобусите. „Страшна е сликата во внатрешноста на старите автобуси, кои, згора на се', секој втор ден се со некаков дефект. Украинските, дефинитивно, се најдобри од серијата нови автобуси што пристигнаа на скопските улици“, дополни тој.

Новите автобуси ги пофали и новинарот Живко Трајановски, кој рече дека моторот им работи тивко, нечујно, не прави неподносливи звуци, а амортизацијата е на високо ниво. Од еколошки аспект, според него, не испуштаат многу гасови. „Ново си е ново, старите само носеа проблеми за граѓаните, а поради неисправноста, и дополнителни загуби за ЈСП. Нископодните автобуси се одлично приспособливи за разлика од двокатните, па мислам дека треба да се држиме до ваквите, а граѓаните да почнат да градат култура, однос и грижа кон јавните превозни средства“, објасни Трајановски.

„Убаво е кога е нешто ново. Но, што е со нивниот надворешен изглед, валканите прозорци, гумите. И луѓето од ЈСП треба да се позанимаваат со чистотата на возилата. Треба да им се обезбедат соодветни услови на граѓаните, не само да се трупаат нови работи и да се запуштат за неколку месеци“, рече еден незадоволен граѓанин, кој сакаше да остане анонимен.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=36414C5003F3C64AABDE9942D1BC839F
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 04-Mar-2011 at 11:28
Мислам дека е добро што навреме се предупреди за одредени слабости на првиот примерок од автобусите, должност на украинците е недостатоците да ги поправат, а да не се објавеше ова, ние сигурно ќе си молчевме.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 03-Mar-2011 at 19:04
Па да сами на себе си поклонивме
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 03-Mar-2011 at 18:23
Originally posted by phenomenon

Можеби некој мојот текст ќе го свати како тенденциозен и злонамерен. Кажав многу критики. Автобусите секако се многу подобри од старите канти, а како што знаеме, на подарен коњ забите не му се гледдат!


Подарен?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 03-Mar-2011 at 15:15

Кога главен и основен критериум при изборот според законот ни е цената, а за жал пишувачите на тендерската документација незнаеле/несакале да ја напишат добро специфицирано за да неможат вакви фирми да учествуваат на тендерот, ќе добиваме автобуси наменети за афрички и централноазиски пазар . Да одевме со МАН, Мерцедес или сл, да видам дали ќе се случуваше ова.



Edited by UrbanFreak - 03-Mar-2011 at 15:16
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 03-Mar-2011 at 14:31

И јас помислив на тоа, ама доколку шоферот не знаел би се вратил до ЈСП да ги наштелуваат. Но, бидејќи имаше и табли ставено некако ми изгледаше како да е дефект па поради тоа веднаш биле уфрлени таблите. Затоа што не верувам дека шоферите сеа со себе носат картонски табли. Не знам, можеби грешам.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 03-Mar-2011 at 13:44
Previous
 
А можеби и не е во прашање дефект, туку незнаење на вработените во ЈСП Скопје или на возачот.
 
Ама еве, за да не се изглупирам повторно, ќе спомнам дека можно е да станува збор за дефект.


Edited by Dexter26 - 03-Mar-2011 at 13:45
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 03-Mar-2011 at 13:37
Пак проблем. На автобусот 1010 не беше во функција електронската сигнализација, па поради тоа повторно беа вратени картонските табли за обележување за кој број станува збор. Затоа мора да плукаме, критикуваме и сл, особено кога почнаа и медиуми да не читаат. Не може да се дозволи уште по првите 15 автобуси толку грешки, фушерај, импровизации и сл. Може да се работи само за мал дефект, но ако има дефект после првите 10 дена... Ах само да критикуваме.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 03-Mar-2011 at 13:29
Previous
 
Не постои текст кој не е тенденциозен и добронамерен или злонамерен.
Оваа тема на форумов не постои само за позитивни критики на новите нископодни автобуси кон украински ЛАЗ, туку постои и за негативни критики кон истите.
 
Да се надеваме дека тој автобус во кој си се возел е првиот кој пристигна и за кој се запишани 'рѓата и сите останати забелешки при хомологацијата на ПМФ, бидејќи ако не е тој, тогаш значи со тек на време и останатите 14 автобуси ќе завршат како првиот.
 
Всушност, по тоа што го дознав, првиот автобус е тој кој не тргна на 22 февруари 2011 од спортскиот центар Борис Трајковски кога автобусите беа пуштени во сообраќај.
 
Јас своето незадоволство го исфрлив врз возачот на автобусот и врз ЈСП Скопје, бидејќи мислев дека возачот не знаел како да се снајде со современиот автобус.
А сега испаѓа дека сум згрешил, бидејќи некој од сензорите на влезовите од автобусот бил неисправен и додека вратите биле затворени, сензорот не дозволувал автобусот да тргне бидејќи примал сигнал дека вратите се отворени, а не затворени.
 
Ете, и јас се изглупирав, и должен сум да им се извинам и на возачот и на неговите работодавачи, односно на ЈСП Скопје.
 
Но сепак, останува фактот дека и позитивната и негативната критика се прифатливи, па дури и задолжителни сега во првиве неколку месеци од кога автобусите се пуштени во сообраќај.
 
Доцна ќе биде за поплаки откако ќе им истече гаранцијата на автобусите (претпоставувам дека доаѓаат со гаранција), или откако сите останати автобуси ќе пристигнат, и затоа сега е време и за позитивни и за негативни критики.


Edited by Dexter26 - 03-Mar-2011 at 13:33
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 03-Mar-2011 at 08:08
       Вчера се возев со ЛАЗ на линијата број 4. Што да ви кажам, да ми кажуваше некој дека 10 години стари Мерцедеси, Манови, Дафови и Волвоа, имаат многу поудобен превоз од нов автобус, ќе му речев дека е будала.
     
      Просторот помеѓу седиштата беше тесен безмалку како во меѓуградски автобус. Капацитетот мал, доволен за линии како 13, 16, 17 или 21 . Но, кои автобуси ќе одаат на линии како што се 57 или 2. ЛАЗ-ови или даблдекери?!
 
      ЛАЗ-от при секое запирање и поаѓање имаше голем трзај. Друго, доколку има клима зошто прозоерците се отвораат? И тоа се отвораат цели прозорци на страна! Ме уби провев додека стигнав да се пробијам од гужвата да го затворам. Спореди кај приватните автобуси - се отвораат само малите прозорчиња делумно и тоа во правец одозгора - надолу. Така, ем имаш свеж воздух, ем не те тепа провевот.
 
      Уште нешто, на ЛАЗ-от кој оди на линијата број 9, видов 'рѓа на каросеријата над задното тркало. Дали да очекуваме дека за кратко време каросериите ќе им бидат како на автобусите на ЈСП од 1998 година?
 
     Можеби некој мојот текст ќе го свати како тенденциозен и злонамерен. Кажав многу критики. Автобусите секако се многу подобри од старите канти, а како што знаеме, на подарен коњ забите не му се гледдат!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 02-Mar-2011 at 20:30

Барем не цитираат како извор, за разлика од некои други медиуми Cheers

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 02-Mar-2011 at 20:20
Originally posted by zabegan



„Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.“

доста неозбилен одговор, зарем не ги донесоа сите 15 одеднаш и зарем фабричкото производство не ги прави автобусите идентични?

 
Во право е гитардемон, ако навистина ја пратиш темава на форумов, би требало да знаеш дека не ги донесоа сите 15 нови нископодни автобуси од украински ЛАЗ истовремено, туку прво донесоа еден, па уште 3, па уште 4, и не помнам како беше понатаму, но помнам дека не ги донесоа сите 15 автобуси истовремено.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 02-Mar-2011 at 19:25
Нели прво еден беше дојден на хомологација, па после дури беа пратени останатите. Веројатно откако им јавиле оттука кои проблеми постојат, тие ги поправиле пред да ги пуштат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 02-Mar-2011 at 19:15


„Експертите и директорот на јавното претпријатие уверуваат дека забелешките се однесувале само на првиот примерок кој дошол во земјава. Недостатоците веќе биле санирани. Останатите 14 автобуси засега не ги покажале проблемите како првиот автобус.“

доста неозбилен одговор, зарем не ги донесоа сите 15 одеднаш и зарем фабричкото производство не ги прави автобусите идентични?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.