![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 228229230231232 244> |
Author | |||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
||
Од многу зборење на истиот јазик, видовме - се разбраа ептен добро во минатиот период. Македонија со секоја од нив има подобри односи, отколку тие меѓусебе. Незнам зашто јазикот би бил најсилниот аргумент за побивање на благодетите од соработката која може да произлезе, и од која може да имаме само корист. Не збориме за релација македонски-кинески, туку македонски-српско-хрватски. Какви се тие односи меѓу нив, за какви што несакаш да има изедначување? Демек да ги влошиме за да дојдеме на исто ниво? И ден денес не гледаат си симпатии едни на други, зборам за обичниот народ, навидум се е ок, али се осеќа одредена резервираност, што не е случај со Македонците. Процениле дека треба да пораснат и да го земат тоа што им е пред нос, на дофат, да ги искористат своите потенцијали за да си помогнат сами на себе.
Слично како што Грците инвестираат кај нас. Значи Грците, нацисти, фашисти све со ред.. и сеа?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Рекордни прелети над македонското небо, регистрира М НАВ![]()
За 8
проценти се зголемени прелетите над Македонија во јули во однос на
истиот период лани, информираат од М- НАВ , македонската контролата
на летање. Зголемувањето е за 2, 6 % поголемо и од европскиот просек,
кој за јули е 5, 4 %. Македонскиот воздушен простор во јули го
прелетале 15 613 авиони што е најголема бројка досега за тој месец.
Рекорден ден бил сабота, 31 јули кога Македонија ја прелетале 613
авиони. Податоците на М- НАВ се преземени од Централното биро за наплата
на Еуроконтрол. По кризата предизвиканата од рецесијата и вулканската
прашина во април и мај годинава , М- НАВ укажува дека продолжува трендот
на стабилизирање на воздушниот сообраќај во југоисточна Европа,.
Прогнозите се дека трендот на зголемување ќе се задржи на годишно ниво,
со исклучок на август. Во овој месец се регистрирани помал број летови
кон грчките дестинации.
31.08.2010, 13:52
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=64325 |
|||
![]() |
|||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||
Јас не поддржувам изедначување на односите на Македонија кон другите екс-Ју републики како што тие имаат односи меѓусебе. Тие природно е да имаат поблиски односи поради истиот јазик. Ние тој јазик не го збориме (иако голем број на наши граѓани можеби го знаат) и со тоа сакам да кажам дека не би сакал да не "вовлечат" (или уште повеќе, да се бутаме самите) во тој пазар. Поради нас и Словенија би морале да воведат тројазичност, а вака имаат де факто еден јазик. Не зборев за сентименталните односи, болки од минатото или било што.
Кога сме кај сентименталноста, со претставката "југословенски" само уште повеќе се засилува нејзиниот елементот во бизнисот. Искрено, терминот го сметам за добар, бидејќи се работи за четири јужни словенски земји (ЦРГ, СРБ, БИХ и ХРВ), меѓутоа знаејќи го минатото, неможе а да не се доведе сентименталност во прашање. Од друга страна, термините "Западен Балкан", БЦС и слични с'''' ги презирам, меѓутоа можеби се најбезболно решение. |
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
![]() |
|||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
||
Апсолутно! |
|||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|||
![]() |
|||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
||
Јас мислам дека сентименталност е ова што вие го говорите.
Врска немаат термините со преставка ју, нити пак менталитетот или јазикот во суштината на случувањава, битен е економскиот интерес. И Еу не се развила одеднаш туку постепено. Ако ова е начин за зајакнување на регионов и такво негово влегување во еу како пакет, што да не.
Со оглед на тапоста на регионот, фазите што ги минала еу треба да ги помине на свој својствен начин. Да се изгради доверба и просперитет меѓу самите себе, да се зајакнат врските, да почнат да функционираат како дел од развиено семејство.
Сакам да кажам сентименталност од било каков аспект не треба да се зема во предвид и за мене е беспредметно воопшто да се споменува, ирелевантно е дали сме се дружеле па не. Тоа не постои. Ако можеле србија, хрватска и босна да го скинат тој момент, што па ние. Исклучиво економскиот интерес мислам дека е за другите земји, а и треба да биде одлучувачки фактор за нас. Тоа не е никакво затворање кон остатокот од светот за сметка на регионално поврзување, баш напротив, може да обезбеди долгорочна стабилност и развој. Па дури и во ЕУ како регион да биде развиен, а не слепо црево.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Малку ќе отидам офтопик, за што се извинувам. Јас сум против здружувањето на Македонија со екс-ју земјите, затоа што ми се чини дека во последно време ни се нуди оваа тн. Алијанса на лузерите во замена за алијанса со ЕУ. Нека да не се лажеме, на Словенија стратешки партнер и е Германија и тоа нема никогаш да се смени. Тие во овие зделки влегуваат исклучиво од бизнис интереси, да продатат нешто, додека ние влегуваме со сентименталност, без притоа да знаеме или можеме да профитираме финансиски (барем поучен од досегашните искуства). Видете ја Адриа Ервејз, нема поголем балкански град, каде што не летаат, пред се заради конекциите преку Љубљана. А како ние би искористиле некаква ваква воздушна алијанса се прашувам!?
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Edited by lslcrew - 31-Aug-2010 at 11:12 |
|||
![]() |
|||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||
Црна Гора, Србија, Босна и Хрватска се природно еден пазар. Сличен (читај:еден) јазик имаат, сличен менталитет и многу други работи. Железниците почнаа, авиокомпаниите продолжуваат, ако не се лажам и Лотарија ќе има заедничка... но за прв пат поотворено се враќа терминот Југославија/југословенски.
Искрено, Македонија (и Словенија) не ја гледам како дел од тој пазар во иднина. Вистина е дека и ние сме слични, но не доволно (не како другите меѓусебе)... досега беше во ред, југоносталгија или незнам што, а отсега искрено не би сакал да бидеме поврзувани со тој блок. |
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Југословенската авио-алијанса ја “чека” Босна
БИзнисот ги спојува фирмите од бившите ЈУ републики
ЈАТ и Монтенегро Ерлајнс повикаа на обединување на авиокомпаниите на земјите од поранешна Југославија. Кроација Ерлајнс има шанси да се придружи, додека Македонија не ни има своја авиокомпанија. Се чека одговорот на Босна. Ова обединување не е резултат на некоја југоносталгија, туку начин на подобрување на состојбата во авиобизнисот во сите земји од овој регион. Само Босна недостасува да одговори на повикот за формирање на авио алијанса наречена југословенска алијанса. Оваа идеја беше донесена од Монтенегро Ерлајнс и ЈAT, не е невозможно и Кроaција Ерлајнс да им се придружи, иако има мала можност за тоа да се случи, а Македонија после продажбата на аеродромите ни самата не знае дали има државна авиокомпанија, пишува белградскиот весник “Данас“ Останува уште одговорот на БХ Ерлајнс. Како што е моменталната состојба на тоа поле, не би било чудно и
Адриа Ервејз сама да изрази желба за влегување во оваа алијанса. Идејата
за обединување на авиокомпаниите и ѓелезничките претпријатија од
земјите од поранешна Југославија не звучи лошо. Дали од невозможноста или незнаењето овие балкански авиокомпании
немаа среќа во нивното водење, па најверојатно, овој начин се избрал
како спас за сите нив. Авиокомпаниите отсекогаш биле место каде што
директорите биле потенцијални кадри најчесто сместени на позиција
благодарение на партијата, роднини или пријатели и како по некое
непишано правило сите тие добро работеле со нивните раце, но секогаш тоа
било со туги пари. Но нив ги заменија со нови, уште посилни директори, кои ја докажуваат
нивната моќ, арогантнни личности кои се закануваат на новинарите кои ќе
откријат некоја од нивните тајни, бркаат спонзорства во милионски
износи, кои сепак влегуваат во нивните џебови. Тие делат добри плати се
додека државата не ги замрзне, уште подобри бонуси,набавуваат службени
возила и станови, и што уште не, список на кој му нема крај. Edited by La Linea - 31-Aug-2010 at 10:39 |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=DDC8A5D1D8056948B39EFF44E973DD56 Edited by lslcrew - 26-Aug-2010 at 09:00 |
|||
![]() |
|||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
||
АЦВ ќе испитува зошто авиобилетите се толку скапи
![]() Соња Маџовска Агенцијата за цивилно воздухопловство ќе чешла зошто авиобилетите од и до Македонија се толку скапи. Моментно билетите од Скопје до Европа ретко се под 100 евра, без пресметани аеродромски такси. |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
ДА СЕ ЛЕТА ОД МАКЕДОНИЈА СЕ УШТЕ Е ЛУКСУЗ
Ни ТАВ не донесе евтини билети Летањето од Македонија и натаму е луксуз, иако со влезот на турски ТАВ на скопскиот и на охридскиот аеродром во март годинава се очекуваше раздвижување во овој сектор. Нивното присуство засега не даде позначајни ефекти врз домашниот авиобизнис, Македонците се уште плаќаат скапи авиобилетите, а летот до европските дестинации е вистинско патешествие. Без директна врска со европските метрополи, патувањето најчесто се претвора во долги и мачни часови поминати по аеродромските чекалници. На скопскиот аеродром и по влезот на ТАВ се уште оперираат десетина редовни авиопревозници, главно, од регионот, а не лета ниту една нискобуџетна авиокомпанија, иако во соседството ги има неколку. Од Туристичката комора велат дека токму евтините авионски билети се предуслов да се зголеми бројот на туристи во земјава. - Ако сакаме странците да ги видат убавините на Македонија и нејзиното културно наследство, потребно е да поевтинат билетите. Голем дел од македонските туристи патуваат до Софија или до Солун за да летаат поевтино со нискотарифните авиокомпании - вели извршниот директор на Туристичката комора на Македонија, Драги Поп Стојанов. На аеродромите во Белград, Софија, Атина и во Загреб влегувањето на нискобуџетните авиокомпании значително влијаело на цената на авионските билети. - Зедоа дел од колачот од пазарот, не натераа и ние да ги спуштиме цените, но тоа не е страшно бидејќи тие летаат само налето, кога има патници - изјави Атанас Ризов, директор на „Кроација ерлајнс - Македонија“. Симулацијата покажува дека ако македонските граѓани летаат за Виена од скопскиот аеродром за повратен билет ќе платат 408 евра. Од Софија, пак, само 70 евра. Од Скопје за Рим се лета за 200 евра, а од Софија за 90 евра. На половина цена, или 150 евра ќе платат македонските граѓани ако се решат за Берлин да летаат преку Белград. Владини претставници веќе ги поканиле нискотарифните авиокомпании да влезат на македонскиот пазар, но одговорот од „Изиџет“, „Рајанер“ и од „Визард“ бил дека поради кризата немаат интерес да го прошират бизнисот. Иако побаравме став и од турскиот инвеститор ТАВ за состојбата со авиосообраќајот во земјава, не добивме информација. Стручњаците, пак, причината за малиот број патници во домашниот авиосообраќајот ја лоцираат многу подлабоко. Велат, модернизацијата на аеродромите ќе ја зголеми конкурентноста, но нагласуваат дека е потребна и соодветна стратегија на воздухопловните власти и поголема стабилност на земјата. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство информираат дека летово во однос на лани се зголемени само летовите најавени од чартер-компаниите и тоа за 44 проценти. Воздухопловните власти ова го објаснуваат со визната либерализација и со зголемениот интерес на македонските туристите за шпанските летувалишта. Во другиот период од годината редовните авиокомпании летаат и со само десетина патници. Годишно, фреквенцијата на патници на скопскиот аеродром „Александар Велики“ е околу 500.000 патници. Еден милион имало само во време на косовската криза. За разлика од кај нас, во соседството се води вистинска битка за привлекување патници. Преку приштинскиот аеродром патуваат 1,2 милион патници, а од Белград 2,4 милиони. „МАТ ервејс“ од септември со редовни чартер-летови „МАТ ервејс“ од 15 септември воведува редовни чартер-летови кон Швајцарија, Германија, Италија и кон други европски метрополи. Српските сопственици на авиокомпанијата најавија поевтини билети за овие дестинации до 15 проценти. - Нашиот план е да бидеме најдобри во авиобизнисот, полека, но сигурно да стигнеме до врвот. Приоритет ни е сигурноста, безбедноста и квалитетот, клучни за здобивање доверба кај патниците - истакна претседателот на компанијата, Зоран Милески. Заедно со туристичката агенција „Кон Тики“, „МАТ ервејс“ од 8 септември ќе почне и со летови за Прага, Рим и за Барселона. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=2097&ArticleID=146654 |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Пониски цени до 15% на чартер летови до европските метрополи![]()
Уште еден
авиопревозник со чартер летови ќе биде присутен над македонското небо.
Новоформираната авиокомпанија Мат ервејс, најавува дека од идниот месец
ќе почне со чартер редовни летови од Скопје до Швајцарија, Германија,
Италија. Летови ќе има и за Прага, Рим, Барселона. Цените ќе бидат
пониски до 15%.
“Наш план е секако зголемување на флотата и набавка на уште еден авион. Наша цел е да бидеме најдобри во авио бизнисот, полека но сигурно да стигнеме до врвот. Да се биде квалитетен превозник и да се стекне доверба кај патниците има своја цена“, изјави Зоран Милевски, претседател на управен одбор на МИГ Скопје. Мат ервејс има намера да го зголемува бизнисот во Македонија. “Во Македонија е потребен национален авиопревозник и сега е вистински момент да се заземе тој пазар. Ние планираме да се прошириме и на косовскиот пазар. Ние не претендираме да станеме редовен национален авиопревозник, но во секој случај тоа е еден од нашите планови, со оглед на тоа што пазарот е голем и постои потенцијал“, изјави Данијела Пусара, односи со јавност во Мат ервејс. Моментално Македонија нема национална авиокомпанија. Се уште ги нема ниту ниско буџетните авиокомпании кој ќе нудат евтини билети. Високите цени се правдаат со малиот број компании што летаат од аеродромите во Скопје и Охрид. Љупка Камчева
16.08.2010, 15:29
http://www.time.mk/read/6625fdf2c6/31a0baf80b/index.html |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
![]() Грција е првата што ми текнува ![]() Еве една добра листа за тоа кои компании се сметаат за национални превозници во своите земји, но само доколку во полето DESIGNATED стои YES, тогаш се и официјално национални превозници. ---- Да бидеме јасни, не сите национални авиопревозници се во сопственост на државата, но 95% од нив се барем 51% во сопственост на државата, што значи дека наши пари би се фрлале за празни авиони кои оперираат на неисплатливи линии. Olympic Airlines во Грција беше приватизирана, па така не е повеќе на товар на државата. Сметам дека за разлика од Грција, кај нас нема потреба од таков превозник бидејќи немаме многу линии кои се од специјален интерес на граѓаните (како на пример линиите кон зафрлените грчки острови, кои иако беа фрлање пари, се извршуваа за услуга на граѓаните, нешто како возовите кај нас). Летовите кон Лондон или Брисел според мене не се од национален интерес, иако така ни ги презентираат многумина. Ако интерес и услови постојат, превозниците ќе дојдат. Ете ќе видиме сега со либерализацијата на снабдувањето со керозин на аеродромите некои промени на подобро. Со оглед на load factor-от на линиите кои оперираат од Скопје, означување на национален превозник ќе биде фрлање на моите и вашите пари во празно, со оглед на тоа што тоа што ќе го добиеме за возврат (линија за Брисел, небаре непристапен е Брисел од Солун кој е патем поблиску до Битола отколку Скопје) ќе биде маргинално во однос на цената. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
Па јас незнам ниту една држава во Европа, што нема национален превозник.
![]() |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Никој не сака национален авиопревозник- државата и авиокомпаниите креваат раце![]()
За затвора
ли прашањето за формирање на национален авиопревозник. Ниту
авиокомпаниите ниту државата засега не се интересираат да формираат
национална авиокомпанија што ќе лета под македонско знаме. Трошоците
биле високи, одржувањето скапо а искуствата од другите земји покажале
дека националните компании носат само загуби. Иако со влезот на Турски
ТАВ, во игра за национален превозник беа една домашна и една странска
компанија, сепак лиценцата остана непотпишана. Нема интерес за
национален превозник оти тоа е однапред пропадната инвестиција вели и
првиот човек на Скај Вингс.
,, Не знам веќе 20 години наназад некоја земја да формира национален авиопревозник. Сите сакаат тоа да го тргнат од глава или ако сеуште постојат, како што е случајот со ЈАТ да ги продадат, вели Ајан Џаферовски - сопственик на Скај Вингс. Државата веќе одамна покажа дека не сака да формира национална компанија. Ако таа евентуално се формира тоа била приватна инвестиција без државен капитал. ,, Ако мислите државата да формира засега за тоа нема идеја, вели Миле Јанакиевски- Министер за транспорт,, Инаку денеска Скај Вингс го промовираа вториот авион од својата флота, најавиja дека до крајот на годината да купат уште еден. |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
„Скајвингс“ доби уште еден авион06.08.2010 | автор:
Макфакс
![]() Домашниот редовен авиопревозник Ерлифт, вчера доби нов авион од типот Боинг 737 – 300, со што флотата на авио компанијата Скајвингс се зголеми на два авиони.Новиот авион ќе лета на старите дестинации на оваа
авиокомпанија, како што се Рим, Виена, Дизелдорф и Цирих, а од
септември ќе почне да лета и до градовите Штудгард и Копенхаген.
Авионот ќе биде брендиран во текот на оваа недела и покрај името на авиокомпанијата и логото, на авионот ќе се најде и логото на Ф.К. Работнички, чиј официјален спонзор е Скајвингс. http://www.time.mk/read/eaccf0be59/f030974dad/index.html |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Si amplia l'inverno di Swiss grazie al codeshare con Edelweiss
19/07/2010 Tre nuove destinazioni nel network di Swiss. La compagnia, grazie al codeshare con Edelweiss Air, amplia l'offerta invernale con Fuerteventura, Mauritius e Kilimangiaro. A partire dalla prossima stagione, infatti, saranno 17 le destinaizoni raggiungibili dall'Italia: con partenze da Milano, Roma, Venezia e Firenze, alla new entry Kilimangiaro si affiancano Cancun, Hurghada, Male, Mombasa, Phuket, Pristina, Puerto Plata, Punta Cana, Sharm el Sheikh, Skopje e Varadero; Fuerteventura, Goa, Las Palmas, Marrakech e Mauritius sono raggiungibili con coincidenze da Roma e Milano. Edelweiss Air dispone di 3 A320 per le rotte a breve e medio raggio e di un Airbus A330 per il lungo raggio. Како информација само, ништо големо, на италијански е, одете на транслјет, глупо е да го постирам преведено. |
|||
![]() |
|||
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
||
Vala bas...Od nasive novinari da ti se krene pritisokot.Ko onoj od Vecer-"Mat Airways so novo logo,slogan...nov vizuelen identitet".Pa normalno koga se nova aviokompanija.Ne mozat da imaat staro logo i slogan koga ne postoele.
A i ova so Vladava...Ne e rabota na Vladata da izigruva menadzer na aerodrom(ili na TAV).A i krizava samo kaj nas ja ima,sosednive drzavi gajle nemaat,kaj niv site tie kompanii letaat. I vo pravo si Andrej.So pruga kon Sofia,na skopskiov aerodrom bi mozel vednas da mu se udri katanec.Eventualno,bi mozele da letame od SK za OH. ![]() |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Каква исцрпна новинарска анализа има понудено во горе-наведениот текст, просто да се чудиш!
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 228229230231232 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |