build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 228229230231232 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #4581 Posted: 31-Aug-2010 at 14:35

Од многу зборење на истиот јазик, видовме - се разбраа ептен добро во минатиот период. Македонија со секоја од нив има подобри односи, отколку тие меѓусебе. Незнам зашто јазикот би бил најсилниот аргумент за побивање на благодетите од соработката која може да произлезе, и од која може да имаме само корист. Не збориме за релација македонски-кинески, туку македонски-српско-хрватски.

Какви се тие односи меѓу нив, за какви што несакаш да има изедначување? Демек да ги влошиме за да дојдеме на исто ниво? И ден денес не гледаат си симпатии едни на други, зборам за обичниот народ, навидум се е ок, али се осеќа одредена резервираност, што не е случај со Македонците. Процениле дека треба да пораснат и да го земат тоа што им е пред нос, на дофат, да ги искористат своите потенцијали за да си помогнат сами на себе.
 
Слично како што Грците инвестираат кај нас. Значи Грците, нацисти, фашисти све со ред.. и сеа?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4582 Posted: 31-Aug-2010 at 14:30

Рекордни прелети над македонското небо, регистрира М НАВ

За 8 проценти се зголемени прелетите над Македонија во јули во однос на истиот период лани, информираат од М- НАВ , македонската контролата на летање. Зголемувањето е за 2, 6 % поголемо и од европскиот просек, кој за јули е 5, 4 %. Македонскиот воздушен простор во јули го прелетале 15 613 авиони што е најголема бројка досега за тој месец. Рекорден ден бил сабота, 31 јули кога Македонија ја прелетале 613 авиони. Податоците на М- НАВ се преземени од Централното биро за наплата на Еуроконтрол. По кризата предизвиканата од рецесијата и вулканската прашина во април и мај годинава , М- НАВ укажува дека продолжува трендот на стабилизирање на воздушниот сообраќај во југоисточна Европа,. Прогнозите се дека трендот на зголемување ќе се задржи на годишно ниво, со исклучок на август. Во овој месец се регистрирани помал број летови кон грчките дестинации.
31.08.2010, 13:52

http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=64325
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #4583 Posted: 31-Aug-2010 at 14:19
Јас не поддржувам изедначување на односите на Македонија кон другите екс-Ју републики како што тие имаат односи меѓусебе. Тие природно е да имаат поблиски односи поради истиот јазик. Ние тој јазик не го збориме (иако голем број на наши граѓани можеби го знаат) и со тоа сакам да кажам дека не би сакал да не "вовлечат" (или уште повеќе, да се бутаме самите) во тој пазар. Поради нас и Словенија би морале да воведат тројазичност, а вака имаат де факто еден јазик. Не зборев за сентименталните односи, болки од минатото или било што.

Кога сме кај сентименталноста, со претставката "југословенски" само уште повеќе се засилува нејзиниот елементот во бизнисот. Искрено, терминот го сметам за добар, бидејќи се работи за четири јужни словенски земји (ЦРГ, СРБ, БИХ и ХРВ), меѓутоа знаејќи го минатото, неможе а да не се доведе сентименталност во прашање. Од друга страна, термините "Западен Балкан", БЦС и слични с'''' ги презирам, меѓутоа можеби се најбезболно решение.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #4584 Posted: 31-Aug-2010 at 13:05
Originally posted by Swimmer

Јас мислам дека сентименталност е ова што вие го говорите...Тоа не е никакво затворање кон остатокот од светот за сметка на регионално поврзување, баш напротив, може да обезбеди долгорочна стабилност и развој. Па дури и во ЕУ како регион да биде развиен, а не слепо црево...

Апсолутно!
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #4585 Posted: 31-Aug-2010 at 12:55
Јас мислам дека сентименталност е ова што вие го говорите.
 
Врска немаат термините со преставка ју, нити пак менталитетот или јазикот во суштината на случувањава, битен е економскиот интерес. И Еу не се развила одеднаш  туку постепено. Ако ова е начин за зајакнување на регионов и такво негово влегување во еу како пакет, што да не.
 
Со оглед на тапоста на регионот, фазите што ги минала еу треба да ги помине на свој својствен начин. Да се изгради доверба и просперитет меѓу самите себе, да се зајакнат врските, да почнат да функционираат како дел од развиено семејство. 
 
Сакам да кажам сентименталност од било каков аспект не треба да се зема во предвид и за мене е беспредметно воопшто да се споменува, ирелевантно е дали сме се дружеле па не. Тоа не постои. Ако можеле србија, хрватска и босна да го скинат тој момент, што па ние. Исклучиво економскиот интерес мислам дека е за другите земји, а  и треба да биде одлучувачки фактор за нас. Тоа не е никакво затворање кон остатокот од светот за сметка на регионално поврзување, баш напротив, може да обезбеди долгорочна стабилност и развој. Па дури и во ЕУ како регион да биде развиен, а не слепо црево.
 
 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4586 Posted: 31-Aug-2010 at 11:56
Малку ќе отидам офтопик, за што се извинувам. Јас сум против здружувањето на Македонија со екс-ју земјите, затоа што ми се чини дека во последно време ни се нуди оваа тн. Алијанса на лузерите во замена за алијанса со ЕУ. Нека да не се лажеме, на Словенија стратешки партнер и е Германија и тоа нема никогаш да се смени. Тие во овие зделки влегуваат исклучиво од бизнис интереси, да продатат нешто, додека ние влегуваме со сентименталност, без притоа да знаеме или можеме да профитираме финансиски (барем поучен од досегашните искуства). Видете ја Адриа Ервејз, нема поголем балкански град, каде што не летаат, пред се заради конекциите преку Љубљана. А како ние би искористиле некаква ваква воздушна алијанса се прашувам!?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4587 Posted: 31-Aug-2010 at 11:11
Originally posted by alexgizh

Искрено, Македонија (и Словенија) не ја гледам како дел од тој пазар во иднина. Вистина е дека и ние сме слични, но не доволно (не како другите меѓусебе)... досега беше во ред, југоносталгија или незнам што, а отсега искрено не би сакал да бидеме поврзувани со тој блок.
Потпис. Сме се дружеле еден историски период, колку добар толку и лош. Каков таков со сите свои предности и маани. Понатаму нема потреба. Воопшто не ја гледам Македонија дел од вакви југо кластери, од музички реални шоуа до сериозни авио и железнички здруженија.


Edited by lslcrew - 31-Aug-2010 at 11:12
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #4588 Posted: 31-Aug-2010 at 11:03
Црна Гора, Србија, Босна и Хрватска се природно еден пазар. Сличен (читај:еден) јазик имаат, сличен менталитет и многу други работи. Железниците почнаа, авиокомпаниите продолжуваат, ако не се лажам и Лотарија ќе има заедничка... но за прв пат поотворено се враќа терминот Југославија/југословенски.

Искрено, Македонија (и Словенија) не ја гледам како дел од тој пазар во иднина. Вистина е дека и ние сме слични, но не доволно (не како другите меѓусебе)... досега беше во ред, југоносталгија или незнам што, а отсега искрено не би сакал да бидеме поврзувани со тој блок.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4589 Posted: 31-Aug-2010 at 10:24

Југословенската авио-алијанса ја “чека” Босна

БИзнисот ги спојува фирмите од бившите ЈУ републики

jat
ЈАТ и Монтенегро Ерлајнс повикаа на обединување на авиокомпаниите на земјите од поранешна Југославија. Кроација Ерлајнс има шанси да се придружи, додека Македонија не ни има своја авиокомпанија.  Се чека  одговорот на Босна.
Ова обединување не е резултат на некоја југоносталгија, туку начин на подобрување на состојбата во авиобизнисот во сите земји од овој регион. 

Само Босна недостасува да одговори на повикот за формирање на авио алијанса наречена југословенска алијанса. Оваа идеја беше донесена од Монтенегро Ерлајнс и ЈAT, не е невозможно  и Кроaција Ерлајнс да им се придружи, иако има мала можност за тоа да се случи, а Македонија после продажбата на аеродромите ни самата не знае дали има државна авиокомпанија, пишува белградскиот весник “Данас“ Останува уште одговорот на БХ Ерлајнс.

Како што е  моменталната состојба  на тоа поле, не би било чудно  и Адриа Ервејз сама да изрази желба за влегување во оваа алијанса. Идејата за обединување на авиокомпаниите  и ѓелезничките претпријатија од земјите од поранешна Југославија не звучи лошо.
Ова обединување не е резултат на некоја југоносталгија, туку начин на подобрување на состојбата во авиобизнисот во сите земји од овој регион.

Дали од невозможноста или незнаењето овие балкански авиокомпании немаа среќа во нивното водење, па најверојатно, овој начин се избрал како спас за сите нив. Авиокомпаниите отсекогаш биле место каде што директорите  биле потенцијални кадри најчесто сместени на позиција благодарение на партијата, роднини или пријатели и како по некое непишано правило сите тие добро работеле со нивните раце, но секогаш тоа било со туги пари.

Секако сега тоа се враќа и тоа на главата на државата, а покрај државата страдаат и граѓаните. Не се знае до каде таквите директори на авиокомпаниите би ја копале црната дупка ако Европската Унија не ги предупреди државите. Добро, штети имаа и некои директори, не само на државата, посебно во Хрватска , но такви случаи има во Србија. Директори кои стигнале до притвор и до судски процеси за залоупотреба на работна должност.

Но нив ги заменија со нови, уште посилни директори, кои ја докажуваат нивната моќ, арогантнни личности кои се закануваат на новинарите кои ќе откријат некоја од нивните тајни, бркаат спонзорства во милионски износи, кои сепак влегуваат во нивните џебови. Тие делат добри плати се додека државата не ги замрзне, уште подобри бонуси,набавуваат службени возила и станови, и што уште не, список на кој му нема крај.

Дали железничките и авионските компании покренале добра иницијатива за подобрување на ваквата ситуација. Економистите знаат дека подобо би функционирале компаниите на голем план, многу подобро од ситените пазари во секоја држава. И тие самите би се придружиле во водењето на компаниите, ама не можат да стигнат на ред од политичарите. Тие се истите оние говорници кои ветуваат веќе децении подобрување, но ѕидот пред нас кон ЕУ е се поголем и повисок.  Од локалните тајкунско- политички интереси не може да се дојде до подобра прилика, па овие држави побрзо да излезат од бедата.

http://www.biznis24.com.mk/node/10160


Edited by La Linea - 31-Aug-2010 at 10:39
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4590 Posted: 26-Aug-2010 at 08:12


Евтините авиобилети утопија

Турски ТАВ во овие шест месеци се сконцентрира на модернизацијата на скопскиот аеродром, но не и на менаџирањето со него

Соња Маџовска

По визната либерализација, како и по преземањето на аеродромите од страна на турски ТАВ, бројот на летови од и до Македонија се зголемил минимално, односно само околу 10 отсто, иако се очекувало растот да биде меѓу 30 и 40 проценти.

Но, поевтини летови се' уште нема.

Познавачите на состојбите велат дека на поевтини летови македонските граѓани можат да се надеваат дури откако ќе биде изграден, односно модернизиран новиот скопски аеродром „Александар Велики“. А тој интензивно се гради. Веќе работат на продолжувањето на пистата, а се поставени и столбовите за новата терминална зграда, која треба да биде десет пати поголема од сегашната. Според договорот, аеродромот „Александар Велики“ треба да биде завршен до крајот на идната година, а ТАВ почна да работи пред речиси три месеци.

Колку ќе тежи инвестицијата, се' уште е енигма. Иако, според договорот, таа требаше да достигне 200 милиона евра, според пишувањата на некои странски медиуми, во меѓувреме се спушти на 110, а сега се шпекулира и со сума од 80 милиони евра. Турците засега молчат.

Очигледно е дека тие во овие шест месеци, колку што стопанисуваат со скопскиот и со охридскиот аеродром, се сконцентрираа на модернизацијата, но не и на менаџирањето со нив. Во овој период тие не донесоа нови авиокомпании што ќе оперираат во земјава, а кои требаше да ја зголемат конкуренцијата и да придонесат да се намалат цените на авиобилетите.

На македонските граѓани и натаму им е поисплатливо да патуваат до Белград, Софија, Приштина или, пак до Солун, па оттаму до посакуваната дестинација. Тоа го потврдуваат и од Туристичко-угостителската комора при Сојузот на стопански комори, кои велат дека токму евтините авионски билети се предуслов да се зголеми и бројот на туристи во земјава.

„Скопје е слепо црево на Балканот. Поповолно ни е да летаме од Софија, од Солун или, пак, од Белград. Проблем е и тоа што се' уште ги нема и нискобуџетните авиокомпании, како секаде во светот, кои нудат летови од 20 до 50 евра за повратен билет за која било европска дестинација во рамките на земјите од ЕУ. Овие авиокомпании не се заинтересирани за земјава затоа што пазарот е мал. И со оние со кои преговарале, главно, биле заинтересирани за охридскиот аеродром, бидејќи на скопскиот, поради климата и честата појава на магла, во зимскиот период има голем број откажани летови“, вели Рената Донева од „Нет беј“.

Моментно билетите од Скопје до европските градови се изгор скапи, и тоа без пресметани аеродромски такси. На пример, повратен билет од Скопје за Виена чини околу 400 евра, а од Софија, пак, само 70 евра. Скопје - Белград - Брисел достигнува цена од 400 евра, исто така, без аеродромски такси. Скопје - Виена, преку „Аустријан ерлајнс“, чини од 259 евра најниска до 820 највисока цена. Додека преку Подгорица билетот до Виена чини од 70 до 450 евра. За летот Скопје - Прага цената е од 139 до 542 евра. И, на пример, Скопје - Лондон, преку „Монтенегро ерлајнс“, чини од 39 до 500 евра. А преку „Кроација ерлајнс“ достигнува цена од 67 до 660 евра. Од агенциите велат дека иако има повеќе тарифи, сепак, колку е повисока цената, толку е поголема веројатноста да се обезбеди билет. „Секоја авиокомпанија што оперира во Македонија има објавено и ниски и високи тарифи за одредена дестинација, која зависи од повеќе фактори. Од расположливоста на летот, сезоната, од времетраењето на престојот. Меѓутоа, патниците од земјава речиси никогаш не можат да ги користат ниските тарифи, бидејќи никогаш нема место за нив“, објаснува Донева. Таа вели дека патниците често реагираат поради тоа што овие ниски цени за авиобилети, иако се објавени, никогаш не можат да се добијат.

Првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Дејан Мојсовски, веќе најави дека ќе преиспитуваат зошто авиобилетите во земјава се толку скапи, со тоа што на авиокомпаниите што оперираат во земјава, а ги има околу десет, ќе им достават прашалник во кој ќе треба да одговорат колку изнесуваат реалните трошоци и дали тие соодветствуваат со цената на билетите. Тие ќе треба да даваат месечен извештај за уредноста, за редовноста, но и за цената на билетите, цената на горивото, односно за вкупните трошоци што ги имаат компаниите и колку тие влијаат врз цената на авиобилетите. Такви извештаи авиокомпаниите ќе мора да доставуваат до Агенцијата, најверојатно од септември, но ќе мора да презентираат податоци и за летните месеци, односно и за јуни, јули и август, колку изнесувале трошоците, а колкави биле цените на билетите.

Мојсовски најави дека се можни и законски измени, со тоа што повторно државата ќе се вклучи во делот на давање дозволи за летање на нови авиокомпании, доколку ТАВ не успее во тоа. И од АЦВ велат дека засега е очигледно оти нема некои ефекти од разговорите на ТАВ со одредени нискобуџетни авиокомпании.

Побаравме став и од турскиот инвеститор ТАВ за состојбата со авиосообраќајот во земјава, но не добивме одговор. Оттаму веќе неколку месеци најавуваат брифинг со новинарите, а, според последните најави, најверојатно, ќе се реализира во почетокот на септември. Инаку, фреквенцијата на патници на скопскиот аеродром „Александар Велики“е околу 500.000 патници годишно. Еден милион патници имало само во време на косовската криза. За разлика од кај нас, во соседството се води вистинска битка за привлекување патници. Преку приштинскиот аеродром патуваат 1,2 милиони патници, а од Белград 2,4 милиони патници. (С.М.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=DDC8A5D1D8056948B39EFF44E973DD56


Edited by lslcrew - 26-Aug-2010 at 09:00
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #4591 Posted: 24-Aug-2010 at 16:44

АЦВ ќе испитува зошто авиобилетите се толку скапи

 

Соња Маџовска

Агенцијата за цивилно воздухопловство ќе чешла зошто авиобилетите од и до Македонија се толку скапи. Моментно билетите од Скопје до Европа ретко се под 100 евра, без пресметани аеродромски такси.

Високите цени на авиобилетите се причина зошто македонските два аеродрома имаат мал број патници, а аеродромите во соседството работат турбо, а граѓаните повеќе се решаваат да патуваат со автомобил.

Првиот човек на Агенцијата, Дејан Мојсовски, вчера за „Утрински весник“ откри дека деновиве ќе почнат да вршат надзор врз редовноста, уредноста на летовите, но и на заштитата на правата на патниците, што ја вклучува и цената, покрај надзорот за безбедноста на летовите, што било и досегашна практика.

Со ова тие очекуваат да утврдат зошто цените на авиобилетите се толку високи во земјава, како и на што се должи тоа. Агенцијата ќе утврдува колкави им се реалните трошоци на авиокомпаниите и дали тие соодветствуваат со цената на билетите. „Веќе е подготвен прашалник што ќе биде доставен до сите авиокомпании, кои оперираат на двата аеродрома во земјава. Тие ќе треба да даваат месечен извештај за уредноста, за редовноста, но и за цената на билетите, за цената на горивото, односно за вкупните трошоци што ги имаат компаниите и колку тие влијаат врз цената на авиобилетите. Такви извештаи авиокомпаниите ќе мора да доставуваат до Агенцијата, најверојатно од септември, но ќе бараме податоците да ги опфатат и летните месеци, односно и за јуни, јули и август, колкави им биле трошоците, а колкави биле цените на билетите. Цел на овој проект е да се утврдат реалните цени на авиобилетите“, вели Дејан Мојсовски од АЦВ. Со оглед на тоа што кај нас никогаш немало многу ниски, туку само многу високи цени, очигледно е дека Агенцијата ќе има полни раце работа, но прашање е колку ќе може да влијае да дојде до нивно намалување. „Ако процениме дека цените на авиобилетите се високи и дека трошоците се нереални, ќе им укажеме на авиокомпаниите дека тие нереално прикажуваат податоци. За сето ова ќе биде информирано и Министерството за транспорт и врски“, појаснува Мојсовски.

Според него, и конкуренцијата треба да го направи своето. Тој како пример го посочува летот до Цирих, кој пред повеќе од една година чинеше 500 швајцарски франци, кога леташе само една авиокомпанија, додека сега чини помалку од 200 франци, но летаат шест авиокомпании. Мојсовски дури најави дека се можни и законски измени во делот на регулирањето на авиосообраќајот, доколку се покаже дека ТАВ, кој стопанисува со македонските аеродроми, не успее да донесе повеќе авиокомпании кои ќе нудат поевтини летови. Бидејќи, иако нашето небо е отворено, авиосообраќајот е либерализиран, а воздухопловните правила усогласени со европските, сепак, од нискобуџетните авиокомпании, кои нудат цени од 25 до 50 евра за билет до европските градови, нема ниту трага ниту глас. „Сега не можеме да ги регулираме цените на аеродромот. Тоа зависи од политиката на ТАВ, дали тие ќе им дадат поволности на авиокомпаниите што се заинтересирани да оперираат во земјава. Инаку, има интерес од компаниите кои имаат евтини авиобилети, како што се ’Виз-ер‘, ’Изи џет‘ и ’Рајан ер‘. Со сите се преговараше и им беа претставени сите поволности што ги дава земјава. Но, државата сега е надвор од договарањето со овие компании, бидејќи за тоа е задолжен ТАВ. Дали тие успешно ќе се справат со ова ќе видиме, по што ќе одлучиме дали е потребно да се донесат законски измени за да се инволвира и државата, за да им се дозволи на овие компании да оперираат во Македонија“, смета Мојсовски. Засега е очигледно дека нема некои ефекти од разговорите на ТАВ со овие нискобуџетни авиокомпании.

Најголемите поплаки на авиокомпаниите, кои сега оперираат во земјава, а што авиобилетите ги прави скапи, е цената на горивото.

Авиокомпаниите што работат во Македонија почнаа полека да ги намалуваат цените. „Во Македонија нудиме евтини летови. На пример, повратен билет за Виена чини 80 евра, со вклучени аеродромски такси, потоа за Рим летаме за 149 евра повратен билет со аеродромски такси, што е, исто така, многу ниска цена“, велат од „Ер лифт“.

И новоформираната авиокомпанија „Мат ервејс“ најавува дека од септември ќе почне со чартер редовни летови од Скопје до Швајцарија, Германија, Италија. Летови ќе има и за Прага, Рим, Барселона, а цените ќе бидат пониски до 15 отсто.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4592 Posted: 17-Aug-2010 at 11:47
ДА СЕ ЛЕТА ОД МАКЕДОНИЈА СЕ УШТЕ Е ЛУКСУЗ
Ни ТАВ не донесе евтини билети Летањето од Македонија и натаму е луксуз, иако со влезот на турски ТАВ на скопскиот и на охридскиот аеродром во март годинава се очекуваше раздвижување во овој сектор. Нивното присуство засега не даде позначајни ефекти врз домашниот авиобизнис, Македонците се уште плаќаат скапи авиобилетите, а летот до европските дестинации е вистинско патешествие. Без директна врска со европските метрополи, патувањето најчесто се претвора во долги и мачни часови поминати по аеродромските чекалници. На скопскиот аеродром и по влезот на ТАВ се уште оперираат десетина редовни авиопревозници, главно, од регионот, а не лета ниту една нискобуџетна авиокомпанија, иако во соседството ги има неколку. Од Туристичката комора велат дека токму евтините авионски билети се предуслов да се зголеми бројот на туристи во земјава.
- Ако сакаме странците да ги видат убавините на Македонија и нејзиното културно наследство, потребно е да поевтинат билетите. Голем дел од македонските туристи патуваат до Софија или до Солун за да летаат поевтино со нискотарифните авиокомпании - вели извршниот директор на Туристичката комора на Македонија, Драги Поп Стојанов. На аеродромите во Белград, Софија, Атина и во Загреб влегувањето на нискобуџетните авиокомпании значително влијаело на цената на авионските билети. - Зедоа дел од колачот од пазарот, не натераа и ние да ги спуштиме цените, но тоа не е страшно бидејќи тие летаат само налето, кога има патници - изјави Атанас Ризов, директор на „Кроација ерлајнс - Македонија“.
Симулацијата покажува дека ако македонските граѓани летаат за Виена од скопскиот аеродром за повратен билет ќе платат 408 евра. Од Софија, пак, само 70 евра. Од Скопје за Рим се лета за 200 евра, а од Софија за 90 евра. На половина цена, или 150 евра ќе платат македонските граѓани ако се решат за Берлин да летаат преку Белград. Владини претставници веќе ги поканиле нискотарифните авиокомпании да влезат на македонскиот пазар, но одговорот од „Изиџет“, „Рајанер“ и од „Визард“ бил дека поради кризата немаат интерес да го прошират бизнисот. Иако побаравме став и од турскиот инвеститор ТАВ за состојбата со авиосообраќајот во земјава, не добивме информација. Стручњаците, пак, причината за малиот број патници во домашниот авиосообраќајот ја лоцираат многу подлабоко. Велат, модернизацијата на аеродромите ќе ја зголеми конкурентноста, но нагласуваат дека е потребна и соодветна стратегија на воздухопловните власти и поголема стабилност на земјата.
Од Агенцијата за цивилно воздухопловство информираат дека летово во однос на лани се зголемени само летовите најавени од чартер-компаниите и тоа за 44 проценти. Воздухопловните власти ова го објаснуваат со визната либерализација и со зголемениот интерес на македонските туристите за шпанските летувалишта. Во другиот период од годината редовните авиокомпании летаат и со само десетина патници. Годишно, фреквенцијата на патници на скопскиот аеродром „Александар Велики“ е околу 500.000 патници. Еден милион имало само во време на косовската криза. За разлика од кај нас, во соседството се води вистинска битка за привлекување патници. Преку приштинскиот аеродром патуваат 1,2 милион патници, а од Белград 2,4 милиони.


„МАТ ервејс“ од септември со редовни чартер-летови


„МАТ ервејс“ од 15 септември воведува редовни чартер-летови кон Швајцарија, Германија, Италија и кон други европски метрополи. Српските сопственици на авиокомпанијата најавија поевтини билети за овие дестинации до 15 проценти.
- Нашиот план е да бидеме најдобри во авиобизнисот, полека, но сигурно да стигнеме до врвот. Приоритет ни е сигурноста, безбедноста и квалитетот, клучни за здобивање доверба кај патниците - истакна претседателот на компанијата, Зоран Милески. Заедно со туристичката агенција „Кон Тики“, „МАТ ервејс“ од 8 септември ќе почне и со летови за Прага, Рим и за Барселона.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=2097&ArticleID=146654
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4593 Posted: 16-Aug-2010 at 14:46

Пониски цени до 15% на чартер летови до европските метрополи

Уште еден авиопревозник со чартер летови ќе биде присутен над македонското небо. Новоформираната авиокомпанија Мат ервејс, најавува дека од идниот месец ќе почне со чартер редовни летови од Скопје до Швајцарија, Германија, Италија. Летови ќе има и за Прага, Рим, Барселона. Цените ќе бидат пониски до 15%.

“Наш план е секако зголемување на флотата и набавка на уште еден авион. Наша цел е да бидеме најдобри во авио бизнисот, полека но сигурно да стигнеме до врвот. Да се биде квалитетен превозник и да се стекне доверба кај патниците има своја цена“, изјави Зоран Милевски, претседател на управен одбор на МИГ Скопје.

Мат ервејс има намера да го зголемува бизнисот во Македонија.

“Во Македонија е потребен национален авиопревозник и сега е вистински момент да се заземе тој пазар. Ние планираме да се прошириме и на косовскиот пазар. Ние не претендираме да станеме редовен национален авиопревозник, но во секој случај тоа е еден од нашите планови, со оглед на тоа што пазарот е голем и постои потенцијал“, изјави Данијела Пусара, односи со јавност во Мат ервејс.

Моментално Македонија нема национална авиокомпанија. Се уште ги нема ниту ниско буџетните авиокомпании кој ќе нудат евтини билети. Високите цени се правдаат со малиот број компании што летаат од аеродромите во Скопје и Охрид.

Љупка Камчева
16.08.2010, 15:29
http://www.time.mk/read/6625fdf2c6/31a0baf80b/index.html
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4594 Posted: 12-Aug-2010 at 22:41


Грција е првата што ми текнува

Еве една добра листа за тоа кои компании се сметаат за национални превозници во своите земји, но само доколку во полето DESIGNATED стои YES, тогаш се и официјално национални превозници.

----

Да бидеме јасни, не сите национални авиопревозници се во сопственост на државата, но 95% од нив се барем 51% во сопственост на државата, што значи дека наши пари би се фрлале за празни авиони кои оперираат на неисплатливи линии.

Olympic Airlines во Грција беше приватизирана, па така не е повеќе на товар на државата. Сметам дека за разлика од Грција, кај нас нема потреба од таков превозник бидејќи немаме многу линии кои се од специјален интерес на граѓаните (како на пример линиите кон зафрлените грчки острови, кои иако беа фрлање пари, се извршуваа за услуга на граѓаните, нешто како возовите кај нас).

Летовите кон Лондон или Брисел според мене не се од национален интерес, иако така ни ги презентираат многумина. Ако интерес и услови постојат, превозниците ќе дојдат. Ете ќе видиме сега со либерализацијата на снабдувањето со керозин на аеродромите некои промени на подобро. Со оглед на load factor-от на линиите кои оперираат од Скопје, означување на национален превозник ќе биде фрлање на моите и вашите пари во празно, со оглед на тоа што тоа што ќе го добиеме за возврат (линија за Брисел, небаре непристапен е Брисел од Солун кој е патем поблиску до Битола отколку Скопје) ќе биде маргинално во однос на цената.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #4595 Posted: 06-Aug-2010 at 16:08
Па јас незнам ниту една држава во Европа, што нема национален превозник.Question
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4596 Posted: 06-Aug-2010 at 16:02

Никој не сака национален авиопревозник- државата и авиокомпаниите креваат раце

За затвора ли прашањето за формирање на национален авиопревозник. Ниту авиокомпаниите ниту државата засега не се интересираат да формираат национална авиокомпанија што ќе лета под македонско знаме. Трошоците биле високи, одржувањето скапо а искуствата од другите земји покажале дека националните компании носат само загуби. Иако со влезот на Турски ТАВ, во игра за национален превозник беа една домашна и една странска компанија, сепак лиценцата остана непотпишана. Нема интерес за национален превозник оти тоа е однапред пропадната инвестиција вели и првиот човек на Скај Вингс.

,, Не знам веќе 20 години наназад некоја земја да формира национален авиопревозник. Сите сакаат тоа да го тргнат од глава или ако сеуште постојат, како што е случајот со ЈАТ да ги продадат, вели Ајан Џаферовски - сопственик на Скај Вингс.

Државата веќе одамна покажа дека не сака да формира национална компанија. Ако таа евентуално се формира тоа била приватна инвестиција без државен капитал.

,, Ако мислите државата да формира засега за тоа нема идеја, вели Миле Јанакиевски- Министер за транспорт,,

Инаку денеска Скај Вингс го промовираа вториот авион од својата флота, најавиja дека до крајот на годината да купат уште еден.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4597 Posted: 06-Aug-2010 at 15:47

„Скајвингс“ доби уште еден авион

06.08.2010 | автор: Макфакс

Домашниот редовен авиопревозник Ерлифт, вчера доби нов авион од типот Боинг 737 – 300, со што флотата на авио компанијата Скајвингс се зголеми на два авиони.


Новиот авион ќе лета на старите дестинации на оваа авиокомпанија, како што се  Рим, Виена, Дизелдорф и Цирих, а од септември ќе почне да лета и до градовите Штудгард и Копенхаген.

Авионот ќе биде брендиран во текот на оваа недела и покрај името на авиокомпанијата и логото, на авионот ќе се најде и логото на Ф.К. Работнички, чиј официјален спонзор е Скајвингс.

http://www.time.mk/read/eaccf0be59/f030974dad/index.html
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #4598 Posted: 19-Jul-2010 at 16:32
Si amplia l'inverno di Swiss grazie al codeshare con Edelweiss

19/07/2010
Tre nuove destinazioni nel network di Swiss. La compagnia, grazie al codeshare con Edelweiss Air, amplia l'offerta invernale con Fuerteventura, Mauritius e Kilimangiaro. A partire dalla prossima stagione, infatti, saranno 17 le destinaizoni raggiungibili dall'Italia: con partenze da Milano, Roma, Venezia e Firenze, alla new entry Kilimangiaro si affiancano Cancun, Hurghada, Male, Mombasa, Phuket, Pristina, Puerto Plata, Punta Cana, Sharm el Sheikh, Skopje e Varadero; Fuerteventura, Goa, Las Palmas, Marrakech e Mauritius sono raggiungibili con coincidenze da Roma e Milano. Edelweiss Air dispone di 3 A320 per le rotte a breve e medio raggio e di un Airbus A330 per il lungo raggio.

Како информација само, ништо големо, на италијански е, одете на транслјет, глупо е да го постирам преведено.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4599 Posted: 16-Jul-2010 at 04:33
Vala bas...Od nasive novinari da ti se krene pritisokot.Ko onoj od Vecer-"Mat Airways so novo logo,slogan...nov vizuelen identitet".Pa normalno koga se nova aviokompanija.Ne mozat da imaat staro logo i slogan koga ne postoele.
A i ova so Vladava...Ne e rabota na Vladata da izigruva menadzer na aerodrom(ili na TAV).A i krizava samo kaj nas ja ima,sosednive drzavi gajle nemaat,kaj niv site tie kompanii letaat.
I vo pravo si Andrej.So pruga kon Sofia,na skopskiov aerodrom bi mozel vednas da mu se udri katanec.Eventualno,bi mozele da letame od SK za OH.Big%20smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4600 Posted: 13-Jul-2010 at 14:50
Каква исцрпна новинарска анализа има понудено во горе-наведениот текст, просто да се чудиш!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 228229230231232 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.742 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.