build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 229230231232233 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4601 Posted: 13-Jul-2010 at 14:44

Зошто нискобуџетните авиокомпании не летаат од Македонија?

Нискобуџетните авиокомпании и ова лето ја заобиколија Македонија. Скопскиот и охридскиот аеродром остануваат само за редовните и чартер летовите. Авио билетите не поевтинија, ниту со влезот на Турски ТАВ како нов газда.

Искуствата од регионот говорат дека летот со ниско буџетни авиони е и до четирипати поевтин. „Кроација ерлајнс“ во Загреб со влезот на овие компании била принудена да ги намали и цените на редовните линии.

- Зедоа дел од колачот од пазарот, не натераа и ние да ги спуштиме цените, но тоа не е страшно, оти тие летаат само во лето кога има патници, вели Атанас Ризов - директор на „Кроација Ерлајнс“.

Иднината на авиосообраќајот во Македонија, Ризов ја гледа во редовните авиопревозници и чартер летови.

- Они немаат интерес да дојдат на скопскиот аеродром бидејќи годишно опслужува 700 илјади патници, со толку патници немаат сметка да дојадат овде, вели Ризов.

Македонската влада веќе контактираше со овие компании. Пратија официјален одговор дека поради кризата, немаат да се шират на други пазари. Во регионот, Србија, Бугарија, Грција ги имаат Визер и Изиџет. Во Хрватска лета и Рајанер.

Сања Момировска
13.07.2010, 15:30
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=62705
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4602 Posted: 08-Jul-2010 at 14:23

Повеќе најавени чартер летови од лани

let
Драстично е зголемен бројот на чартер летовите во земјава оваа летна сезона, и тоа за 44 насто повеќе во однос на лани, при што, од главното авиопристаниште, скопскиот аеродром, се пријавени 137 летови, наспроти минатогодишните 95 чартер авиооперации.

Притоа, според информациите од тур-операторите, најчесто овие летови ги реализираат авиопревозници од државите каде што патуваат и летуваат патниците. Но, во последно време, се чини, се разлетаа и домашните авиокомпании, на тој начин обидувајќи се да ја пополнат празнината што настана по приземјувањето и згаснувањето на Македонски авиотранспорт - МАТ, кој последните години го имаше 80 отсто од авиобизнисот со чартер летови во државата.

Имено, во почетокот на неделава, својот прв официјален лет, и тоа на линијата Белград – Крф, го имаше новоформираната македонска авиокомпанија “Мат ервејз“, која е во сопственост на фирми од Србија. Компанијата ја формираа Метрополитен инвестмент група, а како стратешки партнер се јавува туристичката агенција “Контики травел“. Првиот чартер лет на оваа  авиокомпанијата, која пред еден месец доби дозвола за летање од македонските воздухопловни власти, бил со авионот “боинг 737 500“, со капацитет од 120 седишта, кој ќе лета под кодот АГХ на српски Авиогенекс.

Авионот е означен со новото лого на МАТ ервејс и препознатливиот знак на “Контики“, а авионскиот екипаж го сочинуваат искусни капетани и стјуардеси со долгогодишно искуство. А, како што истакнуваат од компанијата, таа ќе врши чартер-летови за “Контики" од Белград, која отвори и претставништво во центарот на Скопје, а во фаза на подготовка се и програми за македонските патници со поаѓања од нашиот главен град, што би требало да почнат од август.

Од почетокот на месецов и авиокомпанијата “Ерлифт“ воведе една интересна новина со понудата на авиобилет за релацијата Скопје-Виена, по цена од 29 евра, кој со аеродромските такси чини вкупно 79 евра. Истовремено, во оваа компанија, која е под водство на домашниот туроператор “Скај вингс“, а кој, пак, во своето работење досега користеше значајна партнерска помош на германската компанија “Герман вингс“, најавија и поевтинување на билетите на речиси сите дестинации на кои „Ерлифт“ има редовни линии.

Притоа, од „Скајвингс“ очекуваат нивната авиокомпанија да стане прв авиопревозник од Македонија, што ќе може реално да им конкурира на low-cost авиокомпаниите во Европа, кои нудат летови по промотивни цени. Познато е, домашната авиокомпанија “Ерлифт сервис“, која користи летечки и друг кадар од веќе згаснатиот МАТ, е нов македонски редовен авиопревозник, бидејќи пред два месеци доби решение од државата, поточно од воздухопловните власти, дека може да одржува редовен авиосообраќај на шест авиолинии, и тоа: Дизелдорф, Цирих, Виена, Брисел, Рим и Истанбул.

Со тоа, оваа компанија, која до пролетоска беше чартер компанија, сега добива подобри услови, повеќе привилегии и поголеми бенефиции при оперирањето во странство, кои можат да донесат и поевтини авиобилети. Но, исто така, со новиот статус таа  доби и поголеми обврски, што треба да ги исполни и во релација со надлежните, но секако и кон клиентите, односно кон агенциите и своите патници (на пример, да мора да лета на одредена дестинација и со еден патник), а за што е потребно првенствено зголемување на авиофлотата.

Па, во пресрет на летната авиосезона, (со летниот ред на летање компанијата има најавено 54 летови наделно од нашите аеродроми), од овој авиопревозник најавија долетување на уште еден „Боинг 737“, при што, за летниот авиошпиц  како потреба беше истакнато докомплетирање на авифлотата со уште два авиони.
Инаку, од поафирмираните туристички оператори во земјава истакнуваат дека најчесто соработуваат со авиопревозници од државите каде што летуваат патниците, со што, велат, гаранцијата за патувањето, односно за летовите е поголема.

Оттаму, исто така, во неколку наврати апелираа патниците да внимаваат какви чартер летови избираат, зашто и во минатото, но и сега, кај домашните авиопревозници имало повеќе случаи на откажани чартер летови, поради наводни технички проблеми. А, тоа, како што посочуваат, не смее да се случи и не смее да има откажан лет, зашто во таков случај, ако авионот на еден авиопревозник има технички проблем, тогаш мора да се оди на втората помошна варијанта, а тоа е самата авиокомпанија, која требала да го реализира тој лет, да изнајми  авион од друг авиопревозник.

http://www.biznis24.com.mk/node/9148


Edited by Cloverstack - 08-Jul-2010 at 14:28
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4603 Posted: 06-Jul-2010 at 20:29
Еве како ТАВ активно работат на носење на нови компании кои би летале од/кон Скопје. Тие неможат своите да ги привлечат, што останува за ЕрФранс, Бритиш или Луфтханса... Турската нискотарифна компанија ПегасусЕр од септември ќе лета 12 пати неделно (2 лета дневно) на линијата Софија - Истанбул (Сабиха Гиочкен не Ататурк).


Пускат нискотарифни полети до Истанбул

Турската частна нискотарифна авиокомпания "Пегасус" от септември ще извършва редовни полети между Истанбул и София, съобщи БТА.

Самолетите ще излизат от летище Сабиха Гьокчен, на азиатския бряг на Истанбул.

Полетите ще са два пъти дневно - от Истанбул за София ще излитат в 6.00 и 20.15, а от София за Истанбул - в 8.00 и в 22.15 часа.

В момента редовните полети се извършват от държавния авиопревозвач на Турция, само от международното летище Ататюрк в европейската част на Истанбул.

Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2010 at 20:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4604 Posted: 06-Jul-2010 at 19:55
Јас на другариве лопови само би им кажал дека имаат огромна среќа што нема брза пруга Скопје - Софија (2 саати патување), иначе во таков случај Аеродромот во Скопје ќе можеше комотно да се затвори! Аман од ваквите Лидери во регионот!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4605 Posted: 06-Jul-2010 at 16:45

Милачиќ: Пониски цени и нови дестинации

06 јули 2010, 16:32
Извор: Макфакс
Скопје

Целта на МАТ Ервејс е да стане регионален лидер во авиосообраќајот, изјави за Макфакс Дарко Милачиќ, сопственик на МАТ Ервејс.

Милачиќ вели дека компанијата планира да воведе редовни линии за повеќе европски дестинации, како што се Лондон и Париз, но и да ги удвои чартер-летовите за Минхен, Франкфурт, Диселдорф и Цирих. На долг рок, Милачиќ најавува воведување на летови за Шпанија, Израел и Србија.

„Со оглед на тоа што сме нова компанија на пазарот, наша цел е да бидеме конкурентни со цените и понудата, така што граѓаните од Македонија ќе патуваат од Скопје, а не од Бугарија, Србија и други земји како досега“, вели Милачиќ.

Сопственикот на МАТ Ервејс најавува дека компанијата планира соработка со египетскиот авиопревозник Египет Ер, во рамки на која би дошло до поврзување на Скопје и Каиро, од каде македонските патници ќе можат да летаат до повеќе светски дестинации.

Компанијата МАТ Ервејс вчера го изврши својот прв официјален лет од Белград за Крф, а во фаза е припрема и програма за македонските патници која треба да започне од август.

Кон Tики Травел има 20 годишно искуство на српскиот пазар, на нашиот пазар влегува во партнерство со МАТ Ервејз, превземајќи некогашен МАТ Ерлајнс.

Кон Tики со проширување на својата дејност се доближува до светските најпознати туроператори кои имаат свој сопствен авион. /крај/мт

http://www.time.mk/read/02d8684ba1/aca54bb926/index.html

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4606 Posted: 05-Jul-2010 at 15:41

МАТ Ервејс ќе лета од Охрид за Тел Авив

За почеток, "МАТ Ервејс" планира да обавува летови на релација Белград-Охрид-Тел Авив, рута за која е заинтересира и еден израелски туроператор, изјави Дарко Милаќиќ, еден од основачите на авиокомпанијата

Најновата чартер авиокомпанија во Македонија, "Мат ервејз" ќе обавува летови под името на "Авиогенекс" (АГХ). Марко Милаќиќ еден од основачите на "Мат ервејс" ја соопшти веста во интервју за агенцијата "Киело".
Свеченоста за почетокот на авиоуслугите е поместена за август кога авиокомпанијата планира да стартува со летови од Скопје, иако во меѓувреме авионите на МАТ ќе обавуваат чартер летови од Белград до други дестинации. Милаќиќ откри дека авиокомпанијата моментално не е заинтересирана да стане национален авопревозник на Македонија, туку планира да изведува редовни чартер летови. Сепак, Милаќиќ не ја исклучува можноста авиокомпанијата некогаш да стане национален авиопревозник.
"Во тек е постапката да добиеме ИАТА сертификат и очекуваме тоа да биде завршено во следните 5 месеци. Ќе летаме под името на српската чартер авиокомпанија 'Авиогенекс'. Понатаму, компанијата планира да купи еден авион 'боинг 737-300' до крајот на годината, но сепак купувањето ќе зависи од тоа каков ќе биде исходот од преземањето на 'Авиогенекс'".
За почеток, "МАТ" планира да лета на релација Белград-Охрид-Тел Авив. Дарко Милаќиќ смета дека рутата ќе биде популарна и изјави дека израелски тур оператор, исто така, е заинтересиран да соработува во рутата.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=757CADAE2A493D4F9F034FC90FB34476
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4607 Posted: 02-Jul-2010 at 15:47

„Скајвингс“: Скопје-Виена за 79 евра


Авиокомпанијата „Скајвингс“ нуди авиобилет за релацијата Скопје-Виена по цена од 29 евра, кој со аеродромските такси чини вкупно 79 евра, пренесе МИА

 

 
%20  
Првиот лет кон Виена ќе биде на 4 јули. Во компанијата најавуваат поевтинување на билетите на речиси сите дестинации на кои „Ерлифт“ има редовни линии. „Скајвингс“ очекува да стане прва авиокомпанија од Македонија што ќе може реално да им конкурира на авиокомпаниите во Европа кои нудат летови по промотивни цени.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=72101028586&id=10&prilog=0&setIzdanie=22023
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4608 Posted: 01-Jul-2010 at 15:56
Добро де, и за радување е. Ипак до сега немало такви цени. Ај да се надеваме ќе се најдат и други и ова ќе повлече чекор.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #4609 Posted: 01-Jul-2010 at 13:21
Пред некој да се израдува, само да напоменам дека цената е без аеродромски такси, и е во еден правец. Со аеродромски такси ќе кошта 100 евра
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4610 Posted: 01-Jul-2010 at 12:42
Скајвингс: До Виена за само 29 евра

Авиокомпанијата “Скајвингс“ само за 29 евра ќе ги превезува патниците на редовната авиолинија за Виена со авионите на “Ерлифт“.

“Со оваа цена за  Виена , Скајвингс го најавува поефтинувањето на билетите на скоро сите дестинации на кои Ерлифт се обраќа редовно. Со што редовниот домашен авиопревозник Скајвингс ќе стане прва авиокопанија од Македонија што ќе може реално да им конкурира на лоњ-цост авиокомпаниите ширум Европа“, соопштуваат од компанијата.
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=73789&kategorija=2
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4611 Posted: 28-Jun-2010 at 13:58

МАТ ЕРВЕЈС ОВА ЛЕТО ЌЕ ЛЕТА САМО ОД БЕЛГРАД

Зголемен бројот на чартер-летови за Шпанија

Ова лето е зголемен бројот на чартер-летови од Скопскиот аеродром "Алек­сан­дар Велики" кон туристичките дестинации, споредено со летната се­зо­на лани. Во агенцијата за Цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека ла­ни лето биле одобрени дозволи за 95 чартер-летови годинава -137.
"Зго­ле­му­ва­ње­то се должи на 42 чартер-лета повеќе за Шпанија, за Ге­ро­на, Барселона и Палма де Мајорка", велат од АЦВ.
Но­ва­та македонска чартер-компанија "Мат ервејс", и покрај најавите, ова ле­то нема да оперира од Скопскиот аеродром. Поради доцнењето со до­би­ва­ње­то на дозволата за летање од македонските воздухопловни власти, ком­па­ни­ја­та ја пропушти сезоната за склучување аранжмани. "Авионот на 'Мат ервејс' е изнајмен на туристичката агенција од Белград 'Авио Генекс'. Из­да­дов­ме дозвола за прелет на празен авион од Скопскиот аеродром кон Бел­град­ски­от", велат во АЦВ. (А.С.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=4257481A299D9247A5FFD0CFD0FF82AC
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4612 Posted: 28-Jun-2010 at 13:43

Внимавајте со која чартер компанија летате на одмор!

Македонија е сиромашна земја, но пари за одмор секогаш има. Драстично зголемување бележат чартер летовите за оваа сезона. Дури за 44% повеќе најавени чартери во однос на лани. Пријавени се 137 летови, додека лани од скопскиот аеродром се реализирани само 95 операции.

Зголемениот обем на работа на чартер компаниите сепак носи и ризик за патниците, но и за угледот на тур операторите. Не ретко се случува авионите да доцнат со часови.

“ Најмалку се виновни патниците тоа е договор меѓу туристичките агенции и превозникот, агенцијата треба да отвора очи со кого склучува договор, а патниците да внимаваат какви чартер летови избираат“, вели Драги Поп Стојанов- Туристичка комора на Македонија.

Најчесто соработуваме со авиопревозници од државите каде што летуваат патниците со што гаранцијата е поголема, смируваат агенциите.

“Не може да има откажан лет. Ако авионот има технички проблем, најчесто се оди на друга варијанта, се изнајмува авион од друга авиокомпанија“, вели Никола Голубов- Аурора турс.

Зголемениот број на чартер летови годинава најмногу се должи на бројниот интерес на Македонците за шпанските летувалишта. Кон останатите дестинации фреквенцијата е на ниво од лани.

Бизнисот со чартер летови околу 80%, пред да згасне го имаше домашната авиокомпанија МАТ.
28.06.2010, 13:27
http://www.time.mk/read/0fda7d0f67/5ae8bb392d/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4613 Posted: 25-Jun-2010 at 05:02

"МАТ ЕРВЕЈС" И "КОН ТИКИ" ТУРБО СЕ ПОДГОТВУВААТ ЗА ЛЕТНАТА СЕЗОНА


Августовски јуриш кон топ дестинациите


-Имаме краток временски период да изанализираме што е најинтересно за македонските граѓани. Пред се мислам на Шпанија и нејзините познати летувалишта, потоа на Италија со Верона, Сицилија, Сардинија. Имаме извонреден однос со Египет и Тунис, па и Турција, а најмалку ќе ја нудиме Грција. Очекувам за 10-15 проценти цените на аранжманите од Скопје да бидат пониски од оние кои "Кон Тики" ги нуди за македонските граѓани од Белград, вели Дарко Милачиќ, сопственик на компанијата Метрополитан инвестмент груп


Новата чартер-компанија "МАТ ервејс" првите туристички аранжмани од Скопје ги почнува кон крајот на јули или на почетокот на август. Дарко Милачиќ, сопственик на компанијата Метрополитан инвестмент груп - еден од основачите на "МАТ ервејс" вели дека најрано за еден месец би можеле да почнат со туристички летови, поради тоа што дозволата за работа од Агенцијата за цивилно воздухопловство ја добија дури на почетокот на месецов.
-Имаме краток временски период да изанализираме што е најинтересно за македонските граѓани. Пред се мислам на Шпанија и нејзините познати летувалишта, потоа на Италија со Верона, Сицилија, Сардинија. Имаме извонреден однос со Египет и Тунис, па и Турција, а најмалку ќе ја нудиме Грција - вели Милачиќ.

Тој уверува дека со цените на аранжманите што наскоро ќе ги понудат ќе ги придобијат граѓаните да патуваат со нив.
-Очекувам за 10-15 проценти цените на аранжманите од Скопје да бидат пониски од оние кои "Кон Тики" ги нуди за македонските граѓани од Белград. Го анализиравме туристичкиот пазар овде и што нудат другите компании и мислам дека сме посилни бидејќи имаме поповолен рабат од другите на најбараните дестинации што ни овозможува ценовно да се позиционираме на пазарот. Очекуваме граѓаните за пониски цени да добијат нешто дополнително. Многу работиме со водичите, правиме излети, работиме на едукација на патниците - истакнува Милачиќ.

Тој најавува дека од следната недела ќе започнат со маркетиншка кампања преку која ќе ја информираат јавноста за летните аранжмани.
-Сакаме медиумски да бидеме конкретни и прецизни, без скриени трошоци што е предност во работењето на "Кон Тики". Кога потпишувате договор со нас, знаете дека тоа е тоа, можете само да добиете - нема зголемување на цените, нема промена на хотелот или откажување на летови. Верувам дека покрај услугите, туристите сакаат да имаат некој вид сигурност, што е наш корпоративен модел на работење - нагласува Милачиќ.

Тој најавува дека планираат од 20 јули да воспостават лет Белград-Охрид со кој ќе носат српски туристи на охридското крајбрежје.
-Преговараме со концесионерот ТАВ за специјални поволности за хендлинг и лендинг на Охридскиот аеродром, како и со хотелиерите во Охрид. Пред потпишување сме на договор со една израелска компанија која носи израелски туристи во Охрид. Практично, "Кон Тики" преку "МАТ ервејс" би носел српски туристи во Охрид, а од Охрид би летал за Тел Авив. Оттаму би носел туристи во Охрид, би ги собирал српските туристи и би ги враќал во Белград - вели Милачиќ.

Во плановите на "МАТ ервејс" е да лета чартер-линии за Германија (Минхен, Франкфурт, Дизелдорф), потоа Цирих во Швајцарија, а размислуваат и за Лондон и Париз, но се уште ја испитуваат исплатливоста на таквите дестинации.
-За Нова година и околу Божиќ очекуваме да ја покажеме целата своја сила бидејќи "Кон Тики" нуди разноразни опции поврзани со Дубаи, Либија, Египет, Тунис, Алжир, Мароко и верувам дека сето тоа ќе биде нешто ново на овој пазар - уверува Милачиќ.

Според Милачиќ, "МАТ ервејс" засега го задржува името и македонското знаме на опашката на авионот.
-Моментално гледам отпор кон името и кон знамето на авионот и размислуваме што понатаму за промена на името. Ние одиме со ново лого, со кампања со цел потполно да се дистанцираме од старата приказна. Ќе остане само стариот предзнак - МАТ. Ако видиме дека и тоа не дава резултати со тоа име, бидејќи луѓето не поврзуваат со старите сопственици и тоа влече некои хипотеки од минатото што ни го отежнува функционирањето, тогаш ќе мораме да го промениме иако ќе ни биде многу жал тоа да го направиме. Затоа апелирам до македонската јавност да не поддржи, а ние ќе им вратиме со подобри услуги и цени и на тој начин ние подобро ќе ја приближиме Македонија до Европа како МАТ - вели Милачиќ.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=804FECAA7FBD94478519815C44A479F8
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4614 Posted: 23-Jun-2010 at 04:54

НОВ ВИЗУЕЛЕН ИДЕНТИТЕТ


МАТ ервејс со ново лого, слоган и интернетска страница


Компанијата МАТ ервејс има нов визуелен идентитет - лого, слоган и интернетска страница. На www.matairways.mk посетителите можат да се запознаат со новата компанија, а наскоро, како што соопштуваат од МАТ ервејс, ќе можат да се информираат и за редот на летање, цените и плановите.
- Функционалната, содржински богатата и прегледната интернетска страница на заинтересираните им нуди можност да дознаат се за авиокомпанијата, за авионот боинг 737-500", што ќе ги превезува патниците на бројните европски дестинации, како и за туристичките услуги што ги нудиме во рамките на агенцијата Кон Тики Скај. Кампањата што го следи развојот на оваа чартер-компанија наскоро ќе биде видлива во Македонија, а нашиот авион веќе е брендиран во боите и идентитетот на новиот МАТ - велат од МАТ ервејс.

Новото лого на МАТ ервејс симболизира туризам, патувања и сигурност. Во слоганот "Touch the sky" - Допрете го небото, свртени се пораките кои симболизираат доверба, препознатливост меѓу туроператорите и авиопревозниците.
- Новиот корпоративен идентитет и гарантира на нашата компанија подобра препознатливост на пазарот, но и ќе ги увери македонските граѓани дека сме тим на врвни професионалци кои ќе ја пренесат пораката за стручност и професионалност. Целта кон која се стремиме е со професионален однос да стекнеме углед кај конкурентите во воздушниот сообраќај. Во тек е обука на летачкиот персонал што на најдобар начин ќе ги презентира целите на МАТ ервејс - вели Дарко Милачиќ, еден од инвеститорите на Метрополитен инвестмент груп.

МАТ ервејс минатата недела доби работна дозвола од Агенцијата за цивилно воздухопловство.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=0AFD174E5C265D4D843D492A32BD6894
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4615 Posted: 14-Jun-2010 at 10:05
Добра визуелизација во каков мизерен дел од континентот живееме (рака на срце и поретко населен во секој случај). 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4616 Posted: 14-Jun-2010 at 01:21
На времето требаше да се инсталираат триста софтвери за ваква работа, добро е што сега е вака лесно достапно  Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4617 Posted: 14-Jun-2010 at 01:08
Картава е испомешана. Што бара лет Барбадос - Велика Британија над Унгарија и уште неколку слични појави? Колку што приметив во главно сообраќајот е концентриран околу Лондон, а другото е дисперзирано по неколку поголеми аеродроми. Западаен Балкан вклучително и Грција се неоптеретени.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #4618 Posted: 13-Jun-2010 at 21:01
widete ja svajcarija.....
koga gi vidov site ovie letovi ne se cudev, sum se naucil da mi leta sekoj 2 minuti avion nad klava!!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4619 Posted: 13-Jun-2010 at 20:09
На ССЦ налетав на еден многу интересен сајт, кој го следи токот на авионите над Европа во реално време. Еве каков беше тој пред 10 минути: над Македонија моментално немаме ниту еден авион. Исто така може да се кликне на секој авион и излегува информација за дестинацијата и компанијата. На велико европјаните одат на одмори, голем дел од авионите се чартери за Грција, Турција и Бугарија.

http://www.radarvirtuel.com/

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4620 Posted: 10-Jun-2010 at 15:44

Авионот на МАТ ервејс слета на Александар Велики

четврток, 10 јуни 2010
 
Од „МАТ ервејс“ велат дека по првиот пробен лет кој е најдобар доказ за доверливоста и сигурноста на компанијата, очекуваат македонската Агенција за цивилно воздухопловство да им ја одобри дозволата со која и официјално ќе можат да почнат со работа
 

 
 
Авионот Боинг (737-500) на новата чартер авиокомпанија „МАТ ервејс“ денес слета на скопскиот аеродром. Се работи за долгоочекуваниот пробен лет на релацијата Белград-Скопје.

Од „МАТ ервејс“ велат дека по првиот пробен лет кој е најдобар доказ за доверливоста и сигурноста на компанијата, очекуваат македонската Агенција за цивилно воздухопловство да им ја одобри дозволата со која и официјално ќе можат да почнат со работа.

- Оваа дозвола ќе ни овозможи да ги исполниме сите активности што ги ветивме со цел да се унапредат стопанските, економските и туристичките интеграции на Македонија и Србија на Балканот - рече Дарко Милачиќ, сопственик на компанијата Метрополитан инвестмент груп.

Тој очекува во наредните два дена да добијат сертификат и со тоа да ја започнат сезоната на летови на светските дестинации. Најавува дека во наредниот период ќе бидат набавени други авиони, и ќе се вработи нов летачки персонал - нагласи Милачиќ.

„МАТ ервејс“ е во сопственост на српскиот туроператор „Кон Тики“, а во Македонија и во регионот ќе оперира како чартер компанија за превоз за аранжманите на матичната агенција.

http://kirilica.com.mk/vest.asp?id=50192
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 229230231232233 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.725 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.