build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 230231232233234 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4621 Posted: 05-Jun-2010 at 16:32

МАТ Ервејс размислува да го промени името

05 јуни 2010, 14:07
Извор: Макфакс
Скопје

Српските компании кои ја основаа авио чартер компанијата „МАТ ервејс“ размислуваат да го променат името, поради зачестените поврзувања со старото раководството на авиокомпанијата „Macedonian airlineas“

Ова се наведува во денешната соопштение на основачите на „МАТ ервејс“, упатено до македонските медиуми,  во кое се негира поврзаност со старата компанија.

Реакцијата уследи, откако меѓу македонската јавност вчера беше изнесен сомнеж дека зад новата компанија стои Златко Петровски сопственикот на затворената МАТ.

„Напоменуваме дека старата компанија нема никаква врска со новата, како и дека Златко Петковски нема никаков удел ниту во сопственичката, ниту во управувачката структура на новоформираната компанија, ниту пак постои можност да потпишува било какви документи“, се вели во реакцијата.

Истовремено во соопштението се наведува дека стопостотни сопственици на новата компанија се српски компании, што може да се провери со увид во комплетната документација.

„Компанијата размислува за евентуална промена на името од причина да не доаѓа повеќе до поврзаност со поранешната компанија, што може да се одрази на нашето работење“, стои во соопштението.

Воедно се појаснува дека името и логото на поранешната македонска компанија биле задржани поради национален интерес на Македонија и нејзините граѓани.

Агенцијата за цивилна воздушна пловидба деновиве врши контрола на воздухопловот на МАТ Ервејс по што наскоро ќе се произнесе дали новата авиокомпанија ќе добие дозвола да лета над македонското небо.

http://www.time.mk/read/6a6631a403/bdf003e58b/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4622 Posted: 05-Jun-2010 at 15:29

MAT Ервејс: Почеток со работа за неколку дена

Новата македонска чартер авиокомпанија формирана со српски капитал „Мат Ервејс“ денеска соопшти оти е во завршна фаза обезбедувањето документација за добивање дозвола  за летање од Агенцијата за цивилно воздухопловство на Македонија и оти ќе почне да сообраќа за неколку дена.

Основачите на компанијата, најголемата српска туристичка агенција Кон Тики Травел и компанијата Метрополитен Инвестмент Груп, во соопштението истакнуваат дека  АЦВ темелно,  професионално и квалитетно ја врши својата работа  и се надеваат наскоро да добијат дозвола за летање со која ќе почнат со работа за неколку дена.

Од авиокомпанијата, која располага со сопствен авион од типот Боинг 737 - 500, информираат дека веќе организирале неколку летови за Охрид.

Според основачите на новата авиокомпанија, поранешната авиокомпанија МАТ, која е во стечај,  нема никаква врска со МАТ Ервејс, ниту пак сопственикот на МАТ Златко Петровски има удел во сопственичката и управувачката структура на новоформираната компанија.

МАТ Ервејс размислува да го промени името за да нема поврзаност со поранешен МАТ, што, како што стои во соопштението, може да се одрази на работењето. - Името и логото на поранешната авиокомпанија ги сочувавме бидејќи сметаме дека  е од национален интерес на Македонија и нејзините граѓани новата авиокомпанија да носи име кое е обележје на државата, но без оглед каква одлука ќе донесеме македонското знаме ќе биде симбол на чартер компанијата, се вели во соопштението.

http://www.time.mk/read/d81f94e5e4/d4f4073e1f/index.html
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #4623 Posted: 02-Jun-2010 at 22:19
МАТ ервејз ќе добие дозвола за летање идната недела
 
 
Инспекцискиот надзор над воздухопловот на МАТ ервејзџ е планиран за понеделник во Белград. Во тек е постапка за запишување на авионот во регистарот на воздухоплови на Република Македонија, а последната фаза е сертификација на компанијата. Тоа, според информациите на АЦВ, се очекува да се случи во текот на наредната недела


Агенција за цивилно воздухопловство (АЦВ) се уште не и ја издаде дозволата за летање на компанијата МАТ ервејз. Од Агенцијата велат дека процедурата е обемна и дека се работи на приложената документација.
- Во согласност со меѓународните стандарди и регулативи постапката за добивање на оперативна дозвола на МАТ ервејз е влезена во втора фаза, односно од страна на инспекциски тим на Агенцијата за цивилно воздухопловство се врши инспекциски надзор над организацијата на МАТ ервејз - велат од АЦВ.

Оттаму потенцираат дека инспекцискиот надзор е во функција на утврдување на исполнување на условите на организација за управување со постојната пловидбеност и организација за техничко одржување.

Инспекцискиот надзор над воздухопловот на МАТ ервејз е планиран за понеделник во Белград. Во тек е постапка за запишување на авионот во регистарот на воздухоплови на Република Македонија, а последната фаза е сертификација на компанијата. Тоа, според информациите на АЦВ, се очекува да се случи во текот на наредната недела.

Од МАТ ервејз велат дека ги чекаат претставниците од АЦВ да дојдат во Белград и да ја проверат потребната документација се со цел работата да се заврши што е можно побрзо, односно пред почетокот на туристичката сезона како би можеле да се реализираат веќе договорени аранжмани.
- Агенцијата за цивилно воздухопловство несомнено крајно професионално и темелно работи на издавањето на дозволата. Ги очекуваме деновиве во Белград и се надеваме дека оваа процедура ќе финишира во набрз можен рок - вели Дарко Милачиќ, еден од сопствениците на МАТ ервејз, како и на српските Кон тики травел и Метрополитан инвестмент груп.

Кон тики травел и Метрополитан инвестмент лани во септември во Македонија формираа нова компанија, МАТ ервејз. Оттогаш досега имаат инвестирано 5 милиони евра во Македонија. Еден дел од инвестицијата е искористен за купување на новиот авион боинг 737-500", кој во моментов е најдобар авион во регионот. Другиот дел од инвестицијата се средствата неопходни за тековно работење на компанијата МАТ ервејз, во којашто се вработени веќе 60 лица.

Планираниот буџет за оваа година, како што потенцира Милачиќ, е речиси 10 милиони евра и е наменет за купување на нови авиони и вработување на нов кадар.
- Отворивме и агенција Кон тики скај во Скопје и во Охрид преку која ги продаваме аранжманите кои одат од Белград. Штом ќе бидеме оспособени да летаме, македонските државјани ќе можат директно од Скопје да летаат на сите дестинации кон кои ќе ги води Кон тики травел, а тоа се десетини илјади дестинации низ целиот свет. Планираме да воведеме и лет Белград - Охрид - додава Милачиќ.

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #4624 Posted: 29-May-2010 at 22:36
Ne znam dali porano ne sum sledel no mislam deka godinava ima edna ubava tendencija na zgolemuvanje na carter letovite do Ohrid.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4625 Posted: 29-May-2010 at 18:35

Се воведува чартер-лет Истанбул - Охрид

До средината на јуни годинава ќе се воспостави директен чартер-лет од Истанбул до Охрид, со што се очекува бројот на турски гости што ќе ја посетуваат Македонија значително да се зголеми

Очекувањата се големи со оглед на тоа што деновиве во посета на Македонија беа триесеттина новинари од највлијателните турски медиуми, кои направија репортажи за нашата земја, пренесе МИА.

- Првата промоција веќе помина со објавување текст во еден од тамошните магазини. Најмногу внимание им се посвети на Охрид, Струга, Вевчани и Скопје. Ги промовиравме селскиот туризам, традиционалната македонска храна, охридската пастрмка - вели Филип Стефановски од туристичката агенција „Летс травел Балканс“.

Според него, за разлика од минатата година, за оваа сезона интересот за Македонија се зголемил за 20 отсто. Продажбата на Македонија ќе оди заедно во пакет со Косово и со Хрватска, а цените на аранжманите ќе се движат од 299 до 799 евра. Македонија е интересна за Турците поради нивната историја, која е тесно поврзана со македонската, но и со создавачот на нова Турција, Кемал Ататурк, и со Музејот за него, кој се наоѓа во Битола.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52810221237&id=9&prilog=0&setIzdanie=21994
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4626 Posted: 27-May-2010 at 22:05

ДАРКО МИЛАЧИЌ, ЕДЕН ОД СОПСТВЕНИЦИТЕ НА КОН ТИКИ ТРАВЕЛ , МЕТРОПОЛИТАН ИНВЕСТМЕНТ ГРУП И МАТ ЕРВЕЈС

МАТ ервејс ќе ја поврзе Македонија со светот!

МАТ Еврејс и Македонски Ерлајнс се потполно два различни правни субјекти. Не постои никаква поврзаност ниту сопственичка, ниту управувачки помеѓу нив. Не постои ниту еден менаџер од МАТ Ерлајнс кој управуваше со оваа компанија, а сега да работи во МАТ Ервејс. Сите тие приказни се неточни и тоа се само некои гласини кои претпоставуваме се случија поради сличноста на имињата на компаниите. Нашите авиони ќе летаат со македонско знаме, а стартуваме веднаш штом деновиве ја добиеме дозволата за летање



Г. Милачиќ, неодамна Кон Тики Травел и Метрополитан инвестмент груп од Белград влегоа во македонскиот авиобизнис. Формиравте нова компанија МАТ Ервејс. Колку ве чинеше оваа инвестиција?

Значи Метрополитан инвестмент груп и Кон Тики Травел формираа нова, сосема нова компанија МАТ Ервејс на која со некогашниот МАТ Ерлајнс единствено заедничко им е предзнакот МАТ и ништо повеќе. МАТ Ервејс е со потполно нова сопственичка структура, со сосема нов капитал, со потполно нов менаџмент. Од септември лани кога ја формиравме компанијата, па досега, инвестиравме 5 милиони евра во Македонија. Еден дел од инвестицијата е искористен за купувањето на новиот авион 737-500, кој го излицитиравме и купивме на аукција во Лондон. Авионот се наоѓа во Белград, потполно е сервисиран и можам да кажам дека во регионот ова во моментов е најдобар авион. Тој ги има најновите ресурси за сигурност. Другиот дел од инвестицијата се средствата неопходни за тековно работење на компанијата МАТ Ервејс. Веќе имаме 60 вработени, а платите на месечно ниво се 60 до 65 илјади евра.

Колку е планираниот буџет за годинава?

Планираниот буџет за оваа година е скоро 10 милиони евра. Тоа подразбира купување на нови авиони и вработување на нови луѓе. Покрај тоа ние отворивме и агенција Кон Тики скај во Скопје и во Охрид преку која ги продаваме аранжманите кои одат од Белград. Штом ќе бидеме оспособени да летаме, македонските државјани ќе можат директно од Скопје да летаат на сите дестинации кон кои ќе ги води Кон Тики травел, а тоа се десетини илјади дестинации. Планираме да воведеме и лет Белград - Охрид за да го поврземе и туризмот помеѓу Македонија и Србија кој веќе живее.

Кој беше вашиот мотив, токму сега во време на економска и финансиска криза, да инвестирате во Македонија?

- И во време кога пазарите паѓаат и кога растат вие мора да изберете добар момент и да го оцените бенефитот за вложување на вашите пари.. Ние тоа го видовме во Македонија. Сметаме прво дека не постои чартер-компанија, авиокомпанија ни на српскиот ни на македонскиот пазар која е сериозна и која е дефинирана како чартер-компанија. Но, за нас побитен беше односот на државата кон инвеститорите, кон економската криза. Видовме дека ова е проактивна Влада со јасно дефинирани цели и дека оваа Влада во овој момент многу подобро ја носи кризата во однос на некои други влади во регионот. Слушајќи го и почитувајќи го првиот човек на македонската Влада и гледајќи што тој всушност се работи, тоа беше дефинитивно еден од мотивите за влез на овој пазар. Сметаме дека нашата инвестиција е сигурна, и дека не сме згрешиле.

Дали сопствениците на новиот МАТ Ервејс имаат каква било поврзаност со стариот менаџмент на МАТ?

- МАТ Еврејс и Македонски Ерлајнс се потполно два различни правни субјекти. Не постои никаква поврзаност ниту сопственичка, ниту управувачки помеѓу нив. Не постои ниту еден менаџер од МАТ Ерлајнс кој управуваше со оваа компанија, а сега да работи во МАТ Ервејс. Сите тие приказни се неточни и тоа се само некои гласини кои претпоставуваме се случија поради сличноста на имињата на компаниите. Јас морам да кажам дека ние го одбравме името МАТ, затоа што сметаме дека бизнисот е двонасочна улица и дека ние добиваме нешто од државата, а тоа е дозвола за летање, а од друга страна сакаме нешто и да и вратиме. Кон Тики преку оваа компанија ќе го поврзе македонскиот пазар со преку 50 аеродроми во регионот и со земјите пошироко. Значи, практично ќе има една македонска чартер-компанија која достојно ќе ја претставува Македонија. Тоа верувајте е основниот мотив поради кој ние го задржавме тоа МАТ.

Новата компанија ја опремивте со нов авион. Дали планирате да ја проширите флотата?

- Со еден авион кој го имаме е нереално да очекуваме да ги превеземе сите патници кои веќе практично ги имаме во резервација. Во бизнис-планот предвидовме земање на уште два авиона, што значи дека би ја дуплирале нашата инвестиција од 5 на 10 милиони евра до крајот на годинава. Покрај тоа успеавме да направиме одлична соработка со српската компанија Авиогенекс, потпишавме и договор со кој би направиле врска помеѓу македонскиот и српскиот пазар. Со три авиони ние веројатно за брзо време ќе бидеме еден од најголемите извозници во Македонија.

Под чие знаме ќе лета копанијата МАТ Ервејс?

- Ќе летаме под македонското знаме кое ќе биде на нашиот авион. бидејќи сакаме тоа да биде партнерски и двонасочен однос со македонската држава. МАТ Ервејс ќе биде еден од амбасадорите на оваа земја.

Дали презедовте дел од вработените од МАТ Ерлајнс?

- Донесовме сосема нов менаџмент, а што се однесува до останатиот персонал, направивме тим кој може сериозно да се носи со големите европски компании во чартер-делот. Зошто јас би вработувал стјуардеси од Белград кога сум сведок дека во Скопје има преубави девојки, кои можеби би можеле да ја работат оваа работа. Што се однесува до пилотите, имаме тројца кои се искусни пилоти од ЈАТ и кои поминаа специјална обука за овој тип авиони.

Кои се плановите за работа на новиот авиопревозник во Македонија?

- Наша идеја е чартер-сообраќај и како Кон Тики да станеме глобален играч. Не е исклучено по одредено време да се јавиме со барање за редовен авиосообраќај во Македонија. Сакаме прво да се докажеме дека сме добар чартер-превозник, а потоа да аплицираме за редовен авиосообраќај. Мислам дека ние во Македонија во наредните три до пет години веројатно ќе прераснеме во една сериозна авиокомпанија со чартер и редовен сообраќај.

Дали ја поднесовте потребната документација за добивање дозвола од Агенција за цивилно воздухопловство и кога очекувате дека ќе можете да се вивнете над македонското небо?

- Не можам да речам дека Агенција за цивилно воздухопловство не работи на нашето барање и тоа крајно професионално. Но, верувам дека работите можат малку да се забрзаат. Документацијата е одамна доставена, направен е чек на авионот и извештај дека тој е исправен да полета. Ние сега седиме во еден вакуум и бараме од АЦВ само да ја забрзаат работата. Гледајќи ја папирологијата на авионот кој го имаме во сопственост, финансиските средства што се тука на сметка, кои се гаранција на нашиот бизнис, Агенцијата практично дозволата може да ни ја издаде веднаш. Ова е многу сериозна инвестиција и ние не сме компанија која дојде да раскажува приказни.

Колкав приход очекувате од работата за годинава?

- Доколку ја добиеме дозволата во наредните пет до седум дена, бидејќи сезоната тргнува на 15 јуни, имаме сигурни 10 милиони евра промет за четири месеци. До крајот на годинава мислам дека вкупно 15 милиони евра приход е остварлив, а не би ме изненадило доколку тоа биде и повеќе.

Што доколку во предвидениот рок не ја добиете дозволата за летање?

- Доколку во наредните пет до седум дена не ја добиеме дозволата ние ќе се повлечеме од Македонија. Се надевам дека до тоа нема да дојде во интерес на двете страни.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=0D9AE60EBB3A9748879026836D117DFA
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4627 Posted: 26-May-2010 at 15:51

Чартер-летови од Скопје до Бургас

Македонската туристичка агенција „Адриатик Маврово“ и бугарската компанија „Бест вакејшн“ од јули воведуваат чартер-летови од Скопје до Бургас.

Авионите на компанијата Булгариан ер чартер секој понеделник, почнувајќи од 19 јули, па до 23 август, ќе ги пренесуваат македонските туристи од скопскиот аеродром „Александар Велики“ до бургаскиот аеродром Сарафово.

- Идејата за воведување аранжмани со вклучен чартер-лет меѓу Скопје и Бургас е стара повеќе од четири години. Последниве години визниот режим меѓу Македонија и Бугарија беше главниот проблем поради кој оваа идеја не можевме да ја реализираме. Македонските туристи што годинава ќе летуваат на плажите на Сончев Брег, Несебар, Созопол, Поморје, Обзор Китен, освен со автобуси и 15 часа возење, ќе може на плажите на јужниот брег на Црното Море да стигнат со авион за еден час - вели Бојан Иванов, сопственик на „Бест вакејшн“.

Иванов верува дека со укинувањето на визите летово македонските туристи повторно ќе се вратат на бугарската ривиера, а посебно на јужниот брег поради потоплата морска вода, поголемиот број сончеви денови и интересните содржини што ги нудат тамошните туристички центри.

Интересно е што за туристите што на летување ќе заминат со авион, „Бест Вакејшн“ и „Адриатик Маврово“ организираат наградна игра во која главната премија е џип Aktyon од корејската автомобилска компанија Ssang Young. (Д.Ј.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=C89E24A1F65AE6408B1F4C8E0B87650F
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4628 Posted: 26-May-2010 at 15:18

Новоформираната МАТ Ервејс очекува што поскоро дозвола за летање од АЦВ

Авиокомпанија под името „МАТ Ервејс“ за опслужување чартер летови формираа во Скопје српската туристичка агенција Кон Тики Травел и компанијата Метрополитен инвестмент груп од Белград.

Сопствениците на МАТ Ервејс денеска преку соопштение информираа дека авиокомпанијата располага со сопствен авион од типот Боинг 737 - 500 и оти вработува 60 лица.  

Очекуваат во што пократок рок од Агенцијата за цивилно воздухопловство да добијат дозвола за летање, за што, како што тврдат, ја доставиле целата неопходна документација. Во плановите за работење најавуваат директни летови за Охрид како и аранжамани за познатите туристички центри во Србија.

Според соопштението, единствена врска на МАТ Ервејс со македонскиот поранешен редовен авиопревозник МАТ, кој моментно е во стечај, е сличноста на името кое го здржале поради желбата компанијата под тоа име да биде добар амбасадор на Македонија под чие знаме и ќе сообраќа.  

Сопствениците на новата авиокомпанија очекуваат годинава да остварат приход од 10 до 15 милиони евра, врз основа на инвестиците кои ги вложиле.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/novoformiranata-mat-ervejs-ochekuva-shto-poskoro-dozvola-za-letanje-od-acv
Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #4629 Posted: 22-May-2010 at 14:23
Што се случи со воспоставената врска Скопје- Амстердам ?!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4630 Posted: 20-May-2010 at 17:35
Cheers
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #4631 Posted: 20-May-2010 at 16:55
Стартуваа чартер линиите со Србија и Израел до охридскиот аеродром
Охрид, 20. мај (ИНПРЕС)

Интензитетот на сообраќајот на охридскиот аеродром во месец мај е значително зголемен.

Од оваа седмица стартуваше новата авионска линија со Белград и редовната чартер-линија со Тел Авив, Израел.

Првите израелски туристи пристигнаа минатиот вторник, а што се однесува до другите странски туристи, поголемиот наплив на традиционалните холандски гости се очекува на почетокот на следниот месец.

Во периоодот кој следи се очекуваат туристи од Србија. Тие ќе пристигнуваат во Охрид со новата авионска линија Белград-Охрид.

Чартер-линијата со Израел годинава е со нов превозник. По првите израелски туристи минатата недела, во Охрид во наредниот период се очекуваат и другите најавени странски туристи, вели Томислав Тунтев од Охридскиот аеродром "Св. Апостол Павле":

- Првите 85 израелски туристи пристигнаа во Охрид минатиот вторник. Што се однесува до другите дестинации, пристигнаа и првите холанѓани, меѓутоа во текот на месец мај летот е од Амстердам до Скопје, а туристите ги носат со автобуси до Охрид, меѓутоа, од почетокот на јуни очекуваме и дирекно Охрид да биде поврзан директно до Амстердам, со посебен чартер-лет, така што полека, онака како што беше најавувано почнуваат да се остваруваат најавите за започнување на овие чартер-линии.

Во јуни започнува и чартер- линијата со Москва, со вкупно 8 чартер-летови со руски туристи.

Зголемениот обем на сообраќај со таканаречениот етнички или работнички туризам, ќе придонесе за зголемен број на операции до и од Цирих, додава Тунтев.

http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=F8FE7CD82170664483E3BFC9DC07D83C
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4632 Posted: 16-May-2010 at 20:27
ИНТЕРЕС ВО АВИОПРЕВОЗОТ
Три фирми со редовни летови?


Две авиокомпании со мешовит домашен и странски капитал, „Мат ервејс“ и „Монтер“ чекаат дозвола за редовен авиопревозник. Компанијата „Ерлифт сервис“ веќе доби дозвола за редовен авиопревозник кон шест дестинации кои ги опслужува, Рим, Виена, Истанбул, Цирих, Диселдорф и Брисел. Во Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека за една компанија да добие дозвола за редовен авиопревозник треба да исполни одредени економски и безбедности услови, меѓу кои да има и воздухоплов запишан во регистарот на воздухоплови на Република Македонија. Таа за тоа мора да добие дозвола и од земјите кон кои ќе одржува редовни авиолинии. Разликата меѓу редовен авиопревозник и чартер-компанија е во обврските. Редовниот авиопревозник има обврска да направи зимски и летен ред на летање и има обврска да лета и кога нема доволен број патници. Редовен авиопревозник не е исто што и национален кој треба да биде во мнозинска сопственост на државата. 
- Воздухопловот може да биде во долгорочен закуп и без екипаж. Постапката со барањето на „МАТ ервејс“ е во втора фаза на проверка на воздухопловот во сервисот во Белград, додека чекаме одговори од „Монтер“ на забелешките на документацијата што беше поднесена. Очекуваме целата постапка по барањата да заврши за еден месец до месец и половина - вели Дејан Мојсовски од АЦВ. 
Во компанијата „Ерлифт сервис“ велат дека ги исполнуваат условите за редовен авиопревозник зашто поседуваат едно летало на лизинг, а кон крајот на месецот и почетокот на наредниот треба да добијат уште едно. 
- Како редовен авиопревозник ќе имаме поевтини тарифи на аеродромите. Тоа ќе ги поевтини и билетите – вели Хелена Роза, портпаролка на „Ерлифт“. 
Таа додава дека компанијата веќе побарала дозвола од земјите кон кои ќе одржува редовни авиолинии и очекува одговори за најмногу еден месец. 
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2022&ArticleID=140823

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4633 Posted: 10-May-2010 at 21:08


Originally posted by pbanks

Јас и не видов дека некаде се спомна дека ќе биде национален превозник. Под единствен редовен авиопревозник од МК веројатно значи дека е единствената авиокомпанија регистрирана во МК која врши редовен авио превоз. 


многу јасно дека други компании си летаат но тие не се регистрирани во МК
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4634 Posted: 10-May-2010 at 21:06
Па не е единствена. Кроција, Адриа, Луфтханса, Аустриан, Малев, Јат сите си имаат редовни линии. Првично се објави некаде дека се едиствен редоваен национален превозник, па после тоа управата демантирала и од компанијата се извиниле за грешката и објавија дека добиле дозвола за редовен превозник на линитите кои веќе ионака ги работеле како чартер. Ништо ново.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4635 Posted: 10-May-2010 at 21:04
Јас и не видов дека некаде се спомна дека ќе биде национален превозник. Под единствен редовен авиопревозник од МК веројатно значи дека е единствената авиокомпанија регистрирана во МК која врши редовен авио превоз. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4636 Posted: 10-May-2010 at 20:36
Демантиран е делот дека се работи за национален авиопревозник, но не и за редовен. Тие линии што доосега ги возеле чартер, сега компанијата ќе ги вози редовно. Ништо ново. Вероватно поради зголене број патници, па намлен е ризикот дека нема да наполнат авион.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4637 Posted: 10-May-2010 at 20:32
demantirana e vesta nema nikakva vrska 
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #4638 Posted: 10-May-2010 at 16:35
Ерлифт сервис стана единствен редовен превозник
Авиокомпанијата Ерлифт сервис соопшти денеска дека станала единствен редовен авиопревозник во Македонија.

Во соопштението на компанијата се наведува дека Ерлифт сервис од Агенцијата за цивилно воздухопловство доби решение за одржување на редовен воздушен сообраќај на сите дестинации, кои ги опслужува.

Ерлифт одржува линии од Скопје за Истанбул, Дизелдорф, Виена, Рим, Цирих, Брисел, Хамбург/Берлин и Копенхаген.

http://makfax.com.mk/_tools/article/107151/view

Од каде па сега ова !?Question

Edited by Мартин - 10-May-2010 at 16:35
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4639 Posted: 08-May-2010 at 10:17

Српски ЈАТ со авио - линија за Охрид

08 мај 2010, 10:18
Извор: Макфакс
Белград

Српската авиокомпанија “ЈАТ Ервејс“, најави дека од 18 мај ќе воспостави сезонска авионска линија Белград - Охрид.

На оваа линија кон македонското туристичко место, според ЈАТ, авионите ќе сообраќаат само еднаш неделно, во вторниците./крај/бета/см

http://www.makfax.com.mk/#106957
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4640 Posted: 03-May-2010 at 19:01
go postirav tekstov oti se spomnuva ohrid.i ne mi e jasno kade e registrirana aviokompanijata?

Српската туристичка агенција „Контики“ основа своја авиокомпанија

03.05.2010 | автор: Мк Фондови

Најголемата српска туристичка агенција „Контики“ ќе отвори сопствена авиокомпанија за превоз на туристи под називот „ Контики скај“.

Сопственикот на агенцијата Слободан Миќиќ изјави дека еден авион е веќе набавен и во тек е негово регистрирање, а исто така во најбрз можен рок се очекува да биде извршена набавка на уште два авиони.

Во текот на сезоната голем број на чартер летовите тргнуваат од Црна Гора и Шпанија, при што агенцијата планира во најбрз можен рок да воведе нова линија за Охрид, која ќе претставува нива дестинација и понуда на самата компанија.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15963-%D1%81%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0-%E2%80%9E%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%E2%80%9C-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%98%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0.html
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 230231232233234 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.773 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.