build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 231232233234235 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #4641 Posted: 27-Apr-2010 at 22:02
И уште нешто за темава да не заборавиме дека за Хаџилак треба ВИЗА ,а тоа се добива само од ИВЗ, исто и за околните држави треба виза, во ова криза, многу малку летови има за хаџилак годишно ,едино што ТАВ го избра овој потег е друг проблем , во Турција се чека аџилак со грепка, а во Скопје не,можеби тоа им е целта, тука моше да профитираат.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4642 Posted: 27-Apr-2010 at 20:38


Не, не реков дека ова значи дека Qatar Air ќе прави свој хаб во Скопје, туку дека ќе го хранат својот хаб во Доха од овдека.

Дијаспората во случајов треба да се гледа исклучиво према дестинацијата. Ние имаме солидна дијаспора во Австралија и Нов Зеланд, а за Qatar Air токму тие дестинации се оние за кои може да влезе во шема.

Аџилакот исто не е фактор за редовна линија бидејќи е сезонска работа која би била предмет на чартери.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4643 Posted: 27-Apr-2010 at 19:48
Јасно ми е дека сакаат „хаб“ и тука (повеќе линија доттука него хаб) и се радувам за оваа вест, и дури ми се чини и дека ТАВ има малку смешано прсти, сепак се горе-долу братски народ (по религија) со богатите ѕверови од заливот (Катар, Кувајт и ОАЕ).
Не да бидам грешно сфатен, ама сепак пологично ми е да ги избереле како хаб Приштина или Сараево, бидејќи имаат ем поголема дијаспора од нас во земјите кои ги опслужуваат Qatar Airways, Etihad и Emirates, ем многу голем број на верници кои одат на аџилак во Саудиска Арабија, па со тоа би им се отворил многу поголем пазар од оној што се нуди преку Скопје каде што би се опслужувале само три-четири дестинации барани на македонскиот пазар - САД, Австралија и Нов Зеланд. Додуша не дека не можат Косоварите да летаат преку Скопје, но сметам дека има многу поголем интерес на Косово или во БиХ за летови до арапските држави каде што и многумина се школуваат, отколку кај нас. Иако звучи премногу чудно ова што ќе го кажам, изгледа сме постабилна држава од тие двете па се решиле да дојдат тука, ама ништо помалку веројатно не е дека најмногу поради ТАВ кој е турски.


Edited by гитардемон - 27-Apr-2010 at 19:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4644 Posted: 27-Apr-2010 at 18:22


Линија до некој од блискоисточните хабови е многу логична работа од обостран интерес. Qatar Air сигурно сака да превезува патници од регионот преку нивниот хаб во Доха. Има доста дијаспора во Австралија и Нов Зеланд, се повеќе се патува и кон далечниот исток, а и блискиот исток сам по себе е веќе етаблирана дестинација, така да потенцијал има и не е нова идејата за вакво поврзување. Дали Qatar Air, или Etihad или Emirates (мада за да влезат последниве треба навистина солиден потенцијал со оглед на тоа дека најмал авион во флотата им е Airbus A330-200), некој мораше да биде прв што најде сметка, а доколку бевме попаметни тоа сигурно ќе се случеше и многу поодамна. Ова во овој момент ми доаѓа како охрабрување за проектот на TAV.


Edited by Cloverstack - 27-Apr-2010 at 19:23
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4645 Posted: 27-Apr-2010 at 17:01


?

Чекај, ние им плативме за ова, така?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4646 Posted: 27-Apr-2010 at 14:01

Македонија и Катар потпишаа Спогодба за редовен воздушен сообраќај

Скопје, 27 април 2010 (МИА) - Македонија и Катар денеска потпишаа Спогодба за редовен воздушен сообраќај меѓу двете земји, соопшти Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Со спогодбата се создаваат услови, една од најдобрите светски авиокомпании „Катар аир“ да оперира со редовните авио линии до Македонија.

Договорот во Доха го потпишаа директорите на агенциите за цивилно воздухопловство на Македонија и Катар, Зоран Крстевски и Ибрахим Абдул

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=73421452&lId=1&pmId=504

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #4647 Posted: 16-Apr-2010 at 11:22

„Bulgaria Air“ ќе лета три пати неделно во Скопје.
Бугарската авиокомпанија „Bulgaria Air“ од јуни годинава ќе нуди летови Скопје-Софија два пати неделно.

Поаѓањата од Софија ќе се одвиваат во четврток и недела, додека од Скопје за Софија компанијата ќе лета во понеделник и петок.

Бугарската компанија во јули ќе додаде уште по еден лет во двата правци. Од Софија ќе се тргнува и во вторник, додека од Скопје и во среда. Со тоа, компанијата ќе понуди летови во двата правци три пати неделно.
http://makfax.com.mk/#104692

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4648 Posted: 07-Apr-2010 at 20:04

Домашни бизнисмени сакаат да формираат авиокомпанија-преговорите со АЦВ во тек

ТАВ не е единствениот што лобира за национален авиопревозник кај воздухопловните власти. Според информации на канал 5 и домашни бизнисмени сакаат да учествуваат во формирање национална авиокомпанија. Неофицијално во игра е бизнисмен на една национална телевизија и домашна авиокомпанија. Заедно со странски партнер сакаат да оформат нов домашен авиопревозник што ќе лета под македонско знаме. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство не откриваат детали од преговорите. Директорот Зоран Крстевски за Канал 5 вели дека е добро дојден секој што има интерес да лета во Македонија. Потврди дека веќе има интерес, но според Крстевски мора прво да се исполнат обврските од европските регулативи. Услов е компанијата да биде брендирана, да понуди чартер или редовни линии, да достави двегодишен бизнис план, програма за одржување и сервисирање на услугите. Компанијата може да лета и со само еден авион. Засега предлози има но не и официјално барање до Агенцијата. Она што неофицијално кружи во авионскиот бизнис е дека најверојатно влезот на ТАВ на македонскиот пазар ќе овозможи и влез на Туркиш Ер Лајнс.
Менаџери од ТАВ информираат - ако Туркиш Ер Лајнс одлучи да инвестира во земјава тоа најверојатно ќе биде со домашни бизнис партнери. Но 51% од пакетот акции би го имале турците останатиот дел локалните бизнисмени. Владата веќе се изјасни не сака да биде акционер во авионскиот бизнис.                                                                                                                                                                                        http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=59123 
07.04.2010, 15:36



Edited by pbanks - 07-Apr-2010 at 20:10
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4649 Posted: 06-Apr-2010 at 19:11

Бизнисмени лобираат за национален авиопревозник

Влезот на Турски ТАВ го отвори прашањето за потребата од национална авиокомпанија. Турците веќе водат сериозни преговори со Агенцијата за цивилно воздухопловство за формирање на нова приватна авио компанија што ќе лета под македонското знаме. Во меѓувреме ја убедуваат и турската авио компанија Туркиш Ер Лајн да влезе на македонскиот пазар како национален авиопревозник. Во аеродромските кругови веќе се коментира дека турците заедно со македонски бизнисмени ќе формираат национален превозник. И првиот човек на ТАВ Македонија, Орнекол потврди дека разговарале со Туркиш Ер Лајнс и со АЦВ, оттаму првично добиле позитивни сигнали.

Мурат Орнекол ТАВ Македонија вели: Ние ги поканивме, но ако одлучат тоа ќе биде 51 % акции на Туркиш Ер Лајнс, останатата инвестиција ќе ја врзат со некој домашен авиопревозник.

Ако ова се реализира, тоа ќе биде само приватна инвестиција без учество на државен капитал.

Миле Јанакиевски - Министер за Транспорт и врски тврди дека државата нема интерес од национален превозник, бидејќи искуствата покажале дека тие носат загуби.

Турците веќе неколку пати предупредија дека на земјава и е потребен национален превозник. Тоа се прави за да се привлечат ниско буџетни компании што ќе понудат евтини летови кон европските земји - нешто што конкуренцијата во регионот одамна го практикува.

06.04.2010, 15:04
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=59079



Edited by pbanks - 06-Apr-2010 at 20:34
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4650 Posted: 01-Apr-2010 at 19:27

Со авио карго до поголем извоз

Македонија се поврза со редовна карго линија со Европа. Чешката авио компанија ЧСА Ерлајнс поради зголемениот интерес за брз транспорт на стока секој четврток ќе оперира со карго лет до Прага.
За услугите најзаинтересирани биле од фармацевската и текстилната индустрија, како и од странските компаниите кои произведуваат роба наменета за странскиот пазар.
 
Од компанијата велат дека домашните фирми не биле добро запознаени со можностите на карго превозот и сите сметале дека истиот е премногу скап. На глобално ниво иако е забележан пад од дваесетина проценти се уште масовно се користи.
 
Еднаш неделно на Александар Велики ќе пристигаат и ќе се товараат стоки кои подлежат на краток транспорт, а неможат да се пренесуваат со комерцијален лет.
 
Сега ова е прв чекор кој според упатените во секторот скопскиот може да го претвори во регионален централен карго аеродром.


http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/so-avio-kargo-do-pogolem-izvoz
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4651 Posted: 31-Mar-2010 at 15:25

Монтенегро ерлајнс“ се нуди да ги штити интересите на Македонија

31 март 2010, 14:44
Извор: Макфакс
Скопје

Црногорскиот авиопревозник „Монтенегро ерлајнс“ е подготвен да ги штити националните интереси на Македонија, која нема сопствен национален авиопревозник.

Ова денеска во Скопје на македонскиот министер за транспорт и врски Миле Јанакиевски, му го понуди неговиот црногорски колега Андрија Ломпар

„Секој недостаток во цивилното воздухопловство и потребите на патниците во Македонија кои можат да се почувствуваат поради непостоење на национален авиопревозник, компанијата „Монтенегро ерлајнс“ може да ги надополни и да ги заштити македонските интереси, исто како што ги штити интересите на Црна Гора“, изјави Ломпар.

Тој притоа додаде дека значењето на националните превозници станува се помало, поради обврската за целосна либерализација на пазарот во цивилното воздухопловство, што го има секоја земја потписничка на меѓународниот договор за „Единствено европско небо“.

Ломпар и Јанакиевски разговарале и за можноста од отворање на авионска линија Охрид-Тиват, покрај веќе постоечката Скопје-Подгорица.

Двајцата министри денеска во Скопје потпиша договор Спогодба за меѓународен превоз на патници и стока, со кој што транспортерите од една држава се ослободуваат од плаќање на такси и надоместоци во другата држава.

Јанакиевски по средбата изјави дека Македонија побарала од Црна Гора укинување или намалување на еколошката такса за македонските превозници, која се движи од 10-150 евра. /крај/ап/                                                                                                                                                          http://www.makfax.com.mk/#103345  

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4652 Posted: 31-Mar-2010 at 00:17
Туркиш ерлајнз“ национален авиопревозник?

Не само ТАВ туку и македонските власти ја посакуваат оваа реномирана турска компанија

Соња Маџовска


„Туркиш ерлајнз“ да биде новиот национален авиопревозник во земјава, лобира ТАВ откако ги презеде аеродромите. Од ТАВ очигледно не седат со скрстени раце. Турците само што дојдоа во Македонија, најавија дека и самите преговараат да донесат авиокомпанија што ќе го носи македонското знаме, бидејќи сметаат дека само така аеродромите во земјава ќе можат да се борат со конкуренцијата во регионот, а патниците да добијат поевтини авиобилети.

Претставниците на ТАВ во Македонија, освен оваа информација, во оваа фаза не сакаат ништо повеќе да коментираат.

Сепак, позитивни сигнали за влегувањето на „Туркиш ерлајнз“ во авиобизнисот во земјава стигнуваат и од македонските воздухопловни власти. Тие со задоволство ја чекаат апликацијата од оваа реномирана турска авиокомпанија, по што веруваат дека таа без никакви проблеми ќе добие дозвола за работа.

Според првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство Зоран Крстевски, се' зависи од тоа кога и за што ќе аплицира „Туркиш ерлајнз“.

„’Туркиш ерлајнз‘ треба прво да аплицира кај нас. Доколку го сторат тоа, би ги прифатиле. Нормално, треба да ги исполнат условите согласно со европските стандарди. Компанијата треба да поднесе бизнис-план до АЦВ, да го определи типот на сообраќајот и да прецизира дали сакаат да бидат чартер или редовен авиопревозник во земјава. Позитивен е односот на државата. ’Туркиш ерлајнз‘ веќе е присутна во регионот и ова е оправдан пристап да сакаат да дојдат и во земјава. Станува збор за многу реномирана авиокомпанија. Нејзиниот влез во земјава може да предизвика интерес и кај други авиокомпании. Тоа ќе биде добро за Македонија“, изјави вчера Кртсевски за „Утрински весник“.

Тој смета дека со модернизацијата на „Александар Велики“ ќе се создадат сите предуслови тој да прерасне во регионален аеродром. Само софискиот аеродром ќе биде сличен како нашиот по големина, додека другите аеродроми во регионот се многу помали.

Крстевски вели дека во прилог на сево ова се и измените на Законот за воздухопловство, кој е веќе во собраниска процедура, а со кој ќе се создаде целосна либерализација на македонското небо. Со овој Закон државата ќе има можност да субвенционира летови за кои не постои комерцијален интерес, но се значајни за економскиот и за социјалниот развој на одреден регион во земјава. „Со Законот се пренесуваат и правата од АЦВ кај аеродромите. Тие ќе одредуваат, односно турски ТАВ, која авиокомпанија ќе лета од Македонија и кон Македонија. Секоја авиокомпанија ќе може да лета и затоа нема да бара дозвола од државата, туку од ТАВ. Ние само ќе ја регулираме безбедноста“, вели Крстевски.

И покрај овие интересни најави за зголемување на бројот на летовите и авиокомпаниите што ќе оперираат во земјава, сепак, и натаму останува неизвесно кога официјално ќе почне модернизацијата на аеродромот „Александар Велики“. Според претставниците на ТАВ во земјава, тие се подготвени да почнат, но се' уште чекаат договор меѓу двете Влади за доаѓањето на турскиот премиер Реџеп Таип Ердоган. Тој треба да ја посети Македонија со уште 150 бизнисмени за да и' се даде поголемо значење на оваа турска инвестиција, тешка 200 милиони евра. „ТАВ веќе започна со подготовка за градежните работи. Најпрво ќе се гради во областа каде што сега е лоцирана воената инфраструктура. Таа ќе биде дислоцирана, за што чекаме писмено одобрување од Министерството за одбрана. Тоа е процес што е во тек и го очекуваме тоа одобрение многу скоро. ТАВ е подготвен со целата механизација, а во меѓувреме се финализираат дизајните и истражувањето на почвата на таа локација. Што се однесува до церемонијата за официјален почеток на изградбата на која треба да присуствува и турскиот премиер, ТАВ е во очекување на конкретен договор меѓу македонската и турската влада. ТАВ е подготвен за организација на тој настан, во оној момент кога ќе биде постигнат договор со турскиот премиер. Очекуваме тоа да се случи многу скоро. ТАВ веќе го започна процесот на градба, при што нема никакви проблеми и сите активности се спроведуваат според планираното“, изјавија вчера за нашиот весник претставниците на ТАВ во Македонија.                                                                                                                                            http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=8ECF68B5FA0B6D4ABE2C1A170F565122   

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4653 Posted: 30-Mar-2010 at 01:22

Директна линија до Виена

Домашниот авиопревозник „Скајвингс“ воведе директна авиоврска Скопје – Виена - Скопје. Летот трае околу час и 40 минути, а авионите на компанијата на оваа нова линија ќе сообраќаат секој понеделник и четврток. Цената на повратен билет чини 250 евра со вклучени аеродромски такси, додека, пак, цената на отворена повратна карта изнесува 300 евра. Виена наскоро ќе биде достапна и преку Охрид. Компанијата планира да започне со чартер-летови кон Мајорка. (М.П.)                                                                                                                                                          http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=0455B3374C70F449A0C02555EEA286C9  

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4654 Posted: 28-Mar-2010 at 12:47
Originally posted by Andrej_LJ

Луѓе летовиве ги бројат на ниво на месец или недела? Мислам дека е второто, затоа што нема шанси Монтенегро да лета по 6 пати во денот на релација Паланка 1 (Скопје) - Паланка 2 (Подгорица)! Ова е многу чудно претставување на месечно ниво, обично си е седмично. Плус голем дел од овие компании се плашам дека не објавиваат редовни а чартерни полети, на чело со турските, Трансавиа, Хелветика итн. Реално нема помрднување според мене во бројот на редовни полети во седмицата.


Нека не те чуди Андреј... Една пријателка пред неколку недели леташе за Цирих преку.............. Подгорица Ohno.

Луѓето во Црна Гора очигледно имаат некој план и лека полека го реализираат.


Edited by pbanks - 28-Mar-2010 at 12:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4655 Posted: 27-Mar-2010 at 02:06
Распоредите за редовните линии се прават неделно. Освен за чартерите што се убацуваат измеѓу.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #4656 Posted: 27-Mar-2010 at 00:52
dobro e,sepak e nekakvo razdvizuvanje

Me interesira dali ovoj raspored do oktomvri moze da bide smenet primer ako nekoja kompanija projavi interes da leta ili treba da ceka do oktomvri za nov raspored
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4657 Posted: 27-Mar-2010 at 00:42
Луѓе летовиве ги бројат на ниво на месец или недела? Мислам дека е второто, затоа што нема шанси Монтенегро да лета по 6 пати во денот на релација Паланка 1 (Скопје) - Паланка 2 (Подгорица)! Ова е многу чудно претставување на месечно ниво, обично си е седмично. Плус голем дел од овие компании се плашам дека не објавиваат редовни а чартерни полети, на чело со турските, Трансавиа, Хелветика итн. Реално нема помрднување според мене во бројот на редовни полети во седмицата.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #4658 Posted: 27-Mar-2010 at 00:15
Седум нови авиокомпании гости на Александар Велики
 


Во претстојната летна сезона ќе има зголемување на воздушниот сообраќај на скопскиот аеродром Александар Велики. Седум нови авиокомпании ќе летаат од скопскиот аеродром со новиот летен ред на летање што започнува од утре и ќе важи до крајот на октомври. Станува збор за швајцарската авиокомпанија Edelweiss Air која четири пати неделно ќе носи патници од и до Цирих. Четири пати во неделата кон Цирих ќе лета и компанијата Хелветика. Директна линија Скопје-Рим ќе воспостави италијанската компанија Meridiana која ќе лета секоја сабота на оваа релација. Два пати во неделата Скопје-Амстердам ќе лета холандската авиокомпанија Transavia, а исто толку летови овој превозник ќе обавува на релација Охрид-Амстердам.

Новите стопани на двата домашни аеродроми, туркиот концесионер ТАВ кој од први март ги презеде Александар Велики и Св. Апостол Павле, привлече четири нови авиокомпании од Турција да летаат од скопскиот аеродром. Така, по два пати во неделата Скопје со туристичката мека Анталија ќе ги поврзуваат турските авиокомпании Sunexpress, Corendon airlines i Tailwind airlines. Исто така, турската авиокомпанија Lotus Air ќе обавува по 10 летови на релација Скопје-Хургада.

Со летниот ред на летање, најмногу летови - 54, му се одобрени на домашниот авиопревозник Airlift service кој ќе обавува летови кон Цирих, Рим, Виена, Дизелдорф, Истанбул и Брисел. Вкупно 42 летови му се одобрени на црногорскиот авиопревозник Montenegro airlines кој секојдневно ќе лета на релација Скопје-Подгорица. Српската авиокомпанија ЈАТ airways со летниот ред на летање доби 29 летови и тоа 28 на релација Скопје-Белград, а во вторниците ќе лета и од Охрид. На словенечката авиокомпанија Adria airways и се одобрени 23 летови на релација Скопје-Љубљана, 16 пати во неделата Croatia airlines ќе лета Скопје-Загреб, а 14 пати неделно летови ќе има Malev на дестинацијата Скопје-Будимпешта. За Виена 11 пати неделно ќе лета Austrian airlines, по седум пати во неделата ќе летаат Turkish airlines кон Истанбул и Czech airlines кон Прага. Шест пати неделно ќе лета и Булгариа аир кон Софија.

Карго летови од Скопје кон Софија и Тирана со летниот ред на летање ќе има и авиокомпанијата Air Max на која и се доделени вкупно 10 летови неделно.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4659 Posted: 23-Mar-2010 at 23:37
Дали ќе постои авионска линија за Сараево со новиот возен ред, конкретно во месец април? Веб-страницата на македонските аеродроми е нефункционална.

Би ве замолил, ако некој има некаква информација, нека пише, затоа што ова не е нормално, не може да се најде превоз од Скопје до СараевоBash!!!!!!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4660 Posted: 22-Mar-2010 at 07:43
Авиосообраќајот е безбеден, убедува Контрола на летање Контролата на летање МНАВ преку соопштение ги отфрли обвинувањата на синдикатот на воздухопловните техничари дека македонското небо се контролира со застарена опрема со што, според синдикатот, се загрозувал квалитетот и безбедноста на авиосообраќајот.

„Безбедноста во давањето услуги на воздухопловната навигација, како и континуираното одржување на сите потребни стандарди согласно со европските критериуми е врвна обврска и приоритет на МНАВ. Досега не е регистрирана поплака од кој било од корисниците на услугите на МНАВ, ниту, пак, е регистрирано загрозување на безбедноста предизвикана од функционалноста на системите“, велат од МНАВ.

Според Контролата на летање, системот за автоматска контрола на летање во Македонија е еден од најсофистицираните во регионот. „Македонскиот систем е операционализиран во јануари 2002 година и континуирано и редовно функционалноста се одржува на највисоко ниво, а одржувањето се извршува од врвни домашни и странски експерти“, истакнуваат од МНАВ.

Оттаму велат дека со оглед на тоа што траењето на системите за контрола на летање е од 10 до 15 години, експертите од МНАВ, во соработка со Еуроконтрол, интензивно работат на подготовка на техничката спецификација за нов систем, чија имплементација се планира да биде по 2012 година.

„Потенцираме дека во период на глобална рецесија, МНАВ со рационализација и оптимизација на трошоците и со активниот ангажман за зголемување на бројот на прелетувањата и приходите, работи со цел да се избегнат штетните последици од рецесијата. Плановите за рационализација на трошоците и зголемување на бројот на прелетувања се доставени и до релевантните институции во Македонија“, информираат од МНАВ.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=9D480BDDDF9FF641BB5708CA20BBB2DB
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 231232233234235 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.773 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.