![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 231232233234235 244> |
Author | |
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
И уште нешто за темава да не заборавиме дека за Хаџилак треба ВИЗА ,а тоа се добива само од ИВЗ, исто и за околните држави треба виза, во ова криза, многу малку летови има за хаџилак годишно ,едино што ТАВ го избра овој потег е друг проблем , во Турција се чека аџилак со грепка, а во Скопје не,можеби тоа им е целта, тука моше да профитираат.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не, не реков дека ова значи дека Qatar Air ќе прави свој хаб во Скопје, туку дека ќе го хранат својот хаб во Доха од овдека. Дијаспората во случајов треба да се гледа исклучиво према дестинацијата. Ние имаме солидна дијаспора во Австралија и Нов Зеланд, а за Qatar Air токму тие дестинации се оние за кои може да влезе во шема. Аџилакот исто не е фактор за редовна линија бидејќи е сезонска работа која би била предмет на чартери. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Јасно ми е дека сакаат „хаб“ и тука (повеќе линија доттука него хаб) и се радувам за оваа вест, и дури ми се чини и дека ТАВ има малку смешано прсти, сепак се горе-долу братски народ (по религија) со богатите ѕверови од заливот (Катар, Кувајт и ОАЕ).
Не да бидам грешно сфатен, ама сепак пологично ми е да ги избереле како хаб Приштина или Сараево, бидејќи имаат ем поголема дијаспора од нас во земјите кои ги опслужуваат Qatar Airways, Etihad и Emirates, ем многу голем број на верници кои одат на аџилак во Саудиска Арабија, па со тоа би им се отворил многу поголем пазар од оној што се нуди преку Скопје каде што би се опслужувале само три-четири дестинации барани на македонскиот пазар - САД, Австралија и Нов Зеланд. Додуша не дека не можат Косоварите да летаат преку Скопје, но сметам дека има многу поголем интерес на Косово или во БиХ за летови до арапските држави каде што и многумина се школуваат, отколку кај нас. Иако звучи премногу чудно ова што ќе го кажам, изгледа сме постабилна држава од тие двете па се решиле да дојдат тука, ама ништо помалку веројатно не е дека најмногу поради ТАВ кој е турски. Edited by гитардемон - 27-Apr-2010 at 19:59 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Линија до некој од блискоисточните хабови е многу логична работа од обостран интерес. Qatar Air сигурно сака да превезува патници од регионот преку нивниот хаб во Доха. Има доста дијаспора во Австралија и Нов Зеланд, се повеќе се патува и кон далечниот исток, а и блискиот исток сам по себе е веќе етаблирана дестинација, така да потенцијал има и не е нова идејата за вакво поврзување. Дали Qatar Air, или Etihad или Emirates (мада за да влезат последниве треба навистина солиден потенцијал со оглед на тоа дека најмал авион во флотата им е Airbus A330-200), некој мораше да биде прв што најде сметка, а доколку бевме попаметни тоа сигурно ќе се случеше и многу поодамна. Ова во овој момент ми доаѓа како охрабрување за проектот на TAV. Edited by Cloverstack - 27-Apr-2010 at 19:23 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() ? Чекај, ние им плативме за ова, така? ![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Македонија и Катар потпишаа Спогодба за редовен воздушен сообраќај
Со спогодбата се создаваат услови, една од најдобрите светски авиокомпании „Катар аир“ да оперира со редовните авио линии до Македонија. Договорот во Доха го потпишаа директорите на агенциите за цивилно воздухопловство на Македонија и Катар, Зоран Крстевски и Ибрахим Абдул http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=73421452&lId=1&pmId=504 |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
„Bulgaria Air“ ќе лета три пати неделно во Скопје.
| Бугарската авиокомпанија „Bulgaria Air“ од јуни годинава ќе нуди летови Скопје-Софија два пати неделно. Поаѓањата од Софија ќе се одвиваат во четврток и недела, додека од Скопје за Софија компанијата ќе лета во понеделник и петок. Бугарската компанија во јули ќе додаде уште по еден лет во двата правци. Од Софија ќе се тргнува и во вторник, додека од Скопје и во среда. Со тоа, компанијата ќе понуди летови во двата правци три пати неделно. |
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Домашни бизнисмени сакаат да формираат авиокомпанија-преговорите со АЦВ во тек
ТАВ не е
единствениот што лобира за национален авиопревозник кај воздухопловните
власти. Според информации на канал 5 и домашни бизнисмени сакаат да
учествуваат во формирање национална авиокомпанија. Неофицијално во игра е
бизнисмен на една национална телевизија и домашна авиокомпанија. Заедно
со странски партнер сакаат да оформат нов домашен авиопревозник што ќе
лета под македонско знаме. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство не
откриваат детали од преговорите. Директорот Зоран Крстевски за Канал 5
вели дека е добро дојден секој што има интерес да лета во Македонија.
Потврди дека веќе има интерес, но според Крстевски мора прво да се
исполнат обврските од европските регулативи. Услов е компанијата да биде
брендирана, да понуди чартер или редовни линии, да достави двегодишен
бизнис план, програма за одржување и сервисирање на услугите.
Компанијата може да лета и со само еден авион. Засега предлози има но не
и официјално барање до Агенцијата. Она што неофицијално кружи во
авионскиот бизнис е дека најверојатно влезот на ТАВ на македонскиот
пазар ќе овозможи и влез на Туркиш Ер Лајнс.
Менаџери од ТАВ информираат - ако Туркиш Ер Лајнс одлучи да инвестира во земјава тоа најверојатно ќе биде со домашни бизнис партнери. Но 51% од пакетот акции би го имале турците останатиот дел локалните бизнисмени. Владата веќе се изјасни не сака да биде акционер во авионскиот бизнис. http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=59123
07.04.2010, 15:36
Edited by pbanks - 07-Apr-2010 at 20:10 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Бизнисмени лобираат за национален авиопревозник
Влезот на
Турски ТАВ го отвори прашањето за потребата од национална авиокомпанија.
Турците веќе водат сериозни преговори со Агенцијата за цивилно
воздухопловство за формирање на нова приватна авио компанија што ќе лета
под македонското знаме. Во меѓувреме ја убедуваат и турската авио
компанија Туркиш Ер Лајн да влезе на македонскиот пазар како национален
авиопревозник. Во аеродромските кругови веќе се коментира дека турците
заедно со македонски бизнисмени ќе формираат национален превозник. И
првиот човек на ТАВ Македонија, Орнекол потврди дека разговарале со
Туркиш Ер Лајнс и со АЦВ, оттаму првично добиле позитивни сигнали.
Мурат Орнекол ТАВ Македонија вели: Ние ги поканивме, но ако одлучат тоа ќе биде 51 % акции на Туркиш Ер Лајнс, останатата инвестиција ќе ја врзат со некој домашен авиопревозник. Ако ова се реализира, тоа ќе биде само приватна инвестиција без учество на државен капитал. Миле Јанакиевски - Министер за Транспорт и врски тврди дека државата нема интерес од национален превозник, бидејќи искуствата покажале дека тие носат загуби. Турците веќе неколку пати предупредија дека на земјава и е потребен национален превозник. Тоа се прави за да се привлечат ниско буџетни компании што ќе понудат евтини летови кон европските земји - нешто што конкуренцијата во регионот одамна го практикува.
06.04.2010, 15:04
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=59079Edited by pbanks - 06-Apr-2010 at 20:34 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Монтенегро ерлајнс“ се нуди да ги штити интересите на МакедонијаАвтор: Александар Поповски 31 март 2010, 14:44 Извор: Макфакс Црногорскиот авиопревозник „Монтенегро ерлајнс“ е подготвен да ги штити националните интереси на Македонија, која нема сопствен национален авиопревозник. Ова денеска во Скопје на македонскиот министер за транспорт и врски Миле Јанакиевски, му го понуди неговиот црногорски колега Андрија Ломпар „Секој недостаток во цивилното воздухопловство и потребите на патниците во Македонија кои можат да се почувствуваат поради непостоење на национален авиопревозник, компанијата „Монтенегро ерлајнс“ може да ги надополни и да ги заштити македонските интереси, исто како што ги штити интересите на Црна Гора“, изјави Ломпар. Тој притоа додаде дека значењето на националните превозници станува се помало, поради обврската за целосна либерализација на пазарот во цивилното воздухопловство, што го има секоја земја потписничка на меѓународниот договор за „Единствено европско небо“. Ломпар и Јанакиевски разговарале и за можноста од отворање на авионска линија Охрид-Тиват, покрај веќе постоечката Скопје-Подгорица. Двајцата министри денеска во Скопје потпиша договор Спогодба за меѓународен превоз на патници и стока, со кој што транспортерите од една држава се ослободуваат од плаќање на такси и надоместоци во другата држава. Јанакиевски по средбата изјави дека Македонија побарала од Црна Гора
укинување или намалување на еколошката такса за македонските превозници,
која се движи од 10-150 евра. /крај/ап/ http://www.makfax.com.mk/#103345 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Туркиш
ерлајнз“ национален авиопревозник?
Не само ТАВ туку и македонските власти ја посакуваат оваа реномирана турска компанија Соња Маџовска |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Директна линија до Виена Домашниот авиопревозник „Скајвингс“ воведе директна авиоврска Скопје –
Виена - Скопје. Летот трае околу час и 40 минути, а авионите на
компанијата на оваа нова линија ќе сообраќаат секој понеделник и
четврток. Цената на повратен билет чини 250 евра со вклучени аеродромски
такси, додека, пак, цената на отворена повратна карта изнесува 300
евра. Виена наскоро ќе биде достапна и преку Охрид. Компанијата планира
да започне со чартер-летови кон Мајорка. (М.П.) http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=0455B3374C70F449A0C02555EEA286C9 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Нека не те чуди Андреј... Една пријателка пред неколку недели леташе за Цирих преку.............. Подгорица ![]() Луѓето во Црна Гора очигледно имаат некој план и лека полека го реализираат. Edited by pbanks - 28-Mar-2010 at 12:48 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Распоредите за редовните линии се прават неделно. Освен за чартерите што се убацуваат измеѓу.
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
dobro e,sepak e nekakvo razdvizuvanje
Me interesira dali ovoj raspored do oktomvri moze da bide smenet primer ako nekoja kompanija projavi interes da leta ili treba da ceka do oktomvri za nov raspored |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Луѓе летовиве ги бројат на ниво на месец или недела? Мислам дека е второто, затоа што нема шанси Монтенегро да лета по 6 пати во денот на релација Паланка 1 (Скопје) - Паланка 2 (Подгорица)! Ова е многу чудно претставување на месечно ниво, обично си е седмично. Плус голем дел од овие компании се плашам дека не објавиваат редовни а чартерни полети, на чело со турските, Трансавиа, Хелветика итн. Реално нема помрднување според мене во бројот на редовни полети во седмицата.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
Седум нови авиокомпании гости на Александар Велики
Новите стопани на двата домашни аеродроми, туркиот концесионер ТАВ кој од први март ги презеде Александар Велики и Св. Апостол Павле, привлече четири нови авиокомпании од Турција да летаат од скопскиот аеродром. Така, по два пати во неделата Скопје со туристичката мека Анталија ќе ги поврзуваат турските авиокомпании Sunexpress, Corendon airlines i Tailwind airlines. Исто така, турската авиокомпанија Lotus Air ќе обавува по 10 летови на релација Скопје-Хургада. Со летниот ред на летање, најмногу летови - 54, му се одобрени на домашниот авиопревозник Airlift service кој ќе обавува летови кон Цирих, Рим, Виена, Дизелдорф, Истанбул и Брисел. Вкупно 42 летови му се одобрени на црногорскиот авиопревозник Montenegro airlines кој секојдневно ќе лета на релација Скопје-Подгорица. Српската авиокомпанија ЈАТ airways со летниот ред на летање доби 29 летови и тоа 28 на релација Скопје-Белград, а во вторниците ќе лета и од Охрид. На словенечката авиокомпанија Adria airways и се одобрени 23 летови на релација Скопје-Љубљана, 16 пати во неделата Croatia airlines ќе лета Скопје-Загреб, а 14 пати неделно летови ќе има Malev на дестинацијата Скопје-Будимпешта. За Виена 11 пати неделно ќе лета Austrian airlines, по седум пати во неделата ќе летаат Turkish airlines кон Истанбул и Czech airlines кон Прага. Шест пати неделно ќе лета и Булгариа аир кон Софија. Карго летови од Скопје кон Софија и Тирана со летниот ред на летање ќе има и авиокомпанијата Air Max на која и се доделени вкупно 10 летови неделно. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Дали ќе постои авионска линија за Сараево со новиот возен ред, конкретно во месец април? Веб-страницата на македонските аеродроми е нефункционална.
Би ве замолил, ако некој има некаква информација, нека пише, затоа што ова не е нормално, не може да се најде превоз од Скопје до Сараево ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 231232233234235 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |