build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 233234235236237 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4681 Posted: 21-Jan-2010 at 14:34

Зошто мислиш дека е невозможно да има нов тендер?Германската Хотхиф веќе најави дека спрема тужба поради нерегуларности.Нивната компанија,т.е. нивните адвокати се апсолутно убедени дека овој тендер ќе се поништи.Е сега дали ќе се одлучат да тужат или не,тоа е друга работа.
Мене ќе ми беше помило тендерот да го добијат Германците или Австријанците(претпоставувам дека до лето ќе го завршеа аеродромот),ама што е тука е.Ко што рече ти,има овде и државен интерес.Ама на Петровец сеуште нема никакви активности на ТАВ,сем тоа што пред некој ден е посетен од некои нивни пониски службеници.Не е проблем само штипскиот аеродром,проблем е што и во Скопје и во Охрид има вработено многу повеќе работници отколку што е нормално,а не смеат да бркаат од работа(барем првите 7 години).Дури и да го направат новиот аеродром,да го зголемат бројот на летови и патници за 3 пати,пак имаат проблем со вработените.Ако ви го кажам бројот на вработени веројатно ќе ви се крене косата .Претпоставувам дека прво ќе пробаат со отпремнина,па со намалување на плати...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4682 Posted: 21-Jan-2010 at 08:45
Јас лично ја застапувам тезата дека тоа требаше да биде вон-европска компанија, е сега колку тоа требаше да биде турска компанија или нешто од подалеку тоа е веќе друго прашање. Од повеќе причина. Европските веќе имаат доста распоредени хабови по околните, а и од други причини. Кога веќе европските фирми се одкажуваат од личен профит само за да им удоволат на своите влади кои што се служат со посебни политички мерки и толку години одлагаат било какви влезови во Македонија тогаш јас сум за вака отворен шамар да се додели. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4683 Posted: 21-Jan-2010 at 04:35

и мене прилично неверојатно ми звучи можноста дека австралиски LCC сериозно разгледува можност за поставување на база на операции во Скопје, без разлика како ќе одат работите со ТАВ


Originally posted by Sale SK

ako nekoja od kompaniite sto izgubija na tenderot,pobara nov tender,povekje od sigurno e deka kje pocne se od pocetok.
Ама и оваа работа тешко за верување. Ми се чини дека веќе нема враќање, а искрено и не сум премногу растревожен поради очигледното местење на тендерот, бидејќи имам впечаток дека е во игра поголем државен интерес. За изиграните компании што да кажам... животот не е фер, што да се прави Big%20smile  И за Македонија многу работи не се фер, ама не гледам дека некој премногу се растревожи. Па ваљда и ние ќе си го гледаме нашиот интерес. Не сум сигурен какви правни лекови им стојат на располагање на компаниите, ама никако не гледам како би се вратила работава назад. А за имиџот/кредибилитетот на државава во спроведување на вакви и слични постапки, тој ионака го прокоцкавме со редица други непотребни глупости... камо среќа сите други симптоматични ситуации да беа во вакви околности.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4684 Posted: 21-Jan-2010 at 04:26
Go ukinaa letot za Sofija,go ukinaa letot za Saraevo,sega letot za Brisel.I tie desetina leta dnevno sto gi imavme ke gi namalat.
Неодамна во разговор со „Ерлифт“ ни беше кажано дека поради големи трошоци за такси на скопскиот аеродром, меѓу другото, и за прескапото гориво, некои од нивните летови не се рентабилни како што очекувале.

Normalno deka se trosocite skapi.Kako inaku ke gi isplatat ogromniot broj na vraboteni(od 2001 dupliran e brojot na vraboteni).
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4685 Posted: 21-Jan-2010 at 04:15
Originally posted by GreatMakedon

Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta ...


Pa ne e valjda da mu veruvate na Viktor Mizo?Toj covek(ili momce) dosega imase mnogu razgovori so mnogu kompanii i niedna,barem dosega ne dojde vo Makedonija.A toa deka niskobudzetna aviokompanija od Avstralija ke dosla vo Skopje ne e ama bas ich za veruvanje.

Inaku,da ve izvestam deka TAV prvpat go posetija aerodrom Petrovec,sto mozebi znaci deka ke pocnat navistina da rabotat.Ako ne se povtori tenderot,bidejki ako nekoja od kompaniite sto izgubija na tenderot,pobara nov tender,povekje od sigurno e deka kje pocne se od pocetok.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4686 Posted: 20-Jan-2010 at 21:28

Стопирани директните летови за Брисел?

Никој не ја објаснува причината за привременото укинување на оваа авионска линија

Миркица Поповиќ

Директните летови за Брисел се стопирани до пролет. Никој не ја објаснува причината за привременото укинување на оваа авионска линија ниту во „Ерлифт“, кој ја воспостави линијата, ниту, пак, во „Скајвингс“, кој ги издава картите.

Ако се јавите да резервирате директен лет за Брисел преку единствениот македонски авиопревозник „Ерлифт сервис - скајвингс“, одговорот ќе биде дека нема директен лет за Брисел. На македонскиот аеродром „Александар Велики“, пак, ќе ви кажат дека има летови секој понеделник и петок. Веднаш се наметнува прашањето што се случува со единствената директна линија кон Брисел, која „Ерлифт сервис“ ја воспостави кон крајот на октомври 2009 година?

Информацијата за прекин на сообраќајот кон срцето на Европската унија викендот се прошири преку агрегаторот Пинг (http://ping.mk), кој на едно место презентира новости од македонската блогосфера. Имено, на потенцијални патници за Брисел, кои контактирале со други туристички агенции и со авиопревозникот, им било речено дека нема директни летови за Брисел.

Оваа информација ги изненади граѓаните на кои уште во декември им било речено дека летовите се целосно букирани до март. Кога се јавивме во „Скајвингс“, ни рекоа дека последниот лет за Брисел бил минатиот петок и дека летовите се стопирани се' до пролет, а сега има летови само за Дизелдорф. Цената на билетот до Брисел изнесуваше 299 евра за повратна карта и 189 евра за еден правец.

Поради зафатеност на менаџерскиот тим, од „Ерлифт“ не беа во можност да ни образложат зошто се укинува овој лет. Дали можна причина за укинувањето е нерентабилноста на летот? Неодамна во разговор со „Ерлифт“ ни беше кажано дека поради големи трошоци за такси на скопскиот аеродром, меѓу другото, и за прескапото гориво, некои од нивните летови не се рентабилни како што очекувале.

„Нема разбирање од државата и од аеродромот. Мора да дојде до намалување на цените и да се инвестира во кампања за да се зголеми фреквенцијата на патници. Само со еден лет дневно не може да се задоволи пазарот. На пример, од Словенија има лет два пати во денот кон Брисел и обратно, што би требало да се практикува и кај нас како држава-кандидат за ЕУ“, рече во тогашниот разговор за „Утрински“ Игор Анастасовски, директор на земната оператива на единствената македонска авиокомпанија.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3E2CE7EB5936384294FE0BE29C7C42AA

Стечајот за МАТ одложен за март

На бившиот национален авиопревозник МАТ, иако му се закануваше стечај, засега се спаси од ваквата постапка до март. Причината за одложување на стечајната постапка е што на вчерашното судско рочиште закажано во Основниот суд во Скопје, авиокомпанијата МАТ не доставил целосна документација до стечајниот управник. Поради ова, новото рочиштето е пролонгирано за 3 март. Иницијативата за стечај ја поднесе Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ), која се надева дека само на овој начин може да си ги намири долговите што ги има кон неа оваа авиокомпанија во висина од околу три милиони евра.

Освен кон АЦВ, МАТ му должи и на Јавното претпријатие за аеродромски услуги, долг што е двојно поголем, потоа кон Еуроконтрол, аеродромите во земјава и кон српски ЈАТ.

Компанијата им должи и на вработените по основа на неисплатени плати и придонеси. Сепак, колку точно должи МАТ ќе биде познато дури откако ќе биде отворена стечајната постапка и кога сите доверители ќе ги достават побарувањата.

Статусот на редовен авиопревозник МАТ го загуби лани откако неколку пати беше приземјуван единствениот авион со кој располагаше. Авионот немаше дозвола за летање, затоа што, како што тврдат надлежните, не му биле извршени потребните сервиси и биле констатирани одредени технички недостатоци.

Од септември МАТ ја загуби и лиценцата за летање, а дел од вработените се префрлени во новоформираната компанијата „МАТ ервејс“, која неодамна ја презеде српскиот туроператор „Контики“. (Ј.Ј.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9522530DC45C574D9E5A49C495144012
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4687 Posted: 18-Jan-2010 at 23:53
http://www.staraircargo.com/

Конечно излегоа со сајт, ама не да лажат, сушат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #4688 Posted: 18-Jan-2010 at 08:15
krale i islcrew dosega nesum spomnal nitu napisal nekade za ova, ne mislam da e nekakva tajna, sepak sve bilo svedeno na razgovori, no me raduva toa sto so TAV kako sopstvenik na aerodromite, ke imaat potik i pricina stranski aviokompanii da letaat do MK.
Primer, nie od avstralija koga letame za MK sekogas odime preku Dubai, Bangkok ili Singapur. Barem da ima direktna aviovrska skopje-dubai na makedoncite od avstralija ke im se olesni patot mnogu. Koga jas odev za mk letoto mi trebaa 38-39 saati da stignam do skopje, no ne bi trebalo toa da bide poveke od 21-22 saati.

eve nesto novo;
UAE discusses stronger trade with Poland, Macedonia
2010-01-17 21:01:24
WAM ABU DHABI, Jan 17th, 2010: UAE Foreign Trade Minister Sheikha Lubna Al-Qassimi held 2 separate meetings with Macedonian Minister of Economy Fatmir Besimi and Polish Deputy Minister Economic Affairs Marcin Korolek.
The two separate meetings discussed ways to further promote UAE's trade exchange with Macedonia and Poland as well as to tap investment potentials and opportunities offered by the three countries.
Sheikha Lubna urged Macedonian and Polish investors and companies to benefit from the UAE's geographical location, world-class marine, land and air transport systems and infrastructure as a gateway to the whole region Besimi said his country is looking forward to direct flights between Macedonia and the UAE.
Trade between the UAE and Macedonia reached US$ 7 million in 2008 posting, a 62% growth over 2007.
Non-oil trade between the UAE and Poland grew by 152% over the recent years to reach US$ 642 million. The UAE has become Poland's first trade partner in the region, according to Korolek WAM/MMYS
http://www.wam.ae/servlet/Satellite?c=WamLocEnews&cid=1261832878095&pagename=WAM/WAM_E_Layout&parent=Query&parentid=1135099399852Besimi said his country is looking forward to direct flights between Macedonia and the UAE

Edited by GreatMakedon - 18-Jan-2010 at 08:16
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4689 Posted: 18-Jan-2010 at 00:05
Ја прочитав оваа вест, ама работата е што аеродромот нема да добива повеќе финансии од владата според новата стратегија во Хрватска. Само Дубровник, Сплит и Загреб ќе добиваат, бидејќи премногу трошат овие, а не носат пари.

Еве ја веста

Alarm bells are sounding across Croatian airports as new regulations are set to strip all airports in Croatia, with the exclusion of Zagreb, Dubrovnik and Split, from their status as international airports. As a result Pula, Rijeka, Osijek and Zadar airports will no longer be allowed to handle aircraft arriving from countries outside of Europe’s Schengen Zone.

The new regulations, which have received their blessing from the European Union, will see Pula Airport loose a third of its passengers. Rijeka faces even greater problems. The airport is on the verge of financial collapse and the airport’s CEO has said that the airport could soon be closed if a financial solution is not found quickly. The airport did receive a cash injection from the government earlier this year. The new regulations are yet another problem for Rjeka Airport. In order for the airport to make a profit it needs to handle approximately 450.000 passengers per year. However, the airport is expected to handle only 120.000 passengers this year. Rijeka’s CEO says that the airport is now turning to cargo traffic and is hoping to make a profit in that sector.

The proposed new regulations have infuriated tour operators across Croatia. Pula has launched a petition against the new regulations and the airport’s management is hoping to strike a deal with airlines from Russia in time for the 2010 summer season.

All countries that form the European Union are part of the Schengen Zone, with the exception of the United Kingdom, Ireland, Bulgaria, Cyprus and Romania. Non-EU members Iceland, Norway and Switzerland are part of the Schengen Zone.

The new regulations still have to be passed but they have strong backing from the government. Rijeka Airport CEO still has hope that the regulations will be dismissed and describes them as completely “illogical”.


http://exyuaviation.blogspot.com/

Значи тикви со расол дека ќе летне некогаш овој авион.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4690 Posted: 18-Jan-2010 at 00:00

Од 25 јануари чартер летови Риека-Скопје


Скопје со авиолинија ќе се поврзе со хрватскиот приморски град Риека. Промотивниот лет е закажан за 25 јануари, а летовите се распоредени двапати неделно во текот на годината (понеделник и петок). Како што потенцира сопственичката на фирмата ГАТ Егзекјутив, Верица Смилевска, со поврзувањето на Риека со Скопје започнува регионалното поврзување на земјите од блиското соседство, особено во летните месеци кога ќе бидат отворени и туристички линии, што претставува огромен потенцијал во стопанска и туристичка смисла. Покрај Риека се планира и поврзување со Осиечкиот аеродром.

Чартер летовите ги поттикнува ГАТ Егзекјутив, користејќи го македонскиот авиопревозник Ерлифт Сервис сопственост на германскиот туроператор Скајвингс. На патниците ќе им биде на располагање Боинг 737-300 со капацитет од 148 места. Повратна карта со сите такси изнесува 170 евра. Според директорот на Аеродромот Риека, Младен Пасариќ, новата линија претставува вистински исчекор во соработката на двете пријателски држави, особено во зимските месеци во кои до сега не постоеле никакви воздушни врски.

http://vecer.com.mk/?ItemID=83C51FC3EB40B242A817E753597E566C

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4691 Posted: 17-Jan-2010 at 23:21
ГМ фала на инсајдерско инфо, да бев на твое место немаше да го зборам пред рака!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #4692 Posted: 17-Jan-2010 at 21:17
Originally posted by GreatMakedon

Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta od kako ke go izgradi TAV noviot terminal vo skopje, ovaa avstraliska kompanija da se stacionira vo skopje, odnosno toj aerodrom da i bide kako baza za sirenje vo evropa, a voedno ovaa kompanija da leta od avstralija za skopje. Koga podocna izlegovne zaedno so Viktor Mizo toj ni potvrdi za razgovorite i spomna deka jetstar bile navistina zainteresirani za 'idejava' koja nasiot konzul i ambasador zaedno so Mizo im go prezentirale na Jetstar airways http://www.jetstar.com/au/en/index.aspx
Dosega nesum soopstil nisto za ova bidejki se e svedeno na razgovori, no bi bilo ubavo dokolku navistina ovaa niskobuzetna avstraliska kompanija se resi na vakvi cekori.


Тоа би било одлично, таква реномирана компанија ни треба.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #4693 Posted: 17-Jan-2010 at 18:08
Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta od kako ke go izgradi TAV noviot terminal vo skopje, ovaa avstraliska kompanija da se stacionira vo skopje, odnosno toj aerodrom da i bide kako baza za sirenje vo evropa, a voedno ovaa kompanija da leta od avstralija za skopje. Koga podocna izlegovne zaedno so Viktor Mizo toj ni potvrdi za razgovorite i spomna deka jetstar bile navistina zainteresirani za 'idejava' koja nasiot konzul i ambasador zaedno so Mizo im go prezentirale na Jetstar airways http://www.jetstar.com/au/en/index.aspx
Dosega nesum soopstil nisto za ova bidejki se e svedeno na razgovori, no bi bilo ubavo dokolku navistina ovaa niskobuzetna avstraliska kompanija se resi na vakvi cekori.


Edited by GreatMakedon - 17-Jan-2010 at 18:11
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4694 Posted: 05-Jan-2010 at 05:12
Како прво како ги споредувате бројките на патници на скопкескиот со белград софиа итн кога тие се транзит аеродроми, а скопскиот е почетно/краен јазел. Тоа е голема улога. Кога ќе се догради и тој делот за транзит, асо тав треба да се направи и тоа е најванео, тогаш ќе може тука да биде како пропратна станица што драстично ќе зголеми број на патници. Е тогап ќе влеземе у споредби со олун, софија Белград. Башка скопскиов ќе оревземе дел од транзит гужвата од околните аеродроми. Втора работа што мислам дека ќе се повлешат доста патници од косово и од ниш и околина, пошто како главен град Скопје ќе има доста отвроени преставништва на странски компании како централен државен аеродорм и уште милион други фактори. И не забораваје се работи за европски компании, а во европа се тера институционална политичка регионална стратегија на ситре нивоа, па не се ни сомневам дека евтните компании се надвор од Македонија политички, како што впрочем сме и надвор од многу европски случувања еве пример европски фудбал, евровизии, и триста чуда.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4695 Posted: 05-Jan-2010 at 04:47
Другари,ја не сум приметил некој песимизам во моите постови(додуша малку постови и  имам,зашто не сум од вашата струка),повеќе би ги го нарекол тоа реалност.Ама знаете како викаат-една будала што ќе расипе,сто паметни не можат да поправат.
Конкректно,во овој случај голема улога има и МАТ.Само ради нив имаме изгубено доста патници од Косово,иако и сега бројката на нивни патници не е баш мала-се движи меѓу 15-18 %.Со паметно работење таа бројка би се зголемувала.
Е сега,ние можеме до сабајле да дискутираме,во моментов се зависи од ТАВ.Ако дојдат,работите ќе тргнат на поарно,голема компанија,си ја знаат работата.Ама мислам дека и вие насетувате дека од таа работа нема ништо.За месец дена требаше да почнат со работа(краен рок 1 март),а никој од нив не дошол ни да го види аеродромот,камоли да отвори некоја канцеларија.За механизација и подготови на теренот да не прајме муабет.И јас би сакал да пресечеме лента на 28 Февруари и сите да се радуваме на почетокот на изградба на новит аеродром,ама...
После ќе следи молк,па нов тендер,па....Знаеме веќе како одат тие работи,имаме искуство сите ние.Додека не видам багери,никому ништо не верувам.Ohno
ПС Поздрав до обајцата модератори и само напред со Форумов.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4696 Posted: 05-Jan-2010 at 03:11
Originally posted by Dragan

плус лошата поставеност на пистата за авионите што одат од север мораа да одат до Велес па за да го свртат авионот
Не сум сигурен која е причината што на скопскиот аеродром полетувањата и слетувањата се одвиваат во правец југ->север практично без исклучок, но на било кој аеродром има такви големи кружења, бидејќи секоја писта во даден момент функционира само во еден правец, а тоа е пред се условено од правецот на ветрот. Правило е да не се полетува и слетува со ветар „од грб“, без разлика во кој правец треба да се упати воздухопловот потоа.




@ Sale SK

Негативните појави што ги спомнуваш се менлива работа и не сме осудени да ги трпиме засекогаш. На сите тие бараби, неработници, незналици, партиски војници, паразити и слично, треба да им се даде клоца и огромен дел од проблемите ќе исчезнат. Од друга страна имаме релативно поволна географска позиција, која е прилично стабилна категорија и треба да ја искористиме... како што кажа, многу добри шанси се пропуштени, но треба да се извлече максимум и од сегашната ситуација. А простор за голем напредок секако има, само треба да бидеме паметни и да не не обзема малодушност


Edited by Cloverstack - 05-Jan-2010 at 03:30
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4697 Posted: 05-Jan-2010 at 03:05
@Dragan

незнам каде виде црна политика, никаква политика нема врска со параметрите на приштинскиот аеродром туку огромното присуство на странци во Косово и големата косовска дијаспора. За другите твои коментари... што да кажам...

@Sale

Да држи се што кажуваш за пропуштените прилики, ако погледнеме малку над политиката Скопје и Приштина треба да имаат 1 асален заеднички аеродром со оглед на тоа колку се раздалечени еден од друг. Да се играше паметно можеби ќе успеевме да го наметнеме скопскиот во таа функција, но тоа е што е, не гледам резон од муабети "што би било кога би било".

И за апсурдното форсирање на штипскиот аеродром е нашироко разглобувано во нишката за аеродроми...

Веројатно има причини за твојот изразен песимизам во постовите, но да не дозволуваме да ни се претопуваат дискусиите со македонското политичко-економско сивило.

Факт е дека вака или онака, порано или подоцна работите ќе се средат. Да ги водиме малку дискусиите и во тој правец. Шансите за поголема регионална улога се пропуштени и тоа е тоа, но тоа не значи дека авиосообраќајот нема иднина во Македонија. Скопје само по себе е солиден пазар  пазар каму ли за понатаму. Па доволно е да го земеме Јоже Пучник во Љубљана, град кој на дофат му се Виена, Будимпешта и Загреб а сепак покажува сосема пристојни перформанси без да претендира да биде "регионален лидер, хаб итн".


Edited by pbanks - 05-Jan-2010 at 03:06
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4698 Posted: 05-Jan-2010 at 02:47
Не сум ни ја експерт за авио-сообраќај другар,ама ете "силом прилике" добро знам како стојат аеродромите во Македонија.Во право си,не може да ги земеме тие 2 години како репер,ама наглото опаѓање на бројот на патници од 1 мил. на 400.000 зборува многу.Да имавме малку паметни ние тие(не баш сите) патници од Косово ќе ги задржевме.Со тоа што приштинскиот аеродром ќе останеше мало локално аеродромче.Пред 10 години постоеше еден човек кој инсистираше на таа идеја Скопскиот да стане регионален Аеродром,да се вложат пари,дури и почна да гради(една започната,недовршена зграда),ама набрзо го тргнаа.
Паметно ќе беше тогаш самата држава да вложи,а не сега да бараме концесионери.
Тој воз веќе ни отиде,сега е понапред од нас и аеродромот во Тирана,кој до пред 10 години немаше радар.Во буквална смисла.За аеродромот во Софија да не правиме муабет.Па и Никола Тесла во БГ.
Значи,идејата за регионален центар-отпаѓа.Сега требаше да бидеме среќни да добеме нов,модерен аеродром кој постепено ќе го зголемува бројот на патниците и линиите.За да се направи тоа треба кадар.Да знаеш каков е раководечкиот кадар кај нас би се фатил за глава.Од плочкари и слаткари(без навреда за професиите) со завршено основно училиште не може да има напредок.Не можам јас да се бавам со архитектура кога сум завршил за нешто друго.И ние бараме од ТАВ да ги задржи вработените?Би задржал ли ти работник-неработник кај тебе во фирма?Не.
Па уште бараме да ни изградат карго аеродром во Штип за кој нема никаква реална основа.Така му текнало на некој.Како со двокатните автобуси.Скопскиот работи со полна пареа,охридскиот не може да го издржи налетот на туристи,па ни треба уште еден За да не се расипеле доматите и пиперките.Па на средношколец од економско му е јасно дека нема економска оправданост за таков глуп проект.
Така наместо да добиеме еден солиден аеродром во Скопје,да го искористиме охридскиот кој е идеален за low-cost компании ние ќе добиеме соопштение во кое ќе стои-ТАВ се откажува од проектот.На кратко,тоа би било тоа.
За жал и овој проект ќе заврши како економскиот бум.
ПС Не знам дали си приметал,ама кога во Скопје има магла,авионите не слетуваат во Охрид како што би требало туку во некоја соседна земја.Ги мрзи да работат,па јавуваат дека и во Охрид има магла.Тоа се случува секогаш.Нема исклучок.
Искрено,јас да сум газда на некоја голема компанија,од Македонија би бегал како ѓавол од крст.Како што и бегаат сите...
Поздрав.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #4699 Posted: 05-Jan-2010 at 02:35
Замешавте малку политика па да објасниме со политика, Приштинскиот аеродром е многу послилен од скопскиот зашто? факт е тоа дека зад нив стои силна држава кој има интереси на балканов, и на нив им треба инфраструктура првин ќе им треба аеродром па после следуваат другите работи. Но ако ги споредуваме скопскиот аеродром и приштинскиот,првин би се прашале што има скопскиот едноставен одговор ''ништо'' една кула писта и  објектот, плус лошата поставеност на пистата за авионите што одат од север мораа да одат до Велес па за да го свртат авионот, а што има приштинскиот незнам но стварно во последно време им си зголемува бројот на патниците што задолжително бара проширување на аеродромот.
А што јас ќе имам корист ако ги зеде ТАФ аеродромите да идем да се пријавим како работник у бетон дотека се градат а што кој ќе се завршат еме ќе ме отпуштат од работа, ема ТАФ кој ќе види колку души работаа во аеродромите значи и Бритиш аир нека го земе аеродромот пак истото ќе биде.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4700 Posted: 05-Jan-2010 at 01:04


Не викам дека сум експерт Сале, и секако би било добро што поексплицитно да ни ги презентираш своите аргументи за да се запознаеме со околностите подобро.

Сосема сум свесен дека ситуацијата во авијацијата е ужасна и дека со континуирана политизација на тој сектор во изминатите 10 години едно профитабилно претпреијатие се сведе на превработена социјална служба. Но сепак не би се сложил со тебе за тоа дека сообраќајот е двојно опаднат бидејќи сметам дека тоа е извртување на тези. Токму во 1999 и 2000 година беше дупло пораснат од она што е скопски просек и не оди тие две години да ги земаме како репер. Не е само војната, Косово не се консолидираше првиот ден по превземањето на контролата од страна на КФОР, сепак требаше време додека Приштинскиот аеродром не се нормализира и го превзема големиот број на странци кои се стационирани таму. Значи тие 2 години се дефинитивно исклучок, иако во нормални околности се сложувам дека скопскиот аеродром треба како од шега да има барем 1.000.000 патници годишно, бројки кои се реалност за сите аеродроми во регионот вклучувајќи ги и Приштина и Тирана.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 233234235236237 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.758 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.