build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 234235236237238 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4701 Posted: 04-Jan-2010 at 22:13
Другари,немојте погрешно да ме разберете,ама мислам дека ситуацијата на Аеродром Петровец ја познавам малку подобро од вас.
@ pbanks Ако се спореди бројот на патници кон крајот 90-те и перодот од 2001 наваму бројот на патници е драстично опаднат.За дупло.Е сега,ќе речете поради војната во КС,ама 2000 таму немаше војна.
Реално,немаме никаков основ за оптимизам,ТАВ нема намера да го превземе аеродромот(никогаш и немале),бројот на линиите за жал не се зголемува,туку се намалува,ниедна сериозна авио-компанија не лета за Скопје,бројот на паници никако да се зголеми,ние дури немаме ни национална авио-компанија...По се изгледа,нашиот аеродром ќе остане локален селски аеродром на кој намената му е да се превезеш до Белград,Љубљана или Виена,па од таму...Кој кај сака.
Аеродромот во Охрид стои. само на хартија,практично не работи,а за проектот Аеродром во Штип е несериозно дури и да се зборува.
Ако вашиот опимизам се заснова на тоа дека од ова не може полошо,можеби е и оправдан.
ПС Влечкањето до Блград,Софија или Љубљана е неизбежно,зашто само преку тие градови можеш да стигнеш на саканата дестинација.




Edited by Sale SK - 04-Jan-2010 at 22:59
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4702 Posted: 04-Jan-2010 at 18:35
Ниту јас не се слагам со такви прогнози.

Се што е потребно за почеток за скопскиот аеродром е да се зголеми бројот на линиите и да се доведат цените во нормални рамки (немора да биде low cost).

Кога јас ќе го ставам во есапот времето (на прво место) но и парите кои ми требаат да се влечкам до Софија или Солун (Темишвар, Белград и сл се вон здрав памет спрема мене) секогаш ќе го одберам Скопје. И да не е точен написот на Нова Македонија, следуваат подобри времиња, можеби не веднаш, но сепак...

Дополнително, исто така не е точно дека бројот на патници драстично опаѓал од година во година, па за тоа си има статистики кои ги следиме во нишкава. Освен оваа година каде падот беше и очекуван, бројот на патници во Скопје се движи околу 600.000 со мали варијации +/- и така е скоро две децении. И стагнацијата е поразителна секако, но за драстичен пад во никој случај неможе да зборуваме.




Edited by pbanks - 04-Jan-2010 at 18:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4703 Posted: 04-Jan-2010 at 18:08
Значи да ставиме кључ на аердоромот и дадигнеме раце. Стварно незнам од каде па ти ископа ваква прогноза, наспроти таа од НМакедонија. Се знае денеска како се регулира пазарот, компаниите си трчаат по патници, а патници има тамо каде што има луѓе и каде што има платежна моќ. Скопје и околина има луѓе, ама за платежна моќ малку ќе почекаме. Одсекогаш примарно за овие граќани ќе биде скопскиот аеродром па после некој друг.

Уште еднаш морам да пофторам. Остро се противам на твоиве така црни погрешни апатизирани прогнози.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #4704 Posted: 04-Jan-2010 at 17:53
Napisot vo NMakedonija e nevistina,da ne recam laga.A za nacinot na koj e dojdeno do tie 200% ke ostanam bez komentar.Vistinata e deka brojot na patnici sekoja godina drasticno opagja,a so bezvizniot rezim ke opadne uste povekje bidejki patnicite ke letaat od sosednite aerodromi kade sto letaat pomalite avio-kompanii so niski ceni(Sofija,Temisvar,za brzo vreme i Belgrad...)



Edited by Sale SK - 04-Jan-2010 at 17:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4705 Posted: 29-Dec-2009 at 17:52

МАТ лета во стечај

Основниот суд Скопје 2 закажа рочиште за 18 јануари за да се отвори стечајна постапка за авиокомпанијата Македонски аеротранспорт- МАТ. Авиокомпанијата годинава го загуби статусот на редовен авиопревозник, а воздухопловните власти неколкупати го приземјуваа нејзиниот единствен авион поради долговите, но и поради технички проблеми. На МАТ му беше забрането да лета кон Италија и кон Германија поради долгови кон тамошните аеродроми и воздухопловни власти.

Иницијативата за стечај ја поднесе Агенцијата за цивилно воздухопловство за да го наплати долгот околу 3 милиони евра, а ист износ од МАТ побаруваат и македонските аеродроми. Компанијата има долгови и кон европската агенција „Еуроконтрол“.

На единствениот национален превозник во септември му истече и рокот за продолжување на лиценцата за летање. Со тоа, паднаа во вода преговорите со Туркиш ерлајнс и со ЈАТ за преземање на МАТ.

Голем дел од вработените во МАТ ги презеде новоформираната компанија МАТ ервејс, кој неодамна ја презеде српскиот туроператор „Контики“.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=F386004A527B904CB0073B3BBCA5BC80
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4706 Posted: 21-Dec-2009 at 14:19
А тие 200% да не се должат на авионот кој го наполна владата?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4707 Posted: 21-Dec-2009 at 13:44

На скопскиот аеродром за 200 отсто зголемен бројот на патниците


Цирих, Рим, Истанбул и Виена беа најбараните дестинации на граѓаните од аеродромот „Александар Велики“, кои во саботата, на првиот ден од визната либерализација, одлучија да патуваат надвор од земјава

  Патниците што во саботата ја напуштија земјава патуваа претежно со македонски и со српски пасоши. Некои отпатуваа поради работни обврски, а голем број од нив и со цел да ги посетат своите најблиски во европските земји. Но, сите испитаници беа согласни дека понудата на дестинации треба да се зголеми, како и бројот на летовите.

- Мојата ќерка веќе шест години живее во Австрија. Таму имам три внуци, кои досега ги гледав еднаш во годината. На визната либерализација и се радувам бидејќи ќе можам на овој начин да ги гледам почесто и затоа одлучив уште првиот ден да одам да ги посетам. Мислам дека сега е вистинскиот момент нашиот аеродром да се модернизира, да им се понудат на патниците поголем број дестинации, за сите да можат со директен лет да ги посетат своите најблиски – вели една патничка.

Во периодот од 12 до 14 часот нашата екипа забележа околу 300 граѓани што се подготвуваа да полетаат од аеродромот „Александар Велики“.

Дејан Јосев, раководителот на смена на граничната полиција, истакна дека во споредба со минатата сабота бројот на патниците бил зголемен за 200 отсто и додаде дека очекуваат тој уште повеќе да порасне.

- Минатата сабота во секој авион имаше по најмногу 40 патници, а додека оваа сабота бројот е зголемен за 200 отсто, односно порасна на 140-150 патници. Денеска во ниту еден авион немаше слободно место – вели Јосев.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=122191041486&id=9&prilog=0&setIzdanie=21867

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4708 Posted: 15-Dec-2009 at 23:04
pavche, наведи го изворот (со полн URL)
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #4709 Posted: 15-Dec-2009 at 21:53

Евтино авионски во Европа само виа Солун и Софија

Кога ќе има голема фреквенција на патници кон Европа и оттаму во Македонија ќе има и карти со пониски цени

Миркица Поповиќ


Македонија е затворена за поевтини летови, затоа што нема доволен број патници што користат авионски услуги. Визната либерализација кај нас не отвори инстант врати за поекономичен авиопревоз. Промотивните летови со пониска цена, кои неделава се бум кај нашиот северен сосед по повод визната либерализација, не се случија и кај нас, освен бесплатниот лет до Париз планиран за 19 декември, во организација на Секретаријатот за европски прашања за 100 граѓани.

Покрај најавените летови на ЈАТ за 19 евра од Белград кон сите европски градови без пресметани авионски такси, од 26 декември италјанската нискобуџетна компанија „Винд џет“ воведува редовна авионска линија на релација Ниш - Форли. Билетите за овој лет ќе се движат од 16 евра за првите десет патници, до 59 евра за сите останати, плус 30 евра аеродромски такси.

Билетите од Скопје до европските дестинации ретко се под 100 евра во еден правец, без пресметани аеродромски такси. Високите такси и скапото гориво на македонскиот аеродром „Александар Велики“ се едни од главните причини зошто авионските летови од Скопје се' уште држат висока цена.

„Горивото на скопскиот аеродром е 260 евра по тон поскапо од цената на европските аеродроми“, вели Игор Анастасовски, директор на земната оператива на единствената македонска авиокомпанија „Ерлифт сервис“, додавајќи дека тоа не е мал трошок ако се земе предвид дека за два часа лет се трошат по 5 тони керозин. Анастасовски укажува дека од „Ерлифт“, кои единствено имаат директен лет од Скопје до Брисел, утврдиле дека нивните директни летови не се рентабилни како што очекувале. „Нема разбирање од државата и од аеродромот. Мора да дојде до намалување на цените и да се инвестира во кампања за да се зголеми фреквенцијата на патници. Само со еден лет дневно не може да се задоволи пазарот. Од Словенија, на пример, има лет двапати во денот кон Брисел и назад, што би требало да се практикува и кај нас, како држава-кандидат за ЕУ“, нагласува тој. Кнедла во грлото на превозниците е и фактот дека аеродромот е во државна сопственост. Кога би имало повеќе компании кои вршат анализа, обработка на летовите или, пак, би имале концесија над аеродромот, би постоела поголема конкуренција која може да доведе до намалување на аеродромските такси.

Дека малиот број корисници на авионски услуги е голем проблем, се согласува и Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. „Се преговара со голем број авиокомпании и сите тие прават свои истражувања на нашиот пазар. Но, постојниот собраќај не е интересен за компаниите. Доколку во годината имате од 5.000 до 10.000 патници за Лондон, тоа не е предизвик за компаниите да дојдат и да понудат евтини летови. Нема економски потенцијал“, вели Крстевски, кој смета дека реално поекономичните авиопревозници се' уште се претпазливи и не преземаат ризик за да дојдат во Македонија поради малиот пазар. Крстевски нагласува дека се оптимисти дека визната либерализација од јануари ќе создаде поголема маса луѓе кои поактивно би ги користеле услугите на авиопревозниците, со што Македонија би можела да почне да „трепка“ на агендата на повеќе странски авиопревозници.

Тој смета дека е неопходно да постои богата туристичка понуда, хотелски резорти, клубови, места за спортски и забавни активности каде што ќе се анимираат туристи, со цел да се привлечат поголем број туристи во државата, што потоа ќе влијае врз зголемувањето на бројот на авиопатници.

Крстевски смета дека беспотребно е подигната еуфорија за евтини летови во Србија, бидејќи сите изоставуваат да споменат дека во понудата не се пресметани аеродромските такси. Значаен фактор е и големината на пазарот, бидејќи српскиот пазар од 8 милиони е неспоредливо поголем од македонскиот. Она што ни го објаснија и Крстевски од АЦВ и Анастасовски од „Ерлифт“ е дека евтините билети на нискобуџетните авиопревозници се ограничени на 10-15 седишта во авион со 100 седишта. Овие цени може да се најдат доколку се резервира лет неколку месеци однапред. Цените се зголемуваат додатно со аеродромски такси, како и доколку багажот е поголем од 5 килограми.

Сепак, голем број од домашните патници практикуваат онлајн резервирање на евтини летови од овие компании преку Солун или Софија. Патувањето од овие соседни градови со визната либерализација сега е дополнително олеснето, па се' додека поевтините летови не дојдат во Скопје, ЕУ ќе ни биде достапно само преку Солун и Софија



Utrinski : http://utrinski.com.mk/?ItemID=BAF675D141727F43ACD42E7D5D55A64D


Edited by pavche - 16-Dec-2009 at 10:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4710 Posted: 24-Nov-2009 at 20:24

„МАТ ервејз“ ќе лета со нови сопственици?





 

Не е одлучено кога ќе се почне со новата авиокомпанија. Сé уште инвеститорите не се усогласени во врска со нивното учество, но очекувам тоа газдите да го објават. „МАТ ервејз“ е независен проект и не е поврзан со „МАТ“. Моето учество во „МАТ ервејз“ е од стручен аспект, вели пилотот Ѓорѓи Чачкиров и директор на новата компанија

 
 
%20  
Новоформираната авиокомпанија „МАТ ервејз“ доби нови сопственици. Според информациите што ги објави сајтот „Тотал“, оваа компанија е во сопственост на белградското туристичко претпријатие „Кон-тики“, Метрополитен инвестмент груп од Белград и друштвото за финансиски дејности Гомекс фајненсинг од Скопје. Како нов директор во централниот регистар на Македонија е заведен пилотот Ѓорѓи Чачкиров, кој порано работеше во „МАТ“, до приземјувањето на единствениот авион на најстарата домашна авиокомпанија.

Од Агенцијата за цивилна воздушна пловидба не ја потврдија информацијата дека „МАТ ервејз“ има доставено барање за регистрација во македонскиот регистар на авиокомпании. Сепак, во АЦВ напоменуваат дека според прописите за одобрување на дозволата на летање компанијата треба да има 51 отсто домашен капитал.

- Одобрувањето на регистрацијата се прави според т.н. ај-пи процедура. Дали ќе се одобри дозволата ќе видиме откако ќе бидат доставени потребните документи. За поранешниот „МАТ“ е отворена стечајна постапка и ќе треба да се провери дали има поврзаност меѓу двете компании. Ќе треба да се види и зошто постапката за стечај се одложува, ни изјавија во Агенцијата за цивилна воздушна пловидба.

Неколкумина вработени што работеле во поранешен „МАТ“, веќе работат на подготовките за отворањето на „МАТ ервејз“, дознаваме од неофицијални извори. Тие се ангажирани околу документите за регистрација, а се договара и користење на воздухопловот.

- Не е одлучено кога ќе се почне со новата авиокомпанија. Сé уште инвеститорите не се усогласени во врска со нивното учество, но очекувам тоа газдите да го објават. „МАТ ервејз“ е независен проект и не е поврзан со „МАТ“. Моето учество во „МАТ ервејз“ е од стручен аспект. Очекувам да видам што ќе понудат од аспект на пловидбеноста и одржување на авионски линии - ни изјави вчера Ѓорѓи Чачкиров, новиот директор во „МАТ ервејз“, кој порано беше ангажиран и во МАТ.
 
   
Автор: М.Р.Ј.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=112491043217&id=10&setIzdanie=21845
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4711 Posted: 18-Nov-2009 at 20:59


Во овој контекст, информација превземена од ССЦ. Непознат е вистинскиот извор.

Monday, November 16, 2009

Aeromak on track
Skopje awaits Aeromak


The launch of Jat Airways’ subsidiary in Macedonia, Aeromak, seems to be on track. The airline is awaiting a license approval from the Macedonian Aviation Directorate but is expected to receive it soon. On November 3, the airline registered its websitehttp://www.aeromak.com.mk/, which is currently under construction. The airline has also revealed its logo, which comprises of the word “Aeromak” written in capital letters. The first half of the word, “Aer”, is in dark blue while the second, “Mak,” is in light blue with the “O” having outlines of what look to be mountains within it.

Aeromak is owned 100% by Jat Airways and the airline has registered its headquarters at Partizanski Odredi Street, number 17, in Skopje in Macedonia which is where Jat’s, recently completely renovated, headquarters can be found. Stanislav Zaharieski has, according to registration documentation, been named as the airline’s commercial director for sales and marketing. In its registration papers it says that the company will have 150 employees.

In September 2009, Mile Janakieski, Macedonia’s Minister for Transportation and Communication, said that Aeromak will begin services in Macedonia. An operating license is believed to be issued to the airline in return for the millions of Euros owned by the bankrupt MAT Macedonian Airlines to Jat Airways. Aeromak was registered as a Macedonian company in 1999 but has now applied for on operating airline license. Aeromak is scheduled to launch in late March and is part of Jat Airways’ 2010 recovery plan.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4712 Posted: 18-Nov-2009 at 19:58
Магла и утопии...  Roll%20eyes

ПО ПРОПАЃАЊЕТО НА МАТ
Заедничка авиокомпанија со Грција?

Македонските воздухопловни власти сакаат да формираат заедничка авиокомпанија со Грција која би ја заменила Македонската авиокомпанија (МАТ) која е во стечај. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство велат дека балканските земји како Македонија се премали за да поддржат индивидуални национални авиокомпании и можеби ќе биде најдобро да се услужуваат од поголем регионален оператор. - Ова ќе значи обединување на сите пазари и намалување на трошоците за летање. Меѓутоа, за да се направи тоа, треба да се изедначат условите за летање. Нордиските земји имаат компанија САС. Ние би можеле тоа да го направиме со Грција и да имаме заедничка авиокомпанија - вели Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. Освен Грција, интересни за создавање заедничка авиокомпанија, според Крстевски, би биле Словенија и Бугарија, а со инвестицијата на турски ТАФ, кој треба да ги обнови македонските аеродроми, може да се создадат предуслови и за создавање заедничка авиокомпанија со некоја реномирана турска компанија. - Идната година кога ќе стапи во сила мултилатералната спогодба за единствен пазар и отворено небо, ќе се создадат услови многу компании да оперираат на таков начин. Ако успееме да го изградиме аеродромот за година и пол, ќе имаме идеални услови за создавање регионална авиокомпанија. Географски најдобро стоиме и кон исток и кон запад - истакна Крстевски. Со тоа, според Крстевски, ќе поевтинат и аеродромските такси, кои во моментов се поскапи од Солун и од Софија. - Нашите аеродромски такси за слетување, контрола на летање и за терминални услуги, според истражувањата, се поевтини од Тирана, Приштина и од Подгорица, меѓутоа поскапи сме од Солун и од Софија - ни изјави Крстевски. На прашањето дали ќе поевтинат авиобилетите, Крстевски одговори дека тоа е неизбежно бидејќи со договорот за отворено небо ќе се зајакне конкуренцијата. - Секој ќе може да лета од каде сака, што значи дека ќе има зајакната конкуренција. Ова неминовно ќе предизвика намалување на цените на авиобилетите - објаснува првиот човек на АЦВ. Денеска многу авиокомпании ја гледаат иднината во големиот балкански пазар. Минатата година „Туркиш ерлајнс“ купи 49 проценти од главнината во босанската авиокомпанија „БХ ерлајнс“. Нашите воздухопловни власти неодамна изјавија дека со договорот за отворено небо ниту една земја нема да може да има национален авиопревозник кој би го финансирала државата.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1869&ArticleID=126809
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #4713 Posted: 16-Nov-2009 at 18:11
Поразителни вести. Искрено не очекувам повеќе од 10-20% поместување на овие бројки по укинувањето на визниот режим. Повеќе очекувам со превземањето на аеродромот од ТАВ и воведување нормални услови за големите авиокомпании па и за нискобуџетните. Неможе Скопскиот аеродром да ги има едни од највисоките такси во Европа, повеќе од 100% превработеност и сето тоа да е ефикасно и исплатливо. Секако дека не е и самото тоа проблем, точна е констатацијата дека имаме екстремно малку проток на странски патници, уште помалку патување на наши граѓани. Значи искрено не сум пеголем оптимист дека оваа слика набрзо драстично ќе се смени. Па дури и овој пат ТАВ да не се откаже или да го одложи менаџирањето и реновирањето на скопскиот аеродром, знаејќи колку се спори овие транзиции, резултатите не ги очекувам пред 2013-14.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4714 Posted: 16-Nov-2009 at 16:59
Еве една негативна вест... Иако искрено линијава не ми беше јасна ниту кога се воведуваше па не ме ни чуди сега кога се укинува

Укината авионската линија Скопје-Сараево

Компанијата „БиХ ерлајнс“ веќе три недели не лета на оваа дестинација, но за тоа се уште официјално не ги известила македонските воздухопловни власти
Директната авиолинија од Скопје до Сараево, преку Подгорица, по само четири месеци од воведувањето е укината. Босанско-херцеговската компанија „БиХ ерлајнс“ околу три недели не лета на оваа дестинација, но за тоа се уште официјално не ги известила македонските воздухопловни власти, пишува денешен Дневник.
Според веникот, во Агенцијата за цивилно воздухопловство не се информирани дека авиолинијата веќе не функционира. Оттаму велат дека досега не добиле официјално известување од компанијата оти ги укинува летовите, иако е должна тоа да го пријави.

Генералниот директор на „БиХ ерлајнс“, Нуџеим Речица, во завчерашното интервју за босанскиот интернет-портал „Бета.ба“ најави укинување на летовите до три дестинации што не се исплатливи, меѓу кои го спомена и Скопје. Според Речица, тие се укинуваат поради лошата финансиска состојба на компанијата која последните две години е во загуба. Авиокомпанијата минатата година ја заврши со загуба од 1,48 милион евра. 
“Не знам точно каква ќе биде ситуацијата на крајот од годинава, но загубите, за жал, ќе бидат многу поголеми од лани. Ќе воведеме дневни линии кон Цирих, Франкфурт, Истанбул и Виена, а ќе продолжиме да летаме кон Скандинавија. Значи, стратегијата е да го редуцираме бројот на летови, но повеќе да се концентрираме на дестинациите. Поради кризата веќе редуциравме одреден број летови, односно Прага, Берлин и Скопје. Тие ќе чекаат некои подобри времиња” - вели Речица за „Бета.ба“.
Новата авионска линија Скопје-Сараево беше промовирана кон средината на јуни годинава, а компанијата ја опслужуваше и линијата до Подгорица. На промотивниот лет од Скопје пред четири месеци Речица изјави дека верува во економската оправданост на воспоставените авионски линии и најави оти е можно зголемување на бројот на летовите во зависност од интересот.



http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=19716
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4715 Posted: 29-Oct-2009 at 16:43
ОТВОРЕНОТО ЕВРОПСКО НЕБО НАЛОЖУВА НОВИ ПРАВИЛА
Никој нема да биде национален авиопревозник

Црногорската компанија „Монтенегро ерлајнс“, „Луна ерлајнс“ со турски капитал, „Монте ер“ од Хрватска и „Аир мак“ од Србија се заинтересирани да основаат домашна авиокомпанија во Македонија. Меѓутоа, според тврдењата на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Македонија нема да може да основа домашен авиопревозник зашто ќе треба да го финансира државата. - Од јуни следната година секаде истовремено ќе стапи во сила договорот за отворено небо. Се формира единствен европски пазар и нема да има национална авиокомпанија. Кога ќе се либерализира пазарот, нема да се чека за дозволи за летање. Тоа е она за што сите се борат. Сите ќе летаат под отворено небо и секој ќе може да лета од Македонија. Така ќе биде забрането и да се субвенционираат национални авиокомпании. Затоа сега сите државни авиокомпании одат во приватизација - објасни Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. По пропаѓањето на „МАТ“, Крстевски вели дека сите компании ги бараат профитабилните линии и сите привилегии што ги имал МАТ. - Сите чекаат државата да ги викне и да им ги даде привилегиите што ги имал „МАТ“. Но, тоа се компании кои имаат внатрешни проблеми и кои се обидуваат на тој начин да го решат финансискиот проблем - потенцира Крстевски. Според него, досега сите држави што имале домашен авиопревозник имале огромни загуби бидејќи од нивниот буџет се финансирала работата на авиокомпаниите. Но, и покрај тоа, странските авиокомпании се надеваат дека, сепак, ќе имаат можност да станат идниот домашен авиопревозник во Македонија. Црногорските медиуми пренесуваат дека црногорската национална авиокомпанија „Монтенегро ерлајнс“ најавила ширење на бизнисот во Македонија, нудејќи и помош на македонската влада во формирање заедничка компанија. Од „Монтенегро ерлајнс“ засега официјално не потврдуваат дали сакаат да станат домашен авиопревозник во Македонија. - Ние сме заинтересирани за возење на македонските патници. Како понатаму ќе се одвива приказната и дали директно ќе возиме од Скопје до саканите дестинации, зависи од приликата која ќе ни се понуди - вели Дејан Бојаниќ, заменик-комерцијален директор на „Монтенегро ерлајнс“. Оттаму велат дека имаат план наскоро да летаат секој ден во неделата од Скопје до европските метрополи. Од „ЈАТ“, пак, велат дека се заинтересирани да навлезат на македонскиот пазар. - Да, „ЈАТ“ сака да конкурира за национален авиопревозник. Планираме линии за Цирих, Истанбул, Лондон, Франкфурт, Виена и за Дубаи. Секако, тука е и линијата за Белград. Конкуренцијата не планираме да ја урнеме, туку да соработуваме со останатите авиопревозници. Цените ќе ги формираме според можностите и потребите на нашите патници - вели Срџан Радовановиќ, генерален директор на „ЈАТ“. „ЈАТ“ веќе има основано компанија на македонскиот пазар „Аир мак“. 

Знамето на секој авион

Според Законот за воздухопловство, секој авион регистриран во Македонија задолжително мора да го носи знамето на Македонија. Но, досега само авиокомпанијата „МАТ“, која сега е во стечај, го носеше македонското знаме бидејќи до пред извесно време таа беше и единствената што има основано компанија во Македонија.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1852&ArticleID=125249
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4716 Posted: 26-Oct-2009 at 13:04

Промотивен лет Скопје - Брисел

26.10.2009 11:48
 

 

Редовна авионска линија на дестинацијата Скопје Брисел воспостави во понеделник авиокомпанијата Скајвингс.

Цената на повратен билет изнесува 280 евра со вклучени аеродромски такси, додека за лет во еден правец ќе треба да се платат 150 евра.

Времетраењето на патувањето е 2 часа и 40 минути, а се лета со воздухоплов од типот боинг 737-300.

Според редот на летање Скајвингс од Скопје кон Брисел и обратно ќе сообраќа два пати неделно во понеделник и во петок.

Оваа е прва редовна директна линија од Македонија до европската престолнина.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115426
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4717 Posted: 04-Oct-2009 at 13:46

Како до поевтини авиобилети?

Александар Момировски Коментари (0)   
03.10.2009 20:24
Николас Кимерле, есперт за авиосообраќај

 

Ако стане македонски национален авиопревозник, „Туркиш Ерланјс“ ќе ја поврзе земјава со светот, но на патниците нема да им донесе поевтини авиобилети, сметаат експертите.

„Туркиш Ерланјс е светска компанија што леат до сите континенти секаде во Европа и во светот, што подразбира дека има многу летови мислам дека тоа е добар концепт“, рече Николас Кимерле, есперт за авиосообраќај.

„Не би донело поевтини авиобилети бидејќи цената на билетите зависи од цената на аеродромските услуги, цената на горивото и така натаму, ако една авикомпанија пресмета колку овде ќе плаќа за сместување, исхрана, плати ќе се види дека не можат да се достигнат евтини цени“, вели Ѓорѓи Чачкиров, експерт за авиосообраќај.

За разлика од експертите кои имаат различни ставови, бизнисмените велат дека идејата на Владата да го назначи „Туркиш Ерлајнс“ за матична компанија е добар потег.

„Ова нас многу не радува, една ваква иницијатива од македонската страна од нашата братска земја ќе биде добар подем за развој на меѓусебните односи“, рече Хуисеин Узулмез, член на Стопанската комора на Труција.

„Туркиш Ерлјанс е многу сериозна компанија, доколку и се дозволи од нашето небо да лета, ние имаме свое видување дека веднаш ќе ги постигнеме сите дестинаци, ние во Македонија немаме ниту еден директен лет да летаме за Виена, и секое преместување е поскапо“, истакна Горан Рафајловски, Стопанска комора на Македонија.

А1 вчера објави дека уште во мај годинава Министерството за транспорт доставило информација до Владата каде го предлага „Туркиш Ерлајнс“ за национален авиопревозник.

До каде се преговорите денеска, не се открива. Познавачите велат дека на турската авикомпанија не и се исплати влез во Македонија како редовен авиопревозник, бидејќи на ист начин со сопствена компанија веќе работи во Босна.

Македонија работи според европската регулатива кога станува збор за назначување национален авиопревозник.

„Регулативата во поглед на лиценцата предвидува авиопревознбик да основа правен субјект кој треба да е 51 процент на македонска фирма и да има ефект во континуитетот во таа компанија треба да се впишат воздухополви од кој еден на компанијата на самата компанија“, изјави Дејан Мојсовски, Агенција за цивилна воздушна пловидба.

Македонија остана без редовен авиопревозник откако пред неколку месеци државата му го приземји единствениот авион на МАТ.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?vestID=114521
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4718 Posted: 03-Oct-2009 at 12:52


Ова би го оправдал само доколку е врзано со услови од типот на:

прогресивно воведување на нови дестинации, број на летови кон нив, минимум превезени патници на годишно ниво, разумно ниво на конкуренција и слично...


Значи доколку ваков чекор е во правец на создавање на регионален хаб во Скопје (цел која што недвосмислено ја искажаа од ТАВ) и доколку и Туркиш Ерлајнс е заинтересирана и посветена на таа цел, тогаш заслужуваат ваков третман и убеден сум дека во таков случај и Македонија многу ќе профитира.


Но доколку е ова само обид за на тацна да се даде пазарот на странски оператор, без адекватни обврски, туку за правење на брзи лесни пари, тогаш е чист криминал.


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2009 at 16:41
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #4719 Posted: 02-Oct-2009 at 18:35

Туркиш Ерлајнс“ национален превозник?

Наташа Стојановска Коментари (4)   
02.10.2009 16:16
 

 

Турската авиокомпанија „Туркиш Ерлајнс“ да биде национален, односно дезигниран авиопревозник во Македонија.

А1 дознава дека Владата веќе расправала за ваквата можност на седница. За ваквата опција уште пред неколку месеци ресорното Министерство за транспорт ја информирало Владата дека од авиокомпанијата се побарани дополнителни информации, а кога ќе се комплетираат повторно ќе бидат доставени до Владата.

Засега никој официјално не коментира до каде е целата работа. Од централата на „Туркиш Ерлајнс“ во Истанбул одговор на прашањето на А1 најавија за идната недела.

Македонија пред извесно време остана без национален авиопревозник. МАТ повеќе не лета.

Во неколку наврати компанијата се соочи со проблем со носната нога на авионот, а потоа ситуацијата се искомплицира поради финансиските долговите, по што МАТ беше приземјен.

Владата веќе три месеци е во релација со „Туркиш Ерлајнс“ да биде национален авиопревозник.

Во исто време освен турската авиокомпанија, концесијата за модернизација на македонските аеродроми ја доби турски ТАВ.

Инвестицијата ја одложува неколкупати, последната најава е дека модернизацијата на авио-пристаништата ќе се започне во март идната година.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=114480#komentari

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4720 Posted: 25-Sep-2009 at 08:00
Originally posted by Andrej_LJ

 
5) Показателот дека Виена држи 14% од летовите од Скопје е поразителен! Поради немањето врски со поголемите трансферни центри, македонците се приморани да летаат преку Виена, со еден од најскапите (и најдобрите) воздушни кериери, а имено Остријан Ерлајнс.


Што се однесува до МАТ, се надевам дека конечно некој ќе размисли и ќе реши да му ги укине правата на национален авио-носач.Заради горенаведените (од вас причини). И да се размислува навистина за (може би и државна), достојна и ефикасна авио компанија, што наместо да се плашиме по светските аеродроми дали ќе полета, ќе не прави горди сите нас.
 
 
Лично не ми смета што ја користиме Виена како хаб, со оглед каква е моменталната состојба во нашето воздухопловство камо среќа да имаше барем 6-7 летови дневно до еден од големите аеродроми од централна европа (Виена,Цирих). Вака како што е ако утнеш лет поубаво вратисе утре одколку да чекаш за следниот лет кон европа, да не збориме пак ако патуваш од некоја прекуокеанска земја (пола ден и више губиш на аеродром гарант). 
 
Затоа не се согласувам за државен авиопревозник, времето на тие legacy carriers и гордеење со националната авиокомпанија помина. Ако изборот е меѓу еден или два директни лета неделно до Лондон,Парис со домашна компанија (макар и со гланц нови авиони) или лет секој саат до Цирих,Виена со странска, ја би идел со втората комбинација. Ова е нашата реалност во моментот, се надевам дека наскоро и стандард ќе рипне и ќе станеме попопуларна дестинација и ќе има потреба од директни летови до сите големи градови од европа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234235236237238 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.785 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.