Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#4741 Posted: 28-Apr-2009 at 17:07 |
Добро би дошле некакви детали околу договоров. Дали ова на некој начин го тангира и МАТ (пишува дека договорот е помеѓу контролите на летање)? Дали конечно МАТ ќе може да да прави барем прелети без проблеми?
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#4742 Posted: 28-Apr-2009 at 16:42 |
Македонија и Грција потпишаа договор за прелет на авиони

Контролата
на летање на Македонија и Контролата на летање на Грција денеска во
Атина потпишаа Договор за оперативна соработка, со кој во иднина ќе се
зголеми бројот на прелетите, над Македонија и обратно во правец
на Грција, согласно препораките на ЕУ за единстено европско небо.
На чинот на потпишување, директорот на Агеницјата за цивилно
воздухопловство, Зоран Крстевски изјави дека ова е прв документ, кој по
пет години го потпишуваат македонските и грчките власти, и според
него истиот во голема мерка ќе придонесе, како за подобрувањето на
регионалната соработка, така и во обезбедувањето ефикасна услуга на
Контролата на летање. http://netpress.com.mk/vest.asp?id=54848&kategorija=2 |
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#4743 Posted: 01-Apr-2009 at 00:44 |

СО ВЛОГ ОД ПЕТ ИЛЈАДИ ЕВРА
Регистриран нов МАТ
Во Централниот регистар на Македонија, минатиот петок била регистрирана уште една авиокомпанија МАТ ЕРВЕЈС ДООЕЛ Скопје. Новата компанија има седиште на Партизанска во центарот на Скопје. Како сопственик на новата македонска авиокомпанија фигурира друштвото за финансиско услужни дејности ГОМЕС ФАЈНЕНСИНГ ДООЕЛ Скопје. Управител и комерцијалист на фирмата е Виолета Зафировска, која има неограничени овластувања во внатрешниот и надворешниот промет. Новата македонска авиокомпанија е регистрирана со паричен влог од 5.000 евра, колку што ќе изнесува вкупната основна главнина на друштвото. Како се случило новата авиокомпанија да има исто име како постојната домашна авиокомпанија МАТ, од редовниот авиопревозник не појаснуваат. "Таа компанија нема врска со нас. Немаме коментар за името на таа компанија", изјавија вчера од МАТ. Авиокомпанијата сe уште не побарала дозвола за работа од Агенцијата за цивилно воздухопловство. Директорот на Агенцијата Зоран Крстевски вчера изјави дека нема нова домашна авиокомпанија што од нив бара АОЦ. "Откако ќе се регистрира компанијата, треба да поминат минимум 90 дена за да може Агенцијата да ја испита подготвеноста на компанијата за летање, почнувајќи од нивниот бизнис план, воздухопловот со кој ќе лета, екипажот, одржувањето и слично. Нема таков пријавен субјект што бара да регистрира нова авиокомпанија во Македонија", вели Крстевски. (А.С.)
|
МАТ ќе го тужи в.д. директорот на УЦВП Зоран Крстевски
Скопје, 31 март - Македонскиот авиопревозник МАТ најави дека ќе поднесе кривична пријава против в.д. директорот на Агенцијата за цивилна воздушна пловидба Зоран Крстевски, поаради, како што соопшти, изнесени лаги и невистини за наводните милионски долгови на компанијата и непроценливата штета што ја нанесе на МАТ.
По повод најновите случувања на релација Македонски авиотранспорт и АЦВ, МАТ во соопштението наведува дека нема земја во светот во која цивилните воздухопловни власти се против сопствениот домашен авиопревозник и оти Македонија е единствениот случај за ова, благодарение на, како што се вели, исклучително личниот став на в.д. директорот Зоран Крстевски и скриените мотиви засега само нему познатии.
Од МАТ го обвинуваат Крстевски дека за време на неколкумесечното в.д. директорување, го уништи и продолжува да го разградува сето она што во сферата на цивилното воздухопловство е направено и постигнато во последниве две децениии.
- Единствениот негов успех и достигнување по што ќе остане запаметен е експресното издавање на уверение за работа и АОЦ сертификат на турската компанија Старлајн ерлајнсс со што освен одговорноста за нашите цивилни воздухопловни власти, од наводната турска инвестиција нема ниту трага ни глас, а за интересот за Република Македонија знае само в.д. директорот Крстевски лично, се наведува во соопштението.
Според МАТ, недолично е што македонскиот национален авипревозник не бил информиран за намерата за промена на билатералната спогодба и за започнатите преговори. - МАТ не беше поканет да присуствува на овие преговори, наспроти присуството на сите Швајцарски авиокомпании од швајцарската страна, со кои швајцарските воздухопловни власти цел месец претходно вршеа консултации, се наведуваат во соопштението.
МАТ го обвинува Крстевски дека во услови на длабока рецесија во светски размери од која најмногу се погодени авиокомпаниите во светот и кога сите влади вклучувајќи ја и македонската, ги помагаат авиокомпаниите и целокупната економија во земјите тој сака да го урне македонскиот национален авиопревозник кој, како што се посочува, за 15 годишното постоење успеа да ги достигне врвните светски стандарди и да произведе стотици професионални кадри во оваа сфера.
Од МАТ потсетуваат дека во мај минатата година компанијата се стекнала со меѓународно признат сертификат ИОСА за организација и безбедност, со што МАТ се вбројува во највисоко безбедните авиокомпании во светот, дека за време на 15-годишното постоење немале ниту еден единствен инцидент и забелешка од извршените инспекциски надзори од страна на домашните и странските воздухопловни власти. МАТ, стои во соопштението, никогаш не бил ниту е монопол на кој било пазар и 15 години успешно се бори со конкуренција со 12 странски авиокомпании зад кои стојат нивните држави, а во Македонија отсекогаш секој можел и може да добие право за летање без какви било ограничувања, како на пример Кроацијаа, Адриаа, Малевв, ЈАТ и други кои летаат и по два пати дневно кон Македонија и обратно.
Во соопштението се додава дека минатата година по барање на МАТ е раскинат договорот за единствен редовен авиопревозник склучен помеѓу МАТ и Министерството за транспорт и врски.
- МАТ никогаш не бил и не е единствениот авиопревозник на релација Скопје- Цирих - Скопје како што тврди в.д. директорот, туку напротив со години наназад како дезигниран претставник од швајцарската страна оперира швајцарската компанија Хелветик ервајзз со неограничено право на летање, а повремено, како чартер компании оперираат и швајцарските компании Еделвајзз, Хелооо и Ер Берлинн.
|
Edited by vardar - 01-Apr-2009 at 00:51
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#4744 Posted: 31-Mar-2009 at 04:38 |
Крстевски ќе го приземји МАТ
Директорот на воздухопловните власти тврди дека компанијата должи над 20 милиони евра, а од МАТ најавија дека ќе поднесат тужба за клевета
Националниот авиопревозник МАТ може да ја изгуби дозвола за работа ако Владата утврди дека компанијата не ги исполнува економските услови за работење поради долгови од над 20 милиони евра, како што тврди Агенцијата за цивилно воздухопловство.
Извештајот за наводните долгови на МАТ, Агенцијата веќе го пратила до Владата, која треба да го разгледа на следната седница и да донесе одлука. Раководството на националниот авиопревозник ги отфрла тврдењата дека должи толку пари и најави тужба поради клевета против директорот на Агенцијата, Зоран Крстевски.
Директорот на Агенцијата тврди дека за долговите на МАТ дознал од самите компаниите и институции на кои авиопревозникот треба да им даде пари. Дел од нив писмено се обратиле до Агенцијата барајќи решение за ситуацијата. Според Крстевски, МАТ на Агенцијата и' должи два милиона евра, на претпријатието за аеродромски услуги 3,6 милиони, на Евроконтрол 2,5 милиони евра. Српската компанија „ЈАТ ервејз“ пред околу еден месец ја известила Агенцијата дека МАТ и' должи 7,9 милиони евра, а компанијата „Бобмардиер“, од која нашиот авиопревозник зел авион на лизинг, барала да и' се исплати долгот од 3,9 милиони евра.
- Овие долгови ги нема во завршните сметки што ни ги достави МАТ, кои не се потпишани од овластен ревизор. Поради тоа не ја знаеме точната состојба во која се наоѓа компанијата. Во изминатиот период за многу нешта се постапувало нестручно и во јавноста е создадена лажна слика за компанијата. Затоа извештајот го доставивме до Владата, која наскоро ќе го разгледува на седница и ќе одлучи што понатаму. Целта ни е да се оцени вистинската состојба во која се наоѓа авиокомпанијата - вели Крстевски.
Според него, лиценцата може да се одземе ако се утврди дека одредена компанија не ги исполнува економските услови за работење, не исполнува технички услови за одржување на авионите, нема авиони или обучен кадар. За раководството на авиопревозникот овие тврдења се небулозни и непроверени. Оттаму објаснуваат дека му должат пари само на Евроконтрол, но се' уште не знаат точно за колкава сума се работи.
- Износот на долгот се' уште го утврдува одборот на директори. Тој долг е направен во времето кога МАТ превезуваше бегалци. Тогаш ни беше речено дека тој долг ќе биде намирен, но никој не кажа кој и кога ќе го стори тоа. Директорот на Агенцијата нема законско право да прави извештаи за компанијата, без нив да ги види одборот на директори и да процени дали податоците во нив се точни. Зачудува фактот што никој од нашата компанија не е повикан на таквите разговори - вели Ѓорѓи Чачкиров, оперативен директор на МАТ. Тој објаснува дека компанијата сега преговара со ЈАТ за заемна соработка, за која двете авиокомпании се силно заинтересирани. Зарем некој кон кого имате толкав долг, како што тврдат од Агенцијата, би сакал да соработува со вас? - вели Чачкиров.
Скопје-Цирих со компанија од Дубаи
Авиокомпании од Турција, Велика Британија, Дубаи и од Црна Гора биле заинтересирани да летаат од Скопје за Цирих, објави вчера директорот Крстевски.Според него, зголемената конкуренција ќе ги намали цените на билетите. Од МАТ, пак, обвинуваат дека странските компании сакаат да летаат само во шпиц-сезоната, која трае од мај до средината на септември и од 15 декември до 15 јануари, кога ќе можат да остварат профит. А во мртвиот период линијата повторно ќе ја опслужува само МАТ.
Даница Тунтевска
|
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#4745 Posted: 21-Mar-2009 at 22:14 |
е ајдеде од каде секоја попрофесионална компанија си го заштитува брендот името и кратенката може и само дома а може и надвор. а дали ова на МАТ е заштитено или не тоа незнам, но логиката е националниот превозник да има предзнак Македонски, но немора по секоја цена да гласи МАТ, може да тера и како Македонски Авиосообраќај МА (Macedonian Airways) или пак Македонски Авиолинии МА (Macedonian Airlines), односно има простор за маневрирање. не ме чуди во иднина доколку ТАВ регистрираат македонска компанија самите тие да се изборат за предзнакот национална авио компанија на МКД. инаку да може да чекаат околу долговите сигурно тоа и ќе го направеја, но очигледно е дека јамката им е затегната па сега затоа и ваквите најави за "партнерство".
Edited by beTon - 21-Mar-2009 at 22:14
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#4746 Posted: 21-Mar-2009 at 18:42 |
Еееееј бетон од кај сега МАТ и индустриска сопственост. Ја би се сложил на крпење на финансиските дупки на МАТ одека да се реновира аеродромот и да се направи тој трасфер делот, па после сите авиокомпании ќе можат да вртат повеќе промет преку скопскиот и охридскиот аеродром. После ако не иде ни тогаш, тогаш веќе нека се иде и со компензации и со сите логични капиталистички методи.
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#4747 Posted: 21-Mar-2009 at 18:31 |
Originally posted by гитаро
А за името Македонски Авиотранспорт, па и во Грција има многу, многу фирми со претставка македонски (пр. македонски јајца, македонско млеко, македонски весник итн.) но ни 1% од нив не се ни големи, ни профитабилни (баш спротивното), едноставно кој сака си го користи името. Така што коментарите што ги слушам дека МАТ било срамота да се вика Macedonian Airlines апсолутно не се издржани, тоа си е име, не значи дека најдобриот само треба да се вика македонски. |
можеби проблем евентуално би било заштитата на MAT како бренд во Бирото за заштита на индустриската сопственост кај нас, незнам дали и како го имаат ова регулирано со државата и дали со лиценцата оди и името, но и така утре ќе го менуваме името на државапа па ова и нема толку да влијае доколку МАТ евентуално ја изгуби лиценцата за национален превозник... инаку самото учество на капитал од надвор во МАТ не би влијаело околу лиценцата се додека мнозинскиот пакет е во рацете на домашни фирми.
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#4748 Posted: 21-Mar-2009 at 18:13 |
Нашите новинари се навистина многу апаши, само да се пишело нешто, па ни гугл не знаат да го отворат да побараат нешто. Извинете за српскиот, и за латиницата но еве ја веста од официјалното мрежно место на ЈАТ:
Partnerstvo na višem nivou između Jat Airwaysa i MAT-a
Juče
su u Skoplju počeli pregovori o strateškom partnerstvu i ulasku Jat
Airwaysa u vlasnički udeo makedonske nacionalne aviokompanije MAT. Na
sastanku je, osim dogovorene komercijalne saradnje na najvišem nivou,
razmatrana i mogućnost tehničkog održavanja MAT-ovih aviona u Jat
Tehnici.
U naredne dve nedelje komisija sačinjena od eksperata dve
aviokompanije izradiće predlog o procentu vlasničkog udela Jata u
makedonskoj aviokompaniji. Osnov za dogovor dve strane su pronašle u
relanom dugovanju MAT-a prema Jatu u vrednosti od 10 miliona dolara. Na
ovaj način Jat postaje akcionar makedonskog partnera.
Srpska nacionalna aviokompanija Jat Airways još jednom potvrđuje
svoje opredeljenje da se razvije u regionalnog lidera spremnošću da
svojim većim prisustvom na ovom tržištu pruži i unapredi usluge
putnicima iz Makedonije kojih godišnje ima oko 600 000.
| http://www.jat.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/28157.htmlP.S. Што се однесува за компанијата, срам несрам, нема таква работа, таа е приватна компанија и ако сака може да го продаде капиталот во Северна Кореја, никој не смее да се меша тука. Освен доколку државата има некој процент секако или ако дава субвенции, тогаш би требало да има некој договор потпишано за тоа што смее, а што не смее. Но мислам дека е целосно приватна фирмава. А за името Македонски Авиотранспорт, па и во Грција има многу, многу фирми со претставка македонски (пр. македонски јајца, македонско млеко, македонски весник итн.) но ни 1% од нив не се ни големи, ни профитабилни (баш спротивното), едноставно кој сака си го користи името. Така што коментарите што ги слушам дека МАТ било срамота да се вика Macedonian Airlines апсолутно не се издржани, тоа си е име, не значи дека најдобриот само треба да се вика македонски.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#4749 Posted: 21-Mar-2009 at 17:07 |
па немораше, не е срам во приватна компанија некој да има акции, во моментов гледано финансиски ова е прилично оправдан чекор на МАТ, инаку дали и утре ќе го задржи правото да биде знаменосец како компанија тоа незнам, но доколку нема некои законски ограничувања кој се може да биде национален превозник, тогаш не гледам некој резил зошто ЈАТ да не си го наплати долгот со компензација. значи исто како со сведмилк или макстил така и со мат, не е изводливо државата да ги крпи бизнис грешките на приватните компании, макар биле истите и знаменосци.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#4750 Posted: 21-Mar-2009 at 16:48 |
sram za makedonija a za ova vladata e kriva deka: treba da im pomognit na mat deka ne ja smenat imeto, (sto znaci ne ja smenat poradi makedonija ( sto ja cuva ZA INDENTITETOT na makedoncite) ..... i ne odat vo grcki stapici
izvinite ama morase.....
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#4751 Posted: 21-Mar-2009 at 04:49 |
ЈАТ го презема МАТ?!
Според пишувањето на српските медиуми, на овој начин МАТ ќе го подмири долгот кон ЈАТ од над 10 милиони долари
Српскиот
национален авиопревозник ЈАТ ервејз наскоро ќе стане сопственик на дел
од акциите на МАТ. Ова го договориле во Скопје првите луѓе на двете
авиокомпании, Саша Влаисављевиќ, претседателот на Управниот одбор на
ЈАТ и Златко Петровски, генералниот директор на МАТ. На тој начин МАТ
ќе го подмири повеќегодишниот долг кон ЈАТ, кој надминува 10 милиони
долари.
Според пишувањето на српските медиуми, постигнат е договор за
стратешко партнерство, а формирана е и работна група која за 30 дена
треба да процени дали ЈАТ ќе стане мнозински или малцински сопственик
на македонскиот авиопревозник. Разгледувана е и можноста МАТ-овите
авиони да ги одржуваат техничари на ЈАТ. -Пазарот што МАТ го
покрива има потенцијал од 600.000 патници годишно. Особено внимание
обративме на потенцијалот кој МАТ го има благодарение на иселениците од
Австралија и Канада. ЈАТ би можел со својата мрежа да ги покрива тие
патници - изјавил Влаисављевиќ по средбата. МАТ се наоѓа во тешка
финансиска криза поради што го конзервираше еден од двата авиони и сега
опслужува три дестинации - Цирих, Виена и Истанбул со само еден авион.
Пред три и пол месеци ЕУРОКОНТРОЛ му забрани на МАТ да лета на
дестинации во Италија и Германија поради неплатени камати што датираат
од времето на воениот конфликт во Македонија. МАТ има долгови и кон
Агенцијата за цивилно воздухопловство од 2 милиони евра и околу 3,8
милиони евра кон скопскиот и охридскиот аеродром.
И на ЈАТ ервејз не и цветаат рози. Компанијата лани направи загуби
од околу 25 милиони евра. Според Влаисављевиќ, над 20 милиони евра се
загубени поради високите цени на керозинот, а остатокот поради набавка
на резервни делови. Тој очекува дека годинава, со цена од околу 40
долари за барел нафта, ЈАТ нема причина да прави загуби, а компанијата
од наредната година би можела да работи со профит и со сегашната флота.
Влаисављевиќ најавува скусување на трошоците преку намалување на бројот
на вработени од сегашните 1.697 на 1.200. За доброволно заминување од
ЈАТ со отпремина од 300 евра по година работен стаж, досега се
пријавиле околу 300 вработени. Според светските стандарди, ЈАТ со
постојниот број на авиони и бројот на патнички седишта, треба да има
помеѓу 800 и 850 вработени. Скусување има и во платите на менаџерите на
ЈАТ кои во последните девет месеци се намалени во просек од 20 до 30
проценти. Покрај од МАТ, српскиот авиопревозник има побарувања и
од компанијата Сосолисо од Нигерија, Вест африкан ерјанс од Бенин, како
и од АДЦ Ерлајнс од Нигерија.
МАТ демантира, со српскиот превозник биле "стратешки партнери" Од
МАТ го демантираат пишувањето на српскиот весник "Вечерње новости", а
на кои се повика ВЕЧЕР дека ЈАТ ќе го преземе МАТ поради високи долгови
и камати. Од МАТ потврдуваат дека меѓу двете компании е постигната
начелна согласност за стратешко партнерство што ќе претставува
продолжување на претходната десетгодишна успешна соработка која извесен
период била прекината поради некои отворени прашања. За тоа од двете
страни биле формирани посебни работни групи. - Стратешкото
партнерство подразбира долгорочна деловно-техничка соработка меѓу двете
компании во насока на користење на воздухоплови, одржување на авионите
на МАТ во ЈАТ-техника, обука на кадар и заеднички комерцијални проекти
со што се очекува отворање на нови дестинации и искористување на
потенцијалот на двата пазари. Отворена е можноста и за учество на ЈАТ
во капиталната структура на МАТ - велат од компанијата.
За влез во капиталната структура на МАТ, се заинтересирани уште две
странски авиокомпании и еден инвестициски фонд и некои од овие
преговори, велат од компанијата, се во завршна фаза. http://vecer.com.mk/?ItemID=114D32E78A4B1741B6CF52B5F2D4791C |
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#4752 Posted: 18-Feb-2009 at 00:39 |
МАТ остана со два авиона
МАТ го врати авионот „бомбардие 900“ што беше набавен минатата
година поради големите трошоци за одржување. Авионот два дена се наоѓа
во Љубљана, каде што ќе биде конзервиран и ќе стои во базата на
„бомбардие“. Овој потег, според надлежните во компанијата, е резултат
на намалениот обем на сообраќај што е карактеристичен за оваа сезона,
но и поради познатите проблеми кои домашниот авиопревозник ги има со
Еуроконтрол. Сепак, велат во компанијата, се планира авионот во јуни да
биде вратен на скопскиот аеродром според потребите за летање во летната
сезона, која почнува на крајот на март.
Во меѓувреме,
редовните линии кон Виена, Цирих и Истанбул ќе бидат сервисирани со два
авиона „боинг“, чие одржување компанијата ќе ја чини многу помалку. Во
МАТ велат дека немаат никакви проблеми во одржувањето на линиите.
„Совпаѓање
во летовите единствено ќе има утре, а потоа се' ќе се одвива според
утврдениот ред на летање. Поради забраната за летање кон Германија и
Италија, МАТ сега практично лета само кон Виена, Цирих и Истанбул.
Новиот ред на летање ќе биде конципиран според бројот на патници и
обемот на сообраќај“, соопштуваат во МАТ.
Засега, и покрај
големата криза со која се соочуваат, од МАТ не побарале помош од
државата. И покрај падот на обемот на работа, нема најави дека Владата
ќе интервенира со финансиска помош. (С.Н.) |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=15ECD3905FEEA54E814048A18F84931F
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#4753 Posted: 13-Feb-2009 at 03:36 |
 Еве поопширно, а спомната е и гласината дека се подготвува влез на странски инвеститор, но за жал уште никакви детали околу тоа.
МАТ под притисок да го смени името
Грчкото лоби не' уценува ако сакаме да го решиме спорот со Еуроконтрол, кој ни ги забрани летовите кон Германија и Италија поради камати на долгови направени во време на кризите во 1999 и 2001 година, велат во авиокомпанијата

Врз Македонски авиотранспорт (МАТ) се врши силен притисок од грчкото
лоби да го промени името ако сака брзо да го реши проблемот со
Еуроконтрол, кој им ги забрани летовите кон Германија и Италија поради
долгови, велат во авиокомпанијата.
Според раководството на МАТ,
забраната од Еуроконтрол и актуелната светска криза се причина за
тешката финансиска состојба на редовниот авиопревозник, поради која ќе
бидат принудени да отпуштат околу 40 отсто од 180-те вработени. МАТ ќе
ги намалува и трошоците и со промени во флотата, при што ќе се
изнајмуваат постојните авиони „бомбардиер ЦРЈ-900“ и „боинг 737-500“ и
ќе се користат помали и поекономични воздухоплови.
Според
раководството на МАТ, грчкото лоби е очигледно премногу силно, така што
ниту обидите на МАТ ниту официјалното барање испратено од Владата до
Еуроконтрол за решавање на проблемот не резултирале.
- Иако
Македонија е земја-членка на Еуроконтрол, институцијата, што е
преседан, не ја ни удостои Владата да и' одговори на писмото испратено
на 18 декември лани. Во писмото ни се дава поддршка и се бара да се
најде целисходно решение за проблемот што не ни штети само нам, туку
има и директни економски последици за целото стопанство - велат во
МАТ.Според првите луѓе на авиокомпанијата, долгот кон Еуроконтрол од
1,3 милион евра е врз основа на камати и датира од кризните 1999 и 2001
година, кога имаше прекини во редовните линии кон скопскиот аеродром.
Како
последица од светската економска криза, МАТ се соочува со драстично
намалување на патници од дијаспората, но и во ударните термини за време
на новогодишните и врските празници. Ограничувачки фактор за да се
зголеми бројот на патници е и визниот режим со ЕУ. МАТ лани врз основа
на процените дека Македонија ќе влезе во НАТО и дека ќе има уште
поголеми инвестиции, подготви деловен план за следните години со кој се
предвидуваше да се зголеми флотата со нови воздухоплови.
-
Намалени се деловните патувања, а и гастарбајтерите поретко доаѓаат
дома. Принудени сме да ги промениме деловните планови. Досега не сме
побарале парична помош од Владата, но планираме. Ќе се обидеме да
опстанеме сами, но мора да го намалиме бројот на вработени за 70 луѓе -
велат од МАТ.Во МАТ се надеваат на поддршка од Владата со најавените
субвенции за туристичките оператори кои ќе донесат странски туристи во
земјава. Раководството на компанијата потврди дека се водат интензивни
разговори со странски партнер за купување на МАТ, но не открива детали
во интерес на зделката.
Марјан Блажевски |
http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=EA45A66E772C0A4E9DE44C70B4197B83&arc=1
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#4754 Posted: 11-Feb-2009 at 17:17 |
Originally posted by my Macedonia
procitav kaj alsat m pisuvase ama samo na albanski
tamu pisuvase : Ndërroni emrin e kompanisë dhe do ti zgjidhim të gjitha problemet. Kështu u kanë urdhëruar drejtuesve të 'MAT'-it zyrtarë të 'EuroControl' sto znaci smenete ja imeto na kompanijata za da gi resime site problemi.Vaka mu rekole na direktorot na MAT od EuroControl
ako izleze podocna na makedonski ce ja postiram |
прочитав за тоа и на А1. Уште една демонстрација на европската лицеменрна политика која не е вредна да се коментира тука.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#4755 Posted: 11-Feb-2009 at 17:16 |
procitav kaj alsat m pisuvase ama samo na albanski
tamu pisuvase : Ndërroni emrin e kompanisë dhe do ti zgjidhim të gjitha problemet. Kështu u kanë urdhëruar drejtuesve të 'MAT'-it zyrtarë të 'EuroControl' sto znaci smenete ja imeto na kompanijata za da gi resime site problemi.Vaka mu rekole na direktorot na MAT od EuroControl
ako izleze podocna na makedonski ce ja postiram
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#4756 Posted: 23-Jan-2009 at 11:49 |
Значи не е се во рацете на ТАВ. Не зависи толку директно од ТАВ дали ќе донесе јаки компании, треба малце и дома да се поработи на тоа!
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#4757 Posted: 23-Jan-2009 at 11:48 |
ТАВ бара силен МАТ |
Македонската
влада, која треба да назначи свој претставник во одборот на директори
во МАТ, нема да учествува во разговорите за продажба што се водат од
оваа авионска компанија со неколку компании од странство. Потпишувањето
на договорот од Министерството за транспорт и врски со кој на МАТ му се
„продолжува“ правото на редовен авиопревозник во воздухопловните
кругови беше протолкувано како обид на Владата за продажба на
македонската компанија, која минатата година имаше повеќе проблеми со
нередовното намирување на обврските кон „Еуроконтрол“ и домашните
аеродроми.
- МАТ е приватна компанија и ние нема да се мешаме во
нивните разговори за продажба. Претставникот на Владата не е избран и
за тоа ќе се одлучува на владина седница. Нашата намера е да го
либерализираме авионскиот пазар и да се олесни влегувањето на други
авиокомпании, по реконструкцијата на нашите аеродроми од турски ТАВ -
ни изјавија од Министерството за транспорт и врски. Извори на
авиокомпанијата велат дека три реномирани авиокомпании биле
заинтересирани за влегување во МАТ. Неофицијално, тоа биле две европски
авиокомпании и една надвор од европскиот континент.
- Интересот
на ТАВ е да има силна и стабилна домашна компанија што ќе организира
редовен авиосообраќај. Странските компании не можат да го обезбедат
тоа, зашто тие се заинтересирани само за атрактивни линии - велат од
МАТ. |
http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabID=2&fCat=1&EditionID=297&top=1&ArticleID=16276 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#4758 Posted: 09-Jan-2009 at 00:35 |
За МАТ заинтересирани три авиокомпании и еден фонд
Три големи авиокомпании и еден инвестициски фонд се заинтересирани
за влез во капиталната структура на МАТ, дознаваме од извори во
авиосообраќајот.Од авиокомпанијата ја потврдуваат оваа информација, но
засега не ги откриваат имињата на потенцијалните инвеститори, ниту
детали за начинот на кој би се реализирала инвестицијата.Според истите
извори, без разлика што во моментов „Македонски авиотранспорт“ се
соочува со проблеми, заинтересираноста за нашиот авиопревозник
произлегува од фактот што, од една страна МАТ е редовен авиопревозник
во Македонија кој ги има досегнато сите светски стандарди во
авиосообраќајот, а од друга што нашата земја е интересен пазар со
големи развојни потенцијали во авиосообраќајот.
Потврда за
исполнување на високите стандарди во дејност е што пред некој месец
компанијата се здоби со ИОСА сертификатот што го вбројува МАТ во
списокот на најбезбедни авиокомпании. Со тоа се отвораат вратите за
неограничена соработка со сите други авиокомпании и тоа во највисоки
форми на комерцијална соработка. Истовремено, географската поставеност
на земјава во регионот ја прави Македонија интересен пазар со големи
потенцијали. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8DF0B88A50D1F54082EFB3FB4B21292E |
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#4759 Posted: 08-Jan-2009 at 15:02 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#4760 Posted: 08-Jan-2009 at 13:43 |
|
|
 |