build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 14-Jun-2015 at 09:36
Има доста апсурдни одговори кога се полага возачкиот испит. На пример, на прашањето „Што треба возачот да стори кога врне дожд и кога има вода на коловозот“, одговорот е дека треба да ја намали брзината за да не ги испрска пешаците. Е сега, кажете ми кога последен пат не ве испрскале.
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 14-Jun-2015 at 09:09
Originally posted by jyvation

Што те чуди прашањево.Ако се качиш во патнички автобус на запад нема да тргне додека сите не ги врзат појасите.


Дали си ги видел автобусите во кои се превезуваат деца во Македонија?
Зарем мислиш дека такви крнтии имаат вградено појас на секое седиште?

Затоа и ме чуди прашањето. Ако е така како што е наведено, тогаш автобус кој вози групи деца без вграден заштитен појас треба да биде исклучен од сообраќај, а сопственикот на автобусот да добие кривична пријава. Бидејќи вакво нешто никогаш не се случило, сметам дека одговорот на прашањево е апсурден.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 14-Jun-2015 at 02:19
Добро, Австралија и Нов Зеланд не ги очекував во „западни“, ама сепак се развиени. Штом така, јас сум бил во многу други „западни“, како Јапонија, Кореја, и блискоисточните (богати) земји, таму па сите автобуси од азиско производство имаат појаси на секое седиште.

Целта ми е, патем, да кажам дека сметам дека појасите и за патниците се нормална работа, бидејќи исто како што во авионите ги има за да те заштитат од летање низ кабина при некоја помала несреќа, така и во автобусот ги има за да ти го спасат животот, или барем ребрата и рацете од некој судир со помал интензитет.

Edited by гитардемон - 14-Jun-2015 at 02:21
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 14-Jun-2015 at 00:45
Зборувам за САД, Канада, Австралија, Нов Зеланд и други. Автобусите во последниве две земји знам дека се сите нови и воопшто не се произведуваат со појаси. А тоа се чини и дека е случај со северноамериканските. А тие што имаат стари автобуси, да било регулатива ќе ги вграделе и во нив. Тоа со староста не е некое објаснување.

Edited by Граѓанин - 14-Jun-2015 at 00:49
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 13-Jun-2015 at 16:56
Тие „најразвиени западни земји“ кои не се во ЕУ може да бидат само САД или Канада, не знам која е редицата земји.

А автобусите што се возат таму во Европа ги нема ни во музеј, така што не ми е јасно за што точно зборуваш.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 13-Jun-2015 at 15:29
Јас сум бил во редица најразвиени западни земји каде не постојат појаси во автобусите. Тие земји не се во ЕУ, па тоа ми укажува дека се работи за регулатива на ЕУ.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 13-Jun-2015 at 12:16
Vo Germanija pojasot na site sedista e obvrska i vozacite pred trgnuvanje sekogas potsetuvaat deka treba da se vrzat patnicite no toa na kraj e ostaveno na sovesta na patnicite. I stvarno neznam sto ima tolku cudno vo prasanjeto.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 13-Jun-2015 at 11:30
Originally posted by jyvation

Што те чуди прашањево.Ако се качиш во патнички автобус на запад нема да тргне додека сите не ги врзат појасите.


Не е дека нема да тргне, меѓутоа има појаси на сите седишта и има сигнал кој те предупредува во текот на патувањето ако немаш ставено појас. Бар јас тоа го сретнав во земјите од Бенелукс.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 12-Jun-2015 at 17:15
Што те чуди прашањево.Ако се качиш во патнички автобус на запад нема да тргне додека сите не ги врзат појасите.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 12-Jun-2015 at 15:23
Одговорот на прашањето 895 од тестови со точни одговори за полагање за возачка дозвола дали е некаква зафрканција!?

http://mvr.gov.mk/vozacka-testovi/Testovi-so-tocni-odgovori/mk/prasanjaMK.htm

Прашањето е:

Кај автобусите со кои се превезуваат групи деца, сигурносниот појас треба да биде вграден:

          а) само на седиштата за возачот и совозачот
          б) на сите седишта
          в) само на седиштата, пред кои не се наоѓаат други седишта

И точниот одговор е, замислете, под б - на сите седишта.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 26-May-2015 at 08:57
Во меѓувреме, стигнуваат вести од Зоната на самракот:

ЈСП СЕ' УШТЕ НЕ ЗНАЕ КОЈ ЌЕ ГИ ИЗРАБОТИ ЕЛЕКТРОНСКИТЕ БИЛЕТИ

Новиот систем за наплата во автобусите на јавниот превоз треба да биде пробно пуштен веќе во јуни

Јавното сообраќајно претпријатие се' уште нема избрано фирма која ќе ги изработи новите билети што ќе бидат во оптек со електронската наплата. Ги нема утврдено ниту локациите за 61 продажно место за картички и за надополнување, ниту, пак локациите за три автономни автомати за издавање и дополнување на картичките. Само еден месец пред најавеното пробно воведување на АВЛ-системот, ништо не е прецизирано.

А, како што најавија Градот и ЈСП, во септември и официјално ќе стартува електронската наплата во 384 автобуси на ЈСП и во 116 приватни автобуси. Од претпријатието велат дека на неодамнешниот колегиум само се разговарало за ова, но оти се' уште ништо не е прецизирано. Ќе бидат ли завршени сите постапки до тогаш, останува да се види.

Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=4DC01B41BA76A74E9AB37C5F5CA3C3E4
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 12-May-2015 at 21:50
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 17-Feb-2015 at 00:57
Originally posted by phenomenon

Originally posted by zabegan


... а згора на тоа, треба секој ден да ги трпам глупостите на луѓе кои не се од Скопје, за тоа како владата не купила автобуси за нив, а купила за мене, како мене владата секој ден да ме опсипува со злато инаку нормално дека јавниот градски превоз, е одговорност на градот...


И не само што Владата не купила автобуси за другите градови во Македонија кадешто се одвива градски превоз, туку нивните пулени ЈСП без никаков срам, со огромна дрскост и потценување им ги даваат како подарок нивните крнтии на другите градови.



А некои завршија и кај локалните `старо железо` компании
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 11-Feb-2015 at 12:20
Originally posted by zabegan


... а згора на тоа, треба секој ден да ги трпам глупостите на луѓе кои не се од Скопје, за тоа како владата не купила автобуси за нив, а купила за мене, како мене владата секој ден да ме опсипува со злато инаку нормално дека јавниот градски превоз, е одговорност на градот...


И не само што Владата не купила автобуси за другите градови во Македонија кадешто се одвива градски превоз, туку нивните пулени ЈСП без никаков срам, со огромна дрскост и потценување им ги даваат како подарок нивните крнтии на другите градови.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 11-Feb-2015 at 01:22
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...
рандом автобус фаќаш ако ептен се брзаш, си пропуштил државен (па се надеваш на почестите приватни) и си на многу кратка релација која се поклопуваама за се друго секој просечен човек е одлучен далеку пред да стигне до автобуска, за тоа која линија и од кој превозник ќе бидепа дури и вака веќе најголем дел од луѓето се строго одлучни околу тоа дали ќе користат приватен или градски превози фала богу, точно е тоа дека јавен превоз не се либерализира и дека треба да постои едно сериозно претпријатие во соработка со градот... ама со оглед на тоа какво несериозно и загубарско претпријатие е ЈСП, приватните превозници (иако се дива лига) се единственото нешто што го тера ЈСП да не се однесува како тотален дебил и да има барем малку трошка почит за патниците од кои го собира профитот (особено со бесплатниот превоз)прво потребна е целосна реформација на ЈСП под притисок на градот и владата, па после ќе збориме за друго
JSP e "osuden" da bide zagubar. Ednostavno cenata na biletot e preniska. Inaku se soglasuvam deka na JSP i' e potrebna celosna reformacija, no nikako ne se soglasuvam toa da bide pod pritisok na Vladata. Zosto vladata da se mesa vo JP osnovano od "Grad Skopje"? Zosto Vladata (da) se mesa sekade i (da) dava pari za gradsko javno pretprijatie. Nema nikakva osnova cela Makedonija da plaka za gradskiot prevoz vo Skopje! Eve dokolku "Grad Skopje" ima finansiski kapacitet (bez mesanje na Vladata), gradskiot prevoz neka go napravi besplaten za Skopjani (kako sto e vo Talin). Togas privatnicite ke se samoukinat
секако, цената на билетите треба да се зголеми за три пати, бидејќи ЈСП е одговорност на потрошувачите... Roll%20eyes
инаку, застани малку, ја спомнав владата поради досегашните нејзини иинвестиции во ЈСП... кога веќе се нафатија на инвестирање и купување на бескорисни украински и кинески канти, можеа да исфорсираат и реформација на ЈСП
...вака инаку јас ништо не добивам, нити соодветен возен парк, нити нови и заменети линии, нити нови услуги, а сеуште фрлам пари во празно, а згора на тоа, треба секој ден да ги трпам глупостите на луѓе кои не се од Скопје, за тоа како владата не купила автобуси за нив, а купила за мене, како мене владата секој ден да ме опсипува со злато

инаку нормално дека јавниот градски превоз, е одговорност на градот...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 11-Feb-2015 at 00:21
Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...
рандом автобус фаќаш ако ептен се брзаш, си пропуштил државен (па се надеваш на почестите приватни) и си на многу кратка релација која се поклопуваама за се друго секој просечен човек е одлучен далеку пред да стигне до автобуска, за тоа која линија и од кој превозник ќе бидепа дури и вака веќе најголем дел од луѓето се строго одлучни околу тоа дали ќе користат приватен или градски превози фала богу, точно е тоа дека јавен превоз не се либерализира и дека треба да постои едно сериозно претпријатие во соработка со градот... ама со оглед на тоа какво несериозно и загубарско претпријатие е ЈСП, приватните превозници (иако се дива лига) се единственото нешто што го тера ЈСП да не се однесува како тотален дебил и да има барем малку трошка почит за патниците од кои го собира профитот (особено со бесплатниот превоз)прво потребна е целосна реформација на ЈСП под притисок на градот и владата, па после ќе збориме за друго
JSP e "osuden" da bide zagubar. Ednostavno cenata na biletot e preniska. Inaku se soglasuvam deka na JSP i' e potrebna celosna reformacija, no nikako ne se soglasuvam toa da bide pod pritisok na Vladata. Zosto vladata da se mesa vo JP osnovano od "Grad Skopje"? Zosto Vladata (da) se mesa sekade i (da) dava pari za gradsko javno pretprijatie. Nema nikakva osnova cela Makedonija da plaka za gradskiot prevoz vo Skopje! Eve dokolku "Grad Skopje" ima finansiski kapacitet (bez mesanje na Vladata), gradskiot prevoz neka go napravi besplaten za Skopjani (kako sto e vo Talin). Togas privatnicite ke se samoukinat
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 10-Feb-2015 at 19:56
Originally posted by Тркало

Oбид број 3

Во среда стартуваат двете нови градски линии на „Галеб“ кои периферијата ќе ја поврзат со центарот на Охрид



Вести | Охрид | 05.10.2014 15:35Посети : 277

Најголемиот автопревозник АД „Галеб“ -Охрид, во среда, 8-ми октомври воведува две нови градски линии кои ќе ги поврзат периферните делови од градот со централното подрачје.

Првата линија ги опфаќа: населбата „Гоце Делчев (Бараки), Стобекс - Видобишта, улица 7- ми Ноември, булевар Туристичка (Од зграда Печијаре до кружниот тек на пресекот со улица АСНОМ), болница, Момчило Јорданоски.

На втората линија автобусите на „Галеб“ ќе сообраќаат од Меѓуградската автобуска станица, булевар Железничка, булевар Туристичка (Плаво бели згради), улица Јане Сандански (Гимназија), Питу Гули - автобуска станица, односно Железничка.

Автобусите на „Галеб“ на споменатите линии ќе возат по симболична цена од само 20 денари.

Воведувањето на двете нови градски линии ќе им овозможи на граѓаните на Охрид од поодалечените населби подобра комуникација со центарот на градот, и ќе им го олесни секојдневното движење до работа, школо, пазар или чаршија.


© 2014 Ohridnews.com


Изненадувачки е бројката на патници или барем вака ова последниве дена по ладново време.Тешко беше да фатиш место денес и вчера после 4 попладне.И изненадувачки точни се линиите за нашиот менталитет.

http://tvm.mk/vesti/ohrid/20013-treta-gradska-linija
Овде малку насловот е стандардно новинарски изместен, забелешките се за дополнување на едната линија со Факултетот за туризам/средното угостителско и мостот Б. Извори.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 10-Feb-2015 at 13:40
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...


Ако имаш картичка со повеќе возења исто ти се фаќа дали државен или приватен.
Тоа плус што приватниве отвораат врата на семафори и качуваат патници.Сеуште е тоа така и не верувам да се искорени.
Либерализираниот превоз кај нас врши работа во отсуство на алтернативи.Но треба некој правилно да го менаџира за да не крахира ЈСП секоја година.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 10-Feb-2015 at 12:59
Не знам за другите, но јас кога студирав и работев во Скопје, а и сега кога идам, се возам претежно со приватни автобуси. Ем се побрзи, ем нема пензионери и за петнаесетина години, од кои десет безмалку секојдневно возење, сум присуствувал само на еден инцидент кога возач на приватна 23 исфрли од автобус двајца повозрасни пијани патници кои зборуваа како навиени и му пречеа во возењето.

А во ЈСП што имаш? Безобразни пензионери, тепачки помеѓу средношколци, џепчии...

Навистина тешко да направиш избор во кој автобус да се качиш доколку дестинацијата до која одиш ти е покриена и со приватна линија.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 10-Feb-2015 at 02:55
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...
рандом автобус фаќаш ако ептен се брзаш, си пропуштил државен (па се надеваш на почестите приватни) и си на многу кратка релација која се поклопува
ама за се друго секој просечен човек е одлучен далеку пред да стигне до автобуска, за тоа која линија и од кој превозник ќе биде
па дури и вака веќе најголем дел од луѓето се строго одлучни околу тоа дали ќе користат приватен или градски превоз

и фала богу, точно е тоа дека јавен превоз не се либерализира и дека треба да постои едно сериозно претпријатие во соработка со градот... ама со оглед на тоа какво несериозно и загубарско претпријатие е ЈСП, приватните превозници (иако се дива лига) се единственото нешто што го тера ЈСП да не се однесува како тотален дебил и да има барем малку трошка почит за патниците од кои го собира профитот (особено со бесплатниот превоз)
прво потребна е целосна реформација на ЈСП под притисок на градот и владата, па после ќе збориме за друго
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.816 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.