![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 84> |
Author | |
100X ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2016 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Отворете ја картата на Македонија и побарајте го Прохор Пчински а потоа побарајте ја најблиската црна точка со која се означува град на картата и се ке ви стане јасно. Црна точка всушност и е многу добра ознака за Куманово, метафора дури.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Потполно се слагам со тебе за Прохор , на неколку пати сум и јас имам прашувано зошто на никој не му текнува за тој пат и премин и не се реконструираат , сум бил пред некоа година таму поминав , беше ужасно баш како што кажуваш и ти , жива срамота едноставно кажано брука , жив страм е па туристи да поминуват таму и кој ќе им биде впечатокот , коа граничен премин треба да биде пример кога влегуваш во една држава ,самото лице на таа држава се гледа уште на самиот премин, без разлика што е алтернативен , треба да биде фунционален и како што доликува на секоја нормална држава да биде во нормална состојба ,ни ту на претходната власт им текна за ова а не верувам дека ќе им текне и на новите , дај боже да сум грешка ама не сум ни малце оптимист дека некој ќе го среди патот а и граничниот премин да се дотера барем на едно завидно ниво.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Година дена подоцна, повторно со велосипед од Скопје до манастирот Прохор Пчињски во Србија.
Прашањето е дали некогаш некоја Влада ќе го има за приоритет овој државен пат, кој води до еден од столбовите на македонската држава, манастирот Прохор Пчињски, до музејот во Пелинце, воедно и до меѓународен граничен премин, кој исто така е во целосна запуштена состојба. Патот е до толку катастрофален, што нема никаков слој останато од него, буквално камењата со малку асфалт е на него, вистинска тортура за возење. Граничниот премин пак се состои од еден киоск, кој е царинарница, пасошко и што уште не, и до него уште два три празни контејнери, чешма, две рампи, асфалтот како погоре, треви на сите страни, буквално како да влегуваш во Руанда. Денес, влегуваат Холанѓани со кампинг-возила, па мене ме фати срам за тоа кој ќе им биде првиот впечаток на нив. Воедно, на пат до таму, а поради последиците на патот, еден од групата влета во кратер и се преврте целосно, со што имаше помали исеченици, но граничниот премин е до толку очаен, што дури ни прва помош немаа кај себе, па така странци ни помогнаа ![]() Ова чисто да излезете малку од сонот за огромните инвестиции во патната инфраструктура, нека намалат малку не мора навистина. Не сакам вмровски коментари дека не можела минатата Влада сегде да стигне, аман од тоа, 11 години беа на власт, 11 пати биле до Пелинце со луксузните возила. |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Поточно и искрено немам до сега видено , браво , чист одговор на место , кратко и јасно
![]() |
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
еднаш седнав да гледам телевизија и одма ЛАЖАТ, господинот Паљоши излага дека Владата го распишувала тендерот за патот демир капија смоквица и го направила за да не учестува ниедна македонска фирма за да делела пари.
Вистината е дека ЕИБ даде 90% од парите и критериумите на тендерот ги даде еу заедно со банката и ги направи такви големи за да парите останат во нивна фирма, шо е типична еу политика, јас ги давам парите ама мои фирми ке работат, вашите ке бидат подизведувачи, а ќарот ке го земат големите секако и провизиите. и уште еднаш ако отворам тв 24 јас ке се утепам сам. исто е и со кинеските пари, они ти дават они ти поставуват правила |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Не знам дали по тој редослед почнало перењето, но во право си дека се переле пари. За последната реченица, ќе видиме како ќе биде во иднина.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Sto bagra ste vie pa pa pa. Prvo se perea pari preku Skopje 2014, pa preku subvencii, pa preku spomenici, pa sega preku infrastrktura. Zatoa vie nisto ne gradite izgleda za da nema perenje na pari. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Возевме до Ресен пред неколку месеци и асфалтот навистина одличен освен на некој места каде што не беше чепнат ,се надевам дека и таму го обновиле.
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Добри поенти за патната и железничката мрежа во Македонија, особено од господинот Палоши:
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Битола-Ресен-Буково
Регионалниот пат Битола-Ресен-Буково е во завршна фаза, а асфалтирана е целата делница од 27 километри. Инвестицијата е вредна 5,9 милиони евра и до пуштање на патот останува само поставувањето на сигнализацијата. ![]() фото: миа.мк, текст: вечер.мк Уште неколку фотки од фб профилот на Владо Мисајловски: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Зошто така мислиш , што не е во ред малце подетално објасни? јас поминав за Мај таму ама не обрнав толку внимание ... |
|
![]() |
|
bakigvg ![]() Newbiе ![]() Joined: 03-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
![]() ![]() |
Вчера ја возев трасата од Прдејци спрема Смоквица и можам да кажам дека сум разочаран од изведбата, се прашувам толку ли не не бива ? Само што заврши тој дел од патот и се уклучивме на изведбата на Актор во делот на Смоквица, разлика небо и земја.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
А регионалниот пат Прилеп-Битола кога ќе започне да се реконструира , немам видено никакви најави ..Иначе денеска почна со реконструкција и на патот Росоман-Кавадарци , тоа што беше најавено се остварува
![]() Edited by WolfLeader - 18-Apr-2017 at 19:11 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Започна реконструкцијата на стариот пат Прилеп-Битола
![]() ![]() Деновиве интензивно се одвива втората фаза од реконструкцијата на стариот пат Прилеп-Битола, Р106, поточно од н.м. Тополчани кон Прилеп во должина од 5 км. Инвестицијата изнесува 15 милиони денари, а парите се обезбедени од Владата и Јавното претпријатие за државни патишта. ![]() http://setaliste.com.mk/vesti/pinfo/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%82/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
http://www.granit.com.mk/mk/reconstruction-and-rehabilitation-of-the-road-veles-kadrifakovo-stage-3/#prettyphoto[group]/26/
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ММФ: ПАТНАТА МРЕЖА ВО МАКЕДОНИЈА ПОЛОША ОД ЗЕМЈИ СО СЛИЧНИ ПРИХОДИ
Патната мрежа во Македонија е полоша од повеќе земји кои имаат слично ниво на приходи, укажува Меѓународниот монетарен фонд во својот најнов извештај за Македонија, во посебен дел наменет за инвестициите во инфраструктурата. Монетарците и' сугерираат на земјава дека треба да работи на подобрување на транспортната патна и железничка мрежа. Забележуваат дека во Македонија големите јавни проекти доведоа до брзо зголемување на јавниот долг, и иако неговото ниво не е премногу високо за вознемиреност, може да предизвика фискални ризици. „Македонија се соочува со силна потреба за сообраќајна инфраструктура. Признавајќи го тоа, Владата значително ги зголеми инвестициите во инфраструктурата во последните неколку години. Четирите тековни инвестиции во патната и железничката инфраструктура од 2 до 3 отсто од БДП на годишно ниво за 2014-2018 година, веројатно ќе ја зголемат реалната стапка на раст на БДП за 0,5 процентни поени во просек за секоја година во периодот од 2014-2020. Зголемувањето на ефикасноста на јавните инвестиции може да ги зголеми ефектите на раст до 0,8 процентни поени“, се вели во пресметките. Од Фондот се децидни дека добрата поврзаност со остатокот од светот, а и внатре во рамките на земјата, е од суштинско значење за мала, отворена и континентална економија, каде што се очекува извозот да има важна улога во придвижување на долгорочниот раст. Пресметале дека од 2010 до 2015 година, нето-извозот придонесе во просек 0,04 отсто во годишното ниво на раст на БДП, што укажува на значителен простор за зголемување на тој удел. „Индексот на Светска банка покажува дека резултатите од логистиката и инфраструктурата во Македонија се рангираат меѓу најниските во регионот. Квалитетот на патиштата е под просекот во регионот, покажува Извештајот за глобална конкурентност на Светскиот економски форум. Густината на патиштата во Македонија не е ниска според регионалните стандарди, но уделот на асфалтирани патишта е меѓу најниските, според Индикаторите за светски развој на СБ“, велат од ММФ. Додаваат и дека нивниот неодамнешен извештај за Западен Балкан исто така го идентификува подобрувањето на инфраструктурата како еден од петте приоритети во Македонија. Тие велат дека во овој извештај нивната анализа е ограничена на големи проекти, односно тековните три автопатишта и еден железнички проект, кои се во суштината на планот за подобрување на инфраструктурата. Монетарците наведуваат дека тие инвестиции се главно финансирани од Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, како и кинеската ЕКСИМ банка, преку јавно гарантиран долг деноминиран во девизи, и се остваруваат од страна на претпријатија во државна сопственост, како што е Јавното претпријатие за државни патишта, надвор од централниот владин буџет. Од Фондот објаснуваат дека инвестициите во јавната инфраструктура можат да го стимулираат растот преку ефектите на побарувачката и на понудата. Но, додаваат дека ефектот на раст од овие инвестиции е минлив. „Во принцип, јавните инвестиции можат, исто така, да имаат негативно влијание на растот, како што јавното задолжување го истиснува кредитирањето на приватниот сектор. Сепак, овој ефект веројатно ќе биде придушен за Македонија, бидејќи јавниот сектор првенствено се задолжува од странските кредитори до кои приватниот сектор нема пристап“, објаснуваат од Фондот. http://utrinski.mk/?ItemID=875521FA3CCEFA4B9034916F32AC6B60 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Вo наредниот период ќе се отпочне со градба Битола – Жабени – Меџитлија, заедно со обнова и проширување на влезовите во градот Битола.Реконструкција на автопатот Велес-Градско
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Реконструкција на регионалниот пат Корешница – Бистренци
![]() http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/133411145/1?month=10&year=2016&day=31&desc=0 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Новиот пат помеѓу селата Мокрино и Смолари во должина од 5км.
Гледајте од 1:10 минута... |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Ве известуваме дека на ден 18.10.2016 година (вторник) од 21 до 22 часот ќе се изврши привремено затворање на тунелот Демир Капија на државниот пат А1, делница Демир Капија – Гевгелија за сите категории на возила, поради извршување на активности за изградба на јавен пат за време на инспекција за безбедност на патишта – инспекција на тунел Демир Капија. Што треба да значи ова , за каква инспекција станува збор знае ли некој ?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |