build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
100X View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 05-Feb-2016
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote 100X Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 29-May-2017 at 09:12
Отворете ја картата на Македонија и побарајте го Прохор Пчински а потоа побарајте ја најблиската црна точка со која се означува град на картата и се ке ви стане јасно. Црна точка всушност и е многу добра ознака за Куманово, метафора дури.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 29-May-2017 at 01:00
Потполно се слагам со тебе за Прохор , на неколку пати сум и јас имам прашувано зошто на никој не му текнува за тој пат и премин и не се реконструираат , сум бил пред некоа година таму поминав , беше ужасно баш како што кажуваш и ти , жива срамота едноставно кажано брука , жив страм е па туристи да поминуват таму и кој ќе им биде впечатокот , коа граничен премин треба да биде пример кога влегуваш во една држава ,самото лице на таа држава се гледа уште на самиот премин, без разлика што е алтернативен , треба да биде фунционален и како што доликува на секоја нормална држава да биде во нормална состојба ,ни ту на претходната власт им текна за ова а не верувам дека ќе им текне и на новите , дај боже да сум грешка ама не сум ни малце оптимист дека некој ќе го среди патот а и граничниот премин да се дотера барем на едно завидно ниво.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 28-May-2017 at 22:10
Година дена подоцна, повторно со велосипед од Скопје до манастирот Прохор Пчињски во Србија.

Прашањето е дали некогаш некоја Влада ќе го има за приоритет овој државен пат, кој води до еден од столбовите на македонската држава, манастирот Прохор Пчињски, до музејот во Пелинце, воедно и до меѓународен граничен премин, кој исто така е во целосна запуштена состојба.

Патот е до толку катастрофален, што нема никаков слој останато од него, буквално камењата со малку асфалт е на него, вистинска тортура за возење.

Граничниот премин пак се состои од еден киоск, кој е царинарница, пасошко и што уште не, и до него уште два три празни контејнери, чешма, две рампи, асфалтот како погоре, треви на сите страни, буквално како да влегуваш во Руанда. Денес, влегуваат Холанѓани со кампинг-возила, па мене ме фати срам за тоа кој ќе им биде првиот впечаток на нив.

Воедно, на пат до таму, а поради последиците на патот, еден од групата влета во кратер и се преврте целосно, со што имаше помали исеченици, но граничниот премин е до толку очаен, што дури ни прва помош немаа кај себе, па така странци ни помогнаа

Ова чисто да излезете малку од сонот за огромните инвестиции во патната инфраструктура, нека намалат малку не мора навистина.

Не сакам вмровски коментари дека не можела минатата Влада сегде да стигне, аман од тоа, 11 години беа на власт, 11 пати биле до Пелинце со луксузните возила.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 28-May-2017 at 12:48
Поточно и искрено немам до сега видено , браво , чист одговор на место , кратко и јасно
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 28-May-2017 at 08:45
еднаш седнав да гледам телевизија и одма ЛАЖАТ, господинот Паљоши излага дека Владата го распишувала тендерот за патот демир капија смоквица и го направила за да не учестува ниедна македонска фирма за да делела пари.
Вистината е дека ЕИБ даде 90% од парите и критериумите на тендерот ги даде еу заедно со банката и ги направи такви големи за да парите останат во нивна фирма, шо е типична еу политика, јас ги давам парите ама мои фирми ке работат, вашите ке бидат подизведувачи, а ќарот ке го земат големите секако и провизиите.
и уште еднаш ако отворам тв 24 јас ке се утепам сам.
исто е и со кинеските пари, они ти дават они ти поставуват правила
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 26-May-2017 at 16:19
Не знам дали по тој редослед почнало перењето, но во право си дека се переле пари. За последната реченица, ќе видиме како ќе биде во иднина.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 26-May-2017 at 11:33
Originally posted by Staro Skopje

Добри поенти за патната и железничката мрежа во Македонија, особено од господинот Палоши:


Sto bagra ste vie pa pa pa. Prvo se perea pari preku Skopje 2014, pa preku subvencii, pa preku spomenici, pa sega preku infrastrktura. Zatoa vie nisto ne gradite izgleda za da nema perenje na pari.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 25-May-2017 at 19:29
Возевме до Ресен пред неколку месеци и асфалтот навистина одличен освен на некој места каде што не беше чепнат ,се надевам дека и таму го обновиле.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 25-May-2017 at 19:26
Добри поенти за патната и железничката мрежа во Македонија, особено од господинот Палоши:
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 25-May-2017 at 15:49
Битола-Ресен-Буково

Регионалниот пат Битола-Ресен-Буково е во завршна фаза, а асфалтирана е целата делница од 27 километри.

Инвестицијата е вредна 5,9 милиони евра и до пуштање на патот останува само поставувањето на сигнализацијата.



фото: миа.мк, текст: вечер.мк

Уште неколку фотки од фб профилот на Владо Мисајловски:











За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 17-May-2017 at 09:59
Originally posted by bakigvg

Вчера ја возев трасата од Прдејци спрема Смоквица и можам да кажам дека сум разочаран од изведбата, се прашувам толку ли не не бива ? Само што заврши тој дел од патот и се уклучивме на изведбата на Актор во делот на Смоквица, разлика небо и земја.


Зошто така мислиш , што не е во ред малце подетално објасни? јас поминав за Мај таму ама не обрнав толку внимание ...
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 17-May-2017 at 09:19
Вчера ја возев трасата од Прдејци спрема Смоквица и можам да кажам дека сум разочаран од изведбата, се прашувам толку ли не не бива ? Само што заврши тој дел од патот и се уклучивме на изведбата на Актор во делот на Смоквица, разлика небо и земја.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 18-Apr-2017 at 19:10
А регионалниот пат Прилеп-Битола кога ќе започне да се реконструира , немам видено никакви најави ..Иначе денеска почна со реконструкција и на патот Росоман-Кавадарци , тоа што беше најавено се остварува

Edited by WolfLeader - 18-Apr-2017 at 19:11
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 06-Apr-2017 at 07:54
Започна реконструкцијата на стариот пат Прилеп-Битола





Деновиве интензивно се одвива втората фаза од реконструкцијата на стариот пат Прилеп-Битола, Р106, поточно од н.м. Тополчани кон Прилеп во должина од 5 км. Инвестицијата изнесува 15 милиони денари, а парите се обезбедени од Владата и Јавното претпријатие за државни патишта.



http://setaliste.com.mk/vesti/pinfo/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%82/
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 05-Apr-2017 at 15:45
http://www.granit.com.mk/mk/reconstruction-and-rehabilitation-of-the-road-veles-kadrifakovo-stage-3/#prettyphoto[group]/26/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 26-Nov-2016 at 09:38
ММФ: ПАТНАТА МРЕЖА ВО МАКЕДОНИЈА ПОЛОША ОД ЗЕМЈИ СО СЛИЧНИ ПРИХОДИ

Патната мрежа во Македонија е полоша од повеќе земји кои имаат слично ниво на приходи, укажува Меѓународниот монетарен фонд во својот најнов извештај за Македонија, во посебен дел наменет за инвестициите во инфраструктурата. Монетарците и' сугерираат на земјава дека треба да работи на подобрување на транспортната патна и железничка мрежа. Забележуваат дека во Македонија големите јавни проекти доведоа до брзо зголемување на јавниот долг, и иако неговото ниво не е премногу високо за вознемиреност, може да предизвика фискални ризици.

„Македонија се соочува со силна потреба за сообраќајна инфраструктура. Признавајќи го тоа, Владата значително ги зголеми инвестициите во инфраструктурата во последните неколку години. Четирите тековни инвестиции во патната и железничката инфраструктура од 2 до 3 отсто од БДП на годишно ниво за 2014-2018 година, веројатно ќе ја зголемат реалната стапка на раст на БДП за 0,5 процентни поени во просек за секоја година во периодот од 2014-2020. Зголемувањето на ефикасноста на јавните инвестиции може да ги зголеми ефектите на раст до 0,8 процентни поени“, се вели во пресметките.

Од Фондот се децидни дека добрата поврзаност со остатокот од светот, а и внатре во рамките на земјата, е од суштинско значење за мала, отворена и континентална економија, каде што се очекува извозот да има важна улога во придвижување на долгорочниот раст. Пресметале дека од 2010 до 2015 година, нето-извозот придонесе во просек 0,04 отсто во годишното ниво на раст на БДП, што укажува на значителен простор за зголемување на тој удел.

„Индексот на Светска банка покажува дека резултатите од логистиката и инфраструктурата во Македонија се рангираат меѓу најниските во регионот. Квалитетот на патиштата е под просекот во регионот, покажува Извештајот за глобална конкурентност на Светскиот економски форум. Густината на патиштата во Македонија не е ниска според регионалните стандарди, но уделот на асфалтирани патишта е меѓу најниските, според Индикаторите за светски развој на СБ“, велат од ММФ. Додаваат и дека нивниот неодамнешен извештај за Западен Балкан исто така го идентификува подобрувањето на инфраструктурата како еден од петте приоритети во Македонија.

Тие велат дека во овој извештај нивната анализа е ограничена на големи проекти, односно тековните три автопатишта и еден железнички проект, кои се во суштината на планот за подобрување на инфраструктурата.

Монетарците наведуваат дека тие инвестиции се главно финансирани од Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, како и кинеската ЕКСИМ банка, преку јавно гарантиран долг деноминиран во девизи, и се остваруваат од страна на претпријатија во државна сопственост, како што е Јавното претпријатие за државни патишта, надвор од централниот владин буџет.

Од Фондот објаснуваат дека инвестициите во јавната инфраструктура можат да го стимулираат растот преку ефектите на побарувачката и на понудата. Но, додаваат дека ефектот на раст од овие инвестиции е минлив.

„Во принцип, јавните инвестиции можат, исто така, да имаат негативно влијание на растот, како што јавното задолжување го истиснува кредитирањето на приватниот сектор. Сепак, овој ефект веројатно ќе биде придушен за Македонија, бидејќи јавниот сектор првенствено се задолжува од странските кредитори до кои приватниот сектор нема пристап“, објаснуваат од Фондот.

http://utrinski.mk/?ItemID=875521FA3CCEFA4B9034916F32AC6B60
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 21-Nov-2016 at 14:50
Вo наредниот период ќе се отпочне со градба Битола – Жабени – Меџитлија, заедно со обнова и проширување на влезовите во градот Битола.Реконструкција на автопатот Велес-Градско , Ќе започнеме со изградба на уште три нови автопати, од Гостивар до Кичево, од Скопје до Блаце и од Требеништа до Струга, рече Груевски на промоцијата на програмата. Дали ова значи комплетно нов пат од Битола до Меџитлија , бидејќи не пишува обнова и прошивуање на постоечкиот сигурно се мисли на комплетно нов пат што би било одлично .. Како и да е во наредниот период да се остварат сите овие најави би било предобро
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 02-Nov-2016 at 10:10
Реконструкција на регионалниот пат Корешница – Бистренци



http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/133411145/1?month=10&year=2016&day=31&desc=0
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 19-Oct-2016 at 09:05
Новиот пат помеѓу селата Мокрино и Смолари во должина од 5км.

Гледајте од 1:10 минута...

За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 17-Oct-2016 at 16:13
Ве известуваме дека на ден 18.10.2016 година (вторник) од 21 до 22 часот ќе се изврши привремено затворање на тунелот Демир Капија на државниот пат А1, делница Демир Капија – Гевгелија за сите категории на возила, поради извршување на активности за изградба на јавен пат за време на инспекција за безбедност на патишта – инспекција на тунел Демир Капија. Што треба да значи ова , за каква инспекција станува збор знае ли некој ?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 2.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.