![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 35> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ме упатија да тргнам по „рибарската патека“, на која ме престетнува експресниот воз за Гевгелија, и веќе по пеесетина метра можеше да се примети каде води таа патека, висечи мост на Вардар помеѓу пругата и виадуктот од автопатот Е75 Целиот утопен во зеленило и мир кој е „реметен“ едино од звукот на реката. Зеленилото веќе полека се труди да ги спои двете стани од обалата. Да продолжам понатака сигурно ќе ми биде потребно повеќе време да се пробијам нис сето тоа зеленило да би стигнал до сливот на Пчиња во Вардар, па од средината на мостот се враќам назат да од некоја висина го усликам тој дел. И на повраток гледам дека во употреба се два сигнала на оваја делница. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Вардарска клисура – стојалиште Пчиња
Пред мене се појавува стојалиштето само еден електро објек ! Д али вредеше патот до тука ? Тргнувам према ладовината под огромното дрво за мал одмор и размисла на која страна да продолжам. Ми приваѓа мештанин-викендаш, кој повеќе време проведува тука него во Скопје и ми раскажува за згодите и незгодите на ова стојалиште. Погледот ми го влече жената на тремот, ако помисливте дека тоа е неговата сопруга, како и многуте сте се измамиле, тоа е кукла која патниците на оваја релација ги остава стално во недоумица. По подолгиот разговорот и препораките одлучувам каде најпрво да тргнам
![]() Стојалиште Пчиња 41°49'7.83"N 21°40'10.20"E Продолжува Edited by Vladimir P - 06-Dec-2009 at 20:34 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ја напуштам станицата Кадина Река које нема никакво архитектонско значење за разлика од повеќето станици во Македонија. и се упатувам према стојалиштето Пчиња која е на 5,9 км од тука, пратејќи го текот на Вардар и пругата која вијуга низ котлината. Секогаш има нешто што монотонијата на ритамат на шинските праговите ќе го прекине. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Владимир што да се каже, многу интересна и едукативна репортажа. Едвај ја чекаме следната епизода
![]() Можеби оваа репортажа заслужува посебна нишка да се оддели од рандом фотките кои ги постираме во оваа најчесто? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И само уште збирните промени од трасите кај Кадина река |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Но, и тука не е крајот на оваја делница, 1959 година после многу перипетии и барања железницата добива дозвола да пробие тунел и да ги скрати маките со тркалата кој поради оштрата кривина морала стално да ги заменува изабените со нови. Значи повторно на почеток кај Кадина река и градба на тунелот, кој е со должина од 1238 метри и со сосема мал лак. Излагајќи на другата страна од масивот го фаќа правецот према југ И денешната траса, за која се надевам дека во блиска иднина ќе има нова промена се за цел на зголемување на брзината на овој правец. Но да ги пуштиме Вардар и пругата да течат и понатаму по преубавата клисура. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Провлекувајќи се помеѓу масивот и реката, излагајќи на нешто поширок терен, каде веќе почнува да се чуствува медитеранот преплавуваќи го теренот со диви смокви. И од тука веќе трасата нормално се приклуќила на правиот дел поред самата река. И трасата која доживеала втора промена. Продолжува |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Но 1918-та година дошло до идеја за промена на трасата, најповеќе поради двата моста на Вардар кои носеле само главоболки. Решено е да после стражарата трасата буквално го заобиколи масивот, така да се избегнат мостовите и со тоа да се иде само од десната страна на реката. ![]() Трасата нагло е занесена кон десно правејќи остар лак. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
SJCF ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Многу добра репортажа Владимир
![]() Дали знаеш кога се срушени тие два моста и кога е изграден сегашниот тунел? Edited by SJCF - 22-Nov-2009 at 20:20 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Но само после 500-тина метри повторно трасата морала да се врати на десната страна на Вардар, градејќи повторно нов мост и повторно во косина. (број 3) Сега трасата можела да продолжи понатака по текот на реката према денешната железничка станица Кадина Река. И еве како изгледал тој потфат од 1873 година од сливот на Кадина река до денешната станица Кадина Река. Продолжува |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
На самиот излез од усекот е изградена во тоа бурно време и една стражара за обезбедување на тој дел.
Ослободената траса сега можела да продолжи спуштајќи се право према Вардар, која требала да биде премостена со еден мост кој морал да биде во косина во однос на самата река (број 2) И да прејде на другата страна на Вардар каде имало далеку поповолен терен. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Но некогаш на овој дел биле големи проблеми за градба на железницата, а еве и зашто; Огромниот масив кое се испречил во 1873 година пред градителите на трасата морал некако да се заобиколи. Едино решение било трасата да се приближи до самата река Вардар. Прво што требало да се изгради мост преку Кадина река (број 1) Но да се заобиколи опасниот масив кој се спуштал до самата река , сепак морало да се издлаби еден длабок и доста долг усек. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Вардарска клисура – станица Кадина Река Влезот во клисурата на Вардар може да се смета денешниот мост на Кадина река. Кој е во непосредна близина на сливот на Кадина река со Вардар, од каде нагло се издигнуваат планините создавајќи ја Таорската клисура. Иначе познато ловиште по течението на Кадина река со преубава природа и терени од 21.100 хектари кој се протегат се до Солунска Глава од каде и самата река извира. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Cloverstack, ме потикна да почнам една нова тема Со железница низ Македонија |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добра фотка Владимир, морав да ти ја „дрпнам“ за во оваа нишка
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Косово мислам ги има добиено овие дизел локомотиви
NSB Di3.619 - 005 NSB Di3.633 - 006 NSB Di3.641 - 007 NSB Di3.643 - 008 Тип Co'Co' Брзина 105 km/h Снага 1435 kW Доволно снажна локомотива но се зависи од пругите, како и секаде ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
kolku se brzi ovie vozovi ?
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Штета што клиповите се од мобилен, па неможе да е стабилна снимката, иначе два клипа од Косово ме одушевива со NOHAB-GM локомотивата од возот 891/892 Треба еднаш да се отиде до Косово. П.С. Бојане тамо каде е снимено (јавни места) не е потребна дозвола, нашите се доста либерални за тоа за разлика од некој соседни земји. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Разлистувајќи видеа по Јутјуб забележав уште еден таен македонски возољубител со многу снимени видеа од патнички и товарни возови. Еве и како да стигнете до него: http://www.youtube.com/user/1idrizovo#p/u.
Типов навистина има импресивна бројка од снимени видеа, е сега, дали има дозвола за снимање, тоа е веќе друга работа ![]() Сепак, вистинско освежување ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Есен на македонските пруги
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |