build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 29-Nov-2009 at 11:55

Ме упатија да тргнам по „рибарската патека“, на која ме престетнува експресниот воз за Гевгелија,

 

 

и веќе по пеесетина метра можеше да се примети каде води таа патека, висечи мост на Вардар помеѓу пругата и виадуктот од автопатот Е75

 

 

Целиот  утопен во зеленило и мир кој е „реметен“ едино од звукот на реката.

 

 

Зеленилото веќе полека се труди да ги спои двете стани од обалата.

 

 

Да продолжам понатака сигурно ќе ми биде потребно повеќе време да се пробијам нис сето тоа зеленило да би стигнал до сливот на Пчиња во Вардар, па од средината на мостот се враќам назат да од некоја висина го усликам тој дел.

И на повраток гледам дека во употреба се два сигнала на оваја делница.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 23-Nov-2009 at 23:22
 
Вардарска клисура – стојалиште Пчиња

 

Пред мене се појавува стојалиштето само еден електро објек ! Д али вредеше патот до тука ?

 

 

Тргнувам према ладовината под огромното дрво за мал одмор и размисла на која страна да продолжам.

 

Ми приваѓа мештанин-викендаш, кој повеќе време проведува тука него во Скопје и ми раскажува за згодите и незгодите на ова стојалиште.

Погледот ми го влече жената на тремот, ако помисливте дека тоа е неговата сопруга, како и многуте сте се измамиле, тоа е кукла која патниците на оваја релација ги остава стално во недоумица.

По подолгиот разговорот и препораките одлучувам каде најпрво да тргнам
 

Стојалиште Пчиња  41°49'7.83"N   21°40'10.20"E
 
Продолжува


Edited by Vladimir P - 06-Dec-2009 at 20:34
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 23-Nov-2009 at 23:20

Ја напуштам станицата Кадина Река које нема никакво архитектонско значење за разлика од повеќето станици во Македонија.

 

 

и се упатувам према стојалиштето Пчиња која е на 5,9 км од тука, пратејќи го текот на Вардар и пругата која вијуга низ котлината.

 

 

Секогаш има нешто што монотонијата на ритамат на шинските праговите ќе го прекине.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 23-Nov-2009 at 09:37
Владимир што да се каже, многу интересна и едукативна репортажа. Едвај ја чекаме следната епизода Applause

Можеби оваа репортажа заслужува посебна нишка да се оддели од рандом фотките кои ги постираме во оваа најчесто?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 22-Nov-2009 at 23:43

И само уште збирните промени од трасите кај Кадина река

 

 

До следната цел, стојалиштето Пчиња
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 22-Nov-2009 at 23:42

Но, и тука не е крајот на оваја делница, 1959 година после многу перипетии и барања железницата добива дозвола да пробие тунел и да ги скрати маките со тркалата кој поради оштрата кривина морала стално да ги заменува изабените со нови.

 

Значи повторно на почеток кај Кадина река и градба на тунелот,

 

 

кој е со должина од 1238 метри и со сосема мал лак.

 

 

Излагајќи на другата страна од масивот

 

 

го фаќа правецот према југ

 

 

И денешната траса, за која се надевам дека во блиска иднина ќе има нова промена се за цел на зголемување на брзината на овој правец.

 

 

Но да ги пуштиме Вардар и пругата да течат и понатаму по преубавата клисура.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 22-Nov-2009 at 21:15

Провлекувајќи се помеѓу масивот и реката,

 

 

излагајќи на нешто поширок терен, каде веќе почнува да се чуствува медитеранот преплавуваќи го теренот со диви смокви.

 

 

И од тука веќе трасата нормално се приклуќила на правиот дел поред самата река.

 

 

И трасата која доживеала втора промена.

 

 

Продолжува

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 22-Nov-2009 at 21:13

Но 1918-та година дошло до идеја за промена на трасата, најповеќе поради двата моста на Вардар кои носеле само главоболки.

 

 

Решено е да после стражарата трасата буквално го заобиколи масивот, така да се избегнат мостовите и со тоа да се иде само од десната страна на реката.

 

Трасата нагло е занесена кон десно правејќи остар лак.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 22-Nov-2009 at 20:19
Многу добра репортажа Владимир  Applause

Дали знаеш кога се срушени тие два моста и кога е изграден сегашниот тунел?

Edited by SJCF - 22-Nov-2009 at 20:20
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 22-Nov-2009 at 19:25

Но само после 500-тина метри повторно трасата морала да се врати на десната страна на Вардар,

 

 

градејќи повторно нов мост и повторно во косина. (број 3)

 

 

Сега трасата можела да продолжи понатака по текот на реката према денешната железничка станица Кадина Река.

 

 

И еве како изгледал тој потфат од 1873 година од сливот на Кадина река до денешната станица Кадина Река.

 

 

Продолжува

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 22-Nov-2009 at 19:24

На самиот излез од усекот е изградена во тоа бурно време и една стражара за обезбедување на тој дел.

 

[/quote]

 

Ослободената траса сега можела да продолжи спуштајќи се право према Вардар,

 

 

која требала да биде премостена со еден мост кој морал да биде во косина во однос на самата река (број 2)

 

 

И да прејде на другата страна на Вардар каде имало далеку поповолен терен.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 22-Nov-2009 at 19:23

Но некогаш на овој дел биле големи проблеми за градба на железницата, а еве и зашто;

 

Огромниот масив кое се испречил во 1873 година пред градителите на трасата морал некако да се заобиколи.

 

 

Едино решение било трасата да се приближи до самата река Вардар.

 

 

Прво што требало да се изгради мост преку Кадина река (број 1)

 

 

Но да се заобиколи  опасниот масив кој се спуштал до самата река ,

 

 

сепак морало да се издлаби еден длабок и доста долг усек.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 22-Nov-2009 at 19:21

Вардарска клисура – станица Кадина Река

 

 Влезот  во клисурата на Вардар може да се смета денешниот мост на Кадина река. 

 

 

Кој е  во непосредна близина на сливот на Кадина река со Вардар,

 

 

од каде нагло се издигнуваат планините создавајќи ја Таорската клисура.

 

 

Иначе познато ловиште по течението на Кадина река со преубава природа и терени од  21.100 хектари кој се протегат се до Солунска Глава од каде и самата река извира.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 22-Nov-2009 at 19:19

Cloverstack, ме потикна да почнам една нова тема

 

 

Со железница низ Македонија

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 21-Nov-2009 at 22:35
Добра фотка Владимир, морав да ти ја „дрпнам“ за во оваа нишка  Smile


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 08-Nov-2009 at 09:59
Косово мислам ги има добиено овие дизел локомотиви

NSB Di3.619 - 005
NSB Di3.633 - 006
NSB Di3.641 - 007
NSB Di3.643 - 008

Тип Co'Co'
Брзина 105 km/h
Снага 1435 kW

Доволно снажна локомотива но се зависи од пругите, како и секаде
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 08-Nov-2009 at 02:29
kolku se brzi ovie vozovi ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 07-Nov-2009 at 23:13

Штета што клиповите се од мобилен, па неможе да е стабилна снимката, иначе два клипа од Косово ме одушевива со NOHAB-GM локомотивата од возот 891/892





Треба еднаш да се отиде до Косово.

П.С. Бојане тамо каде е снимено (јавни места) не е потребна дозвола, нашите се доста либерални за тоа за разлика од некој соседни земји.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 07-Nov-2009 at 02:34
Разлистувајќи видеа по Јутјуб забележав уште еден таен македонски возољубител со многу снимени видеа од патнички и товарни возови. Еве и како да стигнете до него: http://www.youtube.com/user/1idrizovo#p/u.
Типов навистина има импресивна бројка од снимени видеа, е сега, дали има дозвола за снимање, тоа е веќе друга работаDunno.
Сепак, вистинско освежувањеCheers.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 30-Oct-2009 at 12:25
Есен на македонските пруги

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.199 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.