![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 90> |
Author | |||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Ќе функционира со физички препреки. Само да се поквалитетни и да видиш. |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси. |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
За 10 дена сите двокатни на улица
Старите автобуси ќе возат во градовите во внатрешноста или ќе одат на отпад Сања Наумовска За десетина дена сите двокатни автобуси ќе се најдат на скопските улици. Деновиве, само 40 автобуси се распоредени на градските и на приградските линии, а останатите 28 етапно ќе ги заменуваат старите и дотраени возила. Двокатни автобуси ќе има на вкупно 22 линии низ градот, онаму каде што тоа го дозволуваат условите на сообраќајниците. Иако беше најавено дека даблдекерите нема да возат на линиите број „50“ и „57“, бидејќи нема да можат да влезат на постојката во подрумот на Градскиот трговски центар, од Јавното сообраќајно претпријатие велат дека за овие автобуси ќе биде направена нова автобуска станица спроти Градската болница. По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси. „Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. Тој објаснува дека доколку градовите од внатрешноста не покажат интерес за старите автобуси, дел од нив ќе бидат понудени во странство, а веројатно е дека стотина, кои се во најлоша состојба, ќе завршат како старо железо на отпадите. Николов информираше дека од идната недела двокатни автобуси ќе сообраќаат на линиите: „3“, „3-б“, „4“, „4-а“, „5“, „7“, „7-б“, „9“, „15“, „16“, „17-а“, „19“, „21“, „21-а“, „22“, „24“, „35“, „41“, „50“, „57“, „59“, „65-в“. Истовремено на сообраќајниците ќе се појават и 39 нископодни единечни автобуси од украински ЛАЗ, со што, вели Николов, возниот парк на јавното претпријатие ќе биде подновен со вкупно 107 нови возила. Тоа е повеќе од третина од вкупниот број автобуси кои дневно се вклучени на градските и на приградските линии. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=CA2E181FCE5039458E59E4C475869D66 |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Точно така, поради подвижната 3 и 4 оска радиусот на вртење на овие автобуси е само за 5% поголем од оние нормалните 18 метарски зглобни автобуси. Инаку овие се долги скоро 25 метри. Со оглед на тоа и фактот дека имат капацитет од 185 особи (стоење + седење) би биле одлична опција за Партизанска на пример , под улов повторно да се монтират жолтите ленти.
Edited by kultuzin - 13-Sep-2011 at 23:18 |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички. |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:
![]() Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34 |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
во се потполно се согласувам, никој не ја согледува и таквата логика за жал ![]() баш тоа го зборам кога ќе кажам дека инвестицијава е донесена без никаков план за подобрување на превозот, туку само едноставно е донесена ![]() единствено не можам да се согласам дека двокатниве автобуси се удобни... едноставно не се, па дури и да немаше гужви, премногу се мали за да бидат пријатни, а тоа што има поголем простор за седење, не менува ништо, баш напротив, целиот простор го прави потесен, помалку ефикасен и неудобен |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.
Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби. Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје. Edited by BOJAN - 13-Sep-2011 at 21:35 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Oх леле... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
![]() на местото каде што е засекот, на нормален автобус има врата и заедно со целосна шофершајбна, дава многу повеќе целосна прегледност одколку минијатурните прозорчиња и „хаубата“ ![]() |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
да, во сите земји автобус можеби доаѓа најмногу на секои пет минути, ама во тие земји граѓаните имаат избор, меѓу автобус, тролејбус, трамвај и метро линии во зависност од тоа каде патуваат и со која потреба кај нас целиот јавен транспорт ќе биде заснован на двокатни автобуси и единечни, без ниеден друг аспект на јавниот транспорт да биде променет, затоа и настануваат такви хаоси и гужви од јавниот транспорт и на крај никој не е задоволен и порадо би одел пеш од Драчево до Ѓорче... токму тоа покажува колкава е неозбилноста на луѓето кои инвестираат во вакви проекти и дека последно нешто што им е на памет развојот на превозот не може само така да си играме мајтап со Скопските автобуси надевајќи се на идни проекти кои треба да ги поправаат с*ањата кои ќе се направат денес ![]() јас уште претходно кажав, оправданијата кои им се изнаоѓаат на автобусиве, ќе беа легитимни само ако нивниот број беше значително поголем или пак се набавеа голем број други автобуси, но како и да е, идејата, основата на скопскиот градски превоз да бидат 300 двокатни автобуси е повеќе од катастрофална уште како идеја |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
покрај се, ме фрустрира како коментираш во темава како никогаш да не си се возел во автобус, или барем никогаш не си го користел како примарно транспортно срадство за сите потреби, како одење на работа и на училиште, каде што не можеш да си дозволиш да касниш пола саат само поради тоа што во сите автобуси немало место игла каде да фрлиш и има уште една работа, кога веќе дискутираме за туѓите автобуси и метроа, во други нормални земји крале, тие метроа и автобуси се измислени уште одамна, кога популацијата била помала и потребите биле други, а денес се трудат што е можно повеќе да ги адаптираат... додека кај нас, најголемите промлеми, ко за инает, наместо да се решаваат, се саботираат уште од сам почеток престани веќе да се инаетиш по теми кои се „научно докажани“ само без врска, истово го правеше и во темата за подземната улица ![]() |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
А зошто да не? Не треба да гледаме на набавката на двокатните само како подновување, туку и како зголемување на капацитетите на ЈСП. |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Држи вода теоријата krale, ама дали ќе дочекаме таков квалитетен јавен превоз во Скопјево додека сме сеуште меѓу живите ? Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 19:27 |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Oваа информација не е точна. Во многу градови одредени линии и во одреден шпиц период, доаѓаат и на секои 5 минути. Впрочем, еден јавен превоз станува КВАЛИТЕТЕН, не тогаш кога ќе има една тродупла 2ка на секои 40 минути, него кога ќе има 4 двокатни на секои 10. |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Јас ќе дадам еден краток заклучок без многу филозофирање, натегање и комплицирање: Нашиот јавен градски превоз е тотално раштиман, а двокатните автобуси воопшто нема да променат нешто многу, дури можат да направат поголема збрка. Без некаква суштинска промена, ќе имаме раштиман јавен градски превоз уште долго време. |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
Ааа, ова е веќе споредување на брзина, возачите на двокатните автобуси не можат да си дозволат фурање како ќе им текне поради безбедносни причини, а истото треба да важи и кај двојните автобуси, но токму бидејќи не важи, кај речиси секој двоен автобус слушаме музика од хармониката на средината од автобусот, понекогаш си помислуваш дека ќе се разделат двете половини.
Извини
FoSsiL, но јас мислам дека во вакви околности како што ти спомнуваш во фората, двокатниот автобус, меѓу другото и побавен, сепак ќе се вози подолго време отколку двојниот.
Иако уште кај првата двокатна 15-ка неодамна сведочевме на дефект.
Се согласувам, прашање на култура е, затоа повеќе од потребни ни се тие автомати за купување на билети на станица.
Јас бев во Хановер, на саемот на Цебит 2007, за време на факултетските денови, и иако само 3 дена бев таму, кога се вратив во Скопјево, ми се гадеше од старите канти, бидејќи и 3 дена ми беа доволни за да се навикнам на трамвајот и автобусите, автоматите кои ги има на секоја станица, можеш со монети и банкноти да платиш како кај автоматите за кафе, а и со дебитна или кредитна картичка, билети кои важат за неколку дена, за недела дена, а мислам дека имаше и билети кои важат за месец дена, а по враќањето во Скопје, се соочувам со суровата реалност, 2 недели ми се гадеше од возењето со автобус. Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 18:48 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Само да се дополнам... И што е тажно... двокатната полна скроз... а дуплата едвај 20 души дали има... А и таа кога ќе се падне... еднаш во 2 саати... Туку... работата е што веќе додека се стигнат една со друга... Дуплата акумулирала све живо и диво... и после кога ќе влезе во Аеродром кога се празнат... џабе.. и два автобуси еден зад друг.. кога нема корист... истото и во обратна насока... Се случило знам... јас бев двокатна... негде кај Три Бисери дуплата беше скроз празна... И што ќе прави, не прошиша... ни станици ни ништо... ја зацепа до Ново Лисиче.... што ќе прави... некој да не се качува? не... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |