build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 14-Sep-2011 at 00:11
Originally posted by gjoko

жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет


Ќе функционира со физички препреки. Само да се поквалитетни и да видиш.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 14-Sep-2011 at 00:10
Originally posted by mirakuliks


Originally posted by kultuzin

Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:

Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34
Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.


Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 14-Sep-2011 at 00:04
За 10 дена сите двокатни на улица



Старите автобуси ќе возат во градовите во внатрешноста или ќе одат на отпад

Сања Наумовска



За десетина дена сите двокатни автобуси ќе се најдат на скопските улици. Деновиве, само 40 автобуси се распоредени на градските и на приградските линии, а останатите 28 етапно ќе ги заменуваат старите и дотраени возила. Двокатни автобуси ќе има на вкупно 22 линии низ градот, онаму каде што тоа го дозволуваат условите на сообраќајниците.

Иако беше најавено дека даблдекерите нема да возат на линиите број „50“ и „57“, бидејќи нема да можат да влезат на постојката во подрумот на Градскиот трговски центар, од Јавното сообраќајно претпријатие велат дека за овие автобуси ќе биде направена нова автобуска станица спроти Градската болница.

По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси.

„Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“.

Тој објаснува дека доколку градовите од внатрешноста не покажат интерес за старите автобуси, дел од нив ќе бидат понудени во странство, а веројатно е дека стотина, кои се во најлоша состојба, ќе завршат како старо железо на отпадите.

Николов информираше дека од идната недела двокатни автобуси ќе сообраќаат на линиите: „3“, „3-б“, „4“, „4-а“, „5“, „7“, „7-б“, „9“, „15“, „16“, „17-а“, „19“, „21“, „21-а“, „22“, „24“, „35“, „41“, „50“, „57“, „59“, „65-в“. Истовремено на сообраќајниците ќе се појават и 39 нископодни единечни автобуси од украински ЛАЗ, со што, вели Николов, возниот парк на јавното претпријатие ќе биде подновен со вкупно 107 нови возила. Тоа е повеќе од третина од вкупниот број автобуси кои дневно се вклучени на градските и на приградските линии.
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=CA2E181FCE5039458E59E4C475869D66
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 13-Sep-2011 at 23:58
жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 13-Sep-2011 at 23:16
Точно така, поради подвижната 3 и 4 оска радиусот на вртење на овие автобуси е само за 5% поголем од оние нормалните 18 метарски зглобни автобуси. Инаку овие се долги скоро 25 метри. Со оглед на тоа и фактот дека имат капацитет од 185 особи (стоење + седење) би биле одлична опција за Партизанска на пример , под улов повторно да се монтират жолтите ленти.

Edited by kultuzin - 13-Sep-2011 at 23:18
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 13-Sep-2011 at 23:06
Originally posted by kultuzin

Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:



Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34


Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 13-Sep-2011 at 22:34
Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:



Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 13-Sep-2011 at 22:08
Originally posted by BOJAN

Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.

Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби.

Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје.

во се потполно се согласувам, никој не ја согледува и таквата логика за жал Thumbs%20Up
баш тоа го зборам кога ќе кажам дека инвестицијава е донесена без никаков план за подобрување на превозот, туку само едноставно е донесена Ohno

единствено не можам да се согласам дека двокатниве автобуси се удобни... едноставно не се, па дури и да немаше гужви, премногу се мали за да бидат пријатни, а тоа што има поголем простор за седење, не менува ништо, баш напротив, целиот простор го прави потесен, помалку ефикасен и неудобен
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 13-Sep-2011 at 21:29
Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.

Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби.

Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје.

Edited by BOJAN - 13-Sep-2011 at 21:35
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 13-Sep-2011 at 20:25

Oх леле...   


Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 13-Sep-2011 at 20:25
Originally posted by krale

Originally posted by zabegan


Originally posted by krale

Ахаха.... леле луѓе дај средете се.

„Ми кажа другарка, на едно девојче и се слошило во двокатен“... абе ај од вакви анегдоти више...

Погоре беше поставена по стоти пат сликата со „изгубениот“ простор до возачот. Тоа не е изгубен простор, бидејќи таму и не треба да има седишта, никој не треба да го блокира видикот на возачот. Пошто си ја знаеме „културата“ ова е идеално решение.

И уште една „анегдота“ дека 2-3 дена чекале автобус, затоа што бил двокатен, и чекал следен. Епа знаеш шо другар, да не пуштам сега видо снимки од метро станици, од Лондон (не мора од азијатите) кајшто 2-3 пати не можеш да влезеш во метро, па го чекаш следното. НОРМАЛНО е да има ситуации во кои треба да се почека следен автобус. Доброто е што чекале само 30 минути, зашто ако бил автобусот зглоен, ќе чекале дупло повеќе, и ќе оштетеле по пат и други учесници во сообраќајот ,правејќи дополнителна гужва.
не знам како тоа ти се гади од анегдоти за тоа како им се слошувало на луѓе, а не помислуваш на фактот дека на ќошот кој си го искоментирал, наместо седиште, ќе дојде врата а позади ќе има седишта, едноставно е...


Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно.
абе јас добро читам, ти си тој што треба да размисли Smile
на местото каде што е засекот, на нормален автобус има врата и заедно со целосна шофершајбна, дава многу повеќе целосна прегледност одколку минијатурните прозорчиња и „хаубата“ LOL
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 13-Sep-2011 at 20:21
Originally posted by zabegan


Originally posted by krale

Ахаха.... леле луѓе дај средете се.

„Ми кажа другарка, на едно девојче и се слошило во двокатен“... абе ај од вакви анегдоти више...

Погоре беше поставена по стоти пат сликата со „изгубениот“ простор до возачот. Тоа не е изгубен простор, бидејќи таму и не треба да има седишта, никој не треба да го блокира видикот на возачот. Пошто си ја знаеме „културата“ ова е идеално решение.

И уште една „анегдота“ дека 2-3 дена чекале автобус, затоа што бил двокатен, и чекал следен. Епа знаеш шо другар, да не пуштам сега видо снимки од метро станици, од Лондон (не мора од азијатите) кајшто 2-3 пати не можеш да влезеш во метро, па го чекаш следното. НОРМАЛНО е да има ситуации во кои треба да се почека следен автобус. Доброто е што чекале само 30 минути, зашто ако бил автобусот зглоен, ќе чекале дупло повеќе, и ќе оштетеле по пат и други учесници во сообраќајот ,правејќи дополнителна гужва.
не знам како тоа ти се гади од анегдоти за тоа како им се слошувало на луѓе, а не помислуваш на фактот дека на ќошот кој си го искоментирал, наместо седиште, ќе дојде врата а позади ќе има седишта, едноставно е...


Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 13-Sep-2011 at 20:17
Originally posted by krale

Originally posted by mirakuliks

Друга работа, некој споман во лондон не влеггуваат во метро кога е преполно.....да така е АМА истата линија на метро доаѓа на секои 10 минути загарантирано. За разлика од железничкиот јавен транспорт автобускиот во која и да било земја ретко има поголема фрекфенција од еден автобус по линија на дадени 15 минути.


Oваа информација не е точна. Во многу градови одредени линии и во одреден шпиц период, доаѓаат и на секои 5 минути.

Впрочем, еден јавен превоз станува КВАЛИТЕТЕН, не тогаш кога ќе има една тродупла 2ка на секои 40 минути, него кога ќе има 4 двокатни на секои 10.
беспотребни тези внесувате во темава
да, во сите земји автобус можеби доаѓа најмногу на секои пет минути, ама во тие земји граѓаните имаат избор, меѓу автобус, тролејбус, трамвај и метро линии во зависност од тоа каде патуваат и со која потреба
кај нас целиот јавен транспорт ќе биде заснован на двокатни автобуси и единечни, без ниеден друг аспект на јавниот транспорт да биде променет, затоа и настануваат такви хаоси и гужви од јавниот транспорт и на крај никој не е задоволен и порадо би одел пеш од Драчево до Ѓорче... токму тоа покажува колкава е неозбилноста на луѓето кои инвестираат во вакви проекти и дека последно нешто што им е на памет развојот на превозот
не може само така да си играме мајтап со Скопските автобуси надевајќи се на идни проекти кои треба да ги поправаат с*ањата кои ќе се направат денес  Crazy

јас уште претходно кажав, оправданијата кои им се изнаоѓаат на автобусиве, ќе беа легитимни само ако нивниот број беше значително поголем или пак се набавеа голем број други автобуси, но како и да е, идејата, основата на скопскиот градски превоз да бидат 300 двокатни автобуси е повеќе од катастрофална уште како идеја
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 13-Sep-2011 at 20:08
Originally posted by krale

Ахаха.... леле луѓе дај средете се.

„Ми кажа другарка, на едно девојче и се слошило во двокатен“... абе ај од вакви анегдоти више...

Погоре беше поставена по стоти пат сликата со „изгубениот“ простор до возачот. Тоа не е изгубен простор, бидејќи таму и не треба да има седишта, никој не треба да го блокира видикот на возачот. Пошто си ја знаеме „културата“ ова е идеално решение.

И уште една „анегдота“ дека 2-3 дена чекале автобус, затоа што бил двокатен, и чекал следен. Епа знаеш шо другар, да не пуштам сега видо снимки од метро станици, од Лондон (не мора од азијатите) кајшто 2-3 пати не можеш да влезеш во метро, па го чекаш следното. НОРМАЛНО е да има ситуации во кои треба да се почека следен автобус. Доброто е што чекале само 30 минути, зашто ако бил автобусот зглоен, ќе чекале дупло повеќе, и ќе оштетеле по пат и други учесници во сообраќајот ,правејќи дополнителна гужва.
не знам како тоа ти се гади од анегдоти за тоа како им се слошувало на луѓе, а не помислуваш на фактот дека на ќошот кој си го искоментирал, наместо седиште, ќе дојде врата а позади ќе има седишта, едноставно е...
покрај се, ме фрустрира како коментираш во темава како никогаш да не си се возел во автобус, или барем никогаш не си го користел како примарно транспортно срадство за сите потреби, како одење на работа и на училиште, каде што не можеш да си дозволиш да касниш пола саат само поради тоа што во сите автобуси немало место игла каде да фрлиш

и има уште една работа, кога веќе дискутираме за туѓите автобуси и метроа, во други нормални земји  крале, тие метроа и автобуси се измислени уште одамна, кога популацијата била помала и потребите биле други, а денес се трудат што е можно повеќе да ги адаптираат... додека кај нас, најголемите промлеми, ко за инает, наместо да се решаваат, се саботираат уште од сам почеток
престани веќе да се инаетиш по теми кои се „научно докажани“ само без врска, истово го правеше и во темата за подземната улица Ohno
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 13-Sep-2011 at 19:28
Originally posted by Dexter26





Previous  Држи вода теоријата krale, ама дали ќе дочекаме таков квалитетен јавен превоз во Скопјево додека сме сеуште меѓу живите ?




А зошто да не? Не треба да гледаме на набавката на двокатните само како подновување, туку и како зголемување на капацитетите на ЈСП.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 13-Sep-2011 at 19:25
Previous
 
Држи вода теоријата krale, ама дали ќе дочекаме таков квалитетен јавен превоз во Скопјево додека сме сеуште меѓу живите ?


Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 19:27
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 13-Sep-2011 at 19:22
Originally posted by mirakuliks

Друга работа, некој споман во лондон не влеггуваат во метро кога е преполно.....да така е АМА истата линија на метро доаѓа на секои 10 минути загарантирано. За разлика од железничкиот јавен транспорт автобускиот во која и да било земја ретко има поголема фрекфенција од еден автобус по линија на дадени 15 минути.


Oваа информација не е точна. Во многу градови одредени линии и во одреден шпиц период, доаѓаат и на секои 5 минути.

Впрочем, еден јавен превоз станува КВАЛИТЕТЕН, не тогаш кога ќе има една тродупла 2ка на секои 40 минути, него кога ќе има 4 двокатни на секои 10.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 13-Sep-2011 at 18:38

Јас ќе дадам еден краток заклучок без многу филозофирање, натегање и комплицирање:

Нашиот јавен градски превоз е тотално раштиман, а двокатните автобуси воопшто нема да променат нешто многу, дури можат да направат поголема збрка. Без некаква суштинска промена, ќе имаме раштиман јавен градски превоз уште долго време.

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 13-Sep-2011 at 18:33
Originally posted by FoSsiL

А друга работа... па еве крале анегдоти ги вика...

Една двокатна и една дупла 5ка.... прва трга двокатната од Дексион... по некое време трга и дуплата... И од што е многу брза двокатната... двата автобуси... ќе ги видиш еден позади друг на Рекорд.... До Аеродром... дуплата веќе мин. 5 минути ако ништо друго и бега на двокатната....

 

Ааа, ова е веќе споредување на брзина, возачите на двокатните автобуси не можат да си дозволат фурање како ќе им текне поради безбедносни причини, а истото треба да важи и кај двојните автобуси, но токму бидејќи не важи, кај речиси секој двоен автобус слушаме музика од хармониката на средината од автобусот, понекогаш си помислуваш дека ќе се разделат двете половини.

 

Извини FoSsiL, но јас мислам дека во вакви околности како што ти спомнуваш во фората, двокатниот автобус, меѓу другото и побавен, сепак ќе се вози подолго време отколку двојниот.

 

Иако уште кај првата двокатна 15-ка неодамна сведочевме на дефект. Big%20smile

 

Originally posted by mirakuliks

Трета работа, системот на купување билети кај нас воглавно се сведува на товар на шоферите и тука настанува проблемот, доколку на попрометните станици имаш автомат за карти и повеќето кои го користат јавниот транспорт имаат месечни це ќе иде поглатко. Тука игра улога и одредената изградена култура за тоа. Кај нас со децении се негува културата картите воглавно да се купуваат кај шоферот и многу ретко да се размислува месечна карта, башка што нема на понуда кај нас дневна или неделна карта.
Во однос на цитираната реплика на декстер. Грешка, ти можеш во секој автобус ов германија да купиш карта од шоферот, И да и во германија се откуцуваат билетите како кај нас. НО, во германија многу почесто се купуваат месечни карти, студентите добиваат семестарски, а учениците и пензионерите добиваат месечни по субвенционирани цени. Освен тоа повеќето кои им треба карта ја купуваат од автомат кој обично стио на пофрекфентите станици точно за да не се создава гужва кај шоферот за купување на карта. Јас сум во Германија веќе 7 години и од моето досегашно искуство со автобускиот превоз можам да кажам во просек само еден патник на секои 2 станици има потреба да купи карта кај шоферот. И точно поради тоа и покрај „старомодните“ билети кои се откуцуваат системот функционира без застои и гужви.

 

Се согласувам, прашање на култура е, затоа повеќе од потребни ни се тие автомати за купување на билети на станица.

 

Јас бев во Хановер, на саемот на Цебит 2007, за време на факултетските денови, и иако само 3 дена бев таму, кога се вратив во Скопјево, ми се гадеше од старите канти, бидејќи и 3 дена ми беа доволни за да се навикнам на трамвајот и автобусите, автоматите кои ги има на секоја станица, можеш со монети и банкноти да платиш како кај автоматите за кафе, а и со дебитна или кредитна картичка, билети кои важат за неколку дена, за недела дена, а мислам дека имаше и билети кои важат за месец дена, а по враќањето во Скопје, се соочувам со суровата реалност, 2 недели ми се гадеше од возењето со автобус.



Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 18:48
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 13-Sep-2011 at 18:30
 
Originally posted by FoSsiL

Една двокатна и една дупла 5ка.... прва трга двокатната од Дексион... по некое време трга и дуплата... И од што е многу брза двокатната... двата автобуси... ќе ги видиш еден позади друг на Рекорд.... До Аеродром... дуплата веќе мин. 5 минути ако ништо друго и бега на двокатната....

Само да се дополнам...

И што е тажно... двокатната полна скроз... а дуплата едвај 20 души дали има...

А и таа кога ќе се падне... еднаш во 2 саати...

Туку... работата е што веќе додека се стигнат една со друга... Дуплата акумулирала све живо и диво... и после кога ќе влезе во Аеродром кога се празнат... џабе.. и два автобуси еден зад друг.. кога нема корист...

истото и во обратна насока...

Се случило знам... јас бев двокатна... негде кај Три Бисери дуплата беше скроз празна... И што ќе прави, не прошиша... ни станици ни ништо... ја зацепа до Ново Лисиче.... што ќе прави... некој да не се качува? не... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.