build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 16-Jan-2009 at 23:02
Порано во времето на парни локомотиви во некој случаи се практикувало да се промени ширината за некој потреби. Денес се гледа да се зачува аутентичноста до секој детал.
Иначе ако мислиш за промена на онаја лок. од 760 мм, таја возела на Шарган - „Шарганска осмица“ денес една од атракциите во Србија, заедно со „Романтика“ и „Плави воз“.

Еве ја денес словеначката 33-037-ката сликана од приателот Дејан кој ја има онаја репортажа за железн. во МК, која чак беше во полоша состојба од нашата. Така да денес нама крш кој не може да се направи Smile





П.С. Во Германија не остана парна локомотива не обновена, буквално сите се обновени и во употреба

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2009 at 23:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 16-Jan-2009 at 05:28
 
Ептен е крнтија али ако успеат убаво да ја реновираат замисли какви before and after слики ќе имаме Drool
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 16-Jan-2009 at 05:00
Валдимир има ли можност за модифицарењо за осната ширина на локомотивите. Техничка можност сигурно може да се изнајде, ама дали се практикува тоа низ свет, дали си слушнал за некој таков случај?!

Оваа локомотивава што е наменета за реновирање многу ми изгледа хаварисана, тешко да излезе од таа рѓа нешто. Којзнае колку железо само ќе треба да се смени!! Но чим веќе се нафатиле, тогаш ваљда има шанси да се оправи.

На првата слика од локомотивата што ќе се реновира, малку погоре се гледа позади ѓепекот за јаглен. Да не имаш некоја слика од близу?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 16-Jan-2009 at 00:13
Локомотивата серија 83 во Лисиче во сообраќајниот школскиот центар



Бригадната локомотива серија 99,4 во Кичево



Бригадната локомотива серија 99,4 во Горче Петров

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 15-Jan-2009 at 23:48
Ова е во многу полоша состојба од предходната исто во Велес ЈЖ 01-046



Видео клип од истата



И третата која е во Гевгелија JZ 61-011 и е во добра кондиција но е мала за оваква намена



Сума: 3 парни локомотиви од 1435 мм (нормален колосек), 1 локомотива 760 мм (тесен колосек која никогаш не работека во Македонија) и 2 локомотиви од 600 мм (тесен колосек од 1916 година кои се права езотерија) една во Кичево и втората во Горче Петров

Следат и овие слики
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 15-Jan-2009 at 23:10

А нема некоја малку позачувана? Уствари колку воопшто парни локомотиви има кај нас? Во било каква состојба, има ли некоја бројка?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 15-Jan-2009 at 17:51
ne preostanuva nisto osven da se nadevame
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 15-Jan-2009 at 13:25
Еве ја и самата локомотива која треба да блесне во сиот свој сјај



И краток клип од истата


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 15-Jan-2009 at 13:07


Од се срце се надевам дека Македонија ќе го реализира овој проект
и нема да бидеме последната земја во Европа (не рачунајќи ја Албанија) која има оваков рекоструиран историски воз, за промоција и туризам.

Извор: Министерство за култура на Р. Македонија
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС ВО КУЛТУРАТА ВО 2009 ГОДИНА
http://www.kultura.gov.mk/documents/GODISNA_PROGRAMA_KULTURA.pdf

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 14-Jan-2009 at 00:03
Денеска, ледено но убаво со вакви обновени вагони


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 06-Jan-2009 at 21:17
Originally posted by BOJAN

... Инаку, дали истото важи и за електричните локомотиви кои влечат патнички вагони?
Хм, каде заглави романката од КончарNaughty?

За ел. локомотиви - возови не е истото, тие преку локомотивата ги снабдуваат електричните уреди за греење на вагоните со напон 1500V / 50 Hz, и греење има одлично (доколку истото не е расипано).

Нема ама баш никакви вести за новата 462, приателите кој се во Кончар се на одмор за точни информации, така да мора да има некоја доработка штом до сега не пристигна.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 06-Jan-2009 at 19:50
За Нова година се возев со Кенеди и можам да кажам дека греењето беше супер со оглед на температурата од под минус 10 степени, во вагон се шетав без јакна.
Инаку, дали истото важи и за електричните локомотиви кои влечат патнички вагони?
Хм, каде заглави романката од КончарNaughty?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 06-Jan-2009 at 01:42
Проблем со греењето на возовите кај нас се класичните патнички возови-вагони влечени со дизел локомотивата 661-Кенеди каде една серија нема парен генератор за греење на вагоните.
Шпанецот греење сериски има.

А да, никој неможе да одговори кога ќе биде готов обновениот шпанец .... се надевам брзо


Edited by Vladimir P - 06-Jan-2009 at 01:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 06-Jan-2009 at 01:16
Кога ќе биде готов модернизираниот Шпанец од Колска и дали може некој да ми разјасни дали Шпанците воопшто имаат систем за греење како што имаат руските електро моторни возови Горбачов?
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 03-Jan-2009 at 17:50
dobra vest,daj boze da ne iznenadat taka ubavo
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 02-Jan-2009 at 21:58
Прекрасна вест доколку навистина се реализира. Би сакал само да знам дали тие два возови ќе бидат НОВО или ПОЛОВНИ од некоја западноевропска земја.
Сепак, какви и да се, доколку се купат тоа ќе биде значајно подновување на железничкиот возен парк.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 02-Jan-2009 at 21:11
Еве ја веста

ЈАНАКИЕСКИ

За Железницата 10 милиони евра


Македонската железничка инфраструктура ќе се надградува и модернизира со три милиони евра. За 2009 година се предвидени и 10 милиони евра за доизградба на железничкиот дел од Коридорот 8 во Македонија, најавува министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески за МИА. Тој најавува набавка на 50 товарни вагони и два патнички дизел моторни четвороделни возови.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=ACB5EBFB81805948B6DF590BCCA45D5A

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 02-Jan-2009 at 21:07
Previous
Точно троделни
Дај боже да ни приредат Новогодишна честитка

 Cheers
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 02-Jan-2009 at 21:04
Да можно е да е пак некој „слободен превод“, ама дека не станува збор за шпанците ме храбри она четвороделни, затоа што шпанците нели беа троделни?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 02-Jan-2009 at 20:58
Originally posted by гитардемон

Извинете што нема да го поткрепам со линк ама заборавив во кој весник го прочитав (пред 2 часа) дека освен тие 50-те товарни вагони кои владата ќе ги купува во 2009 ќе купела и 2 четвороделни дизел патнички композиции... навистина не ми текнува каде го прочитав, ако некој ја најде статијата нека ја постира. од а1 вечер или дневник беше... како и да е добра вест е тоа.

Да не е пак она, новинарот чул ама не дочул ??!!
Да не се мисли на оние два шпанци кој се реновираат во Колска - Велес
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.208 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.