build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 238239240241242 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4781 Posted: 10-Dec-2008 at 00:34
beton Не го лоцирам целиот проблем само во МАТ, ние само за проблемот со МАТ зборувавме. Има уште 1000 други фактори на пазарот.

Но ајде добро, сега да видиме што ќе оденесе ТАВ ново на пазарот, ако донесе.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4782 Posted: 10-Dec-2008 at 00:00

види нема компанија во светот која доколку одлучи да влезе во МКД истата да се откаже бидејќи МАТ со три авиони ќе и го стесни пазарот! но ајде нека биде и така како што велиш, наводно МАТ го ремети слободниот пазар, сепак тоа не значи дека утре ќе нема друга компанија како МАТ чии акции можат да бидат во сопственост и на палестинци, а ќе го вее македонското знаме т.е. ќе биде национална компанија, но дури тогаш ќе биде проблем бидејќи еве да претпоставиме дека таа компанија во МКД ќе користи дваесет авиони, што мислиш тогаш монополот ќе биде помал?! вака е најдобро имаме национален превозник кој не држи повеќе од 20% од потенцијалниот пазар и останува простор да влетуваат компании кои ќе отвораат пуштаа нови линии... инаку тој законски загарантиран монопол функционира во секоја држава мислам дека ти пуштив линк во минатиот пост!

што е до купувајте македонски производи кампањите, па нормално е бе лсл тука кај нас на таков начин да бркаат муштерии инвеститорите, нема врска гледањето денари со овој муабет, мислиш МАТ ќе биде попрофитабилен ако лета и во грција?

види муабетов почна со тоа монополот и знамето, кратко речено мој став е дека и едното и другото немаат никакво влијание ниту за атрактивноста на македонското небо ниту пак за профитабилноста на МАТ! исто ако гледаш на работите толку едноставно и цел проблем го лоцираш кај МАТ, ај кажи зошто кога не постоеше таква лиценца немаше навала од авио компании, пак беше истиот муабет само што меѓу себе се бркаа неколку МКД компании! мислам дека сите констатиравме дека само влегувањето на ТАВ по аеродромите може да фрли атракција за странските компании, т.е. средувањето на аеродромите! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4783 Posted: 09-Dec-2008 at 23:24
Beton Јас реков дека МАТ го држи монополот кој му е законски загарантиран, но не го ползува докрај зашто е буквално глуп. Ако веќе толку мораме да имаме монопол подобро да го дадеме на луфтханса, арфранс, бритиш. Има миљарда компании што ќе се потепаат за ваква позиција макар и во волку мал пазар како Македонија. Зашто на пример не го дадеме монополот на некоја компании што барата со ефтини тикети.А ние будали, сме го дале монополот на комапнија што неможе да плати пилот. Епа бетон, тогаш компанијата ако сака нека датира од антички времиња ама мора да се научи како се работи. Авиосообраќајот не е ниту музеј ниту археолошко наоѓалиште па "гордо да го вее знамето и носи името". Национална авикомпанија треба да обезбеди ефтини летови на своите граѓани, ане да треба да менувам два лета за 500км и да треба да се крпам со кроација и со адриа за до некоја европска престолнина.

Но да не ги дискутираме овие парадокси на слободната економија. Ајде тогаш поштено да го укинеме монополот и да видиме кој ќе успее на пазарот.

п.с. Бетон да речеме ти си сопственик на авикомпанија и треба да влезеш на пазарот во некоја земја. Еве на пример у комшии, карикирам. И идеш тамо и ти викаат. "Види бетон може да уџеш у нашем тржишту, али да знаж овај други превозник има че бољи позицију јер је национални. Он има че банефиције, а ти нечеш." Дали ти ќе влезеш на пазарот?! Нема?! Епа тоа се дешава со Македонија. Ова е една од сопките.

А што се однесува до грчкото знаме. Епа ако сакаш да превезуваш грци и да млатиш новац, ќе вееш и грчко знаме ако треба. Исто како што ќе вееш и кинеско ако треба и како што ќе вееш и америчко ако треба. А се додека патиш од предрасуди и додека гледаш идеолошки дури и во бизнисот и декодираш завери, се дотогаш нема да видиш ниту денер од бизнис. Што му е тешко на ВИП да мафта макеонско знаме со ракометов за да привлече корисници, што му е тешко на космофон да мафта македонско знаме, што му е тешко на ВЕРО да спроведува кампања за национални македонски производи. Они успеваат зашто газдиде не гледаат пристрастно и иделошки на бизнисите. Значи треба добрата и услугите да ги прилагодиш на населението и да ги пласираш во форма каква што нив им одговара, а не обратно.


Edited by lslcrew - 09-Dec-2008 at 23:27
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4784 Posted: 09-Dec-2008 at 20:33
Originally posted by beTon

па ај да ја направиме и химната и знамето грчки може ептен ќе течат тука пари , дали тогаш повесело ќе гледаш на работите... 


Ја не гледам дека лсл спомна грчка химна и знаме... Како стално ти успева дискусиите да ги изместиш во овие сфери Question
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4785 Posted: 09-Dec-2008 at 20:22
 абе еве трет пат ти повторувам МАТ има само еден нивни авион и два изнајмува и ти упорно ми тврдиш дека тие се способни да држат некаков монопол или да влијаат некој да влезе или не на авио пазарот кај нас Ohno инаку што е до знаменосецот види изгледа за тебе навистина само парите постојат на овој свет, демек сите ќе летаат доколку немаме национален превозник, па ај да ја направиме и химната и знамето грчки може ептен ќе течат тука пари , дали тогаш повесело ќе гледаш на работите... инаку цел свет ги има, ние не измисливме топла вода! en.wikipedia.org/wiki/Flag_carrier#List_of_national_flag_carriers 

Edited by beTon - 09-Dec-2008 at 20:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4786 Posted: 09-Dec-2008 at 20:10
Originally posted by beTon

велиш фаворизирање!?! гледај што вели Спасијка во анализата за тотал, “со четири од десетте земји најголеми трговски партнери на Македонија не постојат директни авионски врски, а до останатите шест најчесто лета само по една авиокомпанија.“ па ако вака се држи монопол незнам што да кажам, како што реков МАТ со лиценцава имаат летови но едвај крпат крај со крај, пилотите ги кешираат на секој шест месеци, а обврски кон странство ги сервисираат кога ќе им стегнат жолт картон! 

Ако МАТ пропадне ќе дојде некој друг што ќе има пари и за пилоти и за сервиси. Неможе да се става во заложништво македонското небо поради една компанија со десетина вработени. Уште па одозгора таа компанија бара ексклузивитет и бара да го празни држвниот буџет за покривање загуби. Епа однак црвена линија. И сега македонците ќе бидат заложници на скупи билети, зашто? За да ја оддржуваат МАТ во живот зашто имала знаме на опашот и пишувало мацецониан. Епа ако некој радикал-десничар е расположен да го трпи тоа, ја не сум.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4787 Posted: 09-Dec-2008 at 19:55

абе пак ќе речам да имаше МАТ сто авиони или линии ајде ќе да е муабетот со лиценцата монопол! реципроцитет имаат со постојниве компании, поентата е сеуште не им е доволно атрактивен овој пазар на странците. сега со пресоблекувањето на аеродром за добар процент ќе се зголемат шансите околу атрактивноста за македонското небо, нормално придонес туку би имале брзи возови по К8 и К10, но главен момент е евентуалното влегување на комерцијалниот авио такси превоз со ефтините линии кои во многу случаи се пуштаат исклучиво или за рушење конкуренција или за перење пари, нормално услугата таму е на минимум или и под тоа, незнам дали и колку се осигурани патниците на овие летови, но колку пари толку музика.

велиш фаворизирање!?! гледај што вели Спасијка во анализата за тотал, “со четири од десетте земји најголеми трговски партнери на Македонија не постојат директни авионски врски, а до останатите шест најчесто лета само по една авиокомпанија.“ па ако вака се држи монопол незнам што да кажам, како што реков МАТ со лиценцава имаат летови но едвај крпат крај со крај, пилотите ги кешираат на секој шест месеци, а обврски кон странство ги сервисираат кога ќе им стегнат жолт картон! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4788 Posted: 09-Dec-2008 at 18:40
beTon не беше баш за тебе наменето но гоа веќе се пронајде во мојот риплај, тогаш ок.

Оваа ситуација може апсолутно да се спореди со залагањата што ги изнесовте некои членови овдека дека "ако имаме домашно макар и скапано, тогаш што ќе ни е странско". Ете баш таквата ситуација сега се треска од земја.

Баш тоа ми беше муабетот дека ова со националниот авиопревозник само остава простор за една голема фаворизирана авиокомпанија и чат-пат по некој сателит ако се појави. Буквално ги блокира странските големи компании од влез на широко во македонскиот пазар на услуги. Нема полошо од институционализиран монопол.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4789 Posted: 09-Dec-2008 at 17:49
лсл најверојатно ова се однесува на мене така, види прво со ФАСовци муабетот е производство, а тука е монопол на одредени дестинации т.е. за оние кои може да ги покрие МАТ квалитетно и рентабилно, значи фаворизирање производство и услужна дејност воопшто не можат да се споредуваат во случајов. на некој начин ова со лиценцата “национален“ делува како монопол, но бидејќи МАТ ниту има сто авиони ниту пак на постојниве е рентабилен, лиценцава повеќе делува како зијан него ќар. единствено има позиција да блокира евентуални влетувања на разни тајфи кои со по некој милион во џеб ќе отворат авио компанија и ќе ја тераат работата со еден авион на една линија т.е. оние линии кои се рентабилни, инаку кој ги спречува компаниите како свис да пуштат линија до друг град кој не го покрива мат и нормално со дампинг цени да бидат конкуренција... ова вака како што е сега лиценцава на мат, со еден штрајк во таква загуба паѓа компанијата што човек треба да има два мозока за да изнајде вистинско решение за покривање на трошоците за дневно изнајмување  авион плус одржување ~ 40.000 евра.  
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4790 Posted: 09-Dec-2008 at 16:38
Текстов е добра архива на проблемите што го мачат авиотранспортов. Незнам зашто сеуште МАТ се остава да го собира медот, ама ова треба у брзо време да се смени. Ниедна компанија од странство не е будала да влага во Македонија кога имаме потпишано монопол за една наша компанија само затоа што е домашна. Е што се случува со бизнисите ако се инсистира медот да го собира домашна копанија. Ова чисто како реплика на една дискусија од неодмна што се расправавме околу фас дека не треба да се дава шанса на странските компании ако имаме домашна. Еве што се случува ако имаме домашна компанија што држи монопол. Тоа е главниот проблем.

Патетично е сега да ситничариме и да правиме оние стандардни приказни што ни се пласираат по медиумиве, демек "комшииве иделе напред, ние стоиме....". Преку таквото веќе од овие приказни, и сами новинариве констатираат проблеми како овој со косовското небо и слични. Пак крива ќе ни биде ЕУ, а главниот проблем е дома. А овие па МАТ што толку се запнале како слеп за стап па тераат бизнис со патриотизам. Не ли можеа еден авион да го офарбаат клот бел, па да млатат пари и од грција.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4791 Posted: 09-Dec-2008 at 14:57

Авиосообраќајот пречка за развој на бизнисот

Спасијка Јованова

До четири од десетте земји најголеми трговски партнери на Македонија не постојат директни авионски врски, а до останатите шест најчесто лета само по една авиокомпанија. Македонските бизнисмени директно од скопскиот аеродром може да летаат само до 16 европски градови. На сите други места се принудени да користат неколку летови и се разбира да платат многу скапи авиобилети. Отсеченоста на Македонија од авиомрежата во светот во голема мера го отежнува и го поскапува водењето бизнис. Со години не се направи ништо да се подобрат овие состојби. Сега се наѕираат првите можности македонското небо да се отвори за повеќе авиокомпании, а скопскиот аеродром да прерасне во модерно и функционално воздушно пристаниште доколку турскиот концесионер ТАВ ги реализира најавените проекти и инвестиции.   

Во моментот до, и од скопскиот аеродром летаат само 12 авиокомпании. Директен лет има до Белград, Берлин, Будимпешта, Виена, Дизелдорф, Загреб, Истанбул, Келн, Љубљана, Прага, Рим, Сараево, Софија, Тирана, Хамбург и до Цирих. Секој ден се лета само до Цирих, Љубљана, Виена и до Белград. Само еднаш неделено има врска до Берлин, Келн и до Хамбург. Редовниот авиопревозник МАТ има директен лет само до Рим, Истанбул, Виена и до Цирих. За разлика од Македонија, во другите земји авиосообраќајот е далеку повеќе развиен. Од аеродромот во Приштина има редовна авиоврска до 19 дестинации, од Загреб до 36 дестинации, од Белград до 38, а од Софија до дури 42 дестинации. Затоа граѓаните од земјава, а посебно стопанствениците се принудени да ги користат овие аеродроми. Како добра алтернатива често се користи и аеродромот во Солун затоа што од таму може да се лета многу поевтино отколку од скопскиот. 
 
Постојниот авиосообраќај во земјава воопшто не ги следи потребите на бизнисот. Десет најголеми трговски партнери на Македонија се Србија, Германија, Грција, Русија, Бугарија, Италија, Хрватска, Швајцарија, Полска, Турција и Кина. Освен до земјите во регионот, со исклучок на Грција, до другите е многу тешко да се стигне за брзо време. До Полска, на пример, треба да се лета преку Будимпешта или преку Виена, а цената на повратен авиобилет достигнува и до 550 евра. До Русија, која е значаен пазар за многу македонски компании, најчесто се лета преку Белград или Софија. Цената на еден билет со ЈАТ изнесува околу 400 евра. За српските бизнисмени директниот лет од Белград до Москва чини 300 евра. За една авионска карта до Пекинг, ако се лета преку Виена, треба да се платат 1.300 евра. До Брисел може да се лета, на пример, преку Будимпешта по цена од околу 300 евра. Патниците од Загреб летаат за 150 евра, а од Виена за 130 евра. Воопшто не се евтини ни билетите за директните летови.

Според информациите објавени на веб-страните на авиокомпаниите, повратен авиобилет до Загреб чини од 150 до 220 евра, до Виена над 200 евра, до Белград 163 евра, до Истанбул од 140 до 225 евра, до Рим 285 евра, а до Љубљана дури 327 евра. Во Белград може да се купи билет до Милано само за 39 евра, до Рим во еден правец од 50 евра, а до Трст од 30 евра. Од Скопје до Трст повратен билет чини 240 евра. Германската “Германвингс”, која спаѓа меѓу авиокомпаниите што продаваат евтини билети, повратен лет од Скопје до Келн во моментот го нуди по 337 евра. Истата компанија нуди промотивна цена од Берлин до Загреб за 40 евра.

Се отвора небото

Стопанствениците секојдневно се соочуваат со проблемот на скапи авиобилети. Тие се принудени да ги темпираат состаноците со странските бизнис- партнери според тоа во кој ден ќе можат да летаат.
Александар Панов, директор на компанијата “Макстил”, која има бизнис-врски како со западноевропскиот така и со пазарот во поранешниот СССР,  вели дека слабата авиоповрзаност на Македонија со европските метрополи многу им штети.

““Макстил” е присутен секаде во Европа. Кога треба да патуваме, имаме сериозни проблеми и треба да ја прошетаме половина Европа за да стигнеме до саканата  дестинација. Најчесто патуваме преку аеродромите во Будимпешта, Виена или во Загреб. Мора да се стори нешто за да се подобри ваквата ситуација”, истакнува Панов.

Покрај фирмите од челичната индустрија, со истиот проблем се соочуваат и текстилците. Тие исто така имаат голема соработка со странските фирми и пазари. “Деловните патувања ни претставуваат голем проблем поради слабата директна поврзаност на Македонија со европските метрополи. Тоа подразбира поголеми трошоци за авиобилети и повеќе загубено време”, изјави Ристе Брашнаров, сопственик на текстилната фирма “Бритекс”.

Овие состојби треба да се променат доколку Македонија доследно ги почитува принципите од мултилатералната спогодба за “отворено небо”, која ќе стапи на сила во 2010 година, иако е потпишана уште во 2007 година. Дотогаш треба да се исполнат многу обврски. Една е станувањето полноправна членка на европската воздухополовна асоцијација ЈАА (*Јоинт авиатион ауторитѕ), што треба да се случи во наредната недела. Услов за зачленување е Македонија да го ревидира Договорот за редовен авиопревозник со МАТ или да преговара со авиокомпанијата за негово укинување. Оваа постапка е веќе започната.

Од МАТ не сакаат да коментираат како и што ќе се менува од Договорот и дали тие ќе дозволат негово предвремено прекинување. Овој Договор, кој обезбедува монополска позиција на МАТ, важи до 2010 година. Експертите од Европската комисија, кои во минатиот месец биле во контрола во Македонија, имале големи забелешки на Договорот бидејќи тој не бил усогласен со ЕУ-регулативата. Тие препорачале да се избришат зборовите *”онлѕ анд еџцлусиве” во Договорот, што треба да биде значаен чекор во подобрување на состојбите со конкуренцијата во авиосообраќајот во земјава. Познавачите на оваа област сметаат дека државата има многу факти за да го раскине Договорот со “МАТ” без никакви последици.
Според нив, другите земји даваат дестинации колку што сакаме, ама земјава досега не барала. Единствениот потег на надлежните во последно време за зголемување на авиосообраќајот на “Александар Велики” е отворањето на скопскиот аеродром 24 часа. Тоа било направено затоа што големите авиокомпании немаат секогаш слободни авиони и за вакви споредни дестинации бараат да летаат во ноќните часови.

Големи очекувања

Според познавачите на авиобизнисот, во наредниот период ќе се случуваат многу промени во оваа област, чија цел е зголемување на квалитетот и на конкуренцијата во авиосообраќајот и секако намалување на цените на авиобилетите. Тие сметаат дека зачленувањето во ЈАА носи големи бенефити. Другите земји во регионот (Србија, Хрватска, Бугарија) многу порано станаа членки на ЈАА, која наскоро ќе се трансформира во ЕАСА.

“Македонија немала институционален капацитет за да стане членка на ЈАА. Уште во 2003 година била дијагностицирана оваа состојба, но не е направена реформа преку поделба на регулаторот (Агенцијата за цивилно воздухопловство) и провајдерот (Контролата на летање), што е услов за зачленување. Сега се прави тоа и се очекува постапката да заврши за два месеци. Брзо оди целосното прилагодување на ЕУ-регулативата”, вели Зоран Крстевски, директор на Агенција за цивилно воздухопловство. Други услови за членство во ЈАА се доволен број едуцирани инспектори, кои сега се дефицитарни поради партиските вработувања.

Крстевски се согласува дека во земјава немало концепт за развој на авиосообраќајот како можност за мултипликативен ефект врз економскиот развој. “Наместо Македонија да се отвора кон светот за да ги искористи компаративните предности како регионален центар за транзит од Европа кон Блискиот Исток и Африка, таа ја губи битката со другите аеродроми. Немодернизацијата на аеродромите беше пречка за доаѓање на авиокомпании и за зголемување на авиоврските. Кога имаше шпицеви со рекорден број патници, парите не беа искористени за развој, туку за нови вработувања. Умешност е аеродромот да се доведе во загуба. Годинава ќе има добивка од 2,5 милиони евра. Бизнис-планот во последните две години има приоритети. Не е дозволено да има побарувања кон авиокомпаниите и Владата да зема пари од авиобизнисот. Агенцијата сега станува независно тело и надвор од Министерството за транспорт. Таа сама ќе управува со средствата. Досега немало волја за тоа”, истакнува Крстевски.

Експертите укажуваат дека Чикашката конвенција, на која Македонија е потписник, забранува парите што се слеваат во државната каса од авиобизнисот да се користат за други цели. Според нив, сите слабости во авиосообраќајот во Македонија се од субјективна природа и се последица на непрофесионализам.
“Не функционира “отворено небо” и авиосообраќајот се одвива врз основа на билатерални спогодби со другите држави. Тие регулираат колку дестинации ќе се отворат помеѓу двете држави. Германија сакаше да ни даде повеќе точки (Берлин, Дизелдорф, Франкфурт, Штутгарт) за да ни помогне, а кај нас се согласија со една до две дестинации. Поради тоа не се отвора простор за конкуренција. Откако ќе се ревидира Договорот за редовен авиопревозник со “МАТ” и ќе профункционира “отворено небо”, ќе се отвори простор за натпревар на повеќе компании, со што ќе се зголеми бројот на авиоврските и ќе се намалат цените. “Отворено европско небо” значи дека нема лимити, односно секоја авиокомпанија од земјите-членки на ЕАСА ќе може да лета каде и колку сака. Но прво мора да се задоволат сите критериуми за безбедност на земја и на небо. Контролите ќе бидат невидени”, објаснуваат стручњаците.

Според грубите проценки, за 17 години во авиобизнисот во земјава е остварен бруто-промет од околу пет милијарди долари, а од тие пари многу малку се искористени за подобрување на инфраструктурата, условите и функционирањето на авиосообраќајот. Познавачите сметаат дека има реални шанси “ТАВ” да го заживее скопскиот аеродром затоа што веќе нема да се инвловираат политички субјекти во неговото менаџирање.

“Можеби најдобрата работа од оваа инвестиција е што ќе се спречи политичкото влијание. Проценките на “ТАВ” се добри. За 2-3 години сигурно ќе има над еден милион патници. Сега има околу 680.000 годишно”, велат тие.
И Крстевски очекува многу од “ТАВ”, кој треба да инвестира 200 милиони евра во скопскиот, охридскиот и во новиот карго-аеродром во Штип. “Ако се реализира инвестицијата, ќе бидеме чекор пред другите во регионот. Ќе имаме голем терминал, кој ќе мора да се полни со транзитни патници. Аеродромот во Скопје е идеално поставен помеѓу Европа и Средниот и Блискиот Исток. Големите центри во овој дел се гушат и не можат веќе да се шират. Регулативата дозволува други аеродроми, кои не се грандиозни и богати со фришопови, да преземат дел од патниците. Така ќе се привлечат и авиокомпании кои нудат евтини авиобилети”, вели тој.

Концесионерот на аеродромот ќе треба да ги реши и проблемите со соседните земји за прелетите на авионите кои преку македонското небо летаат до други земји. Цената на прелетите кај нас е многу висока и затоа воздухопловите нe заобиколуваат. Друга причина за тоа е затвореноста на косовското небо бидејќи Белград не ја делегира надлежноста на косовските власти. Трета се односите со Грција, која не вложува во воздушниот простор во Северна Грција.

Но и другите аеродроми во регионот не чекаат. Белградскиот “Никола Тесла” уште од лани се подготвува за изградба на голем карго-терминал и на логистички центар за што се бара стратешки партнер. И загрепскиот се модернизира. Авиосообраќајот во регионот се развива паралелно со бизнисот, што не е случај и во Македонија.



Извор: Тотал
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4792 Posted: 04-Dec-2008 at 12:54
ПОРАДИ ГОЛЕМ ДОЛГ НА МАКЕДОНСКИОТ АВИОПРЕВОЗНИК
МАТ забранет во Германија
Во МАТ објаснуваат дека станува збор за стар долг кон европските воздухопловни власти - Еуроконтрол, направен во годините на кризата 1999 и 2001, за кој било договорено да се реши со асистенција на државата

Македонскиот авиопревозник МАТ не смее да слета ниту да ја прелета Германија, зашто ќе му биде запленет воздухопловот. Во саботата патниците кои со МАТ од Скопје летале за Диселдорф, наместо во Германија, слетале во Мастрихт, Холандија. Од таму со автобус биле префрлени во Диселдорф. Вчерашниот редовен лет за Диселдорф беше откажан. Откажан е и летот за Хамбург, преку Берлин, в петок.
Аксел Рааб, раководител за односи со јавност на ДФС -Германската контрола на летање, ни изјави:
"Потврдувам дека на МАТ во моментов не му се дозволува влез во германскиот воздушен простор поради значителен долг кон Германската контрола на летање. Жалам, но не можам да ви го кажам точниот износ на долгот".
Во МАТ објаснуваат дека проблемот е стар.
"Се работи за долг главно по камати. Креиран е во кризните години 1999 и 2001. Еуроконтрол и МАТ, заедно со претставници на државата од претходните влади бараа решение, но за жал, без завршница. Сега Еуроконтрол бара целиот износ да се плати одеднаш, што коинцидира со големата економска криза во светот. Тоа на МАТ не му оди во прилог. Во октомври и ноември за 35 отсто е помал бројот на патници. МАТ поведе постапка пред Берлинскиот суд во која побаравме рационален план за репрограмирања на обврските, како што добиваат бројни компании во светот. Единствен реален начин за решавање на проблемот е МАТ да продолжи да лета. Ова го укажавме и во директна комуникација со Еуроконтрол. МАТ е во постојана, а деновиве и во засилена комуникација и со Владата. Очекуваме дека наскоро проблемот ќе биде надминат", изјавија во МАТ.
Износот на долгот и од таму не го кажуваат.
Во Министерството за транспорт и врски вчера официјално изјавија дека односите меѓу МАТ и Еуроконтрол се односи меѓу приватна компанија и меѓународна организација и оти Министерството нема директна надлежност во решавањето на нивните билателарни односи.

Агенцијата за цивилно воздухопловство, пак, се обратила со писмо до раководството на Еуроконтрол со барање да се направат напори за олеснување на отплатата на долгот на МАТ поради "турбулентните настани и услови на Балканот кои траат повеќе од декада, како и поради светската рецесија".
И во мај летово на Аеродромот во Диселдорф на "канадерот" на МАТ не му беше дозволено да полета, поради истиот долг.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=160495&idg=8&idb=2541&rubrika=Makedonija

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4793 Posted: 01-Dec-2008 at 08:13
 

Македонија членка во европските Здружени воздухопловни власти

Македонија во наредната недела ќе се стекне со полноправно членство во Здружените воздухопловни власти (ЈАА) на Европската унија, најави денеска заменик-министерот за транспорт Љупчо Димов, на седницата на собраниската Комисија за транспорт и врски, на која беше анализиран Извештајот на Европската комисија за напредокот на Македонија за членство во ЕУ.

Според Димов, полноправното членство ќе биде доделено на седницата на Бордот на директори на ЈАА, што ќе се одржи на 3 декември во Париз.

- Со тоа македонската Агенција за цивилно воздухопловство и официјално ќе стане членка на ЈАА, а Македонија ќе исполни една од најважните обврски од Протоколот 5 од мултилатералната Спогодба за основање на европската заедничка воздухопловна област - рече Димов.Според него, со ова Македонија преку воздухопловството практично ќе членува во Европската Унија.

 
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=0054780EA7092B409C243DA1BDAAF4AA
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #4794 Posted: 22-Nov-2008 at 20:06
Originally posted by Plugger


Super so Grcko zname pozadi BashPoke

Sea moze da zaboravat da letaat so ovoj avion vo Grcija.

Nego slusnav deka imalo nekoja Germanska Kompanija German Wings sakale da napravat direkten let od Keln do Skopje tie sto se eftinite avio kompanii koj letaat niz cela evropa za eftina cena. Imaat veke od Keln do Sofija pa neka gi skinat vizite ke bide super i preku Bugarija da se ide za 30 evra karta zosto da ne, posle toa od Keln mozhe niz cela evropa da se leta.

http://www.germanwings.com/index.en.shtml?gwcref=http://www.google.com.au/search?q=german+wings&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_enAU276AU276

http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings


Keln - Skopje e vekje vovedena, od pred edna ili 2 godini ne sum siguren, ima i linija keln - ohrid, ama sega za sega e samo sezonski odnosno vo period od maj do septemvri....
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4795 Posted: 19-Nov-2008 at 14:49

so edna kargo kompanija so dva avioni najgolem centar na balkanot? (zavisi koj rachunaat za balkan) dodusha ne me ni cudi ne deka drugo mesto ima povekje ama pak malku e ova. a neli bugarija ja imashe airlift service?
i ustvari sho se desi so to, ne dobija pravo da imaat makedonski registracii?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4796 Posted: 19-Nov-2008 at 11:57
а еве од сајтот на Аеродромот Скопје кратка вест објавена на 14 Ноември

НОВА МАКЕДОНСКА КАРГО АВИОКОМПАНИЈА
14 Ноември 2008 година

Новата македонска карго авиокомпанија почна со работа откако на скопскиот аеродром слета авионот џамбоџет "боинг 747-200 F" со кој ќе се превезува стока.

Авиопревозникот  "Star airlines", која ќе го извршува карго авионскиот превоз во земјава е во мешана сопственост, со македонски и со турски капитал. Во македонската сопственост се 51 отсто од компанијата, а остатокот во турска, како што предвидува македонската регулатива. Управител на фирмата е Кани Куртулуш, заедно со уште еден турски државјанин и еден претставник од Саудиска Арабија. Воздухопловот е запишан во македонскиот  регистар со регистрација Z3CAA. Претседателот на "Star airlines", односно на турскиот капитал во компанијата, истовремено е и управител на турската карго компанија Орекс за вршење превоз на стоки од блискиот и средниот исток за потребите на овој дел од Европа.

Аеродромот Александар Велики има големи потенцијали за да стане регионален карго центар што би ги покривал Косово, Црна Гора, Албанија. Star airlines Карго авиокомпанијата планира во својата флота да вклучи уште еден џамбоџет и од скопскиот аеродром да направи најголем карго центар на Балканот.

www.staraircargo.com

 



http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=444&id=137
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #4797 Posted: 19-Nov-2008 at 11:55
уште една фотка од новата македонска карго компанија, повторно сликано на аеродромот во Хонг Конг


Back to Top
bobmkd View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Germany
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bobmkd Quote  Post ReplyReply #4798 Posted: 14-Nov-2008 at 02:33
Originally posted by Plugger


Super so Grcko zname pozadi BashPoke

Sea moze da zaboravat da letaat so ovoj avion vo Grcija.

Nego slusnav deka imalo nekoja Germanska Kompanija German Wings sakale da napravat direkten let od Keln do Skopje tie sto se eftinite avio kompanii koj letaat niz cela evropa za eftina cena. Imaat veke od Keln do Sofija pa neka gi skinat vizite ke bide super i preku Bugarija da se ide za 30 evra karta zosto da ne, posle toa od Keln mozhe niz cela evropa da se leta.

http://www.germanwings.com/index.en.shtml?gwcref=http://www.google.com.au/search?q=german+wings&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_enAU276AU276

http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings


germanwings leta veke köln-skopje sekoja sabota skoro poveke od godina.. imam letano so niv 2 pati, najeftino e okolu 120 eur povraten ticket, ako se bukira porano i ne e vo spic period(bozik, leten raspust itn)
inaku vo leten period ima i dodatna linija köln-ohrid


Edited by bobmkd - 14-Nov-2008 at 02:41
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #4799 Posted: 13-Nov-2008 at 20:36
Da se nadevame deka ke gi trgnat vizite posle nova godina, pa posle ke ima avio-bum
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #4800 Posted: 13-Nov-2008 at 16:37

Super so Grcko zname pozadi BashPoke

Sea moze da zaboravat da letaat so ovoj avion vo Grcija.

Nego slusnav deka imalo nekoja Germanska Kompanija German Wings sakale da napravat direkten let od Keln do Skopje tie sto se eftinite avio kompanii koj letaat niz cela evropa za eftina cena. Imaat veke od Keln do Sofija pa neka gi skinat vizite ke bide super i preku Bugarija da se ide za 30 evra karta zosto da ne, posle toa od Keln mozhe niz cela evropa da se leta.

http://www.germanwings.com/index.en.shtml?gwcref=http://www.google.com.au/search?q=german+wings&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_enAU276AU276

http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 238239240241242 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.855 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.