build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 239240241242243 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4801 Posted: 13-Nov-2008 at 01:28
еве само за евиденција како сега изгледа авионот на стар ерлајнс. од вториот џамбо уште абер нема. го украдив од форумот авијација, ама не е ни нивна па така само идејата ја украдив. иначе мислам малце ја згрешиле бојата на опашката ама нема врска добра слика во секој случај

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4802 Posted: 05-Nov-2008 at 00:27
МАТ ќе лета според европски правила


Договорот на авиокомпанијата МАТ за национален и редовен авиопревозник ќе биде променет. Како што дознава ВЕЧЕР, работни групи од МАТ и од Министерството за транспорт ќе работат на усогласување на договорот со европското законодавство. Целата постапка е на почетокот и вчера попладне требаше да се одржи првиот состанок.

Европската унија и остави на Македонија да реши дали ќе го раскине договорот со МАТ или ќе го усогласи со европските закони. Македонија е ставена во незавидна позиција поради правото што го има МАТ како национален авиопревозник да го одобрува редот на летање на странска авиокомпанија. Како што е познато, анексот на Договорот за редовен авиопревозник, пак, ги упатува другите домашни авиокомпании што ќе се формираат, за чартер летовите да се договараат и да добијат согласност од МАТ.

МАТ стана редовен авиопревозник во јуни 2000 година и неговата важност е 10 години. Договорот го потпиша тогашниот министер за транспорт, Боби Спирковски еден ден пред да биде реконструиран, а неговиот наследник, Љупчо Балковски го потврди една година подоцна. Потоа беа вршени континуирани притисоци и постојано се покренуваше прашањето за раскинување на овој договор. Притисоците особено се засилија за време на коалицирањето на СДСМ со ДУИ и кога албанскиот блок во таа влада го контролираше авиосообраќајот во земјава.

Редефинирањето на договорот, пак, е обврска на Македонија која мора да ја исполни по потпишувањето на мултилатералната Спогодба за основање на заедничка европска водухопловна област во Луксембург. Тогаш првите луѓе на МАТ коментираа дека државата ја потпишала мултилатералната спогодба за отворено небо со Европската унија под многу неповолни услови, не водејќи притоа сметка ниту за интересите на домашниот превозник, ниту за своите.

МАТ ќе добие уште еден боинг

МАТ во својата флота деновиве ќе го има и вториот авион од типот Боинг 737-500. Леталото е со капацитет од четири тони за багаж и карго товар. Со новите два воздухоплови, МАТ ќе одговори да барањата на патниците и во план е да оперира на нови дестинации.

http://vecer.com.mk/?ItemID=22AD6DF6B06C284CB798C82E63E7FEB6
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #4803 Posted: 29-Oct-2008 at 17:07
еве им причина да мислат да воведат линија Скопје - Москва (инаку во 1990те Аерофлот одржуваше директна линија на оваа релација, дури имаа и свое претставништво во Скопје). А и конечно да се порадуваме дека една значајна земја укинува визи за МК
http://en.rian.ru/russia/20081027/117974047.html


Edited by anDarko - 29-Oct-2008 at 17:09
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4804 Posted: 29-Oct-2008 at 16:44

добро сега со ова IOSA лиценцата направија добар чекор напред и најверојатно и некако и ќе искористат нешто од истата, незнам колку знаеш кој стои зад МАТ но уште од почетокот меѓу себе се местат и јадат компаниите. Палер со Вања Битољану на чело растури се пред себе дали заради влашкото потекло или системот на врзани садови незнам. но она фокер 100ката го заглави, а евентуалното рестартирање го изјалови со подршката на ДА на Циле кога и Вања беше директор на јавното аеродромско претпријатие. и Авиоимпекс во ’90тите ветуваа но и ним им се случи истото сценарио...



Edited by beTon - 05-Nov-2008 at 01:18
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #4805 Posted: 29-Oct-2008 at 16:23
MAT e bruka od kompanija. Sramota e da se nositeli na privilegiite koi proizleguvaat od toa shto se nacionalen avio-prevoznik a i po desetina godini postoenje ostanaa kompanija so edvaj dva sopstveni avioni, a i tie ne e bas jasno kolku navistina se vo nivna sopstvenost bidejki i dvata se na lizing i koj znae dali nekogas kje gi isplatat (ili predvreme kje gi vratat ili kje im gi odzemat, kako mnogu pati do sega).

Za starosnata struktura na avionite im da ne zboruvame - letovo se ''podnovija'' so Boeing 737-500 proizveden 1991 (ovoj model na avioni ne se proizveduva skoro vekje deset godini), a kupen na staro od bankrotiranata juzno-africka avio kompanija Nationwide...koj znae kolku i tie dobro prethodno go odrzuvale.

Ne mi e jasno kako MAT e postojano vo kriza i ne e vo moznost da gi servisira dolgovite kon aerodromite kon koi leta koga site linii sekogas im se prepolni, a voedno odbivaat da vovedat profitabilna linija kako Skopje - Frankfurt (koja na vremeto koga ja operirase skandaloznata germansko-kosovarska kompanija Cirrus Airlines bese sekogas prepoln patnici so destinacija Germanija ili za vrzani letovi za Amerika).

Eh, koga kje sporedam samo kakva kompanija bese na vremeto Palair Macedonian, so svoi novi avioni nabaveni direktno od proizvoditelot, prepoznatliv imidz, sopstvena mreza za prodazba na bileti (a ne kako MAT cii bileti niz Evropa gi prodavaat somnitelni kosovski agencii)...Palair imase i svoj in-flight magazin...


Edited by anDarko - 29-Oct-2008 at 16:23
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4806 Posted: 28-Oct-2008 at 00:48
 
Еве што очекуваат од мат
 
 

МАТ


Повеќе патници со укинување на визите


Најавеното укинување на визниот режим за македонските граѓани од страна на Европската унија ќе го зголеми обемот на работа на МАТ за 35 до 40 проценти. Од МАТ очекуваат дека ќе се зголеми авиосообраќајот откако турски ТАВ ќе ги модернизира аеродромите во Скопје и Охрид и со нив ќе стопанисува во наредните 20 години за што на државата ќе и плаќа годишен концесиски надоместок.

Раководството на МАТ очекува подобрување на состојбите во авиосообраќајот и со реализирање на најавата од власта за скоро носење на нов закон за воздухопловство, со кој ќе се унифицира регулативата на Македонија со она ЕУ и нема да се работи по стариот закон што во најголем дел е од времето на поранешна Југославија.

Компанијата во претстојниот период очекува зголемување на соработката со повеќе авиокомпании како придобивка од неодамна добиениот меѓународно признат сертификат за безбедност и организација IOSA, со кој за неколку дена ќе биде ставен во регистерот на Меѓународната воздухопловна асоцијација IATA.

 
 
 
 
Eве ги податоците за првата половина од 08
 
 
 
 

[04/08/2008]: MAT increased passenger figures in the first half of year 2008.

In its continuous strive to meet customer demand on operations and passenger service, MAT has increased passenger figures by +3 percentage points in the first half of year 2008.

Compared to the first half of year 2007(91.314 passengers), the airline carried 95.382 passengers, which translates into a gain of 3 per cent over the same period in previous year.

The average seat load factor (SLF) increased significantly to 73.5%, compared to 65% in the first half of 2007 (+8.5 percentage points), on the 1281 flights performed.

Key figures for MAT services in first half of 2008

2007

2008

Difference

Passenger caried

91 314

95 314

+3%

Seat load factor (SLF)

65%

73.5%

+8.5%

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
И 3 фотки од боингот
 
 
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4807 Posted: 22-Oct-2008 at 13:10
Растот е се попатетичен и попатетичен Ohno. Вака не праиме ништо, едвај чекам да ги скинат тие проклети визи па да видиме каков ефект ќе има тоа на целиов авиосообраќај
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4808 Posted: 22-Oct-2008 at 11:59
 

ОБЕМ НА СООБРАЌАЈ ЗА СЕПТЕМВРИ 2008 АЕРОДРОМ “АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ” - СКОПЈЕ
5 Октомври 2008 година

Во текот на месец СЕПТЕМВРИ беа превезени вкупно 59 457 патници, со зголемување од 2.8% во споредба со истиот месец минатата година, а кумулативно за периодот јануари-септември 6.7%. По динамичниот раст во 2007 (+15.5%) и во првата половина на 2008, се забележува поумерено зголемување на патничкиот сообраќај.
Вкупниот број на операции на воздухоплови, со 1159 реализирани операции во септември. Комерцијалната авијација (редовните, чартер и карго линиите) има пораст од 2.3% во споредба со минатата година и засега не се очекува намалување на бројот на фреквенции. Кумулативно за периодот јануари-септември вкупниот број на операции на воздухоплови е зголемен за 3.2%.       
 
Кај патничкиот сообраќај по дестинации на редовните линии нема промени во редоследот, односно и понатаму најфреквентни се Виена и Цирих, најголем пораст има кај Љубљана, Истанбул, Будимпешта и Загреб, а намалување во однос на претходната година има кај Цирих, Белград и германските дестинации Дизелдорф и Хамбург/Берлин. На директните чартер летови за туристичките дестинации во Турција, Египет, Шпанија, Тунис и Сицилија во периодот јуни-септември беа превезени 29 112 патници односно 62.1% повеќе од лани, а нивното учество во вкупниот број на патници во истиот период е 10.2
 
Обемот на авионско карго во текот на септември изнесува 185.17 тони со зголемување од 3.8% во споредба со истиот месец минатата година. Бидејќи во септември немаше камионски сервис (врз база на Air Waybill) вкупниот обем на карго во септември има намалување од -8.4% во однос на истиот месец лани, а кумулативно за периодот јануари-септември има зголемување од 27%.
 
 
 
 
 
 
 
 

СО ЗИМСКИОТ РЕД НА ЛЕТАЊЕ НА СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ


Српски ЈАТ ги удвои дневните летови


Домашниот авиопревозник МАТ доби вкупно 30 летови неделно на релациите кон Рим, Дизелдорф, Хамбург, Берлин, Цирих, Виена и Истанбул


Во претстојната зимска сезона ќе има зголемување на воздушниот сообраќај на скопскиот аеродром Александар Велики. Споредено со Зимскиот ред на летање 2007/2008 година, најмногу нови летови оваа зима, дури шест, Агенцијата за цивилна воздушна пловидба и одобри на авиокомпанијата Јат ервејз, која покрај редовните седум лета од Белград до Скопје доби уште по еден лет од понеделник до сабота. Словенечката Адрија ервејз покрај редовните седум лета од Љубљана до Скопје во предпладневните часови, доби уште толку за попладне или вкупно четири нови летови.

Со ист број на летови и оваа сезона ќе сообраќаат унгарски Малев (девет лета), Кроација ерлајнс (седум лета), Булгариа ер (три лета) и Аустријан ерлајнс (седум лета). На босанската авиокомпанија БХ ерлајнс, за разлика од претходната зимска сезона и е одобрен уште еден лет и ќе има вкупно три (понеделник, среда и петок). Еден лет и тоа во сабота и оваа сезона и е одобрен на нискотарифната Герман вингс, која ќе сообраќа на релација Келн-Скопје, а за прв пат од Дизелдорф до Скопје ќе лета компанијата Германиа Флугеселшафт, која ќе сообраќа само во саботите почнувајќи од 1 ноември. Еден лет повеќе и е одобрен и на чешката Чех ерлајнс и на турската Туркиш ерлајнс. Хелветик ервејз која во саботите лета од Цирих до Охрид, за оваа сезона доби и два лета до Скопје (петок и недела).

Оваа сезона карго компанијата АБЦ Ер Хунгари ќе има по два дневни лета од понеделник до петок на релација Софија-Скопје-Тирана.
Домашниот авиопревозник МАТ доби вкупно 30 летови неделно на релациите кон Рим, Дизелдорф, Хамбург, Берлин, Цирих, Виена и Истанбул. По еден секојдневен лет МАТ ќе има кон Цирих, а кон овој швајцарски град ќе лета и од охридскиот аеродром. Од Свети Апостол Павле, оваа авиокомпанија ќе лета и кон Виена во петок и недела. Зимскиот ред на летање важи од 26 октомври 2008 година до 28 март 2009 година.

 
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4809 Posted: 13-Oct-2008 at 22:28
Дарко добредојде на форумот Cheers

особено ми се допаѓа што Охридскиот и хипотетичкиот Струмички аеродром ги гледаш како регионални. Барем на Охридскиот дефинитивно така му ја гледам иднината а не како некое туристичко аеродромче.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4810 Posted: 12-Oct-2008 at 21:35
anDarko добредојде и од мене Smile
Не си единствен што си мислел дека само ти забеган по вакви теми, повеќето активни членови на форумов го имаат кажано истото Laugh

Инаку во твојот пост си направил одлична кратка анализа на состојбата, немам што да додадам освен дека доцниме и требаше да размислуваме на тие теми многу порано. Да бевме посериозни на времето, извесно е дека Скопје сега ќе беше значаен регионален центар. Но подобро и во иднина отколку никогаш. TAV секако влева надеж.
Cheers





Edited by Cloverstack - 12-Oct-2008 at 21:36
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4811 Posted: 12-Oct-2008 at 21:04
анДарко добредојде на форумов! Ретко добиваме нов член кој уште од првиот пост остава впечаток на сериозна личност кој има аргументиран и издржан став околу прашањата што ги третира. Се надевам ќе споделиш доста материјали и ставови околу оваа тема, а се надевам ќе те има и низ другите теми. Поздрав!!!
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #4812 Posted: 12-Oct-2008 at 20:52
здраво на сите! мислев дека само јас сум забеган по тоа да следам се што се случува во македонскиот авио соообраќај, да се радувам, но и да мрчам околу се тоа што се гради во земјата, состојбите во сообраќајот, инфраструктурата итн итн. така да ептен ми е мило што налетав на форумов и што видов дека не има многу.

околу авио-сообраќајот: најдоброто решение за помрднување од сегашната агонија е само доколку ЈПАУ, сега под концесија на ТАВ, започнат активно да работат на профилирање на двата постоечки аеродроми како регионални авио-пристаништа. За скопскиот аеродром да стане интересен за потенцијалните патници од Kосово, јужна Србија, па и пошироко треба да се работи на промоција на аеродромот кај локалните туроператори во тие земји. Уште побитно, неопхoдно е да се отворат редовни автобуски линии од поголемите градови на Косово и Јужна Србија до скопскиот аеродром кои ќе бидат врзани со тајминзите на полетување/слетување. Ваков успешен пристап со години има Аеродромот во Франкфурт кој има редовни автобуски линии од повеќе градови во Германија, како и Франција (Стразбур) кои носат илјадници патници на овој аеродром.
Повеќе инфо на http://www.lufthansa-airportbus.com

Охридскиот аеродром треба да се развива не само како алтернативен на скопскиот во случај на магла и за повремени чартер летови во време на туристичката сезона. Треба да се работи на привлекување на патници од југо-источна и источна Албанија како и од северо-западна Грција.

За идниот аеродором во Штип не гледам никаква опција за развој како регионален аеродром. Таква шанса постоеше доколку аеродромот се градеше во Струмица кој можеше да претендира на патниците од југо-западна Бугарија (Пиринска Македонија) и регионот на Кукуш и Драма во Грција - и во двата региони не постојат меѓународни аеродроми.

Добар урнек за развој на пограничен аеродром како регионален е аеродромот во Батуми во Грузија (http://en.wikipedia.org/wiki/Batumi_Airport), кој исто под концесија го менаџира турски ТАВ. Благодарејки на одлуката на грузиската и турската влада за воспоставување на слободен мало-граничен појас, Батуми прерасна во де-факто главен аеродром на северо-источна Турција. Со неодамнешната одлука да се овозможи влез во Македонија на сите државјани на земјите членки на ЕУ само со лична карта и со укунувањето на визите за влез во Македонија за државјаните на Албанија, се отвараат големи перспективи за охридскиот аеродром да привлече low-cost компании како Ryanair, Easyjet, Wizzair, и сл., кои од Охрид би го покривале македонскиот, јужно-албанскиот и северо-западниот пазар на Грција. Но, треба активно да се работи на промоција на овие потенцијали и да се овозможат редовни автобуски врски и соработка со стабилни туроператори од сите соседни земји, но и во Македонија.

Поздрав!


Edited by anDarko - 12-Oct-2008 at 20:56
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #4813 Posted: 12-Oct-2008 at 20:21
Originally posted by гитардемон

малку офтопик: нема врска со македонскиот авио сообраќај но има врска со македонија:

ете постоела авиокомпанија под името meta aviotransport macedonia со хаб аеродромот внуково во москва. на моторите го има старото знаме со ѕвездата од вергина, а дури има и авион што се вика охрид. 

оваа компанија мислам беше регистрирана од македонец од германија META (Meta AviaTransport Macedonia) , ulica Goce Delcev 6 , но само кратко опстоја

A isto propadna i MAM (Meta Airline Macedonia) tie imaa bugarski mislam prvo Tu-147 a posle na kredit Tu ama ne sum siguren.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4814 Posted: 12-Oct-2008 at 20:18
Originally posted by BOJAN

Во право си, но за странските туристи веќе е лесно да дојдат во Македонија, нели нашава влада се одлучи за безвизен режим кон земјите на ЕУ, односно влегување само со лични карти. Што се однесува до втората точка, и да дојдат кај нас ваквите компании картите ќе наплаќаат по дупло поголема цена од онаа за полетување од аеродромот во Пловдив, на пример! Не се сеќавам, кога последен пат беше отворено претставништво на странска авионска компанија, наместо тоа Бритиш ервејс и Аерофлот имаа канцеларии во Скопје, но ги затворија.


па не е баш така, за странците е и те како битна ефтин транспорт. Зошто би плаќале 100ци евра да летаат до Охрид кога за 20-30ЕУР можат да идат на Мајорка? Значи странците доаѓаат под точка 3 која е поврзана со точка 2
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4815 Posted: 12-Oct-2008 at 19:47
Во право си, но за странските туристи веќе е лесно да дојдат во Македонија, нели нашава влада се одлучи за безвизен режим кон земјите на ЕУ, односно влегување само со лични карти. Што се однесува до втората точка, и да дојдат кај нас ваквите компании картите ќе наплаќаат по дупло поголема цена од онаа за полетување од аеродромот во Пловдив, на пример! Не се сеќавам, кога последен пат беше отворено претставништво на странска авионска компанија, наместо тоа Бритиш ервејс и Аерофлот имаа канцеларии во Скопје, но ги затворија.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4816 Posted: 12-Oct-2008 at 19:35
Не дека не е зборувамо до сега за ова во нишкава но клучни се спрема мене 2 критериуми.

1. безвизен режим кој сигурно ќе направи сериозено придвижување во оваа сфера
2. нискотарифните оператори чие присуство на пазарот е пак во голема мера поврзано со точка бр. 1. Доколку навистина во 2009 се избориме за безвизен режим мислам дека амбициозните проекциина ТАВ ќе почнат полека да се реализираат.

Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4817 Posted: 12-Oct-2008 at 19:25
Авионскиот патнички и товарен сообраќај ни е слабо развиен. Не сме поврзани со директни линии од Скопје кон центрите Брисел, Париз, Москва, Лондон. Она што го превезуваме се претежно наши иселеници, и тоа на крајни дестинации кои во Европа се сметаат за споредни. Затоа ретко може да се оствари брз трансфер до некоја подалечна дестинација, а понекогаш за тоа е потребно и преседнување на 3 аеродроми. Остваруваме малку чартер-летови и тие се претежно за превезување на наши туристи, а оние странските ги нема. Ова е поразително пак за охридскиот аеродром. 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4818 Posted: 12-Oct-2008 at 16:49
малку офтопик: нема врска со македонскиот авио сообраќај но има врска со македонија:

ете постоела авиокомпанија под името meta aviotransport macedonia со хаб аеродромот внуково во москва. на моторите го има старото знаме со ѕвездата од вергина, а дури има и авион што се вика охрид.

еве слика, а повеќе на http://www.airliners.net/search/photo.search?airlinesearch=Meta%20Aviotransport%20Macedonia%20%28Vnukovo%20Airlines%29&distinct_entry=true



интересно во секој случај... лета до виена па и нè рекламира
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4819 Posted: 01-Oct-2008 at 12:28
Cheers

“Стар еарлајнс“ прва македонска карго авиокомпанија

Агенцијата за цивилно воздухопловство на 26 септември и издаде уверение за работа за врШење на јавен воздуШен превоз на авиокомпанијата “Стар еарлајнс“. Дозволата е издадена согласно поднесеното барање на авиокомпанијата од 15 мај годинава, за врШење карго авиопревоз.

“По изврШените оперативни проверки и увидот во доставената документација, а врз основа на меЃународните стандарди, законските и подзаконските акти за цивилно воздухопловство, одобрено и е на “Стар еарлајнс“ да оперира како прва македонска  карго авиокомпанија. Компанијата во својата флота располага со Боинг 747-200 (џамбо џет)“, објаснуваат од Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Според АЦВ, влезот на “Стар еарлајнс“ на македонскиот авио пазар, преставува  јасен сигнал дека Македонија, станува дел од мапата на примамливи дестинации за влез на странски инвестиции и во сверата на авиосообраЌајот.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=41043&kategorija=2


Edited by pbanks - 01-Oct-2008 at 12:29
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4820 Posted: 04-Sep-2008 at 09:44
@clover
 
MasterBowMasterBowMasterBow 
 
 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 239240241242243 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.789 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.