build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 241242243244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4841 Posted: 31-Jul-2008 at 06:38
За десет дена уште еден боинг а во мај догодина и вториот CRJ, ај па да видиме и неколку нови дестинации  Cheers
 

Нов „боинг“ во флотата на МАТ

Новиот авион „боинг 737-500“, кој од неодамна е дел од флотата на македонскиот национален авиопревозник МАТ, вчера на аеродромот „Александар Велики“ ги донесе првите патници. На „боингот“, како што најавуваат од МАТ, за десетина дена ќе му се придружи уште еден ист авион, а двата авиона веднаш ќе бидат вклучени во редовните и чартер-летовите на МАТ.

Новите авиони компанијата ги набави со кредит од Еуростандард банка и од странска банка, а ќе се отплатуваат во следните пет години. Во план, велат во МАТ, е купување на уште еден авион од типот „бомбардир ЦРЈ 900“, каков што веќе поседува компанијата, кој моментно е во процес на производство, а ќе биде испорачан во текот на мај следната година. (С.Н.)

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4842 Posted: 29-Jul-2008 at 13:10
Незнам ни дали самите знаат шо прават, мислам дека за МАТ ЕРЈ е одлично решение има капацитет од 78 до 118 што е доволно за наши услови, али мислам дека се предомислија пошто има проблеми со финансирање и после канаѓаниве им дадоа подобри услови за кредитирање (барем така имам негде слушнато). Иначе ако веќе мислеа да ја обновуваат флотата со стари авиони после 9/11 имаше еден куп фокери и 737-ки буквално за џабе али тогаш другше мислеа изгледа,  иначе еве фотка од 2005 од ембраерот кој никогаш не стигна до Скопје Unhappy 
 
 
 
И навечер
 
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4843 Posted: 29-Jul-2008 at 10:16


Тешко е да се прати што точно прават и моменталниот состав на флотата. Постојано џонглираат со авионите и со нарачките. Непосредно пред CRJ пак имаа нарачано ERJ... Се надевам дека имаат некаков план односно дека не лутаат.
Во секој случај веројатно ова е позитивен сигнал, затоа што очигледно им требаат и малку поголеми авиони како 737, а не само Regional Jet.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4844 Posted: 29-Jul-2008 at 09:54
Зарем МАТ не нарача три CRJ-900 а веќе набави два од нив??

МАТ купи нов авион

Македонскиот редовен авиопревозник МАТ купи авион од типот „боинг 737-500“. Воздухопловот, кој е веќе регистриран во Македонија со ознаките З3-ААХ, првиот комерцијален лет го изврши во неделата на релација Скопје - Цирих - Скопје.

Новиот авион со 126 седишта е купен на кредит со учество на МАТ и компанијата „ПК авиејшн“.

Претставник на македонската авиокомпанија за Макфакс најави дека флотата на МАТ идниот месец треба да се збогати со уште еден сличен авион. МАТ поседува едно летало од типот „ЦРЈ-900“, а со зголемениот промет во текот на летнава сезона се справуваше со краткорочно најмување авиони од странски компании. (Макфакс)



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9B6F2F82C5A5304A9751526AA34B973D

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4845 Posted: 12-Jun-2008 at 14:39


Само што го изедитирав постот а ти веќе си искоментирал
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4846 Posted: 22-May-2008 at 12:35
Originally posted by vardar

Ja pa toa go razbrav kako do 2004 Dunno 


pa to sakale i da kazhat samo 100% rusin ja ima pisheno statijata i nikoj nema raschisteno zad nego pa zato sakal da kazhi do 2004 rekol po 2004 ruska rabota i ruski angliski
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4847 Posted: 20-May-2008 at 14:10

Ja pa toa go razbrav kako do 2004 Dunno 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4848 Posted: 20-May-2008 at 13:24

Accident summary

As of 2004

  • Hull-loss accidents: 109 with a total of 1673 fatalities
  • Other occurrences: 11 with a total of 59 fatalities
  • Hijackings: 33 with a total of 4 fatalities

-> As of 2004

а тек пред то...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4849 Posted: 20-May-2008 at 11:51
Na Wiki pisuva deka avionov an-24 se proizveduval od '59-'79 so znaci najmalce 30 godini star Nuts iako e taze ofarban.
 
Accident summary
 
  • Hull-loss accidents: 109 with a total of 1673 fatalities
  • Other occurrences: 11 with a total of 59 fatalities
  • Hijackings: 33 with a total of 4 fatalities
  • Back to Top
    vardar View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 03-Mar-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 1106
      Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4850 Posted: 20-May-2008 at 11:32

    „Ерлифт сервис“ нова македонска авиокомпанија

    „Ерлифт сервис“ е новата домашна авиокомпанија што ќе одржува чартер-летови со авион „антонов-24“ од украинско производство. Првиот лет е  најавен за в понеделник и со него ќе биде донесена група бугарски туристи од Софија во Охрид. Оваа линија ќе се одржува два пати неделно во текот на летото.„Ерлифт сервис“ е мешовита македонско-бугарска компанија. Во земјава сопственик е поранешниот пилот Трајко Кикерковски, а во Бугарија софиската авиокомпанија „Авиостарт“. Чартер-компанијата засега ќе лета со еден авион со македонска регистарска ознака. Директорот Кикерковски се пожали дека повеќе од 40 дена чекаат директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Ернат Фејзулаху, да ја потпише дозволата за да го донесат вториот авион.Авионот е прегледан од инспекцијата, регистриран и бојосан со македонски ознаки - истакна тој.И новата чартер-компанија, која лета под македонско знаме, се соочила со проблеми за прелет и слетување на грчка територија.Нашите бугарски соработници се обидоа за 1 мај да летаат до еден грчки остров. Прво биле уценувани со тоа што се барало некој човек да го пречека авионот и за тоа да платат, а потоа биле одбиени бидејќи на документите за авионот требало да пишува ПЈРМ, а не Република Македонија. Очекувам и понатаму да имаме проблеми, но се надевам дека некој ќе го среди тоа - вели Кикерковски.Во новата авиокомпанија засега се вработени 15 луѓе. Пилотите се Бугари, а во тек е обука на македонски механичари и стјуардеси. Во „Ерлифт сервис“ очекуваат да направат околу 1.000 часа лет годишно. За во зимскиот период планираат да превезуваат спортски екипи и групи на екскурзии и на семинари.

     
    Back to Top
    vardar View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 03-Mar-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 1106
      Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4851 Posted: 14-Apr-2008 at 23:30

    СКОПСКИ АЕРОДРОМ


    Реновирани простории на карго центар


    Реновирани се службените простории на карго центарот на аеродромот Александар Велики со што се создадени подобри услови за граѓаните кои доаѓаат да ги подигнат своите пратки.
    - Компјутерски ги поврзавме сите постапки и сега многу малку се чека на пратките што ги земаат од карго центар - вели Зоран Крстевски, директор на аеродромското претпријатие.

    Тој е задоволен што лани е забележан голем пораст на карго сообраќајот на скопскиот аеродром од 2.836 тони. Во првиот квартал од годинава има пораст на карго сообраќајот за 30 проценти во однос на истиот период лани. За споредба, во 2005 година биле примени и отпремени 2.527 тони.

    - Порастот се должи на намалените цени што Владата ги прифати за опслужување на авионите и пратките, како и на зголемениот маркетиншки ангажман на аеродромскиот менаџмент и на компаниите што работат со карго пратки - рече Крстевски.

    Тој најави дека преговорите со турската карго компанија Орекс се успешно завршени и дека во тек е постапка за нивна регистрација во земјава. Орекс има намера со два џамбо џета да врши превоз на стока од Блискиот и Средниот Исток во регионот.

    Од Европската комисија преку програмата за поддршка на Македонија веќе е направен проект за изградба на фито санитарна станица на аеродромот Александар Велики. Станува збор за инвестиција од 450.000 евра и се очекува во наредните неколку месеци да се почне со градба.

     
    Back to Top
    ProMKD View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 25-Feb-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 244
      Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #4852 Posted: 10-Apr-2008 at 23:23
    Ме радува - зголемувањето бројот на патници и општата ситуација иде на добро, само сепак ни фалат поевтини компании и укинувањето на визите. Тек тогаш без визи има да имаме БУМ само нека се спреми Александар Велики! 
    Back to Top
    vardar View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 03-Mar-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 1106
      Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4853 Posted: 10-Apr-2008 at 12:02
    Eve navodno pregovarale so wizz air Cheers
     
     

    КОРЕКЦИЈА НА ЦЕНОВНИКОТ ЗА АЕРОДРОМСКИТЕ УСЛУГИ


    Попуст за авиокомпании со два дневни лета


    Поевтинувањето на цените за опслужување на двата аеродроми го зголемија бројот на превезени патници


    Ќе се корегира ценовникот за услугите на двата домашни аеродроми. Аеродромските власти имаат намера да овозможат поголеми попусти за оние авиокомпании што ќе воведат втор дневен лет кон Скопскиот аеродром. Со летниот ред на летање што стартуваше од 30 март, втор дневен лет воспоставија Адрија Ервејз и Малев.

    - Некои компании бараат да летаат во утринските часови кога има ограничена услуга и капацитет. Поголеми поволности ќе им дадеме на оние превозници што ќе прифатат да летаат во термините по 8 или 9 часот. Со ваквите стимулации сакаме авиокомпаниите да го зголемат обемот на сообраќај од Скопскиот и Охридскиот аеродром - појаснува Крстевски.

    Доколку Владата го одобри ценовникот, тоа ќе биде трета корекција што ќе се направи за една година. Во средината на април 2007 година, аеродромските услуги на Скопскиот аеродром беа намалени до 17 проценти, а на Охридскиот до 27 отсто. Еден месец подоцна власта го корегира надоместокот што странските авиокомпании го плаќаат за лендинг, АТЦ-услуги и за осветление на аеродромот Александар Велики, а за истите услуги на охридскиот се ослободени од плаќање.
    Ефектите од поевтинување на цените за опслужување на двата аеродроми се видливи. Забележливо е зголемување на авиосообраќајот и на бројот на превезени патници.

    - Ако во првите три месеци од годинава сообраќајот во ЕУ просечно пораснал за четири проценти, на Скопскиот аеродром е над 10 отсто, а само минатиот месец - 17,5 проценти. Ова е поради тоа што се појавија нискобуџетски компании, како бугарската Булгар Ер која од Софија лета кон Македонија три пати неделно и има има врзан лет до Тирана преку Скопје. Нејзините авиобилети се многу евтини и за 100 евра може да се стигне до било која атрактивна европска дестинација - вели Крстевски.

    Се преговара и со познатата нискобуџетска унгарска компанија Виз Ер со која се дефинирани условите за летање кон Охридскиот аеродром. Има најави за повеќе чартер летови за во летниот период.

    Виена топ дестинација
    Во периодот јануари-март годинава на Александар Велики биле обавени 2.869 летови и се превезени 129.087 патници. МАТ учествува со 24 проценти во вкупниот број комерцијални операции, а во бројот на патници со 32,8 отсто.

    Со 15,8 проценти од вкупниот број на патници, Виена се зацврсти како топ дестинација, пред Цирих каде има намалување од 12,4 отсто во однос на лани. Намалување има и кај германските дестинации Дизелдорф и Хамбург/Берлин кое донекаде го надополнува новата дестинација Келн. Најголем пораст има кај Љубљана, Загреб, Будимпешта, Истанбул и Рим кои како трасфер дестинации ги презедоа патниците на Алиталија која престана да лета кон Македонија. Гледано по превозници, најголем пораст на бројот на патници во однос на лани има кај Адрија Ервејз - 85 проценти и кај Кроација Ерлајнс (43,3 отсто), а намалување има само Хелветик Ервејз.

     
    Back to Top
    vardar View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 03-Mar-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 1106
      Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4854 Posted: 10-Apr-2008 at 11:49
    Originally posted by ProMKD

    Со менувањето на терминалот се прашувам што ќе значи за ниско-буџетните Low Cost Carrier компаниите ?? Ние и вака ги немаме, а што кога ќе добиеме нова аеродромска зграда и зголемени давачки за авионите? ? 
     
    Како што викаш тие не дојдоа со аеродром идеален за нивниот modus operandi (крш и евтин Big%20smile  ) Како потенционални концесионери се спомнаа операторите на виенски, париски аеродром.....шознам ваљда напраиле некакви анализи....крај-крајишта ако не им идат доволно компании откако ќе го напраат шо избор имаат освен да ги намалат цените Dunno


    Edited by vardar - 10-Apr-2008 at 11:58
    Back to Top
    ProMKD View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 25-Feb-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 244
      Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #4855 Posted: 10-Apr-2008 at 06:01
    Со менувањето на терминалот се прашувам што ќе значи за ниско-буџетните Low Cost Carrier компаниите ?? Ние и вака ги немаме, а што кога ќе добиеме нова аеродромска зграда и зголемени давачки за авионите? ? 
    Back to Top
    vardar View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 03-Mar-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 1106
      Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4856 Posted: 09-Apr-2008 at 23:11
    A ok, dobri vesti vo sekoj slucaj se nadevam ke bide rabotava....kargo prevozot vo posledno vreme mnogu pobrzo raste odkolku patnickiot.... 
    Back to Top
    ProMKD View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 25-Feb-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 244
      Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #4857 Posted: 09-Apr-2008 at 21:35
    Добри вести од областа на авио-индустријата

    А еве што пишува за тој Боинг
    ‘Turkish air cargo carrier Orbit Express Airlines (Orex) is set to add a pair of Boeing 747-200
    freighters to its existing fleet…the Turkish airline, formed last year…plans to deploy the
    aircraft on services to China’ – Kani Kurtulus, General Manager, Orex

    http://www.kpmg.ca/en/industries/cib/transportation/documents/airCargoSnapshot.pdf

    Значи имаат во план да се купи
    Back to Top
    vardar View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 03-Mar-2008
    Online Status: Offline
    Posts: 1106
      Quote vardar Quote  Post ReplyReply #4858 Posted: 09-Apr-2008 at 06:32

    Interesno...... samo vikaat 2 jambo jeta a na WIKI pise da imaat samo eden a300  Dunno

     
     

    ПРЕГОВОРИ


    Турски Орекс го сака карго превозот


    Аеродромските власти сериозно преговараат со турската карго компанија Орекс за вршење превоз на стоки од блискиот и средниот исток за потребите на овој дел од Европа. Според директорот на ЈПАУ Македонија, Зоран Крстевски станува збор за сериозна карго компанија која има намера скопскиот аеродром Александар Велики да го направи регионален центар.

    - Од Орекс најавија дека имаат намера карго превозот да го вршат со два "џамбо џета 747". Со влезот на Орекс ќе се зголеми протокот на стоки на скопскиот аеродром - вели Крстевски.

    Минатата година имаше неуспешен обид за влез на бугарскиот карго превозник Вега кој покрај скопскиот, бараше да превезува стоки и кон охридскиот аеродром.

    Аеродромот Александар Велики има големи потенцијали за постанување на регионален карго центар што би ги покривал Косово, Црна Гора, Албанија и северна Грција. Во земјава не постои домашна карго компанија. Пред 13 години овој превоз го вршеше словенечката Адрија Ервејз и македонската Авиоимпекс.

    (С. Бл.)

     

    Vecer

     
    Back to Top
    ProMKD View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 25-Feb-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 244
      Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #4859 Posted: 19-Mar-2008 at 04:50
    Пак жална вест за авијацијата... нон стоп имаат проблеми со контролорите - и партизација на аеродромските власти!!! Ова ме нервира !

    Контролори на летање се жалат за отпуштањето од работа

    Група од 15 контролори на летање, ангажирани со договор на дело во Агенцијата за цивилна воздушна пловидба во 2004 година, се отпуштени во септември минатата година, но дури вчера отворено реагираа на одлуката на раководството кое не им ги продолжи договорите. Контролорите, кои се без работа седум месеци, тврдат дека се исфрлени на улица од актуелното раководство без никакво професионално оправдување, иако државата за нивната обука во Прага потрошила околу 4 милиони евра. Контролорите чии договори за дело не биле продолжени во септември 2007 година, на вчерашната прес-конференција изјавија дека не разбираат зошто Агенцијата за цивилно воздухопловство не сака да искористи веќе професионално квалификуван кадар.

    „Ние не веруваме дека сета оваа работа има политичка заднина. Но, и да сме припадници на некоја од политичките партии, сметаме дека овој вид работа нема никаква врска со политиката“, велат петнаесетте контролори кои се Албанци по националност и чии договори се склучени за време на претходното раководство на некогашната Управа за цивилна воздушна пловидба. Од Агенцијата за цивилна воздушна пловидба велат дека реакцијата на некогашните контролори на летање е политички мотивирана. (В.Г.)

    http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=83D71422B94BD44BB13C79C16F777B55

    Back to Top
    mitatos View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member
    Avatar

    Joined: 06-Jan-2008
    Location: Skopje
    Online Status: Offline
    Posts: 1739
      Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #4860 Posted: 10-Jan-2008 at 22:38
    МАТ го зголемил учеството во авиопазарот во земјава

    Македонскиот национален авиопревозник МАТ го зголемил учеството во авиопазарот во земјава. Според податоците кои ги презентираше авиокомпанијата, лани работата на МАТ со летови и превоз на патници е зголемена за 34 проценти или повеќе за 8 проценти во однос на 2006-та. Од компанијата ова го објаснуваат со редовните линии кон европските метрополи и отворањето на нови авиолинии.

    http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=28057&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
    "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  <1 241242243244>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



    This page was generated in 0.734 seconds.

    Copyright ©2007 - 2025  build.mk

    Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.