![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 41> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
P1712-108 between Bogomila & Prilep
DMU class 712 number 712-108 ground to a halt between Bogomila and Prilep when working the 14.30 service from Skopje to Bitola with an air supply problem on 14th May 2014. All the passengers were ordered to detrain while the crew made running repairs. After an hour, they managed to restore the air supply and the train continued through to Bitola. ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Тамам: подобро „Шкода„ отколку некој „кинез„. Не знам што нудат швајцарците и што е од нив земено во предвид, а за можна набавка од наша страна... |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Висината и е 4635 мм на електричната и овие двокатни се дизајнирани за веќе постојни тунели , така да не гледам причина зашто не би ги собрало.
Еве една слика каде што нормален вагон и ваква гарнитура се споени па може да се забележи дека разликата е многу мала. |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Низ нашите тунели, со постојниот профил, би се протнале двокатни возови? „Шкода„ е фирма во подем и на пазарот за железнички возила, а има зад себе и прилична и завидна традиција па би било нечесно да не биде земена во предвид. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Па добро тогаш би можеле да земеме Шкода двокатни кој се одлични и прилично комотни. Овие се тестирани. Не верувам дека цената би им била многу различна од овие на Швејцарциве и на Кинезиве.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
И хрватските гарнитури не се за фалење, бидејќи тие се првиот производ од овој вид што го Кончар/Гредељ им го нудат на пазарот. Не би сакал да ни се случи нешто како постоечките Шпанци, да земеме возови што ќе ги тестираат на нас.
|
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Да, се чини дека хрватските возови не се земени во предвид, иако се поблиску и од Кина и од Швајцарија, а сигурно е дека се произведени по европски а не фушерајски стандарди за квалитет. На еден соседен форум за возови, имаше коментар дека тие гарнитури се покажале како прилично тешки при користењето, но не знам што точно подразбира авторот под таа нивна маана. Edited by MIKI1 - 20-Apr-2014 at 22:33 |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
,
Мој став, заснован на секојдневното користење градски превоз/автбуси, е дека и кинеските катни и украинските едноподни автобуси се тешко невидено ѓубре. Нивната (меѓусебна) споредба може да каже дека кинеските се покажаа како поиздржливи, но генерално, тоа не ја менува сликата за автобусите од ЈСП, кои не можат ни оддалеку да се споредат по трајноста (не по комфорот) со автобисуте кои беа прозиведени од ФАС. НО, овде тема се возовите, а не автобусите од ЈСП. Начелно, кинеска, тазе и непроверена техника за „еднкократна употреба„, купуваат само сиромашни земји, кои не го гледаат есапот во целина (трајност, делови, одржување...), туку битно им е во моменот на набавката да поминат „поевтино„ а таа евтиност, долгорочно се покажува како скапост: сиромавиот плаќа два пати. |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Jas mozam da kazam deka svajcarska rabota e cisto rabota! Tesko da se najde fusheraj kaj svajcarskata rabota. Sega ne mozam da garantiram, ne se znae ama jas bez zborovi bi se odlucil za svajcarskata ponuda!
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
да,ама сега немаме договорна политика туку пазарна,па кој победи на тендерот тој добива(доколу зад завеса сепак некој не спроведи `договорна цена`)
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
ОТ:Пластиката е на седиштата, рачките и некои ситници во ентериерот како копчиња и тастери на командната табла.Моторот е на МАН, трансмисијата на ZF (исто така германски производител), шасијата е на Санос, прозорците на Сигурносно Стакло-Прилеп... Друга работа е дека ако е кинеско по логика да е неквалитетно, не е така. А трето, не знам зошто не подразмислија за хрватските ЕМВ/ДМВ на Кончар/Гредељ, тука ни се во комшии и сосем пристојни гарнитури ![]() Edited by Тркало - 19-Apr-2014 at 18:25 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Јас мислам дека освен цената и наводниот квалитет односно неквалтите на производите од едниот во однос на другиот произведувач, треба да се има на ум и одржувањето, достапност и цена на резервни делови. Реално резервните делови од Швајцарците ќе бидат подостапни ама не и поевтини, иако кинеските делови ќе треба да се транспортираат. Освен тоа сервисирањето чинам ќе биде поквалитетно и полесно ќе се организира од швацарската фирма него од кинеската.
Се на се има многу за и против аргументи за едните односно другите. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Да се разбереме, кинеската компанија нема никакво искуство со европскиот пазар, барем со околните земји, и тоа ќе биде голем проблем во однос на натамошното сервисирање на гарнитурите, ова е моето мислење. Наспроти нив, швајцарците веќе имаат возови во Грција и во Унгарија, а и Србија купи возови од нив.
Не велам дека кинеските возови би биле неквалитетни, но треба само мало пребарување по интернет за да се види кој ги купува гарнитурите на Штадлер, а кој од ЦСР. Мислам дека не треба да си го дозволиме украински ЛАЗ и во железницата бидејќи сумата што ја бараат двете компании на тендерот е речиси идентична. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Јас велам дека би требало да ја прифатат понудата од Швејцарците иако не знаеме што точно нудат за тие пари. Да видиме што нудат па да знаеме. Тоа што е Кинеска компанија незначи неквалитет!? Па сите наши уреди по дома се произведени во кина па никому ништо.
Него работата е да добиеме квалитет и удобност ,за 500 илјади евра разлика да не добиеме некој тежок фушерај. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Истата таа пластика, можеби не од кинеско производство, ја има и кај единечните градски автобуси од скопски Санос, тогашен ФАС 11 Октомври, со МАН шасии и со логото на МАН, произведени во втората половина на 1990-те години, кои сеуште се во сообраќај низ скопските улици и планирано е да останат во сообраќај заедно со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и со двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг. Истата таа пластика ја има и кај украинските единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, ја има и кај последните единечни градски автобуси произведени во Санос пред да престане со работа, како што е темно сивиот единечен градски автобус кој сообраќа на приватната линија број 45, како и кај ред други градски автобуси, односно автобуси кои се наменети исклучиво за градски јавен превоз. Возовите се друга приказна, но лично воопшто нема да ме изненади доколку биде прифатена кинеската понуда само бидејќи е поевтина, а несомнено и помалку квалитетна во споредба со швајцарската понуда. Инаку, кога сме кај двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг, се покажаа и докажаа како многу поудобни во споредба со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, чија што единствена предност е капацитетот на патници, додека од гледна точка на удобност, а и од гледна точка на издржливост на скопските летни горештини, автобусите од украински ЛАЗ се покажаа и докажаа како автобуси со тапа квалитет. Edited by Dexter26 - 19-Apr-2014 at 02:21 |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Кинески?.... Пак ли кинеска пластика како онаа од новите скопски катни автобуси? Згадено ми е од кинеското ѓубре... Edited by MIKI1 - 19-Apr-2014 at 00:32 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Кое ли врапче од железница пропеало. Последните информации беа дека не смеат да кажат ништо пред потпишувањето на договорот.
|
||
![]() |
||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Новите гарнитури на Македонски Железници ќе дојдат од Швајцарија или Кина
Швајцарски или кинески – ова се опциите меѓу кои Македонски Железници ќе ги бираат новите патнички гарнитури. Документите до кои ексклузивно дојде Алфа покажуваат дека за испорака на 4 дизел и 2 електрични композиции Штадлер Буснанг АГ од Швајцарија побарал 25 милиони и 498 илјади евра, а ЦСР Цорпоратион Лимитед од Кина 510 илјади евра помалку. И двете компании имаат доставено банкарски гаранции од по 1 милион евра. Од Министерството за транспорт и врски без потврда и коментар – не смееле да објавуваат детали до завршувањето на постапката. „Во тек е проценката на понудите и по извршениот избор ќе се пристапи кон склучување на договор со најповолниот понудувач... Испораката се очекува во рок од една година од потпишување на договорот“ одговорија од Министерството. Кинезите се најголемиот светски производител на електрични локомотиви, експериментираат и со супер брзи возови кои се движат над 500 километри на час. Швајцарците, пак, повеќе се сконцетрирани на европскиот пазар, а изработуваат и хибридни и специјални модели по порачка. 25-те милиони евра, колку што беше проценета набавката, веќе се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој. Меѓународниот тендер предвидуваше строги и конкретни услови - гарнитурите да ги исполнуваат највисоките европски безбедносни и технички стандарди, да бидат целосно климатизирани и енергетски ефикасни. Секоја од шесте гарнитури ќе има капацитет од по 200 патници со што би се покриле 60% од моменталните линии на МЖ Транспорт. За останатите 40% ќе продолжат да се користат неодамна репарираните 10 класични патнички вагони и две дизел гарнитури. Македонски железници веќе склучи договор за набавка и на 150 товарни вагони – 75 отворени и 75 затворени. Ќе ги испорача словачки ЖОС Трнава за 13.2 милиони евра. Првата половина треба да пристигне во јули, а втората до крајот на годинава. Со овие проекти возниот парк на Македонски Железници се подновува за прв пат по 35 години. Никола Крстиќ http://www.alfa.mk/News.aspx?id=75244 Edited by Superman - 18-Apr-2014 at 16:10 |
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
секогаш е уживање да се види дупла ганритура
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |