build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 10-Feb-2015 at 00:42
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...

Edited by Denko - 10-Feb-2015 at 00:43
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 08-Feb-2015 at 15:49
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile


Абе тебе може ти изгледа така, ама во реалноста не е таква работата.Работава е дојдена и до тоа да се собере и единствениот патник на станицата, макар си стигнал и пред него.
И од такви работи побргу стигнуваме од една точка до друга се случуваат "пољубувања" на автобусиве   
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 08-Feb-2015 at 15:42
Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...
значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицата

се тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 08-Feb-2015 at 13:18
Според мене треба да ги стават во различни термини поаѓањата на автобусите. Колку што знам во исто време треба и приватниот и државниот да тргне. Нормално дека ќе се тркаат кој прв да стигне. Да имаше разлика барем од 5 до 10 минути во поаѓање на еден автобус, немаше да има такви борби помеѓу превознициве. Многу пати имам гледано како приватниве имаат дупло повеќе патници од државните, бидејќи во најголем дел од случаите изгледа тргнуваат минута порано или ги претркнуваат. Тој што го прави распоредот на линиите треба малку да го уклучи умот, да види што е најдобро за потрошувачите.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 08-Feb-2015 at 12:50
Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
Sto da se prevzeme drugo, osven ukinivanje na liberalizacijata vo javniot gradski prevoz.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 08-Feb-2015 at 01:21
Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 07-Feb-2015 at 19:45
Вчерашниот судар меѓу приватна и државна „деветка“

За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 02-Jan-2015 at 15:56
Originally posted by Џоле

Споредните улици кај мене во Скопје Север, а гледам и во Бутел и во Чаир, воопшто не се исчистени. Лизгаво е, подмрзнато и замрзнато, и демне опасноста од сообраќајки.
насекаде беше исто, сега веќе се потстопи... инаку посебните општини се крајно неажурни во чистење на помалите улички и пешачките површини
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 02-Jan-2015 at 10:47
Споредните улици кај мене во Скопје Север, а гледам и во Бутел и во Чаир, воопшто не се исчистени. Лизгаво е, подмрзнато и замрзнато, и демне опасноста од сообраќајки.
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 01-Jan-2015 at 22:42
значи улиците во Скопје не беа исчистени, туку само има се фрли огромна количина на сол поради која асфалтот сега е бел и ништо чудно да е нагризан... улиците се расчистија дури денот после врнежот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 01-Jan-2015 at 16:47
Originally posted by jyvation

Па и незнам дали не си ја завршија службите во Скопје работата, но Охрид да го оставиш во ваква состојба а главен туристички центар во Македонија е


Токму така, јас мислам дека службите во Скопје си ја исполнија задачата и улиците се потполно чисти, воедно дури и на самиот ден кога паѓаше снег, немаше никакви проблеми и автобусите нормално и редовно сообраќаа.

Исто така, посебно би го пофалил и Стевчо, бидејќи тротоарите во Карпош дури и беа рачистени од снегот, за разлика од други места.

Додека ова што се случува во Охрид, Кичево и другиве градови и жива срамота, а ич не би сакал да го коментирам и фактот дека пола Западна Македонија нема струја веќе петти ден, но нашиве драги медиуми немаат време за вакви известувања.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 01-Jan-2015 at 16:34
Вчера имаше 3-4 возила на М-4, само едно беше со спуштен плуг и вистински чистеше нешто.Можда грешам, ама другите ми делуваше како да се возикаа нагоре надолу со кренат плуг.

За општинските во Охрид џабе муабет Исто и Струга и Кичево.

Edited by Тркало - 01-Jan-2015 at 16:35
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 01-Jan-2015 at 15:40
Па и незнам дали не си ја завршија службите во Скопје работата, но Охрид да го оставиш во ваква состојба а главен туристички центар во Македонија е
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 01-Jan-2015 at 15:36
Снегот што наврна (а кој беше најавен) само потврди дека нашите јавни служби не знаат и не можат да си ја вршат работата за која се платени.
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 01-Jan-2015 at 14:30
Во какви услови е (при)градскиот превоз овие дена во Охрид, Струга и околината Вчера од Охрид до Струга 50+ минути.Стариот пат е непрооден (со болницата Свети Еразмо), магистралниот нормално за нас - не е исчистен.



Edited by Тркало - 01-Jan-2015 at 14:32
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 29-Dec-2014 at 19:29
не е скапа самата цена, колку што не одговара на понудата... јас не би дал ни десет денари за да се возам во автобус како стока и да морам да менувам линии за да стигнам некаде, во толку мал град
ЈСП прво нека се реформира во линиите, возниот парк и начинот на наплата, како и диверзитет во наплатата, па после ќе правиме муабет, ако сакаат и дупло нека ја покачат цената после тоа


Edited by zabegan - 29-Dec-2014 at 19:32
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 29-Dec-2014 at 11:24
Originally posted by BOJAN

Стојам на ставот дека јавниот превоз треба да биде бесплатен во Скопје не од горенаведените причини, туку од фактот што во градот владее урбанистички хаос, кој меѓу другото води кон недостиг на паркинг места. Вајда тогаш можеби дел од граѓаните ќе се откажат од своите автомобили. Колку и да е смешна, овој чекор би можел да донесе и многу други промени, како што е намалување на загадувањето во главниот град.


Не можам да сфатам како некому може да му биде скап јавниот превоз во Скопје, па уште да бара да биде бесплатен.

За 35 денари се возиш со автобус на релација Транспортен Центар - Којнарска Сушица, линија долга околу 40 километри.

Во Куманово, за релација со слична должина, Куманово - Арбанашко плаќаш 110 денари и се возиш со комбе.
Од Куманово до Пелинце исто така се возиш со комбе за 80 денари, а до Клечовце со минибус или раскантан автобус за 60.
До Пчиња и Табановце кои се оддалечени 10 километри од градот плаќаш билет 40 денари и се возиш со комбе.

Што се однесува до градскиот превоз, во Куманово првата зона плаќа 20 денари (населби оддалечени 3 до 5 километри од центарот на градот), а втората зона е 25 денари (села оддалечени 5 до 7 километри од центарот на градот).

Во Скопје, за 25 или 30 денари се возиш од центарот на градот до Волково (преку 20 километри и преку 50 минути),до Сарај, до Радишани, до Драчево, до 'Ржаничино...

Edited by phenomenon - 29-Dec-2014 at 11:28
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 29-Dec-2014 at 10:41
Стојам на ставот дека јавниот превоз треба да биде бесплатен во Скопје не од горенаведените причини, туку од фактот што во градот владее урбанистички хаос, кој меѓу другото води кон недостиг на паркинг места. Вајда тогаш можеби дел од граѓаните ќе се откажат од своите автомобили. Колку и да е смешна, овој чекор би можел да донесе и многу други промени, како што е намалување на загадувањето во главниот град.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 28-Dec-2014 at 22:03
Pokacuvale nepokacuvale, dupkata na krajot sekako ke ja popolni Vladata na RM. Zatoa se postavuva logicnoto prasanje, vo uslovi koga penzionerite se vozat besplatno i koga JSP voglavnom go finansira cela Makedonija, zosto i ponatamu da se plaka karta. Eve vo Talin javniot prevoz go napravija besplaten. So toa em ke se resi privatniot javen prevoz, koj ne mu e mestoto tuka, em narodot ke bide zadovolen, em ke se privlece uste nekoj turist poveke!?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 15-Dec-2014 at 22:52
Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Не е ова колонијал па да прави намалување на производи секоја недела.Што ако за 2 недели пак порасне?
Ако и понатаму продолжи да паѓа цената на горивата во континуитет би се корегирала.Мислам би требало ама во оваа држава ништо не се знае
поентата е можеби тоа што поскапувањето на билетите нема никаква врска со горивото...


А со што би имало врска?Колку што знам нови автобуси добивме и еднаш се покачи цената.
со тоа што кај нас кревање на цената е решение за се, дури и рак лечи кај некои директори
горивото им било скапо а на ноќни линии возат автобуси кои трошат дупло гориво...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.490 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.