![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 42> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Охооо, ова е крупна вест ![]() Едвај чекам детали! |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Извинете што нема да го поткрепам со линк ама заборавив во кој весник го прочитав (пред 2 часа) дека освен тие 50-те товарни вагони кои владата ќе ги купува во 2009 ќе купела и 2 четвороделни дизел патнички композиции... навистина не ми текнува каде го прочитав, ако некој ја најде статијата нека ја постира. од а1 вечер или дневник беше... како и да е добра вест е тоа.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Побогат со едно искуство, одлогирање ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Ajde edno golemo izvinuvanje od mene do Bojan-duri sega vidov sto e napisano (ne sum napravil logout na rabota t.e toa ne e napisano od mene) i srekna nova 2009-ta na site!pozdrav
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
За 661 „Кенеди“ дизел локомотива:
специфична портошувачка на гориво 0,248 kg/kWh снага трајна/едночасовна 1324 - 1434 kW = 328,3 - 355,6 литри. Но ова се е релативно во зависност од староста и теретот кој го влече За 712 „Шпанец“ дизел моторен воз: специфична портошувачка на гориво 1,111 kg/kWh снага - го немам тој податок |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Zookisk, информацијата ја прочитав во Дневник, стара е од пред неколку месеци, а во текстот е цитиран и вашиот синдикат. Ако сакаш побарај во архивата на Дневник.
Немав никаква намера да тресам глупости, но и не заслужувам ваков напад. Што се однесува до Шпанецот, токму вработен од Железница ми има кажано дека троши многу помалку од Кенеди. Ако си вработен во Железница, ти пожелувам добредојде на форумов и среќна нова година ![]() |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
малку зоокиск ептен озбилизам, напред-назад БТ се три тона, така да точна му е информацијата на Бојан! по муабетов разбрав работиш во МЖ или само така ми се чини?! а ако е така кажи ми кенедиевките ме интересира дали имаат папуча за гас?! |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Нема никаква потреба од чалам и милион извичници. Ако со нешто не се слагаш демантирај го и толку. |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Zdravo gospodine, covekot morat nekade da pravit greska toa e normalno, ako moze nesto pokulturno ve molam ..
Dobrodojdovte zookisk
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Od kaj ti ovaa informacija ziti se??? Prvo ke prasas nekoj vraboten vo MZ za potrosuvackata a posle ke tropas gluposti po forumov!!!!!!! Lokomotiva serija 661 (Kenedi) na patnicki voz od Skopje do Bitola trosi od 1300 do 1500 litri nafta maksimum ili vo prosek okolu 350 litri nafta na eden cas rabotenje!!!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ревизија на секој вагон
![]() Но, има и уште многу ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
Владимир заборави битен момент табелата за сервис, кога бил последниот сервис на возилото во годината
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Владимир фала за исцрпниот одговор!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Првите неколку слова означуваат (ова е само дел от тоа бидедејки е огромен списокот)
А - седишта од 1 класа B - седишта од 2 класа AB - 1 и 2 класа .... m - должина поголема од 24,5m l - вод за озвучување .... -------------------------------------------- Стадард за означување на бројцаниот дел (одвоени се само најупетребуваните броеви во МК) The UIC numbering scheme A. Digits 1 and 2: type of car and international utilization modus • 50 Passenger: domestic use only (non RIC) • 51 Passenger: international use (RIC), fixed gauge B. Digits 3 and 4: country (freight/passenger) • 65 MK Macedonia (MZ) F. Digits 5 and 6: Type of car (passenger) • 09 Private pullman/saloon/party/special car • 10 1st class coach with 10 compartments or 20-21 rows • 19 1st class coach with 9 compartments or 18-19 rows • 20 2nd class coach with 10 compartments or 20-21 rows • 21 2nd class coach with 11 compartments or 22-23 rows • 50 2nd class couchette car with 10 compartments • 59 2nd class couchette car with 9 compartments • 70 1st/2nd or 2nd class sleeping-car with 10 compartments • 71 1st/2nd or 2nd class sleeping-car with 11 compartments • 84 1st class coach with buffet G. Digits 7 and 8: Speed and heating (passenger) • 10 : 120 km/h, steam & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V= • 40-42 : 140 km/h, steam & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V= • 80-81 : 160 km/h, steam & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V= H. Digits 9 to 11: serial number (passenger) I. Digit 12: redundancy check digit --------------------------------------------------- Пример на обележување на еден вагон Alm 51 65 10-80 004-3 RIC, 1 класа, 10 купеа, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување, поголем од 24,5m ![]() Edited by Vladimir P - 29-Dec-2008 at 13:30 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Фала на одговорите! Може ли некој да ми каже штро знашат сите они еознаки на средина од ваговот што ги има со бела боја?! Кои све спецификации се опфатени?!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Веке ги има одговорите, но само да дополнам во времето на ЈЖ целиот железнички возен парк беше поделен према републики - региони и секое средство имаше обележена домна станица на пример ZTP SKOPJE, така да лесно можеше да се поделат средствата после распадот на Југославија (со мали исклучоци).
Еве еден пример од време на Југославија како се означуваа, секоја локомотива, вагон или друго жел.средство. Иначе и денеска тоа се практикува и понатаму со домни станици. ![]() А за Косово, Република Српска беше малку повлечи-потегни, или кој што успеа да грабне, па затоа сега на пример во Косово можеме да видиме сосема различен возен парк од оној на ЈЖ. КВОР донесе возен парк кој беше веќе отпишан во нивните земји. Еве еден шветски вагон кој е нон стоп во Скопје од композицијата за Пришина, па проценете во каква состојба е. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
И Косово отсекогаш си го имало ЖТО Приштина како посебна организација од оној во Скопје или Белград. Сепак, во 1999 година при повлекувањето на Србите се повлече ко Србија она што беше здраво за употреба од локомотиви и вагони, а остана во Приштина она што е во дефект или проблематично. Инаку во бивша СФРЈ секоја држава си имала барем едно ЖТО, па така при поделбата на државите секоја држава си ги зачувала локомотивите и вагоните според списокот од нивните ЖТО-а.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() За при распадот на Југославија мислам дека и јас можам да ти одговорам. Веројатно немало поголеми проблеми за возниот парк затоа што ЈЖ биле прилично децентрализирани и на пример јасно се знаело кој е имотот на ЖТО Скопје итн. Плус тоа Македонски Железници како вакви функционирале уште пред распадот на Југославија (на википедија гледам податок дека тоа е така од 1989), па веројатно тогаш настанала уште поголема децентрализација. За Косово немам поим, веројатно не било никако регулирано после 1999, туку кој како ќе се снајде. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Vladimir сакам да те прашам, сигурно се сеќаваш, како бил делен имотот на бившите ЈЖ?! Како точно е одлучено кој колкав дел ќе земе, која локомотива каде ќе отиде?! Еве сега како пример ги има и косовски железници, како е возвниот парк поделемн со српски железници?! Ај за инфраструктура е лесно
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Тој дел на некој начин сакав и јас потсвесно да го заборабам, чак и нејќев да го сликам. Одговорот е НЕ, освен скршените wc-даски кој се заменети и водоводната инсталација поправена, другото за жал е исто. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |