build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 02-Jan-2009 at 20:49


Охооо, ова е крупна вест  Cheers

Едвај чекам детали!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 02-Jan-2009 at 20:43
Извинете што нема да го поткрепам со линк ама заборавив во кој весник го прочитав (пред 2 часа) дека освен тие 50-те товарни вагони кои владата ќе ги купува во 2009 ќе купела и 2 четвороделни дизел патнички композиции... навистина не ми текнува каде го прочитав, ако некој ја најде статијата нека ја постира. од а1 вечер или дневник беше... како и да е добра вест е тоа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 02-Jan-2009 at 20:13
Previous
Побогат со едно искуство, одлогирање Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 02-Jan-2009 at 20:00
Originally posted by BOJAN

Zookisk, информацијата ја прочитав во Дневник, стара е од пред неколку месеци, а во текстот е цитиран и вашиот синдикат. Ако сакаш побарај во архивата на Дневник.
Немав никаква намера да тресам глупости, но и не заслужувам ваков напад. Што се однесува до Шпанецот, токму вработен од Железница ми има кажано дека троши многу помалку од Кенеди.
Ако си вработен во Железница, ти пожелувам добредојде на форумов и среќна нова годинаBig%20smile
 
Ajde edno golemo izvinuvanje od mene do Bojan-duri sega vidov sto e napisano (ne sum napravil logout na rabota t.e toa ne e napisano od mene) i srekna nova 2009-ta na site!pozdrav
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 30-Dec-2008 at 21:26
За 661Кенеди“ дизел локомотива:
специфична портошувачка на гориво 0,248 kg/kWh
снага трајна/едночасовна 1324 - 1434 kW
= 328,3 - 355,6 литри.

Но ова се е релативно во зависност од староста и теретот кој го влече

За 712Шпанец“ дизел моторен воз:
специфична портошувачка на гориво 1,111 kg/kWh
снага - го немам тој податок 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 30-Dec-2008 at 18:52
Zookisk, информацијата ја прочитав во Дневник, стара е од пред неколку месеци, а во текстот е цитиран и вашиот синдикат. Ако сакаш побарај во архивата на Дневник.
Немав никаква намера да тресам глупости, но и не заслужувам ваков напад. Што се однесува до Шпанецот, токму вработен од Железница ми има кажано дека троши многу помалку од Кенеди.
Ако си вработен во Железница, ти пожелувам добредојде на форумов и среќна нова годинаBig%20smile
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 30-Dec-2008 at 18:49

малку зоокиск ептен озбилизам, напред-назад БТ се три тона, така да точна му е информацијата на Бојан!

по муабетов разбрав работиш во МЖ или само така ми се чини?! а ако е така кажи ми кенедиевките ме интересира дали имаат папуча за гас?!

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 30-Dec-2008 at 18:24
Originally posted by zookisk

Od kaj ti ovaa informacija ziti se??? Prvo ke prasas nekoj vraboten vo MZ za potrosuvackata a posle ke tropas gluposti po forumov!!!!!!! Lokomotiva serija 661 (Kenedi) na patnicki voz od Skopje do Bitola trosi od 1300 do 1500 litri nafta maksimum ili vo prosek okolu 350 litri nafta na eden cas rabotenje!!!


Нема никаква потреба од чалам и милион извичници. Ако со нешто не се слагаш демантирај го и толку.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 30-Dec-2008 at 17:47
Zdravo gospodine, covekot morat nekade da pravit greska toa e normalno, ako moze nesto pokulturno ve molam ..
Dobrodojdovte zookisk
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 30-Dec-2008 at 17:41
Originally posted by BOJAN

Еве и уште една информација, Кенеди до Битола троши околу 3 тона нафта, а Шпанецот во просек троши три пати помалку! Па сега видете виеBlahblah!
 
 
Od kaj ti ovaa informacija ziti se??? Prvo ke prasas nekoj vraboten vo MZ za potrosuvackata a posle ke tropas gluposti po forumov!!!!!!! Lokomotiva serija 661 (Kenedi) na patnicki voz od Skopje do Bitola trosi od 1300 do 1500 litri nafta maksimum ili vo prosek okolu 350 litri nafta na eden cas rabotenje!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 29-Dec-2008 at 15:35
Ревизија на секој вагон



Но, има и уште многу Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 29-Dec-2008 at 13:28
Владимир заборави битен момент табелата за сервис, кога бил последниот сервис на возилото во годината Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 29-Dec-2008 at 13:25
Владимир фала за исцрпниот одговор!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 29-Dec-2008 at 13:21
Првите неколку слова означуваат (ова е само дел от тоа бидедејки е огромен списокот)

А - седишта од 1 класа
B - седишта од 2 класа
AB - 1 и 2 класа
....
m - должина поголема од 24,5m
l - вод за озвучување
....
--------------------------------------------
Стадард за означување на бројцаниот дел (одвоени се само најупетребуваните броеви во МК)

The UIC numbering scheme

A. Digits 1 and 2: type of car and international utilization modus

50 Passenger: domestic use only (non RIC)
51 Passenger: international use (RIC), fixed gauge

B. Digits 3 and 4: country (freight/passenger)

65 MK Macedonia (MZ)

F. Digits 5 and 6: Type of car (passenger)

09 Private pullman/saloon/party/special car
10 1st class coach with 10 compartments or 20-21 rows

19 1st class coach with 9 compartments or 18-19 rows
20 2nd class coach with 10 compartments or 20-21 rows
21 2nd class coach with 11 compartments or 22-23 rows

50 2nd class couchette car with 10 compartments

59 2nd class couchette car with 9 compartments

70 1st/2nd or 2nd class sleeping-car with 10 compartments
71 1st/2nd or 2nd class sleeping-car with 11 compartments

84 1st class coach with buffet

G. Digits 7 and 8: Speed and heating (passenger)

10 : 120 km/h, steam & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=
40-42     : 140 km/h, steam & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=
80-81     : 160 km/h, steam & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=

H. Digits 9 to 11: serial number (passenger)

I. Digit 12: redundancy check digit

---------------------------------------------------
Пример на обележување на еден вагон Alm 51 65 10-80 004-3

RIC, 1 класа, 10 купеа, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување, поголем од 24,5m




Edited by Vladimir P - 29-Dec-2008 at 13:30
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 29-Dec-2008 at 12:50
Фала на одговорите! Може ли некој да ми каже штро знашат сите они еознаки на средина од ваговот што ги има со бела боја?! Кои све спецификации се опфатени?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 29-Dec-2008 at 12:46
Веке ги има одговорите, но само да дополнам во времето на ЈЖ целиот железнички возен парк беше поделен према републики - региони и секое средство имаше обележена домна станица на пример ZTP SKOPJE, така да лесно можеше да се поделат средствата после распадот на Југославија (со мали исклучоци).

Еве еден пример од време на Југославија како се означуваа, секоја локомотива, вагон или друго жел.средство. Иначе и денеска тоа се практикува и понатаму со домни станици.



А за Косово, Република Српска беше малку повлечи-потегни, или кој што успеа да грабне, па затоа сега на пример во Косово можеме да видиме сосема различен возен парк од оној на ЈЖ.
КВОР донесе возен парк кој беше веќе отпишан во нивните земји.

Еве еден шветски вагон кој е нон стоп во Скопје од композицијата за Пришина, па проценете во каква состојба е.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 29-Dec-2008 at 12:21
И Косово отсекогаш си го имало ЖТО Приштина како посебна организација од оној во Скопје или Белград. Сепак, во 1999 година при повлекувањето на Србите се повлече ко Србија она што беше здраво за употреба од локомотиви и вагони, а остана во Приштина она што е во дефект или проблематично. Инаку во бивша СФРЈ секоја држава си имала барем едно ЖТО, па така при поделбата на државите секоја држава си ги зачувала локомотивите и вагоните според списокот од нивните ЖТО-а.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 28-Dec-2008 at 17:59


За при распадот на Југославија мислам дека и јас можам да ти одговорам. Веројатно немало поголеми проблеми за возниот парк затоа што ЈЖ биле прилично децентрализирани и на пример јасно се знаело кој е имотот на ЖТО Скопје итн. Плус тоа Македонски Железници како вакви функционирале уште пред распадот на Југославија (на википедија гледам податок дека тоа е така од 1989), па веројатно тогаш настанала уште поголема децентрализација.

За Косово немам поим, веројатно не било никако регулирано после 1999, туку кој како ќе се снајде.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 28-Dec-2008 at 12:43
Vladimir сакам да те прашам, сигурно се сеќаваш, како бил делен имотот на бившите ЈЖ?! Како точно е одлучено кој колкав дел ќе земе, која локомотива каде ќе отиде?! Еве сега како пример ги има и косовски железници, како е возвниот парк поделемн со српски железници?! Ај за инфраструктура е лесно до граница, ама за овој движен имот воопшто не ми е јасно како идело тоа, како имало координација во возниот ред после поделбата и слично?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 23-Dec-2008 at 14:39
Originally posted by BOJAN

... Прекрасна информација што се реконструираат вагоните, но ако може Владимир да ми одговориш дали е тоа случај и во WC-ата, дали се поставени евентуално чешми и може да се користи вода, сменети школки, тоа е најгорливиот проблем. Дали воопшто има некој во МЖ што редовно ги чисти тоалетите?
И јас би сакал нашите вагони да изгледаат како хрватските, со повеќе бои сепак е поинтересно.

Тој дел на некој начин сакав и јас потсвесно да го заборабам, чак и нејќев да го сликам.

Одговорот е НЕ, освен скршените wc-даски кој се заменети и водоводната инсталација поправена, другото за жал е исто.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.209 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.