build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 19-Jul-2011 at 20:02
Originally posted by nylon

Originally posted by N23

Скоро со сигурност нашите нема да купат вакви гарнитури.


Фала богу да не купат вакви гарнитури. Далеку подобар избор е Сименс, Алстом или Бомбардиер па и да се двојно поскапи. Впрочем тоа се покажа и со украинските автобуси. Мора да престанеме да правиме фушерски потези и да се посветиме на долгорочно исплатливи проекти.
И не се воодушевувајте многу на рускиве гарнитури. Дизајнот е како Алстом пред 10 години, интериерот ништо посебно, вратите се отвараат 2 минути...


Nylon, а најубаво ние да си се возиме со Кенеди додека истиот не се расипе. Ај малку прочитај за Метровагонмаш пред да пишуваш, се работи за респектабилна компанија која ја снабдува пола Европа со метро вагони, а вакви возови сообраќаат покрај во Русија, Украина, Белорусија, Казахстан и во земји од ЕУ како што се Литванија и Унгарија.

Најбитна е цената, компаниите за кои ти пишуваш нудат вакви гарнитури кои се три и повеќе од три пати поскапи, тоа се многу пари, десетици милиони евра се тоа Nylon. Инаку сите компоненти од гарнитурава се од реномирани европски производители.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 19-Jul-2011 at 16:35
Воз је добро испао како сам очикивао од руса. Дизајн је за њих још увек империјалистичка категорија, важна је сврха, али изгледа да су се мало потрудили LOL

Иначе, ми можемо то да зовемо ДМВ, то је обичан шинобус, тако га и они зову, за регионални саобраћаj. Дизајн им није на завидном нивоу, кажу да су врло робусни и отпорни. Мађари купише Stadler, па више проблема него са Метровагонмашима, тако да све зависи од серије итд, а то ће време показати.


И висината на подот не е на иста висина со платформата, односно мора со скали да се качуваш на возот, нешто што го прави целиот процес на влегување и излегување на патниците побрѕ, поефикасен и попристапен изнемоштени лица и инвалиди.


Не знам како је Македонији, у Србији постоји проблем са различитим висинама платформи на разним станицама, негде су превисоке, а негде их уопште нема. На снимку се види како се ове степенице отварају, јер су такво решење изабрали пошто негде уопште неће бити потребне.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 19-Jul-2011 at 14:56
Originally posted by nylon

Originally posted by N23

Скоро со сигурност нашите нема да купат вакви гарнитури.


Фала богу да не купат вакви гарнитури. Далеку подобар избор е Сименс, Алстом или Бомбардиер па и да се двојно поскапи. Впрочем тоа се покажа и со украинските автобуси. Мора да престанеме да правиме фушерски потези и да се посветиме на долгорочно исплатливи проекти.
И не се воодушевувајте многу на рускиве гарнитури. Дизајнот е како Алстом пред 10 години, интериерот ништо посебно, вратите се отвараат 2 минути...


И висината на подот не е на иста висина со платформата, односно мора со скали да се качуваш на возот, нешто што го прави целиот процес на влегување и излегување на патниците побрѕ, поефикасен и попристапен изнемоштени лица и инвалиди.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 19-Jul-2011 at 13:14
Originally posted by N23

Скоро со сигурност нашите нема да купат вакви гарнитури.


Фала богу да не купат вакви гарнитури. Далеку подобар избор е Сименс, Алстом или Бомбардиер па и да се двојно поскапи. Впрочем тоа се покажа и со украинските автобуси. Мора да престанеме да правиме фушерски потези и да се посветиме на долгорочно исплатливи проекти.
И не се воодушевувајте многу на рускиве гарнитури. Дизајнот е како Алстом пред 10 години, интериерот ништо посебно, вратите се отвараат 2 минути...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 19-Jul-2011 at 00:21
Скоро со сигурност нашите нема да купат вакви гарнитури.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 19-Jul-2011 at 00:06
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by BOJAN

... Еве од каде Македонски железници може да купи возови, доколку сака.

Иначе возови од секаде можат да се купат.
Но да почекаме и да видиме, дали е тоа правиот избор што Србија го прави или е „договор“ ???


Се сложувам со тебе, ќе видиме како ќе се снајдат на српските пруги, иако истите се во полоша состојба од македонските пруги. Инаку ниска цената за една гарнитура треба да не замисли, мислам дека нашите соседи направија добар пазар, некои гарнитури се неколку пати поскапи. Впрочем, кај нас и така нема во брзо време да купуваме, ќе видиме како ќе се покажат овие гарнитури на крајот од годината.

Инаку, Унгарците и Литванците се задоволни од дизел моторните гарнитури од овој руски производител, а треба да го земеме во предвид фактот што они добија постари модели.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 18-Jul-2011 at 23:50
Originally posted by BOJAN

... Еве од каде Македонски железници може да купи возови, доколку сака.

Иначе возови од секаде можат да се купат.
Но да почекаме и да видиме, дали е тоа правиот избор што Србија го прави или е „договор“ ???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 18-Jul-2011 at 23:28
Од видеово можам да кажам само дека сум воодушевен од возот, се разбира од финалниот производ. Треба да се напомене дека Србија ќе добие најнов модел од руските дизел моторни гарнитури, досега за Русија и за останатите модели се произведуваат други, помалку атрактивни модели.

Еве од каде Македонски железници може да купи возови, доколку сака.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 18-Jul-2011 at 23:23
ЖС 711-101

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 18-Jul-2011 at 23:15
мислам дека цената е џабе, и треба под хитно барем 2-3 гарнитури да се купат за одржавање на по една линија-за почеток
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 18-Jul-2011 at 23:04


Во Москва денес беше претставена првата дизел моторна гарнитура за Српските железници која се очекува да пристигне до крајот на септември во земјата. Јас сум изненаден од убавиот изглед и од квалитетните вградени делови за гарнитура која мислам дека чинеше околу 1,5 милиони евра. Прекрасно!

Edited by BOJAN - 18-Jul-2011 at 23:05
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 18-Jul-2011 at 08:41
Овој дел од пругата баш пред Нови Сад и така има многу мали брзини на движење, ако добро се сеќавам. Пругата минува низ мочуриште а во близина е Дунав. Се надевам дека нема никакви жртви.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 17-Jul-2011 at 23:22
Еве што може да донесат овие пеколни температури



А за несреќа возот го управувал мој приател од форуми
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 14-Jul-2011 at 09:16
Originally posted by Galileo

World Bank gives 70 million loan for the railway sector in Bulgaria

Световната банка дава 70 млн. евро заем за жп-сектора у нас

България ще сключи гаранционно споразумение със Световната банка по заемното споразумение между Банката и Националната компания Железопътна инфраструктура, с което компанията ще получи 70 милиона евро за рехабилитация на железопътната инфраструктура

 

Това реши правителството, като одобри предложение до Народното събрание за даване на съгласие за провеждане на преговори по гаранционното споразумение.

Заемът от Световната банка ще бъде отпуснат в подкрепа на модернизацията на жп-сектора и повишаване на производителността на българските железници. Проектът има за цел да повиши качеството на този вид транспортна услуга.

Дейностите, финансирани чрез заема, трябва да се изпълнят в срок от 1 юли тази година до края на 2014 година. Заемът ще бъде гарантиран от държавата.

 

http://www.novini.bg/news/11609-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0-70-%D0%BC%D0%BB%D0%BD-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%B5%D0%BC-%D0%B7%D0%B0-%D0%B6%D0%BF-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D1%83-%D0%BD%D0%B0%D1%81.html

 

 




БДЖ се во многу лоша финансиска состојба, заемот од Светска банка нема да им ги реши проблемите, туку ќе биде изговор за реструктуирање па и отпуштање на вработени во блиска иднина. Кредитот би бил изговор за да се завршат „реформите“, такви „реформи“ доживеа и МЖ со кредитот од истата Светска банка од 2006 година, во 2007 година спроведовме реформи и денес реформирани сме полоши од претходноLaughLaugh.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 13-Jul-2011 at 23:47
World Bank gives 70 million loan for the railway sector in Bulgaria

Световната банка дава 70 млн. евро заем за жп-сектора у нас

България ще сключи гаранционно споразумение със Световната банка по заемното споразумение между Банката и Националната компания Железопътна инфраструктура, с което компанията ще получи 70 милиона евро за рехабилитация на железопътната инфраструктура

 

Това реши правителството, като одобри предложение до Народното събрание за даване на съгласие за провеждане на преговори по гаранционното споразумение.

Заемът от Световната банка ще бъде отпуснат в подкрепа на модернизацията на жп-сектора и повишаване на производителността на българските железници. Проектът има за цел да повиши качеството на този вид транспортна услуга.

Дейностите, финансирани чрез заема, трябва да се изпълнят в срок от 1 юли тази година до края на 2014 година. Заемът ще бъде гарантиран от държавата.

 

http://www.novini.bg/news/11609-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0-70-%D0%BC%D0%BB%D0%BD-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%B5%D0%BC-%D0%B7%D0%B0-%D0%B6%D0%BF-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D1%83-%D0%BD%D0%B0%D1%81.html

 

 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 26-Jun-2011 at 22:11

Постои многу мала разлика помеѓу нашата и романската за нас приметлива е разликата од надворешноста.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 26-Jun-2011 at 15:48


Electroputere локомотива
И ние ги имаме, кај нас се класа 461 и 462 (модернизираните)...


Само те молам смали ги првата и втората слика, огромни се, се губи впечатокот.


Edited by Cloverstack - 26-Jun-2011 at 15:50
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 26-Jun-2011 at 15:40
Еве малце от новите рециклирани бугарски вагони во состав на двата воза "Уикенд". Единиот Софиja-Варна, а другиот Софиja-Бургас.
Еве единиот на станицата во Пловдив

Целата композициja е от 5 вагона + 1 ресторант.

Еве на маневра на станицата во Софиja.

Еве и внатре


Доколкото знам продолжува рециклирането во два от заводите и се чекат уште вакви нови.


Edited by ink - 02-Jul-2011 at 12:57
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 26-Jun-2011 at 13:06
Originally posted by N23

...За овој не сум сигурен, ама ми изгледа како дел од популарниот плав воз, ...

...Или популарно наречени романтика, дел од истоимената композиција

Точно, тоа е еден од вагоните од ПЛАВИ ВОЗ а другите се Baat вагони од РОМАНТИКА која за жал веќе композицијата не ја влече парна локомотива.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 26-Jun-2011 at 10:01
Originally posted by BOJAN

Првиот е унгарски вагон, производство Гоша, но реконструиран со клима и вакум-тоалет, а дел од нив имаат и телевизија во вагоните! Инаку сообраќа на релација Белград-Будимпешта со поаѓање во 10 часот.

Е за ова не знаев дека е реконструиран, изгледаше бомбона, можеби нашиве би било паметно сите реконстуирани да ги прават на овој начин, нормално доколку чинат ефтино.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.293 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.