![]() |
![]() |
![]() |
Гаражни објекти (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 36> |
Author | |
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Личен коментар долу
Катните гаражи под хипотека ![]() Градот стави под залог свој недвижен имот како обезбедување на паричното побарување на НЛБ Тутунска Банка АД Скопје за одобрување кредит за изградба на катните гаражи кај Цветниот пазар и кај полициската станица „Беко“. Според одлуката за изменување и дополнување на Одлуката за задолжување, Градот побарал заем од 8.500.000 евра од НЛБ Тутунска банка АД . Градоначалникот Коце Трајановски вчера изјави дека е сосема нормално за изградба на вакви објекти, за кои е потребна поголема сума пари, хипотеката да биде една од можностите за затворање на финансиската конструкција. - Не даваме под хипотека изграден објект кој функционира, односно нема да се даваат дуќаните, туку само паркинг-просторот. Од буџетот на Град Скопје не можеме да си дозволиме да градиме вакви објекти. Инаку, камен-темелникот на катната гаража кај Цветен пазар беше поставен на 18 март, а „Гранит“ треба да ја изгради во рок од две години. Објектот е висок 27 метра, со 2 ката под земја. Катната гаража кај „Беко“ ќе достигне висина од 23 метри. Ќе има седум ката над земја и две нивоа под земја, а ќе се гради на површина од околу 3.070 квадратни метри. Овој објек, чија изградба ќе чини речиси 1,4 милион евра, предвидено е биде готов во рок од две години. За градежните активности се ангажирани од „Конструктор инженеринг“. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=74557BB42B91F847971ED102943E1577 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ На прв поглед, овде се работи за сомнителна одлука која ќе отвори опасен преседан кој според мене е недозволив од правна и етичка основа. Неоспорно е правото на општините да се задолжуваат по добиена дозвола од Министерството за финансии меѓутоа Законот за град Скопје, Законот за финансирање на единиците на локалната самоуправа и Правилникот за задолжување на општините не предвидуваат задолжување на основа на хипотека. За волку висока сума на задолжување обично државата е таа која дава гаранција што овде не е случај. Според ова произлегува дека градот Скопје може да ги заложи и градскиот парк и езерото Треска и недвижниот имот на сите фирми кои ги поседува(!?). Ќе почекам на дополнителни реакции но доколку ова помине незабележано детално ќе ја простудирам законската регулатива и доколку произлезе дека ова е противзаконски ќе поднесам и иницијатива до Уставниот суд. Edited by OCB - 16-Jun-2011 at 01:29 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не се сложувам. Центарот на градот е преплавен со подземни гаражи во кои се чуваат кисела зелка, отпад, ѓубре и што уште не. Објекте се потполно запустени од страна на нивните сопственици кои ги оставаат возилата надвор каде ќе стигнат. Не велам дека ситуацијата била идеална, но доколку само би се ревитализирале овие подземни гаражи, ситуацијата значајно би се подобрила. |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
па нормално дека ќе има толку катни кога на времето не се раѕмислувало на доволно подѕемни гаражи. А тоа дека ќе се потикне користењето на автомобил воопшто не соодветсвува со реалната ситуација бидејќи и во догледна индни со стапката на раста на нашата економија и со стапката на раста на цената на горивата и додатно цените ѕа паркирање населението нема да може да биде мотивирано да користи повеќе автомобили, а токму поради тој економски аспект за да се подобри комуникацијата и мобилноста во градот треба да се зголеми и ѕбогати јавниот транспортен систем најмалку со еден вид на јавен шински транспорт.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Целосно се согласувам со здружението. Мислам дека воопшто не се размислува, и се нема чуство за урбанизмот на градот. Толку многу предвидени катни гаражи, па цел град во катни гаражи, ќе ни се претвори.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
СПОРЕД АНАЛИЗА НА ЕКОЛОШКОТО ЗДРУЖЕНИЕ „ФРОНТ 21/42“
Центар ќе има повеќе катни гаражи од Виена
Роза Петкова |
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Ако е точен во целост текстов од Време, не ми е јасно само зошто да ги опслужува петте хотели што требало да се изградат. Ја колку што знам таа катна гаража треба да служи како паркинг за стадионот и да е поврзана со пешачки мост со стадионот. Како и да е бидејќи утакмици кои можат да наполнат цел стадион се играат 2-3 пати годишно, не ме чуди колите од гостите во хотелите останатото време да се паркираат тука, но сепак хотелот би требало да си има свој паркинг. Имено овој паркинг би се користел и секојдневно поради близината на зоолошката, Луна паркот (ако се среди) и на паркот воопшто.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ктаните гаражи не чинат така, печурки, па не требало над земја!
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
изгледа се пронајде некој солиден бизнис со гараживе што вака никнувааат ко печурки по дожд...
како и да е, гараживе се добри за паркирањето, лоши се за гфрадските простори кои се трошат во празно, за паркинг, и така ги градат на бришан простор, зошто не се оди под земја како што се прави насекаде низ светот во моментов? |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
СЕ ПРОДАВА ПАРЦЕЛА ПОКРАЈ ВАРДАР ЗА НОВА ГРАДБА
Катна гаража ќе никне и под Кале
Роза Петкова |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Бетон склучи договор вреден 5.7 милиони евра04.04.2011 | Автор: Мк Фондови
![]() ДГ Бетон АД Скопје склучи Договор со Општина Центар во вкупна вредност од 352.466.000,00 денари (5.7 милиони евра) со вклучен ДДВ.Предмет на овој Договор е изведба на Катна Гаража на бул. Гоце Делчев во комплекс на Судска Палата. http://daily.mk/cluster3/c8acf1cfcc77cb68ec362c18fb68fae4/669953 |
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Деновиве се сечеа дрвата на просторот кај Т.Ц Беверли Хилс, кај што треба да се гради катна гаража. Ако има отпочнување на работите, ќе бидете навремено известени
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Подземни гаражи ќе го уништат Паркот на жената-борец - Подземната градба ќе ги оштети корењата и ќе го прекине нивниот допир со подземните води. Оваа мала зелена површина во централното градско подрачје има еколошко, здравствено, естетско и мемориско значење за скопјани и затоа треба да се чува, а не да се уништи - апелираат од Хортикултурното здружение. Претседателот на ААМ, Даница Павловска, изјави дека наместо сообраќајот да се дислоцира од центарот, напротив, централното подрачје с` повеќе се задушува. - Во центарот се предвидени шест катни гаражи, од кои некои веќе се градат. Не може да се градат и катни и подземни гаражи. Со овој план се прави принципиелна грешка. Сообраќајот треба да доаѓа до Мал ринг, а не под него или над него. Тој е концептот на сообраќајот во Градот, воспоставен уште за време на Кензо Танге -смета Павловска. Со последните измени на Малиот ринг, освен подземни паркиралишта под Паркот на жената-борец, предвидена е и пешачка патека од црквата „Свети Димитрија“ кон Калето. Таа би се градела над сообраќајницата што сега води кон Стоковната куќа „Мост“. За двете здруженија оваа интервенција е хаотична и не е во согласност со Законот за Старата скопска чаршија. Вели дека од она што е претставено во планот, тоа е пешачки мост што ќе оди во небо, затоа што така е поставен, да не се знае каде завршува. Од ААМ остро се спротивставуваат на ваквото урбанистичко решение и поради фактот дека пешачката патека ќе го скрие Калето. - Направена е реконструкција на тврдината, илуминација, со што добивме еден нов квалитет во визурите, нов лик на градот Скопје. Прашањето за патеката беше поставено при презентацијата на планот, но од планерите немаше одговор. А ние инсистираме за ваквата непознаница посебно да се елаборира - порача Павловска. Од ААМ и од Хортикултурното здружение на Македонија своите забелешки ги приложиле во писмена форма, во текот на јавната анкета. Исто така, нивната реакција и барања се доставени и до Општина Центар. Не само околу подземните гаражи под паркот, пешачката патека туку и околу намерата на Општината да дозволи надградби на неколку згради на плоштад Македонија. Од Центар не коментираа дали овие урбанистички решенија се во ред, дали е направена анализа како ќе влијаат на животната средина и урбаниот простор. Само изјавија дека подземното паркирање под паркот, а и патеката кај „Свети Димитрија“ не се предмет на актуелните измени и дополнувања на Мал ринг, туку дека како решенија датираат од измените што веќе се случиле во последните четири години. Имајќи предвид дека сите овие измени, годиниве, следуваа најмногу на барање од државните власти, со цел задоволување на нивните урбанистички апетити за спроведување на владиниот проект „Скопје 2014“, од ААМ и тогаш и сега повторија дека се оградуваат од него. Лани усвоија и Декларација во која наведоа дека на Мал ринг во целост му недостига временски, географски, политички, економски, културен и социјален ефект. Го оквалификуваа како план кој е стручно неиздржан и не ја антиципира нашата иднина. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5D1B4FEA9FDEDD4D926A8C0FA91E5CA6 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Не знам каков е ДУП-от на општина центар, ама пред зградата на ССМ тоа празниот простор е измислен за катна гаража. Денес поминав и забележав дека проади преполнетоста на паркингот пред ССМ и на оној големиот кај холиедј ин луѓе се паркираат по тротоари. Дефинитивно катна гаража е таму потребна, ем ќе се среди празниот простор ем нема коли да се паркираат по тротоар.
|
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
mislam deka skopje e idealen grad za velosipedi- ramen e, i ne tolku golem. treba samo da se poraboti na patekite i na mentalitetot na lugeto... no, dokolku ne se predvidat patekite na vreme, posle e mnogu tesko da se vmetnat. toa me iritira, sto vo denesno vreme koga se obnovuvaat i gradat bulevari nikoj ne pomisluva na ova.. a za trotoarite da ne pocnuvam. dali nekoj razmisluva deka invalidi, slepi i zeni so deca so kolicki ne mozat bukvalno da izlezat od doma?
|
|
![]() |
|
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
Па најлесно за да не се паркираат на тротоари е поставување на столпчиња по цела доложина на тротоарот. На многу од улиците доколку се направи така конечно ќе се добие шанса и простор за велосипедски патеки и можеби и таквиот транспорт ќе почне да се користи почесто.
Јас да се прашувам ![]() Edited by Tuvok - 25-Mar-2011 at 03:13 |
|
![]() |
|
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
ne se slozuvam celosno. mi se dopaga idejata da gradot postepeno pocnuva da se dzivi vo pravilna nasoka, kako sto velite. megutoa, dali e taka? imame slucaj na najnovi bulevari i zonski parkiranja, kade sto kolite se parkiraat na trotoar so legalno obelezani mesta, koi go poprecuvaat dvizenjeto na pesaci, a velosipedite se ili totalno iskluceni od predvid ili se napraveni nekoi pateticni nefunkcionalni pateki. znaci ako vo denesno vreme se pravat vakvi nepopravlivi greski togas kako ke se slucuvaat tie promeni? primeri ima mnogu: od debar maalo, do ilindenska kade sto ima i slucaj na legalno obelezan parking na trotoar(sproti MCM) i nemoznost nikako vo idnina da se vmetnat velosipedski pateki (iako realno gledano velosipedite se edinstveniot spas za skopje spored mene)
|
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Се сложувам во целост со Фресно, прво катни гаражи па после воведување максимален ред. Дефинитивно треба да се воведе ред но мора да има место за паркирање. Ние практично во центарот на градот сеуште немаме вистинска катна гаража. Прво исполни ги сите услови за паркирање па после кој не почитува си има мерки кои ќе си се спроведат.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Премногу ја комплицирате работава. Чистењето на тротоари се решава постепено, дури и хаос ќе настане ако во исто време се прекине со паркирањето на сите тротоари. Полека се ставаат столпчиња на некои делови и никој не се буни зашто таму веќе нема да се паркира. Да, треба процесот побрзо да оди, ама тоа зависи и од темпото на изградба на катни гаражи и имплемнтацијата на зонското паркирање. Значи не се работи за свеста, туку едноставно кога ќе видиш дека тротоарите се оградени, а на 10 мин поминува пајак или има обележано места за зонско, секако дека ќе се придржуваш кон правилата.
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Тоа е тоа што се гради со генерации. Во Скопје освен метежот како најголем проблем според мене е сообраќајната не(култура). Попрво ќе изгазиш човек или ќе блокираш улица ама нема да си платиш. Па уште ако почнат да ги казнуваат за паркирање по паркови тротоари ќе се бунат како тоа не смееле таму да го остават возилото. На ова треба сериозно да работи градот во соработка со полицијата. Скопје веќе не е див запад и како град кој што има цел да биде една урбана средина мора да се среди хаосот. За ова не зборувам само за централно градско подрачје туку сите поединечни и колекторски улици низ општините. Крајно време е да се преземат мерки и да се развие свест!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |