build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 16-Aug-2009 at 15:19
From SKOPJE to KICEVO with the train 6904
 

Од СКОПЈЕ до КИЧЕВО со возот 6904



ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 16-Aug-2009 at 15:12
LISICE Bridge
 

Подвозник ЛИСИЧЕ




Благодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 16-Aug-2009 at 15:09
JEGUNOVCE Station
 

Станица ЈЕГУНОВЦЕ




Благодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 16-Aug-2009 at 15:06
RADUSA Station
 

Станица РАДУША




Благодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 16-Aug-2009 at 15:02
Zajas - TAJMISTE Railway
 

Пруга Зајас - ТАЈМИШТЕ




Благодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 21-Jul-2009 at 13:04
Како у кафана Big%20smile но затоа док трепнеш веќе мора да се симнеш Cheersне си скучен во некое купе
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 21-Jul-2009 at 11:36
Владимир, ме интересира како се движат цените во овој бифе-вагон. Неделава ја планирам Битола, па ми изгледа интересна варијанта да испијам некое пиво или кафе во овој бифе-вагон од возот. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 20-Jul-2009 at 18:12
Денеска со возот број 4903 за Битола имав едно неповторливо задоволство

Комзицијата поставена на 3 колосек опкружена со неколку странци јој ја фотографираат



Локомотивата EMD МЖ 661-146 спремна чека на отправникот да даде знак за да ги покрене ергелата коњи во неа.



Се качувам на првиот вагон после локомотивата



Прекрасно, ARm вагон бифе на оваја температура (единствениот кој МЖ го има)



Се качувам и веднаш идам кон бифето заминувајќи ги неколкуте купиња од прва класа пред него.



Завесите навлечени, пирка ветер, музика, веќе неколку особи поред шанкот.



Прекрасна атмосвера, штета што не е редизајниран и осовременет би било уште поголемо задоволство.



Успевам да направан една фотографија као тутни возот кон Битола.



Нарачувам ладен пијалок со ладно нескафе, и тука рапортажата завршува.

П.С. Никако неможев да го напуштам уживањето и прекрасниот муабет кој потече.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 25-Jun-2009 at 19:36
Smile Баш убаво. Владимир ако имаш поголема резолуција од станицава Рајко Жинзифов слободно качи ја би сакал да пробувам нешто на фотошоп
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 25-Jun-2009 at 13:44
Applause како и секогаш убава репортажа. Овој пат и едукативна

Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 25-Jun-2009 at 13:41
Но тука ме прекинува свирежот на локомотивата и се појавува мојата крајна дестинација - станицата Рајко Жинзифов.



Го напуштам возот и се поздравувам со машиновозацот кој од отправникот добива знак за поаѓање.



Продолжува композицијата кон Битола а ја останувам сам на станицата пратен со зачудениот поглед на отправникот сигурно помислувајќи, што правам во оваја „пустелија“.



За една од поубавите железнички градби, станица Рајко Жинзифов која вреди подетално се опише, некој друг пат.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 25-Jun-2009 at 13:38
Довагаме до малата станица Кадена Река каде истоимената река се влива во Вардар, иначе местото познато по ловиштето Кадина Река со прекрасната природа и терени од 21.100 хектара кои се простираат се до Солунска Глава.



Тука се разминуваме со патничкиот воз 3900 од Гевгелија за Скопје.



Полека навлегуваме во Таорската клисура и по течението на реката Вардар.



Возот тутни понатаму обвиткан од двете страни на пругата со прекрасната бујна вегетација.



А преку реката во висина се издига автопатот од коридор 10, помислувам кога би имало некој пат-патека која би идела по овие прекрасни предели ...

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 25-Jun-2009 at 13:35
Купеата веќе се полни така да и ходниците почнуват да бидат тесни за патничите кој и понатака бараат слободно место.



Следната станица е Јане Сандански со постамент на кој некогаш имало биста на македонскиот револуционер иначе познат и од некогаш популарниот македонски филм Мис Стон.



Следното место е стојалиштето Орешани, за многу грагани можда непознаница е дека тука е сместена една од водечките компании во Европа за изработка на повеќеслојни штампани плочки „Хај тек“.



Следува стојалиштето Ново Зелениково, иначе името Зелениково е поради зелениката или шимшир, која е многу застапена по околните ридови.



А потоа и самата станица Зелениково, каде во близината е археолошкото наогалишто од неолитот или познато како „неолитска куќа од Зелениково“

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 25-Jun-2009 at 13:31
Во меѓувреме се разменуваме со една дизелка од серијата 661.



И еве не веќе во станицата Лисиче каде отправникот не дочекува.



И по која минута веке познатиот свиреш и тргнуваме понатаму.



Дизелката татни понатаму.



Но набргу веќе мора да прикочува пристигаме во станицата Драчево, чие име е изведено до апелативот драч, што претставува име на вид трнливо растение (Paliurus aculeatus), со суфикост-ево.  



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 25-Jun-2009 at 13:29
23-06-2009 сончево утро на железничката станица Скопје. Патничкиот воз број 4901 веќе поставен на перон бр 3.



Дизел локомотивата МЖ 661-236 иако работи во мирен режим приближувјќи се кон неа буквално се осеќа по телото нејзината снага која чека да ја

испушти и ја повлече композицијата.



Точно во 6:46 часот по свирежот на отправникот, машиновозачот ја отпушти снажната дизел локомотива да забревта.



Ја напуштаме станицата на време иако двата часовника покажуват потполно различно време.



Полека го напуштаме сеуште заспаниот град.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 11-Jun-2009 at 09:50
Хм, се надевам дека портокаловиот Горбачов е повлечен од релациите од санитарна инспекција, затоа што не задоволува основни хигиенски услови за превозBig%20smile.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 10-Jun-2009 at 13:32
Владимир, какоо и обично интересен момент Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 09-Jun-2009 at 23:03
Еден ден со возот 8931 од Скопје за Велес на железничката станица Скопје

Маневарката МЖ 642-178 ги носи трите вагони на перонот број 3



Отправникот и машиновозачот со задолжителната папирологија



Репарираната МЖ 642-178 со доста загубени метални таблици од ознаките.



Вагоните кој „прекрасно“ се уметнички декорирани, можат да ги примат својте патници.



Од другиот крај веќе се приближува локомотивата која ќе ги носи на патот кон Велес



Веќе е спремна композицијата на чело со електричната локомотива МЖ 441-506 за поваѓање



За тоа време маневарската локомотива по завршената работа се враќа во своето депо



А нашиот воз веќе тргна кон својата цел



И полека се губи од видокругот, му пожелилуваме среќен пат.



До следното видување.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 06-Jun-2009 at 08:05
Еве од нашиот приател спомнат на форумов Фабиан една репортажа од трасата Скопје - Кичево, направена прошлиот месец

http://www.fabian-vendrig.eu/trains/mz2009/slides/DSC_2999.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 05-Jun-2009 at 10:49
Ако возот е влечен со 661 подсерија 400 , (всушност со било која подсерија од 661 )од електричното греење во вагоните нема да има никаква корист. Патем, електричното греење во возовите не е новост, го има кај нас барем 35 години.

На подсерија 400 и е основна намена влечење на товарни возови само поради тоа што нема склоп за греење на патнички возови а во лето е сосема рамноправна со останатите подсерии на 661.




Edited by polval - 05-Jun-2009 at 10:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.