![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 35> |
Author | |
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
From SKOPJE to KICEVO with the train 6904
Од СКОПЈЕ до КИЧЕВО со возот 6904 |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
LISICE Bridge
Подвозник ЛИСИЧЕБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
JEGUNOVCE Station
Станица ЈЕГУНОВЦЕБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
RADUSA Station
Станица РАДУШАБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
Zajas - TAJMISTE Railway
Пруга Зајас - ТАЈМИШТЕБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Како у кафана
![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир, ме интересира како се движат цените во овој бифе-вагон. Неделава ја планирам Битола, па ми изгледа интересна варијанта да испијам некое пиво или кафе во овој бифе-вагон од возот.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Денеска со возот број 4903 за Битола имав едно неповторливо задоволство
Комзицијата поставена на 3 колосек опкружена со неколку странци јој ја фотографираат ![]() Локомотивата EMD МЖ 661-146 спремна чека на отправникот да даде знак за да ги покрене ергелата коњи во неа. ![]() Се качувам на првиот вагон после локомотивата ![]() Прекрасно, ARm вагон бифе на оваја температура (единствениот кој МЖ го има) ![]() Се качувам и веднаш идам кон бифето заминувајќи ги неколкуте купиња од прва класа пред него. ![]() Завесите навлечени, пирка ветер, музика, веќе неколку особи поред шанкот. ![]() Прекрасна атмосвера, штета што не е редизајниран и осовременет би било уште поголемо задоволство. ![]() Успевам да направан една фотографија као тутни возот кон Битола. ![]() Нарачувам ладен пијалок со ладно нескафе, и тука рапортажата завршува. П.С. Никако неможев да го напуштам уживањето и прекрасниот муабет кој потече. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Но тука ме прекинува свирежот на локомотивата и се појавува мојата крајна дестинација - станицата Рајко Жинзифов.
![]() Го напуштам возот и се поздравувам со машиновозацот кој од отправникот добива знак за поаѓање. ![]() Продолжува композицијата кон Битола а ја останувам сам на станицата пратен со зачудениот поглед на отправникот сигурно помислувајќи, што правам во оваја „пустелија“. ![]() За една од поубавите железнички градби, станица Рајко Жинзифов која вреди подетално се опише, некој друг пат. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Довагаме до малата станица Кадена Река каде истоимената река се влива во Вардар, иначе местото познато по ловиштето Кадина Река со прекрасната природа и терени од 21.100 хектара кои се простираат се до Солунска Глава.
![]() Тука се разминуваме со патничкиот воз 3900 од Гевгелија за Скопје. ![]() Полека навлегуваме во Таорската клисура и по течението на реката Вардар. ![]() Возот тутни понатаму обвиткан од двете страни на пругата со прекрасната бујна вегетација. ![]() А преку реката во висина се издига автопатот од коридор 10, помислувам кога би имало некој пат-патека која би идела по овие прекрасни предели ... ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Купеата веќе се полни така да и ходниците почнуват да бидат тесни за патничите кој и понатака бараат слободно место.
![]() Следната станица е Јане Сандански со постамент на кој некогаш имало биста на македонскиот револуционер иначе познат и од некогаш популарниот македонски филм Мис Стон. ![]() Следното место е стојалиштето Орешани, за многу грагани можда непознаница е дека тука е сместена една од водечките компании во Европа за изработка на повеќеслојни штампани плочки „Хај тек“. ![]() Следува стојалиштето Ново Зелениково, иначе името Зелениково е поради зелениката или шимшир, која е многу застапена по околните ридови. ![]() А потоа и самата станица Зелениково, каде во близината е археолошкото наогалишто од неолитот или познато како „неолитска куќа од Зелениково“ ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во меѓувреме се разменуваме со една дизелка од серијата 661.
![]() И еве не веќе во станицата Лисиче каде отправникот не дочекува. ![]() И по која минута веке познатиот свиреш и тргнуваме понатаму. ![]() Дизелката татни понатаму. ![]() Но набргу веќе мора да прикочува пристигаме во станицата Драчево, чие име е изведено до апелативот драч, што претставува име на вид трнливо растение (Paliurus aculeatus), со суфикост-ево. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
23-06-2009 сончево утро на железничката станица Скопје. Патничкиот воз број 4901 веќе поставен на перон бр 3.
![]() Дизел локомотивата МЖ 661-236 иако работи во мирен режим приближувјќи се кон неа буквално се осеќа по телото нејзината снага која чека да ја испушти и ја повлече композицијата. ![]() Точно во 6:46 часот по свирежот на отправникот, машиновозачот ја отпушти снажната дизел локомотива да забревта. ![]() Ја напуштаме станицата на време иако двата часовника покажуват потполно различно време. ![]() Полека го напуштаме сеуште заспаниот град. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Хм, се надевам дека портокаловиот Горбачов е повлечен од релациите од санитарна инспекција, затоа што не задоволува основни хигиенски услови за превоз
![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
Владимир, какоо и обично интересен момент
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еден ден со возот 8931 од Скопје за Велес на железничката станица Скопје
Маневарката МЖ 642-178 ги носи трите вагони на перонот број 3 ![]() Отправникот и машиновозачот со задолжителната папирологија ![]() Репарираната МЖ 642-178 со доста загубени метални таблици од ознаките. ![]() Вагоните кој „прекрасно“ се уметнички декорирани, можат да ги примат својте патници. ![]() Од другиот крај веќе се приближува локомотивата која ќе ги носи на патот кон Велес ![]() Веќе е спремна композицијата на чело со електричната локомотива МЖ 441-506 за поваѓање ![]() За тоа време маневарската локомотива по завршената работа се враќа во своето депо ![]() А нашиот воз веќе тргна кон својата цел ![]() И полека се губи од видокругот, му пожелилуваме среќен пат. ![]() До следното видување. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве од нашиот приател спомнат на форумов Фабиан една репортажа од трасата Скопје - Кичево, направена прошлиот месец
http://www.fabian-vendrig.eu/trains/mz2009/slides/DSC_2999.html |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Ако возот е влечен со 661 подсерија 400 , (всушност со било која подсерија од 661 )од електричното греење во вагоните нема да има никаква корист. Патем, електричното греење во возовите не е новост, го има кај нас барем 35 години.
На подсерија 400 и е основна намена влечење на товарни возови само поради тоа што нема склоп за греење на патнички возови а во лето е сосема рамноправна со останатите подсерии на 661. Edited by polval - 05-Jun-2009 at 10:56 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |