build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 29-Jun-2012 at 19:35
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 14-Jun-2012 at 00:01
Originally posted by BullDoG

Железничка станица Тетово
 



 


Ahhh na samo 10 metri vertikalno od ovoj objekt se naogja najgolemata deponija. Samo so malku svest pomos i angaziranost na opstinata, zaedno u blizina so Zena Parkot, sportskite igralista, sportskata sala, i mestoto kade sto e deponijata dobro da se ocisti i sredi, i da se napravi edna dobra rekonstrukcija na Zeleznickata stanica, i na sportskata sala, ke se dobie stvarno eden dobar ubav park, vo koj nie Tetovc veke nekolku decenii sonuvame deka konecno moze da ima zelenilo - ALI SON- KOSMAR deka toa ke se ostvari ! Wallbash
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 13-Jun-2012 at 23:38
Скопје - ЈП МЖ „Инфраструктура“ ќе промовира бесплатен бежичен интернет во Железничката станица Скопје. (Хол на мезанин на патничкиот дел во Железничката станица-Скопје/12:30)!!!!
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 25-May-2012 at 17:30
Железничка станица Тетово






Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 16-May-2012 at 15:32
Originally posted by nylon

2,6 реконструкција на железничка vs. 1,7 ограда на мост од 80 метри
?????
До сега беше проблем да се одвојат 2,6 мил. евра? Смешна е сумава.
So 2,6 milioni evra ovie resile da renoviraat glavna zeleznickastanica vo glavniot grad i od nea da napravat nesto sovremeno...????
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 15-May-2012 at 23:15
2,6 реконструкција на железничка vs. 1,7 ограда на мост од 80 метри
?????
До сега беше проблем да се одвојат 2,6 мил. евра? Смешна е сумава.
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 15-May-2012 at 12:32
Веројатно е некоја грешка во самата вест - неможе железничката да се реконструира со средства од државни фондови а некоја приватна компанија да стопанисува со неа.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 15-May-2012 at 11:47
Originally posted by BOJAN

Железничката станица во Скопје ќе добие нов лик, проектот ќе тежи 2,6 милиони евра
14.05.2012 - 19:37 | Бизнис
По 30 години, железничката станица во Скопје ќе добие нов лик.


Проектот се проценува дека ќе тежи 2,6 милиони евра и ќе биде финансиран со средства од ИПА фондовите и од Буџетот, велат од министерството за транспорт и врски.

Во тек е усогласување на тендерската документација, а тендерот ќе биде објавен во текот на летото и работите треба да завршат во рок од една година.

Пред да се започне со реконструкцијата, менаџментот на Инфраструктура, го подготвува теренот.

Во втората половина од годинава ќе се постави нов информациски систем за патниците, разглас, осветлување, со што станицата би добила европски лик.

Нема да биде запоставен ни внатрешниот простор каде што престојуваат патниците. Ќе се постават лифтови и конечно ќе профункционираат подвижните скали, приспособени за инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби.

Согласно оваа динамика, изведувачот би бил избран најдоцна на почетокот на 2013 година. Инаку компанијата што ќе стопанисува со железничката станица е трета по големина во светот, со повеќе од 100 години работно искуство.


Izvor: Sitel, http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/zeleznichkata-stanica-vo-skopje-ke-dobie-nov-lik-proektot-ke-tezi-26-milioni-evra


Како тоа се знае која е компанијата, а тендерот не е сеуште објавен? Crazy
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 15-May-2012 at 10:51
Железничката станица во Скопје ќе добие нов лик, проектот ќе тежи 2,6 милиони евра
14.05.2012 - 19:37 | Бизнис
По 30 години, железничката станица во Скопје ќе добие нов лик.


Проектот се проценува дека ќе тежи 2,6 милиони евра и ќе биде финансиран со средства од ИПА фондовите и од Буџетот, велат од министерството за транспорт и врски.

Во тек е усогласување на тендерската документација, а тендерот ќе биде објавен во текот на летото и работите треба да завршат во рок од една година.

Пред да се започне со реконструкцијата, менаџментот на Инфраструктура, го подготвува теренот.

Во втората половина од годинава ќе се постави нов информациски систем за патниците, разглас, осветлување, со што станицата би добила европски лик.

Нема да биде запоставен ни внатрешниот простор каде што престојуваат патниците. Ќе се постават лифтови и конечно ќе профункционираат подвижните скали, приспособени за инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби.

Согласно оваа динамика, изведувачот би бил избран најдоцна на почетокот на 2013 година. Инаку компанијата што ќе стопанисува со железничката станица е трета по големина во светот, со повеќе од 100 години работно искуство.


Izvor: Sitel, http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/zeleznichkata-stanica-vo-skopje-ke-dobie-nov-lik-proektot-ke-tezi-26-milioni-evra
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 13-May-2012 at 13:54
Originally posted by nouseforname

ovaa posti uste?!

Не, Германците ја срушиле со бомбардирање во 1944. ➩ изв.

Edited by Граѓанин - 13-May-2012 at 13:59
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 13-May-2012 at 13:13
ovaa posti uste?!
Back to Top
milena View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 184
  Quote milena Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 13-May-2012 at 04:12
Железничката станица во Градско:



Edited by milena - 14-May-2012 at 02:20
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 10-May-2012 at 09:00
Originally posted by Dexter26





Кога велат "со сопствени средства", се мисли со средства на вработените во МЖ Инфраструктура, или се мисли со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура ?  Зошто воопшто би ја обновувале Железничката Станица во Скопје, без разлика дали со средства на вработените во МЖ Инфраструктура или со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура, кога холандската фирма Гронтмеј беше избрана токму за оваа цел ?  Но како и да е, било каква обнова е добредојдена, па макар и само еден слој варосување.  http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/generalno-chistenje-na-zeleznichkata-stanica-vo-skopje Генерално чистење на Железничката станица во Скопје  
09.05.2012 - 18:03  Вработените во ЈП МЖ Инфраструктура деновиве со сопствени средства започнаа со генерално чистење на Железничката станица во Скопје.    Според најавите од јавното претпријатие, со популарната дигалка „кобра“ ќе се измијат сите стаклени површини во станицата, ќе се исчисти подот во внатрешноста и ќе се офарбаат делови од оградата на пероните.  - Во втората половина од годинава ќе почне реновирањето на внатрешниот простор во патничкиот дел на станицата со што ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на лицата со посебни потреби. Ќе се постават специјални лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица, како и нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување. Покрај тоа, ќе се адаптираат санитарните чворови и ќе се подигне и реновира подот со плочки на пероните, посочуваат од ЈП МЖ Инфраструктура и додаваат дека на станицата немало поголеми интервенции од пуштањето во работа.  Железничката станица Скопје беше пуштена во употреба пред 31 година и во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Дневно поминуваа 70 воза и околу 7.000 патници.









Иницијативата е за поздравување, иако морам да признаам, колку повеќе ги минувам железничките станици во регионов, толку повеќе сфаќам дека нашиов објект и не е до тој степен уништен, прљав и нефункционален како другите објекти од регионов. Не сме на „дну дна“. Сепак, добро е што МЖ Инфраструктура разбрало дека реконструкцијата не е најважната работа, туку дека од круцијално значење е континуирано оддржување на објектот, без разлика во каква кондиција се наоѓа.
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 09-May-2012 at 17:45
Генералка на Железничката станица во Скопје
Железничката станица Скопје, која беше пуштена во употреба пред точно 31 година, во тоа време представуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија туку и пошироко на Балканот.Станицата низ која поминуваа дневно 70 воза и околу 7.000 патници со својот специфичен изглед, градба и функционалност представуваше врв на архитектурата за тоа време.

Од тогаш до денес, немало поголем инвестициски потфат,па забот на времето и финансиската криза си го направија своето.

Деновиве вработените во ЈП МЖ Инфраструктура иако притиснати од тешката економска криза која ја зафати и железницата, најдоа сили со сопствени средства да се зафатат за генерално чистење на станицата - известуваат од јавното претпријатие. Со популарната дигалка – кобра ке се измијат сите стаклени површини во станицата, ке се исчисти подот во внатрешноста, ке се офарбаат делови од оградата на пероните за да може бар за малку да се врати некогашниот сјај.

Инаку во втората половина од оваа година ке почне реновирањето на внатрешниот простор во патничкиот дел на станицата. Со реализација на овој проект ке се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица.

Исто така ќе се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување, адаптација на санитарните чворови, подигнат и реновиран под со плочки на пероните и друго со што станицата би добила европски лик - известуваат од ЈП МЖ.

/www.kanal5.com.mk
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 09-May-2012 at 17:41
Кога велат "со сопствени средства", се мисли со средства на вработените во МЖ Инфраструктура, или се мисли со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура ?
 
Зошто воопшто би ја обновувале Железничката Станица во Скопје, без разлика дали со средства на вработените во МЖ Инфраструктура или со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура, кога холандската фирма Гронтмеј беше избрана токму за оваа цел ?
 
Но како и да е, било каква обнова е добредојдена, па макар и само еден слој варосување.
 
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/generalno-chistenje-na-zeleznichkata-stanica-vo-skopje
 
Генерално чистење на Железничката станица во Скопје
 
09.05.2012 - 18:03
 
Вработените во ЈП МЖ Инфраструктура деновиве со сопствени средства започнаа со генерално чистење на Железничката станица во Скопје.
 

 
Според најавите од јавното претпријатие, со популарната дигалка „кобра“ ќе се измијат сите стаклени површини во станицата, ќе се исчисти подот во внатрешноста и ќе се офарбаат делови од оградата на пероните.
 
- Во втората половина од годинава ќе почне реновирањето на внатрешниот простор во патничкиот дел на станицата со што ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на лицата со посебни потреби. Ќе се постават специјални лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица, како и нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување. Покрај тоа, ќе се адаптираат санитарните чворови и ќе се подигне и реновира подот со плочки на пероните, посочуваат од ЈП МЖ Инфраструктура и додаваат дека на станицата немало поголеми интервенции од пуштањето во работа.
 
Железничката станица Скопје беше пуштена во употреба пред 31 година и во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Дневно поминуваа 70 воза и околу 7.000 патници.



Edited by Dexter26 - 09-May-2012 at 17:42
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 06-Jan-2012 at 00:27
Знае некој колку години се градел транспортен центар?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 05-Jan-2012 at 22:29
Originally posted by mladen_s



Па не бил рекол дека е баш така. Порано се патувало на многу поинаков начин од сега - луѓето се преселувале со воз - па деловите на железничките станици за процесирање на крупен багаж се помалку остаток од минатото (нормални парчиња багаж се носат од страна на самите патници или некаква придружба). Добро е ако станицата може да ја пружи таа услуга, но како и други делови од овој објект и тој е предимензиониран - барем според мене.. Што се однесува до дискотеката, тоа е пренаменета голема сала за синдикални и слични конференции - исто така остаток од друго време..

Тоа што ми се допаѓа е како Транспортниот центар прима различни содржини и се менува според барањата. Не треба да мислиме дека проектот мора да се изведе баш како што бил предвиден, бидејќи многу работи се промениле во меѓувреме. Единствено не треба да се затвараат одередени можности, што според мене и се случи со несоодветното поставување на автобуската (и тоа само за патниците што чекаат воз да не ги користеле чекалните на автобуската).

Инаку, мислам дека Железницата ги издава тие и други простории. Колку таквите договори се поволни и дали земаат во предвид дека тој простор во меѓувреме стана поатрактивен, не би можел да кажам (а вообичаено не се, што заради лошо работење, што заради корупција). Но сепак, загубите во работата на МЖ не можат да се покријат со кирија од дискотека..



Околу кириите за користење на просторот во Скопската железничка станица имаше големи заврзлами во минатото, не знам сега колку е средена состојбата. Сепак, сметам дека не доликува злоупотребата што ја вршат некои субјекти кои го користат работното време на станицата за создавање на екстра профити, иако не работат во склоп на Македонски железници. Од друга страна, мислам дека треба да се размислува на поголем број комерцијални објекти на второто или третото ниво на станицата.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 05-Jan-2012 at 18:31


Па не бил рекол дека е баш така. Порано се патувало на многу поинаков начин од сега - луѓето се преселувале со воз - па деловите на железничките станици за процесирање на крупен багаж се помалку остаток од минатото (нормални парчиња багаж се носат од страна на самите патници или некаква придружба). Добро е ако станицата може да ја пружи таа услуга, но како и други делови од овој објект и тој е предимензиониран - барем според мене.. Што се однесува до дискотеката, тоа е пренаменета голема сала за синдикални и слични конференции - исто така остаток од друго време..

Тоа што ми се допаѓа е како Транспортниот центар прима различни содржини и се менува според барањата. Не треба да мислиме дека проектот мора да се изведе баш како што бил предвиден, бидејќи многу работи се промениле во меѓувреме. Единствено не треба да се затвараат одередени можности, што според мене и се случи со несоодветното поставување на автобуската (и тоа само за патниците што чекаат воз да не ги користеле чекалните на автобуската).

Инаку, мислам дека Железницата ги издава тие и други простории. Колку таквите договори се поволни и дали земаат во предвид дека тој простор во меѓувреме стана поатрактивен, не би можел да кажам (а вообичаено не се, што заради лошо работење, што заради корупција). Но сепак, загубите во работата на МЖ не можат да се покријат со кирија од дискотека..

Edited by mladen_s - 05-Jan-2012 at 18:37
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 05-Jan-2012 at 17:30

Значи колку што разбрав, делот кај ОТО мебел и Колосеум бил првично наменет за обработка и дистрибуција на багажот до/од патниците од/до возовите. Многу културно. Нешто како и на аеродромите. А претпоставувам дека и лифтовите биле за тоа наменети. Има смисла. Но најверојатно тоа не се случило како што било предвидено, па денес наместо да се користи таа услуга, патниците сами си го качуваат/симнуваат/носат багажот по скали. А овој простор наместо како простор за процесирање на багаж е претворен во дискотека и салон за мебел. Кога сме кај тоа. Дали Железничката Станица Скопје го изнајмува тој простор на овие субјекти, или пак им го продала?

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 05-Jan-2012 at 17:21


Еве уште по нешто (мада ми се чини дека се различни варијанти):






А еве го и планираниот екстериер:



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.264 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.