![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 86> |
Author | |
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
е сега, за урбани подрачја, нормално е да се бара естетика и удобност, никој не сака да се вози до работа и назад со трактор... и мислам дека е нормално на секои 10 години да се надоградува возен парк, не заради дотраеност, туку за да бидат во тек со современите потреби... а тие современи потреби подразбираат и помошни уреди и системи, нешто што во автобус стар 30 години нема да го најдеш, па макар и да биде како нов |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Ама само на сув коловоз. ![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Oвие модели Саноси се од првата половина на 80-те, па досега имале генерално чисто досие.Како и други нивни модели кои уште возат милиони км по ремонт.Ама тогаш произведувале со намера за подолга трајност, сега за изглед, резервни делови и ново возило на 7-10 години.
За разлика од ЛАЗ на пример - запалени (не намерно запалениот, туку други случаи), неколку случаи на капење вода од кровот на нови возила!, слаба климатизација, ефтин и лесно расклоплив ентериер... |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
гледај руски глупости на јутјуб и ќе видиш и шлепери како дрифтаат(иначе првото и третото ти се точни,а второто е баш обратно-слик гумите допринесуваат за подобра тракција)
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() е сега напрај ти „дрифтинг“ со автобус стар 30 години ![]() инаку јас имам доживеано лизгање на автобус при кочење, само среќа што К.Ј. Питу е широк булевар и немаше други коли... автобусот беше зглобен санос и му се зализга задната половина од голема инерција на влажна подлога, при кочењето на семафорот кај железничка инаку дрифтингот во Ф1 се случува поради задниот погон, мазните гуми и недостатокот од автоматска контрола на тракција |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Овој метод(Oversteering ) намерно се користи во рели трките и се изведува така што воланот најпрво се завртува обратно од правецот на кривината,па во правец на кривината па нагло се сецнува повторно во обратна насока сето тоа кочејќи,и кога возилото ќе започни да пролизгува во страна се дава максимално туража и се додава уште на воланот во обратен правец него кривината.Со ова се постигнува да не се заврти колата во кривина туку кривината да се помине со брзина поголема него `нормално` да се помине
релијашите тоа го викат `дрифтинг` Еве како е oversteering-от во ф1 на втората кривина во Монтреал при контрола на 800 КС јак болид |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Oversteering може да настане и на сува подлога.
Во случај на влегување во кривина на возилото, влечните сили на секое тркало се различни. Доколку возачот силно притисни на кочница, "креира" спротивни сили од влечните секоја со ист интензитет при што тие се неутрализираат. Бидејќи влечните сили се различни за секое тркало, а кочните исти може да дојде до дестабилизирање на возилото, т.е. да се движи по траекторија различна од очекуваната. Најчесто кон внатрешноста на кривината во облик на спирала. ![]() Со цел креирање на различни кочни сили за секое тркало спрема потребата модерните возила имаат системи како АБС или ТЦС. (Што во случајов ги нема) Е сега, доколку возилото се дестабилизира поради Oversteering, се креира голема бочна сила кон внатрешноста на кривината. Доколку возилото има високо поставено тежиште како во случајов, полн ненископоден автобус се нарушува контакот на надворешните тркала и возилото може да се преврти. Aquaplaningot, од друга страна се јавува кога имаме значително влажна подлога со што се креира слој на вода помеѓу тркалата и патот, а со тоа исто така се нарушува контактот на тркалата со подлогата (патот). ![]() Да се резимира. Автобусот се дижел и без да се намали брзината влегол во кривина и притоа нагло почнал да кочи. Бидејќи немал дополнителни сигурносни системи (постар автобус) преминал во подрачје на преголема управливост (oversteering) и почнал да се засукува кон внатрешноста на кривината. Поради високото тежиште и влажната подлога се нарушил контактот на надворешните тркала со подлогата и автобусот се превртел. Сето ова можело да се избегне доколку брзината на движење била помала и нагло не се закочело. Или ако возилото поседувало TCS (понов автобус). Цела среќа што не бил автобусот што сообраќа до милениумски крст. Edited by stratus - 23-Sep-2014 at 19:08 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
A oversteering-oт мислам дека дошол како резултат на аquaplaning-от. ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Автобусот неофицијално се движел со брзина над 60км/ч и нагло почнал да кочи за да застане на постојка додека влегувал во кривина.
Со оглед на строста на автобусот нема никакви системи како АБС, ТЦС, ЕСО... што ги има кај новите на јсп. Влажен коловоз. Овие автобуси поради класично поставено карданско вратило не се нископодни и при случај на максимална оптовареност (во случајот 50+ патници) имаат опасно високо тежиште. При такови услови на патот и таков тип на возило неизбежно е превртување. Сето ова требало возачот да го знае и соодветно да ја приспособи брзината додека наглото кочење во кривина било фатално. Се постигнал феномен на "oversteering" (преголема управливост). Така што несомнено е крвицата во возачот. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() што и да е причината, ова е јавниот превоз во главниот град на земјата, во 21-ви век, и е единствен вид на јавен превоз, кои луѓето кои немаат сопствени возила или пари за такси, се присилени да го користат е сега, пак нека кажуваат како било супер што се купиле нови автобуси, додека ЈСП е еден збир од непрофесионални ташаци со Мишко на чело, кои не можат да се наречат сериозно претпријатие, макар и спејс шатлови да им купиш да возат |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Некаде прочитав као дека ја промашил станицата (што не му било првпат) и почнал нагло да кочи при што изгубил контрола над возилото.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() А не е ни единствена од овие крнтии што уште вози, така што и јас не мислам дека тоа е причината. Да почекаме да излезат со официјалната причина, ама мислам дека нема простор за сомнеж дека како и секогаш возачот е неписмен идиот и го занемарува фактот дека може да носи 50 животи на душа. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
автобусот не се превртел оти е стар, колку нови се имаат превртено
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Нрмој да заборавиш дека засега се ангажирани околу Панорамското тркало па не можат сѐ да постигнат на време! |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Не го отвора линкот, но најдов некои фотки... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Џоле - 23-Sep-2014 at 14:07 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Чисто за потсетување, градот Скопје им подари уште постари канти на тркала од овие, на останатите општини низ Република Македонија.
Но да не заборавиме што вели Мишко - автобусот има техничка документација дека е исправен, иако се разбира, во таа документација не пишува колку е исправен, се разбира. ![]() Тоа е исто како временската прогноза - метеоролозите велат дека ќе врне, но не знаат или намерно не кажуваат точно колку ќе врне и какви можат да бидат последиците од дождот. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Погледнете ги фотографиите на превртениот автобус и сѐ ќе ви се разјасни:
http://press24.mk/node/117385 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Па тоа е финтата, во случај на вакви незгоди повредените ќе имаат гратис возење на тркалото. Инаку во нормални држави за ваква неодговорност и трошење на милјони евра буквално за глупости во најмала рака се излегува на улица и се протестира |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Да потсетам дека ЈСП е еден од инвеститорите на Панорамското тркало...
ДУРИ 47 ОД ПАТНИЦИТЕ ВО ПРЕВРТЕНИОТ АВТОБУС ПОБАРАЛЕ ЛЕКАРСКА ПОМОШ Допрва ќе се утврдуваа причините за несреќата. Фокус 23 сеп 2014, 12:56 Вкупно 47 од патниците кои се превезувале со автобусот на ЈСП, број 67, кој утрово се преврте во Драчево, побарале лекарска помош. Дваесет и девет биле примени во болница за хирушки болести „Св. Наум Охридски“, од кои една 50- годишна жена е задржана на понатамошно лекување. Од останатите патници, четворица помош побарале во Градската болница „8 Септември“, 14 на Ургентен центар, од кои еден од патниците поради скршеница на носот е задржан на лекување на Клиниката за уво, нос и грло. Автобусот со број 67, марка „Санос“ сообраќал на линијата Транспортен Центар – Зелениково. На влезот во Драчево, се превртел во паркот, во близина на автобуската постројка. Од ЈСП истакнуваа дека допрва ќе се утврдуваат причината за несреќата. -Постојат три можности за несреќата. Брзо возење, технички проблеми или нешто му излетало на улицата. Увидот треба да покаже што точно се случило. Автобусот има техничка документација дека е технички исправен, изјави Мишо Николов, директорот на ЈСП. http://fokus.mk/duri-47-od-patnitsite-vo-prevrteniot-avtobus-pobarale-lekarska-pomosh/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=duri-47-od-patnitsite-vo-prevrteniot-avtobus-pobarale-lekarska-pomosh |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Mислиш ваков? ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |