build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 24-Sep-2014 at 02:06
Originally posted by Тркало

Oвие модели Саноси се од првата половина на 80-те, па досега имале генерално чисто досие.Како и други нивни модели кои уште возат милиони км по ремонт.Ама тогаш произведувале со намера за подолга трајност, сега за изглед, резервни делови и ново возило на 7-10 години.
За разлика од ЛАЗ на пример - запалени (не намерно запалениот, туку други случаи), неколку случаи на капење вода од кровот на нови возила!, слаба климатизација, ефтин и лесно расклоплив ентериер...
се се сведува на неодговорност на ЈСП... лазовите се запалија не од неквалитет, туку поради тоа што ги пуштија да возат по селски ридски друмови полни со дупки (тоа што автобусите се лошо склопени и не дихтуваат, нормално е проблем на квалитет и несериозност од страна на производителот, ама тој проблем е најлесен за средување)
е сега, за урбани подрачја, нормално е да се бара естетика и удобност, никој не сака да се вози до работа и назад со трактор... и мислам дека е нормално на секои 10 години да се надоградува возен парк, не заради дотраеност, туку за да бидат во тек со современите потреби... а тие современи потреби подразбираат и помошни уреди и системи, нешто што во автобус стар 30 години нема да го најдеш, па макар и да биде како нов

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 23-Sep-2014 at 23:25
Originally posted by gjoko

гледај руски глупости на јутјуб и ќе видиш и шлепери како дрифтаат(иначе првото и третото ти се точни,а второто е баш обратно-слик гумите допринесуваат за подобра тракција)



Ама само на сув коловоз.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 23-Sep-2014 at 22:09
Oвие модели Саноси се од првата половина на 80-те, па досега имале генерално чисто досие.Како и други нивни модели кои уште возат милиони км по ремонт.Ама тогаш произведувале со намера за подолга трајност, сега за изглед, резервни делови и ново возило на 7-10 години.
За разлика од ЛАЗ на пример - запалени (не намерно запалениот, туку други случаи), неколку случаи на капење вода од кровот на нови возила!, слаба климатизација, ефтин и лесно расклоплив ентериер...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 23-Sep-2014 at 21:49
гледај руски глупости на јутјуб и ќе видиш и шлепери како дрифтаат(иначе првото и третото ти се точни,а второто е баш обратно-слик гумите допринесуваат за подобра тракција)
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 23-Sep-2014 at 19:47
Previous
е сега напрај ти „дрифтинг“ со автобус стар 30 години Smile

инаку јас имам доживеано лизгање на автобус при кочење, само среќа што К.Ј. Питу е широк булевар и немаше други коли... автобусот беше зглобен санос и му се зализга задната половина од голема инерција на влажна подлога, при кочењето на семафорот кај железничка

инаку дрифтингот во Ф1 се случува поради задниот погон, мазните гуми и недостатокот од автоматска контрола на тракција
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 23-Sep-2014 at 19:22
Овој метод(Oversteering ) намерно се користи во рели трките и се изведува така што воланот најпрво се завртува обратно од правецот на кривината,па во правец на кривината па нагло се сецнува повторно во обратна насока сето тоа кочејќи,и кога возилото ќе започни да пролизгува во страна се дава максимално туража и се додава уште на воланот во обратен правец него кривината.Со ова се постигнува да не се заврти колата во кривина туку кривината да се помине со брзина поголема него `нормално` да се помине

релијашите тоа го викат `дрифтинг`

Еве како е oversteering-от во ф1 на втората кривина во Монтреал при контрола на 800 КС јак болид

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 23-Sep-2014 at 18:58
Oversteering може да настане и на сува подлога.
Во случај на влегување во кривина на возилото, влечните сили на секое тркало се различни. Доколку возачот силно притисни на кочница, "креира" спротивни сили од влечните секоја со ист интензитет при што тие се неутрализираат. Бидејќи влечните сили се различни за секое тркало, а кочните исти може да дојде до дестабилизирање на возилото, т.е. да се движи по траекторија различна од очекуваната. Најчесто кон внатрешноста на кривината во облик на спирала.

Со цел креирање на различни кочни сили за секое тркало спрема потребата модерните возила имаат системи како АБС или ТЦС. (Што во случајов ги нема)

Е сега, доколку возилото се дестабилизира поради Oversteering, се креира голема бочна сила кон внатрешноста на кривината. Доколку возилото има високо поставено тежиште како во случајов, полн ненископоден автобус се нарушува контакот на надворешните тркала и возилото може да се преврти.

Aquaplaningot, од друга страна се јавува кога имаме значително влажна подлога со што се креира слој на вода помеѓу тркалата и патот, а со тоа исто така се нарушува контактот на тркалата со подлогата (патот).


Да се резимира. Автобусот се дижел и без да се намали брзината влегол во кривина и притоа нагло почнал да кочи. Бидејќи немал дополнителни сигурносни системи (постар автобус) преминал во подрачје на преголема управливост (oversteering) и почнал да се засукува кон внатрешноста на кривината. Поради високото тежиште и влажната подлога се нарушил контактот на надворешните тркала со подлогата и автобусот се превртел.

Сето ова можело да се избегне доколку брзината на движење била помала и нагло не се закочело. Или ако возилото поседувало TCS (понов автобус).

Цела среќа што не бил автобусот што сообраќа до милениумски крст.

Edited by stratus - 23-Sep-2014 at 19:08
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 23-Sep-2014 at 17:13
Originally posted by stratus

Автобусот неофицијално се движел со брзина над 60км/ч и нагло почнал да кочи за да застане на постојка додека влегувал во кривина.

Со оглед на строста на автобусот нема никакви системи како АБС, ТЦС, ЕСО... што ги има кај новите на јсп.
Влажен коловоз.
Овие автобуси поради класично поставено карданско вратило не се нископодни и при случај на максимална оптовареност (во случајот 50+ патници) имаат опасно високо тежиште.

При такови услови на патот и таков тип на возило неизбежно е превртување.

Сето ова требало возачот да го знае и соодветно да ја приспособи брзината додека наглото кочење во кривина било фатално. Се постигнал феномен на "oversteering" (преголема управливост).

Така што несомнено е крвицата во возачот.


A oversteering-oт мислам дека дошол како резултат на аquaplaning-от.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 23-Sep-2014 at 16:53
Автобусот неофицијално се движел со брзина над 60км/ч и нагло почнал да кочи за да застане на постојка додека влегувал во кривина.

Со оглед на строста на автобусот нема никакви системи како АБС, ТЦС, ЕСО... што ги има кај новите на јсп.
Влажен коловоз.
Овие автобуси поради класично поставено карданско вратило не се нископодни и при случај на максимална оптовареност (во случајот 50+ патници) имаат опасно високо тежиште.

При такови услови на патот и таков тип на возило неизбежно е превртување.

Сето ова требало возачот да го знае и соодветно да ја приспособи брзината додека наглото кочење во кривина било фатално. Се постигнал феномен на "oversteering" (преголема управливост).

Така што несомнено е крвицата во возачот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 23-Sep-2014 at 16:34
Originally posted by sanos_a

автобусот не се превртел оти е стар, колку нови се имаат превртено 
таман за пофалба Wallbash
што и да е причината, ова е јавниот превоз во главниот град на земјата, во 21-ви век, и е единствен вид на јавен превоз, кои луѓето кои немаат сопствени возила или пари за такси, се присилени да го користат
е сега, пак нека кажуваат како било супер што се купиле нови автобуси, додека ЈСП е еден збир од непрофесионални ташаци со Мишко на чело, кои не можат да се наречат сериозно претпријатие, макар и спејс шатлови да им купиш да возат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 23-Sep-2014 at 15:56
Некаде прочитав као дека ја промашил станицата (што не му било првпат) и почнал нагло да кочи при што изгубил контрола над возилото.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 23-Sep-2014 at 15:47


А не е ни единствена од овие крнтии што уште вози, така што и јас не мислам дека тоа е причината. Да почекаме да излезат со официјалната причина, ама мислам дека нема простор за сомнеж дека како и секогаш возачот е неписмен идиот и го занемарува фактот дека може да носи 50 животи на душа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 23-Sep-2014 at 14:52
автобусот не се превртел оти е стар, колку нови се имаат превртено 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 23-Sep-2014 at 14:09
Originally posted by Dexter26

Чисто за потсетување, градот Скопје им подари уште постари канти на тркала од овие, на останатите општини низ Република Македонија.  Но да не заборавиме што вели Мишко - автобусот има техничка документација дека е исправен, иако се разбира, во таа документација не пишува колку е исправен, се разбира. Bash  Тоа е исто како временската прогноза - метеоролозите велат дека ќе врне, но не знаат или намерно не кажуваат точно колку ќе врне и какви можат да бидат последиците од дождот.


Нрмој да заборавиш дека засега се ангажирани околу Панорамското тркало па не можат сѐ да постигнат на време!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 23-Sep-2014 at 14:07
Originally posted by phenomenon

Погледнете ги фотографиите на превртениот автобус и сѐ ќе ви се разјасни:

http://press24.mk/node/117385


Не го отвора линкот, но најдов некои фотки...











Edited by Џоле - 23-Sep-2014 at 14:07
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 23-Sep-2014 at 13:45
Чисто за потсетување, градот Скопје им подари уште постари канти на тркала од овие, на останатите општини низ Република Македонија.
 
Но да не заборавиме што вели Мишко - автобусот има техничка документација дека е исправен, иако се разбира, во таа документација не пишува колку е исправен, се разбира. Bash
 
Тоа е исто како временската прогноза - метеоролозите велат дека ќе врне, но не знаат или намерно не кажуваат точно колку ќе врне и какви можат да бидат последиците од дождот.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 23-Sep-2014 at 13:21
Погледнете ги фотографиите на превртениот автобус и сѐ ќе ви се разјасни:

http://press24.mk/node/117385
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 23-Sep-2014 at 12:10
Originally posted by Џоле

Да потсетам дека ЈСП е еден од инвеститорите на Панорамското тркало...

ДУРИ 47 ОД ПАТНИЦИТЕ ВО ПРЕВРТЕНИОТ АВТОБУС ПОБАРАЛЕ ЛЕКАРСКА ПОМОШ

Допрва ќе се утврдуваа причините за несреќата.

Фокус 23 сеп 2014, 12:56

Вкупно 47 од патниците кои се превезувале со автобусот на ЈСП, број 67, кој утрово се преврте во Драчево, побарале лекарска помош. Дваесет и девет биле примени во болница за хирушки болести „Св. Наум Охридски“, од кои една 50- годишна жена е задржана на понатамошно лекување. Од останатите патници, четворица помош побарале во Градската болница „8 Септември“, 14 на Ургентен центар, од кои еден од патниците поради скршеница на носот е задржан на лекување на Клиниката за уво, нос и грло.

Автобусот со број 67, марка „Санос“ сообраќал на линијата Транспортен Центар – Зелениково. На влезот во Драчево, се превртел во паркот, во близина на автобуската постројка.

Од ЈСП истакнуваа дека допрва ќе се утврдуваат причината за несреќата.

-Постојат три можности за несреќата. Брзо возење, технички проблеми или нешто му излетало на улицата. Увидот треба да покаже што точно се случило. Автобусот има техничка документација дека е технички исправен, изјави Мишо Николов, директорот на ЈСП.

http://fokus.mk/duri-47-od-patnitsite-vo-prevrteniot-avtobus-pobarale-lekarska-pomosh/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=duri-47-od-patnitsite-vo-prevrteniot-avtobus-pobarale-lekarska-pomosh


Па тоа е финтата, во случај на вакви незгоди повредените ќе имаат гратис возење на тркалото.

Инаку во нормални држави за ваква неодговорност и трошење на милјони евра буквално за глупости во најмала рака се излегува на улица и се протестира
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 23-Sep-2014 at 12:06
Да потсетам дека ЈСП е еден од инвеститорите на Панорамското тркало...

ДУРИ 47 ОД ПАТНИЦИТЕ ВО ПРЕВРТЕНИОТ АВТОБУС ПОБАРАЛЕ ЛЕКАРСКА ПОМОШ

Допрва ќе се утврдуваа причините за несреќата.

Фокус 23 сеп 2014, 12:56

Вкупно 47 од патниците кои се превезувале со автобусот на ЈСП, број 67, кој утрово се преврте во Драчево, побарале лекарска помош. Дваесет и девет биле примени во болница за хирушки болести „Св. Наум Охридски“, од кои една 50- годишна жена е задржана на понатамошно лекување. Од останатите патници, четворица помош побарале во Градската болница „8 Септември“, 14 на Ургентен центар, од кои еден од патниците поради скршеница на носот е задржан на лекување на Клиниката за уво, нос и грло.

Автобусот со број 67, марка „Санос“ сообраќал на линијата Транспортен Центар – Зелениково. На влезот во Драчево, се превртел во паркот, во близина на автобуската постројка.

Од ЈСП истакнуваа дека допрва ќе се утврдуваат причината за несреќата.

-Постојат три можности за несреќата. Брзо возење, технички проблеми или нешто му излетало на улицата. Увидот треба да покаже што точно се случило. Автобусот има техничка документација дека е технички исправен, изјави Мишо Николов, директорот на ЈСП.

http://fokus.mk/duri-47-od-patnitsite-vo-prevrteniot-avtobus-pobarale-lekarska-pomosh/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=duri-47-od-patnitsite-vo-prevrteniot-avtobus-pobarale-lekarska-pomosh
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 05-Jul-2014 at 16:31
Originally posted by BOJAN

Ништо, јас викам да се срушат сите пешачки мостови за да може милионите туристи да се провозат баш со двокатниот автобус. А наредна година и трокатен да купиме за да не го собере ниту во тунел!


Mислиш ваков?

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.574 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.