build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 03-Jun-2009 at 14:44
Originally posted by Cloverstack

Значи ова серијава 400 се за товарни возови, евентуално патнички во лето? Big%20smile

Некогаш и во зима, сме чуле нели доста поплаки од патници LOL, мада новите патнички вагони имаат и електрично греење но ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 03-Jun-2009 at 14:40
Значи ова серијава 400 се за товарни возови, евентуално патнички во лето? Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 03-Jun-2009 at 14:33
И ден денес слични такви крстарат по америка каде електрика е поим

Иначе има повеќе, тоа е серија 400, разликата од другите е што нема парен генератор - греење за композиција, затоа њушката е симната подоле.
(на линкот што го посочи моментално имаш кој броеви моментално трчаат)



Edited by Vladimir P - 03-Jun-2009 at 14:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 03-Jun-2009 at 14:32
Originally posted by гитардемон

А само една ваква беше, така? (за со ваков нос зборувам)


http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=34181#34181
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 03-Jun-2009 at 14:24
Со најсекси локомотивата што ја има МЖ Poke Дефинитивно ме потсеќа на американските акциони филмови од деведесеттите Rock

А само една ваква беше, така? (за со ваков нос зборувам)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 03-Jun-2009 at 13:51
Вчера Smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 03-Jun-2009 at 13:47
Cloverstack, прекрасна композиција и фото, кога е ова сликано ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 03-Jun-2009 at 12:36
661-408 како тегли товарна композиција. Сликано кај Куманово.

1


2

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 29-May-2009 at 23:32
Преминувам на другиот колосек каде свети горниот слој на шината по која сообраќајот не е сеуште заборавен.



Е евего мојот крај, станица Скопје Север, сртувам поглед наназад и помислувам ...



Иако пругата е само некој простран челик има некоја душа во сето тоа

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 29-May-2009 at 23:31
Предпоследниот подвозник на булеварот Х.Т.Карпош



На самиот подвозник е и излезот-капијата на пружниот излез од железара.



И тажната слика на трасата од железара, како многуте наши поранешни гиганти со нивните индустиски колосеци.



Останува некоја чудна грутка во градите гледајќи ги остатоците.



На да ја завршам мојата обиколка и да го заборавам овој дел.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 29-May-2009 at 23:30
Прекрасна глетка, се околу е расцветано и со опојни мириси од природата



И во густото зеленилото се појавува „чардак ни на небо ни на земја“



Праг по праг, столб по столб, продолжувам помеѓу зеленилото виснато од двете страни.



Зад кривината ја наслутувам мојата задна цел.



Влезните сигнали од станицата Скопје Север, остануват уште стотина метри и заслужен одмор



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 29-May-2009 at 23:28
И состојба на знакот-знаците на целата траса.



Го оставам стојалиштето позади мене.



Продолжувам понатаму, објетите од железара низ целата траса ме пратат од десната страна.



Но затоа од другата, едно не баш мало куче на пристојна далечина.



На повидок нова населба покрај трасата, и добро очуван светлосен сигнал, дали она куче на некој начин е чувар на овој дел!?.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 29-May-2009 at 23:26
Овдека времето како да застанало, на обледената табла на влезот распознавам делови од текстот - ... не заборавајте .. здрави и среќни ве очекуваат дома, среќна работа.



Сонцето веќе почнува да пече, по морав да побарам сенка за краток одмор.



Мислите полетаа на едно минато време, на гигантскиот објект пред мене изграден `70-тите години, и разлогот зашто е на ова место, во главниот град, во неговото централно подрачје.



Да продолжам понатаму додека сонцет не дошло во својот зенит, трасата почнува да зрачи топлина, но пред мене е веќе стојалиштето Железара Југ.



Иначе ова стојалиште требаше во 2005 да добие станична зграда, разлог: ЈП МЖ нема добиено одобрение за градба, што е спротивно на Законот за изградба на инвестициони објекти. Така да сега го имаме ова стојалиште со квази платформа.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 29-May-2009 at 23:24
Но и понатаму има што да се види, мрежата на пруги во железара, некогашен загадувач на Скопје, денес зараснат со бујна вегетација.



Нигде неможев да најдам податок, колкава мрежа на пруги има во самиот круг на железара.



Но да се вратам на мојата траса, на повидок е првато стојлиште.



Уште еден подвозник кој води кон влезот во железара.



Но еве го проблемот - забрането снимање, упс...



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 29-May-2009 at 23:21
Веке станува опасно за моите нозе од косината и толчаникот, но во далечината се гледа железара и вреди да се продолжи.



Во меѓувреме се појавува и пругата од трианглата за поврзување на коридор 10 со 8



На самото удвојување на пругите се појавува уште еден подвозник веќе сум над автопатот кој води кон Скопје. Во длабочината се гледа уште еден подвозник, но за тоа можда друг пат.



Изгледа ме чека досаден дел од трасата.



Но секогаш има нешто што ќе ти го привлече вниманието. Испднато од некој на МЖ товарен воз од Приштина кон Солун.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 29-May-2009 at 23:17
И повторно познатиот звук во далечината и патничкиот воз 2901 од Табановци



Само што замина а еве го и возот 891 од Приштина на мостот на кој треба да се искачам за да продолжам по зацртаната траса.



Искачувајќи се по стрмнината на насипот се појавува и подвозникот на бул Војводина.



Продолжувам понатака на трасата која скоро е насипана со толчаник.



Се појавува и зградата на јавни и царински складишта на Фершпед - буквално на самата раскрсница на двата коридора 8 и 10

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 29-May-2009 at 23:14
Отеднаш, познат звук, вибрации и протунува возот 390 за Белград, затресувајќи ме мене но и камерата.



И еве ме над подвозникот на товарна и нејзината управна зграда.



Еден поглед наназад на излезната индустриск пруга од Пивара-Скопје, и жалење за нејзината неактивност



Спуштајќи се на кратко од насипот, една убава глетка, товарење контејнери на вагони.



Убава глетка, но штета што нема повеќе контејнери за товарење.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 29-May-2009 at 23:11
Продолжувам размислувајќи, зашто растојанието на праговите од пругата не се за некој саниметар или подолги или пократки, никако човек да фати ритам во чекори на нив.



Но повторно нешто покрај самата пруга, ф-ка ЕВРОПА Скопје, со некој се надевам свој стар објект !



Се појавува рачва и мојата дилема, дали да продолжам по десната срана која ќе ме одведе понатаму по мојата траса или да продолжам право во правец на Табановце се до вкрстувањето на двете пруги подолу.



Продолжувам право заради објектите кој се гледаат покрај пругата. Пивара Скоје и се кристално средено во неа, но индустриските пруги до истата како се гледа до крајот на летото сигурно нема да се познае дека е некаде тука.



Продолжувам понатаму, ова што е пред мене е табла на која треба да биде испишано APB (автоматски патен блок) и стрелка десно, но изгледа дека и неја забот на времето е изела.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 29-May-2009 at 23:08
Прекрасно сончево утро за една тура низ дел од Скопскиот железнички јазол од железничката станица Скопје до станицата Скопје Север во должина од 8,7 км



Тргнувам од Транспортниот центар - железничка станица Скопје



Зад мене останува железничката станица и нејзините столбови и стапнувам на високиот земјен насип на која продолжува пругата



Пред мене се два колосека и пат по прагови и толчаник на кој сигурно некој дел од патиките ќе оставам



На самиот почеток од левата страна ја догледувам и еден дел од мојата цел, пете кули на ридот во населбата железара



Продолжувам понатаму со помислата дали е предалеку, но мислата веќе е прекината, наидувам на подвозникот кај делот наречен Керамидница



Edited by Vladimir P - 30-May-2009 at 07:58
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 26-May-2009 at 22:48
Потполно си во право, полн ко око
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.