build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 10-Sep-2011 at 22:14
Крале, без да се навредиш. но по нелогичен па дури и наивен став немам одамна прочитано! Освен естетика, која е присутна само до некоја мера и е целосно инкорпорирана во дизајните на Мерцедис, МАН, Ирибус или Соларис, навистина мора да се гледа и ефективноста затоа што тоа е примарната задача на системите за јавен превоз!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 10-Sep-2011 at 22:07
Originally posted by BOJAN

Originally posted by sanos_a

кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето


А најдобро ќе беше кога веќе наеднаш се купуваат автобуси да се купеа само единечни и зглобни ЈУТОНГ еднокатни автобуси и да не му ја мислиме дали ќе имаат капацитет да одговорат на бројот на патници во главниот град.


Голем дел од човековото битисување е животот да биде не само ефикасен, туку и убав. Естетиката е необјаснив порив, но е присутен во сите нас, за жал глобалиацијата која не бутка во продуктивност, ефективност, профитабилност, ја уништува естетиката.

Заради овој факт, подобро двокатни, бидејќи животот е повеќе од ефикасност, капацитет итн. Треба да има и малку радост, мерак.... ќеф. И баш ми е мило што се купија автобуси, не само за превоз, него и за ќеф.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 10-Sep-2011 at 21:58
Originally posted by sanos_a

кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето


А најдобро ќе беше кога веќе наеднаш се купуваат автобуси да се купеа само единечни и зглобни ЈУТОНГ еднокатни автобуси и да не му ја мислиме дали ќе имаат капацитет да одговорат на бројот на патници во главниот град.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 10-Sep-2011 at 20:24
кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 10-Sep-2011 at 14:50
Кабриолет автобуси. СУПЕР!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 09-Sep-2011 at 23:09
Интересно ,вчера и денес панорамски Јутонг на редовни линии (на сликава 15А).Најверојатно поради топлото време.

извор:autobusi.net/forum/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 09-Sep-2011 at 15:31
Ајде малку да броиме, нови автобуси има 149 на број, плус автобусите МАН-Санос да се барем 40 исправни, плус 50-тина зглобни автобуси се сосема доволно за покривање на целиот град. Ме интересира зошто сеуште сообраќаат единечните стари автобуси на Икарус и на Санос и дали наредниот период ќе се изнагледаме различни марки автобуси на скопските улици?

Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 09-Sep-2011 at 01:39
Originally posted by Ma

OhnoБрендот САНОС никогаш не бил на продажба па ниту дониран, тој е присвоен, нашки кажано одземен, затоа што, во процесот на продажба на ФАС 11 Октомври тој не бил вреднуван и реално најмалку му припаѓа на објектот што е продаден. Од двојцата инженери кои го створија брендот САНОС / на конкурс / во 1968 година, едниот е починат / Инг. Кулевски / а другиот  е  мојот почитуван колега од кој, го учев инженерството/ Инг Спасовски роден 1932 год./ живее во Скопје. Разни модерни распашани типови денес сакаат да ја избришат меморијата со помош на времето на кое лесно паѓаме!  
 
Da sozdades nestoo trebaa goodini i godiini,  no za da go unistiis veke e mnogu polesno  nas "biznismen" vo otpad ke ti go prodade za staro zelezo i resen problemot... Ohno Polovina od ona sto ni ostana od "Komunjarite" da uspeeja "biznismenite" da go razrabotat ke bese Applause
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 08-Sep-2011 at 11:32
Originally posted by Ma

OhnoБрендот САНОС никогаш не бил на продажба па ниту дониран, тој е присвоен, нашки кажано одземен, затоа што, во процесот на продажба на ФАС 11 Октомври тој не бил вреднуван и реално најмалку му припаѓа на објектот што е продаден. Од двојцата инженери кои го створија брендот САНОС / на конкурс / во 1968 година, едниот е починат / Инг. Кулевски / а другиот  е  мојот почитуван колега од кој, го учев инженерството/ Инг Спасовски роден 1932 год./ живее во Скопје. Разни модерни распашани типови денес сакаат да ја избришат меморијата со помош на времето на кое лесно паѓаме!  


@Ma,тоа е страшната вистина не само за Санос,туку за целата наша транзиција во деведесетите од која сеуште патиме и не можеме да се опоравиме,наместо да се направи пресруктуирање на фабриките и понудување на продажба тие се обезвреднија,се дадоа на луѓе што никогаш и не планираа да ги работат туку само ги раскрадоа и толку.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 08-Sep-2011 at 10:48
Previous
 
За жал, денес со глобализацијата и масовните медиуми, брзо и лесно се забораваат најважни работи, што и да се случи утринава или напладне, при враќање попладне или навечер накај дома, во автомобилот или во автобусот го имаш радиото со музиката која е тука да те развесели, а дома ги имаш филмовите и телевизиските серии кои исто така се тука за да те развеселат, а се разбира, тука се и компјутерот, Интернетот и се разбира, социјалните мрежи, кои исто така се тука за да те развеселат, така што, веќе утре ќе заборавиш што важно се случило денес.
 
За жал, на денешните луѓе памет им влегува во глава дури кога ќе почнат да ги чувствуваат последиците од својата негрижа за тоа што го имале, а го изгубиле, или сеуште го имаат, ама ризикот да го изгубат е голем.


Edited by Dexter26 - 08-Sep-2011 at 10:50
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 08-Sep-2011 at 02:33
OhnoБрендот САНОС никогаш не бил на продажба па ниту дониран, тој е присвоен, нашки кажано одземен, затоа што, во процесот на продажба на ФАС 11 Октомври тој не бил вреднуван и реално најмалку му припаѓа на објектот што е продаден. Од двојцата инженери кои го створија брендот САНОС / на конкурс / во 1968 година, едниот е починат / Инг. Кулевски / а другиот  е  мојот почитуван колега од кој, го учев инженерството/ Инг Спасовски роден 1932 год./ живее во Скопје. Разни модерни распашани типови денес сакаат да ја избришат меморијата со помош на времето на кое лесно паѓаме!  
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 07-Sep-2011 at 14:54
Originally posted by Dexter26

Originally posted by alexgizh

Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.

 
Двокатна 57-ца ?
 
А баш оваа превозна линија не беше спомната во статијата на Анела Петрова во Дневник.
 
Или промотивно е ова, или ќе ги ротираат на најразни линии како што се навикнати со старите канти, или статијата во Дневник не е 100% точна, едно од овие три мора да е точно.


Од кога па им веруваш на новинарите. Според нив, споменикот на Александар во терминалот е 1,5м висок...
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 07-Sep-2011 at 14:51
Originally posted by alexgizh

Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.

 
Двокатна 57-ца ?
 
А баш оваа превозна линија не беше спомната во статијата на Анела Петрова во Дневник.
 
Или промотивно е ова, или ќе ги ротираат на најразни линии како што се навикнати со старите канти, или статијата во Дневник не е 100% точна, едно од овие три мора да е точно.
 
Originally posted by medlence

Колку што јас го разбрав ова нема никаква врска со гаранцијата која тие ја даваат, туку значи дека првиот сервис (промена на масло, филтри и слични работи) е на трошок на кинезите.

 
Значи всушност, кинески Јутонг ќе го изврши првиот сервис после поминати 23000 - 25000 километри и истиот ќе биде бесплатен, а понатаму нормално, каде и да ги сервисираат автобусите, сепак ќе мора да се плати.


Edited by Dexter26 - 07-Sep-2011 at 14:54
Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 07-Sep-2011 at 14:46
Originally posted by Dexter26




 Кинески Јутонг обезбедува бесплатно сервисирање за двокатните градски автобуси до поминати 23000 - 25000 километри.



Колку што јас го разбрав ова нема никаква врска со гаранцијата која тие ја даваат, туку значи дека првиот сервис (промена на масло, филтри и слични работи) е на трошок на кинезите.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 07-Sep-2011 at 14:45
Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 07-Sep-2011 at 14:39
Јас налетав барем на 4 во рок од 5 минути, така да пуштени се....
Back to Top
sluzbenik View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Sep-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote sluzbenik Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 07-Sep-2011 at 14:31
neli denes ke imase dvokatni vo soobrakaj, kako da ne gi pustija site odednas, gi nema po ulicite?
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 07-Sep-2011 at 11:23
де бе како the onion се прават ме збунија...
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 07-Sep-2011 at 10:10
23000-25000 автобусиве ке поминат за 5-6 месеца
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 07-Sep-2011 at 09:58
Originally posted by axel

od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotava

ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје...

http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html


Веројатно сарказам?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.