![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 41> |
Author | |
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
![]() за ориентација има стрелка кон север |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
често се заборава дека железничката во Скопје била брутално модифицирана забегувајќи од оригиналниот проект...
мислам дека веќе имаме една слика на оваа тема од оригиналниот проект практично, според него, холот на железничката станица требало да го зафаќа и денешниот простор на автобуската станица, што значи дека е скратена на пола станицата просторно а автобуската станица и поштата најверојатно би требало заедно да се наоѓаат на другата страна од булеварот, каде што се и окната за карго лифтовите не знам колку е возможно поради потребата од големи средства и време, ама јас би направил целосна реорганизација на просторот за станицава да заживее онака како што било планирано, не е проблем само запуштеноста на станицата, туку ццелосната нејзина импровизација како комплексен центар и начинот на кој функционира денес |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Со нетрпение го очекувам (да ти извршам малку притисок) ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
Па се вртеше некаде на форумов приказ на планираното решение на големиот станичен хол. Ќе се обидам да го пронајдам, но накратко концептот се состоеше во поставување на шалтерите за автбусата станица спроти оние на железничката. Тоа што по 20-тина години по линија на помал отпор се изведе новата меѓуградска автобуска станица како што ја имаме денес доведе до ситуација тоа решение неповратно да се изгуби.. Ама кога се во прашање јавните простори и структури во Скопје - ништо ново.
А во врска со идејата за Ст.ЖС - ја поддржувам, само што тоа веројатно би се извело на ниво на градски транспорт, евентуално регионални возови.. Ќе се обидам да најдам начин и време да го постирам мојот проект на таа тема ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Не треба да се суди модерноста (таков поим и воопшто не постои), туку функционалноста на еден ваков инфраструктурен објект. Прво да нагласам дека е многу тешко да се зборува за полна функционалност на еден објек кој ни приближно целосно не е изграден. Како да зборуваме за кола која нема кров, врати и опрема. Железничката станица треба да се гледа во целост а не на парче. Така таа вклучува километри бетонски столбови, кои не само што го денивелираат железничкиот сообраќај низ тој дел на градот (проблем кој допрва треба да го решаваат многу европски градови и чие решение чини баснословно и вклучува долгогодишно затворање на централни булевари), туку и отвараар простор за развој и изградба на содржини под нив-паркинзи, главна пошта со поштенски логистички центар-меѓуградска и приградска автобуска станица итн. Сите овие исклучително важни објекти се многу полесни и поефтини за изведба под столбовите, отколку да градевме целосно нови објекти. Фактот дека тие се собрани на толку мал простор, формирајќи вистински транспортен центар со неколку вида на транспорт ич не е за занемарување. Што се однесува до самата железничка станица, исто така не можеме да го оценуваме решението кое било зацртано во планот. Наша кривица е што железничката не е доградена (колосеци, кров, ескалатори, пристап за автомобили за авто-воз итн.), а уште поголема кривица што сме ја запуштиле до степен на очај. Од најубавиот објект во смисла на железничка станица од градовите на Балканот пред 30 години, ние ја дотеравме до најнеодржуваниот и мизерен. Единствено што ми фали кај нашата железничка станица е голем централен простор на приземјето, каде би се сместиле различни продавници, кафеани и пунктови на железницата. Вакави има во сите поголеми железнички станици каде сум бил (освен Загреб и Љубљана кои имаат многу постари објекти). Како пример ја давам Прага хлавни надражи (Praha hl.n.): ![]() ![]() Друга приказна е колку сето ова чинело и ќе чини (да се догради и одржува) и дали не би било пофункционално за истите пари да се изградат подземни тунели низ центарот, кои би ја опслужувале старата ж.с. (која секако би била реконструирана, проширена и модернизирана). |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Имам прашање. А дали по првичниот проект се предвидувало и влезови симетрични на денешните два, односно на страната на Колосеум? |
|
![]() |
|
Suprise ![]() Groupie ![]() Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Три чекални од кои една за странци, нешто као вип, 4 телевизора, два ескалатора.. нејсе, мислам дека одамна требаше да почне да се реновира и тоа здраво, ама ајде ќе почекаме уште малце.. мислам дека заштитен знак на новава железничка ке биде ескалаторот. Неможам да ја сфатам потребата од скали воопшто и сметам дека сите сегашни скали треба да се заменат со ескалатори. Не ми се допаѓа тоа што малце делува бункерски долниот дел, а доколку би имало прозори од страните да се гледа градот, сообраќајот, булеварите би било поинтересно. Ова може малце барем на горниот дел да го корегираат. И да се трудат што повеќе да има дневна светлина,стакло па макар и куполи. Не ми се допаѓа и што во очај се издадоа деловни простори, што при адаптирањето секој индивидуално си го средуваше и се изгуби целината. Не би да идам подлабоко, до шалтери, инфопулт, монитори, чекални, тоалети и сл. пошто би немало крај, премногу е запоставено. Дали би било премногу ако наместо сегашниот таканаречен кров се изгради нов над кој всушност би имало парк со езерца, трева, клупи и дрва. |
|
![]() |
|
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
супер ултра модерно не баш. со една чекална,еден ескалатор и два телевизора тешко.поготово зошто е застанато уште на почеток од целиот проект и не е ни довршена станицата никогаш.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
gerard ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
современа била станицата пред 40 години. современа е слаб збор. била супер ултра модерна, чудо на балканот. погледни денес. штала. тоа е судбината на модерните и урбани проекти. тоа е судбината на ГТЦ тоа е судбината на универзалната сала. современите објекти од времето на татко ми. |
|
![]() |
|
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
dobroo use nekoj bilbord da stavea!!!!!!
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Променет е натписот на станицава, односно материјалот од кој е изработен. Ова наликува на најлон за шаторско крило. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Баш ме интересира дали дизајнот ќе биде во неокласицистички стил, или ќе одлучиме нешто посовремено да ни предложат Холанѓаните.
|
|
![]() |
|
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
http://www.sitel.com.mk/video/biznis/intervju-so-mile-janakieski
Интервју со Миле ЈанакиескиПочнувајќи од 2:55. Обновата на железничката станица во Скопје би требало да започне во втората половина на 2012, но целосното реновирање на железничката станица би требало да заврши во втората половина на 2014. Две години обнова на инфраструктурата, на ентериерот (кој всушност и го нема во железничката станица во Скопје) и на се останато, добри се. Две години обновување на веќе постоечка железничка станица, а за обновување на веќе постоечката железничка инфраструктура низ Македонија па да не правиме муабет за тоа колку време ќе им треба. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Сигурност шини се позиционирани на мостови, надвозници, патни премини во ниво, скретници, свртници, ....
Се нарекуваат "шини водилки". Тие се користат за осигурување во случај на било какво искакање на возовите, односно да се спречи натамошното поместување на возот на страна или надолу од мостови, ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Нема врска со теснолинејка тоа. Такви „двојни“ шини се среќаваат на мостови. На нет имам налетано на две објаснувања, не знам кое е точно, можеби и двете, а можеби ниедно:
1. Во случај на излетување на некоја оска, улогата на овие двојни шини е да ги спречат тркалата на вагонот/локомотивата комплетно да излетаат и потенцијално да биде направена катастрофална структурна штета на мостот. 2. Поради потребата за слобода на мостовската конструкција да се шири и скратува во зависност од температурата, прицврстувањњето на шините и праговите кај мостовите обично се изведува на поинаков, флексибилен начин, па тоа изискува вакви двојни шини чија улога е да ги имобилизираат праговите меѓусебно. Се надевам има некој што знае и што ќе сподели нешто повеќе за ова. И мене одамна ме багира, а дефинитивен одговор не сум нашол. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Едните шини се неизлижани значи некористени. Најверојатно се за потреби на тесолинејка околку има потреба некогаш некоја стара локомотива или вагон да се движат.
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Владимир, која е потребата од поставување на овие двојни шини, како на првата фотографија? Не ли е тоа прилично неекономично? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |