build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 05-Jan-2012 at 16:56


за ориентација има стрелка кон север
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 05-Jan-2012 at 15:56
често се заборава дека железничката во Скопје била брутално модифицирана забегувајќи од оригиналниот проект...
мислам дека веќе имаме една слика на оваа тема од оригиналниот проект
практично, според него, холот на железничката станица требало да го зафаќа и денешниот простор на автобуската станица, што значи дека е скратена на пола станицата просторно
а автобуската станица и поштата најверојатно би требало заедно да се наоѓаат на другата страна од булеварот, каде што се и окната за карго лифтовите

не знам колку е возможно поради потребата од големи средства и време, ама јас би направил целосна реорганизација на просторот за станицава да заживее онака како што било планирано, не е проблем само запуштеноста на станицата, туку ццелосната нејзина импровизација како комплексен центар и начинот на кој функционира денес
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 05-Jan-2012 at 14:23
Originally posted by mladen_s


А во врска со идејата за Ст.ЖС - ја поддржувам, само што тоа веројатно би се извело на ниво на градски транспорт, евентуално регионални возови.. Ќе се обидам да најдам начин и време да го постирам мојот проект на таа тема


Со нетрпение го очекувам (да ти извршам малку притисок) Naughty
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 05-Jan-2012 at 14:12
Па се вртеше некаде на форумов приказ на планираното решение на големиот станичен хол. Ќе се обидам да го пронајдам, но накратко концептот се состоеше во поставување на шалтерите за автбусата станица спроти оние на железничката. Тоа што по 20-тина години по линија на помал отпор се изведе новата меѓуградска автобуска станица како што ја имаме денес доведе до ситуација тоа решение неповратно да се изгуби.. Ама кога се во прашање јавните простори и структури во Скопје - ништо ново.

А во врска со идејата за Ст.ЖС - ја поддржувам, само што тоа веројатно би се извело на ниво на градски транспорт, евентуално регионални возови.. Ќе се обидам да најдам начин и време да го постирам мојот проект на таа тема
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 05-Jan-2012 at 13:50
Originally posted by WNBARCH

супер ултра модерно не баш. со една чекална,еден ескалатор и два телевизора тешко.поготово зошто е застанато уште на почеток од целиот проект и не е ни довршена станицата никогаш.


Не треба да се суди модерноста (таков поим и воопшто не постои), туку функционалноста на еден ваков инфраструктурен објект. Прво да нагласам дека е многу тешко да се зборува за полна функционалност на еден објек кој ни приближно целосно не е изграден. Како да зборуваме за кола која нема кров, врати и опрема.
Железничката станица треба да се гледа во целост а не на парче. Така таа вклучува километри бетонски столбови, кои не само што го денивелираат железничкиот сообраќај низ тој дел на градот (проблем кој допрва треба да го решаваат многу европски градови и чие решение чини баснословно и вклучува долгогодишно затворање на централни булевари), туку и отвараар простор за развој и изградба на содржини под нив-паркинзи, главна пошта со поштенски логистички центар-меѓуградска и приградска автобуска станица итн. Сите овие исклучително важни објекти се многу полесни и поефтини за изведба под столбовите, отколку да градевме целосно нови објекти. Фактот дека тие се собрани на толку мал простор, формирајќи вистински транспортен центар со неколку вида на транспорт ич не е за занемарување.
Што се однесува до самата железничка станица, исто така не можеме да го оценуваме решението кое било зацртано во планот. Наша кривица е што железничката не е доградена (колосеци, кров, ескалатори, пристап за автомобили за авто-воз итн.), а уште поголема кривица што сме ја запуштиле до степен на очај. Од најубавиот објект во смисла на железничка станица од градовите на Балканот пред 30 години, ние ја дотеравме до најнеодржуваниот и мизерен.
Единствено што ми фали кај нашата железничка станица е голем централен простор на приземјето, каде би се сместиле различни продавници, кафеани и пунктови на железницата. Вакави има во сите поголеми железнички станици каде сум бил (освен Загреб и Љубљана кои имаат многу постари објекти). Како пример ја давам Прага хлавни надражи (Praha hl.n.):





Друга приказна е колку сето ова чинело и ќе чини (да се догради и одржува) и дали не би било пофункционално за истите пари да се изградат подземни тунели низ центарот, кои би ја опслужувале старата ж.с. (која секако би била реконструирана, проширена и модернизирана).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 05-Jan-2012 at 12:07

Имам прашање.

А дали по првичниот проект се предвидувало и влезови симетрични на денешните два, односно на страната на Колосеум?

Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 05-Jan-2012 at 12:02
Originally posted by WNBARCH

супер ултра модерно не баш. со една чекална,еден ескалатор и два телевизора тешко.поготово зошто е застанато уште на почеток од целиот проект и не е ни довршена станицата никогаш.


Три чекални од кои една за странци, нешто као вип, 4 телевизора, два ескалатора..

нејсе, мислам дека одамна требаше да почне да се реновира и тоа здраво, ама ајде ќе почекаме уште малце..

мислам дека заштитен знак на новава железничка ке биде ескалаторот. Неможам да ја сфатам потребата од скали воопшто и сметам дека сите сегашни скали треба да се заменат со ескалатори.

Не ми се допаѓа тоа што малце делува бункерски долниот дел, а доколку би имало прозори од страните да се гледа градот, сообраќајот, булеварите би било поинтересно. Ова може малце барем на горниот дел да го корегираат. И да се трудат што повеќе да има дневна светлина,стакло па макар и куполи.

Не ми се допаѓа и што во очај се издадоа деловни простори, што при адаптирањето секој индивидуално си го средуваше и се изгуби целината.

Не би да идам подлабоко, до шалтери, инфопулт, монитори, чекални, тоалети и сл. пошто би немало крај, премногу е запоставено.

Дали би било премногу ако наместо сегашниот таканаречен кров се изгради нов над кој всушност би имало парк со езерца, трева, клупи и дрва.
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 05-Jan-2012 at 03:16
супер ултра модерно не баш. со една чекална,еден ескалатор и два телевизора тешко.поготово зошто е застанато уште на почеток од целиот проект и не е ни довршена станицата никогаш.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 05-Jan-2012 at 03:11
PreviousАаааа не, не, не, тоа е судбината на СИТЕ објекти во Македонија (на Балканот)! Нека да не мешаме баби и жаби!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gerard View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gerard Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 05-Jan-2012 at 03:03
Originally posted by Dexter26

Баш ме интересира дали дизајнот ќе биде во неокласицистички стил, или ќе одлучиме нешто посовремено да ни предложат Холанѓаните.


современа била станицата пред 40 години.
современа е слаб збор. била супер ултра модерна, чудо на балканот.

погледни денес. штала.
тоа е судбината на модерните и урбани проекти.
тоа е судбината на ГТЦ
тоа е судбината на универзалната сала.
современите објекти од времето на татко ми.



Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 04-Jan-2012 at 14:03
dobroo use nekoj bilbord da stavea!!!!!!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 03-Jan-2012 at 15:53

Променет е натписот на станицава, односно материјалот од кој е изработен. Ова наликува на најлон за шаторско крило.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 10-Nov-2011 at 22:18


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 10-Nov-2011 at 21:07
Баш ме интересира дали дизајнот ќе биде во неокласицистички стил, или ќе одлучиме нешто посовремено да ни предложат Холанѓаните.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 10-Nov-2011 at 00:38
Холандски „Гронтмеј“ ќе го изработи новиот дизајн на скопската железничка станица

Холандската консултантска компанија „Гронтмеј“ (Grontmij) го доби тендерот за дизајн на проектот за реконструкција на главната скопска железничка станица, јавува интернет – порталот „Плусинфо“. Покрај идниот изглед на станицата, холандскиот гигант ќе ја подготви и тендерската документација за избор на компанија за реконструкција на објектот, а ќе врши и супервизија на градежните активности.

 

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, во неодамнешното обраќање по повод првите 100 дена од работата на министерството, го најави зафатот за реконструкција на станицата за наредната година. „Овој проект е вреден 2,9 милиони евра и се очекува да започне во последниот квартал на 2012 година и да трае до средината на 2014 година и со истиот Скопје ќе добие современа и репрезентативна железничка станица“, истакна министерот Јанакиески.

 

„Гронтмеј“ е четвртата по големина европска консултантска фирма за инжинерство со 10.000 вработени и 350 канцеларии во меѓународни рамки. Оваа компанија пред неколку дена победи на проектот за дизајнирање на новиот терминал на аеродромот во Франкфурт кој во првата фаза од изградба ќе чини 450 милиони евра и претставува една од најважните инвестиции од овој вид во Германија.

 

Железничка%20станица%20Скопје   Железничка%20станица%20Скопје   Железничка%20станица%20Скопје

 

 

Бојан Блажевски



#
Објавено на 09.11.2011 во категорија Вести. 

Тагови: Grontmij, Железница, Железнички станици, Инфраструктура, Реновирање и реконструкција, Скопје

http://www.build.mk/?p=10445
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 07-Nov-2011 at 21:02
http://www.sitel.com.mk/video/biznis/intervju-so-mile-janakieski
 

Интервју со Миле Јанакиески

 
Почнувајќи од 2:55.
 
Обновата на железничката станица во Скопје би требало да започне во втората половина на 2012, но целосното реновирање на железничката станица би требало да заврши во втората половина на 2014.
 
Две години обнова на инфраструктурата, на ентериерот (кој всушност и го нема во железничката станица во Скопје) и на се останато, добри се.
 
Две години обновување на веќе постоечка железничка станица, а за обновување на веќе постоечката железничка инфраструктура низ Македонија па да не правиме муабет за тоа колку време ќе им треба.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 19-Aug-2011 at 23:49
Сигурност шини се позиционирани на мостови, надвозници, патни премини во ниво, скретници, свртници, ....

Се нарекуваат "шини водилки".
Тие се користат за осигурување во случај на било какво искакање на возовите, односно да се спречи натамошното поместување на возот на страна или надолу од мостови, ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 19-Aug-2011 at 22:01
Нема врска со теснолинејка тоа. Такви „двојни“ шини се среќаваат на мостови. На нет имам налетано на две објаснувања, не знам кое е точно, можеби и двете, а можеби ниедно:
1. Во случај на излетување на некоја оска, улогата на овие двојни шини е да ги спречат тркалата на вагонот/локомотивата комплетно да излетаат и потенцијално да биде направена катастрофална структурна штета на мостот.
2. Поради потребата за слобода на мостовската конструкција да се шири и скратува во зависност од температурата, прицврстувањњето на шините и праговите кај мостовите обично се изведува на поинаков, флексибилен начин, па тоа изискува вакви двојни шини чија улога е да ги имобилизираат праговите меѓусебно.

Се надевам има некој што знае и што ќе сподели нешто повеќе за ова. И мене одамна ме багира, а дефинитивен одговор не сум нашол.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 19-Aug-2011 at 16:24
Едните шини се неизлижани значи некористени. Најверојатно се за потреби на тесолинејка околку има потреба некогаш некоја стара локомотива или вагон да се движат.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 19-Aug-2011 at 15:31
Originally posted by Vladimir P

Влез од северната страна во железничката станица Скопје





воз 335 Белград - Скопје


Влез од јужната страна во железничката станица Скопје





воз 5900 Кочани - Скопје


Владимир,
која е потребата од поставување на овие двојни шини, како на првата фотографија? Не ли е тоа прилично неекономично?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.225 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.