![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 86> |
Author | |||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Ништо, јас викам да се срушат сите пешачки мостови за да може милионите туристи да се провозат баш со двокатниот автобус. А наредна година и трокатен да купиме за да не го собере ниту во тунел!
|
|||||
![]() |
|||||
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
||||
Ќе се залета, ако пројде, пројде... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||||
убаво што ке го користат за разгледување, само се прашувам дали ке помине под еден пешачки мост кон пештани кој има висина од 3,8 метри (според знакот поставен пред него) а автобусот е 4,2 метри
![]() |
|||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||||
![]() |
|||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||
Охрид
http://newtime.mk/vesti/makedonija/promotivno-vozenje-so-panoramskiot-avtobus Edited by Џоле - 05-Jul-2014 at 09:01 |
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
![]() |
|||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
mackomk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 130 |
![]() ![]() |
||||
Изборот е твој да избереш преку која банка ќе ја примаш платата, никој не те тера да ја бираш Тутунска, немој да мислиш дека поради некаква наводна блискост со владата административците идат во Тутунска, има банки многу поблиски со власта.
|
|||||
![]() |
|||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||||
Навистина неможам да разберам зошто се потребни 46 месеци, кога реално не им треба повече од 12 месеци вклучувајќи и тест период. Само колку за пример, во Мелбурн ваквиот систем беше имплементиран за нешто повеќе една година, со тоа што таму во истиот систем се интегрирани, автобуси, железничките метролинии и целиот трамвајски систем, кој е еден од најмасивните во свет.
|
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() Јас само си го кажав моето лично мислење и си го оправдав со аргументи кои јас лично си сметам за веродостојни. Ти, како и сите останати, имаш право да ги оспориш истите тие аргументи и да го изразиш твоето лично мислење. На тебе моите аргументи ти делуваат смешно, на други можеби не им делуваат смешно, секој со свое лично мислење. Кога сме кај твоето лично мислење, што мислиш, кој има најголема шанса да победи на овој тендер ? |
|||||
![]() |
|||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||||
Немам јас проблем со твоето мислење, ама ако е издржано. Смешно звучат муабетите и за НЛБ и за Т-Мобиле и за турците. Ти кажувам најдобронамерно. За да не правиш вакви испади другпат. На крај краева, што има врска НЛБ со набавката на ЈСП? Или не знаеше како да ни кажеш дека располагаш со вредни информации од адвокати и доктори...
|
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() Секој си има право на свое лично мислење, а јас и ти не сме исклучок... друже. Тоа што го спомнав за НЛБ Тутунска Банка не е само обичен чаршиски муабет, туку е нешто што постојано го слушам каде и да свртам глава - дека најголеми клиенти на таа банка се вработените во државната и во јавната администрација во Република Македонија. Истото ова тврдење го слушам од адвокати, од лекари, од информатичари - некои кои работат во Асеко - кои развиваат програми за НЛБ Тутунска Банка и за други банки, од банкари и од ред други луѓе. Ти благодарам бидејќи спомна дека дури 3 (ТРИ) пати сум го спомнал изразот "наводно" во иста реченица, за мене тоа потврдува дека очигледно имам проблеми со правописот, а за тебе потврдува дека знаеш да броиш - барем до 3 (ТРИ). Инаку, и јас имам своја трансакциска сметка во НЛБ Тутунска Банка и ги користам нејзините услуги, но тоа не значи дека треба да ја поштедам банката од било какви критики, па макар и од оние критики кои започнуваат со "наводно", а ги имам изнаслушано од многумина. Секој со свое мислење, јас со мое, ти со твое. Edited by Dexter26 - 02-Jul-2014 at 20:19 |
|||||
![]() |
|||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||||
Да немаш релевнатни информации за компаниите и никакви информации за набавката и сепак да си направиш цело сценарио, да не речам филм. Ти друже не шпекулираш, не си ласкај Трипати во иста реченица си напишал наводно. Којзнае колку инсајдерски се осеќаш затоа што ни "откри" дека НЛБ опстојува благодарение на администрацијата или тоа што ни ги објасни тајните врски меѓу властите и другите компании. Тоа е изгледа тој наш синдром - се знаеш, а уствари појма немаш. |
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() Ќе си дозволам да шпекулирам, па уште сега ќе кажам дека Ти-Мобајл сигурно нема да биде избран бидејќи и онака заработува дебели пари од мобилната телефонија, па уште да биде избран за победник на јавна набавка, само ќе создаде дополнителни обврски на државата кон овој телефонски гигант. А да не заборавиме дека германското и американското обвинителство сеуште водат истрага за мултимилионски измами во фирмите ќерки на Дојче Телеком на Балканот, меѓу кои спаѓаат и Ти-Хоум и Ти-Мобајл, па можеби токму затоа Ти-Мобајл не смее да победи, или ако нашинциве договориле тајна амнестија со местење на тендери, па можеби Ти-Мобајл токму затоа и би победил. Јас лично типувам или на таа турска компанија Асис електроник, бидејќи одлично знаеме колкави обожаватели се актуелните власти на турските инвеститори, или Асеко, кои исто така важат за компанија блиска со власта, а меѓу другото, работат и со повеќе македонски банки, меѓу кои спаѓа и НЛБ Тутунска Банка, која наводно е банка која опстојува не од својата матична НЛБ Банка во Словенија, туку наводно опстојува од државната и јавната администрација во Република Македонија, кои наводно ги примаат своите плати токму во НЛБ Тутунска Банка. Единствено овие Виста не знам кои се, ако се блиски со некој од пвеводбениците, можеби ќе го добијат тендерот, во спротивно сигурно нема да победат. Или турците или Асеко, во спротивно, ако победат овие непознативе Виста, или ако победи Ти-Мобајл - тоа ќе биде изненадувањето на годината. Edited by Dexter26 - 02-Jul-2014 at 17:59 |
|||||
![]() |
|||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||
01.07.2014, 16:31 Четири фирми се нудат да ја модернизираат наплатата во ЈСП Конечниот избор ќе се направи за месец и пол, а проценето е дека модернизацијата ќе чини 2 милиона евра Четири компании се нудат да го обезбедат системот за „паметна“
наплата во автобусите на ЈСП. Македонските „Т-мобиле“, „Виста“, „Асеко“ и
турската компанија „Асис електроник“ вчера доставиле понуди на петтиот
по ред оглас на јавното претпријатие. Колку пари бараат компаниите за
современиот систем за наплата, од ЈСП вчера не открија. http://www.utrinski.mk/?ItemID=6A2BEF9CE9602545A5CF15DC11F02AAF Ај за арно нека е ! НЕГО 46 месеци ,па тие на Марс да не одат случајно за да ги набават тие системи ? |
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
реков само дека треба да се има посериозен пристап кон планирањето на јавен превоз, а во тоа се подразбира дека не треба да се купуваат било какви автобуси, и дека од други градови може само да се земе пример за сериозноста и пристапот и планирањето, ама не и дирекен пример за самиот превоз |
|||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||
![]() |
|||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||
ДОЦНИ ДОЛГО НАЈАВУВАНИОТ ЛИНИСКИ ПРЕВОЗ
НАПИШАНО ОД ЈАКОВЛЕВА ЛИОНЕЛА НА 04 ЈУНИ 2014. ОБЈАВЕНО ВО ОХРИД Доцни долго најавуваниот линиски превоз.Градскиот превоз кој требаше да профункционира уште минатата недела сеуште не се одвива. Граѓаните, особено постарата популација која живее подалеку од централното градско подрачје реагира прашувајќи во што е проблемот.Од АД „Галеб“, фирмата која го доби тендерот за спроведување на линискиот превоз, објаснуваат кои се причините за тоа. -Во техничкиот дел доцнат работите.Линијата ќе почне да се вози многу скоро само треба некои технички детали да се дозавршат како поставување информативни табли за доаѓање и поаѓање и Локалната да потенцира точно кои постојки ќе се користат. Не сакаме да импровизираме туку да започниме како што треба,вели Димитар Василески- директорот на АД “Галеб“. Василески објаснува дека едната линија од градскиот превоз треба да биде на релација „Гоце Делчев“-„Јане Сандански“-Булевар „Туристичка“- „Железнилка“ па до автобуската.А другата линија ќе се одвива вдолж улицата „7ми ноември“-Булевар „Туристичка“- „Асном“- населбата „Гоце Делчев“ до автобуска.Превозот ќе се одвива по симболична цена од 20 ден. или месечната карта ќе чини 500ден. Директорот на „Галеб“ вели дека според нивно претходно искуство претпријатието нема да има некоја голема економска добивка од спроведувањето на ваквиот линиски превоз и објаснува дека во другите градови Локалната врши субвенционирање на ваквите линии што кај нас не е случај.И покрај тоа АД „Галеб“ се пријавило на тендерот и било единствен понудувач за спроведување на градскиот превоз, вели директорот. ![]() -Се пријавивме од проста причина што граѓаните мора да сфатат дека постои голема разлика помеѓу јавен превоз и такси превоз.Секаде во светот е тренд да се користи јавен превоз само кај нас не е така.Голем дел од населбите во градов каде гравитираат голем број граѓани немаат никаков превоз до своите работни места освен такси и тоа мора да се смени, вели Василески. Василески оптимистички најави дека пред почетокот на туристичката сезона ќе профункционира линискиот превоз, а кажа и дека доколку има интерес за спроведување линија во стариот дел од градот ќе најдат начин како истата да ја активираат. Edited by Тркало - 04-Jun-2014 at 21:38 |
|||||
![]() |
|||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||||
штип нема класичен градски превоз, имаат само линија кој оди од градот до факултетскиот комплекс "Кампус 4", и го возат со градски Mercedes Sprinter, Iveco daily, минибус Berkhof, како и градски автобуси berkhof и се тоа на превозникот Кит-Го транс
во прилеп градски возат со Man i Neoplan градски автобуси кои не се баш крнтии (имам некаде слика од Neoplan-от), Man-овите им се климатизирани |
|||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||||
![]() |
|||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||
Па и Кочани како град не може да се спореди со Штип или Прилеп, ама затоа во возниот парк има "aвиони" во споредба со крнтиите од овие градови, иако се ем поголеми, ем факултетски центри, а Штип како што знам, е центар на цела Источна Македонија. |
|||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||
![]() |
|||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||||
кај нас во македонија, возен парк се бира и се "обновува" (освен ЈСП) со земи што ке најдеш најефтино автобуси, а не дали им се функционални и удобни (има исклучок ама на една рака се бројат во цела држава)
несебар не можете да споредете со ниту еден град од македонија со проближен број на жители бидејки тоа е сепак туристичко место кое е на море и за нив е доста само летна сезона да возат, а останатиот период од година и празни да им одат автобусите |
|||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||||
![]() |
|||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||
Eве го линкот до Аутотранспорт Несебар. Решение за пример.
http://www.sbavto.com/en/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=71 |
|||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||
![]() |
|||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||||
Ова во Германија е решено така што јавниот превоз мислам дека од клубот зима паушал а овие со влезницата за утакмица ти пресметуваат едно евро за градски превоз. Тоа е единствено можно решение зошто не е можно да се контролира бројот на превезени лица, туку автобусте вртат без контроли. П.С. Се надевам дека истата дилема би ја поставил и ако се работеше за навивачите на Работнички. |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |