build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 05-Jul-2014 at 15:56
Ништо, јас викам да се срушат сите пешачки мостови за да може милионите туристи да се провозат баш со двокатниот автобус. А наредна година и трокатен да купиме за да не го собере ниту во тунел!
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 05-Jul-2014 at 15:38
Originally posted by sanos_a

убаво што ке го користат за разгледување, само се прашувам дали ке помине под еден пешачки мост кон пештани кој има висина од 3,8 метри (според знакот поставен пред него) а автобусот е 4,2 метри Dunno



Ќе се залета, ако пројде, пројде...
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 05-Jul-2014 at 11:20
убаво што ке го користат за разгледување, само се прашувам дали ке помине под еден пешачки мост кон пештани кој има висина од 3,8 метри (според знакот поставен пред него) а автобусот е 4,2 метри Dunno
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 05-Jul-2014 at 09:00
Охрид

http://newtime.mk/vesti/makedonija/promotivno-vozenje-so-panoramskiot-avtobus

Edited by Џоле - 05-Jul-2014 at 09:01
За сè има вторпат
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 03-Jul-2014 at 16:41
Originally posted by Dexter26

Previous  Јас само си го кажав моето лично мислење и си го оправдав со аргументи кои јас лично си сметам за веродостојни.  Ти, како и сите останати, имаш право да ги оспориш истите тие аргументи и да го изразиш твоето лично мислење. На тебе моите аргументи ти делуваат смешно, на други можеби не им делуваат смешно, секој со свое лично мислење.  Кога сме кај твоето лично мислење, што мислиш, кој има најголема шанса да победи на овој тендер ?

Тоа пробувам да ти кажам цело време. Не можам да имам мислење кој има најголема шанса затоа што немам информации да набавката. Исто, не знам каков приоритет му дава секоја од компаниите на овој проект. Прво да видиме дали сите 4 компании ќе се квалификуваат за аукцијата, па ќе има јавна аукција и кој ќе има најниска цена, тој го добива проектот. Да не испадне дека многу фалам, ама барем овие процеси се транспарентни. Освен ако не веруваш дека ЈСП има моќ да им наложи на 3 компании да престанат да наддаваат, па четвртата да победи.
Back to Top
mackomk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote mackomk Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 03-Jul-2014 at 08:11
Изборот е твој да избереш преку која банка ќе ја примаш платата, никој не те тера да ја бираш Тутунска, немој да мислиш дека поради некаква наводна блискост со владата административците идат во Тутунска, има банки многу поблиски со власта.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 03-Jul-2014 at 02:09
Навистина неможам да разберам зошто се потребни 46 месеци, кога реално не им треба повече од 12 месеци вклучувајќи и тест период. Само колку за пример, во Мелбурн ваквиот систем беше имплементиран за нешто повеќе една година, со тоа што таму во истиот систем се интегрирани, автобуси, железничките метролинии и целиот трамвајски систем, кој е еден од најмасивните во свет.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 02-Jul-2014 at 22:10
Previous
 
Јас само си го кажав моето лично мислење и си го оправдав со аргументи кои јас лично си сметам за веродостојни.
 
Ти, како и сите останати, имаш право да ги оспориш истите тие аргументи и да го изразиш твоето лично мислење. На тебе моите аргументи ти делуваат смешно, на други можеби не им делуваат смешно, секој со свое лично мислење.
 
Кога сме кај твоето лично мислење, што мислиш, кој има најголема шанса да победи на овој тендер ?
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 02-Jul-2014 at 21:56
Немам јас проблем со твоето мислење, ама ако е издржано. Смешно звучат муабетите и за НЛБ и за Т-Мобиле и за турците. Ти кажувам најдобронамерно. За да не правиш вакви испади другпат. На крај краева, што има врска НЛБ со набавката на ЈСП? Или не знаеше како да ни кажеш дека располагаш со вредни информации од адвокати и доктори...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 02-Jul-2014 at 20:18
Previous
 
Секој си има право на свое лично мислење, а јас и ти не сме исклучок... друже.
 
Тоа што го спомнав за НЛБ Тутунска Банка не е само обичен чаршиски муабет, туку е нешто што постојано го слушам каде и да свртам глава - дека најголеми клиенти на таа банка се вработените во државната и во јавната администрација во Република Македонија.
 
Истото ова тврдење го слушам од адвокати, од лекари, од информатичари - некои кои работат во Асеко - кои развиваат програми за НЛБ Тутунска Банка и за други банки, од банкари и од ред други луѓе.
 
Ти благодарам бидејќи спомна дека дури 3 (ТРИ) пати сум го спомнал изразот "наводно" во иста реченица, за мене тоа потврдува дека очигледно имам проблеми со правописот, а за тебе потврдува дека знаеш да броиш - барем до 3 (ТРИ).
 
Инаку, и јас имам своја трансакциска сметка во НЛБ Тутунска Банка и ги користам нејзините услуги, но тоа не значи дека треба да ја поштедам банката од било какви критики, па макар и од оние критики кои започнуваат со "наводно", а ги имам изнаслушано од многумина.
 
Секој со свое мислење, јас со мое, ти со твое.


Edited by Dexter26 - 02-Jul-2014 at 20:19
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 02-Jul-2014 at 19:53
Originally posted by Dexter26



Previous  Ќе си дозволам да шпекулирам, па уште сега ќе кажам дека Ти-Мобајл сигурно нема да биде избран бидејќи и онака заработува дебели пари од мобилната телефонија, па уште да биде избран за победник на јавна набавка, само ќе создаде дополнителни обврски на државата кон овој телефонски гигант. А да не заборавиме дека германското и американското обвинителство сеуште водат истрага за мултимилионски измами во фирмите ќерки на Дојче Телеком на Балканот, меѓу кои спаѓаат и Ти-Хоум и Ти-Мобајл, па можеби токму затоа Ти-Мобајл не смее да победи, или ако нашинциве договориле тајна амнестија со местење на тендери, па можеби Ти-Мобајл токму затоа и би победил.  Јас лично типувам или на таа турска компанија Асис електроник, бидејќи одлично знаеме колкави обожаватели се актуелните власти на турските инвеститори, или Асеко, кои исто така важат за компанија блиска со власта, а меѓу другото, работат и со повеќе македонски банки, меѓу кои спаѓа и НЛБ Тутунска Банка, која наводно е банка која опстојува не од својата матична НЛБ Банка во Словенија, туку наводно опстојува од државната и јавната администрација во Република Македонија, кои наводно ги примаат своите плати токму во НЛБ Тутунска Банка.  Единствено овие Виста не знам кои се, ако се блиски со некој од пвеводбениците, можеби ќе го добијат тендерот, во спротивно сигурно нема да победат.  Или турците или Асеко, во спротивно, ако победат овие непознативе Виста, или ако победи Ти-Мобајл - тоа ќе биде изненадувањето на годината.


Да немаш релевнатни информации за компаниите и никакви информации за набавката и сепак да си направиш цело сценарио, да не речам филм. Ти друже не шпекулираш, не си ласкај Трипати во иста реченица си напишал наводно. Којзнае колку инсајдерски се осеќаш затоа што ни "откри" дека НЛБ опстојува благодарение на администрацијата или тоа што ни ги објасни тајните врски меѓу властите и другите компании.

Тоа е изгледа тој наш синдром - се знаеш, а уствари појма немаш.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 02-Jul-2014 at 17:55
Previous
 
Ќе си дозволам да шпекулирам, па уште сега ќе кажам дека Ти-Мобајл сигурно нема да биде избран бидејќи и онака заработува дебели пари од мобилната телефонија, па уште да биде избран за победник на јавна набавка, само ќе создаде дополнителни обврски на државата кон овој телефонски гигант. А да не заборавиме дека германското и американското обвинителство сеуште водат истрага за мултимилионски измами во фирмите ќерки на Дојче Телеком на Балканот, меѓу кои спаѓаат и Ти-Хоум и Ти-Мобајл, па можеби токму затоа Ти-Мобајл не смее да победи, или ако нашинциве договориле тајна амнестија со местење на тендери, па можеби Ти-Мобајл токму затоа и би победил.
 
Јас лично типувам или на таа турска компанија Асис електроник, бидејќи одлично знаеме колкави обожаватели се актуелните власти на турските инвеститори, или Асеко, кои исто така важат за компанија блиска со власта, а меѓу другото, работат и со повеќе македонски банки, меѓу кои спаѓа и НЛБ Тутунска Банка, која наводно е банка која опстојува не од својата матична НЛБ Банка во Словенија, туку наводно опстојува од државната и јавната администрација во Република Македонија, кои наводно ги примаат своите плати токму во НЛБ Тутунска Банка.
 
Единствено овие Виста не знам кои се, ако се блиски со некој од пвеводбениците, можеби ќе го добијат тендерот, во спротивно сигурно нема да победат.
 
Или турците или Асеко, во спротивно, ако победат овие непознативе Виста, или ако победи Ти-Мобајл - тоа ќе биде изненадувањето на годината.


Edited by Dexter26 - 02-Jul-2014 at 17:59
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 02-Jul-2014 at 10:35
01.07.2014, 16:31

Четири фирми се нудат да ја модернизираат наплатата во ЈСП

Конечниот избор ќе се направи за месец и пол, а проценето е дека модернизацијата ќе чини 2 милиона евра

Четири компании се нудат да го обезбедат системот за „паметна“ наплата во автобусите на ЈСП. Македонските „Т-мобиле“, „Виста“, „Асеко“ и турската компанија „Асис електроник“ вчера доставиле понуди на петтиот по ред оглас на јавното претпријатие. Колку пари бараат компаниите за современиот систем за наплата, од ЈСП вчера не открија.

„Понудите беа отворени и сега следува период на евалуација, па одржување електронска аукција. Очекуваме дека најдоцна за месец и пол ќе заврши целата постапка и дека овој пат тендерот ќе биде успешен“, ни изјави вчера накусо Мишо Николов, директор на ЈСП.

Претпријатието вчера ги отвори понудите, по свесно одлагање на крајниот термин за две недели, бидејќи тоа, наводно, го барале заинтересираните компании. Тогаш од ЈСП рекоа дека биле подигнати 30 тендерски документации.

Инаку, надлежните се оптимисти дека овој пат, конечно, по неколкугодишни најави и распишани тендери, ќе изберат соодветна понуда за модернизација на наплатата во градските автобуси. Избраната компанија ќе има обврска за најмногу 46 месеци да го набави и да го монтира системот за автоматска локација на автобусите и електронскиот систем за наплата на билетите. Системот што ќе се монтира треба да содржи 40 информативни дисплеи на автобуските постојки преку кои ќе се добиваат информации за пристигнувањето на автобусите. Во сите автобуси ќе треба да се монтираат ГПС-уреди за сателитско следење на возилата.

Проценето е дека модернизацијата на ЈСП ќе чини околу 2 милиона евра. Најголем дел од трошоците ќе бидат покриени со субвенции од градскиот буџет. (Д.Т.Д.)


http://www.utrinski.mk/?ItemID=6A2BEF9CE9602545A5CF15DC11F02AAF



Ај за арно нека е ! НЕГО 46 месеци ,па тие на Марс да не одат случајно за да ги набават тие системи ?

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 05-Jun-2014 at 02:21
Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
возен парк не се бира за на некој да му е удобен, туку да биде функционален... инаку, практично секое ново, сочувано и климатизирано возило е удобнозборев во контекст на возилата кои беа постирани од разни градови во Европа со приближен број на жителинајголем проблем на возниот парк на Скопје е што беше произволно избран и што не се користи соодветно на условите кои ги пружаат возилата на пример...


Значи старите автобуси тебе ти беа функционални а неудобни.Тогаш зошто купивме нови?
Далеку од тоа дека функционален превоз се прави само со автобуси.Конкретно за Скопје зборам.

И би му препорачал на градоначалникот на општина Охрид да отиде до Несебар да поднаучи малце од своите колеги.
Стварно се изненадив колку е добро организиран Јавниот транспорт во општина со нешто помалце од 30.000 жители.
значи штета е да се расправаме а да стоиме на исто мислење... зарем реков негде дека градски превоз на еден град треба да се состои од стари канти кои припаѓаат само на отпад?
реков само дека треба да се има посериозен пристап кон планирањето на јавен превоз, а во тоа се подразбира дека не треба да се купуваат било какви автобуси, и дека од други градови може само да се земе пример за сериозноста и пристапот и планирањето, ама не и дирекен пример за самиот превоз
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 04-Jun-2014 at 21:34
ДОЦНИ ДОЛГО НАЈАВУВАНИОТ ЛИНИСКИ ПРЕВОЗ

НАПИШАНО ОД ЈАКОВЛЕВА ЛИОНЕЛА НА 04 ЈУНИ 2014. ОБЈАВЕНО ВО ОХРИД

Доцни долго најавуваниот линиски превоз.Градскиот превоз кој требаше да профункционира уште минатата недела сеуште не се одвива.
Граѓаните, особено постарата популација која живее подалеку од централното градско подрачје реагира прашувајќи во што е проблемот.Од АД „Галеб“, фирмата која го доби тендерот за спроведување на линискиот превоз, објаснуваат кои се причините за тоа.

-Во техничкиот дел доцнат работите.Линијата ќе почне да се вози многу скоро само треба некои технички детали да се дозавршат како поставување информативни табли за доаѓање и поаѓање и Локалната да потенцира точно кои постојки ќе се користат.
Не сакаме да импровизираме туку да започниме како што треба,
вели Димитар Василески- директорот на АД “Галеб“.

Василески објаснува дека едната линија од градскиот превоз треба да биде на релација „Гоце Делчев“-„Јане Сандански“-Булевар „Туристичка“- „Железнилка“ па до автобуската.А другата линија ќе се одвива вдолж улицата „7ми ноември“-Булевар „Туристичка“- „Асном“- населбата „Гоце Делчев“ до автобуска.Превозот ќе се одвива по симболична цена од 20 ден. или месечната карта ќе чини 500ден.

Директорот на „Галеб“ вели дека според нивно претходно искуство претпријатието нема да има некоја голема економска добивка од спроведувањето на ваквиот линиски превоз и објаснува дека во другите градови Локалната врши субвенционирање на ваквите линии што кај нас не е случај.И покрај тоа АД „Галеб“ се пријавило на тендерот и било единствен понудувач за спроведување на градскиот превоз, вели директорот.


-Се пријавивме од проста причина што граѓаните мора да сфатат дека постои голема разлика помеѓу јавен превоз и такси превоз.Секаде во светот е тренд да се користи јавен превоз само кај нас не е така.Голем дел од населбите во градов каде гравитираат голем број граѓани немаат никаков превоз до своите работни места освен такси и тоа мора да се смени,
вели Василески.
Василески оптимистички најави дека пред почетокот на туристичката сезона ќе профункционира линискиот превоз, а кажа и дека доколку има интерес за спроведување линија во стариот дел од градот ќе најдат начин како истата да ја активираат.


Edited by Тркало - 04-Jun-2014 at 21:38
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 04-Jun-2014 at 17:54
штип нема класичен градски превоз, имаат само линија кој оди од градот до факултетскиот комплекс "Кампус 4", и го возат со градски Mercedes Sprinter, Iveco daily, минибус Berkhof, како и градски автобуси berkhof и се тоа на превозникот Кит-Го транс
во прилеп градски возат со Man i Neoplan градски автобуси кои не се баш крнтии (имам некаде слика од Neoplan-от), Man-овите им се климатизирани
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 04-Jun-2014 at 11:01
Originally posted by sanos_a

несебар не можете да споредете со ниту еден град од македонија со проближен број на жители бидејки тоа е сепак туристичко место кое е на море и за нив е доста само летна сезона да возат, а останатиот период од година и празни да им одат автобусите


Па и Кочани како град не може да се спореди со Штип или Прилеп, ама затоа во возниот парк има "aвиони" во споредба со крнтиите од овие градови, иако се ем поголеми, ем факултетски центри, а Штип како што знам, е центар на цела Источна Македонија.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 03-Jun-2014 at 20:58
кај нас во македонија, возен парк се бира и се "обновува" (освен ЈСП) со земи што ке најдеш најефтино автобуси, а не дали им се функционални и удобни (има исклучок ама на една рака се бројат во цела држава)
несебар не можете да споредете со ниту еден град од македонија со проближен број на жители бидејки тоа е сепак туристичко место кое е на море и за нив е доста само летна сезона да возат, а останатиот период од година и празни да им одат автобусите
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 03-Jun-2014 at 19:55
Eве го линкот до Аутотранспорт Несебар. Решение за пример.

http://www.sbavto.com/en/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=71
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 03-Jun-2014 at 19:17
Originally posted by BOJAN

Некому можеби му е оффтопик, ама мене ми е многу важно. По возењата на навивачи на клубот Вардар по натпревари, ЈСП - Скопје вечерва ги развозува и симпатизерите на МЗТ - Скопје на утакмица против Работнички. Баш ме интересира дали некој го плаќа ова возење по улиците на Скопје. Заедно со припадници на МВР парадираат по улиците на Скопје со режим на сообраќај што не бил организиран дури ниту за странски претседател.


Ова во Германија е решено така што јавниот превоз мислам дека од клубот зима паушал а овие со влезницата за утакмица ти пресметуваат едно евро за градски превоз. Тоа е единствено можно решение зошто не е можно да се контролира бројот на превезени лица, туку автобусте вртат без контроли.

П.С. Се надевам дека истата дилема би ја поставил и ако се работеше за навивачите на Работнички.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.586 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.