Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#541 Posted: 27-Jul-2009 at 12:40 |
Еден сообраќаен знак чини околу 7.000 денари, а во отпадите за старо железо за нив се добива не повеќе од 200 денари. |
Зарем уште се тера овој „бизнис“?!? Нели едно време почнаа контроли и беше многу строго за тие што ќе бидат фатени да откупуваат вакви и слични работи? Или секое чудо за три дена? Голема штета ако е така бидејќи можеби на вандализмот тешко може во поголема мерка да му се застане на пат, но на крадење за во отпад дефинитивно може.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#542 Posted: 27-Jul-2009 at 12:03 |
Речиси нема улица без барем еден оштетен знак |
Екипи на јавното
претпријатие
„Улици и патишта“ многу често интервенираат на истата
сигнализација, но таа повторно се уништувала,
објаснуваат градските власти |
|
 |
Сообраќаен
знак за насоки на движење на возилата на булеварот Партизански одреди е
исчкртан со спреј, „стоп“-знак на улицата Ленинова одвај се познава што
означува, знак кај Министерството за економија се ниша и може во секој
момент да падне, а неколку столбови во околината подолго време зјаат
празни, без знаците на нив. Речиси на сите улици во градот има барем по
некој знак што е оштетен, исчкртан, покриен, затскриен зад неискастрени
гранки или недостасува.
Состојбата со знаците им предизвикува
проблеми на сите учесници во сообраќајот. Зоран Велковски, долгогодишен
таксист, вели дека го знае Скопје напамет и научил секаде како треба да
се одвива сообраќајот, па не му претставува потешкотија ако некој знак
недостасува или е оштетен. Но за разлика од него, неискусните возачи
одвај се снаоѓаат.
- Многу често не можам да ги видам знаците.
Правам грешки и инструкторот за возење постојано ме прекорува. Ми вели
дека морам да се навикнам на тоа бидејќи кога ќе ја земам дозволата, ќе
треба самата да се снаоѓам во сообраќајот и покрај овие проблеми - вели
Ирена Петревска, која деновиве се обучува за да стане возачка.
Градските
власти и јавното претпријатие „Улици и патишта“, кои се задолжени да ги
решаваат овие проблеми, велат дека се немоќни бидејќи постојано
патролираат за да ја разгледуваат состојбата со знаците и интервенираат
каде што ќе забележат недостатоци, но потоа повторно има оштетувања.
-
Крадењето на знаците е постојан проблем. Затоа екипите од „Улици и
патишта“ речиси секојдневно интервенираат на таа сигнализација -
одговараат оттаму.
Еден сообраќаен знак чини околу 7.000 денари, а во отпадите за старо железо за нив се добива не повеќе од 200 денари. |
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=72791010372&id=14&prilog=0&setIzdanie=21748 |
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#543 Posted: 18-Jul-2009 at 19:50 |
Додека ние воведуваме француски јазик на знаците во Албанија почна електронска сигнализација
Edited by pbanks - 18-Jul-2009 at 19:57
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#544 Posted: 09-Jul-2009 at 18:07 |
  www.on.net.mk
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#545 Posted: 21-Jun-2009 at 17:18 |
Не дека другата нумерација на новата скопска обиколница им е точна... речиси и да нема точен патоказ во однос на нумерацијата. Но Е65 очигледно им е најомилен - универзален пат по кој се стигнува до секоја точка во Македонија и пошироко  1 Од Стенковец во правец на југ (Скопје) - Е65  2 Од Стенковец во правец на север (Приштина) - Е65  3 Од Стенковец во правец на запад (Тетово) - Е65  4 Од Стенковец во правец на исток (Куманово) - Е65  Браво господа. Очигледно одлично се снаоѓате. А и немојте случајно некогаш да послушате (или не дај боже да удостоите со одговор) некое добронамерно укажување, бидејќи ваквите контакти треба да имаат чисто украсен карактер: http://roads.org.mk/kontakti.html
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#546 Posted: 17-Jun-2009 at 15:00 |
На раскрсницата кај Алумина се местат  А од друга страна се рушат 
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#547 Posted: 17-Jun-2009 at 14:39 |
 Прееска бележеа пешачки премини на Кочо Рацин во најголема гужва
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#548 Posted: 17-Jun-2009 at 14:27 |
Ноќно бележење на скопските улици

Градот
Скопје за првпат почнува со ноќно бележење на хоризонталната
сигнализација на градските улици. Наредните денови ќе се бележат
улиците во централното градско подрачје и тоа во периодот од 22 часот
до 05 часот наутро, поради намалената фреквенција во сообраќајот.
На 18 јуни ќе се бележат улиците 11 Октомври и Димитрие Чуповски. На
19 јуни ќе се бележи улицата Мито Хаџивасилев Јасмин. На 21 јуни на ред
ќе биде булеварот Свети Климент Охридски.
Од 22 до 26 ќе се бележат улиците Даме Груев и Васил Аџиларски,
крстосницата меѓу булеварот Кочо Рацин и улицата 11 Октомври,
Железничка и булеварот Водњанска.
http://netpress.com.mk/vest.asp?id=57711&kategorija=1 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#549 Posted: 17-Jun-2009 at 13:45 |
Возиш со 120 евра на час
На
неколку делници од автопатиштата важи ограничување на брзината на 80
километри на час, поставено само со еден до два сообраќајни знака, иако
условите на патот дозволуваат 120 на час, па полицијата на тие места
секој ден казнува возачи за пребрзо возење
На
делови од автопатиштата низ Македонија има знаци за максимално
дозволена брзина од само 80 километри на час. Ограничувањето на
брзината не завршува до крајот на делницата, иако условите на патот
дозволуваат побрзо возење. Овој пропуст на Министерството за транспорт
и врски, кое го има последниот збор кој знак каде ќе се постави, го
користи полицијата, чии патроли токму на овие места ги чекаат во заседа
и ги казнуваат возачите кои, знаејќи дека се на автопат, нагазуваат на
педалот за гас. Таква е ситуацијата на автопатот Тетово - Гостивар.
До Тетово со три сообраќајни знаци е означена дозволена брзина од 100
километри на час, а по првата патарина накај Гостивар стои знак за
ограничување на 80 километри кое е потврдено со уште еден ист знак на
13 километри понатаму. Потоа до Гостивар нема никаков знак, а условите
на патот дозволуваат побрзо возење. Секој ден, без исклучок, некаде на
половина делница стои полициска патрола и казнува за пребрзо возење. "Ако
има вакви ограничувања, тогаш се поставува прашањето зошто воопшто
градиме автопатишта. Еден километар автопат чини од 3 до 5 милиони
евра, а изградба на километар магистрален пат само милион евра. Бидејќи
на автопатиштата максималната брзина се ограничува на 80, тогаш
поисплатливо е да градиме само магистрални патишта", коментираат
сообраќајните експерти. Револтиран возач што платил казна на
делницата Тетово - Гостивар вели дека сето ова ги потсетува на
посткомунистичка Бугарија. "Сите сме ја чуле анегдотата за бугарскиот
полицаец кој те застанува на автопат и ти вели: 'Господине, возевте со
120 лева на час'. Ете тоа сега се случува и кај нас. Знак намерно нема, за да може полицијата да казнува", коментира возачот. Сообраќајните
експерти, пак, посочуваат дека полицијата ги начекува возачите и кај
исклучувањето кај Мралино од автопатот Велес - Скопје. На самото
исклучување е ставен знак за ограничување на брзината на 80, кој
завршува дури по десетина километри, а делницата е права и рамна и
слободно може да се нагази до 120 - максимално дозволената брзина за
автопат во Македонија. "На ова место негрижата на државата да
направи поврзување со коловозната лента им ги празни џебовите на
возачите кои мислат дека знакот важи само за исклучувањето и, откако ќе
го изминат, ја зголемуваат брзината. Полицијата, која стои само
километар до два понатаму, ги начекува и им пишува казна за пребрзо
возење", велат сообраќајните експерти. Тие ги предупредуваат
возачите посебно да внимаваат на автопатот кон Неготино каде што има
многу апсурдна ситуација. На делницата на автопатот е ставена
неколкукилометарска забрана за возење над 80 километри на час поради
нерамнини на асфалтот. Автопатот завршува со тоа ограничување од 80, и
се излегува на магистрален пат на кој е дозволено да се вози 100
километри на час. Министерството за транспорт и врски и МВР
одговорноста за поставените сообраќајните знаци си ја префрлаат едно на
друго. Од Министерството за транспорт велат дека МВР е тоа што кажува
каде ќе се постават знаци, а од МВР објаснуваат дека последниот збор го
има Министерството за транспорт. "Ние само може да дадеме мислење,
но не сме и тие што кажуваме кој знак каде ќе стои. Нашата работа е да
го контролираме почитувањето на прописите", велат од МВР. Оттаму
негираат дека ги злоупотребуваат пропустите на Министерството за
транспорт и врски и велат оти секоја казна била напишана со причина.
http://www.vest.com.mk/?ItemID=CCE876FBFD5DAE4E8A2164819B46EFAB |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#550 Posted: 05-Jun-2009 at 13:19 |
Апсолутно семафори можат да откажат и луѓето мора да се прилагодат и сообраќајот да функционира според останатите сообраќајни правила. Но токму неодговорноста доведува до тоа таквите ситуации да не се решаваат долго време. При такви ситуации ризикот од инциденти е многукратно зголемен. Не може со денови да биде оставено така само на себе. А ваму уште да се делат генерички бирократски одговори од типот „постојано ја следиме состојбата на терен“.
Edited by Cloverstack - 05-Jun-2009 at 13:20
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#551 Posted: 05-Jun-2009 at 13:04 |
Не знам што да кажам. Се работи за луѓе способни да се прилагодат на ситуација, а не електрони што се движат како во некое коло. Ако не работат семафорите тука се знаците за да може сообраќајот да продолжи без вакви несреќи. Ваквите кварови се случуваат и тука нема што, но не гледам како надлежните се криви за сообраќајката . Зборам конкретно за случајот што си го маркирал со црвено. Останатиот дел од текстот укажува дека треба да се изнајде поефикасен и побрз метод за интервенирање во вакви ситуации. Според мене тука треба да се бара одговорност од надлежните, останатото зависи од возачите и пешаците колку ќе ги почитуваат сообраќајните правила.
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#552 Posted: 05-Jun-2009 at 12:38 |
ГРАЃАНИТЕ РЕАГИРААТ НА РАСИПАНИТЕ СЕМАФОРИ НИЗ ГРАДОТ
Семафорите сигнализираат опасност
Семафорите
кај „Мекдоналдс“ во Аеродром и на приклучокот на улицата Владимир
Комаров кон булеварот Јане Сандански веќе неколку дена не работат или
се вклучени само во дел од денот. Поради тоа, на овие точки чест е
застојот на возилата, многупати само на среќа се избегнуваат
сообраќајни несреќи, а нервозните возачи се пречекуваат со свирежи и со
пцости. Тешка несреќа со осум повредени, меѓу кои и две деца, се случи
минатиот месец на крстосницата кај „Мекдоналдс“, а и тогаш граѓаните
тврдеа дека семафорите не работеле. - Живеам во Аеродром и секој ден ги
минувам овие локации, а ваква негрижа досега не сум видел. Ако треба
ние да ги известуваме властите дека некој семафор не работи, тогаш алал
нека им е работата. Во секој нормален град се интервенира брзо за да
нема сообраќајни несреќи секој ден, само кај нас се спие “ реагира
жител на населбата. Од Општина Аеродром велат дека се запознаени со
проблемот со расипаните семафори и испратиле допис до надлежните од
Градот зашто тие се одговорни за семафоризацијата. Градските власти не
знаеја точно да одговорат дали се работи за дефект на семафорите или
тие намерно се исклучени, туку дадоа само општ одговор дека постојано
ја следеле состојбата на терен. - Нашите екипи секојдневно вршат
обиколка на подрачјето на градот за да ја проверат вертикалната
сигнализација во која спаѓаат и семафорите. Во случај на проблем или
неработење на некој семафор, гледаме на што побрз начин да го надминеме
“ велат од Град Скопје. Ова не е единствен проблем со семафорите зашто
на некои локации тие се уште не работат, а на други крстосници се чека
допрва да се постават. Таков е случајот со семафорите на улицата за
влез кон супермаркетот „Веро“ во Тафталиџе, кои Град Скопје ги постави
неодамна. Властите велат дека тие ќе се пуштат во употреба наскоро,
откако ќе завршат работите за поврзувањето и синхронизацијата со
семафорите на крстосницата на улицата Теодосиј Гологанов и булеварот 8
Септември. Сигнализација се уште не доби ниту крстосницата на Никола
Тесла и Орце Николов, кај Машински факултет. Општина Карпош со месеци
најавува дека ќе постави семафори, и тоа не обични, туку соларни, но
граѓаните велат дека ќе бидат задоволни со какви било семафори, само да
се спречат честите сообраќајни несреќи и децата безбедно да поминуваат
улица. |
И? Одговорност? Или не знаеме што значи тој збор дури и кога ќе се случат вакви тешки последици?
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#553 Posted: 04-Jun-2009 at 19:37 |
Знаците забуна за возачите
Четврток, 04 Јуни 2009 17:03 |
Хоризонталната
и вертикалната сигнализација ги збунија возачите на Партизанска. Ако
пред фонтаната на почетокот од градското шеталиште има знак кој
забранува паркирање и навестува дека таму паркираното возило може да
биде подигнато со пајак служба, на околу 20 тина метри хоризонталната
сигнализација дозволува паркирање. Возачите се среќни што досега не
биле казнети, но се ориентираат според она што во моментот ќе го
забележат:
,,Tука
гледам знак, тука паркирам. Ме збунва, ама тоа е како што ќе се
снајдиме така паркираме и така нема доволно паркинг простори", велат
граѓаните.
Покрај
тоа што нема знак кој ќе ја разреши дилемата, возачите реагираат и на
непочитувањето на останатите знаци или нивниот недостиг на повеќе
локации во градот:
,,Не само тука недостасуваат знаци на повеќе места, а младите ништо не почитуваат, коментираат битолчани".
Од
полиција велат дека состојбата со знаците е работа на Општина Битола.
Раководителот на одделението за комунални работи не информираше дека
денес на терен ја согледаа состојбата. Констатирано е деке во близина
на заводот и музеј недостасува знак кој ќе значи завршување на
забраната за паркирање за понатаму да почне да важи испрекинатата
линија на коловозот која тука го дозволува паркирањето. Знакот кој
недостасува ќе го порачаат и очекуваат од фирмата кој е избрана на
тендер наскоро да го добијат со цел да се елиминираат секакви забуни
кај возачите.
Цветанка Ристевска
< ="" ="text/">
\n < ="" ="text/">
Оваа е-пошта е заштитена од spambots, треба да вклучите JavaScript за да ја видите
< ="" ="text/">
|
| http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=8603&Itemid=106
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#554 Posted: 02-Jun-2009 at 18:57 |
Од
општината велат дека таблите се нарачуваат и изработуваат во земјава,
но текстот кој е напишан го добиваат како готов, испратен од донаторите. |
И сепак го погрешиле! Легенди
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#555 Posted: 02-Jun-2009 at 18:47 |
Грешка во инфо-таблите за проектите на ЕУ
Вторник, 02 Јуни 2009 18:50 |

Секој
инфраструктурен проект кој општината го реализира со помош на домашни
или странски финансиери, треба да се обележи со табла на која се
наоѓаат основните податоци за проектот и финансиерот. Така е направено
и со проектите кои општина Битола неодамна ги реализра, односно
проектот за реконструкција на регионалниот пат м5 финансиран од
Европската агенција за реконструкција. Но, по реакција и забелешки на
наши сограѓани забележавме дека на таблите е направена печатна грешка.
Наместо прилогот од, напишана е именка која според
англиско-македонскиот речник има повеќе значења. Можеби изработувачот
се збунил, затоа што на англиски двата збора се изговараат приближно
исто.

-Станува
збор за минорна грешка најверојатно од изведувачот на таблата. Грешка
која лесно се корегира и општина Битола е само благодарна, ништо повеќе
од тоа за укажаната забелешка на нашите граѓани. Во најскоро време ќе
се корегира - вели Емилија Геровска, портпарол на општина Битола.
Од
општината велат дека таблите се нарачуваат и изработуваат во земјава,
но текстот кој е напишан го добиваат како готов, испратен од донаторите.

-Текстот
кој се испишува се состои во дел за општината Битола, назив и лого, и
дел за странската фондација или донатор. Текстот го добиваме готов и
како таков го испорачуваме кај изработувачот на таблата кој го испишува
или лепи со фолија во зависност од техниката - додава Геровска.

Во
меѓувреме, додека се поправи печатната грешка, оние кои не знаат за што
се работи ќе читаат дека имаме проект финансиран од Европската унија, а
останатите дека „проектот е финансиран залив на Европската унија". |
|
Кога го имав јас кажано ова, ама изгледа сега научиле англиски новинарите па интересно им се видело. Дали е ова за на вести, не знам.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#556 Posted: 26-May-2009 at 23:01 |
 epa da de na takvi mislev....takvi isti se upotrebuvale i vo skopje porano.
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#557 Posted: 26-May-2009 at 22:18 |
Не знам каква специјална боја се употребувала во Југославија, но денешната боја е под секакви стандарди благодарение на лошото краткотрајно планирање и малите средства со кои располага градот и општините. Лек дефинитвно би биле квалитетни материјали како термопластика и висококвалитетни бои. На википедија има доста кратко и јасно објаснување за различните бои и методи кои се користат за бележење на хоризонталната сигнализација.
Originally posted by Статијата
Thermoplastic
One of the most common types of road marking based on its balance
between cost and performance longevity, thermoplastic binder systems
are generally based on one of three core chemistries – Hydrocarbons,
Rosin Esters or Maleic Modified Rosin Esters (MMRE). Thermoplastic
coatings are generally homogeneous dry mixes of binder resins,
plasticizers, glass beads (or other optics), pigments and fillers.
Their usage has increased over paints mainly due to the performance
benefits of increased durability, retro-reflectivity and a lack of VOC
solvents.
Thermoplastic markings are applied using specially designed
vehicles. The thermoplastic mix is heated the trucks to about 200°C
before being fed to the application apparatus. This is often a screed
box or ribbon gun. Immediately after the thermoplastic has been
applied, glass beads are laid onto the hot material so that they embed
before the plastic hardens. These beads provide initial
retro-reflection. As the marking wears during use and the initial beads
are lost, the beads mixed with the binder are uncovered, providing long
term reflectivity. Most thermoplastic is produced in white and yellow
colors, but other colors such as red can also be produced.[citation needed]
[edit] Plastic
Hot Tape markings ready to be applied to the road surface with a blow torch in Brussels, Belgium
Plastics were introduced in the late 1960s and early 1970s.[citation needed]
Commonly referred to as "tape" or "cold plastic," this product is
heavy-grade material with reflective beads embedded in the plastic. It
is commonly used to mark crosswalks, stop bars and traffic guidances such as turn lanes, HOV lanes, train crossings, pedestrian crossings, taxi lanes, bus lanes, and bike lanes. There are three ways to apply tape:
- Overlay - The application being laid over the surface of the
pavement. Using industrial-grade rubber cement, once the tape is
combined with the pavement, it should last three years. Major obstacles
to estimated life are snow-plows, salt, and mis-application.
- Inlay - The tape physically becomes part of the asphalt. Using the
heat generated in the paving process, road workers lay special tape on
the asphalt in the hardening process, and rollers compress the two
together.
- Hot Tape - This is the oldest method and is widely disappearing.
During the process, the road worker lays out pre-manufactured shapes in
the design required. Once in place, a torch is used to melt the plastic
on the surface of the road. This is a slower process and more prone to
a dull, burnt color of the finished product.
Epoxy has been in use since the late 1970s and has gained popularity
over the 1990s as the technology has become more affordable and
reliable. This material competes directly with plastic with respect to
usage and cost.[citation needed] |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#558 Posted: 26-May-2009 at 20:46 |
Originally posted by lslcrew
Освежување на хоризонталната булеварска сигнализација
Екипите
ангажирани од Град Скопје, вчера започнаа со рачно обележување на
пешачките премини и црвените ленти за велосипедистите на булеварите
"Јане Сандански" и "Кузман Јосифовски Питу".
Со завршувањето на рачно обележување, ќе се продолжи и со машинското
обележување на подолжните линии по сообраќајниците кои се во надлежност
на Градот Скопје, со што ќе бидат опфатени коловозните ленти, пешачките
острови, лентите за движење на автобусите од јавниот превоз и другата
хоризонтална сигнализација соопштуваат градските власти. Само во
општина Аеродром, рачно ќе бидат обележани повеќе од 2.000 квадратни
метри, додека машинско бележење ќе се изврши на околу 4.000 квадратни
метри. По заршување со обележување на хоризонталната сигнализација во
општината Аеродром, околу 25 мај, работите ќе продолжат во Малиот и
Големиот ринг на централното градско подрачје.
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=FA55C3BA86541E42B17DEE8F044A3290 |
|
Edno ne mi e jasno...kako moze da bideme tolku neprakticni!? namesto da koristime specijalna boja kako sto se upotrebuva na zapad i kolku sto mi e poznato i vo skopje se upotrebuvala vo vreme na jugoslavija, nie gi farbame ulicite so boja sto po godina dena skoro i da ne se gleda vekje.
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#559 Posted: 20-May-2009 at 09:24 |
Da vi kazem deka semaforite vo tetovo se mnogu losi postaveni. Pr. Koga idete od tetovo nakaj gostivar patot e dvosmeren (edni koj idat nakaj gostivar i edni koj idat odkaj gositvarn nakaj tetovo),ima edna raskrsnica levo e brvenica e sega koga e crveno tie koj sto idat nakaj gostivar e i crveno za tie sto idat od gostivar nakaj tetovo i za tie sto od brvenca idat nakaj tetovo, i posle koga ke se pusti zeleno site se sudiraat i treba da cekas ovaa kola da projde pa od tamu drugata da projde .... i taka natamu  zosto opstinata ne pravi nekakvi rekonstrukcii na semaforite vo tetovo
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#560 Posted: 20-May-2009 at 00:25 |
Освежување на хоризонталната булеварска сигнализација
Екипите
ангажирани од Град Скопје, вчера започнаа со рачно обележување на
пешачките премини и црвените ленти за велосипедистите на булеварите
"Јане Сандански" и "Кузман Јосифовски Питу".
Со завршувањето на рачно обележување, ќе се продолжи и со машинското
обележување на подолжните линии по сообраќајниците кои се во надлежност
на Градот Скопје, со што ќе бидат опфатени коловозните ленти, пешачките
острови, лентите за движење на автобусите од јавниот превоз и другата
хоризонтална сигнализација соопштуваат градските власти. Само во
општина Аеродром, рачно ќе бидат обележани повеќе од 2.000 квадратни
метри, додека машинско бележење ќе се изврши на околу 4.000 квадратни
метри. По заршување со обележување на хоризонталната сигнализација во
општината Аеродром, околу 25 мај, работите ќе продолжат во Малиот и
Големиот ринг на централното градско подрачје.
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=FA55C3BA86541E42B17DEE8F044A3290 |
|
 |