build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 26-May-2009 at 22:35
Претпоставувам дека ова е возот за Битола што поаѓа од 14:30 часот од Скопје. Мислам дека овој воз е убедливо најполн од сите наши возови низ земјава, никогаш не може да се најде слободно место за седење, а често и за стоење. Но затоа многу ми се допаѓа затоа што често во возов има чичковци што продаваат пирошки и гевречиња, како и сладолед и сокови додека патувате кон БитолаLaugh!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 26-May-2009 at 22:11
Воз 4903 Скопје - Битола

Локомотива МЖ 661-235



и композиција од полни пет вагона



а зеленило колку сакаш
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 19-May-2009 at 10:24
Патувањето Скопје-Охрид преку Кичево со воз ми е испробана релација минатото лето, кога навистина имаше добар возен ред на автобусите од Кичево, стигнуваш во Кичево во 8 и пол и во 9 часот имаш директен на Симекс кон Охрид. Cloverstack, верувај дека тоа што си се возел со Галеб, а не со Симекс се чинело додатни десетици денари. За да издржи конкуренција Симекс ја има намалено картата кон Кичево на 440 денари, но Галеб кој е најредовен превозник на оваа релација и понатаму држи цена од околу 550 денари за Кичево. Башка изненадување за сите нас се најверојатно и новите цени на повратната карта кон Охрид, кои ќе бидат 840 денари ова лето!!!
Што се однесува до железница, во возот за Кичево секогаш пуштаат 2 или 3 вагони, затоа што немаат повеќе. Сум констатирал дека има различни категории на луѓе што се возат со воз, ама признавам дека ми се наинтересни "КРОМИДАРИТЕ", возот труе од нивBig%20smile!
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 19-May-2009 at 05:18
Бетон алал да ти е што го начна качувањето. Баш е алпиниза, поготов на помалите станици, за разлика од Скопје каде колку толку е средено со пероните. Да не збориме за хендикепирани лица или за пристап со количка. А тесноќата на вратите е посебна приказна, што воопшто не ми е јасн зашто толку тесни врати кога барем во фоајеата на вагонот има простор за тоа.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 19-May-2009 at 00:41
хигиена, како изгледа тоа, сепак луѓе се возат, но и да бидеме искрени каква беше ситуацијата од пред пет или десет години, сега сме топ. пополека се обновува ентериерот на вагоните, конечно почнаа и надворешно да ги чистата истите, а за внатре можеби е проблем што ангажиран е еден и не баш професионален хигиеничар, кој држи смени и со еден џогер набрзина поминува по купињата...

освен панорамскиот момент, возот нуди можност и за непосредна комуникација, бар во купеата, па неретко човек може и нешто да научи, работи кои ретко каде има можност да ги чуе, јасно доколку нема некоја попаметна работа и разврзи муабет. исто позитивен момент е што во секое време можеш да се раздвижиш или да се пуштиш до вц, јасно и да јадеш и да пиеш па и цигара да запалиш.

но баш ова со цигарите е еден понегативен момент, бидејќи ниту постои некава сепарација на непушачки или пушачки вагон, ниту пак некому му е гајле дали е нешто забрането. пример европа додека беше дозволено пушење по возови, имаше посебен вагон за пушачи и за истиот се доплаќа дополнително, така да од старт знаеш и каква услуга добиваш, иако сега мислам оваа бенифиција им ја укинаа!?

друга маана на нашите возови вакви какви што се е кабасти, качувањето освен на шпанците е алпинизам, па постари или инвалиди имаат прилично мака и да се решат да одат со воз, иако јасно дека секогаш ќе има некој да им подаде рака, но самото тоа што не постои некаков поевропски стандард прави да бидат истите одбивни за постарата популација. мислам дека мора да се обездеди на сите станици или екстра скаличка или мобилна рампа, и кондуктер кој ќе води сметка за кого и каде се треба да е спремно вакво помагало за постари лица...

сепак сето ова ќе се смени со приватизацијата на транспортот и влегувањето на свеж капитал и во мж транспорт и во мж инфраструктура, е тек тогаш ќе има спектакуларна панорама штом истата е надополнета со бесшумно но и покомфорно патување, засега ова бетонските прагови ветуваат ако ништо друго дека се размислува во тој правец. сепак патувањето со воз од 20 век ќе биде секогаш незаменливо и далеку поатрактивно, и заради звуците но и заради просторот кој кај новите херметички затнати кабини делува по некое време ем вештачки ем клаустрофобично, иако компактно!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 18-May-2009 at 23:51
Еве неколку фотки и од мене, од делот низ Скопје.

1
Ова е на насипот покрај саем. Се гледаат работите на проектот Ера Сити


2


3
41°59'52.02"N  21°28'34.43"E
Индустриска зона исток, кај високиот железнички мост што прво поминува над Булевар Војводина а потоа и над понискиот железнички мост што води накај Куманово и ранжирна Трубарево.


4


5
Накај железара


6
Станица Ѓорче Петров каде има солидни залихи бетонски прагови. Дали некој знае каде и кога е предвидено да се поставуваат?



Edited by Cloverstack - 18-May-2009 at 23:52
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 18-May-2009 at 23:29
Originally posted by pbanks

Originally posted by Cloverstack

  но за мене и Дервенската Клисура (по течението на Вардар помеѓу Скопје и Тетово) беше вистинско откровение.

Каква е споредбата во овој дел со возењето во Таорската или Велешката клисура кои се исто импресивни одејќи по железничката траса?

И двата поста моето слагање го имат, едини проблем кај Таорската или Велешката клисура е тоа што стварно целиот тој дел мора да се изоди пешки.
(Сум го прошол со чамец тој дел, Nuts но по траса само сум стигнал до сливот на Кадина река во Вардар, т.е. на самиот почеток Smile)


Edited by Vladimir P - 18-May-2009 at 23:30
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 18-May-2009 at 23:23
Originally posted by Cloverstack

Вардар е помал а и не е така непосредно до пругата. Глетката ја зачинуваат снежните врвови на Шара. Но џабе е да зборам, ти препорачувам лично да ја испробаш релацијава.


Мене овој дел освен што ми е импресивен ми е да бидам искрен малку језив. Пред се на релацијата Скопје-Неготино, Демир Капијска клисура е поширока и го нема стравот дека возот може да се преврти во реката.

Веројатно стравот ми е неиздржан зошто не сум слушнал за некоја несреќа до сега но дали постои некој ризик за ерозија на земјиштето покрај реката на пример? Дали постои некоја редовна санација и одржување?

Исто така дали во тој дел од земјата се случило да крадат пруга како што се има обичај кај нас? Се надевам дека непристапноста на теренот го спречува тоа.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 18-May-2009 at 23:18
Вардар е помал а и не е така непосредно до пругата. Глетката ја зачинуваат снежните врвови на Шара. Но џабе е да зборам, ти препорачувам лично да ја испробаш релацијава.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 18-May-2009 at 23:10
Originally posted by Cloverstack

  но за мене и Дервенската Клисура (по течението на Вардар помеѓу Скопје и Тетово) беше вистинско откровение.




Каква е споредбата во овој дел со возењето во Таорската или Велешката клисура кои се исто импресивни одејќи по железничката траса?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 18-May-2009 at 22:35
Кога е начнавме темата за хигиена, еве ја случката од ова патување.
 
Влегува млад дечко прекрасно облечен и лицнат со кожна вентијага на рамо, седнува на седиштето и отеднаш потскокна !
Ја простра вентијагата под себе и искоментира
- Ќе ми се испрља мајцата од седиштето.
Добро си помислив човеков е педантерија што се гледаше и по неговиот целосен изглед.
Откако се смести удобно, ги подзатвори очите и, еве го изненадувањето за сите нас во купето.

Човекот ги дина нозете со неговите кондури и ги плесна на седиштето прекопат.

Се слегна во родното место, а ние моравме да го истресеме седиштето од остатоците од неговите кондури.

Што е мое е мое, што е наше не е мое.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 18-May-2009 at 21:36
Имаше на меѓународниот Солун-Белград, но по ова што го гледам во последниот месец ја укинаа и таа прва класа (во која седнуваше кој сака, немаше врска каков билет имате, и онака 10 души вкупно беа во цел воз) и сега грчкиот вагон е шпанска кола т.е. со седишта како во автобус, а не со купиња, и пишува дека е втора класа... Но сепак е 10 пати подобар од другите (нашите и српските) од втора класа. Јас мислев дека за меѓународен воз мора да има прва класа, но ете не било така Dunno

Edited by гитардемон - 18-May-2009 at 21:37
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 18-May-2009 at 21:30
Па еве, иако можеби не е вистинската нишка, познавачите нека ни кажат дали во некои од возовите што се обраќаат низ Македонија функционираат класи?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 18-May-2009 at 21:24
Кловер ти погрешно си ме сватил! PokeНе се однесуваше за тебе, реченицата се однесуваше каде го гледам всушност проблемот на тоа што патничкиот транспорт ни е речиси празен. Нормално дека ќе ти се превртуваат црева кога ќе седне до тебе некој небањат, и мене ќе ми се превртуваат. Нема тука ништо ретроградно во тоа да имаш чутвсво за мирис! За елементарната култура да не правиме муабет. Дополнително горчливо прашање!

Муабетот беше за некои сосема трети лица со ретроградна матрица на размислување.

Класите дефинитивно можат да го намалат...па може би и целосно да го решат ова прашање.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 18-May-2009 at 21:17
Originally posted by lslcrew

Сеуште владее некое конзервативно-ретроградно-нелогично мислење дека е срамота поситуиран човек да користи јавен транспорт.
Воопшто не ми беше тоа поентата. Ниту се чуствувам претерано ситуиран, ниту имам предрасуди кон јавниот превоз (баш напротив). Едноставно не е пријатно во купе да ти влезат единки со речиси никаква лична хигиена или без елементарна култура, проблем за кој поради цената на билетите претпоставувам дека е убедливо најизразен кај железниците. Ова сигурно одвраќа многу луѓе од патување со воз.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 18-May-2009 at 21:01
Супер дополнување Кловер, јас воопшто не поврзав дека ти си третиот патник

Доколку имаш и слики да ги дополниш впечатоците од патувањето а богами и доколку немаш предлагам на оваа делница да и се посвети и посебна нишка, мислам дека заслужува.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 18-May-2009 at 20:57
Јас сега скоро пред неполн месец идев со воз до Богомила. Имав слично искуство со недостатокот од вагоните за враќање. Имаше само 7 вагони на релација Битола-Скопје в недела на 3 мај после празник го е логично дека ќе има нагло зголемен сообраќај. Еден од дестимулативите за да се качи патник во воз се и овие гужви покрај хигиената а што се однесува до општествените слоеви кои спомена, мислам дека повеќе е предрасуда меѓу граѓаниве одколку стварно што е проблем. Сеуште владее некое конзервативно-ретроградно-нелогично мислење дека е срамота поситуиран човек да користи јавен транспорт. Сепак и јавниот транспорт (МЖ, ЈСП) едноствано одвраќа луѓе и токму поради хигиената и гужвите. Проблемот е обостран, незнам каде да ја барам поголема "вина" (во едниот случај не се работи за вина бидејќи е слободоен избор на граќанинот, а во другиот е дефинитивно вина).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 18-May-2009 at 20:44
Еве конечно имам време да се вклучам со коментар. Оние што ги пратат железничките нишки сигурно претпоставија дека јас сум мистериозниот трет форумаш на патувањево бидејќи баш пред некој ден побарав информации за возовите што се обраќаат до Кичево Big%20smile

Импресиите ми се испомешани, но патувањето во целост беше прекрасно искуство. Патувањето со воз верувајте е многу попријатно отколку со автобус и на својата дестинација стигнувате многу поопуштени и поодморени.
Покрај тоа, конкретно оваа релација поминува низ навистина живописни предели. Нормално височините помеѓу Гостивар и Кичево се на прво место, но за мене и Дервенската Клисура (по течението на Вардар помеѓу Скопје и Тетово) беше вистинско откровение.

Пругата не е во сјајна, но барем е во пристојна состојба и очигледно возот ја изоде целата делница со прифатлива брзина и без застои поради лоша инфраструктура. Најголема замерка имам за станиците кои се која од која во поочајна состојба.

Вагоните сами по себе беа океј, се гледаше дека биле скоро реновирани, но веќе оддаваа впечаток на нечистотија. За жал културата па и хигиената на некои од патниците е на многу ниско ниво и ова беше вистински трн во око. Очигледно е дека железницата воглавно ја користат посиромашните слоеви од населението поради значително поевтините билети, но ова сигурно одвраќа многу други потенцијални патници. Мислам дека МЖ мора да бара начин да го минимизира овој проблем, почнувајќи од воведување на поголем ред во возовите, функционирање со 1-ва и 2-ра класа и слични мерки.
Исто така замерка до МЖ кои имаа закачено само два вагони кои очигледно беа недоволни и веќе од станицата Скопје Север почна да се создава гужва која траеше се до Кичево. Владимир и Марјан ме информираа дека ова е поради недостаток на вагони во возна состојба, а и „шпанците“ ни се очигледно дефицитарни, па на релацијава праќаат класична композиција за која не можат да обезбедат ни доволно вагони. Се надевам на што побрзо пуштање во сообраќај на трите шпанци што се на обнова!




Патувањето го продолжив накај Охрид со автобус, но не така успешно... Прво на автобуската во Кичево се отсечени од светот и карти продаваат само кога автобус ќе пристигне (бидејќи мора на лице место да проверат дали има места), а плус не знаат кој автобус ќе застане а кој ќе ја одмине станицата, бидејќи на ова поле очигледно владее самоволие Bash
Така ми се случи да ми биде најавено дека автобус имам во 10:30, но од него немаше ни трага ни глас. Автобусот ја одминал станицата без да застане (иако е на само 100 метри од патот по кој поминува Crazy), а жената што работеше во билетарата ме убедуваше дека кај да е ќе дојде. Следниот автобус беше во 12:00. Доцнеше но за среќа реши барем да ја удостои кичевската автобуска станица со застанување. Срањата продолжуваат... Беше преполн и немаше доволно места. Ми беше понудена карта за седење на под Nuts. Немав друг избор - не ми се чекаше уште којзнае колку за друг автобус кој можеби нема ни да застане. Сликата за автобускиот превоз ми се докомплетира внатре во автобусот каде регистрирав неколку примери на непрофесионален однос на „посадата“. Автобусот исто така не беше ништо посебно иако припаѓаше на еден од нашите најреномирани автгобуски превозници.


Да се вратам на железничкиот дел од патувањето.
Поаѓање од Скопје во 08:00 и пристигање на секоја попатна станица точно на време, вклучувајќи ја и последната - Кичево во 10:07 навистина пријатно ме изненади и покрај тоа што ми беше наговестено. Не само од аспект на точноста, туку и брзината е сосема пристојна. Со разумни подобрувања на инфраструктурата верувам дека времето може да биде и значително скратено. Замислете само како би изгледало патување на релација Скопје - Охрид со комплетиран крак од К8 и со подобрувања на постоечката пруга!

Еве и споредба на цената:

Билет во еден правец од Скопје до Кичево со железница = 138,5 денари
Билет во еден правец од Кичево до Охрид со автобус = 210 денари
(нормално земете во предвид дека Скопје-Кичево е цирка двојно подолга релација од Кичево-Охрид, што вкупниот сооднос на цената ја прави железничката опција повеќе од три пати поефтина!)

И покрај сите слабости на нашата железница, навистина не ми е јасно зошто не се користи повеќе, бидејќи кога се ќе се собере и одземе, автобускиот превоз (кој доминира и на релациите каде имаме пруги) сепак ми изгледа како инфериорна опција од многу аспекти на многу релации.


Edited by Cloverstack - 18-May-2009 at 23:59
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 18-May-2009 at 05:06
Владимир велиш исчистена, затоа битолско секоја година наоѓаат ново застарено складиште бурбон или муниција Smile
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 18-May-2009 at 01:45
Ај да не се повторуваме сите ама стварно одлична репортажа владимир ( марјан и третиот непознат член) Cheers Иначе со воз сум бил само до гостивар и очигледно сум го пропуштил баш најубавиот дел од оваа линија Wallbash
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.