build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 07-Sep-2011 at 09:57
Originally posted by axel

od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotavaФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден
од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и
во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат
и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток.
Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат
произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја
одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе
почнат да возат низ улиците на Скопје...http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html


Станува збор за иронични написи каква Македонија можеше да биде во овој број на Капитал. Лошото е што почнаа да изигруваат The Onion, без тоа јавно да го соопштат.
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 07-Sep-2011 at 09:56
Топ 100 најголеми и најпрофитабилни компании во Македонија
НАЈГОЛЕМИТЕ ИЗВОЗНИЦИ ОСТАНУВААТ НА ВРВОТ

На денот кога Македонија слави 20 години од својата независност листата Топ 100 најголеми и најпрофитабилни компании и Топ 100 најголеми извозници ја одразуваат вистинската слика на македонската економија и реформите кои беа направени во изминатите две децении. Македонија денес извезува повеќе готови производи во споредба со времето од пред 20 години, а извозот е речиси шесткратно зголемен
Како дел од прославата на Денот на независноста, 8 Септември, премиерот Никола Груевски им додели награди на повеќе компании кои во изминатите 20 години со своето успешно работење придонесоа за развојот на Македонија.Наградени беа најдобрите извозници, најпрофитабилните компании, најбрзорастечките компании, најголемите инвеститори и најдобрите и најголеми работодавачи. За најуспешен извозник во домашна сопственост беше наградена фабриката за производство на автобуси, Санос (поранешен ФАС 11 Октомври), додека за најдобра извозна компанија со странски капитал беше наградена Ауди Македонија. ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје...
Целиот текст може да го прочитате во дневниот весник "Капитал" од 07 септември 2011 година (среда).

Санос....двокатни....Скопје...награда?? Грешка некоја така??
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 07-Sep-2011 at 09:43
od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotava

ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје...

http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 07-Sep-2011 at 01:54
Originally posted by Supervisor

Originally posted by zabegan

мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира... навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите


Навиките и културите им дојде ред да се менуваат ако во крнтиите повеќе луѓе стое одошто седеа сега ќе биде обратно... Тоа си повлекува помалку патници ама затоа има и втор кат...
абе што не убедувате дека водата е сува, не знам
петсто пати е објаснето дека зглобен автобус има дупло поголем капацитет од двокатен и тоа е факт исто така факт е дека и зглобен автобус, исто како двокатниот има два дела и тие два дела имааат значително поголем генерален простор од двоканите и тоа на двата се стои
а еве и да го споредуваме капацитетот на двокатниве, со ЛАЗ-овите, ќе увидиш дека нема некој голема разлика, бидејќи лазовите се подолги и со поширок простор, како и без прпратни елементи во стилот на скали и засеци и немаат којзнае колку помал капацитет
а твојов аргумент ќе беше валиден само ако бројот на двокатниве беше дупло поголем и беа пофреквентни, ако ме разбираш што зборам, а ефектот кој сега го имаме постигнато со двокатниве автобуси, ќе се постигнеше и со скоро напола помал број зглобни автобуси кои ќе беа ем поудобни, ем поефикасни и помалку комплицирани за користење, како и фкатот дека немаше да има потреба од импровизации специјално наменети за нив, а цената ќе беше денар повеќе или помалку

и плус сето ова, не се работи за навики, туку за удобност и ефикасност, а удобноста секогаш е помала на значително помал простор, како и да е
 а и да се работеше за менување на навика, едно е некој да те присилува на промена на навика зошто него така му е кеиф, а друго е кога променуваш навика соодветно на некаква еволуција, развој и иновации за подобро утре, има разлика, нели?


Edited by zabegan - 07-Sep-2011 at 01:59
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 07-Sep-2011 at 01:19
Originally posted by zabegan

мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира... навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите


Навиките и културите им дојде ред да се менуваат ако во крнтиите повеќе луѓе стое одошто седеа сега ќе биде обратно... Тоа си повлекува помалку патници ама затоа има и втор кат...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 07-Sep-2011 at 00:54
мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира...
навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 06-Sep-2011 at 20:34

 

 
Кај првиот двокатен градски автобус од кинески Јутонг, кој пристигна во март 2011, е запишан бројот на моделот ZK6116HGS, а кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг кои денес беа пуштени во употреба наместо бројот на моделот, запишано е името на моделот CITY MASTER.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 06-Sep-2011 at 15:57

 
Кинески Јутонг обезбедува бесплатно сервисирање за двокатните градски автобуси до поминати 23000 - 25000 километри.
 

 

 
Двокатните градски автобуси од затворен тип на кинески Јутонг имаат 20 седишта на приземјето, не земајќи го во предвид седиштето за возачот, како и 40 седишта на горниот кат, каде што е забрането стоење.
 
Три од седиштата на приземјето се на спуштање бидејќи се наоѓаат над просторот наменет за инвалидска количка, а уште едно од седиштата е под страничниот електронски дисплеј десно од предниот влез и најчесто на тоа седиште седи човекот кој ги продава билетите, така да, на приземјето капацитетот на седишта за седење изнесува 20, но не значи дека сите 20 ќе бидат користени од страна на патниците.
 
Седиштата на кабриолетот не успеав да ги избројам.
 
Како и да е, судејќи по капацитетот на овие автобуси, дури и да се заобиколува спорниот подвозник кај ГТЦ, тешко дека овие автобуси ќе сообраќаат на најфреквентни линии како 50 и 57.
 
Можеби погрешно слушнав, но мислам дека спомнаа дека кинески Јутонг ќе произведе и 16 или 20 минибуси за Скопје.


Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 16:03
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 06-Sep-2011 at 15:04
Originally posted by Обединета �

Stvarno ne mi si jasen so muabetot ?????????!!!!

 
Што не ти е јасно ???
 
Прашањето е најјасно, од наједноставна причина бидејќи опширно го поставив:
 
Зошто воопшто се спомнува спорниот подвозник кај ГТЦ, кога ниту една од спомнатите превозни линии не поминува под тој подвозник ?
 
Појасно прашање, здравје.
 
Ако се спомнува подвозникот поради линиите како 50 и 57, тогаш дури до година ЈСП Скопје ќе одлучува дали двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ќе сообраќаат на линиите 50 и 57 така што ќе го заобиколуваат ГТЦ, или воопшто нема да сообраќаат на тие линии.
 
Велам дека дури до година ќе одлучуваат бидејќи дури до година ќе пристигне втората пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, за кои ЈСП Скопје допрва ќе одлучува на кои линии ќе сообраќаат.
 
Зошто тогаш воопшто Анела Петрова го спомнува спорниот подвозник кај ГТЦ во нејзината статија во Дневник, кога ниту една од спомнатите превозни линии не поминува под тој подвозник ?


Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 15:08
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 06-Sep-2011 at 12:59


Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 06-Sep-2011 at 12:44
Живо, пред неколку минути на Илинденска.








Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 06-Sep-2011 at 09:11
Неколку пати се напомена дека двокатните автобуси нема да возат по оние линии кои сообраќаат низ подвозникот на ГТЦ бидејќи е премногу низок истиот. Тие линии се 50 и 57 и веројатно на овие линии ќе се компензира со украинските автобуси. Мене ме интересира дали двокатните автобуси ќе поминат преку стариот мост кај Сарај?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 06-Sep-2011 at 01:30
Originally posted by Dexter26



Во овие 68 двокатни градски автобуси спомнати се и двата кабриолети, или сите 68 се од затворен тип ?  Под претпоставка дека не се спомнати двата кабриолети, односно под претпоставка дека сите 68 двокатни градски автобуси се од затворен тип, поделено со 17 превозни линии колку што се спомнати во статијата на Анела Петрова за Дневник, тоа доаѓа 4 двокатни градски автобуси за секоја од спомнатите 17 превозни линии, се разбира, под претпоставка дека сите двокатни градски автобуси се еднакво доделени за секоја од 17-те превозни линии.  Малку чудно е ова, ниту една од спомнатите 17 линии не поминува низ спорниот подвозник кај ГТЦ, зошто воопшто се спомнува подвозникот, кога и онака наредната пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг треба да пристигне дури за година дена, а и за нив сеуште не се знае дали воопшто било кој од тие двокатни градски автобуси ќе сообраќа на превозна линија која поминува низ тој подвозник ?







Stvarno ne mi si jasen so muabetot ?????????!!!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 06-Sep-2011 at 01:12
Во овие 68 двокатни градски автобуси спомнати се и двата кабриолети, или сите 68 се од затворен тип ?
 
Под претпоставка дека не се спомнати двата кабриолети, односно под претпоставка дека сите 68 двокатни градски автобуси се од затворен тип, поделено со 17 превозни линии колку што се спомнати во статијата на Анела Петрова за Дневник, тоа доаѓа 4 двокатни градски автобуси за секоја од спомнатите 17 превозни линии, се разбира, под претпоставка дека сите двокатни градски автобуси се еднакво доделени за секоја од 17-те превозни линии.
 
Малку чудно е ова, ниту една од спомнатите 17 линии не поминува низ спорниот подвозник кај ГТЦ, зошто воопшто се спомнува подвозникот, кога и онака наредната пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг треба да пристигне дури за година дена, а и за нив сеуште не се знае дали воопшто било кој од тие двокатни градски автобуси ќе сообраќа на превозна линија која поминува низ тој подвозник ?


Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 01:13
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 05-Sep-2011 at 23:46
Хммм, на линијата 57 нема да се возат двокатни???
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 05-Sep-2011 at 23:25
ИСТОРИСКИ ДЕН ЗА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ ВО СКОПЈЕ

Двокатните пристигаат на улиците

Скопскиот јавен превоз денеска живее историски ден, кога нови 68 двокатни автобуси првпат ќе бидат пуштени во сообраќај. Граѓаните од повеќе делови на градот ќе имаат можност да го тестираат возењето на вториот кат, затоа што кинеските автобуси ќе бидат распоредени на сите градски линии: 2, 2а, 3, 4, 5, 9, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 22а, 24, 35, 41 и 65в. Заедно со двокатните, ќе бидат промовирани и преостанатите 39 од вкупно 80 нископодни автобуси од Украина, со што ЈСП во својот возен парк ќе има 149 нови автобуси, сосе отворениот двокатен автобус за панорамско разгледување.

Свеченоста ќе се одржи напладне пред салата „Борис Трајковски“. Автобусите ќе бидат излепени со логото: „Дваесет години независна Македонија“. Сценариото предвидува 20 двокатни автобуси по презентацијата да возат до аеродромот „Александар Велики“, каде што во 13.30 часот свечено ќе биде пуштена во употреба новата аеродромска зграда.

- Сите граѓани што ќе присуствуваат на презентацијата на двокатните автобуси ќе

може бесплатно да се возат до аеродромот и да присуствуваат и на тамошната церемонија - вели Мишо Николов, генерален директор на ЈСП.

Дел од двокатните автобуси ќе бидат пуштени во сообраќај истиот ден по церемониите, а поголем број од нив редовно ќе сообраќаат од среда.

Според Николов, 180 возачи веќе ја поминале обуката за управување со двокатните автобуси.

- Возачите поминаа и теоретски и практичен дел. Имаа предавање за видот на автобусот, полагаа тестови, имаа и практично возење, по што добија дипломи потпишани од кинескиот производител „Јутонг“, од сервисерот „Авто Македонија“ и од ЈСП - објасни Николов.

Освен возачите и улиците се подготвени за двокатните автобуси. Екипи на „Паркови и зеленило“ во изминатите недели ги кастреа крошните на сите дрвја што би пречеле при нормалното одвивање на сообраќајот, а се проверуваа и се поместуваа и некои билборди. Спорниот подвозник кај ГТЦ ќе биде избегнат, односно автобусите ќе застануваат пред Градската болница.

Наредната тура од 67 двокатни автобуси треба да пристигне во октомври следната година, а последните 67 во октомври 2013 година. Исто така, в година се очекува да бидат испорачани уште 16 отворени двокатни автобуси, опремени со чадори за сонце, пепелници, слушалки, микрофони и 24-часовен видеонадзор.

Набавката на 202 двокатни автобуси чини 40 милиони евра, а за дополнителните 15 отворени панорамски ќе бидат платени 2,5 милиона евра.

Анела Петрова
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1C1B68BD9964054EBE900207D3BA5EE0
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 05-Sep-2011 at 13:27
Дечки ако идете на аердром обавезно апаратите со вас!! ____
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 05-Sep-2011 at 13:24
Originally posted by Macedonian

А ако отидам на промоција во Борис ќе ме однесат до Аеродром после? ))



Хихихи, и јас се мислам по тоа прашање, бидејќи сакам да го видам аеродромот. Немаат конкретна информација, од колку до колку часот и од каде ќе возат двокатните автобуси за аеродром .
Back to Top
Macedonian View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Macedonian Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 05-Sep-2011 at 12:32
А ако отидам на промоција во Борис ќе ме однесат до Аеродром после? ))
МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата кога зурла ќе ти го раскине срцето.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 05-Sep-2011 at 11:11
Според објавената најава, промоцијата на двокатните автобуси ќе се оддржи пред салата Борис Трајковски во 12 часот во текот на утрешниот ден, а аеродромот ќе се пушти во 13:30 часот. Колку што разбрав во тој период двокатните автобуси ќе возат до аеродромот од центарот на градот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.484 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.