build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 19-Dec-2008 at 02:04
- Маневарка - било која локомотива оптимизирана по дизајн и перформанси за манипулација со вагони и композиции на кратки интервали и растојанија. Значи задачи како оние што би се очекувале во ранжирна или поголеми обични станици, депоа, товарни терминали... Најчесто се дизел, но на интернет сум сретнал и електрични. Исто така ги има во најразлични големини, но обично се помали.



- Теснолинејка - пруга со колосек потесен од стандардниот (1435mm).



- Шпанец - дизел-хидраулични патнички гарнитури произведени од шпанската Macosa.






- Горбачов - електрични патнички гарнитури произведени од советската (сега летонска) Rigas Vagonbuves Rupnica (RVR)

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 19-Dec-2008 at 01:48
Ќе сака некој на кратко (или долго уште подобро) да даде објаснување за овие поими? Би било од голема корист за оние членови кои што не прават разлика од нив односно не сфаќаат 80% од тоа што се збори во темава. Еве еден таков

-Маневарка
-Теснолинејка
-Шпанецот
-Горбачов
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 19-Dec-2008 at 01:40
Originally posted by Cloverstack

Сите новинари побркале што е ВОЗ а што ВАГОНИ


Не побркале, ете во текстот пишува вагони, а во насловот возови. Не знам што да се каже... Трагикомично... Многу несериозно си ја сваќаат работата нашиве новинари и уредници.

Bash

новинарот го пишува текстот а уредникот го става или во најмала рака корегира насловот! мора да има цензура па тоа се приватни фирми или што се но од преголемо мешање во секоја запирка а и заради сензационализам неретко се тресат по медиумите секакви зеленчуци! лектори и да имаат истите освен додавање точки и запирки, немаат многу одврзани раце да ја штимаат синтаксата ќе се изгубела поентата на полуписмените автори или интервјуа, неретко и толкувањата мораат да бидат изворни како што ги наумил новинарот за да подоцна доколку тужат некого тоа да не биде весникот туку новинарот! Bash  ајде добро е не е толку страшно по формула на некаква народна аналогија се што вози е воз па било тоа да е само дел од возилото!

машиновозач - возач на машина на возило кое вози по шини кои образуваат правец познат како пруга што е синоним добиен по(извлечен од) пругите на зебрата која скита некаде во африка а некогаш ја имало и кај нас! а на пругите има скретници и кога возилото ќе скрене сите патници се добиваат афричка интуиција! 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 19-Dec-2008 at 00:58
Еве ги тие два обновени вагони а не воза





И целата информација за настанот на А1 ТВ


Edited by Vladimir P - 19-Dec-2008 at 01:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 18-Dec-2008 at 20:50
Сите новинари побркале што е ВОЗ а што ВАГОНИ


Не побркале, ете во текстот пишува вагони, а во насловот возови. Не знам што да се каже... Трагикомично... Многу несериозно си ја сваќаат работата нашиве новинари и уредници.

Bash


Edited by Cloverstack - 18-Dec-2008 at 20:57
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 18-Dec-2008 at 19:14
Originally posted by lslcrew


 ???!!!  Question не работи линкот повеќе без log - пари
Целосно реконструирани два патнички воза од возниот парк на “МЖ – Транспорт“

Министерството за транспорт и врски информира дека со цел подобрување на условите во македонскиот патнички железнички сообраќај, целосно се реконструирани два патнички воза од возниот парк на АД „МЖ – Транспорт“.

Реконструкцијата, како што се вели во соопштенито, опфаќа санација на екстериерот и ентериерот на вагоните и обновување на техничките перформанси на локомотивите.

“Денес, во чест на одбележувањето на 100 години од раѓањето на Кочо Рацин, на релацијата Скопје – Велес сообраќа еден од реконстриураните возови кој од денеска е пуштен во редовен сообраќај“, се вели во соопштението.

Дополнително, во тек е реконструкцијата и на други два воза кои ќе сообраќаат во домашниот железнички транспорт. Реконструкцијата  на возовите ја изведува фабриката за сервисирање на возови „Колска“ -  Велес. Средствата за реконструкцијата се обезбедени од средства на АД „МЖ – Транспорт“. 

Автор на веста: Нетпрес

Сите новинари побркале што е ВОЗ а што ВАГОНИ  Ohno


Edited by Vladimir P - 18-Dec-2008 at 19:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 18-Dec-2008 at 18:18
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 17-Dec-2008 at 11:46
RollinЕпа ај со среќа нека е, долго нека ги служи, милиони тони товар да услужи!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 17-Dec-2008 at 00:32
Денеска, прво палење на маневарката МЖ 642-178 која толко долго чекаше да биде испорачана дома

Грмна дим на сите страни



Преглед на сите делови



И полека се се смири



Останува да се проба во реални услови, па со среќа
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 11-Dec-2008 at 12:46
Работата на Кончар многу ми се допаѓа, но не и онаа на Шинвоз барем не однадвор.
Сепак, се надевам дека ќе ги оддржуваат овие локомотиви во Скопје да не ни се случи по три месеци да не може да ги препознаеме.
Белава убавица ќе ја краси Железничката станица во СкопјеNaughty!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 10-Dec-2008 at 22:57
И една уште поубава новост МЖ 462-001 на пробно возење, за некој ден ете ја и нејзе дома


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 10-Dec-2008 at 22:55
И по голгота од 3 год. и 3 мес. дојде дома дизел маневарката МЖ 642-178    Cheers



Е сега, да ја средат и да стискаме палци при првото палење
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 08-Dec-2008 at 19:15
Одвај чекам да дојде, ќе има фотки од нејзе и уздуш и попреку.
А утре рано сабајле по маневарката да видиме во каква ситуација ја добивме по толку години.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 08-Dec-2008 at 16:31
MasterСупер ги направиле романките! Прекрасна е, се надевам дека и втората локомотива брзо ќе ни дојде дома вака реконструирана. Ќе има слики кога ќе биде во Скопје, нели ВЛадимирPoke?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 06-Dec-2008 at 11:43
Originally posted by BOJAN

WallbashWallbashWallbash Е ова веќе ги поминува границите на нормалноста. За три години од маневарката можеле да направат електромоторен воз, ако сакале.
Владимир, да те прашам, дали нашите локомотиви од Кончар ќе пристигнат пред 2012 година Big%20smile? Ако вака се работи и во Велес патничките вагони и Шпанецот ќе бидат готови наредната деценија.

Не, едната локомотива е готова и после тестирањето, би требало да тргне на 10 овој месец од Кончар дома за МК.





Originally posted by Cloverstack

Stern%20Smile
Стварно шо праела маневарката толку долго таму?!?

Шиновоз е во незавидна положба, просто речено се рапаѓа еден таков гигант, впрочем како некогаш нашата Колска која беше на граница да се затвори.
Така, да добро е што ја добиме локомотивата, после многуте перипетии.

Еве ја лок во Шиновоз пред завршното склапање.


Слика добиена благодарение на Драгослав
Originally posted by Б.Ѓ.Т

otkako ja napraile morala da ima i test period,malce da ja provozatBigBig%20smile

Колку знам неколку пати имале хаварии, така да до возење сигурно не и било Ohno LOL
Иначе Шиновоз е едина фабрика која во овие простори репарираше и парни локомотиви, кој за нас беше доста интересантно, бидејки МК и Ал (Хрватска е во тек) се едини земји во Европа кои немаат некоја парна лок - ИСТОРИСКИ ВОЗ, кој е бум тренд во светот и една туристичка доходовна атракција
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 06-Dec-2008 at 04:18
otkako ja napraile morala da ima i test period,malce da ja provozatBig%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 06-Dec-2008 at 04:09
Stern%20Smile

Стварно шо праела маневарката толку долго таму?!?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 06-Dec-2008 at 02:17
Wallbash WallbashWallbash Е ова веќе ги поминува границите на нормалноста. За три години од маневарката можеле да направат електромоторен воз, ако сакале.
Владимир, да те прашам, дали нашите локомотиви од Кончар ќе пристигнат пред 2012 годинаBig%20smile? Ако вака се работи и во Велес патничките вагони и Шпанецот ќе бидат готови наредната деценија.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 05-Dec-2008 at 22:02
Дизел маневарската локомотива МЖ 642-178 која беше пратена на ремонт во Шиновоз - Зрењанин на 22-08-2005, тек денеска на 05-12-2008 год. напокон се врати назад во Македонија.

Добро е, една дизелка повеќе!  Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 05-Dec-2008 at 11:39
Баш е добра полемикава, ама се работи за два различни ставови. Едниот е државен интервенционизам познат како европски систем, а другиот е либерална економија познат како американски систем. Е сега ај да видиме што се случи со ЕСМ кога се приватизираше, дали има нови инвестиции, дали сте позадоволни од услугите или единствено ново што се случи е ПОСКАПУВАЊЕТО. Истото ќе биде и со железницата. Пак ќе кажам, железницата треба да биде јавно добро, јавен сервис, исто како што е и во Европската унија(а треба да биде и кај нас) јавниот радиодифузен сервис.  Според мене , МРТ и МЖ треба да се третираат со ист аршин-добро менаџерство, со план за санација и обилни средства од државата во инфраструктурата и транспортот, а тоа ќе вроди со плод по извесен период.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.