![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 60> |
Author | |||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Да се навратам на приоритетноста на подземните делови на линијата бр1. Според мене работите стојат вака: 1. Убедливо најголем приоритет треба да има сегментот НБРМ - Соборен Храм 2. Потоа сегментот Скопјанка - НБРМ (пред се поради ситуацијата кај Транспортен центар) 3. Следува сегментот Соборен Храм - Рузвелтова 4. Остатокот од трасата во моментов не е проблем и би требало да се остави на времето да покаже дали и кога би се јавила потреба за спуштање под земја Потенцијален проблем може да биде и Мостот Обединети Нации, каде можеби ќе има потреба од засебно премостување за шинскиот коридор.
![]() Оваа проекција (која се однесува на траса која е заплеткана во хаосот на „Рекорд“ и останатите површински сообраќајници во центарот) многу јасно укажува дека неинвестирање во тунел е максимално глупаво. 140 милионска инвестиција, за да добиеме трамвај колку да се рече?!? А колкава би била инвестицијата доколку се прави тунел под центарот? Веројатно околу 10%-15% поскапа ако ги одбиеме трошоците за површинската траса која тунелот би ја субституирал, бидејќи и површинската траса не е баш ефтина. А и за отстранување на на таа површинска траса ќе има сериозни трошоци (откако ќе сфатиме дека е комплетно фијаско и дека тунел сепак мора да се гради). Во меѓувреме се што сме постигнале ќе биде дополнителен метеж во центарот, за време на градежните работи, како и за време на „функционирањето“ на оваа крпеница. Мислам навистина, колку ли сме глупави што како шеици се расфрламе на најбанални работи, а за најбитните и најисплатливите инвестиции никогаш немаме пари... ![]() Edited by Cloverstack - 19-Nov-2011 at 23:14 |
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
![]() И јас би сакал да ја видам целата траса под земја, но во тој случај би било добро да се проектираат поблаги кривини, односно да се добие метротрам систем - пре-метро. Сепак, мислам дека и подземна траса само низ центарот на градот би била доволна за почеток и би помогнала трамвајот да добие мноштво корисници. Моја проценка е дека би требал да понира или пред Симпо или околу Универзална, а на другата страна помеѓу Тобако 2 и Скопјанка. Периферните делови на трасата би биле доволно брзи и доколку се водат надземно, па постепено да се симнуваат. Антверпен со околината е добар пример за споредба (и тоа таму малку ја претераа, па сега имаат празни тунели).. Би сакал да најдам време и да го изложам ова подетално. А во врска со проектот на Андреј, не знам дали е коректно од оваа нишка да го коментирам, меѓутоа мислам дека трамвајот т.е. првата линија ќе мора да се реши сама за себе, а неговата замисла вклучува и многу други работи. Но, многу негови предлози се реално остварливи! |
|||
![]() |
|||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
||
И јас истото сум го размислувал, целосно се согласувам, само проблем би биле подземните инсталации (немаме подземен катастар, никој не знае што се има долу, ќе има милион прекини на струја, вода, телефон додека се копа). |
|||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Во голема мерка предложено од страна на Андреј во овој негов мега проект, со многу детална разработка
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=794 |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Потполно сум на линија со тебе |
|||
![]() |
|||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
||
Дали некој помислил дека може да се направи цела линија од Ново Лисиче до Ѓорче да биде подземна само со површински коп. Сакам да кажам дека доколку би се правел некој подземен тип на јавен транспорт (некоја форма на метро со помал капацитет, а зошто да не и подземно ЛРТ) целата траса би било возможно да се изведе со површински коп без да се прават ни најмали компромиси во споредба со "идеалната" траса низ која би поминувал занемарувајќи ги трошоците.
Поентата е дека нема потреба да се носи (прави) онаа ТБМ (бушилка за тунел) за која што мислам дека има големи фиксни трошоци и која не би се исплатела на кратки траси. Површински коп би се извел низ тревата покрај Јане Сандански, по пешачката патека на Кузман Ј. - Питу, под коловозот под железничка се до раскрсницата кај Народна Банка од каде би продолжила по кејот, поминувајќи до Холидеј Ин се до плоштадот, каде би свртела кон лево во превец на Максим Горки и под нејзиниот коловоз ќе стигне до почетокот на партизанска каде би се изведувала под коловозот, а на некои места е возможно и по страничното зеленило се до Ѓорче Петров, премостувајќи го Вардар со најобичен мост. Вака мислам дека инвестицијата не би била преголема за финансиските можности на Скопје, секако со помош од централниот буџет. Според моите претпоставки сигурно 2-3 пати поевтино од подземно бушење. |
|||
![]() |
|||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
||
Од лаичка перспектива трамвајот е убав за очи и ќе му даде убав шмек на градот. Но функционалноста е под знак прашање затоа што немаме широки булевари како што имаат во останатите метрополи па самиот трамвај само ќе го отежни сообраќајот (освен ако не се планира кратење на некои линии на ЈСП или изградба на посебни ленти каде би се движел само трамвајот)
|
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
RER е регионална железница. Ниту е метро, ниту пак трамвај. Тоа се „комутерски“ возови кои во секоја конурбација се на два ката. А трамвај на кат би било чисто претерување: дополнително би го успорило трамвајот и веројатно би служело единствено за маскирање на фактот што наместо да се добие нов, побрз јавен превоз, ќе се добие нешто „интересно“ и „единствено на Балканот“, а сигурно ќе се истакне и дека „трамвајот се надоврзува на традицијата на двокатните автобуси“. А дури депоата или евентуалните тунели? Е дури тука почнува бахато исмевање. И пред некој да каже дека двокатниот трамвај штеди простор (неверојатниот аргумент за двокатните автобуси), да го потсетам дека истиот е планиран во одвоена лента. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
милион пати се дискутираше зошто двокатниот превоз во Скопје, ваков каков што е, е катастрофален по многу стандардии тоа треба да ни е јасно, а тоа што во јавноста главна тема на дискусија беа споредни работи како наведнувањето на вториот кат, не треба да го земаме во предвид, битно е да ги гледаме техничките факти од реалноста, се друго е раскажување приказни и чаршиски муабет и по 10000000 пат ќе кажам, смачено ми е од тоа по некое клише за репер да земаме одредени градови од светот и да применуваме решенија само затоа што и тие ги примениле особено јавниот превоз е засебен за секој град и се планира според условите, тоа е основна појдовна точка, навистина мене ништо не ми значи тоа што имало двокатен трамвај во Париз, тоа ни од далеку не го прави оправдано и добро решение за Скопје |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Во Париз голем дел од RER приградските линии кои се надоврзување на метрото се со двокатни метроа. Така да тоа не е никакво чудо да биде двокатен.
Пак ќе кажам кај нас се што дискутираме е така низ некоја чудна призма и кај некои луѓе нагтивен веќе емотивен став кон Скопје 2014 ги всмукал и сега бегаат како ѓавол од крст од двокатен превоз, од кружен тек, од реновирање фасада, а се се тоа супер легитимни проекти кои да не беше Скопје 2014, можеше воопшто и да не бидат забележани дека се случиле во градов. Затао сега вака бахато исмевање читаме по нишкиве. |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
А што му недостига на ова решение ?
http://www.laz.ua/en/prod/5/21/galary/ ![]() ![]() О да, ми текна што му недостига. Му недостигаат горен кат и ретро стил. Но вистинскиот проблем е во производителот. Производителот е украински ЛАЗ, кој покажа и докажа дека не е заинтересиран да тера бизнис со купувачи кои не си ги подмируваат навремено обврските кон продавачот, а нашинциве очигледно не се расположени за да тераат бизнис со такви производители и продавачи. Edited by Dexter26 - 05-Nov-2011 at 23:51 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||
I moja slika ![]() |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Па и за тоа ќе најдат решение, по уште 2 сообраќајни ленти и крај на приказната. А пешаците сами нека си бркаат чаре, а да не правиме муабет па за истоварување на роба, со оглед на тоа дека баш таму има и станбени и деловни објекти, нека се снаоѓаат како знаат и умеат. Добро сега, јас не размислувам вака, но доколку воопшто се доведе во прашање сообраќајот кај Рекорд, повеќе од сигурно е дека ова е една од варијантите кои нашинциве би ги разгледувале. |
|||
![]() |
|||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
||
Не е проблемот во тоа што би се движеле трамваите по истите улици како и автобусите, тоа речиси секаде го има, проблемот е во центарот односно кај рекорд, каде што надземна трамвајска линија би створила хаос.
|
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
![]() Добро, треба некој да стои и зад таа опција, бидејќи си има предности. Јас лично сум за „брз“ трамвај кој е што повеќе одвоен од останатиот сообраќај. Решенијата што ги предлагаш се полесно остварливи, но во принцип го ставват трамвајот во ист коридор со автобусите. Јас пак стојам на тоа дека новиот вид транспорт треба да биде значително побрз од постојните и тоа за почеток: да помине низ Малиот ринг +/- 5 минути и во никој случај да не заглавува на големите булевари поради застој во страничните улици (а тоа не е воопшто регулирано) и/или пак заради преоптеретена лента за вртење во десно. Истото ќе го снајде и твоето решение на „среден рок“ - со тоа што возачите ќе бидат донекаде задоволни, а трамвајот нема да добие нови корисници.. Не би сакал да дебатираме за тоа кое решение е подобро колку да се помине трамвај некако и скопјани да имаат можност да се возат во него.. Исклучиво ме интересира како трамвајот треба да биде изведен за да биде најдобриот превоз во градот! Edited by mladen_s - 04-Nov-2011 at 15:04 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Младен какаво "справување" со околните улиц икои се приклучуваат на Партизанска како собрина. Прилично е тоа регулирано, нема што да се "справуваат", јас упорно стојам на тоа дека треба крајната десна да е за јавен превоз, за трамвај, вклучително и автобуси.
Се што ќе се направи низ центар е само неефикасна импровизација, единствено нешто што може да се протне на среден рок е во пакет со она едно доста предложувано решение тука да се пробие Даме Груев и во пакет со Димитрие Чуповски (Рекорд) да функционираат како еден булевар виртуелен со по 4 ленти по правец, е така на крајната десна ќе има трамвај и автобуси и тоа може да биде единствено ефикасно решение за префлрување голема количина возила од едната страна на центарот, на другата. |
|||
![]() |
|||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||
Мене цената на прв поглед не ми изгледа прескапа, и доколку е реална, може град како Скопје со поддршка од владата да го истурка проектов. После за развој на уште една линија (Север-Југ, Бутел-Водно) која би била значително пократка претпоставувам не би линела ни половина од оваа, со оглед на тоа дека најголемиот дел одат токму на изградба на пругата (48 милиона за 12 километри) и 22 возила. |
|||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |