build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 03-Jun-2014 at 18:53
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
возен парк не се бира за на некој да му е удобен, туку да биде функционален... инаку, практично секое ново, сочувано и климатизирано возило е удобнозборев во контекст на возилата кои беа постирани од разни градови во Европа со приближен број на жителинајголем проблем на возниот парк на Скопје е што беше произволно избран и што не се користи соодветно на условите кои ги пружаат возилата на пример...


Значи старите автобуси тебе ти беа функционални а неудобни.Тогаш зошто купивме нови?
Далеку од тоа дека функционален превоз се прави само со автобуси.Конкретно за Скопје зборам.

И би му препорачал на градоначалникот на општина Охрид да отиде до Несебар да поднаучи малце од своите колеги.
Стварно се изненадив колку е добро организиран Јавниот транспорт во општина со нешто помалце од 30.000 жители.

Edited by jyvation - 03-Jun-2014 at 18:54
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 03-Jun-2014 at 18:33
Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
возен парк не се бира за на некој да му е удобен, туку да биде функционален... инаку, практично секое ново, сочувано и климатизирано возило е удобно
зборев во контекст на возилата кои беа постирани од разни градови во Европа со приближен број на жители

најголем проблем на возниот парк на Скопје е што беше произволно избран и што не се користи соодветно на условите кои ги пружаат возилата на пример...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 03-Jun-2014 at 18:25
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 03-Jun-2014 at 18:02
Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?
се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 03-Jun-2014 at 17:37
Некому можеби му е оффтопик, ама мене ми е многу важно. По возењата на навивачи на клубот Вардар по натпревари, ЈСП - Скопје вечерва ги развозува и симпатизерите на МЗТ - Скопје на утакмица против Работнички. Баш ме интересира дали некој го плаќа ова возење по улиците на Скопје. Заедно со припадници на МВР парадираат по улиците на Скопје со режим на сообраќај што не бил организиран дури ниту за странски претседател.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 03-Jun-2014 at 11:45
Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 02-Jun-2014 at 20:12
не земајте примери и споредби со други градови, затоа што структарата на секој град е различна без разлика на бројот на жители
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 02-Jun-2014 at 17:33
не знам за другите градови, ама во битола што се однесува на возниот парк со кои превозниците ги одржуваат градски линии можам да кажам дека се баш градски автобуси, исти како што возат и приватните превозници во скопје.
за во охрид можам да кажам дека со овие минибуси ке проба галеб да вози, но ако видат дека е исплатливо да возат и има солиден број на патници, познавајки го нивниот директор ке купат соодветни возила за градски превоз
во кавадарци градски превоз возат сам вел и екстра бус.  сам вел вози со mercedes O405NG зглобен градски автобуси и со isuzu градски минибуси, додека екстра бус возат со setra S315NF, Mercedes Vario (каросерија од Ernst Auwaerter), VW минибуси (каросерија Kutsenits)...
во прилеп освен почените проблеми со постојки и слични работи возниот парк им е од градски MAN и NEOPLAN автобуси


Edited by sanos_a - 02-Jun-2014 at 17:38
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 02-Jun-2014 at 15:23
Не велам јас за Атом. Стварно имате многу убави автобуси. Ја имам гледано вашата флота на www.autobusi.net. Ова за градскиот превоз што сте го купиле ми изгледа слично на минибусите од Гориција.
ВанХоли, Дафови, Мерцедеси, Сетри - секоја ви чест!
Другите треба да учат од вас.

Ова повеќе се однесува за градскиот превоз во Куманово, Битола и сега во Охрид. Импровизации кои го навредуваат патникот како муштерија.
За Прилеп не можам да коментирам зашто сеуште не сум се возел.
За Велес исто така.
И Kавадарци има две градски линии, но нивните автобуси ги немам ни видено.

За ЈСП Скопје не вреди ни да се коментира.

Edited by phenomenon - 02-Jun-2014 at 15:25
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 02-Jun-2014 at 14:48
Originally posted by phenomenon


A вие превозниците како да купувате ганц нови комбиња па ќе дадете толку пари. Кажи ми такво комбе старо 10 до 15 години колку чини и дали и толу старо не е барем дестпати подобро од кршевите на Застава-Ивеко.

колку за твоја информација да купуваме нови возила според нашите можности:
- 2008 година купивме 3 автобуси MARBUS B3 090 со 47+2 седишта
- 2014 година купивме минибус (комбе) MERCEDES BENZ SPRINTER 519 CDI BLUETEC со 22+2 седишта
- во мегувреме се набавени 32 половни автобуси
не знам дали ги виде сликите што ги ставив со што моментално воземе во Кочани и што е набавено во мегувреме за градската линија. градскиот минибус што го имаш ставено City Sprinter, да е добро за  градски превоз (мала потрошувачка, капацитет околу 30 патници) ама пак ке кажам дека цената не му е за експлоатација во македонија. и за информација во кочани градскиот билет е 10 денари.


Edited by sanos_a - 02-Jun-2014 at 14:49
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 02-Jun-2014 at 11:57
Значи, може да сообраќаат автобуси во градски сообраќај и на Гренланд, Исланд, Фарски Острови, Гибралтар, Монако, Лихтенштајн, Гернси, Џерси, Бермуда и слични места со мали гратчиња, само кај нас не може.

Само кај нас постои идолатрија спрема раскантани саноси стари преку 30 години и испокршени комбиња- нивни врсници. Ама затоа знаеме да ставиме цена за билет како за такси (овде го исклучувам Скопје зашто градските линии се долги и таксито таму е неконкурентно). И после плачеме зошто не се користи јавниот превоз, зошто патниците идат со такси.

Edited by phenomenon - 02-Jun-2014 at 12:01
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 02-Jun-2014 at 11:51
Градски превоз во Вадуз, Лихтенштајн





開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 02-Jun-2014 at 11:33
Tорсхавн, околу 13.000 жители

http://www.countrybus.co.uk/busslei.htm


https://c1.staticflickr.com/7/6008/5978740226_2a1599b2b9_z.jpg

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 02-Jun-2014 at 11:26
Нуук, околу 17.000 жители

http://www.bus.gl/




開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 02-Jun-2014 at 11:14
Гибралтар 30.000 жители

http://www.gibraltarbuscompany.gi/index.php

Во флотата за градски превоз имаат автобуси, двокатни автобуси и комбиња. Ама комбињата се пуштаат на линии кои поминуваат низ стрмни и тесни сокаци. А во Македонија градскиот превоз ги користи само главните улици.







開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 02-Jun-2014 at 10:53
знаеме како изгледа минибус за градски превоз, ама тој од сликата чини 120-130000 евра па види дали имаш економска исплатливост да купеш 3-4 вакви и да возиш градски превоз.

A вие превозниците како да купувате ганц нови комбиња па ќе дадете толку пари. Кажи ми такво комбе старо 10 до 15 години колку чини и дали и толу старо не е барем дестпати подобро од кршевите на Застава-Ивеко.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 01-Jun-2014 at 20:23
знаеме како изгледа минибус за градски превоз, ама тој од сликата чини 120-130000 евра па види дали имаш економска исплатливост да купеш 3-4 вакви и да возиш градски превоз
еве со какво возило се вози на единствената градска линија во Кочани

а во мегувреме е набавено ова возило



Edited by sanos_a - 01-Jun-2014 at 20:36
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 01-Jun-2014 at 19:50
Eве како треба да изгледа комбе за градски превоз:



開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 01-Jun-2014 at 19:37
За тие што не знаат, има една македонска компанија што изработува ваков тип на возила со и не така лош квалитет. Мило би ми било некое од нив да го видиме по улиците.
Индбус
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 01-Jun-2014 at 14:25
Не знам како е во Штуз, овдешните возачи (исто како и на Хисар, Руле Турс и Транскоп на пример) се униформирани и сносат последици ако ги најдат ‘кежуал‘ облечени (да сме реални, секогаш постојат поединци да рушат углед).



Edited by Тркало - 01-Jun-2014 at 14:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.