build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 06-Aug-2014 at 17:45
Скопски аеродром со посебни мерки за превентива од ебола

На Аеродромот Александар Велики се обезбедени посебни простории за изолација доколку се појави патник со симптоми на вирусот ебола, додека не бидат пренесени на клиника. Посебен карантински простор има и за оние кои имале контакт со заболени од ебола.



Лицето ќе престојува во овие простории се додека не биде преземен со специјално санитетско возило и ќе биде транспортиран на Клиниката за инфективни болести. За останатите патници кои имале контакт со заболен од ебола обезбеден е посебен карантински простор во кој ќе престојуваат 21 ден додека не се утврди дали имаат симптоми на вирусот.

Комисијата за заразни болести При Министерството за здравство вчера одржа координативен состанок со раководството на аеродромот „Александар Велики“ на кој стана збор за активностите кои треба тие да ги преземат и оние кои Комисијата ги презема со цел да бидат поподготвени за евентуална појава на заболен или сомнителен на вирусното заболување, јави МИА.

„Она што во следниот период ќе биде преземено тоа е поголема будност на аеродромот, ќе бидат поделени памфлети за патници со основни препораки за заштита од ебола, за патници кои заминуваат во земји каде има заболени, како и за патници кои се враќаат за да знаат како да постапат доколку имаат влошување на здравјето“, посочи Јованка Костовска.

Ќе преземеме, истакна таа, поголема координација со граничната служба и полицијата од аеродромот со тоа што ќе добиваме податоци за сите патници кои доаѓаат од ризичните земји каде има ебола без оглед дали имаат симптоми, тие ќе бидат распрашувани на аеродром и прегледани за нивната евентуална здравствена состојба и пуштени дома доколку се здрави. Потенцира дека тие ќе бидат контактирани постојано и ќе бидат под надзор во следните 21 ден колку што трае периодот на инкубација на тоа заболување.
„Обезбедени се сите мерки за превенција од ебола, а донесовме и протокол за постапување при јавно-здравствен настан од биолошки ризик, кој е усвоен на Комисијата за заразни болести пред неколку дена и е доставен до аеродромските служби и до сите надлежни институции каде точно е нотирано кој какви мерки презема“, нагласи Костовска.

На Клиниката за инфективни болести, појасни, има две посебни соби со негативен притисок каде може да се згрижат по еден пациент, а останатите осум простории се како соби за изолација каде може околу 20 пациенти да се згрижат.

„Очекуваме сомнителен еден максимум до двајца во оваа ситуација во светски рамки како што е сега. Продолжуваме со секојдневни состаноци на Комисијата, со постојана комуникација со аеродромските власти и со граничната полиција и царината, со цел да бидеме навремено информирани за евентуална појава на заболен патник. Аеродромските власти имаат и свои постапки кои ги почитуваат и знаат точно да постапат како треба да се однесуваат ако во авионот има заболен или сомнителен патник и кого треба да известат“, рече Костовска.

Еболата е заболување за кое за дијагностика е потребно биосигурносна лабораторија тип 4.

„Не сите држави го имаат тоа, ниту пак ние, ниту пак другите држави од регионот. Токму затоа е договорено во такви случаи материјалот да се транспортира во референтни лаборатории

кои можат да испитаат и да ни кажат дали се работи за ебола. Лекувањето е со симптоматска терапија. Клиниката за инфективни болести има воспоставено протоколи за лекување на сомнителен или заболен со ебола и ја имаат целосната потребна терапија“, истакна Костовска.

http://www.mkd.mk/makedonija/skopje/skopski-aerodrom-so-posebni-merki-za-preventiva-od-ebola

Незнам дали некогаш дошло до вакви ситуации порано на аеродромов но фала богу и ние еднаш да заличиме на држава.Но што е со Охридскиот аеродром.Можеби ја нема таа фреквенција како Скопскиот но според мене и таму би требало да се биде претпазлив и да се применат овие мерки.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 24-Jul-2014 at 01:10
За подобра претстава за напишаното... доле има слики каде што е објаснето што е што





Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 21-Jul-2014 at 15:16
АЕРОДРОМ ВО ОХРИД



„Разбрав дека во Сплит се гради аеродром, дека со 50 отсто учествува државата, односно тогашната ЈНА. На тогашниот претседател на Општина Охрид, Јаким Спироски, уште и полковник, му велам: ’Одиме за Сплит!’ Откако видовме што ни требаше, се враќавме преку Белград, па отидовме право во Генералштабот, во военото воздухопловство. Таму ја средивме работата, ама на враќање мораме во Скопје да им кажеме на нашите. Со помош на легендарниот протоколџија со лулето в уста (Круме Перкоски), повторно отидовме во кабинетот на Ксенте Богоев. Човекот не' разбра, ама имаше еден негов заменик од Битола, кој рече: ’Ако можит во Охрид - можит и во Битола!‘ Се формираше комисија, но таа ’најде‘ многу ветришта во Битола, па аеродромот го изградивме во Охрид. Потоа приказната продолжи многу полесно“, се присетува се' уште свеж во мислата, Ангеле.

Ангеле Ќосески ја пренесува поддршката на македонскиот државен врв преку искуството со Лазар Колишевски и Ксенте Богоев. За Колишевски вели дека доаѓал речиси секоја сабота. Ме учеше, вели, дека секое утро треба да ги испроверам колку се чисти клозетите. Од тука тргнувал првиот впечаток. Тито бил два пати во хотелот. Многу славни личности, многу крунисани глави, личности од светскиот џет-сет, минале низ „Палас“, вели Ангеле и ни покажува негови слики со холандската принцеза Маргарет и белгискиот крал Бодуен. Постои една приказна дека аеродромот во Охрид е изграден за потребите на англиската кралица-мајка, која, наводно, за време на посетата на Јосип Броз-Тито на Велика Британија, во 1953 година, изразила желба да ги посети Белград, Дубровник и Охрид. Со оглед на тоа дека Охрид немал аеродром, Тито веднаш наредил да се изгради. Кралицата-мајка никогаш не дојде во Охрид, но затоа тука беше нејзиниот внук, престолонаследникот Чарлс. Принцот од Велс во Охрид беше дојден само на еден ден, кога му беше доделена честа да отвори една британска развојна агенција.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=28B402C17095FD4DAAEB4610851BE2E0
23ka.wordpress.com
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 13-Jul-2014 at 14:39
Денес на Охридскиот аеродром во редот на летање, лет од и за Базел со ознака J79732/9733.Ј7 е ознака за руската Цент‘р Авиа
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 24-Jun-2014 at 23:35
Проширување на Скопскиот аеродром?
Зборуваме за аеродром со капацитет од 6 милиони патници, а кој лани имаше едвај милион. Со ова темпо на раст од околу 20% годишно, што е реално само на краток рок, ќе помине повеќе од деценија додека да има потреба од било какво проширување. Дури и бројка од 5 милиони патници на држава со 2 милини делува нереално без оглед на временскиот рок.
Затоа таа изјава на претставниците на ТАВ ја сметам за жива глуост и обид да поминат поевнитно и полесно.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 24-Jun-2014 at 20:41
ТАВ можат да поразмислат и за реално заживување на Охрид.Ама секако не со линија до Лондон


И еден 737-800 на transavia.com при слетување во Охрид, изворот на сликата


Edited by Тркало - 24-Jun-2014 at 20:55
Back to Top
Roops View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 29-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote Roops Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 14-Jun-2014 at 18:58
Нема да биде лошо да го реалзираат од ТАВ размислувањето за проширување на аеродромот во Скопје,што поскоро толку подобро.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 14-Jun-2014 at 16:58
Последните две се од Аеродромот во Рига, главниот град на Латвија.

Edited by jyvation - 14-Jun-2014 at 17:00
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 14-Jun-2014 at 16:55
Третата можда е и од Скопје, али втората е дефинитивно од некој балтички аеродром, спрема рекламата за Американ експрес. Литванија најверојатно.


Edited by N23 - 14-Jun-2014 at 16:56
23ka.wordpress.com
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 14-Jun-2014 at 16:35
Malku zalutal so slikite na forumot.... Ako misli na skp samo prvata e od tamu drugote se od IST.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 14-Jun-2014 at 16:34
Си има врска до изворот под секоја слика.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 14-Jun-2014 at 16:31
Од каде се сликиве ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 14-Jun-2014 at 14:21
24 hours and back home... by gerdtarand, on Flickr

Fly away with me... by gerdtarand, on Flickr

Fly away with me vol 2... by gerdtarand, on Flickr

Edited by Џоле - 14-Jun-2014 at 14:23
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 27-May-2014 at 16:09
Skopje Airport is selected as "The Best Airport in Europe" !
Determined in line with the passenger satisfaction surveys carried out by Airports Council International (ACI), the global platform of airport operators, and announced last February, Airport Service Quality Awards were presented during a ceremony held in Seoul, the capital city of South Korea, on May 27th. The award of Skopje Alexander the Great Airport, which was selected the 'Best Airport in Europe' in the category of airports welcoming less than 2 million passengers according to 2013 data, was presented to TAV Macedonian General Manager Alper Ersoy.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=669519759770542&set=a.180515815337608.67053.174376239284899&type=1&theater
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 27-May-2014 at 12:59
TAV plans Skopje Airport terminal upgrades

The operator of Skopje Alexander the Great Airport, Turkey’s TAV, plans to upgrade its facilities at Macedonia’s busiest airport four years after opening a brand new multi million euro terminal. The pace of the upgrades will depend on whether the concessionaire will build a cargo terminal in Štip, in Macedonia’s north-east as outlined in an agreement signed with the Macedonian government several years ago. Under the agreement, the cargo airport should be completed by 2020. TAV Holding CEO, Sani Sener, says the company is ready to start construction immediately after they receive the inspection results on air currents and wind directions.

The construction of the cargo airport has been delayed for several years because experts have not completed the meteorology study on wind currents in the Štip and Sveti Nikole region. This study should show what would be the ideal and safest location to build a runway and whether the region is suitable for such an airport. "We hope that Macedonian authorities will soon complete the inspections. If it proves that the selected location is suitable for building a cargo airport, we will build it there. If the results show otherwise, we will invest in something different, like upgrading Skopje Airport’s terminal, because we are certain that this airport needs to be further expanded", Mr. Sener said.

The TAV Holding President said the Turkish company has so far invested 120 million euros in both Skopje and Ohrid airports. Under the concession agreement, the construction of Štip Airport would cost an additional 60 million euros. "The annual income of both Macedonian airports amounts to around 80 million euros. Compared to the other airports in the world we operate, it is a very small amount. However, both airports are very important to us because Macedonia is a growing market with great potential. I really believe in Macedonia’s future and that is why we have decided to invest here. Last year, there was an 18% increase in passenger numbers. We achieved that thanks to strong government support, which is investing a great deal in this sector", Mr. Sener said. He added that TAV wants to extend its concession agreement with the Macedonian government once it expires.

The number of passengers using Skopje and Ohrid airports so far this has been growing significantly. Data shows passenger numbers grew 42% in April. Last year, the two airports in Macedonia served a combined total of over one million passengers, which is expected to further rise this year.

http://exyuaviation.blogspot.com/2014/05/tav-plans-skopje-airport-terminal.html
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 16-May-2014 at 09:06

Шенер: Македонија многу брзо ќе стане членка на ЕУ
Македонија е земја со богато историско и културно наследство, земја која има европска перспектива и иднина. Токму затоа во неа инвестираше и ТАВ Холдинг, кој оперира со скопскиот и охридскиот аеродром, а чиј прв човек Сани Шенер, не го крие воодушевувањето од земјава и нејзините потенцијали.Тој верува дека Македонија наскоро ќе стане членка на ЕУ, поради што го посакува и македонскиот пасош за кој веќе аплицирал.

-Македонија е во центарот на Европа и Балканот, таа е портата кон Европа и убедени сме дека многу наскоро ќе стане членка и на Европската Унија. Тоа е важно за нас и од економски и од општествен аспект. Ние веруваме во иднината на Македонија, што е многу значајно за нас како концесионери на скопскиот аеродром. Тоа ќе значи поголем број на патници, поголем економски раст на државата. Убеден сум дека македонската економија наскоро ќе постигне бум. За тоа индикатор е и бројот на патници кој е во постојан пораст. Економијата на една земја и бројот на патници се секогаш во тесна корелација. Нашата проценка за 2014 е дека ќе постигнеме 1 200 000 патници на македонските аеродорми- смета д-р. Сани Шенер, главен извршен директор на ТАВ Холдинг и претседател на бордот на директори.

sener 2

За него, но и воопшто за ТАВ Холдиног, Македонија е значајна во секој поглед и финансиски и културолошки и историски.

-Во Македонија оперираме со двата аеродроми, „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид. Тоа е многу значајно за нас, зашто Македонија и Турција имаат длабоки историски врски. Точно е дека споредено со другите аеродроми со кои оперираме, „Александар Велики“ е мал аеродром во нашето портфолио, со 18 милиони евра приход. Но, по својата важност е меѓу првите, пред се зашто Македонија е пазар во подем, чие време допрва доаѓа. Ние сакаме да работиме на македонскиот пазар, меѓудругото и зашто вие имате добро едуцирани луѓе што е многу важно за нас. Имено, за да оперираме со двата аеродорми, ние донесовме само 5 експерти од Турција во Македонија. Сите останати 650 вработени се кадри од Македонија. Тоа го покажува нашиот менталитет на компанија која размислува глобално, но дејствува локално. Ние сме свесни за моќта на локалното, ја познаваме културата на Македонија која ни е блиска и културолошки и географски.Таа локална стручност е многу важна за странските инвеститори кога влегуваат во еден развој во подем, како што е случајот со македонскиот. Задоволни од македонската експертиза и во име на македонско-турското пријателство ангажиравме 4 македонски инженери на изградба на аеродромот во Абу Даби –објаснува Шенер.

Тој вели дека неговата компанија е свесна дека инвестицијата во Македонија нема да се врати за помалку од 15 години, но тоа нема да ги спречи да инвестираат, затоа што веруваат во иднината на Македонија, а во тоа несебично им помага и македонската Влада.

-Моментално како компанијата, конкурираме на тендер за оперирање “ЛаГвардија”со вториот аеродром во Њујорк. По тој повод, неодамна го презентиравме нашето портфолио во САД, и токму при таа презентација Американците пројавија особен интерес за нашата работа во Македонија, затоа што тоа е европска земја. Таквиот ефект и тежина кој ни ги носат двата македонски аеродроми е доволен за нас, заедно со 18 отсто раст за минатата година. Ние сме компанија која размислува глобално, за нас е важно во исто време во нашето порфолио да имаме македонски и американски аеродром- нагласува главениот извршен директор на ТАВ Холдинг и претседател на бордот на директори.

Според него, бројот на 1 милион патници кој го постигнаа во Скопје за една година, на Истанбулскиот аеродром се постигнува за 10 дена, но мора да се има предвид дека 1 милион патници, значат отворање на 3000 работни места. Еден вложен долар во авиосообраќај се мултиплицира во 3,25 долари како индиректен приход.

Но за да аеродромот се развие, шири и придонесува за земјава, неопходно е Македонија да има национален авиопревозник.

-Мора да се инвестира во тоа, тоа дополнително ќе влијае на зголемување на бројот на патници. Во моментот таа улога ја играат „Туркиш ерлајнс“ кој што лета 14 пати неделно на релација Скопје –Истанбул и нискотарифната „Виз ер“ која лета директно од Скопје до многу европски градови, но законите наметнуваат посебни правила кои мора да се исполнат за да еден авиопревозник добие статус на национален. Значи ние инвестиравме во македонските аеродроми, 120 000 милиони евра, а некои бизнисмени мора да се одважат и да формираат и финансираат национален авиопревозник – нагласува Шенер.

sener 3

Тој го сака Скопје, но и Охрид.

-Охрид е прекрасно место, но мора да се продолжи поинтензиво да се работи на неговата туристичка промоција. Пред се треба да се инвестира во добри хотели, кои во моментот се најслабата алка за развивање на туризмот во Македонија. Имате најдобра историја во Европа, имате аеродром, се што е потребно се светски ланци на познати хотели да бидат изградени во Охрид- советува првиот човек на ТАВ Холдингот.

ТАВ се надева дека инвестицијата во скопскиот аеродром ќе се врати дури за 15 години, но кога ќе ја видат големата слика, задоволни се. Се надеваат дека концесискиот договор ќе биде продолжен и до 2030.

-Ние веруваме во овој аеродром. Што се однесува до изградбата на карго аеродромот во Штип, тоа е наша обврска за инвестиција со која сме обврзани со договорот. Доколку актуелните метереолошки испитувања ( магла, ветер и сл) покажат дека има услови за градба на таков аеродром, ќе го изградиме. Во спротивно ќе изградиме нешто друго. Ќе го прошириме скопскиот аеродорм или сл. Тоа е наша обврска и не бегаме од тоа- додава Шенер.

ТАВ Аеродроми е компанија проценета на 3 милјарди долари. Тие имаат компанија за изградба на аеродорми, која е втората најголема во светот. Ги имаат изградено аеродормите во Катар, Абу Даби, Оман, Медина, Триполи итн, проекти во вредност од 6 милјарди долари.

Ако се погледне организациската архитектура на ТАВ, тие како компанија градат аеродроми, оперираат со нив, финансираат аеродроми, работат со бесцаринските продавници на аеродрoмите, со информативните услуги, работат најразлични работи, но се e поврзано со аеродроми.

-Оперираме со 14 аеродроми ширум светот. Најголем од нив е Аеродромот „Ататурк“ во Истанбул, а пред еден месец победивме на тендерот за оперирање со аеродромот во Бодрум.Ние сме глобална компанија во која работат луѓе од 27 националности и не е лесно да се менаџира такво нешто. Но ние се обидуваме токму таа различност да биде дополнителна вредност за нашата компанија. Од сите аеродроми со кои оперираме, во моментот 3 најважни аеродроми се аеродромот „Гази Паша” во Јужна Турција, аеродормот во Тунис и Скопскиот аеродром „Александар Велики”. Јас лично сум инволвиран и работам на развојот на овие три аеродроми – нагласува Шенер.

Александрија Стевковска
http://republika.mk/?p=251060
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 15-May-2014 at 22:47
KАРГО-АЕРОДРОМ ВО ШТИП ИЛИ ПРОШИРУВАЊЕ НА СКОПСКИОТ




Идејата за изградба на карго-аеродром во Штип не е напуштена, но дали тој ќе се гради зависи од резултатите од испитувањата што ги вршат македонските служби за метеорологија кои треба да покажат дали локацијата е соодветна за тоа.

Kарго-аеродромот треба да го гради турската компанија ТАВ, која се обврза на тоа потпишувајќи го договорот за концесија на двата аеродрома во Скопје и во Охрид. Според договорот, тој аеродром треба да е готов до 2020 година. Генералниот извршен директор на ТАВ холдинг, Сани Шенер, вели дека се подготвени да почнат со изградбата веднаш штом ќе ги добијат резултатите од испитувањата на струењата на воздухот и правецот на ветровите.

- Се надеваме дека македонските служби наскоро ќе ги завршат испитувањата. Ако тие покажат дека конкретната локација е погодна за карго-аеродром, ќе го изградиме таму. Ако резултатите го покажат спротивното, парите ќе ги вложиме во нешто друго, на пример во проширување на терминалот на скопскиот аеродром, бидејќи сме сигурни дека овој аеродром уште ќе расте - вели Шенер.

Изградбата на карго-аеродромот се одложува неколку години токму поради тоа што експертите не ја завршиле метеоролошката студија за движењата на ветровите во штипскиот и во светиниколскиот регион. Оваа студија треба да покаже кое е идеалното и најбезбедно место за изградба на аеродромската писта и дали во тој регион воопшто може да се изгради таков аеродром.

Додека се чекаат резултатите од испитувањата, компанијата ТАВ целосно ги заврши другите обврски преземени со концесискиот договор. На скопскиот аеродром „Александар Велики“ изгради нова, поголема терминална зграда, паркинг и административна зграда. Истовремено, го реконструира и модернизира охридскиот аеродром „Апостол Павле“.

Првиот човек на компанијата ТАВ холдинг истакнува дека во Македонија досега вложиле околу 120 милиони евра за двата аеродрома. Според концесискиот договор, аеродромот во Штип треба да чини дополнителни 60 милиони евра. Според Шенер, очекуваат досегашната инвестицијата да им се врати по 15 години.

- Годишните приходи од македонските аеродроми се околу 80 милиони евра. Тоа се малку пари споредени со другите аеродроми во светот со кои оперираме. Но, двата аеродрома во вашата земја за нас се многу значајни бидејќи Македонија е пазар во подем и со голем потенцијал. Јас навистина верувам во иднината на Македонија,затоа и одлучивме да инвестираме во неа. Лани имаше пораст на бројот на патниците од 18 отсто. Тоа го постигнавме и благодарение на силната поддршка од Владата, која навистина многу инвестира во овој сектор - вели Шенер.

Тој додава дека се задоволни од бизнисот во земјава и дефинитивно би сакале да го продолжат концесискиот договор со Владата по завршувањето на сегашниот.

Бројките за превезените патници од Скопје и од Охрид се оптимистички и годинава. Статистиката покажува дека бројот на патниците во април е поголем за 42 отсто отколку во истиот месец лани. Минатата година двата аеродрома ја завршија со над 1 милион патници, бројка за која раководството на ТАВ смета дека на крајот од годинава ќе биде уште поголема благодарение на неколкуте нови линии што ги воведоа авиокомпаниите.

Даница Тунтевска-ВуЈовиЌ
http://dnevnik.mk/?ItemID=EBFFCD5E386D6748A445909362E4BA70

Интересно размислување, особено ако се знае дека со новиот автопат до Штип ќе се стига за 30 минути. Од руга страна мислам дека на СКопскиот му треба слтернативен аеродром поради маглата во зимскиот период.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 14-May-2014 at 15:43
Не е моја фотката...

Ц-17?
Што точно би опслужувал во овој момент Ц-17 на скопскиот аеродром? Евентуално ако носи наши војници и опрема од/во Авганистан, друго не ми текнува.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 14-May-2014 at 13:29
И без тоа фотографијата е моќна.
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 14-May-2014 at 12:28
Ова е сликано вчера со летовите од Истанбул, Ајндховен и Виена. Јас баш слетав со авионот на ВИЗЗ. Ако е твоја сликата, си требало да го фатиш авионот на USAF, имаше еден C-17 паркиран на самиот крај кај стариот терминал, после авионите на KonTiki и VardarAir, многу импресивен.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.523 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.