build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 16-Oct-2015 at 20:53
Тракалата, бродовите и вртелешките можи да ги спречат само подржувачите на оваа влада и пастирот, а никако противниците.

само тогаш пастирот ќе свати дека е тоа грешка
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 16-Oct-2015 at 20:44
Точен си освен што не си спомнал или си заборавил да спомнеш за скандалите со автопатските делници за кои веќе се водат меѓународни истраги а има и луѓе во притвор.Во поглед на рекунструкцијата на магистрални патишта според сите европски закони и стандарди ,,експресен,, пат е пат со две ленти за возење во секој правец со иста широчина и двојна неиспрекината линија на средина или физичко разграничување.Според тоа Велес - Кадрифаково и магистралите за кои е најавено дека ќе има реконструкција Штип - Кочани и Куманово - Деве Баир не спаѓаат во групата експресни патишта.Покрај тоа постои и полемики и дебати за форматот односно две брзи ленти за возење и ленти за бавно возење кои се широки 2 метри, односно автобус или камион не би можел да се движи со целата своја широчина во ваква лента што пак доведува до намалување на безбедноста.Кога веќе се реконструира од 7 на 11 метри широчина, зошто не се идеше на 12 метри и да се добијат целосни 2x2 ленти односно класичен експресен пат по европски стандарди во кој безбедноста ќе беше поголема. Некои ќе кажат подобро и ваков формат отколку до сега, се согласувам во голем дел меѓутоа кога веќе нешто се прави требе истото и квалитетно да се направи т.е сработи...Искрено барем според мене постот не е целосн објективен затоа што за ваквата ситуација денес не е виновна само предходната влада,, која пак ги изгради делниците Тетово-Гостивар и Градско-Демир Капија туку и ,,моменталната влада'' за која требаше да поминат добри7-8 години за да се сетат дека инфраструктурата е во катастрофална ситуација...За нас граѓаните најбитно е да добиеме инфраструктура која ќе биде пристојна и многу подобра од сегашната и увид во трошењето на нашите пари...


Edited by Vasilij - 16-Oct-2015 at 20:49
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 16-Oct-2015 at 12:42
Гледано со оваа година и 2 претходни , во 2016 се очекува многу по голем обем на работа , ќе има рекордно градење на нови автопатски делници а исто така и реконструкција и обнова на постоечките ,и тоа ќе се работи буквално низ цела држава ,а со вакво континуирано градење и обнова на постоечки почна некаде 2013 година и ќе пролжи и во наредните, се додека не добиеме комплетно ново лице на македонските патишта, искрено мило ми е што на оваа влада им текна да обрнат поголемо внимание во инфраструктурата и да се вложува многу повеќе од колку што беше во претходните години ,и со другата влада каде што знаеме дека ама баш ништо не направи во овој дел , 1 километар нов асвалт не смениа а не па да изградат комплетно нов автопат,некој можеби ќе ме критикува ама тоа што е така е така и тоа е суровата реалност и мислам дека не треба да бегаме од тоа , а знаеме дека до пред неколку години имаше патишта кој што не беа чепнати уште од време на СФРЈ,и ако поранешната влада кога беше на власт почна да гради во тоа време и да пружи поголемо внимание за изградба и сега оваа влада да си продолжеше со исто темпо сега верувам дека немаше да бидеме вака назад и малце заостанати за разлика од другите држави , а сега таа слика комплетно се менува ,сведоци сме што моментално се гради и што допрва ќе почни така да ... мада тоа требаше да почне уште пред едно 5 години но ете поради некој икс причини не се случи нешто такво , но добро сепак убаво е што се гради и што се работи ,искрено верувајте ми имаме министер за транспорт и врски кој што има визија македонија да добие и да има модерни,опремени патишта какви што заслужува секој граѓанин на ова држава и се надевам дека тоа ќе се оствари ,имам само една забелешка за оваа влада каде што наместо финансии да се вложуваат во патишта владата ги дава на некој си тркала и бродови низ вардар што нема логика , тоа им е многу голема грешка и баш ми е криво што тие пари одат за такви непотребни работи не сакам да изгледам дека мешам политика ама мислам повеќето ќе се сложат со мене и ако некаде грешам исправете ме ...

Edited by WolfLeader - 16-Oct-2015 at 12:43
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 14-Oct-2015 at 23:52
Распишан тендер за изградба на патот Кочани-Делчево во должина од 30км

Распишан е тендер за изградба на патот Кочани-Делчево, во должина од 30 километри. Во изградбата на патот ќе бидат вложени 10 милиони евра, а градежните работи ќе почнат кон крајот на годината, информира министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски при денешната посета на Кочани.

Мисајловски и директорот на Агенцијата за државни патишта Александар Стојановски извршија увид на градежните работи и на асфалтирањето на клучката на влезот во Кочани од Подлошка раскрсница до хотел „Национал“ во градот.

Министерот Мисајловски истакна дека во првата половина на следната година ќе започне изградбата на патните делници од Штип до Радовиш и од Штип до Кочани. - До крајот на годината очекувам да заврши постапката за распишување на тендерот за градба и во првата половина од 2016 година ќе започнеме со градба, рече министерот Мисајловски и додаде оти се гради и делницата Велес-Кадрифаково, автопатот Миладиновци - Штип.

Во тек се и активности за обнова и асфалтирање на делницата од влезот во Кочани во должина од 1.200 метри во вкупна вредност од 8,5 милиони денари. Работите ги изведува „Македонија пат“.

Градоначалникот на Кочани Ратко Димитровски за наредната година најави реконструкција и асфалтирање на патниот правец од Кочани до Пониква.

Одговарајќи на новинарско прашање Стојановски информира дека во кочанско-виничкиот регион целосно се осветлени клучките кај Оризари и за влез во Виница од магистралниот пат Кочани- Делчево.

- Останува да се осветлки клучката кај Кочани кон Зрновци. Договорот е потпишан со изведувачот и очекуваме да се пристапи кон осветлување и на оваа клучка, рече Стојановски

http://grid.mk/read/news/511121705/10594148/raspishan-tender-za-izgradba-na-patot-kochani-delchevo-vo-dolzhina-od-30km
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 13-Oct-2015 at 11:48
Приодот кон Езеро Младост за годинава остана најава



На почетокот од годинава, ЈП за државни патишта најави дека езерото Младост ќе биде поврзано со автопатот Велес - Скопје. И тоа до почетокот на туристичката сезона. Но надежите на туристички работници дека дел од гостите кои минуваат покрај Велес, ќе останат покрај езерото летово пропаднаа. Ниту започна ниту се гради приодниот пат до него. Од ЈП за државни патишта објаснија зошто работите не започнаа иако беа најавени

Од страна на ЈП за државни патишта изработена е техничката документација за трајна измена на режим на сообраќај за приклучок од автопатската делница Велес-Скопје до локалниот пат до езерото Младост. Истата е во постапка на добивање на одобрение - изјавија од ЈП. Според најавите од почетокот на годинава, освен што ќе беше изграден приоден пат, требаше да се асфалтира и приодниот од патниот правец на автопатот Скопје - Велес. Во месец март, беше најавено дека наскоро ќе започнат работите и до почетокот на сезоната да бидат завршени.

На овој начин ќе беше премостен недостатокот на врска од автопатот кон езерото, кое е на дофат на илјадниците туристи, но не е достапно. Туристите не можеа да го посетат, оти немаше приклучок, можеа само да го видат и да продолжат кон граница. Така само ќе минеа покрај него а со тоа и можноста за дополнителен економски ќар и за хотелиерите покрај езерото, но и за државата

Изградба на приоден пат   беше реакција од повеќе субјекти,жителите од Месните заедници Сујаклари, Мамутчево,Новачани, Отовица, како и од Регионалната Про Кредит Академија, Хотелот Романтик, мотелот На Велешко, Бродот Панини, сопствениците на насадите со лозја М-шест и Шапо сопот, кои тоа писмено го бараа од Министерството за транспорт и од ЈП за државни патишта.

Во тек е изработка на техничко решение за трајна измена на режим на сообраќај за приклучок од автопатот Велес - Скопје со локалниот пат до езерото Младост. Во завршна фаза е изработката на проектната документација и подготовката за отпочнување на градежните работи. Очекуваме градежните активности да завршат во првата половина на оваа година - изјавија пред половина година од ЈП за државни патишта.

извор
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 04-Oct-2015 at 13:29
Letovo go vozevme patot od Strumica kon Berovo. Patot PLACE za rekonstrukcija ako nisto drugo barem na nekoj kriticni mesta i udarni dupki. Na moe ogromno iznenaduvanje vecerta koga se vrakavme ne od Berovo kon Strumica vo sportiven pravec pominaa poveke od 10 sleprei so turka registracija. Pojma nema od kade doagaa i kade odat no toa me navede na pomisla deka ovoj pat moze da ima pokraj turisticka i industrisla eksploatacija taka da veruvam vo brzo vreme ke dojde na dneven red da se napravi nesto slicno kako so patot Strumica Valandovo.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 04-Oct-2015 at 13:10
Ќе се реконструира и правецот Кочани-Делчево на магистралниот пат А3

Јавното претпријатие за државни патишта најавува дека ќе започне постапка за реконструкција на магистралниот пат А3 на делницата од Кочани до Делчево, за што претходно треба да се добие стручна оценка за влијанието врз животната средина и да се изготви технички проект.

Според образложението, главна причина поради која треба да се реализираат планираните градежни активности е што постоечката сообраќајна делница во моментот не ги задоволува барањата за брза и безбедна конекција на локалното население, како и на другите учесници во сообраќајот.

Оштетувања од голем обем се забележани на овој дел од патот, вклучувајќи остри мрежести пукнатини, надолжни и попречни пукнатини како и многу дупки.

Реконструкцијата на патот се планира да биде поделена на два подделници, при што првата е од месноста Превалец до браната Калиманци, со должина од 14,5 километри, а втората е од Македонска Каменица до почетокот на рехабилитираниот дел пред Делчево, со должина од 15,5 километри.

Според проектот ќе се напарви целосна реконструкција на коловозот, без завземање на ново земјиште. Притоа, постоечкиот пат ќе се санира во три нивоа: јакнење на коловозната конструкција за задоволување на бараната носивост и изградба на долен и горен слој.

Во Основниот проект ќе бидат проектирани и дополнителни сообраќајни објекти како потпорни ѕидови и заштита од лизгање на земјиштето, ерозија, како и замена на хидроизолацијата за мостовски конструкции. Мостовите на реката Брегалница по должина на трасата исто така ќе бидат опфатени во проектот за рехабилитација.

За изработка на техничката документација за реконструкција на делницата во ЈП за државни патишта планира да се потрошат околу 27 милиони денари, а крајниот рок за нејзино завршување е до август идната година.

Финансирањето на целиот проект пак, се планира да се да се обезбеди со средства од меѓународни финансиски институции, односно со кредит од Светска Банка, според чии барања треба да се подготви и Извештај за процена за влијанието врз животната средина и за социјалните аспекти од реконструкцијата на патот.

http://kanal8.mk/index.php/mk/3387-ke-se-poprava-patot-kon-delcevo
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 01-Oct-2015 at 19:58
Осветлена клучката за Кавадарци на магистралниот пат Градско ,Поставени се 20 кaнделaбри. Прoектoт е финaнсирaн oд Агенцијaтa зa држaвни пaтиштa нa Републикa Мaкедoнијa. Ова беше долгогодишна потреба на регионот, барања за осветлување на овој дел од општината континуирано пристигнуваа до нашата локална самоуправа. Осветлувањето е особено важно во периоди како сегашниот, кога заради гроздоберот, овде покрај огромен број на возила, се движат и многу трактори полни со грозје“ - рече Лазов.

Тој нагласи дека сo oвoј прoект ќе се згoлеми безбеднoстa нa учесниците вo сooбрaќaјoт.

Осветлувањето на клучката за Кавадарци во овој дел на патот Градско-Прилеп кај Росоман, беше дамнешна желба на возачите кои транзитираат во овој дел на Македонија.

За да се подобрат сообраќајот и безбедноста при патувањето во овој дел на државата, каде не ретко се случуваат сообраќајни незгоди, ќе се гради и брзиот пат кон Прилеп. http://www.kavadar4e.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13319%3A2015-09-30-16-18-32&catid=37%3Atikvesijavesti1&Itemid=80

Edited by WolfLeader - 01-Oct-2015 at 19:59
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 01-Oct-2015 at 17:46

Започна реализацијата на проектот за проширување, ревитализација, реконструкција и асфалтирање на патот од Битола па се до Хотел Молика на Пелистер. Во моментов се работи на првата фаза која го опфаќа делот од Детското одморалиште па се до Хотел Молика, чиј изведувач е ЈП „Македонија пат“.

„Заедничката соработка меѓу локалната самоуправа, институциите и Владата на Република Македонија, се разбира пред се Јавното претпријатие за државни патишта, Македонија пат и Националниот парк „Пелистер“ придонесоа да направиме еден исклучителен зафат, а тоа е проширување, реватализација, реконструкција и асфалтирање на патот кој што води од Битола до Молика.“ истакна градоначалникот д-р Владимир Талески.

Веќе е извршена реконструкција, ревитализација и асфалтирање на дел од патот, а моментално се работи и на останатиот дел од патот со вкупна должина од 6 километри. Проектот го финансира Јавното претпријатие за државни патишта, а вредноста на истиот е околу 6 милиони денари.
http://lider.mk/2015/10/01/se-adfaltira-patot-od-bitola-do-hotel-molika-na-pelister/
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 24-Sep-2015 at 21:52
Се додека се работи со претпоставки и се додека не се прави за секое земјиште соодветно нема да имаме квалитет. Се додека не се направат стручни кадри само за таа работа и ништо друго исто така ќе биде. Ние имаме стручњаци за патишта но или никој не ги слуша или се во странство.  Се додека цената игра поголема улога за изборот отколку квалитетот и гаранцијата ние ќе си имаме проблем со се. Не дека на пример Германската патна мрежа е многу подобра од нашата ама подобро се одржува. Тука во Германија исто има испукани патишта ,дупки, итн ,но тоа се санира и се одржува подобро од кај нас, пукнатините ги полнат ,за разлика кај нас сега почнаа и тоа само како тест.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 24-Sep-2015 at 21:44
Originally posted by daci92

Тука се работи за неквалитетно изработена подлога во однос на стабилноста на земјиштето ,неквалитетен асфалт и фуш изработка воопшто, плус кај нас играат улога многу високите температури. 



Ајде белки во иднина ќе се смени тоа и ќе се подобрува изработката на проектите , ... иначе да за температурите и тоа влијае на се то ова ..
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 24-Sep-2015 at 20:47
Тука се работи за неквалитетно изработена подлога во однос на стабилноста на земјиштето ,неквалитетен асфалт и фуш изработка воопшто, плус кај нас играат улога многу високите температури. 
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 24-Sep-2015 at 15:05
Originally posted by daci92

волф јас не би бил сигурен во последното тврдење, бар во мојата работа можам да кажам дека кај нас материјалите се поквалитетни и подобри за работа отколку кај што фирмата потекнува (за Германија се работи), ама не станува збор за материјали за патишта. Инаку Германија колку патишта реновира и гради во моментов тоа е неверојатно.


р
Добро можеби и јас сум грешка , но не сваќај сериозно , тоа го дадов како моја претпоставка , ама штом си ти повеќе запознает сигурно е точно , и мило ми е што и ние имаме нешто добро македонско а квалитетно , па еве според тебе зошто патиштата да речеме во хрватска еве од пред колку време се изградени а не попуштаат , по издржливи се а знаеме преку лето низ хрватска како туристичка земја има голема фрекфенција да не речеме на пола европа која што летува на јадранско , а кај нас за неколку години и попуштаат , што мислиш според тебе причина ?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 23-Sep-2015 at 21:20
волф јас не би бил сигурен во последното тврдење, бар во мојата работа можам да кажам дека кај нас материјалите се поквалитетни и подобри за работа отколку кај што фирмата потекнува (за Германија се работи), ама не станува збор за материјали за патишта. Инаку Германија колку патишта реновира и гради во моментов тоа е неверојатно.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 23-Sep-2015 at 18:53
Потполно е точно дека квалитетот е никаков , стварно незнам зошто не се обраќа повеќе внимание во тој дел , тоа е кај нас како некоја лоша навика , ваљда премногу се намалуваат средствата за квалитетен материјал и се гледа да се помине со што е можно по евтино а тоа нормално носи и по не квалитетен материјал кој што брзо ќе се расипе и нема трајност , а кога се става по скапо и по убаво тоа ќе биде со години по издржливо и нема да мора ни дупки да се крпат бидејќи нема да се појават и да се појават сигурно ќе бидат во мал процент кој што нема да претствавуваат поголеми проблеми , како и да е мора тие лоши навики да се искоренат како така , дали нашите материјали тука што се произведуваат се можеби по евтини од странските ама се не по убави , јас мислам дека таа е од едната главна причина , а странските материјали се сигурно по квалитетни ама се по скапи барем моја претпоставка е тоа ...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 23-Sep-2015 at 00:11
Originally posted by kultuzin

Primarniot Problem kaj nas ne e toa sto pocna kasno da se misli na infrastrukturata. Ete toj Problem se poprava i se intenziviraat investiciite vo toj del, najgolem Problem e toa sto ona sto se gradi ne e kako sto treba. Eden proekt vo Makedonija nema napraven kako sto treba. Osobeno NE vo delot na infrsatrukturata. Nedozvolivo e kriminalno losiot kvalitet kompletno na site novi delnici (sekoja cest ako ima isklucoci koi ne mi se poznati). Novi patista za godina dena celi so branovim, signalizacijata izbledeena, od stranite zarasnato, zanoveliranje na sahti i takvi raboti da ne pravime muabet. Nedozvolivo e na tenderite EDINSTVEN Kriterium da bide cenata na cinenje, se pritiskaat cenite nadole a za vozvrat dobivame samo nov pat na hartija koj vo praksa za nekoj mesec nema ni N od novo. Hrvatska poveketo avtopati se 10 Tina godini i nemat MAKA uste se kako novi. Toa sto go gradat e so mnogu viskoi standardi koi gi poznavame od visokorazvienite evropski zemji pa i poveke od toa. Spored meine podobro pomalku da se gradi no koga ke se napravo nesto da lici na nesto. Duri i vo Albanija avtopatistata i novite delnici se pokvalitetni i posreden od nasite.
Taka e. Kvalitetot e sveden na minimum. Za najdobar primer za kvalitetno gradenje na pat sekogas go posocuvam patniot pravec Strumica-Novo Selo(granica). Ovaa delnica e gradena vo vtorata polovina na seesetite godini (ocevidci i denes svedocat za kvalitetnata izgradba, pred se na podlogata) i osven nekoja krpenica nisto drugo ne e sanirano. Blagodarenie na dobriot kvalitet ovoj pat se' uste se drzi i se naoga vo relativno dobra sostojba (ako se zeme predvid deka se blizi kon 50 godina). Pritoa mora da se spomene deka pred 20 godini vo vreme na skoro dvegodisnata grcka blokada, cel tovaren transport padna na plekite tokmu na ovoj pat. Za zal nikoj ni oddaleku ne spomnuva rekonstrukcija na ovaa delnica, koja kako sto veke rekov se blizi kon 50. rodenden.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 22-Sep-2015 at 23:36
Primarniot Problem kaj nas ne e toa sto pocna kasno da se misli na infrastrukturata. Ete toj Problem se poprava i se intenziviraat investiciite vo toj del, najgolem Problem e toa sto ona sto se gradi ne e kako sto treba. Eden proekt vo Makedonija nema napraven kako sto treba. Osobeno NE vo delot na infrsatrukturata. Nedozvolivo e kriminalno losiot kvalitet kompletno na site novi delnici (sekoja cest ako ima isklucoci koi ne mi se poznati). Novi patista za godina dena celi so branovim, signalizacijata izbledeena, od stranite zarasnato, zanoveliranje na sahti i takvi raboti da ne pravime muabet. Nedozvolivo e na tenderite EDINSTVEN Kriterium da bide cenata na cinenje, se pritiskaat cenite nadole a za vozvrat dobivame samo nov pat na hartija koj vo praksa za nekoj mesec nema ni N od novo. Hrvatska poveketo avtopati se 10 Tina godini i nemat MAKA uste se kako novi. Toa sto go gradat e so mnogu viskoi standardi koi gi poznavame od visokorazvienite evropski zemji pa i poveke od toa. Spored meine podobro pomalku da se gradi no koga ke se napravo nesto da lici na nesto. Duri i vo Albanija avtopatistata i novite delnici se pokvalitetni i posreden od nasite.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 22-Sep-2015 at 14:45
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by jyvation

Значи може да се направи добар план за средување на автопатите но очигледно нешто не функционира во оваа држава.Ете погоре ти го дадоа примерот со Табановце-Куманово..Имаш знаци ограничување 130км/ч за по десеттина километри постар знак 120км/ч итн итн.. и да не ги редиме другите примери.Како може сигнализацијата која е битна работа во инфраструктурата да се занемарува.Можеби се ситници но се битен дел од целокупната слика.
Немора да отидеш до Германија или Шпанија да ја согледаш реалната слика.Ете ја посочија Хрватска како добар пример како треба да изледаат автопатите,експресните патишта во една нормална држава.

Еве еден понов клип во продолжение од Хрватска



Се може да се направи ако се сака не само кај нас , секаде во светот ,нели ? но како што кажав малце прекасно почна да се мисли за инфраструктурата , но сепак како и да е добро е што почна да се реконструира и да се работи секаде низ државата , сведоци сме сите и гледаме што се случува сега и јас се надевам дека ќе продолжи со вакво темпо забрзано секаде да се работи и се што недостастува да се надополни , да не ги урочиме нека си тера се по планираното ))
Иначе хрватска моментално ги има нај модерните и нај убавите патишта од поранешна југославија , тука некаде со неа е и словенија , имав можност летото возев до далмација , верувај не ти требаат светла за навечер , само давај гас и уживаш , од мерак возење
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 22-Sep-2015 at 14:35
Originally posted by jyvation

Значи може да се направи добар план за средување на автопатите но очигледно нешто не функционира во оваа држава.Ете погоре ти го дадоа примерот со Табановце-Куманово..Имаш знаци ограничување 130км/ч за по десеттина километри постар знак 120км/ч итн итн.. и да не ги редиме другите примери.Како може сигнализацијата која е битна работа во инфраструктурата да се занемарува.Можеби се ситници но се битен дел од целокупната слика.
Немора да отидеш до Германија или Шпанија да ја согледаш реалната слика.Ете ја посочија Хрватска како добар пример како треба да изледаат автопатите,експресните патишта во една нормална држава.

Еве еден понов клип во продолжение од Хрватска



Се може да се направи ако се сака не само кај нас , секаде во светот ,нели ? но како што кажав малце прекасно почна да се мисли за инфраструктурата , но сепак како и да е добро е што почна да се реконструира и да се работи секаде низ државата , сведоци сме сите и гледаме што се случува сега и јас се надевам дека ќе продолжи со вакво темпо забрзано секаде да се работи и се што недостастува да се надополни , да не ги урочиме нека си тера се по планираното ))
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 22-Sep-2015 at 00:48
Значи може да се направи добар план за средување на автопатите но очигледно нешто не функционира во оваа држава.Ете погоре ти го дадоа примерот со Табановце-Куманово..Имаш знаци ограничување 130км/ч за по десеттина километри постар знак 120км/ч итн итн.. и да не ги редиме другите примери.Како може сигнализацијата која е битна работа во инфраструктурата да се занемарува.Можеби се ситници но се битен дел од целокупната слика.
Немора да отидеш до Германија или Шпанија да ја согледаш реалната слика.Ете ја посочија Хрватска како добар пример како треба да изледаат автопатите,експресните патишта во една нормална држава.

Еве еден понов клип во продолжение од Хрватска

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.884 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.