![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 35> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Се тргнува од Скопје во 8:00 се пристигнува во 10:07 Од Кичево за назад кон Скопје има два воза Едниот тргнува во 12:15 пристига во Скопје 14:22 А вториот во 18:54 пристига во Скопје во 20:59 Цената на повратен билет е отприлике 200 ден. Идејата за една форумска тура и дружење е прекрасна а и Кичево има места за разгледување @ beTon Неверувам за таква опаснос, бидејќи тиа биле многу кратки 2-6 м само каде морало бидеќи самата пруга виугала по козји патеки, а причината е брзо поставување кон линијата на Македонски фронт во 1916 год (кој подоцна бил променет во Солунски фронт) а после II светска војна таја траса интензивно се користела така да е тотално исчистена. Но набрзо се надевам ќе отворам и нишка во историја за целата таја трасо со карти и слики |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
велиш стотина, постои некоја карта каде се одбележани, или треба допрва да се копа по окупаторски архиви ![]() само малку опасно е таква мапа да се пушти во јавност без притоа да се испита теренот од заостаната муниција по тие траси, дали од депоа криени долж пругите или пак од самите минирања заборавени експлозиви, како што беше случајот со динамитот во камен мост... |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Фантастична репортажа Владимир. Дали можеш да ни кажеш колку време трае возењето до Кичево, и колку чини картата? Можеби можеме да се организираме од формумот и да одиме на екскурзија до Кичево и назад.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Не, 5-те тунели се на новата пруга, а од старата ги имало 100-тици (мали) денеска секој може да види еден од тунелиоте на патот Велес - Прилеп во кањонот од десната страна поред самиот пат |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
ова се 5 тунели кои се користеле и за старата пруга така? знам само за тунелот кај Падавиште, повторно од репортажа, не сум се возел ни јас по оваа траса, но сигурно ќе ја сефтосам доколку одам кон Манастирот Пресвета Богородица (Пречиста - Кичевска) , до Кичево со воз, сетне со точак или такси...
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека ги има 5 тунели на оваја траса со вкупна должина од 2,080 метри
Е тоа е приказна која е мојата преокупација, па се надевам ке следи една друга репортажа прагајќи ја старата траса пешки во делот од после Гостивар. И накратко за твоето прашање; Буквално сите ја рушеле и граделе, сета среќе за таа пруга е што е со ширина од 600 мм и лесно се поставувала и вадела, бидејќи и намената и била за брзо со железница да се движат трупите (иначе тоа е германската воeна железница Feldbahn) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Благодарам,
Има разлика кога возиш кола и си усредсреден само на патот, додека ова веќе е некој сосема друг поглед на нештата околу тебе. Иначе целиот пат го снимав и со камера, но за тоа ќе треба време да оживее ![]() Но да причекаме и да го чуеме неговото гледање и од другиот наш форумаш кога ќе се врати ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
фали уште по некој тунел во репортажата, претпоставувам порано ги имало!?! ајде ако ништо друго допрва ќе ги има во продолжение. Владимир да не имаш податок или некакво инфо колку пати старата пруга е минирана и рушена, кога од кого
![]() интересно, пошта сигурно носеле со возот удоле, туку колку тоа било безбедно, колку само писма не стигнале на своите одредишта, со оглед дека возот постојано бил напаѓан од разбојници. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Да постоеле и постојат, но за рударски и фабрички потреби, кратки и лесни маневри. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Малиот воз спомнат од погорните постови кој јурел по овие краишта со брзини од 10-15 км/час.
Гледајќи ја сликата на оџакот јасно е зашто нашиот народ го нарекол Чајниче ![]() Прво се нафрливме на вагоните да ги откриеме фабричките плочки кои беа покриени со дебел слој на битумен ![]() А потоа на главното, локомотивата и нејзиниот фабрички број, за кој во возољубителските кругови многу се дискутира које е всушност оваја локомотива. По макотрпно и внимателно гребење, стругање и чистење дојдовме до плочката со нејзините податоци ![]() Но бевме прекинати од радоста за кратко, се појви полиционер со забелешка што правиме внатре во локомотивата. Откако покажавме сите службени и приватни документи и овластувања, учтиво се извини и ни пожела убав пат за назат предупедуваќи не дека имаме само уште неколку минути за да го фатиме возот за повраток назат. ![]() Утрчавме на перонот каде машиновозачот веќе влагаше во локомотивата која бревташе постигнувајќи ја својата работна температура за тргнување ![]() Звукот на сирената го означи нашето враќање, задоволни со завршена работа и наполнети батерии до следното возоњубителско патешествие. ![]() П.С. Нашиот загонетен форумаш мораше да чека уште долго за да пристигне автобусот кој каснеше за да може да го продолжи понатаму патувањето, а помислата му беше дека возовите каснат но не и автобусите |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Тука не чека едно пропаднато ладно здание кое и самите патници го избегнуваат
![]() Добо е возот е тука не чека и имаме уште малку време да завршиме уште една работа од мојата надрага преокупација ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Патниците се слегуваат од возот и итааа кон градот и пазарот зашто денеска е пазарен ден во Кичево
![]() Имаме на располагање помалку од два часа за повраток на возот назад во Скопје, паѓа договор со Марјан прво да ја измериме станицата Кичево за еден наш сонародник кој живее во Шведска кој сака станицата правејќи модел заедно со возниот парк кој веќе го има да ја презентира на собир во Стокхолм. ![]() Почнуваме со мерење на станицата која оставена на забот на времето делува жалосно ![]() Земајќи ги основните мерки од надвор на некогаш модерната станица тргнуваме внатре ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Одеднаш шок за очите погледот нагло се стеснува и пред нас е уште еден импозантниот потфат,
тунелот испод планината Буковик со дожина од 7050 м ![]() Во полумракот само се слуша татнењето на дизел локомотивата која морам да признаам дека стално ми побудува чуство на машина со огромна скоро нескротлива снага. Но еве го крајот на тунелот ![]() И полека нашиот воз спуштајќи се не носи во кичевската долина. ![]() Пред нас се назира градот Кичево пратени паралелно со патот. ![]() Влагаме во железничката станицата Кичево а со тоа за жал и крајната станица на оваја пругата ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Пред нас е масивот Буковик кој треба да се совлада и по течението на Лакавица и Падалишка река
почнуваме да се качуваме преку повеке мостови со големи височини, сечејќи го патот повеќе патои со пругата. ![]() Одеднаш се отвара една долина со поглед од кој застанува здивот, сваќаме дека сме на најголемиот објект. мостот кај Србиново ![]() Погледот неможе да упие се што во трен се менува, оденаш ја здогледувам старата траса и мостот од некогашниот мал воз наречен Чајник или Пампур кој уште во далечната 1916 почнал да се гради од Горче Петров до Охрид и во повеќе наврати се преплетува со денешната траса. ![]() Целата котлина е испресечена со патови, патеки и козји делови за излез од неа кој сигурно не е лесен ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Изгледа си се збунил и си ги помешал големите дизелки со маневарките. Маневарка е мала локомотива за редење на композициите, бидејќи ако ги местат со вакви големи ќе потрошат 10x повеќе нафта. Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Во потполно се слагам, делот е да трчаш од енен прозор на друг незнаејќи што попрво да впиеш.
Не е маневарка, туку најснажната дизел локомотива - 661 наречена Кенеди, ина;е маневарка не би стигнала ни до пола пат а да не пукне буквално на тие успони. Иначе за жал тој дел од пругата не ни е електрифициран. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
Многу интересно Владимир, се надевам вториот дел ќе биде качен брзо.
Едно прашање: Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана? |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Прекрасни пејсажи за добар сон!
Владимир, знаеш каде да прекинеш со фотките, впрочем, оттука почнува фантазијата. Прекрасна репортажа во првиов дел, а со голем мерак го очекувам делот на најубавата пруга во Македонија, Гостивар-Кичево ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Но да продолжиме понатаму со некои поубави погледи
![]() Е еве не веќе во Тетовската станица која ако може да се каже е во најдобра кондиција о сите станици на овој правец, но со по некое паднато слово од називот на станицата и по кое скршено стакло. ![]() Возот тутни низ равниот Полог а веќе патниците и ходникот потполно го завземаат ![]() И близнакот на Тетовската станица - Гостивар која е различна само со мермерот со која е обложена па делува посочувана ![]() Нагло доаѓа до драстична промена на пределот и природата, навлегуваме искачувајќи се по кањон каде на сите страни е расцветан багрем и секој миг се менуват прекрасни пејсажи ![]() Продолжува, |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |