build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 17-May-2009 at 22:42
Originally posted by UrbanFreak

Фантастична репортажа Владимир. Дали можеш да ни кажеш колку време трае возењето до Кичево, и колку чини картата? Можеби можеме да се организираме од формумот и да одиме на екскурзија до Кичево и назад.

Се тргнува од Скопје во 8:00 се пристигнува во 10:07
Од Кичево за назад кон Скопје има два воза
Едниот тргнува во 12:15 пристига во Скопје 14:22
А вториот во 18:54 пристига во Скопје во 20:59

Цената на повратен билет е отприлике 200 ден.

Идејата за една форумска тура и дружење е прекрасна а и Кичево има места за разгледување

@ beTon
Неверувам за таква опаснос, бидејќи тиа биле многу кратки 2-6 м само каде морало бидеќи самата пруга виугала по козји патеки, а причината е брзо поставување кон линијата на Македонски фронт во 1916 год (кој подоцна бил променет во Солунски фронт) а после II светска војна таја траса интензивно се користела така да е тотално исчистена.

Но набрзо се надевам ќе отворам и нишка во историја за целата таја трасо со карти и слики
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 17-May-2009 at 21:42
Originally posted by Vladimir P

Не, 5-те тунели се на новата пруга, а од старата ги имало 100-тици (мали) денеска секој може да види еден од тунелиоте на патот Велес - Прилеп во кањонот од десната страна поред самиот пат


велиш стотина, постои некоја карта каде се одбележани, или треба допрва да се копа по окупаторски архиви Smile добро би било утре истите да се одбележат на некоја гпс траса за теснолинијките во МКД, јасно со се станици и мостови.
само малку опасно е таква мапа да се пушти во јавност без притоа да се испита теренот од заостаната муниција по тие траси, дали од депоа криени долж пругите или пак од самите минирања заборавени експлозиви, како што беше случајот со динамитот во камен мост...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 17-May-2009 at 21:37
Фантастична репортажа Владимир. Дали можеш да ни кажеш колку време трае возењето до Кичево, и колку чини картата? Можеби можеме да се организираме од формумот и да одиме на екскурзија до Кичево и назад.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 17-May-2009 at 18:48
Originally posted by beTon

ова се 5 тунели кои се користеле и за старата пруга така? знам само за тунелот кај Падавиште, повторно од репортажа, не сум се возел ни јас по оваа траса, но сигурно ќе ја сефтосам доколку одам кон Манастирот Пресвета Богородица (Пречиста - Кичевска) , до Кичево со воз, сетне со точак или такси...

Не, 5-те тунели се на новата пруга, а од старата ги имало 100-тици (мали) денеска секој може да види еден од тунелиоте на патот Велес - Прилеп во кањонот од десната страна поред самиот пат
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 17-May-2009 at 18:22
ова се 5 тунели кои се користеле и за старата пруга така? знам само за тунелот кај Падавиште, повторно од репортажа, не сум се возел ни јас по оваа траса, но сигурно ќе ја сефтосам доколку одам кон Манастирот Пресвета Богородица (Пречиста - Кичевска) , до Кичево со воз, сетне со точак или такси...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 17-May-2009 at 17:46
Originally posted by beTon

фали уште по некој тунел во репортажата, претпоставувам порано ги имало!?! ајде ако ништо друго допрва ќе ги има во продолжение. 

Мислам дека ги има 5 тунели на оваја траса со вкупна должина од 2,080 метри

Originally posted by beTon

Владимир да не имаш податок или некакво инфо колку пати старата пруга е минирана и рушена, кога од кого Smile со каква цел, знам дека сите зеле мерка од окупаторите па до ослободителите, но незнам кој што точно и зошто поточно ја реметел теснолинејката!
интересно, пошта сигурно носеле со возот удоле, туку колку тоа било безбедно, колку само писма не стигнале на своите одредишта, со оглед дека возот постојано бил напаѓан од разбојници.

Е тоа е приказна која е мојата преокупација, па се надевам ке следи една друга репортажа прагајќи ја старата траса пешки во делот од после Гостивар.

И накратко за твоето прашање; Буквално сите ја рушеле и граделе, сета среќе за таа пруга е што е со ширина од 600 мм и лесно се поставувала и вадела, бидејќи и намената и била за брзо со железница да се движат трупите (иначе тоа е германската воeна железница Feldbahn)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 17-May-2009 at 17:29
Благодарам,

Има разлика кога возиш кола и си усредсреден само на патот, додека ова веќе е некој сосема друг поглед на нештата околу тебе.

Иначе целиот пат го снимав и со камера, но за тоа ќе треба време да оживее Nuts

Но да причекаме и да го чуеме неговото гледање и од другиот наш форумаш кога ќе се врати Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 17-May-2009 at 17:25
фали уште по некој тунел во репортажата, претпоставувам порано ги имало!?! ајде ако ништо друго допрва ќе ги има во продолжение.  Владимир да не имаш податок или некакво инфо колку пати старата пруга е минирана и рушена, кога од кого Smile со каква цел, знам дека сите зеле мерка од окупаторите па до ослободителите, но незнам кој што точно и зошто поточно ја реметел теснолинејката!
интересно, пошта сигурно носеле со возот удоле, туку колку тоа било безбедно, колку само писма не стигнале на своите одредишта, со оглед дека возот постојано бил напаѓан од разбојници.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 17-May-2009 at 15:41
Applause Владимир многу убава репортажа, за мене ова е прво "возење" по оваа траса и добра провокација да купам карта и сам да ја пробам во живо.

Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 17-May-2009 at 14:09
Originally posted by гитардемон

... Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?

Да постоеле и постојат, но за рударски и фабрички потреби, кратки и лесни маневри.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 17-May-2009 at 14:05
Малиот воз спомнат од погорните постови кој јурел по овие краишта со брзини од 10-15 км/час.
Гледајќи ја сликата на оџакот јасно е зашто нашиот народ го нарекол Чајниче



Прво се нафрливме на вагоните да ги откриеме фабричките плочки кои беа покриени со дебел слој на битумен



А потоа на главното, локомотивата и нејзиниот фабрички број,
за кој во возољубителските кругови многу се дискутира које е всушност оваја локомотива.
По макотрпно и внимателно гребење, стругање и чистење дојдовме до плочката со нејзините податоци



Но бевме прекинати од радоста за кратко, се појви полиционер со забелешка што правиме внатре во локомотивата.
Откако покажавме сите службени и приватни документи и овластувања,
учтиво се извини и ни пожела убав пат за назат предупедуваќи не дека имаме само уште неколку минути за да го фатиме возот за повраток назат.



Утрчавме на перонот каде машиновозачот веќе влагаше во локомотивата која бревташе постигнувајќи ја својата работна температура за тргнување



Звукот на сирената го означи нашето враќање, задоволни со завршена работа и наполнети батерии до следното возоњубителско патешествие.



П.С. Нашиот загонетен форумаш мораше да чека уште долго за да пристигне автобусот кој каснеше за да може да го продолжи понатаму патувањето,
а помислата му беше дека возовите каснат но не и автобусите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 17-May-2009 at 13:58
Тука не чека едно пропаднато ладно здание кое и самите патници го избегнуваат



Добо е возот е тука не чека и имаме уште малку време да завршиме уште една работа од мојата надрага преокупација

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 17-May-2009 at 13:56
Патниците се слегуваат од возот и итааа кон градот и пазарот зашто денеска е пазарен ден во Кичево



Имаме на располагање помалку од два часа за повраток на возот назад во Скопје,
паѓа договор со Марјан прво да ја измериме станицата Кичево за еден наш сонародник кој живее во Шведска
кој сака станицата правејќи модел заедно со возниот парк кој веќе го има да ја презентира на собир во Стокхолм.



Почнуваме со мерење на станицата која оставена на забот на времето делува жалосно



Земајќи ги основните мерки од надвор на некогаш модерната станица тргнуваме внатре

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 17-May-2009 at 13:54
Одеднаш шок за очите погледот нагло се стеснува и пред нас е уште еден импозантниот потфат,
тунелот испод планината Буковик со дожина од 7050 м



Во полумракот само се слуша татнењето на дизел локомотивата која морам да признаам дека стално ми побудува чуство
на машина со огромна скоро нескротлива снага. Но еве го крајот на тунелот



И полека нашиот воз спуштајќи се не носи во кичевската долина.



Пред нас се назира градот Кичево пратени паралелно со патот.



Влагаме во железничката станицата Кичево а со тоа за жал и крајната станица на оваја пругата

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 17-May-2009 at 13:51
Пред нас е масивот Буковик кој треба да се совлада и по течението на Лакавица и Падалишка река
почнуваме да се качуваме преку повеке мостови со големи височини, сечејќи го патот повеќе патои со пругата.



Одеднаш се отвара една долина со поглед од кој застанува здивот, сваќаме дека сме на најголемиот објект. мостот кај Србиново



Погледот неможе да упие се што во трен се менува, оденаш ја здогледувам старата траса и мостот од некогашниот мал воз
наречен Чајник или Пампур кој уште во далечната 1916 почнал да се гради од Горче Петров до Охрид и во повеќе наврати се преплетува со денешната траса.



Целата котлина е испресечена со патови, патеки и козји делови за излез од неа кој сигурно не е лесен

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 17-May-2009 at 13:41
Originally posted by La Linea

Многу интересно Владимир, се надевам вториот дел ќе биде качен брзо.

Едно прашање: Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?


Изгледа си се збунил и си ги помешал големите дизелки со маневарките. Маневарка е мала локомотива за редење на композициите, бидејќи ако ги местат со вакви големи ќе потрошат 10x повеќе нафта.

Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 17-May-2009 at 10:13
Originally posted by BOJAN

...најубавата пруга во Македонија, Гостивар-КичевоBanana.

Во потполно се слагам, делот е да трчаш од енен прозор на друг незнаејќи што попрво да впиеш.

Originally posted by La Linea

... Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?

Не е маневарка, туку најснажната дизел локомотива - 661 наречена Кенеди, ина;е маневарка не би стигнала ни до пола пат а да не пукне буквално на тие успони. Иначе за жал тој дел од пругата не ни е електрифициран.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 17-May-2009 at 01:48
Многу интересно Владимир, се надевам вториот дел ќе биде качен брзо.

Едно прашање: Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 17-May-2009 at 01:44
Прекрасни пејсажи за добар сон!
Владимир, знаеш каде да прекинеш со фотките, впрочем, оттука почнува фантазијата.
Прекрасна репортажа во првиов дел, а со голем мерак го очекувам делот на најубавата пруга во Македонија, Гостивар-КичевоBanana.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 17-May-2009 at 00:00
Но да продолжиме понатаму со некои поубави погледи



Е еве не веќе во Тетовската станица која ако може да се каже е во најдобра кондиција о сите станици на овој правец, но со по некое паднато слово од називот на станицата и по кое скршено стакло.



Возот тутни низ равниот Полог а веќе патниците и ходникот потполно го завземаат



И близнакот на Тетовската станица - Гостивар која е различна само со мермерот со која е обложена па делува посочувана



Нагло доаѓа до драстична промена на пределот и природата, навлегуваме искачувајќи се по кањон каде на сите страни е расцветан багрем и секој миг се менуват прекрасни пејсажи



Продолжува,


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.