build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 04-Nov-2011 at 13:03
http://www.vialto.hu/letoltes.php?d_id=29

Има тука уште доста да се прочита

Студијата е од 2007 и нормално, во меѓувреме има промени: касарната Илинден како нова локација, тунелот под кеј..

Originally posted by ovaj_stariov

ubavo ke bidi ako nekoj poupaten obrazlozi kolku bi bilo toa izvodlivo.


Еве, ќе се сметам себеси за упатен: апсолутно е возможно, трамвајот може да ја спушти тролата - водилката за контакт и да вози така. Плус, ќе се намалат трошоците за вентилација и евакуација на тунелот. Максимално може да се изведат две станици, и единствено тука можеби има проблем.. Имено, се губи станицата кај Градска болница, но со реорганизација на автобуските линии, истите може да се доведат до Холидеј Ин. Уште подобро: може да се спојат со коридори под ГТЦ (ама некој сакаше автобуси на спрат, па веројатно тоа отпаѓа..).

Сепак, најважно од се'... Што мислите за цената за првата линија?



Edited by mladen_s - 04-Nov-2011 at 13:27
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 04-Nov-2011 at 12:43
Originally posted by mladen_s

Јас лично би го употребил предложениот тунел под кејот за трамвај (и ако баш ми дадат да одлучувам: со пре-метро станици).
Koga ja vidov vesta za tramvajot i jas se setiv na istoto,ubavo ke bidi ako nekoj poupaten obrazlozi kolku bi bilo toa izvodlivo.



I pak prodolzuva netransparentnosta so koja nasite vlasti gi tukrkaat proektite i gi menuvaat kako sto ke im tekne.Da se potsetime,taman se izraduvavme deka centarot ke se gradi izleze deka toa ke bidat gradbi od nekoojsi antiko-barok-moderen stil razni kolonijadi,porti,se izraduvavme za novi avtobusi izleze deka ke bidat retro dvospratni so namalen kapacitet,konecno najava za tunel pod plostad da ama ne tunel pokraj vardar so po edna lenta vo pravec,eve sega dojde i tramvajot pak so nekoi sturi informacii za izmeni vo trasata.Edno uste mi e ljubopitno ima najava za novi 5 garnituri vozovi kako tamu ke ja zafrknat rabotata,ne sumljam deka ke se potrudat ama potesko ke im odi.

Edited by ovaj_stariov - 04-Nov-2011 at 12:45
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 04-Nov-2011 at 12:15
Линија Ново Лисиче - Ѓорче Петров



Должина на линија: 12,1км
Време на патување: 33мин
Фрекфенција на возила: секои 4мин (6-8 и 13-17), секои 6мин (5-6, 8-13 и 17-20), секои 10мин (20-23).


Инвестиција и оперативни трошоци



http://www.vialto.hu/letoltes.php?d_id=29 (pdf презентација).
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 04-Nov-2011 at 10:22
Originally posted by lslcrew

А зашто сте се запнале толку за стредина, нема потреба да дуплиаме постојни постојки за автобуси, а башка и вака зафркнато е малце за патниците. Амо треба до толку одвоена лента зашто зеленилото не се компензира на сметка на уше една сообраќајна лента, а крајната кога веќе ја одвојуваме да остане за целиот јавен превоз, односно и за автобусите.


Јас лично запнав за средина затоа што мислам дека тоа ќе овозможи трамвајот да биде значително побрзо превозно средство во однос на сите други. Булевар Партизански Одреди е собирна улица, што значи дека трамвајот ќе мора да се справува со сите приклучни улици, а плус и со автобусите. Ова второво може и да се намали ако се предложи друг модел на јавен превоз (на што искрено се надевам бидејќи вака предложената траса е некаква продолжена 15-ка, која е една од најретките линии).

Originally posted by lslcrew

додека скопје не го добие вистинскиот тунел под плоштад нема ништо од сите желби за каков и да е друг превоз


Ова се однесува на повеќе мислења изнесени на форумов, ама еве твоето се најде поблиску.. Можеби не е лошо да се размислува јавниот превоз да се реши одвоено од уличната мрежа, а таа да се остави за подоцна - кога брзината на трамвајот ќе привлече корисници. Сепак е полесно да се „протне“ трамвајски коридор отколку 2х2 или пак 2х3...

Јас лично би го употребил предложениот тунел под кејот за трамвај (и ако баш ми дадат да одлучувам: со пре-метро станици). Исто така, доколку се оформи малиот ринг како булеварско решение, (што си носи други проблеми, ама ајде) можеби и мала делница од Јужниот булевар - Димитрие Чуповски може да се намени исклучиво за јавен превоз - што е поизгледно од трамвај во тунел.

Во секој случај, треба да се настапи храбро за некои работи, а можеби поважно - транспарентно. Дали може да се добие студијата што ја платил градот Скопје?

Edited by mladen_s - 04-Nov-2011 at 10:28
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 04-Nov-2011 at 10:15
Originally posted by alexsend

Иако со години сакав во Скопје да има трамвај од денешна перспектива сум ПРОТИВ. Зошто? Па вака:

*Го обновивме целиот возен парк на ЈСП зошто би требало уште едно превозно средство кое ќе се движи по истите улици?
*Зарем неможе со автобус да се стигне од Влае или Центар до Бисер?
*Зарем со трамвајот овој пат ќе се скрати?
*Како? Кога ќе се движи по истите улици и ќе запира на истата лента на која запираат сите градски автобуси?
*Зарем нема да смета на останатите учесници восообраќајот па потоа тие да се успорат?

На Скопје му требаат само булевари, градскиот превоз е обновен.
Му треба метро, а затоа што немаме услови за тоа, тоа не значи дека мора да градиме трамвај по секоја цена. Дали вреди за парите?

Ова е само уште една од оние вмровски причи за мали деца, они се ќе направат што немало макар и обелиск... ОК е луѓе добра работа вршите со булеварите и паркинзите!

Само ќе ни го искомплицира животот ништо повеќе.


На град со големина како Скопје не му треба метро, ѕатоа што не е исплатливо. Преголем ѕалак! Му треба баш трамвај, кој ист така е скапа инвестиција но далеку помала од метро.

Финтата е со трамвај е да се намали автопревоѕот со шински воѕила. Тренд е по модерните градови градскиот превоѕ да го ѕамени (колку што може) индивидуалниот. Секако дека ке се скрати временски патот Влае Аеродором!
Прашањето е само како ке се иѕведе! Главен предуслов е да биде неѕависен, д анема вкрстување со патниот сообракај!КОлку што може да се иѕведе, трасата е многу битна.
А тоа што целиот воѕен парк е обновен е ѕа мали деца. Почекај година или две
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 04-Nov-2011 at 09:55
Иако со години сакав во Скопје да има трамвај од денешна перспектива сум ПРОТИВ. Зошто? Па вака:

*Го обновивме целиот возен парк на ЈСП зошто би требало уште едно превозно средство кое ќе се движи по истите улици?
*Зарем неможе со автобус да се стигне од Влае или Центар до Бисер?
*Зарем со трамвајот овој пат ќе се скрати?
*Како? Кога ќе се движи по истите улици и ќе запира на истата лента на која запираат сите градски автобуси?
*Зарем нема да смета на останатите учесници восообраќајот па потоа тие да се успорат?

На Скопје му требаат само булевари, градскиот превоз е обновен.
Му треба метро, а затоа што немаме услови за тоа, тоа не значи дека мора да градиме трамвај по секоја цена. Дали вреди за парите?

Ова е само уште една од оние вмровски причи за мали деца, они се ќе направат што немало макар и обелиск... ОК е луѓе добра работа вршите со булеварите и паркинзите!

Само ќе ни го искомплицира животот ништо повеќе.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 04-Nov-2011 at 02:32
Трамвајскиот сообраќај ќе се одвива по крајната десна лента ?
 
Па тоа е лудило невидено, кога ќе се искомбинираат автобусите кои треба да се движат и да застануваат на крајната десна лента со трамвајот кој исто така ќе треба да се движи и да застанува на крајната десна лента, ќе добиеме уште поголем сообраќаен метеж од сегашниот.
 
А автобусите, како и до сега, ќе се движат по средна лента поради зафатеноста на крајната десна лента, така да, сообраќајниот метеж наместо да се растерети, ќе стане уште поголем.
 
А какви се плановите за безбедноста на останатите учесници во сообраќајот, особено пешаците, велосипедистите, а пред се, децата, младите и постарите ?
 
И што стана со најавите за трасата Гази Баба - Ѓорче Петров, се откажаа од нејзе ?
 
Таа траса треба да им биде уште поважна од трасата Ново Лисиче - Ѓорче Петров, бидејќи трасата Гази Баба - Ѓорче Петров со тек на време ќе треба да се продолжи кон Илинден и аеродромот Александар Велики од една страна, и кон Сарај од друга страна, за да прерасне во траса Аеродром Александар Велики / Илинден - Сарај.
 
Нели се фалеа дека имаме современ аеродром и дека ќе организираат редовен превоз од аеродромот до централното градско подрачје и назад ?
 
Па еве, ова им е шанса за тоа, зошто не ја зеле во предвид во овој нивен првичен план ?
 
Организираниот автобуски превоз од Александар Велики до централното градско подрачје и назад треба да биде привремено решение, ако воопшто планираат тој аеродром навистина да биде поврзан со градот, ќе мораат да преминат кон редовна трамвајска линија од аеродромот до централното градско подрачје и назад како решение на долг рок.
 
Но зошто да си ги вжештуваме главите, кога и онака ќе треба допрва да подготвуваат тендерска документација и да распишуваат тендер на кој ќе бираат концесионер ?
 
А нема никакви гаранции дека ќе се јави некој на тој тендер, исто како што нема никакви гаранции дека истиот ќе заврши успешно во 2012, а ако тендерот не заврши успешно во 2012, тогаш во 2013, 2014 и 2015 ќе им биде тешко успешно да ја завршат постапката за јавната набавка, бидејќи сите тие се изборни години, а за време на избори јавните набавки се стопираат, во 2013 ќе им биде најтешко бидејќи тогаш треба да се одржат наредните редовни локални избори, можеби градот Скопје ќе добие нов градоначалник и нова градска администрација која може да ја започне повторно од почеток целата постапка, или дури и да ја прекине истата.


Edited by Dexter26 - 04-Nov-2011 at 02:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 04-Nov-2011 at 01:58
А зашто сте се запнале толку за стредина, нема потреба да дуплиаме постојни постојки за автобуси, а башка и вака зафркнато е малце за патниците. Амо треба до толку одвоена лента зашто зеленилото не се компензира на сметка на уше една сообраќајна лента, а крајната кога веќе ја одвојуваме да остане за целиот јавен превоз, односно и за автобусите.

Сепак како и да вртиме додека скопје не го добие вистинскиот тунел под плоштад нема ништо од сите желби за каков и да е друг превоз. Се се врти околу тој проект, што повеќе се одложува, се дотогаш само ќе се вртиме во импровизации со сите други работи кои го сочинуваат градскиот сообраќај.
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 04-Nov-2011 at 01:20
Originally posted by phenomenon


Доколку трамвајската линија оди по средишното булеварско зеленило, останува нејасно каде ќе се симнуваат патниците од трамвајот. Право на улица? Како ќе се реши тоа?


Како што е решено сегде во свет - се става ограда, ако треба и мало проширување.


Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 04-Nov-2011 at 00:53
Originally posted by mladen_s

Со спроведувањето на проектот „Трамвај“...

Кога ќе напишат вака, веднаш се сомневам во транспарентноста. Мислам дека трасата треба да произлезе од многу опсежни анализи и размисли за малку поголеми инвестиции.

Можеби помал проблем е како ќе вози по периферните делови, но преминот низ централното градско подрачје и Транспортниот центар мора да се реши малку похрабро.

Целта треба да биде радикално побрзо транспортно средство, кое ќе придобие патници за сметка на другите. И секако, мора да се смета на тоа дека автобусите ќе останат во сообраќај.

Затоа, објавување само на „Трамвај“ без никакви други измени на јавниот превоз и градската инфраструктура изгледа како „Трамвајот наречен желба - 3 дел“. Само што сега изгледа ќе се оствари, но како и по која цена..


Доколку трамвајската линија оди по средишното булеварско зеленило, останува нејасно каде ќе се симнуваат патниците од трамвајот. Право на улица? Како ќе се реши тоа?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 04-Nov-2011 at 00:36
Со спроведувањето на проектот „Трамвај“...

Кога ќе напишат вака, веднаш се сомневам во транспарентноста. Мислам дека трасата треба да произлезе од многу опсежни анализи и размисли за малку поголеми инвестиции.

Можеби помал проблем е како ќе вози по периферните делови, но преминот низ централното градско подрачје и Транспортниот центар мора да се реши малку похрабро.

Целта треба да биде радикално побрзо транспортно средство, кое ќе придобие патници за сметка на другите. И секако, мора да се смета на тоа дека автобусите ќе останат во сообраќај.

Затоа, објавување само на „Трамвај“ без никакви други измени на јавниот превоз и градската инфраструктура изгледа како „Трамвајот наречен желба - 3 дел“. Само што сега изгледа ќе се оствари, но како и по која цена..
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 03-Nov-2011 at 23:15
Трамвајската линија апсолутно би требало да оди по средината на Партизанска, средишните столбови и зеленило да се тргнат, а доколку треба дополнителен простор за патниот сообраќај тогаш би можело да се срушат трафиките и да се узурпира велосипедската патека која би се надоместила со дел од пешачката патека.

Во строгиот центар јас би го затворил за автомобили и паркирање малите улици кои гравитираат околу Максим Горки, на сметка на трамвајот, пешаците и велосипедистите. По плоштадот Македонија, трамвајската линија би ја продолжил преку Кејот 13 ноември се` до Транспортниот центар од каде преку булеварот Владимир Комаров (кој би го користеле исклучиво трамваите) би излегувал на булеварот Јане Сандански и по средината на овој булевар би продолжил до Ново Лисиче.

Знам дека рушам ДУП-ови и ГУП и можеби не сум реален, но според мене ова е најевтино, најизводливо, најодвоено од патниот сообраќај и не бара подземни зафати.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 03-Nov-2011 at 21:58
Originally posted by nenad

Баш и не ги разбирам последниве неколку постови?!
Никој не може да негира дека трамвај, посебно ензависен ЛРТ ќе го растерети сообраќајот. Прашање е само како ќе го спроведат. Геграфката положба на Скопје кажува јасно дека треба да се покрие линијата исток-запад. Пр. Сараево. Тие го ставија трамвајот на средината наглавниот нивен булевар кој исто така иде исток-запад и покрива голем дел од градот. Само нашиве ставија на Партизанска идиотски зелен појас со некои жбунови, ко бајаги имаме зеленило во градов


Железничката линија може многу лесно да се постави под партизанска, со тоа ќе се зголеми брзината на јавниот превоз, во споредба ако се иде со класично трамвајско решение.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 03-Nov-2011 at 20:44
Баш и не ги разбирам последниве неколку постови?!
Никој не може да негира дека трамвај, посебно ензависен ЛРТ ќе го растерети сообраќајот. Прашање е само како ќе го спроведат. Геграфката положба на Скопје кажува јасно дека треба да се покрие линијата исток-запад. Пр. Сараево. Тие го ставија трамвајот на средината наглавниот нивен булевар кој исто така иде исток-запад и покрива голем дел од градот. Само нашиве ставија на Партизанска идиотски зелен појас со некои жбунови, ко бајаги имаме зеленило во градов
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 03-Nov-2011 at 20:33

Како за рингишпил да се работи.... На тоа е сведен нашиот менталитет.

Не дека е вистинска и неопходна потреба... тоа успат... The main purpose is the feeling.. the feeling of being inferior, and the efforts to change that... but it seems we will fail anyway.... а зошто... зашто сме заслепени... затоа... затоа што не знаеме кои ни се правите потреби... кои ни се правите работи кои треба да ги направиме... зашто не си даваме самите да еволуираме и да се издигнеме на повисоко... зошто.... најмногу поради таа искомплексираност од инфериорноста... и занимавање со глупости и воопшто непотребни работи... заборавајќи дека има поважни нешта од нашите секојдневни бизарни и мизерни жалопојки, прибирања и мерење ‘‘величини‘‘... и притоа неправење ништо за промена... правилна промена... отидов оффтопик... ама ај... 

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 03-Nov-2011 at 18:59
Потполно се согласувам...не сакам да мудрувам професионално, ама искуствено - се нема идеја очигледно...

...и аман од овие афрички текстови , као у пештери да живееме...

Скопје ќе добие трамвај, а скопјани можност да се возат со него.


MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 03-Nov-2011 at 18:25

Не можам само да ги разберам. Зошто мислат дека овие работи, како што се планирање и оформување на град, и неговата ифраструктура, сообраќај и јавен превоз се толку небитни работи, зошто мислат дека се толку прости и едноставни... па само направи колку да го биде, колку да го има... плукни залепи.... не се прави тоа така... 

Многу грешат.... многу... од една страна имаш град кој неконтролирано се шири и зголемува... а од друга страна ние си играме мајтап со јавниот превоз...

Како само мислат да протнат трамвај на рекорд? Како? 

Па поарно нека земат од оние би-артикулејтед тролејбуси и нека си замислуваат дека имаат трамвај.

Само што многу понормално е да земат такви, и поефтини се, и помалку инфраструктура... ако сакаат да биде на струја... ете им струја... капацитетот... тука негде... брзината исто... многу подобро такви да земат, отколку да прават некој квази-ЛРТ, ма каков ЛРТ ова е стандарден трамвај... и да мислат дека го решиле проблемот со јавниот превоз во Скопје... во градот кој се повеќе и повеќе се деградира и расипува... уништува...

Ама тоа е... ај баш да видиме што ќе бидне и од ова...

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 03-Nov-2011 at 18:12
И повторно истата приказна
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 03-Nov-2011 at 18:10
Ах... зар и со ова сега ќе треба да се замарам...
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 03-Nov-2011 at 17:59
Soobrakajniot metez ke se namali samo ako sinskiot bide nezavisen od avtomobilskiot soobrakaj. Ne mi e jasno kako mislat "krajanata desna lenta"?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.676 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.