build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Културни
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Музеј на Град Скопје / Стара Железничка станица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Poll Question: Дали треба да се реконструира објекто
Poll Choice Votes Poll Statistics
48 [94.12%]
3 [5.88%]
You can not vote in this poll

Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 28-May-2013 at 16:30
Јужен булевар се затвора, започнува изградбата на подземната сообраќајница
28.05.2013 - 11:36:49
    
Според последните информации кои ги објави Дневник, јавното претпријатие „Градски паркинг“ доби допис од турскиот инвеститор „Лимак“ да ги тргне рампите од паркиралиштата кај Музејот на Скопје и да им го ослободи теренот за изградба на тунелска улица и деловен комплекс во висина од 70 метри.

Откако турскиот инвеститор „Лимак“ ќе ја почне изградбата на трговски центар и хотел, но и на подземна улица зад Музејот на Скопје, во овој дел од градот ќе стапи во сила ново и изменето сообраќајно решение за движење на возилата. Сегашниот Јужен булевар, кој е врска на центарот на метрополата со Kисела Вода и со Аеродром, и обратно кон Kарпош, е предвидено да понира под земја, а тоа значи дека оваа траса за време на реализацијата целосно ќе биде затворена. Поради тоа, очекувано, сообраќајот ќе биде пренасочен по други алтернативни патишта, како што се „Свети Kирил и Методиј“ (поранешна „Јасмин“) и „Јордан Мијалков“ (поранешна „Железничка“).

Како што пренесе Дневник, од Градот не посочуваат кога точно ќе почнат работите, но лани во март, при потпишување на договорот со „Лимак“, беше кажано дека подземната улица ќе почне да се гради една година по официјализирање на документацијата. Дека почетокот е извесен потврдуваат и неодамнешните настани - претпријатието „Градски паркинг“ доби допис од „Лимак“ да ги тргне рампите од паркиралиштата кај Музејот на Скопје и да го ослободи теренот, поради нивната најава за градење на замисленото. Што се однесува до самиот терен, тој е расчистен уште лани.
http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1052838790/juzen-bulevar-se-zatvora-zapocnuva-izgradbata-na-podzemnata-soobrakajnica
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 27-May-2013 at 12:05
Originally posted by Cloverstack

Го префрлив постот тука, верувам сега и одговорот е јасен.

Се работи за доградба на старата железничка станица. Предвидената намена објектот е 51% за културни институции, а 49% за други дејности за потребите на инвеститорот. Инвеститор исто како и на парцелите врз јужен булевар е Лимак.
 
Toa podrazbira deka ova sega zagradenovo ke go gradi investitorot Limak !? Kade 51% ke bide za dzavnite kulturni institucii,  49% na investitorot...
 
Sega gledam deka vaka se zagraduva od dvete strani na postojniot objekt Stara Zeleznicka ...


Edited by Portal - 27-May-2013 at 12:28
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 23-May-2013 at 12:47
sigurno malce ke go "zbogatat" kako teatarot
Back to Top
Ani View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Jul-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote Ani Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 23-May-2013 at 11:51
Се реконструира исто како пред земјотресот ?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 23-May-2013 at 09:57
Го префрлив постот тука, верувам сега и одговорот е јасен.

Се работи за доградба на старата железничка станица. Предвидената намена објектот е 51% за културни институции, а 49% за други дејности за потребите на инвеститорот. Инвеститор исто како и на парцелите врз јужен булевар е Лимак.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 23-May-2013 at 00:21
parkingot izmegu stara zeleznicka i ramstor pocnale da go zagraduvaat kako za gradiliste da ke pravat, dali imame info sto ke se grdi tamu?
Back to Top
Ani View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Jul-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote Ani Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 07-May-2013 at 18:21
Што стана со реконструкцијата на станицава ? Ќе се реконструира ?

Edited by Ani - 07-May-2013 at 18:21
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 07-Mar-2013 at 12:12

ПРОСТОРОТ НА ЈУЖЕН БУЛЕВАР Сe УШТЕ НЕ Е ОГРАДЕН

Музејот на Скопје сардисан од шут

Општинарите од Центар изјавија дека турската фирма „Лимак“ има одобрение за градба, но и рок од две години за да почне со реализација

По ланското отстранување на привремените објекти зад Музејот на град Скопје, ѓубре и разни градежни остатоци с` уште го нагрдуваат просторот на Јужен булевар. На сите страни има искршени тули, штици, стари алишта, пластични шишиња и друг отпад што ветерот го разнесува накај „Рамстор“ и накај Музејот, кој е автентичен споменик што сведочи за катастрофалниот земјотрес во 1963 година. Понекогаш во близина на Музејот може да се видат и диви собирачи на шишиња, кои таму ја чуваат пластиката. Често и преноќуваат во импровизирани шатори.

Оваа локација лани се расчисти заради изградба на хотелски комплекс, но и подземна сообраќајница, сето тоа обврска на идниот градител, односно на местото на сегашниот Јужен булевар ќе се изградат згради, а тој ќе понира под земја. Парцелата со површина од околу 32.000 квадратни метри на лицитација ја купи турската фирма „Лимак“ и за тоа на државата ~ плати 3,3 милиони евра.

Сепак, иако подготвителни работи се случија лани веднаш по продажбата, брз почеток на градежните активности не се наѕира набргу. Такво нешто не најавуваат ни од локалната власт бидејќи местото с` уште не е ни прописно оградено.

Општинарите од Центар изјавија дека „Лимак“ има одобрение за градба, но исто така и рок од две години за да почне со реализација. Во однос на луѓето што често таму носат отпад, посочија како досега во неколку наврати имале акции со полицијата за нивно отстранување, а тоа ќе го прават и во иднина с` додека не почне изградбата.

Подземната сообраќајница, пак, според урбанистичкиот план за овој реон, ќе биде долга 800 метри, а ќе понира шест метри во земја. Пред реализацијата, „Лимак“ ќе изработи главен проект. Kога с` ќе биде готово, обврска на инвеститорот е подземниот тунел да го предаде во рацете на градската власт без никаков надомест.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=363BAE42D20A434FBC1CB98DD3C873AE
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 03-Mar-2013 at 00:23
Незнаев за кој објект се зборува. Бидејќи го спомна Рамстор, а Поштата била токму кај што е сега Рамстор, затоа се збунив изгледа.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 02-Mar-2013 at 23:39


Ове поштата од лево, од десно Хотел Бристол ,овој објектот што го збориме е во средина.


Edited by mitatos - 02-Mar-2013 at 23:40
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 02-Mar-2013 at 23:00
Не е старата пошта поштата беше подолу малку мислам.Ова е нешто по нов објект во тоа време.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 02-Mar-2013 at 12:14
Некој ми има кажано дека тоа била старата пошта. Повеќе од ова незнам.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 02-Mar-2013 at 01:36
wow

А дали некој налетал на слика или знае кој е објектот што се наѕира од левата страна, кај денешен Рамстор?
Back to Top
damjan4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Sep-2010
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote damjan4o Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 01-Mar-2013 at 19:25
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 13-Jul-2012 at 12:43
Originally posted by pbanks

Originally posted by kenzo_fan

Пропратните објекти беа колку некој да добие ефтин простор во Центар, а кога се почна со изградба 1994-95 дури и се дрзнаа да го именуваат како обнова на стара Железничка.



Што точно беше новоградба од таа обнова која ја споменуваш? Јас ја паметам галеријата на Остен (која прва отиде по ѓаволите со рушењето сега, тоа беше оној објект буквално залепен до јужен) како новоградба која се направи изгради некаде во 80те години.

Дали сите останати објекти беа новоградби?

Под споменатата “обнова“ се мислеше на доградбата лево од влезот на Музејот, ваљда последно таму беа Титови леви сили, јас го знам како место каде беше кафичот Спутник и некои канцеларии горе, мислам на Синтезис фестивалот/фондацијата за дигитално наследство или така нешто. За остатокот од објектите не можам да се сетам кои беа...има(ше) еден комплекс кафичи и дуќанчиња меѓу паркингот (бивша Меѓународна автобуска) и вагоните што (беш)е постара градба од оваа на Спутник, не знам дали тој дел беше од пред земјотресот па адаптиран или некоја доградба од (пример) осумдесеттите.  

"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 13-Jul-2012 at 12:22
anketava e malce nesoodvetna. opciite se da, kako muzej i ne... a tie sto mislat deka treba da se rekonstruira, no ne kako muzej sto da kliknat??
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 13-Jul-2012 at 12:15

Да појаснам, кога реков официјална обнова не мислев на нужна идентичност со оригиналот туку на волуменска обнова - објект кој ќе биде со габарит колку и оригиналот а во кој ќе е вклопен постоечкиот остаток т.е. Музејот. Всушност и не знам дали постои официјална најава за обнова, тоа го реков по инерција на база на некои предлог решенија што циркулираат на нет.     

"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 13-Jul-2012 at 11:27
jas mislam deka ke se odi na rekonstrukcija na postoeckiot objekt (fasadata). ne veruvam deka toa ke bide avtenticno tuku nesto kako teatarot. inaku vaka kako sto bese bese horor film. mnogu arhitekti domasni i stranski reagiraa na toa. pogotovo tie kaficite i galeriite pozadi bea tolku losa slika da mislam deka sreka sto se nafatija. se nadevam nema da bide uste eden trgovski, na 2 ogromni trgovski do nego, niti pa katna garaza(nedaj boze) jas licno bi go napravil golem zatvoren prostor nalik zeleznicka stanica odkade ke bide pocetna stanica na zicarata koja odi do krstot. znaci nesto kako glavna zeleznicka(zicharna) stanica so propratni funkcii kako na sekoja druga zeleznicka vo evropa- restorani banki i licni sodrzini, no da se zacuva eden golem vnatresen hol koj ke dise.

http://static1.kleinezeitung.at/system/galleries_520x335/upload/0/6/2/2107442/westbahnhof_apa_210809_726.jpg

no za zal niti zicarata ke trgne od tuka niti pa veruvam deka nekoj ke misli poveke na estetika otkolku na licen profit
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 13-Jul-2012 at 11:02
Originally posted by kenzo_fan

Пропратните објекти беа колку некој да добие ефтин простор во Центар, а кога се почна со изградба 1994-95 дури и се дрзнаа да го именуваат како обнова на стара Железничка.



Што точно беше новоградба од таа обнова која ја споменуваш? Јас ја паметам галеријата на Остен (која прва отиде по ѓаволите со рушењето сега, тоа беше оној објект буквално залепен до јужен) како новоградба која се направи изгради некаде во 80те години.

Дали сите останати објекти беа новоградби?
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 13-Jul-2012 at 10:58

Пропратните објекти беа колку некој да добие ефтин простор во Центар, а кога се почна со изградба 1994-95 дури и се дрзнаа да го именуваат како обнова на стара Железничка.

Денес кога се оди со официјална обнова има начини тоа да се направи извонредно, но се плашам дека такви нешта кај нас не виреат па ќе добиеме пак некоја лоша реализација и уште по-брука намена.

"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.