![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 45> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
На линкот има кратко видео од асфалтирање на делницата Подмоље-Охрид
https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/1643256109492554 Edited by Џоле - 30-Jun-2023 at 15:16 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Petar2022 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 6 |
![]() ![]() |
https://ohridpress.com.mk/?p=185107
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Toooo ![]() |
|
![]() |
|
ExpertNo1 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Nov-2018 Online Status: Offline Posts: 1 |
![]() ![]() |
Ponovo u Forumu!
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
БОЧВАРСКИ ПОВТОРИ ДЕКА АВТОПАТОТ КИЧЕВО – ОХРИД ЌЕ БИДЕ ГОТОВ ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАВА, РЕШЕН И ПРОБЛЕМОТ СО ЕКСПРОПРИЈАЦИЈА НА ЗЕМЈИШТЕТО
Автопатот Кичево-Охрид ќе биде готов до крајот на 2023, објави министерот за транспорт и врски Благој Бочварски, но не кажа дали ќе бидат потребни дополнителни средства. Рече дека активностите на терен ќе се засилуваат, а ќе расте и бројот на работници. „Очекувам градежните работи да продолжат со засилено темпо оваа година, секако во зависност од временските услови, за да може автопатот да се пушта во сообраќај по делници, како ќе се завршуваат. Таму работат повеќе градежни оперативи. Бројката на работници во последниот извештај беше преку 900 и очекувам таа да се зголемува со цел да се испочитува рокот“, рече Бочварски во Охрид. Тој кажа дека во последните месеци се решил и проблемот со експропријација на земјиштето. „На последната владина седница беше точката за воведување во владение на Јавното претпријатие за државни патишта на одредени површини и парцели, каде што градежната оператива ќе може веднаш да влезе и да продолжи со работа. Согласно Законот за експропријација, можеме на одредени парцели после изготвување решение од страна на Агенцијата за имотно-правни односи да ја воведеме оперативата во владение и да ја забрзаме градбата на тие позиции“, кажа министерот. Автопатот Кичево-Охрид, во должина од 57 километри, почна да се гради во 2014 и до овој момент чини 598 милиони евра. Според тогашните најави, автопатот требаше да биде готов за четири години, но поради низа нерешени проблеми на трасата, градежните работи и натаму не се завршени. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/reshen-problemot-so-eksproprijatsija-na-zemjishteto-avtopatot-kichevo-ohrid-ke-se-zavrshi-do-krajot-na-godinata/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Ова е супер идеја ако е така смислено. И тоа може да се направи заединички интегриран граничен премин само од едната страна на границата, по примерот на ЕУ/Шенген кандидати како на пример Хрватска/Унгарија, или Романија/Унгарија, кадешто се знае дека и двете држави еден ден ќе бидат во Шенген и границата ќе се отвори за слободен проток. Од Македонската страна е поле рамнина, а Албанската страна е клисура, така да не гледам причина зашто би се градел ГП дупликат на таков терен, кога доволно е само од Македонската страна да се направи терминал.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
И овде ли ќе има тунел од 7 km?
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Кога ќе заврши автопатот Кичево – Охрид? – Се најавува преместување на границата од Ќаасан во Радолишта
На крајот од годинава или напролет 2024 година ќе заврши автопатот Кичево-Охрид? Пред два месеца, надлежните власти уверуваа дека градежните активности ќе завршат согласно предвидениот рок, односно до крајот на 2023-ра. „Не е вистина, ние имаме постојана комуникација со компанијата Синохидро, исто така и со подизведувачите кои ги има ангажирано компанијата Синохидро и имаме договор до 31.12.2023“, вели Ејуп Рустеми. Но, сега вицепремиерот Артан Груби, вели дека градежните активности ќе завршат напролет следната година… „Автопатот кој се гради Кичево-Охрид се очекува да заврши најдоцна до крајот на оваа или напролет следната година“, додаде Артан Груби. А во меѓувреме, и без да биде означен крајот на изградбата на автопатската делница, премиерот Ковачевски и вицепремиерот Артан Груби, најавуваат преместување на границата Ќафасан, со што патот до Албанија би се скратил за 20км. „Последната идеја што ја изнесовме и потпишавме меморандум пред Нова година со премиерот Рама и вицепремиерката Белинда Балуку во Албанија, е да го преместиме граничниот премин, односно границата веќе да не биде на Ќафасан поради висината, туку да се спуштиме подолу во селото Радолишта, поврзувајќи го со селото Кукеш во Албанија, со што патот би се скратил од 15 до 20км“, додаде АртанГруби. Пред неколку месеци, ТВ21 дозна дека компанијата „Синохидро“ побарала продолжување на рокот за градежните активности на автопатот Кичево-Охрид во 2026 година, но директорот на ЈП за Државни патишта, Рустеми, негира. Останува да видиме што ќе се случи со овој патен правец, кој се гради веќе со години и никако да заврши! https://mk.tv21.tv/koga-ke-zavrshi-avtopatot-kichevo-ohrid-se-najavuva-premestuvane-na-granitsata-od-kaasan-vo-radolishta/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Па како ќе истераат, кога пола и повеќе им се вработени таму со партиска книшка и купени дипломи.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Ова е класична неспособност. Основни процедури не знаат да истераат ни по министерства ни по јавни прептријатија.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
АВТОПАТОТ КИЧЕВО – ОХРИД ЌЕ „ЛАПА“ УШТЕ ПАРИ, ново задолжување за експропријација на земјиште
Јавното претпријатие за државни патишта во следниот период ќе се задолжи со над 4 милиони денари. Средствата како што дознава „Фактор“ ќе се користат за експропријација на земјиште за изградба на автопатот кон Охрид. За оваа цел, тие добија банкарска гаранција од Владата, со што се создаваат можности ова јавно претпријатие да ја оствари зацртаната цел, односно преку процес на експропријација да создаде услови за комплетирење на автопатот. Владата на 1 декември донесе одлука со која се дава согласност „за задолжување заради издавање на банкарска гаранција за потребите на постапката за експропријација за изградба на Автопат А2, делница Кичево-Охрид донесена од Управниот одбор на Јавното претпријатие за државни патишта на седницата одржана на 28.11.2022 година“. Од ЈП Државни патишта за „Фактор“ велат дека банкарската гаранција ќе биде издадена на вредност од 4.138.922 денари, или околу 67 илјади евра. - Банкарската гаранција се издава исклучиво за експропријацијата. Јавното претпријатие согласно Годишната програма за изградба, реконструкција, рехабилитација, одржување и заштита на државните патишта за 2022 година за експропријација има обезбедено парични средства во висина од 200.000.000 денари – појаснуваат од ЈП за државни патишта. Од таму додаваат дека за експропријацијата за изградба на Автопат А2, делница Кичево-Охрид, за неколку постапки за експропријација за кои имаше донесено Решенија за експропријација, од страна на Управен суд на РСМ истите се поништени поради недоставена Банкарска гаранција согласно со Член 26 од Законот за експропријација. - И покрај обезбедените средства ЈП за овие постапки треба да достави Банкарска гаранција за да се заврши постапката за експропријација за решенијата кои се поништени од страна на Управен суд. Банката издава банкарска гаранција која претставуваат вонбилансно задолжување на Јавното претпријатие и истата преставува кредитен производ по дефиниција. Самата гаранција гарантира “исплата на износот на обврската до наведениот износ во гаранцијата” доколку Барателот на гаранцијата не ги исполни превземените обврски - објаснуваат од ЈП Државни патишта. Од претпријатието додаваат дека во случај на активирање на гаранцијата поради неисполнување на преземените обврски, Банката го плаќа гарантираниот износ на Корисникот и за истиот го задолжува Барателот на гаранцијата во вид на кредитно задолжување кое е веднаш достасано парично побарување. Поради тоа, потребна е Одлука за задолжување по основ на Гаранција која во моментот на издавање и за целовреметраење не претставува билансно задолжување, но може да стане доколку се активира од Корисникот – прецизираат од ЈП Државни патишта. Очекувањата се дека деловната банка ќе ја издаде банкарската гаранција за неколку работни дена, откако ќе завршат сите процедури, а според вработените во јавното претпријатие со издадена банкарска гаранција ќе се овозможи побрзо да се завршат постапките за експропријација каде се поништени решенијата од страна на Управниот суд. Автопатот Кичево Охрид, долг 57 километри, според првичните проценцки требаше да чини 374 милиони евра, но цената по многубројните дополнителни анекси достигна речиси 600 милиони евра. Оваа делница, согласно последните најави на државните институции треба да биде компалетирана следната година, владини претпставници дури најавуваат пенали доколку рокот повторно се пробие. https://faktor.mk/avtopatot-kichevo--ohrid-kje-lapa-ushte-pari-novo-zadolzuvanje-za-eksproprijacija-na-zemjishte |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Што им фали?
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Косините тапа...
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |