Author |
Topic Search Topic Options
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#41 Posted: 19-Jun-2009 at 19:06 |
Ако збораш за танкери, или за товарни од класа maersk, тогаш многу лошо мислење имаш за владата  Можеби се луди, но да мислат да купат класа maersk треба да се скрос избегани, не ги мислам до толку  Јас годинава баш учев трговско право (копнено и поморско), но учев само за грчките закони, а за меѓународните ќе учам како изборен во четврта или на постдипломски, но сепак знам горе-долу нешто. Дали кај нас воопшто има одредби за поморско право, и дали воопшто имаме потпишано меѓународни договори и согласности навистина не можеме да знаеме. Ако важат тие од СФРЈ добро, ако не ќе треба да потпишат многу работи и да ги усогласат законите. Не може туку така утре испловува нашиот брод од Истанбул. Инаку, студирам менаџмент, и знам богами дека треба менаџирање. Оваа работа е многу многу тешка. Не знам кај ќе најдат само експерт за да им ја управува флотата, ако сакаат домашен кадар, тешко ќе најдат.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#42 Posted: 19-Jun-2009 at 18:56 |
 ne be znam jas deka ke se vratat parite, od pred 2000 godini brodskiot transport bil naj isplatliv, i naj veke se koristel, no u posledno vreme dojde do zeleznica, pa avioni i malku propadna, no sepak stana aktuelen brodskiot transport, jas ja izbrav bas taa grupa trgovska na fakultet, imase dosta informacii deka moze da se profitira, jas gledav edna reklama na edna nasa firma sto pravi takov transport u stilom na spediter , ama ne znam sto vsusnost raboti toj  , no tie brodovi samo 2 drzavi vo svetot gi gradat USA i Holandija , zboram za ogromnite trgovski brodovi , ima takvi sto tovarat i ruda, tankeri ,i kontinjeri , sevo ova moze da proizvede pari no treba mnogu mnogu jako menadziranje
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#43 Posted: 19-Jun-2009 at 18:49 |
Ќе ги изнајмуваат, таман работа ако мислат да ги купат. Ама пак тоа е голема пара... Ама ќе се врати, не се сеќирај. Треба огромен почетен капитал за бродови, да, ама кога си чул бродопревозник да пропадне? Може само да стане милијардер, ама треба со ум. Не ни мора да превезува за македонски фирми, ќе си плови низ цел свет. Само колку е легално исправно државата да изиграва таксист, не знам. Како да си направи карго авиокомпанија и да лета стоки низ цел свет. Каков ни е законот не знам, дали државата смее да биде трговско лице?
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#44 Posted: 19-Jun-2009 at 18:37 |
i uste nesto , kolku bi cinelo eden takov brod  , daj nekoj neka najde cena na najmaliot transporten brod ,veruvam deka nad 100 milioni evra e eden
5 = 500 milioni evra, toa e pola miljarda
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#45 Posted: 19-Jun-2009 at 17:51 |
Каде се најде оваја идеја ... или ова е само нова патка на некого.  Едно е да имаш бродови под твоја застава, а друго е да транспортираш од и за Истанбул
|
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#46 Posted: 19-Jun-2009 at 17:02 |
Бродови под македонското знаме ќе запловат низ светските мориња |
Владата планира да регистрира
шест брода под македонското знаме
во Истанбул, откако работната група
ќе го заврши проектот
за наше пристаниште во тој град |
|
 |
Грција
уценува со солунското пристаниште, Драч во Албанија не е доизграден,
како ни патиштата до таму, до Бар во Црна Гора водат опасни и
кривулести патишта. Наспроти овие порти за македонскиот извоз и увоз,
стои најдалечното, она на Истанбул, но кое се наоѓа во пријателска
земја подготвена да ни отстапи дел од пристаништето, со што Македонија
ќе може да регистрира бродови под македонско знаме.
Ова, како и
препораката на Светската банка, биле идеја-водилка на Владата за
регистрирање наши карго-бродови. Сепак, и покрај нашето инсистирање во
изминатите неколку дена, не добивме ништо поконкретно за оваа идеја од
Министерството за транспорт и врски, каде што е формирана работна група
за реализација на оваа идеја. Драган Симоновски, портпарол на ова
министерство, само рече дека за работната група е задолжена охридската
капетанија, без да ни даде дополнителни детали.
Всушност,
идејата за закупување на македонско пристаниште била разгледувана во
Владата уште во февруари годинава. Првобитно сакале да регистрираат
десетина брода, за на крајот бројката се сведе на шест брода, кои за
почеток би требало значително да го поевтинат македонскиот увоз и
извоз. Бродовите воедно можат да се користат за пренесување стоки и на
други земји. Минатата година македонското стопанство оствари извоз од
3,9 милијарди американски долари, а увоз од 6,7 милијарди.
Ако
се цени според анализата на Светската банка, трошоците за транспорт, со
вакво решение се двојно помали. Во нивната анализа „Цената да си биде
без море: трошоците на логистиката и квалитетот на снабдувањето“
објавена во 2007 година се оценува:
„Немање излез на море е главната причина зошто 16 од вкупно 31 држава без море, се меѓу најсиромашните земји во светот“.
Бранко Азески, претседател на Стопанската комора, вели дека прво сака да го види проектот, пред да го каже својот став.
-
Начелно ние поддржуваме сé што е во интерес на бизнисот. Но, додека не
го видиме готов проектот, не можам да се изјаснам. Како што знаете ние
го предлагавме Драч, ама само како алтернативно пристаниште на Солун.
Во Сојузот на стопански комори сметаат дека идејата е добра и ќе ги намали трошоците на компаниите. Идејата
за македонско пристаниште во Истанбул, била разработувана и од турски
бизнисмени на последниот форум на турската и македонската комора во
Охрид. Претходно Владата размислувала идејата да ја реализира во Драч.
„Албанската
влада работи на проект за изградба на индустриско пристаниште во Драч,
главно за потребите на Косово и на Македонија“, изјави албанскиот
министер за економија и енергетика Генц Рули на 1 април годинава за
време на Економскиот форум во Тирана.
Регистрирањето бродови од
страна на земји без излез на море воопшто не е нова работа. Според
организацијата „Глобалното партнерство за транспорт и трговија“, која е
тело на ООН, сé повеќе земји регистрираат свои бродови во туѓи
пристаништа. Според податоците, пак, на „Светската книга со факти“ на
ЦИА, во Европа, Швајцарија од сите земји без море во Европа, е држава
со најголем број регистрирани бродови, вкупно 106, во повеќе
пристаништа во светот. По Швајцарија, малата Словачка има најмногу
бродови, дури 47. Од нашето соседство, Србија, која остана без море по
разделбата со Црна Гора, сé уште нема свои трговски бродови. Унгарија
од минатата година има 10 брода под свое знаме, кои испловуваат од
истанбулското пристаниште.
Трговски флоти на земји без море
земја бродови држава (пристаниште) каде што се регистрирани и број
Словачка 47 Бугарија 6, Германија 3, Грција 2, Ирска 1, Израел 4, Италија 2, Полска 2, Русија 1, Словенија 1, Сирија 2, Турција 10, Украина 12, ВБ 2 Унгарија 10 Турција 10 Австрија 6 Кипар 1, Малта 1, Св. Винсент 2, Холандија 2 Чешка 1 Св. Винсент 1 Швајцарија 106 Антиква и Барбадос 1, Бахами 1, Франција 3, Италија 8, Либерија 13, Малта 20, Маршалски Острови 12, Панама 25, Португалија 2, Русија 3, Св. Винсент 6, Сингапур 2, Тонга 1, ВБ 1 |
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=619991738153&id=9&setIzdanie=21715 |
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#47 Posted: 18-Apr-2009 at 17:30 |
Се надевам ова ќе наметне потреба од побрзо модернизирање на пристаништата, па и набавување на нови, помодерни бродови! Доста веќе со оние „Галеб“ и „Александрија“, од кога памтам за себе седат таму...
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
|
Quote Reply
#48 Posted: 18-Apr-2009 at 17:20 |
Бродска линија од Охрид до Поградец

Линијата ќе профункционира во втората половина на јуни годинава
Симон Илиевски
ОХРИД - Бродската
линија Охрид - Поградец во Албанија ќе почне со сообраќај пред
почетокот на годинашнава главна туристичка сезона. По две години
ветувања, ова е официјалната најава на министрите за транспорт и врски
на Македонија и на Албанија, Миле Јанакиески и Сокол Олдаши, по
средбата што се одржа во Охрид.
Завршени се сите технички
подготовки за воведување на првата бродска линија меѓу Македонија и
Албанија, освен, како што рече министерот Јанакиески, поставувањето на
малите објекти за пасошка и за царинска контрола на пристаништата во
Охрид и во Поградец. Воведувањето на бродската линија, според
туристичките работници, ќе значи збогатување на понудата, особено за
странските туристи кои во текот на престојот во Охрид ќе можат еден ден
да поминат во соседна Албанија.
„Ги дефиниравме деталите околу
отворањето на бродската линија, која ќе профункционира во втората
половина на јуни годинава. Целиот проект е покриен за законски и
подзаконски акти, направено е пристаништето во Поградец и останува уште
да се монтираат објектите за пасошка и за царинска контрола. Во
споредба со другите проекти што ги планираме со Албанија, се работи за
мал зафат, но свесни сме дека тоа е во интерес на развојот на
туризмот“, смета министерот Миле Јанакиески. За него бродската линија
ќе нема профитабилно, туку промотивно значење за развој на
трансграничниот туризам на мал простор како што е Охридско Езеро.
Проектот
за воведување редовна бродска линија доцнеше неколку години зашто во
Поградец, Албанија, немаше изградено соодветно пристаниште за
патничките бродови. Последните информации говорат дека пристаништето е
изградено и дека по барање на нивните локални власти надлежните
институции ги донеле потребните акти.
„Воведувањето на
редовната бродска линија, која најверојатно ќе функционира за време на
туристичката сезона, е важно за нас. Дотолку повеќе што покрај Охрид,
како развиен туристички центар, се отвораат можности и за промоција на
Поградец кај странските туристи“, коментира министерот за транспорт на
Албанија, Сокол Олдаши.
„Воведувањето а бродска линија со
Поградец за нас значи можност за креирање нови аранжмани што ќе почнеме
да им ги нудиме на странските пазари по официјалниот почеток, односно
за следната туристичка сезона“, објаснува Перо Јакимов од туристичката
агенција „Генералтурист 2000“.
Според Јакимов, за да се понуди
како туристички производ, двете држави треба да се договорат околу
визниот режим за странците и брзината на процедурата зашто туристите
треба да имаат гаранции за безбедно и брзо одвивање на процедурите.
Засега интерес за слободната туристичка линија Охрид - Поградец покажале сопствениците на бродовите „Галеб“ и „Александрија“.
„Се
надеваме дека по ефектите од слободниот превоз, интерес ќе покажат и
другите превозници, а локалната самоуправа ќе процени дали ќе се воведе
редовна бродска линија со однапред утврден ред на возење“, вели Љупчо
Настоски, капетан на македонските пристаништа.
Туристичките
работници од Охрид веќе имаат идеи како во еден ден туристите можат да
го посетат Поградец, потоа преку Корча да појдат во Пустец на
Преспанско Езеро и да се вратат во Охрид. Со воведувањето на бродската
линија, можни се и дводневни аранжмани со посета на внатрешноста на
Албанија и повторно враќање на Охрид. Многумина сугерираат и олеснување
на пасошко-визниот режим и организирање кружни тури по брегот на
Охридско Езеро од албанска страна, посета на Струга и враќање во Охрид.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=8C1204C60DEB8744864AC28508BAF041
|
build.mk, гради форумска историја
|
 |
tasko
Newbiе
Joined: 11-Apr-2009
Location: London
Online Status: Offline
Posts: 0
|
Quote Reply
#49 Posted: 12-Apr-2009 at 19:14 |
Еве ви слика на полициските бродови во охрид, дека многу сакам да бидам полицајец ја ставам оваа слика 1рв.
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#50 Posted: 11-Apr-2009 at 17:39 |
Originally posted by Dragan
Министрите за транспорт и врски на Македонија и на Албанија,
Миле Јанакиески и Сокол Олдаши, денеска во Охрид потпишаа Спогодба за
соработка во полето на поштенските и електронските комуникации, како
дел од европската агенда на двете држави.
Dobro eve ke ima transport i sto ke se prenesuva nuklearno gorivo ke se prenesuva. ja da sum kako vladata ne bi ''frlala'' mnogu pare za ova
|
Драган, за ваков проект и да сакаш нема кај да ги фрлиш парите. Ќе изградат и двете страни по една барака за пасошка контрола, ќе заградат еден дел со некаква без врска капија како меѓународен терминал на пристаниште, и тоа е. Ни 10.000 евра  Остај што не мислам дека ќе бидне, и да бидне, владата не ќе плаќа за нафта, приватници ќе си возат, тие само треба да направат прифатилишта (терминали), за што е доволно и 2 метри квадратни за барака за пасошка контрола на „пристаништето“ во Охрид.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#51 Posted: 11-Apr-2009 at 17:20 |
 da dragan imas pravo
nema korist dvete zemji se siromasni  , da bese italia aj ce odat graganite vo stranstvo ^....
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#52 Posted: 11-Apr-2009 at 17:14 |
Министрите за транспорт и врски на Македонија и на Албанија,
Миле Јанакиески и Сокол Олдаши, денеска во Охрид потпишаа Спогодба за
соработка во полето на поштенските и електронските комуникации, како
дел од европската агенда на двете држави.
Dobro eve ke ima transport i sto ke se prenesuva nuklearno gorivo ke se prenesuva. ja da sum kako vladata ne bi ''frlala'' mnogu pare za ova
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#53 Posted: 11-Apr-2009 at 16:04 |
Originally posted by Dragan
moze ke se nalutite ili adminot moze ke go izbrise ovoj post ama kaj moze makedonija da ima voden transport, od ohrid do sv.naum to go narekuvate transport
|
епа ако прочита убаво владата работи на водениот транспорт и по морињата а сепак што е битно, дали е вирче, езерце, река или море, воден транспорт си е воден транспорт
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#54 Posted: 11-Apr-2009 at 13:50 |
moze ke se nalutite ili adminot moze ke go izbrise ovoj post ama kaj moze makedonija da ima voden transport, od ohrid do sv.naum to go narekuvate transport
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#55 Posted: 10-Apr-2009 at 15:59 |
Министрите за транспорт и врски на Македонија и на Албанија,
Миле Јанакиески и Сокол Олдаши, денеска во Охрид потпишаа Спогодба за
соработка во полето на поштенските и електронските комуникации, како
дел од европската агенда на двете држави.
Тема на разговорите беше и бродската линија Охрид-Поградец за која и годинава најавуваат дека ќе се воспостави летово.
Бродската
линија помеѓу Охрид и Подградец ќе стартува на почетокот на јули
годинава, ветија денеска по средбата во Охрид министрите за транспорт и
врски на Македонија и Албанија Миле Јанакиески и Сокол Олдаши. Двајцата
министри истото го ветија и пред точно две години, но линијата до денес
не профункционира.
„Останува на Министерството за внатрешни
работи и царината да отворат локален простор, треба да се преземат
градежни работи и очекувам за два до три месеци и очекувам јуни-јули
месец да се отвори линијата бидејќи поголем интерес има од наша страна,
отколку од албанска страна, така да една подолгодишна желба на охриѓани
може да се реализира“ изјави Јанакиевски.
„Вториот проблем е
комерцијалниот интерес на двете страни и во овој момент ниту јас, ниту
мојот колега да кажеме колку пати би оперирала оваа линија, тоа би
зависело од бројот на заинтересираните граѓани“ рече Олдаши.
http://alsat-m.tv/mk/index.php/vesti/zemja/12235.html |
Edited by lslcrew - 10-Apr-2009 at 16:00
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#56 Posted: 05-Apr-2009 at 17:35 |
и мене иако ме радува мислам дека најпрво треба да се ојача флотата на пограничната патрола на езерата, сепак тоа што го имаме сега е малку иако се работи за езера
|
 |
MakedonMKD
Newbiе
Joined: 04-Apr-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 0
|
Quote Reply
#57 Posted: 04-Apr-2009 at 23:34 |
Оваа вест со формирање на поморска флота баш ме израдува. Се надевам дека нема да поминат десет години па тогаш да се реализира замислава.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#58 Posted: 25-Feb-2009 at 19:25 |
Убаво се, само да се поврзевме железнички со Драч и Истамбул не ќе беше лошо... Коридор 8 алооо! Мислам многу поприоритетно отколку:
Исто така, ќе се прави промоција на државата, бидејќи
македонските бродови ќе пловат на сите дестинации под македонско
знаме" |
Додека коридорот 8 е во состојба во каква што е, особено железничкиот сегмент, кога тие наши бродови ќе треба нешто да истоварат од/за Македонија, пак Солун не им бега, без разлика каде формално ќе им биде матичното пристаниште. 
Edited by Cloverstack - 25-Feb-2009 at 19:26
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#59 Posted: 25-Feb-2009 at 17:51 |
Јас навистина мислам дека ова е многу паметно, но треба да размислат кое пристаниште, и да размислат какви се царините кон таа држава бла бла, а сигурен сум дека ова само за имиџ некаков го измислија (пред избори да не речам). Инаку навистина е многу многу паметна работа, само што колку од добрата што стигаат во државава се преку поморски сообраќај, е тоа е многу друга приказна. А чешит ќе биде да ни киднапираат брод во Сомалија пиратите.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#60 Posted: 25-Feb-2009 at 16:47 |
 Epa najverojatno ne e planirano solunskoto, zosto so grcite bi imale samo glavobolki....na edno mesto da pisuva makedonija odma ke blokiraat sve zivo, taka sto bolje izberi nekoja zemja sto e malku podaleku ama koja nema da ti pravi nikakvi problemi ni so ime ni so zname....
|
 |